GLS reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente GLS ervaringen

Jannes
25-07-2024

2 dagen zitten wachten op een zending…

2 dagen zitten wachten op een zending die in de ochtend geleverd zou worden en waarvan de "real time tracking" de hele dag op "tussen 10.15 en 12.15" bleef staan. In de avond veranderde dat in "wordt morgen tussen . afgeleverd", maar natuurlijk weer niemand gezien.Ook op vragen waar mijn pakketje bleef kreeg ik geen antwoord.

Na contact te hebben gehad met de verzender hebben zij ook contact gehad met GLS en zij kregen te horen dat het pakketje waarschijnlijk weg was. Ze hebben mij een nieuw pakketje gestuurd die ik gelukkig wel heb ontvangen, maar van GLS hoef je niks te verwachten. 2 dagen zitten wachten zonder enige update

Ingeborg
23-07-2024

Ze rijden 50 k/u op een woonerf. Stupide.

Joyce
17-07-2024

Tot 2x aan toe bericht dat woning niet bereikbaar is! Deze is WEL bereikbaar alleen door werkzaamheden ff andere route nemen, 2 straten omrijden! Wat een moeite 🤬

Nicole
16-07-2024

Wat een WAARDELOZE bezorgdienst is dit. Voor de 2e keer in een paar weken tijd sta ik letterlijk buiten op de bezorger te wachten en krijg ik vrolijk de melding NIET THUIS! Ik zie vervolgens het busje 2 straten verderop de andere kant oprijden. Wat een VIEZE OPLICHTERS en daar blijf ik dan heel de dag voor thuis!

Ik bel meteen met GLS en gezegd dat ik wil dat de chauffeur omdraait, MAAR ze zeggen geen contact te kunnen leggen met de chauffeur. Wat een ONZIN!

En met de klachten wordt ook gewoon niks gedaan. Opdoeken die handel!

Vorige bezorging 18 mei (ook klacht ingediend) precies hetzelfde verhaal. Doe er wat aan! Die standaard reacties heb ik niks aan.

Daniëlle
15-07-2024

Nu al 3 x een andere bezorg datum door gekregen, vreselijk slechte bezorgdienst!

YKnkr
09-07-2024

Krijg een sms bericht dat ze onderweg zijn, zijn al 2 dagen “proberen” met bezorgen.

Ik kijk de live locatie van de bezorgbusje, die staat gewoon 1 straat verder. 1 uur later na het wachten zie ik dat het niet bezorgd kon worden dus morgen word er opnieuw geprobeerd om te bezorgen! Echt top service haHAA!

Cees
08-07-2024

Voor mij werd een pakketje verstuurd naar Griekenland. GLS Nederland nam het adres onvolledig over, na een paar dagen heeft de afzender dit kunnen rechtzetten bij GLS met mijn tel.nr. erbij.

Lang verhaal, maar ik ben geen klant, Nederland wijst naar Griekenland en andersom en in Griekenland zijn ze het pakket kwijt. Sorry meneer, u moet echt contact opnemen met.?

De groene krokodilreclame met maar weer te voorschijn gehaald worden.

05-07-2024

Adres op pakket zou niet juist zijn en daarom tot twee keer toe niet bezorgd. Adres is juist. Frustrerend.

Giel
03-07-2024

Ik volg het pakket en ben thuis. Wordt het bij een afhaalcentrum afgeleverd. Waardeloos

Faritza
03-07-2024

Ik ben zo boos op GLS wat is dit voor een . bedrijf. Ik zou een bestelling binnen krijgen, eerst op 1 juli, daarna op 2 juli en het laatst vandaag op 3 juli tussen 13:15 en 16:15. Nou HELEMAAL NIETS. Ik vind dat zij zich eigen moeten schamen om mensen zo lang te laten wachten. Of jouw bestelling niet af te leveren. Nu ben ik zeker mijn geld kwijt door hun. Bedankt he GLS voor jullie service. NOT. Ik baal als een stekker nu (boos).

Atze
20-06-2024

Onbegrijpelijk dat bedrijven hier mee in zee gaan. Post.nl , upc zelf brengen op de fiets ben je sneller dan gls .

19-06-2024

Dinsdag 18 juni: pakket wordt bezorgd tussen 13:00 en 17:00. Niets dus.

Woensdag 19 juni: pakket wordt bezorgd tussen 10:30 en 13:30. Niets dus.

Gebeld. Pakket wordt alsnog bezorgd rond 16:00. Niets dus.

Weer gebeld. Pakket wordt alsnog bezorgd rond 17:30. Weer niets.

En maar afwachten wanneer deze leugenaars een keer wel bereid zijn om mijn gegijzelde pakket alsnog te bezorgen. 1 groot drama dit bedrijf.

Annelies
12-06-2024

Wij hebben een bezorger die zeer dreigend overkwam naar mij dat hij had te horen gekregen van de gls dat het een arrogante bezorger was en dat wij negatief waren en dat ze ons kende van de gls en dat wij niet te vertrouwen zullen zijn ik heb de deur zo dichtgedaan dit vind ik geen manier van doen 😡 hoop dat deze chauffeur uit Wierden dan ook echt nooit meer aan mijn deur komt want het voelde dreigend.

09-06-2024

Waardeloos bedrijf

Wanneer je bericht krijg dat ze komen is het al te laat om iets te kunnen regelen.

Je krijg 9 van de 10 keer geen niet thuis bericht waar dus de code op zou moeten staan of je bent wel thuis en je krijg in 1x een bericht dat je niet thuis was maar ook geen briefje .

Kortom een waardeloos bedrijf het is jammer dat je niet altijd kunt zien welk bedrijf het brengt als je iets besteld anders zou je het niet bestellen op dat moment .

Danny
07-06-2024

Na 1 week nog steeds geen bestelling binnen. GLS laat ook helemaal niks weten over een nieuwe bezorgdatum. bestel niks via GLS verzending. mijn bezorging werd geregeld door de winkel en ik had geen idee dat hun GLS gebruiken.

Stefan
05-06-2024

Live tracking. 0stops voor je. Bezorging tussen 11.30 en 11.50

Het is 11.50 maar is kijken. Nieuwe tijd: 12.00/12.25

Inmiddels 12.45. Nieuwe tijd 12.50/13.20

Wat heb je aan live tracking als je de tijden steeds opschuift. Had ondertussen dus wel boodschappen kunnen doen. Bied dan geen live tracking aan

Wth
04-06-2024

Als NIET THUIS ben dan mag je het onder carport leggen

Maar wij zijn gewoon thuis en met een loop pas ff gauw er neerzetten en weg zijn ze ga een andere baan zoeken als je dit niet normaal kunt doen wat een kut bedrijf

DaisyMae
30-05-2024

Zijn niet op tijd waardoor het levende voer dat ik besteld heb wss dood is. Ik zal een schadevergoeding indienen.

Schandalig als de andere reviews lees.

Jeffrey
29-05-2024

Duur pakket achter gelaten bij mijn voordeur, bij de ingang van de flat. Bezorger gaf aan bij de buren afgeleverd te hebben, maar dat is niet waar. Pakket is verdwenen.!

A.Th
24-05-2024

Vandaag zou een pakketje tussen 10 en 14 uur bezorgd worden echter kwam deze 20:00 de persoon neemt niet eens de moeite om mij aan te kijken douwt het pakketje in mijn handen draait gelijk om en loopt weg heb nog nooit zo n stuk onbeschofte persoon meegemaakt, zal deze beleving doorgeven aan bedrijf levering pakketje

Meer GLS reviews