GLS394 ervaringen

Patrick
22-07-2021

Verschrikkelijke ervaring

Waar te beginnen. Pakket verzonden op 9 juli vanuit Duitsland en pas de eerste "bezorgpoging" op 16 juli. Ik was de hele dag thuis en op het tijdstip waarop de tracker aangaf dat het pakket niet bezorgd kon worden is er niet eens aangebeld of een niet thuis bericht achtergelaten zoals aangegeven in de tracker. Daarna zelf maar uit moeten uitvogelen hoe een 2e bezorgpoging the regelen, uiteindelijk maar naar een pick-up point laten komen omdat het inmiddels alweer 20 juli was (1,5 week na verzending!). Bij ophalen was de doos totaal beschadigd, hing van plakband nog net aan elkaar. Product gelukkig wel intact, maar dit is toch echt een service! Bij lange na niet de €5.99 die ik heb betaald voor verzending!

Paul
21-07-2021

Nooit aan de deur geweest!

De hele middag zitten wachten op een pakket dat ik met spoed nodig had. Om 20:00 een email ontvangen dat ik niet thuis was en er een "niet thuis" bericht in mijn brievenbus zat. Die was er niet dus 1 euro betalen om mijn pakket, die ik met spoed nodig had, hopelijk morgen te ontvangen! K*t berdijf!

Mawielewiesje
20-07-2021

Nooit aan de deur geweest!

Waardeloos bedrijf!
Pakketje uit Italie, te volgen via track & trace.
Afleverdatum krijg je vooraf niet door, “Niet thuis bericht” laten ze niet achter. De rest moet je zelf maar uitzoeken.
In één woord WAARDELOOS!

Lyette
20-07-2021

Niet thuis bericht

Vrij genomen voor levering pakket tussen 8 en 12.30
Krijg een mail dat ik niet thuis was en een niet thuis bericht ontvangen heb. nou niets van dat alles. auto is niet eens in de straat geweest. bel je ern nummer .optie 2. wordt tot 2 maal verbinding verbroken. maar kost wel telkens een euro! Dan optie 1. krijg ik iemand aan de telefoon dat het pakket pas de volgende dag geleverd kan worden. waardeloos bedrijf. slecht personeel

19-07-2021

Leugen regeert

Bericht pert mail: Bij het afleveren van de zending troffen wij u helaas niet thuis. In uw brievenbus treft u "Niet Thuis Bericht" aan.

We zijn de hele dag thuis geweest, koerier is niet in de buurt geweest. Om diezelfde reden lag er uiteraard geen bericht in de bus. Keiharde leugen, oplichters dus.

Voornaam
08-07-2021

Niet-thuis bericht gekregen

Niet-thuis bericht gekregen in de mail.
Maar ik was, ffs, wel thuis.
Ook niks in de brievenbus dus ik kan niet eens aangeven de niet-thuis-code wat wel moet. De helpdesk is niet bereikbaar behalve als je 1 euro betaalt.

Klotebedrijf.

Harry
07-07-2021

Slechte bezorging

Voor de 2e opeenvolgende keer de bezorging van noodzakelijke medicatie niet op tijd, zoals op aangegeven tijdstip (dagdeel). Beloof niet iets wat je niet kan waarmaken.

Sabine
03-07-2021

Heel slecht

Heel slecht! 😡 Pakket met mijn auto onderdelen ligt al 5 dagen te wachten op depot voor verzending! Echt heel slechte klantenservice ook

André
André
28-06-2021

Volstrekt geen fatsoen of communicatie.

Pakket eerst halve week in Ljubjana laten liggen. Goed, kan gebeuren. Wanneer het daar eindelijk vertrekt komt het via Duitsland naar Nederland op een dag tijd. Netjes, zo hoort het. Ik krijg bericht levering volgende werkdag tussen 8:00 en 11:30. Behoorlijk groot tijdsvak, maar prima.

