GLS reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente GLS ervaringen

Telanggewachtopniks
15-10-2021

Door omstandigheden pakket niet kunnen aannemen ,hoorde daarna niks ,zelf gebeld, zou volgende dag bezorgd worden ,hele ochtend zitten wachten .en ja natuurlijk niks ontvangen ,ik weer bellen .mevrouw wist van niks dat er een afspraak was gemaakt over die dag .nu kan ik hem zelf gaan ophalen , en is het pakketje te laat voor de verjaardag van eenn kind van 2 ,leg dat maar eens uit! Stomme medewerker die belofte maakt en niks van terechtkomt ,om maar niet te spreken over een hele ochtend wachten op niks .

Nooit meer GLS

Robert
14-10-2021

Vandaag zou er een pakket bezorgd worden ,volgens systeem is pakket bezorgd en getekend,ik heb niks getekend en geen pakket ontvangen, GLS geeft aan dat ze de chauffeur niet kunnen bereiken dus zoek het maar zelf uit, morgen maar weer contact zoeken en anders doe ik aangifte bij politie

Machiel
09-10-2021

Pakketje wel bezorgd maar bij de buren, zonder een briefje in de bus te gooien dat het bij de buren lag. Het was zwaar beschadigd vol geplakt met GLS depot25 hersteltape en er ontbraken enkele onderdelen .Uitstekende service, maar ze hoeven nooit meer bij mij aan de deur te komen,

M.P.Schmits

Ruth
07-10-2021

Waardeloze planning, altijd heel laat of helemaal niet. Kan het niemand aanraden en als je kan kiezen om het niet te gebruiken. neem een andere postbezorger

Karel
06-10-2021

Vanavond zie ik aan mijn track en trace dat mijn pakket bezorgd is op mijn adres in Groningen.

Morgen 7-10-2021. Stond dat ie bezorgd zou worden.

Vandaag de hele dag in Winschoten geweest; dus niet thuis.

Bel met de klantenservice en krijg te horen dat mijn pakket bezorgd is en dat ik daarvoor getekend heb.

Godsonmogelijk en heb genoeg getuigen dat ik de hele dag in Winschoten was.

Nu gaan ze het uitzoeken.

Nou, hoop dat ik het spoedig in mijn bezit heb.

Afwachten maar, alhoewel ik er een zwaar hoofd in heb daar er nu al fraude is gepleegd met mijn handtekening.

Wordt vervolgd.

Tulay
04-10-2021

Klacht over bezorger hij had 2 grotere pakketen bij en waren zwaar zij aardig kun je boven brengen want mag wegens mij rug niet zwaar tillen heb namelijk vernouwende onderrug

En meneer zet het beneden naast lift rijd door en roept iets vanuit raam toen hij wegreed

Totdat ik er was had iemand het ook mee kunnen nemen is respectloos en onacceptabel wat hij deed.

Hoop dat de klacht wel serieus genomen wordt.

Demkt niet zoals ik het kan zien aan de klachten niks is veranderd blijkbaar.

Jorne
30-09-2021

Leveren NOOIT optijd, geven mijn adres ALTIJD verkeerd in. Klantendienst reageert ongelooflijk traag en lopen achter de feiten aan. Ongelooflijk dat dit bedrijf nog bestaansrecht heeft. Totaal onbekwaam

Jochem
30-09-2021

Chauffeurs zegt helemaal niets! Echte niets, geeft het pakket, draait zich om en loopt weg.

Nicky
30-09-2021

Pakket is nooit bezorgd. In de status bij track en trace staat dat het wel bezorgd is én dat ervoor getekend is met mijn naam. Er is niemand langs geweest, ik zat thuis te wachten.

2 maanden geleden had de gsl bezorger mijn pakket op 1 hoog gezet i.p.v. 2 hoog. En was zo weggelopen. Hij had geen zin meer. Dat zei hij ook gewoon. Stond ik met mijn zware pakket. Ik moest het daar opensnijden en plank voor plank naar 2 hoog tillen.

Nooit meer gsl voor mij.

Bjorn
27-09-2021

Thuis gebleven om een pakketje te ontvangen, krijg ik een melding dat het pakket is bezorgd bij de buren. Er is letterlijk niemand langs geweest en de buren waren niet thuis.

Minimale eis zou toch zijn dat de bezorgers straatnamen kunnen lezen? Maar blijkbaar is dat al te moeilijk.

Kees
20-09-2021

Mijn planten hadden vrijdag al binnen moeten zijn .maar niets. Ik de hele dag thuis geweest niets. Ze hadden een bericht gestuurd dat ze vrijdag zouden leveren. Tussen 10/30 1/30 uur .maar niets

En dan zeggen maakte dat u thuis bent. Nou vandaag weer niets op maandag. Bedankt voor de goede service.

Andre
15-09-2021

Altijd ruimschoots te laat. Zelfs een tijdrange van 3 uur lukt ze niet.

