1.5van de 10

GLS86 ervaringen

Aanbevolen3
Neutraal1
Afgeraden82
Filter

reviews

Manfred
14-12-2018

Fraudeurs, leugenaars en hufters

GLS beweert aan de deur te zijn geweest met een pakje en niemand aangetroffen te hebben en een kaart door de brievenbus te hebben gegooid met daarop dat het pakje binnen tien dagen kon worden afgehaald terwijl op genoemde datum en tijd meerdere personen aanwezig waren en er niemand van het bedrijf aan de deur was en dus ook geen kaart heeft achtergelaten. De medewerker aan de telefoon noemt een andere tijd dan de volginformatie op internet en kan alleen "ja" uitbrengen de keren dat ik aangeef dat er op genoemde datum niemand aan de deur is geweest met een pakje en ook geen kaart is achtergelaten.

PS Het woord "oplichters" mocht van deze site niet in de titel en heb ik vervangen door "fraudeurs".

Chess
12-12-2018

RAKEN PAKKET KWIJT

Goedemiddag,
Ik heb op 29 oktober 2018 een pakket op de post gedaan naar adres in belgie. Ik heb vanaf de start verschillende problemen met jullie ondervonden. Zo heb ik een track nummer van jullie ontvangen dat al gebruikt werd voor een vorige zending. Mijn pakket kwam nooit aan en ik werd telefonisch heel onbeschoft te woord gestaan. Vervolgens werd ik naar de pakket shop teruggestuurd waar ik het pakket op de post gedaan had. Zij gaven aan dat ze er achteraan gingen voor mij. Een paar dagen erna werd ik geappt dat mijn pakket terug lag in de pakketshop en dat ik hem op kon halen. De medewerker heeft toen zelf het pakket voor mij op de post gedaan en mij de track en trace code ervan gestuurd. Dit was op 22 november en inmiddels geeft de track en trace code aan dat het pakket ligt opgeslagen in belgie. Ik ben de hoop verloren wat een slechte service! eens en nooit meer

Peter
Peter
06-12-2018

Pakje verloren

Slecht bedrijf nooit meer!

Hans
06-12-2018

Goeie bedrijf maar!

Het is net zoals postnl n zeer goed bedrijf

alleen de tijd indicatie was mooier geweest
dat je kon weten wanneer hij kwam!

Hendrik
03-12-2018

Afleveren

3 weken wachten op een pakket. Was oversized zeggen ze. Dat kan,maar licht de ontvanger even in,en laat het niet zolang liggen in het magazijn.
3 maal melding gemaakt,maar nul op request
Voor je iets besteld kijk eerst met welke pakket dienst het geleverd word.
Gls nooit meer

GS
30-11-2018

Uitermate Slecht!

Een ster is nog te veel voor dit bedrijf.
Reden:
Klant onvriendelijk
slecht bereikbaar.
Slechte communicatie(laten klant niets weten over vertraging en of geen bezorging)
Betaalt voor spoed of expres wordt niet geleverd.
Sturen je van het kastje naar de muur.
Had ik al gezegd klant onvriendelijk(onbeschofte klantenservice medewerker die gewoon zegt ja heb je pech) i.p.v excuses voor het ongemak krijgt men een getituleerde (JE i.p.v U) grote mond.
Als bedrijf zijnde zijn jullie ons kwijt.

Jammer Bestuur doe wat aan persoonlijke medewerkers ontwikkeling : Hoe ga ik met klanten om.

Marco
Marco
29-11-2018

Klanten service

Zetten je 2 keer 15 min in de wacht,

ongelovelijk slechte service, pakket niet bezorgd,

codering fout

Fmp
28-11-2018

Pakket niet thuis

Hele dag thuis gewacht op pakketje om 20:44 uur een mail met de bezorger heeft u niet thuis aangetroffen vuile leugenaars zijn het daar en ook geen niet thuis briefje in de brievenbus gevonden.Dit is ondertussen de zoveelste keer hier dat er niet wordt geleverd door gls.Ze nemen chauffeurs aan van een ander origine die ten eerste te lui zijn om uit te stappen en ten tweede te beroerd zijn om na 17.00 uur te werken .Bedrijven die met gls werken hebben mij niet meer als klant.dus stop aub om met hen onze pakketjes te versturen.

Dolf
16-11-2018

Valse handtekening en geen product

Valse handtekeningen onder mijn naam

Producten worden niet geleverd

Tijd voor een boycot van dit bedrijf niet meer bestellen bij webwinkels die met hen werken

Stephan
13-11-2018

Geen klant van GLS

Klachten over 1 euro per minuut betalen bij de klantenservice van GLS?

