GLS179 ervaringen

Roy
Roy
24-01-2020

Wat een waardeloos bedrijf

Na de 5e keer knullige bezorgproblemen met belangrijke pakketten, ga ik nu toch maar even wat internet schade aanrichten aan GLS. Aangezien mijn bedrijf ook behoorlijke fincanciele schade heeft geleden door hun toedoen.
GLS medewerkers vertikken het immers bijna standaard om aan te bellen bij hun klanten. Ik heb minimaal 5 hele werkdagen verspilt aan dit bedrijf, maar dat niet alleen. Ook, kon ik een grote, belangrijke klus niet op tijd uitvoeren, omdat mijn gas- en stoffilters voor mijn gasmasker niet op tijd werden geleverd. Ik vermoed omdat de bezorger geen zin had om uit zijn bus te komen. Aangezien ik letterlijk de hele dag heb zitten wachten, de deurbel goed functioneerd en het bezorgadress goed genoteerd stond (gecontroleerd door de servicemederwerkers van de webshop van het product). Toen het product uiteindelijk bezorgd werd ben ik tevens bijzonder onvriendelijk behandeld. Toen knapte er iets bij mij, en heeft de bezorger bijzonder veel geluk gehad dat hij het er zonder ernstig letsel vanaf heeft gebracht.

In ieder geval, Bedankt GLS voor jullie uitzonderlijk slechte service!

Jm
23-01-2020

Op tijd en snel

De bezorger Rudian werkt er 2 weken zei hij. Hij was op tijd,doortastend en had een vrolijke natuur ondanks drukte.fijne gast goeie service

Marcel
08-01-2020

Pakket niet geleverd!

Volgens track en trace vandaag geleverd voor 12.30u
Helaas om 15.30 nog steeds niks
Extra vrij genomen
Eerst maar bellen bleek het pakket overgeladen naar een andere bus.
Waarom dat dan weer!
Totaal geen mail of reactie van GLS.
Ga met een andere vervoerder in zee

Max
31-12-2019

Liever klant weg dan optijd zijn.

Ik wacht al zins 24 dec op een pakket met een onderdeel voor een insuline machine van een klant . Er zit een beetje spoed achter maar gls klantenservice had gezworen dat die het voor 1 jan geleverd zou worden. Aanngezien de postorde bedrijven van mijn vrouw er zaken mee deed kun je er wel van op aan.

Ik kreeg dus op 31 de 2019 het bericht dat die vandaag wordt geleverd. Aan gezien het thuis wordt afgeleverd bleef ik thuis. Om 14.00 bleek dat ze het pakje toch niet gingen bezorgen. Reden onbekend.

Mijn klant was ingelicht dat hij vanavond van die grote machine zou af zijn. Helaas is dat niet het geval. Dus zit hij tijden oud en nieuw dus thuis. Voor mij zelf geld dat ik door deze leuke gls en zijn beloftes een halve dag onze mis.

Wij hebben dus nu besloten om al pakketten vanaf heden te laten bezorgen door een andere bedrijf.
Op onze website die 1.2 mlj x per dag bezocht wordt zullen wij ook vermelden dat gls zich niet aan de afspraken houd en wij zullen ieder die ons vraagt adviseren om geen gls te nemen. Dit zullen we ook melden aan onze brancheorganisatie

Wim
31-12-2019

Totaal incompetent

GLS vindt het doodnormaal om paketten op een verkeerd adres af te leveren en de bedoelde ontvanger met de problemen op te zadelen. En natuurlijk communiceren ze verschrikkelijk slecht zodat het letterlijk maanden duurt voordat je je spullen hebt.

Knol
26-12-2019

Zal het ooit geleverd worden?!?

Ik vraag me af of mijn pakket ooit nog gaat toekomen, het is nu al bijna 2 weken dat mijn pakket telkens opnieuw terug naar hun depot wordt gebracht. Heb al meerdere malen contact opgenomen en krijg elke keer het excuus 'er was niet genoeg tijd' en de belofte dat het de volgende dag zeker zal worden geleverd. Dan blijft een mens speciaal heel de dag thuis en komen ze niet eens langs. Echt niet te doen hoe slecht de service is, als je het zelfs nog service kan noemen.

Marco
24-12-2019

Pakket niet geleverd - slechte communicatie / reden

Pakket niet geleverd , track & trace zegt;
Terug op GLS depot - bijzondere omstandigheden.
Mooi klets verhaal, eerst ‘s ochtends nog op de planning om te leveren en dan om 17:05 gaat het ineens niet meer lukken.lekkere planning

Met GLS is altijd iets aan de hand.wat een slecht bedrijf, geef mij maar PostNL, FedEx of UPS

Katleen
20-12-2019

De zoveelste keer dat je een dag thuis zit te wachten op een pakket dat niet komt. Een koerierbedrijf dat niet 's avonds en in het weekend werkt, is niet meer van deze tijd. Zeker niet met de feestdagen.
Ik wilde eigenlijk een 0 geven, maar die optie krijg je niet. En daar betaal je dan verzendkosten voor. Zucht

Colette
Colette
17-12-2019

ZOOOOOOOO Slecht!

Wordt NIET aan de deur afgeleverd!

John
13-12-2019

Niets ontvangen!

In december 2019 heb ik een pakketje over laten komen vanuit barcelona. Per e-mail ontvang ik een bevestiging dat het pakje bezorgd is op mijn woonadres. Echter, niets ontvangen! het telefoonnummer op de website van gls is niet bereikbaar. Waardeloos bedrijf. Mocht ik nog eens iets bestellen via internet, dan nooit geen gls meer!

