GLS123 ervaringen

15-06-2019

GLS BEZORGT JE STRESSS

Diep triest dit bedrijf . Zelf al geen voorstander van producten door een koerier te laten bezorgen. En mama krijgt helaas weer gelijk. Mijn zoon zn pakket is 6 dagen geleden al verstuurd door het bedrijf waar hij zijn product heeft besteld . Maar tot de dag van vandaag niks bezorgd door GLS . Nu staat mijn zoon morgen met lege handen bij zn vader , voor vaderdag en zijn verjaardag . Na 6 dagen nog steeds geen bericht dat het pakket te volgen is via track en tracé. Mijn zoon zit nog op school en heeft met zijn bijbaantje hard gewerkt om zn centjes bij elkaar te krijgen. Dit bedrijf zou per direct gesloten moeten worden. Maandag maar eens een persoonlijk bezoek brengen , want het depot zit hier nog geen 5 minuten vandaan. Te zot voor woorden hoe dit bedrijf handelt.

Leonie
14-06-2019

Weigert navigatie te updaten

Sinds 1,5 wonen wij in een nieuwbouwwijk, waarvan de 1e huizen 3 jaar geleden zijn opgeleverd. Adres staat inmiddels gewoon op Google Maps maar bezorgers weigeren verder te kijken dan hun neus lang is en dus is het iedere keer een ramp om pakketjes met GLS in huis te krijgen.

Willem
12-06-2019

Slechtse koerier ever

Liegen over bereikbaarheid, geen afleverbon in de brievenbus.ongelooflijk slechte service.

Opdoeken die handel.

Jo
10-06-2019

Het adres niet kunnen vinden.

Zeer slechte pakketdienst.Woon 100 meter van het stadhuis in de Wijngracht Kerkrade en beweren dat ze mijn adres niet kunnen vinden. Dat hebben ze twee dagen achter elkaar geflikt.Tenslotte heb ik kontakt opgenomen met GLS en overeengekomen dat ze het maar bij de pakketshop afleveren en daar heb afgehaald. Anders had ik het vandaag de dag nog niet in ontvangst kunnen nemen.
J.Schins

06-06-2019

Zeer slechte aflevering/geen aflevering

Tot tweemaal toe zouden ze een pakket afleveren. Dit is niet gebeurd. Neem je kontakt op blijkt de chauffeur al weer richting depot met reden dat mijn huis niet bereikbaar is door werkzaamheden terwijl hier helemaal geen werkzaamheden zijn. Mijn huis is zelfs op meerdere manieren te bereiken. Vraag je vergoeding omdat pakket vandaag uiterst er moest zijn. kunnen ze alleen claims verwerken van bedrijf waar je heb besteld terwijl ik de gedupeerde ben!
Paar weken eerder al een keer een chauffeur die ruzie stond te maken met de taxichauffeur van mijn zoon die naar dagbesteding gaat. Ben echt wel klaar met dit bedrijf. Mezelf gelijk voorgenomen om als ik iets bestel eerst te kijken of dat het door GLS wordt bezorgd, want dan zoek ik een ander.

Dennis
05-06-2019

Asociale bezorger van GLS

Bezorger van GLS blokkeerde de straat met zijn bus, toen ik vroeg of hij zijn bus even aan de kant wilde zetten zodat ik er langs kon reageerde hij ontzettend agressief, schold mij uit voor bitch en motherf*cker en moest opk*nkeren, ik wist niet wat mij overkwam. Voorts ging hij op zijn gemak een pakketje afleveren (hij stond het letterlijk in de brievenbus te proppen) waarna hij achter het stuur met zijn telefoon aan de gang ging.
Wat een asociaal volk! Mezelf gelijk voorgenomen om als ik iets bestel op het www eerst te kijken of dat het door GLS wordt bezorgd, want dan pas ik.

