GLS96 ervaringen

Linksquest.nl
13-02-2019

Bezorgen gewoon niet

Elke keer als dit bedrijf mij een pakketje moet bezorgen, krijg ik melding dat ze aan de deur zijn geweest, terwijl ze dat gewoon niet zijn. 1x zelfs een briefje onder de ruitenwisser gevonden, stonden ze aan de achterkant van het huis.

Doe mij maar 1000x liever PostNL of 100x liever DHL.

Co
13-02-2019

Waardeloos, altijd bij GLS problemen

Bestel wekelijks zaken, alleen bij GLS komt pakje niet op tijd en niet thuis bericht werkt niet! Als je het telefonisch wil regelen wordt daar dik voor gerekend.
Dit betekend dat ik bij sites die via GLS leveren geen bestellingen meer plaats!

Rose
07-02-2019

GLS levert niet

Wacht nu al 2 dagen op een pakket. In de t&t code staat dat de chauffeur sinds woensdag 6 feb 08.39 uur onderweg is. Lijkt me erg lang vanuit Den Bosch naar Vught. Vandaag contact opgenomen met bol.com zij gaven aan contact te hebben gehad met GLS en dat de chauffeur binnen 1 uur het pakket zou leveren. Jullie raden het al; niemand geweest!
Shame on you GLS voor het niet leveren. Shame on you mijn ideale kussen en bol.com voor de belabberde klantenservice en het niet meedenken om met GLS een duidelijke afspraak te maken over de leverdatum.

Beatrice
05-02-2019

Rigide, niet moderne en klantonvriendelijke service

Pakket kwam ERG (in vergelijk met andere pakketdiensten) vroeg waardoor ik op dat moment niet op de bel gelet heb. Ik was wel thuis. Bij telefonisch contact (wel netjes) door de eerste lijn doorgestuurd naar het depot van de pakketdienst. Om voor eventueel volgend dergelijk geval een extra specifieke afleverplek te regelen en telefoonnummer door te geven voor de bezorger. Dus je kríjgt het idee dat dat kan! Echter: bij de pakketdienst van GLS blijkt echt niets mogelijk en zetten ze de klant liever zélf aan het werk! Waarschijnlijk heel betrouwbare aflevering van pakketten vanwege rigide striktheid. maar daardoor in de service zo rechtlijnig en inflexibel als maar kan.

Rémon
Rémon
22-01-2019

Wat heeft GLS een intens slechte service, ik heb zelden zoiets meegemaakt.

Wat heeft GLS een intens slechte service, ik heb zelden zoiets meegemaakt.

Mijn pakketje zou op 15 januari afgeleverd zijn en ik zou hiervoor getekend hebben. Dat is apart want ik was in een hele andere stad die dag. Bij navraag aan het betaalde (!) informatienummer ging men met de bezorger bellen. Helaas ging er tot twee keer iets mis waardoor ik uiteindelijk werd opgehangen. Bij de derde (uiteraard betaalde!) poging lukte het de servicemedewerkers wél om uitleg te geven. Het pakketje zou bij de buren afgeleverd zijn maar het was onduidelijk op welk nummer dit precies zou zijn. De bezorger wist dit niet meer en vond het ook niet nodig om een kaartje in de bus te doen. Ik moest maar even gaan zoeken.

Bij navraag bij de buren bleek dat zij het pakketje ook niet gehad hebben dus ik kon weer opnieuw bellen. Bij de eerste belpoging werd ik na het keuzemenu direct weer opgehangen. Bij de 5e poging wordt mij verteld dat ze een onderzoek kunnen opstarten maar daarvoor moet ik contact opnemen met de zender want dát is de klant en niet diegene die iets ontvangt.

Inmiddels heb ik dus 5 x € 1 betaald en sta ik alsnog met lege handen.

GLS, ga jullie schamen dat jullie anno 2019 jullie informatievoorziening en klantenservice nog steeds zo slecht op orde hebben.

Tony
20-01-2019

Chauffeur gls belt niet aan

Chauffeur belt niet aan en steekt een briefje in de bus.We zien hem wegrijden en bellen direct de klantendienst.Die zeggen er niets aan te kunnen doen.

