Gls zou bezorgen tussen 17.00 en 19.00 bezorgen.
Iedere keer werd het een half uur later.
Op een gegeven moment had ik nog 2 stops voor mij dus ze waren in de buurt .
Maar geen GLS
Nu kreeg ik het bericht dat ze het niet konden bezorgen en dat ze het de andere dag weer zouden proberen
Ik snap niet dat Bol.com nog met deze bezorger samenwerkt.
Pakket zou geleverd worden op mijn adres, vervolgens status pakket is geleverd. Jammer dan geen pakket pakket weg geld weg dus ik heb helemaal niets ontvangen maar ik ben wel mijn geld volledig kwijt. Mijn advies niets versturen via dit klotebedrijf.
Middag lang gewacht op een spoedpakket dat vandaag niet wordt afgeleverd.
Pakket zou geleverd worden met handel tussen. 10-12 je zit te wachten meer dan 4 uur niks track trace Verander ook niet hoe kan je zaken doen ik heb meer dingen te doen om geld te verdienen kan toch niet heel de dag wachten betaal gls mij per uur dan
De allerslechtste bezorgdienst die ik heb meegemaakt. Ben blij dat mijn frustratie met GLS niet misplaatst is nadat ik na de zoveelste ‘mislukte’ bezorg poging ging zoeken naar de ervaringen van anderen.
Ik zat letterlijk thuis op de bank toen ik een bericht ontving dat ik niet thuis zou zijn. Later die dag een nieuw bericht dat m’n pakket vertraagd zou zijn. Na het kiezen van een pakket automaat om het maar op te halen later kreeg ik opnieuw een bericht dat het bezorgen mislukt was om 12:30, terwijl deze locatie dan gewoon open is. Een nieuwe bezorg locatie uit moeten kiezen en word ik steeds verder weg gestuurd. Alle lever pogingen mislukten en inmiddels zijn we twee weken verder.
Je krijgt sterk het vermoeden dat er niet een poging word gedaan om wat te leveren, helemaal na het lezen van de recensies, want blijkbaar delen we allemaal dezelfde ervaring.
Voor mij een reden om niet meer bij webshops te bestellen als ze met dit bedrijf samenwerken.
Ik kreeg gisteren een mail van de webshop dat mijn pakje eraan komt. Met een link naar de track and trace. Die link leidde naar een geheel blanco pagina! Niets, zelfs geen naam van het bedrijf. Ook geprobeerd via de hoofdpagina van GLS maar ook daar leidt dit tot een blanco pagina. (Met Safari op een Mac)
Dat begint al niet goed.
Vervolgens verder gekeken op de website met een andere browser en dan kom ik op een pagina waarop ik moet kiezen tussen afleveren bij de buren (nou nee) of ergens neerleggen. Er zitten boeken in het pakje en het regent! Dat geloof je toch niet.
Toen eindelijk de track and trace kunnen gebruiken met Chrome en toen bleken ze mijn pakje niet te kennen, terwijl de mail van GLS zelf had aangegeven dat het vandaag bezorgd wordt.
Dit is geen serieus bedrijf. Ik hoop dat mijn pakje aankomt.
De eerste melding die ik kreeg was dat de chauffeur het pakket af zou leveren tussen 10.30-13.30 , toen werd het tussen 11.35 - 12.35, daarna weer een berichtje tussen 13.45 - 14.45, we zijn er nog niet nu is het inmiddels tussen 14.25 en 14.55uur.
Al met al zit ik al vanaf 10.30 binnen te wachten tot het pakketje geleverd gaar worden.
Kan niet weg om boodschappen te doen of andere zaken.
Ben niet blij metGLS
Ik had een bestelling gedaan bij een webshop. Ze werkten met GLS wat mij een beetje angstig maakte toen ik al die slechte reviews hier las. Gelukkig was mijn ervaring anders. De bezorging was prima en ik werd goed op de hoogte gehouden door de Track and Trace. Wellicht dat GLS het één en ander verbetert heeft de afgelopen tijd?
Ik vond het in ieder geval ook mooi om hier een positieve feedback achter te laten.
Net als meerdere melders bericht gekregen dat pakket onderweg is via GLS. Vandaag meerdere malen tijdstip via track en trace gecontroleerd en iedere keer veranderde het. Uiteindelijk tijdstip dat pakket geleverd zou worden een mail dat ik niet thuis was. Helaas niemand aangebeld en ik was gewoon thuis. Klacht ingediend en bericht terug dat ze chauffeur gingen vragen wat er gebeurd is. Daarna mail van de afzender dat ik pakket nog niet afgehaald heb. Sorry maar weet niet waar ze mee bezig zijn. Hopelijk komt het pakket toch nog een keer aan maar heel vervelend en verwarrend want wat is het nou.
