GLS reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente GLS ervaringen

Deveney
02-02-2023

Eerst zou ik mijn pakketje gister ontvangen en kreeg ik een niet thuis bericht, terwijl mijn man speciaal thuis was gebleven. Gebeld, volgende dag komt dan uw pakketje binnen. Prima.

Vandaag komt mijn pakketje binnen, niets vermoedend maak ik het open, alles klopt. maar ik ruik iets vreemd…

Ik ruik aan de doos en ik ging bijna over mijn nek… dit pakket heeft volgens mij bij de bestuurder gelegen, want heel de doos ruikt helemaal naar rook! En het is niet van heel even, nee de doos die heeft er denk ik al vanaf gister gelegen nadat hij/zij geen zin had om naar boven te komen en het pakketje terug heeft gestopt in de bus.

Schandalig! Het gaat om spullen van iemand anders! Nu heb ik een redelijke sterke maag. maar je zal maar iemand hebben die het gelijk ruikt, en letterlijk alles onder spuugt! Ik vind dit echt niet kunnen! Eerst komt m’n pakketje niet aan…. Dan komt die aan en dan ruikt de doos gewoon heel erg.

Oscar
27-01-2023

Paket verdwenen. Na het maken van een klacht bij gls krijg ik als reactie dat ik heb getekend. Wat helaas niet waar is. En vind het ook raar dat ze eerst zeggen dat ik heb getekend. Toen ik aantoonde dat ik op vakantie was veranderde het verhaal in de buurman heeft getekend en we zijn het briefje vergeten.

Schandalig oudere mensen beschuldigen als je iets jat.

Helaas geld weg en nu nooit meer bestellen via gls

Pietje
25-01-2023

Buiten dat ik vanochtend voor de derde keer 'niet thuis zou zijn geweest' (er was de hele ochtend iemand aanwezig), heb ik per e-mail (customerservice @gls), het klachtenformulier van GLS, via trustpilot@gls en zelfs de afzender (meerdere keren) hierover een klacht ingediend. En er geen reactie op gehad, dus is de service van GLS net zo betrouwbaar als diegene die bij mij drie keer 'aan de deur zou zijn geweest'.

21-01-2023

Pakketjes worden steeds bij de buren bezorgd terwijl ik gewoon thuis ben, en de deur heb opengezet voor ze, blijkbaar erg lastig om op de juiste deurbel te drukken.

Volkan
20-01-2023

Zogezegt langsgeweest en dat er niemand thuis was . Ma die weten niet da k een deurbel met camera heb ;)

Govert
09-01-2023

Bestel geen goederen die worden bezorgd door gls

Gls heeft een pakket weggemaakt en weigert daar verantwoordelijkheid voor te nemen.

De bezorging is ondermaats (geen bericht over het tijdstip van bezorging, een foutief niet-thuisbericht, een code op dat bericht die niet werkt en de bezorging van het pakket op een onbekend adres bij een onbekend persoon).

En de service is ondermaats omdat gls geen verantwoordelijkheid neemt voor het oplossen hiervan maar de ontvanger het bos instuurt met de mededeling dat die de afzender van het pakket maar om een leveringsonderzoek te vragen in plaats van gewoon zo'n onderzoek in te stellen danwel zo dat nodig is, zelf de afzender daarvoor om toestemming te vragen.

Mariam
07-01-2023

Prima levering. Vriendelijke Chauffer. Customer service ook heel vriendelijk

Diana
06-01-2023

Zit je heel de dag te wachten. Pakket zou tussen 12:30-15:30 komen. Nou mooi niet. Om iets voor 18:00 springt hij ineens op afgeleverd en IK zou getekend hebben. WTF en dat zou ook nog eens om 15:00 gedaan zijn. Ik was zelfs buiten in de voortuin rond die tijd.

Mooi dus mijn pakket weg en alleen een je pakket is geleverd veel plezier ermee mailtje. ZOO VET boos nu. Wat een oplichters!

Antonia
30-12-2022

1 ster is nog te veel!

4 dagen achter elkaar zeggen ze dat ze een medisch! Ook nog pakje komen afleveren.

Het wordt volgend jaar!

10 dagen onderweg.!

En dan nog maar eens zien of het de 5 de! keer gelevetd gaat worden.

Ik ga voortaan eerst informeren of de verzending met GLS verstuurd gaat worden.

Wat een bagger bedrijf zeg!

Emilie
29-12-2022

Schriftvervalsing, diefstal. Mijn pakket is spoorloos.

Harry
14-12-2022

Pakketje verstuurd met GLS. Aan de tracking te zien was het bijna bij de geadresseerde, daarna is om een of andere reden de afzender als geadresseerde gezien en is het pakket afgeleverd bij mijn buren. Ik krijg een niet thuis bericht (waar je de eerste uren niets mee kunt). Mijn klant belt GLS hoezo afgeleverd? Daar wordt verteld dat het bij de buren is afgeleverd. Hij alle buren langs, niets natuurlijk. En bij GLS zijn ze te onnozel om dit probleem te begrijpen. "Hoezo, het is toch afgeleverd"!?!

2 jaar geleden exact hetzelfde gebeurt met een zending naar Luxemburg. Die werd trots door een koerier 2 dagen na verzending bij mij zelf thuis afgeleverd.

Helemaal klaar met dit bedrijf. Een weekdier heeft meer IQ.

