GLS199 ervaringen

Hennie
03-04-2020

Vrijdagavond kwamen ze een pakket brengen
Echter toen ik de brievenbus hoorde klapperen ging ik kijken een niet thuis briefje dus deed ik de deur open om de chauffeur te roepen kreeg ik het antwoord dat hij 5 keer aangebeld had terwijl er naast de bel een briefje hangt dat de bel stuk is toen ik dit vertelde zei hij dat ik de bel maar moest maken en dat het pakketje bij de buren lag. ik daarheen en die vertelde dat hij hem weer opgehaald had gewoon treiteren dus van die lapzwans. ga niet met deze waardeloze firma in zee

In
30-03-2020

Chauffeur leverd niet af

De chauffeur die werk voor/bij GLS leverd pakket niet af bij GLS maar ik krijg wel een mail dat het afgeleverd is. GLS gebeld, willen hier niets aan doen, u moet zelf maar contact opnemen met de afzender maar de chauffeur van GLS heeft toch een fout gemaakt?!

Heel RAAR dit.

Wim
28-03-2020

Wat een onprofesioneel bedrijf.

2x gebeld. Pakket zou klaar liggen voor te versturen vanuit depot. Niet verstuurd. Dan maar vragen of ze het de dag erna naar een afhaalpunt toesturen. Bericht en bevestiging gekregen maar weer niet verstuurd. Afhaal punt gebeld. Die vertelde bespottend dat gls zaterdags nooit komt en practisch nooit hun afspraken nakomen. Was hun rijkelijke ervaring met gls. Blijft nu over om de verzender te bellen en te vragen of ze nooit meer via gls paketten te zullen verzenden. Dit verhaal krijgt nog een staartje

Vincent
26-03-2020

Slechte contacttijden en waardeloze track&trace service

Ik zou vandaag in de vroege middag een pakketje bezorgd krijgen. Het is inmiddels avond en heb nog steeds niets ontvangen. De klantenservice is niet bereikbaar op dit soort tijden, wat lastig is aangezien je vaak pas contact op wilt nemen als je het idee hebt dat je pakketje niet meer bezorgd gaat worden die dag (wat overigens volgens de track & trace service nog steeds zou moeten gebeuren?). Je houdt er toch rekening mee dat je een pakketje ontvangt, en dan komt er niets en krijg je er verder ook geen informatie over. Erg jammer.

Hoe dan ook, ik zie dat ik niet de enige ben met dit soort ervaringen; het lijkt me eerder regel dan uitzondering. Ik zou dan ook absoluut afraden om je pakketvervoer via GLS te regelen.

Hennie
14-03-2020

Zeer slechte vervoerder

Mijn ervaring met dit bedrijf zijn beneden alle peil, Niets maar dan ook niets klopt. Wacht nu al WEER dagen op een pakketje dat ze al op een eerdere datum zouden afleveren. Dit is niet de eerste keer,

Loku
14-03-2020

Maakt neloften niet waar

Meest slechte koerier de je je maar kunt bedenken. Bij levering buren nooit geen briefje in de bus. Geven per mail een leverdatum op, moet echter nog steeds voor de eerste keer kloppen Passen deze verder ook niet aan, dus zoek het als geadresseerde zelf maar uit.

12-03-2020

Te laat geleverd.

Zal voor 6 uur geleverd worden, maar helaas is dat niet gebeurd. Dus dan maar en dag later. Iets beloven en niet nakomen. Lijkt me vriendin wel.

Corrie
12-03-2020

Pakje weer mee naar depot

Vandaag thuis gebleven en staat op computer adres niet bereikbaar de straat lig open maar kan er gewoon komen PostNL komt ook c v Aalst nemen ze het mee naar depot hoe komje dan aan het pakje ?

Lars
11-03-2020

Klopt niks van

Als je een email krijgt dat je pakketje geleverd word🤣🤣🤣zet dat maar uit je hoofd vooral niet voor thuis blijven👋👋

Nick
Nick
11-03-2020

Werk door

Wat een . bedrijf duurt veelste lang 9 tot 5 mentaliteit beetje jammer hier nooit meer voor mij!

Mark
04-03-2020

Niet afgeleverd - bijzondere omstandigheden

Mail gekregen dat er vandaag een levering zou worden gedaan. Om 19:30u stond er bij de track & trace "Niet afgeleverd - bijzondere omstandigheden" terwijl het pakket om 7:53u is geladen voor aflevering.

Bert
Bert
04-03-2020

Waardeloos bedrijf

Maandag 2 maart bericht dat pakket op 3 maart bezorgd zou worden de hele middag thuis geweest geen pakket!
Dinsdag 3 Maart bericht dat een ander pakket op 4 Maart bezorgd zou worden weer thuis gebleven en je raadt het al weer geen pakket dus 2x voor niks thuis gebleven GLS dit is hele slechte en onbetrouwbare service dat track and tracé systeem bij jullie is er wel maar je hebt er op deze manier niks aan heel slecht!

Klaas
03-03-2020

Niet op tijd

Wat een waardeloos bedrijf, weet niet wat bezorgtijden zijn, ik koop niets meer bij een bedrijf wat door GLS laat bezorgen.

Helene
29-02-2020

Hoor helemaal niks

Aspius in drachten 25 februari verstuurd heb voor de rest geen gegevens gehad geen track en trace
niks terug te vinden

Er
28-02-2020

GLS = Geen Levering Slechter

GLS is niet geschikt als pakketbezorger. Tip voor de directie, ga is kijken bij de concurrentie!

Mi
26-02-2020

Onvriendelijk en onhandig

Erg onvriendelijk en onhandig personeel. Vooral bij andere mensen aanbellen als je binnen 0,5 sec niet open doet.

Ludwig
14-02-2020

Fout huisnummer?

Het huisnummer van mijn pakket werd veranderd. Daardoor kon de levering niet doorgaan. Achteraf hoor ik van andere mensen dat dat nog voorkomt. Dit zou een middel zijn om een te strak afleverrooster in orde te brengen. Zeer klantvriendelijk. Mijn pakketje zou geleverd worden op vrijdag. GLS niet bereikbaar tijdens het weekend.

Dorota
09-02-2020

Goed

Groeten aan de jongen, pakket van Zwaag ;) goed werk en snel

Ron
04-02-2020

Ferdie 4-2-2020
Het pakket is vanmorgen op 8.00 uur geladen voor bezorging, die zou plaats vinden tussen 9.30 en 12.30.
Vanaf 9.00 staat de chauffeur is onderweg, daar staat het nu (16:50) nog op maar bezorgen ho maar.
Ben je dus verplicht de gehele dat thuis te blijven.
Is niet de 1e keer.
Er wordt vanaf heden niet meer gekocht bij bedrijven die met GLS vervoeren.
Ook zullen wij hier zelf geen gebruik meer van maken.

Nu om 18:00 staat wordt er dit bericht weer gegeven
"Terug op GLS depot - bijzondere omstandigheden"
De hele dag thuis voor Jan met een korte achternaam.
Waardeloos bedrijf.1 ster is nog te veel.
Hoe kun je zo met je klanten omgaan Bah.

Fabian
28-01-2020

Waardeloze website

Pakket volgen werkt niet, pakket gemist functie werkt niet, contact krijgen is onmogelijk.

Meer GLS reviews
Welk cijfer geef jij GLS?