GLS138 ervaringen

Carlijn
Carlijn
19-08-2019

Op vakantie

Ik was op vakantie (twee weken) en toen kwam mijn pakketje dus, maar doordat ik op vakantie was kon ik het pakketje dus niet aannemen. Toen ik thuis kwam vond ik een ‘niet thuis` bericht dus ik was benieuwd waar mijn pakketje was, ik zag een code waarmee ik kon zien waar mijn pakket was. Ik ging naar de website voerde de code in en wat bleek de code was verlopen(na vijf dagen verloopt de code zelfs in vakantie periode). Ik dus zo snel mogelijk naar GLS bellen wat blijkt is het teruggestuurd naar een of ander depot in Tsjechië, ik vroeg me dus af of het niet alsnog naar mij gestuurd kon worden maar nee dat kon niet omdat het al te laat was. Dus nu moet ik nieuwe schoenen bestellen(het zijn zelf ontworpen schoenen dus de lever tijd is vijf weken) ik heb door de lever tijd geen zin meer om vijf weken te wachten. Kortom als het anders kan doe dit dan asjeblieft!

Haye
16-08-2019

Kies een andere bezorgbedrijf als het kan

GLS levert niet op tijd en komt afspraken die zij maken als je belt met de klantenservice niet na. Als je een andere optie hebt om een pakket te laten bezorgen kies die meteen!

Goldfish
13-08-2019

Te laat

Medicijnen besteld die er de volgende ochtend zouden moeten zijn. GLS was te laat, wat mij de nodige stress bezorgde; je besteld het omdat je het nodig hebt. Dus dan zit je urenlang op hete kolen. Track&Trace niet nauwkeurig, stond de hele ochtend op "chauffeur onderweg" terwijl het distributie centrum is hier 5 minuten vandaan is.

Samantha
08-08-2019

Nare bezorger

Hallo allemaal, ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik ben net nog wel minderjarig dus kijk ik uit voor wie ik de deur open. Ik had een mail gekregen dat mijn pakketje morgen aan zou komen maar hij kwam vandaag. Ik wist dus van niks, opeens werd er keihard heel lang op de deurbel gedrukt. Ik schrok natuurlijk want ik was alleen met mijn broertje thuis. Ik kon niet zien wie het nou precies was, dus mijn buurvrouw naast mij liet hem binnen in de portiek. Ik zag wie het was en deed meteen de deur open, waarna hij heel respectloos op een boze manier zijn stem liep te verheffen en zei: “ik sta zolang te bellen, waarom doe je niet open” waar ik op antwoorden dat ik in mijn kamer zat en mijn broertje mij kwam halen (de rede hoeven mensen niet altijd te weten, want je weet maar nooit.) Hij drukte het pakket toen in mijn handen, waarbij mijn buurvrouw nog stond te kijken. Ik vind dit onbegripvol en onrespectvol naar mij toe. Beter maar geen ongeduldige, agressieve mensen laten bezorgen! Baal van dit bedrijf.

Nils
05-08-2019

Niet thuis bericht

Wel thuis de bel werkt prima, pakketje zou bij de buren zijn afgeleverd maar is nooit gebeurd. Mijn buurvrouw is een vriendin die ik al 15 jaar ken dus die pikt nooit iets en als er iets is bezorg dan krijg ik het altijd.

Deze pakket service moet direct sluiten. Ik lees niks positiefs over deze belachelijke service.

Caspar
05-08-2019

5 van de 7 pakketten kapot afgeleverd

5 van de 7 breekbare pakketten zijn kapot afgeleverd. Hele pakket omwikkeld met 'breekbaar' tape, maar daar hebben ze blijkbaar niet zoveel van. Volgens het pakketpunt gooien de bezorgers het pakket al in de bus als ze het ophalen. 0 respect voor andermans spullen blijkbaar en incapabel personeel. Slechtste pakket dienst waar ik mee heb gewerkt.

Michel
03-08-2019

Leugenaars

Doorgegeven om op een ander huisnummer te laten bezorgen. Niet gebeurd. Niet thuis briefje en s,middags de medewerker van GLS gebeld en aangegeven het bij een aflever depot in onze gemeente te laten bezorgen. De volgende dag een bericht dat het bewuste bedrijf op vakantie/ gesloten was.
Bedrijf gebeld en te horen gekregen dat ze gewoon geopend zijn en er op zaterdag nooit wordt bezorgd. Smerige leugens van GLS en dit is niet de 1e keer. Ondernemers, leveranciers etc. STOP a.u.b. met uw producten versturen via GLS. Schandalig.

Ron
29-07-2019

Ik ben geen bedrijf en niet op vakantie

Het pakket zou vandaag tussen half een en half vijf worden bezorgd , dus ben je thuis. En dan komt er platseling een niet thuiscode met als uitleg : Bedrijf gesloten , vakantie. Geklokt om 16:55 , dus zou de bezorger soms geen tijd meer hebben gehad? Kan natuurlijk gebeuren maar zeg het dan eerlijk. Wat een flut-bedrijf , dat GLS

Chris
19-07-2019

Niet afleveren pakket

Pakket verstuurd op 16 juli 2019 zou moeten worden geleverd op 17 juli. Helaas het is nu 19 juli en zie dat ze gisteren avond om 21:23 getekend is door voor mij een onbekend persoon, geen idee waar mijn pakket is. vandaag maar weer bellen. Heb de spullen nodig voor een klant. je begrijpt dat ik de leverancier al gevraagd heb om uit te kijken naar een andere partij.