Dag erna komt niemand. Maar ook niet eens een poging. Geen excuses. Geen nieuw tijdvak niets. Bij postNL krijg je meteen een sorry en in no-time een nieuw tijdsvak.

Helemaal aan het einde van de avond komt pas een bericht dat het niet gelukt is en het de dag later tussen 8:30 en 11:30 geleverd zou worden. Nou. lekkere communicatie. Hele dag uitgesloofd om ervoor te zorgen dat iemand aanwezig is, komen ze gewoon niet.

Dag later: Je zou verwachten dat de pakketten die ze gisteren niet gehaald hebben vandaag prioriteit krijgen. Nope. Niet met "Geen Logistieke Service". Pakket blijkt niet eens te zijn opgehaald in het depot. Levertijd is gewoon verwijderd van de site, wederom zonder enige vorm van communicatie.

Waardeloos. Een postduif was *Letterlijk* sneller en betrouwbaarder geweest.

wanneer ik mijn pakketje krijg.? ÓF ik het überhaupt nog krijg.?

En nee. dat heeft niets met Corona te maken. Fatsoenlijk communiceren kan altijd. Een pakketje ophalen ook. Dit is gewoon waardeloze service.

Het feit dat de klantenservice een duur betaalnummer is en het e-mail formulier op de site ook niet fatsoenlijk werkt zegt ook al genoeg dat GLS volstrekt NIET bezig is met enige vorm van service.

Gerard
26-06-2021

Stoelen

Hoi had twee tuinstoelen besteld .Twee weken terug geleden.Pas 1 week later komt er en bericht van gls per mail dat mijn adres niet te vinden is.Zeer opmerkelijk terwijl de andere postbezorgers gewoon alles komen bezorgen .Uiteindelijk met webshop gebeld dat er nogal wat mis gaat met bezorgen.Ze zijn gls gaan bellen en de twee stoelen zouden 2 dagen later bezorgd worden.En ja hoor ze worden bezorgd en wat blijkt maar een stoel!.Het pakket word achter in de tuin gezet en weg zijn ze?.Ik weer gebeld met de webshop en ze boden excusses aan en zouden weer met gls contact opnemen om voor te zorgen dat mijn tweede stoel alsnog bezorgd word.En ja hoor ik krijg weer een mail van gls we komen de stoel naar verwachting morgen afleveren.Ik zitten wachten maar weer geen stoel .Ben nu al hier twee weken mee bezig en het word een vervelende zaak.Het is nu 26-6-2021 en heb de stoel nog steeds niet!.Ik heb ondertussen de webshop maar weer gemaild vandaag.Ik heb weinig hoop dat het goed komt .Wat een puinhoop en wat voor maatschapij zitten we tegenwoordig om zo met poststukken om te gaan.Als ik de stoel niet heb voor a.s woensdag dan ga ik zelf actie ondernemen met gls en dat zullen ze zeker gaan weten.Jongens pak geen GLS!

Emilia
Emilia
25-06-2021

Leugens, pakje weg.

Pakje van 100 euro zou zogenaamd bij de buren zijn afgegeven, buren weten van niks en de naam van de buren klopte niet van ze op hebben gegeven.
dat zoiets kan, afschuwelijk.

Gayls
25-06-2021

Niet thuis?

Had vandaag een pakket moeten krijgen, krijg ik een mail dat ik niet thuis was. Zit ik heel de dag te wachten voor het raam nog zelfs naast de deur, na 10 keer bellen zeggen ze. Op de geolocatie kan ik zien dat hij er is geweest. waarschijnelijk zat ie een minuut in zn luie bus te wachten en vervolgens is ie doorgereden. nooit meer via hier een pakket laten bezorgen

Monique
24-06-2021

Wel mail, geen pakket

Ik kreeg een e-mail dat mijn pakket was bezorgd en dat ik zelf had getekend. Ik was gewoon thuis, er heeft niemand aangebeld, ik heb niks getekend en het pakket is nergens te bekennen. Na het lezen van de andere reviews hier zie ik het zeer somber in.