Heb iets besteld bij Notino. Dit wordt geleverd door GLS. Ik ben klant bij Notino, dus niet bij GLS. Ik neem contact op met Notino om mijn probleem op te lossen, omdat ik daar klant ben en niet bij GLS. Zij zijn klant bij Gls dus zij fixen de problemen. Geen kosten voor mij en probleem snel opgelost. Mijn conclusie: neem contact op met het bedrijf waar je klant bent en niet met hun vervoerder. Zij moeten jou als klant behouden en zullen meer voor je doen als hun vervoerder, omdat je daar geen klant bent

Marielle
Marielle
13-11-2018

Belachelijk bedrijf!

Komen afspraken niet na en de opdrachtgever is helemaal van de leg.

Jan
09-11-2018

Wachten, nog meer wachten en.kwijt

Pakketje besteld die de volgende dag via GLS bezorgd zou worden. Allerlei redenen werden er bedacht waarom er geen bezorging kon plaatsvinden. Adres fout, verkeerd geadresseerd, bezorger had ongeluk gehad. Tot mijn stomme verbazing staat het pakket als "Afgeleverd" op hun Track&Trace. Tot op vandaag nooit ontvangen. Klacht ingediend, moet nog op gereageerd worden.

Henry
07-11-2018

Waardeloos

Wij hebben 3 werkdagen thuis zitten wachten op een pakket. Wij hebben de 2e dag contact opgenomen met de leverancier van het bestelde product. Die heeft navraag gedaan, zij zijn tenslotte opdrachtgever. Ik kreeg te horen dat het uiteindelijk de 3e dag geleverd zal worden. Einde van dag 3 maar weer gebeld, en nadat zij weer contact hadden gehad werd er meegedeeld dat het voor 18 uur wordt afgeleverd. Werd 3/4 uur later, maar daar kwam het toch eindelijk. Er is door ons niet getekend voor ontvangst, terwijl het wel op het volgsysteem van GLS werd vermeld.

Ch
07-11-2018

Wat een bagger organisatie

Tot 2 keer toe is mijn pakketje nu weer mee terug gegaan naar het Depot. Mag toch hopen dat ze het morgen eindelijk eens gaan bezorgen. Het is dat ik niet van tevoren wist dat het met GLS zou worden verstuurd anders had ik het elders besteld.

Jeroen
Jeroen
06-11-2018

Wat een waardeloze organisatie !

Zit al ruim een week op een pakket te wachten. Pakket zou naar een afhaalpunt gestuurd worden bij mij in de buurt. Tot 2 x toe contact met klantenservice. Ja.morgen kunt U het pakket afhalen. echt waar! Ondertussen is er nog steeds niks gebeurt . Volgens de laatste status van het pakket gaat die weer retour naar de afzender. Dit is de 2e keer dat er een pakket wordt verstuurd met GLS . Twee keer gezeik!

Ratna
Ratna
06-11-2018

Levering

De hele dag thuis op mijn pakket te wachten ik bel op zeggen ze dat ze tot 2 keren toe aan de deur zijn geweest en dat liegen ze want op mijn bewakings camera is niks te zien

Dylan
Dylan
30-10-2018

Pakket niet ontvangen op toegezegde datum

Een product besteld bij max ICT. Keurig track en trace info gekregen. Bij de track en trace stond een bezorgdatum. Product niet geleverd op de toegezegde datum. Verder 0,0 info te vinden over wanneer mijn pakket aankomt, waardeloze bezorgservice!

Geef mij voortaan maar Post NL, DHL of UPS!

Nicolaas
19-10-2018

Vreselijk bedrijf

Afgelopen 2 weken 2 bestellingen gedaan met als koerier dus gls. beide keren helemaal fout gelopen. aflever tijd bij ons in de wijk is laat in de middag (info op de site van gls) beide de keren zijn ze in de ochtend langs geweest. niemand thuis. afleveren bij de buren niet gedaan. je moet zelf steeds actie ondernemen, belachelijk gewoon. voortaan koop ik niets meer bij een website die werkt met gls.

Hans
18-10-2018

Ergerlijk

Track & Trace werkt niet . Door foute informatie via mail een dag voor niets thuis gebleven. Totale onverschilligheid naar de klant. Geen mogelijkheid voor bezorging op een ophaaladres. Niet telefonisch bereikbaar. WAARDELOOS BEDRIJF!

Ronja
11-10-2018

'' overgelopen'' canvas

Canvas besteld. kon hem netjes volgen, niks op aan te merken. binnen 2 dagen bezorgd. na ontvangst zag ik dat er er gat in het karton zat en er stonden nota bene schoenafdrukken op de doos! gelukkig was de canvas nog heel.

Meer GLS reviews
Welk cijfer geef jij GLS?
12345
67
8910

AfradenAanraden