Juliane
Juliane
10-09-2021

Ervaring van binnen

Ze goeie jullie pakket en maken idd kapot

Zelf gezien!

Ze word niet goed opgeleide omdat de teamleider zijn te lui om dat te doen.

Ze neem bijna elke dag veel mensen aan en maak niet uit wie het is.

Netjes medewerk of een dief etc.

Iedereen word accepteerde.

Kijk uit ze geef niks om jullie pakket en wel aan geld.

Laure
Laure
03-09-2021

Pakket nooit aangekomen

Geen woorden voor. Echt, echt, echt slecht.

Dion
02-09-2021

Geen pakket ontvangen

Auto onderdelen besteld, bezorger geeft aan het pakket te hebben afgeleverd maar niets ontvangen. GLS is niet bereid hier iets aan te doen omdat "het telefoonnummer wat ze hebben van de koerier bestaat niet".

Jeroen
01-09-2021

Chauffeur rijdt met oplegger de poort eruit

Chauffeur komende van GLS Boxtel rijdt na het lossen van pallets de poort eruit met de oplegger. Klacht bij GLS neergelegd om het af te handelen. Na veel vijf en zessen iemand die ermee aan de slag gaat. Zijn nu 2 maanden verder en nog steeds niets geregeld. We gaan aangifte van doen van verlaten plaats ongeval. Nooit geen GLS meer hier op het terrein!

Ed
27-08-2021

Bezorging gls

Als bezorgen inhoudt, het over de schutting gooien van waardevolle kostbare spullen ipv af te geven bij de buren of in de brievenbus te deponeren, terwijl de concurrentie dat wel meestal doet, zegt dit genoeg. Jammer dat je als ontvanger geen keuze hebt welke koeriersdienst bezorgd, in mijn geval zal ik nooit gls hiervoor benaderen. Het regent klachten op internet, tjjd om eens een bezem door het bedrijf te halen en medewerkers niet op te leiden maar op te voeden blijkbaar!

Fred
20-08-2021

Meer dan 3 weken van Belgie > Nederland en nog NIKS binnen.

Ik heb op 27 juli een beveiligingscamera via aliexpress besteld. Levering was mogelijk vanaf belgie.

Nou, dan heb ik dat dus snel binnen, dacht ik zo.

Helaas, navraag bij aliexpress leerde mij dat het dezelfde dag vanaf uit belgie verstuurd was en vervolgens ligt het sinds 28 juli in het rotterdamse depot niks te doen.

Gezien de ervaringen die ik hier lees, schrijf ik die 45 euro maar op mijn buik, maar zal nooit meer zaken doen met gls, als het aan mij ligt.

Over 7 dagen kan ik een dispuut openen bij aliexpress, maar daar verwacht ik eigenlijk ook niks van.

Ik heb gls wel een email gestuurd, maar gezien de ervaringen van anderen zal daar niet veel van terecht komen.

Bellen doe ik niet, geen zin om hun zak te spekken.

Ik vond het wel een goed idee van iemand anders om met visa te betalen, in tegenstelling tot ideal, zodat je eventueel aanspraak kan maken op die verzekering van visa.

Ik zal de aliexpress webshop wel informeren dat ik door de slechte ervaring met gls niets meer bij hen zal bestellen. Wellicht gaat men daar zich achter de oren krabben om vervolgens over te gaan op een andere transporteur. Gls zal echter waarschijnlijk 1 van de goedkoopste diensten zijn, dus ook daar verwacht ik niet veel van.

Mochten lezers het nog niet door hebben:

Geen zaken doen met gls, want je raakt je spullen kwijt!

Mary
Mary
11-08-2021

Waardeloos bedrijf

Geen een ster waard! Waardeloze GLS bezorgers.

Wegens niet thuis zou het pakket bij de buren zijn afgegeven, die dus óók niet thuis waren. Het pakket werd vervolgens zonder meer bij de buren BUITEN op de stoep gelegd, terwijl ze aangeven dat een pakket niet ongevraagd en onbeheerd achter gelaten mag worden! Er zou getekend zijn voor ontvangst. De GLS bezorger heeft dus zèlf voor ontvangst getekend. Schandalig

Karel
28-07-2021

Slechte ervaring GLS na bestelling BOL.COM

Bestelling geplaatst bij BOL.COM en alles betaald. Berichtje ontvangen dat pakketje verstuurd is en vervolgens mailtje gekregen van GLS dat het onderweg is. Ben hele dag thuis ivm met ziekte en na een week met de winkelier (life & garden) gebeld. Uitgelegd dat het pakketje niet te traceren is en geen briefje van bezorgdienst ontvangen. Winkelier kon het ook niet vinden en heeft geïnformeerd waar het pakketje is. Kreeg mailtje dat mijn pakketje op een afhaalpunt lag. Normaal geen problemen met bestelling bij BOL.COM maar adviseer wel om niets meer via GLS te versturen.

Meer GLS reviews