Alibabi
23-06-2021

Bezorger rijd gewoon langs, bewoner niet thuis zonder briefje

Als er 1 kut bezorgd dan is het wel GLS. Je ziet ze aankomen, ze rijden door en stoppen niet. Dan krijg je direct de melding bewoner niet thuis, uiteraard geen briefje in de bus, want ze nemen niet eens de moeite. Zonder code kan je geen nieuw aflever moment inplannen. Ik heb een videodeurbel, dus ook nog bewijs dat ze niet zijn geweest. Maar goed, dan kun je weer de afzender gaan bellen, die geeft ook aan dat het schering en inslag is met GLS. En helaas ze flikken het elke keer weer. Inmiddels zo ver dat ik alleen nog wat bestel bij bedrijven die met POST nl bezorgen.

GLS grootste kutbezorger van het land.

Tineke
23-06-2021

Slechtste koerier ooit!

Bericht aan alle webshops: gebruik nooit GLS als koerier! Paketten worden nooit op tijd geleverd! Mijn ene pakket heeft de helft van België gezien maar kwam niet aan. Van Deinze nr Puurs. Dan nr Tongeren. Werd dan uiteindelijk "bewaard" in hun depot in Tongeren. Bewaard? En met welke reden? Pakket was al 10 dagen te laat! Verkoper heeft dan uiteindelijk mijn pakket opnieuw verstuurd met andere koerier en de dag erna had ik het al! Jammer genoeg ben ik nu ook nog op een ander pakket aan het wachten via GLS 🙄 benieuwd of deze wel aankomt!?

Teun
22-06-2021

Kalender en klok kijken is bij GLS een probleem

Pakket zou dinsdag 22 juni worden geleverd tussen 12.30 en 15.30. Het is nu nog wel 22 juni maar 23.30 en geen pakket gezien en ook geen enkel bericht ontvangen betreffende vertraging of wellicht levering morgen.

Huib
19-06-2021

Heel mijn weekend naar de pest tyfus

Gls meest vreselijke post order bedrijf, nooit nooit nooit hier je paketten mee laten bezorgen!

Gerald
18-06-2021

Waardeloze dienstverlening.

Zoals de meesten die de moeite willen nemen om feedback achter te laten.

Verzenders, ik hoop dat jullie de verschillende feedback lezen, want GLS is uiteindelijk jullie visitekaartje.

Was niet thuis, dus kreeg een briefje half door midden gescheurd in de brievenbus gepropt.

Niks aangevinkt zelfs het jaartal of de datum is niet ingevuld.

Krijg een leuke niet thuiscode maar de instructie is niet aangevinkt, dus weet niet of ze nogmaals komen ik zelf wat moet afspreken of dat die afgeleverd is bij de buren.

Een vinkje zetten is het minimale wat je kunt doen.

Geof
18-06-2021

Pakket ‘zoek’

Na een aankoop van laptop bleef dit pakket een week op het depot liggen. Na meerdere mails kreeg ik als antwoord: Contacteer uw verzender?
Hoe gaat hij weten waar mijn laptop ligt bij jullie in het depot? Ze vermijden wat hulp en zeggen dat het vertraging heeft en dan erna is het pakket ‘zoek’? Waardeloos bedrijf, echt geen kloten waard, wie verstuurd zelfs nog via GLS? Ik eis geld terug via hun!

Yasemin
15-06-2021

Waardeloze bezorgdienst

Pakketjes worden afgeleverd gescant/afgetekend, zonder enige afleverpoging. Echt een rot bedrijf, heb dit nu zo vaak meegemaakt met deze firma, ik snap niet hoe ze met zo veel slechte reviews nog aan werk komen!

Meer GLS reviews
Welk cijfer geef jij GLS?