Dennis
Dennis
24-12-2018

Pakket op initiatief GLS retour

Bij sportwinkel Pim Doesburg paar voetbalschoenen besteld. Keurig dezelfde dag verstuurd. Verzonden via GLS. Vanwege mijn afwezigheid een "wij hebben u gemist" bericht in mijn bus. Via internet aangeven dat ik de volgende dag het pakket wilde ophalen bij hun servicepunt. Hiervan een mailbericht ontvangen. In dit bericht werd aangegeven dat ik een mail zou ontvangen wanneer mijn pakket daar bezorgd zou zijn. Omdat ik na vijf dagen nog niets ontvangen had, toch maar langs servicepunt gegaan. Geen pakket.
Na 5 telefoontjes (1 euro starttarief en totaal ruim een uur in de wacht) eindelijk juiste persoon aan de telefoon gekregen. Het pakketje is terug naar de afzender gestuurd. "Inderdaad vreemd meneer. Wij zijn hier dat niemand hiervoor opdracht heeft gegeven."
Werd ik door hen verwezen naar afzender. Deze gebeld. Pakket is daar nog niet retour ontvangen. Ongelofelijk dat een dienstverlener geen diensten verleend.

Jeff
22-12-2018

Het bedrijf met het grootste smoesjesboek GLS

Komen bijna nooit hun afspraken na,als je ze belt hebben ze altijd wel een leugen klaar waarom je pakket niet is of wordt bezorgd op de afgesproken datum.

Deze week weer een mooie smoes,uuuhhh ja uw pakket is op een verkeerd depot binnen gekomen dus vandaar dat het niet bezorgd wordt dus ik vraag oohhh welk depot dan hij zegt Rotterdam dus dat is niet in de buurt ik zeg nee inderdaad Leidschendam is aan de andere kant van Nederland waarschijnlijk hebben ze nog nooit de kaart van Nederland bekeken.

Henkie
21-12-2018

Producten worden niet geleverd

Leveren niet of te laat

Roelien
18-12-2018

Luie donders

Woensdag zouden de pakketten bij mij worden afgeleverd. mooi want ik was heel de dag thuis. Helaas zijn ze niet geweest. Vervolgens kreeg ik donderdag een mail dat ik woensdagmiddag niet thuis was en daarom niet bezorgd. Ik was woest want ze zitten glashard te liegen. ook geen briefje door de deur gehad van niet-thuis! Donderdag konden ze niet leveren dus zou vrijdag worden. Aangegeven dat we dan sws niet thuis zouden zijn ivm werk, dus dan op MAANDAG leveren. Kreeg ik vrijdag een berichtje van de buurvrouw dat er 2 grote pakketten in de voortuin waren gezet. gelukkig was ze zo goed om die zware pakketten naar binnen te tillen, maar kom op! dit kan echt niet! bagger, bagger en nog eens een bagger organisatie!

Manfred
14-12-2018

Fraudeurs, leugenaars en hufters

GLS beweert aan de deur te zijn geweest met een pakje en niemand aangetroffen te hebben en een kaart door de brievenbus te hebben gegooid met daarop dat het pakje binnen tien dagen kon worden afgehaald terwijl op genoemde datum en tijd meerdere personen aanwezig waren en er niemand van het bedrijf aan de deur was en dus ook geen kaart heeft achtergelaten. De medewerker aan de telefoon noemt een andere tijd dan de volginformatie op internet en kan alleen "ja" uitbrengen de keren dat ik aangeef dat er op genoemde datum niemand aan de deur is geweest met een pakje en ook geen kaart is achtergelaten.

PS Het woord "oplichters" mocht van deze site niet in de titel en heb ik vervangen door "fraudeurs".