Desiree
12-12-2019

Pakketje 3 dagen op depot

Ik raad GLS absoluut niet aan. Heb 3 dagen geleden een pakket bij Hobbyvision besteld. De volgende ochtend stond dat het op het depot in Alkmaar was. Dat is voor mij inderdaad het dichtstbijzijnde depot, maar daar is ook alles mee gezegd. Want 2 dagen later ligt het er nog en heb ik mijn pakje nog steeds niet. Postnl maakt ook fouten, maar lang niet zo erg als GLS. Dit is gewoon slordig!

Noortje
Noortje
11-12-2019

Slechte bezorgdienst

Gls beweert pakketten binnen 24 uur te bezorgen. Pakket is gisteren om half 5 verzonden via een pakketshop van gls maar pakket is nog steeds niet zichtbaar in track en trace systeem van gls. Bij navraag bij deze pakketshop blijkt dat er gisteren alleen in de ochtend iemand van gls is langsgeweest en dat mijn pakket pas zojuist is opgehaald. Oftewel, het duurt al 24 uur voordat je pakket in hun sorteerproces terecht komt. Nu dus maar afwachten of het in het sorteerproces net zo 'vlekkeloos' verloopt, wil ik mijn pakket morgen in huis kunnen hebben.

Danny
04-12-2019

Wat kunnen we allemaal klagen zeg

Ik begrijp dat het irritant is dat een pakketje laat of foutief bezorgd wordt. Maar het zijn ook gewoon mensen. Rot als je voor service betaalt en je iets anders krijgt dan je hoopt of verwacht maar vergeet niet dat je zelf ook wel eens een foutje maakt. Ikzelf zit nu ook op een pakketje te wachten en was eigenlijk op zoek naar een antwoord of die jongens ook in de avond bezorgen in deze drukke periode maar na het lezen van een vijftal van deze klaag serenades wilde ik toch even een berichtje schrijven met de vraag of het iets minder kan. Klagen is zo makkelijk.

Mo
04-12-2019

Slechte bezorging en onbeschofte behandeling

GLS geeft bij niet thuis het pakketje niet aan de buren ondanks dat dit is aangegeven.
Ook de daaropvolgende dag is het niet afgeleverd.
Bij contact opnemen zeer onbeschofte afhandeling en hoorn op de haak gooien.
Helaas ben je van hen afhankelijk doordat bedrijven voor hen kiezen.
Een nul zou een beter cijfer zijn.

Ano

Slechtste service ooit

Gisteren zou pakket bezorgd moeten worden bezorger stond netjes aan de deur. (Zag ik op camera). Het pakket was, zoals ik had aangegeven online, niet bij de buren aangeboden. Vandaag zou het naar een ophaalpunt worden gebracht, maar is niet aangekomen zoals afgesproken. Klantenservice gebeld en de telefoon wordt zonder pardon op de haak gegooid na nadere informatie over de schriftelijke afhandeling van de klacht. Echt klantvriendelijk is GLS niet. Ik raad iedereen dan ook aan om nooit of te nimmer een pakket te versturen met GLS.

Elly
03-12-2019

Geen tijdsbestek

Ik kreeg geen tijds bestek van wanneer mijn product geleverd zou worden. dit doen ze bij post NL beter ook als er wat aan de hand is met het pakket alle lof voor post.nl
Datum 3 december 2019

Pieter-Bas
30-11-2019

Waarom. gewoon waarom.

Ik kreeg een pakketje uit tilburg wat 4 dagen zou duren om te sturen en 10 euro zou kosten (het is een controller dus een klein pakketje). Deze prijzen zijn natuurlijk al gestoord. Maarja.4 dagen later krijg ik het bericht "Pakketje ontvangen door GLS" Tilburg. 5 uur later om 6:27 zie ik dit"aangekomen in depot in rotterdam". 2 en een halfuur later zie ik dat het nu in levering is. ik denk top! toen om 10:39 kreeg ik het bericht "Niet in levering - verkeerd depot ". Dit is natuurlijk enorme bs want het depot dat ze laten zien is 5 km van m'n huis vandaan. Toen wilde ik ze bellen na school, maar deze gozers zijn alleen op werkdagen van 8:30 tot 17:00 beschikbaar. dus nu krijg ik het niet op tijd voor ons sinterklaas feest :/. 1/10 Zoek voor een product ALTIJD en dan ook ALTIJD een andere webshop waar ze het product ook verkopen of zoek een ander product dat niet bezorgd wordt door gls. In de tijd die ik hieraan heb verspild had ik zoveel meer productieve dingen kunnen doen. Ik heb trouwens de controller nogsteeds niet.

Fin
25-11-2019

Niet thuis? Paket terug naar China

Paketje besteld op Aliexpress maar niet thuis op aflever moment? Binnen 5 dagen ophalen of het gaat terug naar China en je bent je geld kwijt.

Inge
20-11-2019

Verbijsterend

Na aanbellen doen we de deur open. Pakket staat voor de deur . Chauffeur stapt net in bus. Pakket is Niet voor ons . Verkeerd adres. Pakket was al 1 x fout bezorgd nu voor 2 de keer.

Jens
18-11-2019

Pakje doet wereldreis

Pakje die moet geleverd worden in België is gestart in Nederland. Traject: Nederland -> België -> Spanje -> Duitsland -> . Nog altijd onderweg na 2 weken.

Meer GLS reviews
Welk cijfer geef jij GLS?