Jack
31-05-2019

Ik bestel iets en dat wordt afgeleverd door GLS. Maar mijn vrouw zou niet thuis zijn dus via de online service van GLS geef ik door dat ik mijn pakket af haal bij een GLS Pakketshop. Ik kom vervolgens thuis en ik heb en e-mail gekregen dat mijn pakket (Niet afgeleverd - bijzondere omstandigheden) wat voor omstandigheden? Dus voor 1 euro gebeld naar GLS, het blijkt de chauffeur is bij mij thuis geweest zag toen pas dat het pakket naar een pakketshop moest en is gewoon weggereden. Een dag later krijg ik bericht dat mijn pakket afgeven was bij de pakketshop, nou deze is dichtbij mijn werk en ik heb nu vrij dus daarlangs gereden (25 km op en neer) mijn pakketje was er niet. Weer gebeld nog een euro kwijt, wat blijkt mijn pakket is afgeven bij een ander pakketshop 5km de andere kant op zonder mij in te lichten. Ik heb gelukkig mijn pakket maar GLS is in deze geval waardeloos wat betreft informatie om het netjes te houden.

Wim
27-05-2019

GLS denkt voor jou bedrijf

Vrijdag 24-5-2019 onderdeel besteld bedrijf verzonden
GLS maandag middag gebeld waar pakje blijft
zegde eerst dat wij 27-05-2019 van morgen om 9uur er niet waren en later dat ons bedrijf op maandag dicht is. komen nu morgen?
Wim Prins

Jeroen
Jeroen
21-05-2019

Onbereikbaar

Wat een firma. Dit is de enige koerier die ons adres niet kan vinden en dan aan de afzender rapporteert dat we niet thuis waren. Wil je ze vervolgens bereiken, dan is een telefoonnummer onvindbaar. En op de e-mail reageren ze niet.
Erg vervelend als je op spullen voor klanten wacht.

Koek
21-05-2019

VRESELIJK

Vreselijke service, niet klantvriendelijk. chauffeurs liegen dat ze bij de buren proberen af te leveren, bezorgtijd lang. kosten hoog! Ik wil ze eigenlijk niet eens 1 ster geven.

Murat
07-05-2019

Waardeloos bedrijf

Ze hanteren zogenaamd een indicatief bezorgtijd maar nergens staat dat ook zo vermeld. Volgens het bezorgtijdvenster zou de bezorger in de ochtend komen maar het pakket is pas na 18:00 uur geleverd. Nooit meer GLS.

26-04-2019

Gooien alles stuk

Een grote alluminium militaire driepoot uit 1943 voor kijker verstuurd naar duitsland
Is haast onverwoestbaar ,heeft de ww2 en 80 jaar
Overleeft. Gls gooit hem kapot ,,gewoon uit de vrachtwagen gegooid de zware ulluminium schotel
Boven waar de poten aan vast in stukken gebroken
Schade formulier ingevuld aangetkend verstuurt met fotos van wat er stuk is gegooid.,,
,geen antwoord ,, al 5 x producten verstuurt en stuk , en maar klanten vergoeden
Geen gls meer voor ons bedrijf
Koens

Dure vintage sansui se-8 zoek geraakt in depot Londen West

Wat een triest bedrijf.
11 april geladen in Londen West voor aflevering.
Nooit geleverd en pakket is zoek.
Alle foto's van de inhoud ( vintage sansui equalizer) , en verpakking gestuurd naar GLS Nederland.
Onderzoek gestart in de UK naar het pakket.
Duurt 10 werkdagen.zucht., hoe moeilijk kan het zijn. Een doos van 60 bij 40 bij 20 cm zoek geraakt.
Indien blijkt dat het pakket echt zoek is , kan ik een claim indienen.
Beoordeling duurt dan 6 tot 8 weken.
Klant erg boos, en wil zijn geld terug.
229 euro + verzendkosten van 16,95.
Zit ik met : vintage equalizer kwijt ,klant zijn geld terugstorten en nog kosten voor eBay , welke ik waarschijnlijk niet eens kan claimen.
Ik ben tot heden een grote klant van GLS , maar op deze manier zoek ik toch een betere koerier.
Hoop toch nog op een goed bericht.