Chess
12-12-2018

RAKEN PAKKET KWIJT

Goedemiddag,
Ik heb op 29 oktober 2018 een pakket op de post gedaan naar adres in belgie. Ik heb vanaf de start verschillende problemen met jullie ondervonden. Zo heb ik een track nummer van jullie ontvangen dat al gebruikt werd voor een vorige zending. Mijn pakket kwam nooit aan en ik werd telefonisch heel onbeschoft te woord gestaan. Vervolgens werd ik naar de pakket shop teruggestuurd waar ik het pakket op de post gedaan had. Zij gaven aan dat ze er achteraan gingen voor mij. Een paar dagen erna werd ik geappt dat mijn pakket terug lag in de pakketshop en dat ik hem op kon halen. De medewerker heeft toen zelf het pakket voor mij op de post gedaan en mij de track en trace code ervan gestuurd. Dit was op 22 november en inmiddels geeft de track en trace code aan dat het pakket ligt opgeslagen in belgie. Ik ben de hoop verloren wat een slechte service! eens en nooit meer

06-12-2018

Pakje verloren

Slecht bedrijf nooit meer!

06-12-2018

Goeie bedrijf maar!

Het is net zoals postnl n zeer goed bedrijf

alleen de tijd indicatie was mooier geweest
dat je kon weten wanneer hij kwam!

Hendrik
03-12-2018

Afleveren

3 weken wachten op een pakket. Was oversized zeggen ze. Dat kan,maar licht de ontvanger even in,en laat het niet zolang liggen in het magazijn.
3 maal melding gemaakt,maar nul op request
Voor je iets besteld kijk eerst met welke pakket dienst het geleverd word.
Gls nooit meer

GS
30-11-2018

Uitermate Slecht!

Een ster is nog te veel voor dit bedrijf.
Reden:
Klant onvriendelijk
slecht bereikbaar.
Slechte communicatie(laten klant niets weten over vertraging en of geen bezorging)
Betaalt voor spoed of expres wordt niet geleverd.
Sturen je van het kastje naar de muur.
Had ik al gezegd klant onvriendelijk(onbeschofte klantenservice medewerker die gewoon zegt ja heb je pech) i.p.v excuses voor het ongemak krijgt men een getituleerde (JE i.p.v U) grote mond.
Als bedrijf zijnde zijn jullie ons kwijt.

Jammer Bestuur doe wat aan persoonlijke medewerkers ontwikkeling : Hoe ga ik met klanten om.

Marco
Marco
29-11-2018

Klanten service

Zetten je 2 keer 15 min in de wacht,

ongelovelijk slechte service, pakket niet bezorgd,

codering fout

Fmp
28-11-2018

Pakket niet thuis

Hele dag thuis gewacht op pakketje om 20:44 uur een mail met de bezorger heeft u niet thuis aangetroffen vuile leugenaars zijn het daar en ook geen niet thuis briefje in de brievenbus gevonden.Dit is ondertussen de zoveelste keer hier dat er niet wordt geleverd door gls.Ze nemen chauffeurs aan van een ander origine die ten eerste te lui zijn om uit te stappen en ten tweede te beroerd zijn om na 17.00 uur te werken .Bedrijven die met gls werken hebben mij niet meer als klant.dus stop aub om met hen onze pakketjes te versturen.

Dolf
16-11-2018

Valse handtekening en geen product

Valse handtekeningen onder mijn naam

Producten worden niet geleverd

Tijd voor een boycot van dit bedrijf niet meer bestellen bij webwinkels die met hen werken

Stephan
13-11-2018

Geen klant van GLS

Klachten over 1 euro per minuut betalen bij de klantenservice van GLS?

Heb iets besteld bij Notino. Dit wordt geleverd door GLS. Ik ben klant bij Notino, dus niet bij GLS. Ik neem contact op met Notino om mijn probleem op te lossen, omdat ik daar klant ben en niet bij GLS. Zij zijn klant bij Gls dus zij fixen de problemen. Geen kosten voor mij en probleem snel opgelost. Mijn conclusie: neem contact op met het bedrijf waar je klant bent en niet met hun vervoerder. Zij moeten jou als klant behouden en zullen meer voor je doen als hun vervoerder, omdat je daar geen klant bent

Meer GLS reviews
Welk cijfer geef jij GLS?