Bezorging in de Blauwe kliko!
Volgens mij is deze kliko bedoeld voor lege dozen, niet voor aflevering van pakketten.
Na 088.te hebben gebeld, werd ik doorverwezen naar een e-mail, wat niet te vinden was.
Ze nemen de klacht dus niet serieus.
Pakket zou donderdag geleverd worden tussen 13.45 en 14.00 uur, had om 17.00 uur nog niks. Na bellen met de klantenservice afgesproken dat ze de volgende dag (vrijdag) zouden komen, vrijdag om 17.00 nog niks, en het tijdsvenster stond nog op donderdag om 13.45 uur. Vrijdag om 17.00 nog maar eens bellen. Kreeg weer een sorry, er is iets misgegaan. Afgesproken om het de volgende dag bij een pakketpunt op te halen, maar ook dit konden ze niet waarmaken. Nu is het maandag 12.00 uur en weet nog niks. Waardeloos, ik raad dit niemand aan.
Superslecht. In tijd van een kwartier wordt het bezorgvenster drie keer aangepast met als resultaat dat je voor een bezorging de hele dag thuis kunt blijven.
Volgens Hun bestaat mijn woonwijk niet , ze doen geen moeite pakjes te leveren, Ben twee dagen thuis gebleven niks ontvangen!
Ze doen niet de moeite om je pakketje te bezorgen en sturen standaard; je was niet thuis bericht! Zelfs als je aangeeft dat het voor de deur gezet mag worden en was ook nog gewoon thuis!
Ik heb mij pakketje via de GLS late brengen ik
Had memo van hun gekrijgen
Dat mijn
Pakketje kom eraan dus ik was voor de deur wachte is niemand geweest en
Ik krijg mail dat mijn
Pakketje is geleverd dus ik bel naar hun Di Sture mij terug dat pakketje is bij de buren ik ben overal
Gaan kijken mijn pakketje is nergens bij de buren geleverd en nu staat ik met deze problem! Ik zou niemand late radę voor GLS late bezorgen als jij lombok de
Problemen Di Helpe helemaal niet!
Kort samengevat :
-Gammel Langzaam Slecht
-Geen Lever Service
-Asociale, gefrustreerde dozenschuivers en agressieve, ongetalenteerde pakkettenpaupers.
-Erbarmelijke kwaliteit, in binnen- en buitenland (Bijvoorbeeld BE, FR, UK - Men blijkt overigens wel erg berucht in DE).
Een persoonlijke conclusie:
Niet eens aan beginnen, maar overslaan!
Normaal ben ik niet zo van reviews schrijven, maar dit moest ik toch echt even kwijt. Had een pakketje besteld en deze zou via GLS bezorgd worden. Ik wist dat ik niet thuis zou zijn op de dag van de bezorging dus had nog keurig aangegeven dat het pakketje ook bij mijn buren mocht worden afgegeven. Uiteindelijk vond ik mijn pakketje opengescheurd buiten op de stoep (!). Ik weet wel dat het niet altijd goed gaat met pakketbezorging en ik weet dat de bezorgers het rammend druk hebben, maar dit slaat echt alles. Wat een slecht bedrijf.
Waardeloze tracking gegevens , veranderd telkens en komt uiteindelijk een paar dagen later dan geplant
Bestelling gedaan, wat door GLS geleverd zou worden. Volgens de chauffeur gedaan, maar was niemand thuis. Echter wel geleverd. Na contact met hen, kreeg ik na 2 dagen reactie dat de chauffeur niet meer weet waar hij het heeft achter gelaten, moest maar contact zoeken met het bedrijf waar ik had besteld.kortom, chauffeurs met alzheimer.
Aanvulling op mijn vorige melding, vandaag zou zoals toegezegd mijn pakje komen.
In de loop van de middag maar weer eens gaan bellen, want er komt niemand en de site met track&trace laat geen vooruitgang zien.
Ik zou teruggebeld worden er moest bij depot duidelijkheid komen waar het bleef.
Nou de verassing “het is niet meer te traceren”, dus gewoon weg, wat ik al eerder melde bij GLS, gezien de onduidelijke berichten bij track&trace.
Er zou nu een onderzoek gestart gaan worden ook nav mijn 6 klachten, maar daar heb ik nu niets meer aan en of het wat veranderd aan het geheel, denk het niet gezien de vele klachten voor mij.
Groet