Ad
05-12-2022

Van 3 pakketten is er eentje normaal geleverd.

De ander was zoek en de derde verkeerd gesorteerd om weken op depot te blijven.

Birgit
02-12-2022

Krijg mail op mijn werk dat pakket bezorgd is en dat ik getekend heb voor aflevering.

Hoezo?!? ik ben op mijn werk.

Als ik 5 uur uur later thuis kom nergens n pakketje te vinden. Als ik dan ga reageren moet ik maar de buurt even door lopen om t pakketje te zoeken en ik heb toch echt mijn handtekening gezet, (zie screenshot.) Wat dus niet mijn handtekening is.

Of ze hebben t zelf weer mee genomen of t is ergens neergezet en gejat

Ben zooo boos!

Eddy
30-11-2022

3 pakjes besteld twee pakjes verloren niet te doen

nooit meer iets bestellen waar gls mee werkt

Sarina
24-11-2022

Wat een drama, deze transportdienst. Ik wacht al meer dan een week op een pakket waarvan elke dag in de track and trace staat dat het 'vandaag wordt bezorgd'. Als je belt, zijn ze niet vriendelijk en elke dag is er wel een andere reden waarom het pakket niet arriveert. Op één of andere manier hebben ze ook een verkeerd adres. Heb intussen al twee keer gebeld en gemaild om dat door te geven, maar toch blijven ze ook dat opgeven als reden waarom deze levering steeds niet lukt. Ze zeggen dan dat dat de schuld is van de winkel waarbij ik besteld heb, maar de winkel gebruikt wel het juiste adres. Of het is de schuld van de vorige medewerker die ik sprak en blablabla. Nog nooit zoiets meegemaakt.

23-11-2022

Gls in top 2 samen met dhl - de slechtste bezorger ter wereld. Waardeloos service . Pakket zal binnen 1-4 dagen bezorgen te worden, maar all 5 dagen zit er nog in Spanje. Track&tracé elke dag zegt wat anders. Onderweg, dan is in Nederland, daarna is overgebracht naar andere depot in Spanje. Drama

Romke
18-11-2022

Ben de hele dag thuis, wordt niet een keer aangebeld. Krijg ik via mail: "Als GLS je pakket niet kan afleveren, kun je het ophalen bij hun locatie. Zorg dat je je ID en dit traceringsnummer meeneemt: xxxxxxxxxxxx. Je kunt ook kijken of je een bezorgbericht hebt ontvangen van GLS of rechtstreeks contact met hen opnemen voor de volgende stappen." Geen bezorgbericht ontvangen! Telefoon contact opnemen kost 110 cent PER MINUUT! Traceringnummer vertelt me fucking niks over waar mijn pakket is. En moet binnen 5 dagen allemaal anders ben ik helemaal mijn pakket kwijt. Wat een oplichterij. Nog nooit zo een slechte service gehad met een afhaalbedrijf.

Wilhelmina
15-11-2022

Ik kreeg een mail 14 nov. 2022 in de ochtend, het pakketje wordt bezorgd tussen 11.30.uur en 15.30 uur. Heel de dag thuis geweest. niemand gezien.

dinsdag 15.nov via de mail bericht in de ochtend, vandaag wordt het pakketje afgeleverd tussen 12.30 uur en 15.30 uur geen enkel bericht gezien dat de levering vertraagd is. Geen bezorger gezien. heel de dag thuis geweest. Staat er een tel. nummer die je kan bellen tot 21 uur over de bezorging. Nee is gesloten. 2x is het pakket geladen in het busje voor aflevering en s.middags wordt het weer afgeleverd bij het depot.

Hele slechte service van het bedrijf. De logistiek van het bedrijf is niet op orde. Stuur geen mail naar de klant als je het pakket, niet op die dag kan afleveren. Morgen proberen te bellen naar GLS en de webshop bellen over deze gang van zaken. En komt er helemaal geen pakket de politie melden i.v.m. oplichting. Wanneer het pakket wordt afgeleverd is mij nu geheel onduidelijk.

Yvonne
11-11-2022

Track en Trace laat ontvangen. Bezorger komt niet in het aangegeven tijdvak. Na drie uur wachten gebeld met service-team. Vreemd dat dit 1 euro per gesprek kost en je gebruikelijke belkosten.

Wordt vriendelijk te woord gestaan door de medewerkster, zij neemt contact op met de chauffeur, hij was nog nooit naar mijn woonplaats gereden en wist niet waar hij was. Hij hoopt vandaag te komen. Dus ook de middag vrij nemen.

Om 16:00 uur nogmaals gebeld. Chauffeur bleek inmiddels in mijn woonplaats te zijn gearriveerd, hoopt voor 17:00 uur te komen.

Iets voor 17:00 uur arriveert hij dan, spreekt amper Nederlands en is verre van vriendelijk.

Dit is de derde keer dat het niet soepel verloopt met GLS.

Voor mij geen GLS meer.

Joke
10-11-2022

Buitengewoon SLECHT! Je krijgt bericht dat iets bezorgd wordt, blijft ervoor thuis en vervolgens ontvang je per e-mail een niet-thuis bericht. Geen incident, dit gebeurt herhaaldelijk. LEVERANCIERS: Maak geen gebruik meer van GLS als je je klanten wilt behouden!

Meer GLS reviews