GLS reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente GLS ervaringen

Cheapy Boit
26-03-2024

Wij hebben 3 maanden geleden gebruik gemaakt van de verzenddiensten van gls voor 4 pakketten, maar helaas zijn ze allemaal niet correct geleverd. Ondanks dat we keurig extra hebben betaald en alle documentatie hebben verstrekt, ontkent gls dat er fouten zijn gemaakt en weigert het een claim in te dienen. We hebben meerdere keren aangegeven dat de chauffeur ter plaatse mag komen om de pakketten te lokaliseren, maar hierop hebben we helaas geen reactie ontvangen. We zijn genoodzaakt om hierover een melding te maken bij de consumentenbond totdat we ons recht krijgen. Tot die tijd zullen we geen gebruik meer maken van de verzendservices van gls, omdat dit niet werkt. Eerste keer en ook nog laatste keer!

Team cheapy bit

Izan
22-03-2024

Zeer slecht. Zulke bedrijven moeten sluiten! Oplichters

Nicole
22-03-2024

Wederom doet de bezorger van gls er núl moeite voor om een pakket af te leveren en komt niet aan de deur!

Dit is de zoveelste x, dat ik geen pakket ontvang, terwijl ik er wel ben!

Waarom ben ik de hele dag thuis?

Waarom heb ik neerzettoestemming?

Als de bezorger niet eens een poging waagt?

Ze zoeken die bus niet uit te komen en wederom krijg ik een melding, dat er een niet-thuis-bericht in de brievenbus ligt.

Zelfs dát ligt er niet!

Ik heb een mail ontvangen, dat ik niet thuis ben.

Ik ben wel thuis!

Maar de bezorgers doen nooit een poging hier.

Ze zoeken het niet de bus uit te komen, kunnen de bus niet goed kwijt, vinden het te koud of gaan een uur slapen (gezien!) en doen net alsof ze een poging gewaagd hebben.

Ik zit te wachten, ben gewoon thuis en heb weer geen geleverd pakket!

Klacht 1: ik ben gewoon thuis!

Klacht 2: er ligt niets in mijn brievenbus!

Klacht 3: geen pakket!

Tony
19-03-2024

Al 4 dagen gebeld met GLS om de bezorger te laten langskomen. Elke dag beloven ze langs te komen, elke dag thuis gebleven. Poging 1: We waren niet thuis (niet waar). Poging 2: Hij komt vandaag (niet waar).

Poging 3: Nee hij komt vandaag écht (niet waar).

Poging 4: We hebben een print storing dus graag de leverancier contacteren, want we kunnen daardoor niet langskomen.

Als jullie nog een operationeel directeur zoeken om jullie door elkaar te schudden laat het me weten, stelletje luie donders.

Reem
18-03-2024

We komen morgen je pakket bezorgen.

We komen tussen 12:00 en 17:00 uur.

We komen tussen 13:20 en 14:20 uur.

We komen tussen 14:50 en 15:50 uur.

We komen tussen 16:00 en 17:00 uur.

We komen tussen 16:25 en 17:25 uur.

En steeds maar moeten wachten zodat je niet eens boodschappen kunt gaan doen.

Ongelofelijk wat een bedrijf.

Andries
15-03-2024

Ruim 5 maanden geleden ben ik op mijn fiets aangereden door een gls bus. De schade leek toen niet erg groot al was mijn wiel vastgelopen. Ik heb dit alles gemeld bij het bedrijf, incl. Exacte tijd, plek enz. Men heeft met excuses gereageerd en er zou contact met mij opgenomen worden over de verdere afwikkeling van de schade. Ik heb helemaal niets meer van het bedrijf vernomen…

Vincent
14-03-2024

Levering gepland aan huis tussen 9u en 11u. Pas even voor 12u een bericht dat t tussen 13.40 en 16.40 wordt. Ik denk. Dan ga ik tussendoor boodschappen doen en je raadt t al: niet thuis bericht van GLS om 12.31u. Amateurs!

De volgende dag : op advies van GLS heb ik t pakket laten omleiden naar een ophaalpunt bij mij in de stad. Bij t selecteren daarvan werd gegarandeerd door GLS dat het pakket daar uiterlijk om 17u zou zijn.

De dag begon veelbelovend vandaag want het tussen 10.15u en 14.15u geleverd worden. Maar ja. Het is GLS dus om 16.09u moet ik lezen dat levering bij die winkel niet gelukt is! Nu zijn het niet alleen amateurs, maar beunhazen, want een amateur zou wel een tweede kans tot het nakomen van afspraken met beide handen aangrijpen!

Extra lullig is dat het pakket spullen bevat die ik nodig heb voor een onder handen zijnde verbouwing.

Jeannette
14-03-2024

11 maart mail we komen morgen 12 maart jouw bestelling bezorgen tussen 14.30 en 16.30.

Geen pakket ontvangen, pakket was weer terug naar depot, ze konden niet bezorgen.

12 maart nieuwe mail we komen morgen 13 maart uw pakket bezorgen met tijdstip.

Jammer dan, weer niks ontvangen.pakket terug naar Zwolle met de reden dat adres niet bereikbaar was.heel vreemd.

En ja hoor weer mail dat ze de volgende dag 14 maart komen bezorgen, ik check nu net weer en staat er wederom dat pakket niet bezorg kon worden en terug naar depot is.hallo het is half 2 s nachts en nu weten ze al dat het bezorgen vandaag niet gelukt is.