Rogier
18-07-2019

Op verkeerd adres bezorgd, woning staat leeg

Pakketje bij buren bezorgd ivm afwezigheid. Bewoners (asielzoekers) niet thuis. Woning ziet er leeg uit. Zo te zien kan ik naar mn pakjetje fluiten. Bedankt GLS!

Irene
18-07-2019

Op verkeerd adres afgeleverd!

Melding dat pakket was bezorgd maar niks ontvangen?

Pakket waarvoor een handtekening voor vereist was, is bezorgd op een heel ander adres in mijn woonplaats. Dit kan echt niet!

Pieter
17-07-2019

Komt niet aan of altijd later dan aangegeven

Van alle GLS leveringen de afgelopen paar weken (5x) is er 1 zending verloren gegaan, en 4 zendingen later aangekiomen dan de aangegeven dag.
Het vervelende is dat GLS de leverdag/tijd steeds aanpast naar de volgende dag of dag deel. Hierdoor kun je rustig 4 x 4 uur op een pakketje zitten te wachten.

Kut
17-07-2019

Pakket gls komt een hele dag later pfffff

Ik heb een pakket bij gls besteld op zaterdag en hij zou op woensdag komen maar hij kwam niet er stond Niet in levering - op verzoek later leveren terwijl ik geen verzoek heb gedaan dus ik heb gebeld naar de klantenservice en ze zijden er zit een storing in de rotterdam depot dus hij komt donderdag terwijl ik hem zaterdag had besteld hier heb ik dus 6,95 voor betaald klote bedrijf.

Ivo
10-07-2019

Tot twee keer toe niet bezorgd.!

Tot twee keer toe is het pakket niet bezorgd. De hele dag zitten wachten en dan een mail ontvangen dat ik niet thuis was en een niet thuis bericht door de brievenbus heb ontvangen. Niet dus. Meerdere keren gebeld met de klantenservice die ook nog eens een € 1,- per gesprek kost en dan worden afgepoeierd dat het bij een afleverpunt wordt gedropt en je het daar maar moet ophalen. Ik bestel het niet voor niets zodat het wordt thuisbezorgd.

Frans
03-07-2019

Ja joh leg daar maar neer

Echt mega slordig, pakketjes droppen bij de slagboom terwijl er gewoon mensen aanwezig zijn

15-06-2019

GLS BEZORGT JE STRESSS

Diep triest dit bedrijf . Zelf al geen voorstander van producten door een koerier te laten bezorgen. En mama krijgt helaas weer gelijk. Mijn zoon zn pakket is 6 dagen geleden al verstuurd door het bedrijf waar hij zijn product heeft besteld . Maar tot de dag van vandaag niks bezorgd door GLS . Nu staat mijn zoon morgen met lege handen bij zn vader , voor vaderdag en zijn verjaardag . Na 6 dagen nog steeds geen bericht dat het pakket te volgen is via track en tracé. Mijn zoon zit nog op school en heeft met zijn bijbaantje hard gewerkt om zn centjes bij elkaar te krijgen. Dit bedrijf zou per direct gesloten moeten worden. Maandag maar eens een persoonlijk bezoek brengen , want het depot zit hier nog geen 5 minuten vandaan. Te zot voor woorden hoe dit bedrijf handelt.

Leonie
14-06-2019

Weigert navigatie te updaten

Sinds 1,5 wonen wij in een nieuwbouwwijk, waarvan de 1e huizen 3 jaar geleden zijn opgeleverd. Adres staat inmiddels gewoon op Google Maps maar bezorgers weigeren verder te kijken dan hun neus lang is en dus is het iedere keer een ramp om pakketjes met GLS in huis te krijgen.

Willem
12-06-2019

Slechtse koerier ever

Liegen over bereikbaarheid, geen afleverbon in de brievenbus.ongelooflijk slechte service.

Opdoeken die handel.

Jo
10-06-2019

Het adres niet kunnen vinden.

Zeer slechte pakketdienst.Woon 100 meter van het stadhuis in de Wijngracht Kerkrade en beweren dat ze mijn adres niet kunnen vinden. Dat hebben ze twee dagen achter elkaar geflikt.Tenslotte heb ik kontakt opgenomen met GLS en overeengekomen dat ze het maar bij de pakketshop afleveren en daar heb afgehaald. Anders had ik het vandaag de dag nog niet in ontvangst kunnen nemen.
J.Schins

06-06-2019

Zeer slechte aflevering/geen aflevering

Tot tweemaal toe zouden ze een pakket afleveren. Dit is niet gebeurd. Neem je kontakt op blijkt de chauffeur al weer richting depot met reden dat mijn huis niet bereikbaar is door werkzaamheden terwijl hier helemaal geen werkzaamheden zijn. Mijn huis is zelfs op meerdere manieren te bereiken. Vraag je vergoeding omdat pakket vandaag uiterst er moest zijn. kunnen ze alleen claims verwerken van bedrijf waar je heb besteld terwijl ik de gedupeerde ben!
Paar weken eerder al een keer een chauffeur die ruzie stond te maken met de taxichauffeur van mijn zoon die naar dagbesteding gaat. Ben echt wel klaar met dit bedrijf. Mezelf gelijk voorgenomen om als ik iets bestel eerst te kijken of dat het door GLS wordt bezorgd, want dan zoek ik een ander.

Meer GLS reviews
Welk cijfer geef jij GLS?