Jo

Neem de tijd.

Allereerst vind ik het tijdvak van 4 uur niet meer van deze tijd, verplicht huisarrest tussen 9.30 en 13.30. Vervolgens komt de pakketbezorger tegen het einde van het tijdvak eindelijk aanrijden, dus ik blij Mn sleutel pakken. De bezorger heeft het echter nog veel te druk met telefoneren en het duurt bijna een kwartier voordat hij, nog steeds bellend, de bus uitstapt om Mn pakketje te pakken. Al bellend loopt hij naar de deur, om vervolgens heel even zn telefoon aan de kant te doen, alleen te zeggen dat ik nog even moet tekenen en dan direct weer door met zn telefoongesprek. lekker klantvriendelijk.

Michele
19-04-2019

Chauffeur belt aan liegen keihard over briefje in de bus

Waardeloze bezorgservice. Stappen niet eens uit om een briefje in de bus te doen. Verzender bleek al net zo bot en weinig service te bieden ging er vanuit dat ik het bij elkaar verzon. GLS en Meubelmakerij Meubeluniek leveren slechte klantervaring.

Jiska
16-04-2019

Nooit bestellen bij bedrijf met GLS als leverancier

Vanochtend zou er een pakje worden bezorgd, gelukkig was ik gewoon thuis. Op een gegeven moment hoorde ik het geklepper van de brievenbus, bleek er een briefje in te zitten waarop stond dat ik niet thuis was. Nu weet ik zeker dat ik er was en dat de bel niet is ingedrukt. Gelukkig zag ik de wagen net wegrijden en kon ik er als een speer op de fiets achteraan. Na een poosje kon ik de chauffeur onderscheppen en kreeg ik mijn pakje alsnog. Hij had zogenaamd twee keer aangebeld en ook bij de buren niemand aangetroffen. Net een beetje gelezen in dit klachtenregister en nu wel heel opgelucht dat ik het pakje toch nog heb gekregen. Ik heb de webwinkel laten weten daar niet weer iets te bestellen zolang ze GLS als leverancier hebben.

Fábio
Fábio
16-04-2019

Gewoon gestolen

Packteje werd geopend door medewerkers en meeste waardevol items weg. Voor de tweede keer achter elkaar. N.i.e.t. te geloven

Sebastiaan
15-04-2019

Pakket buiten

Waardeloos bedrijf wat niet bereikbaar is en geen service bied.

Ze zetten zonder pardon je pakket buiten voor de deur in het zicht van iedereen en niet overdekt of wat dan ook. Als je contact met ze opneemt geven ze niet thuis of een grote mond dat je thuis moet zijn.

Ik bestel nergens meer waar ze zaken doen met gls

Maria
12-04-2019

Personeel laat te wensen over!

Eerste besteld pakket buiten aan de deur gezet bij de buren . Tweede pakket in mijn reclame bus gedropt terwijl ik een briefje op de venster had achtergelaten om pakket bij de buren te bezorgen. Via hun trek en trace site vermelding gekregen pakket geleverd en ondertekend door mezelf terwijl ik niet thuis was!

Paul
Paul
08-04-2019

Product door GLS kapot gegooid

Verstuurde een pomp naar een klant. Helemaal kapot aangekomen, je ziet aan de verpakking dat ze ermee hebben gegooid. Klacht ingediend maar krijg niets vergoed omdat ik geen originele inkoopfactuur van het product kan overhandigen. Het klachtenformulier is een aanfluiting en puur opgesteld om alles te kunnen afwijzen. Wat een slecht bedrijf!

Meer GLS reviews
Welk cijfer geef jij GLS?