Nu staat het op vrijdag 15 maart. Ben helemaal klaar met dit bedrijf.

2x klacht ingediend maar krijg geen reactie.

Ik heb agenda moeten aanpassen, aangezien het een zakelijke bestelling was.

Wat een baggerbedrijf!

Ontevredenklant
14-03-2024

Pakket geleverd bij de buren op een industrieterrein! Gebeld met gls deze Gaf aan adres 1 . Met auto erheen(500m verder). Niks

Weer bellen dus vervolgens adres 2 en 3. Weer in de auto naar adres 2. Deze had een pakketje van adres 3 liggen. Die meegenomen naar adres 3! Maar nog steeds geen pakket.Weer bellen. Zeggen ze dat ik contact moet opnemen met de verzender dat die contact moet opnemen met Gls?

Contact met verzender uit Duitsland. Die zegt dat pakketje volgen zijn gegevens geleverd is.

Gls bedankt

Cor
08-03-2024

Pakket zou 5 maart komen, maar wordt steeds een dag vooruit geschoven. Komt nu zeggen ze, 11 maart.

Nog nooit een slechtere bezorgdienst gehad.

Jb
05-03-2024

Krijg eerst bericht dat ze een dag later komen, want ze hebben het pakket nog niet. (Als je de track en trace reis bekijkt, is dat dus al gelogen)

We komen 5 maart tusseh 09:15- 11:15.

De gehele dag zitten wachten, meerdere malen gerefreshed/gechecked of ze echt nog wel langskomen, want het is ondertussen bijna 18:00.

Zojuist de melding gekregen dat ze morgen komen. Tussen 10:00 -12:00.

Nou, dat schiet lekker op.

Wat een bagger bedrijf.

Nick
28-02-2024

Tv besteld in België en op transport met Gls, je krijgt op de dag zelf geen tijd en dus verplicht thuis blijven. 1 ste x niet thuis en 2 min voordat koerier bij afleveradres was belletje dat hij er bijna was. Aangegeven niet thuis te zijn maar geen briefje in de brievenbus. Dan moet je zelf uitzoeken waar je pakket is en rondbellen. Dag gepland maar weer geen tijd en dus hele dag vrij nemen. Niet van deze tijd.

Bezorgen niet in de avonden en weekend want dan gesloten

Waardeloos bedrijf

Jack
25-02-2024

De eerste keer werd het pakket door GLS naar een GLS afhaalpunt gebracht dat geen grote pakketten accepteert. Werd dus met dezelfde bestelbus weer afgevoerd, echter een berichtje hiervan ontvingen we niet.

Erachteraan bellen resulteerde in een bezorgafspraak en ben hier vervolgens de hele dag voor thuisgebleven om uiteindelijk een email te ontvangen dat er niemand thuis werd aangetroffen.

Ontgoocheld opnieuw telefonisch contact gelegd en afgesproken de volgende dag te laten bezorgen. Die dag is er niemand langs geweest en volgde ook geen bericht.

Uiteindelijk hebben ze 2 dagen later een bezorg poging gedaan en een kaartje in de bus achtergelaten dat ze die dag niemand thuis troffen om het pakket aan te pakken.

Op de website wordt echter gemeld dat het pakket is geleverd….

Pakket is spoorloos!

Zoveel onkunde en zo klantonvriendelijk heb ik zelfs bij GLS nooit eerder meegemaakt.

Ben definitief klaar met dit bedrijf!

AJ
22-02-2024

Pakket is zomaar ergens bezorgd. Moet zelf maar uitzoeken waar.

Jldw
21-02-2024

Zeer slechte ervaring mee.

Pakket van bijna 150x90 word gewoon aan de voordeur gezet en daar achter gelaten.

Joke
20-02-2024

Zou gisteren komen krijg dan berichtcdat ze van daag komen eerst tussen 10.40 en 11.40 verandert steeds is nu 13.35 en komen nu tussen 14.15 en 15.15 echt irfitant de hele dag wChtrn

Bruno
14-02-2024

"Niet thuis" bericht elke keer. Ik ben juist altijd thuis voor t pakketje. Ze zijn gewoon niet normaal lui omdat ik in een apartmentcomplex woon. Dus droppen ze het pakketje beneden bij een huis. Elke keer bij dezelfde persoon. Echt zo klaar met dit bedrijf. Nog nooit bij amazon of postlnl gehad. Boeit ze echt helemaal niks

Svetlana
14-02-2024

Ze bezorgen nooit op het adres. Altijd naar het verzamelpunt, dat zich aan de andere kant van de stad bevindt

Jk
14-02-2024

Slechter als dit bedrijf kun je gewoon niet vinden .ze zeggen gewoon pakket is geleverd maar heb niks ontvangen.nu verwacht ik weer een pakket van gls en je raad het alweer pakket is er niet.dit bedrijf niet gewoon sluiten.

09-02-2024

GLS heeft tot 2 x toe pakket gewoon bij voordeur gezet. Een keer bij buren geleverd, zonder notificatie. En nu de laatste keer, hebben ze het pakket rechtstreeks naar verzamelpunt van een bekende winkelketen gebracht. Bevestigd door winkelier, dat ze niet zijn langs geweest. GLS is 'by far' de slechts pakketbezorger.

Meer GLS reviews