GLS reviews

Jldw
21-02-2024

Zeer slechte ervaring mee.

Pakket van bijna 150x90 word gewoon aan de voordeur gezet en daar achter gelaten.

Joke
20-02-2024

Zou gisteren komen krijg dan berichtcdat ze van daag komen eerst tussen 10.40 en 11.40 verandert steeds is nu 13.35 en komen nu tussen 14.15 en 15.15 echt irfitant de hele dag wChtrn

Bruno
14-02-2024

"Niet thuis" bericht elke keer. Ik ben juist altijd thuis voor t pakketje. Ze zijn gewoon niet normaal lui omdat ik in een apartmentcomplex woon. Dus droppen ze het pakketje beneden bij een huis. Elke keer bij dezelfde persoon. Echt zo klaar met dit bedrijf. Nog nooit bij amazon of postlnl gehad. Boeit ze echt helemaal niks

Svetlana
14-02-2024

Ze bezorgen nooit op het adres. Altijd naar het verzamelpunt, dat zich aan de andere kant van de stad bevindt

Jk
14-02-2024

Slechter als dit bedrijf kun je gewoon niet vinden .ze zeggen gewoon pakket is geleverd maar heb niks ontvangen.nu verwacht ik weer een pakket van gls en je raad het alweer pakket is er niet.dit bedrijf niet gewoon sluiten.

09-02-2024

GLS heeft tot 2 x toe pakket gewoon bij voordeur gezet. Een keer bij buren geleverd, zonder notificatie. En nu de laatste keer, hebben ze het pakket rechtstreeks naar verzamelpunt van een bekende winkelketen gebracht. Bevestigd door winkelier, dat ze niet zijn langs geweest. GLS is 'by far' de slechts pakketbezorger.

Anja
09-02-2024

Wat een kut bedrijf, blijf je 2 dagen thuis om je pakketje te ontvangen krijg je de tweede dag te horen we troffen u niet thuis. Geen briefje niks maar een stomme e-mail.

Oja en klantenservice Zwolle pffffffff lang wachten voor je geholpen word en waarmee helemaal niks.

Een grotere kutbedrijf dan GLS is er niet.

Je moet een 1 invullen maar het is 0 punten waard.

Da
09-02-2024

Bezorger heeft lekker aangevinkt dat hij m’n pakketje heeft afgeleverd. Wat niet zo is. Ik had GLS klantenservice gebeld, ze hadden dus contact opgenomen met de bezorger en gevraagd waar m’n pakket is. Raad eens? Hij weet niet meer waar hij het heeft geleverd. Grappenmakers. Slechte bedrijf. Hopelijk gaat het failliet.

08-02-2024

Ik kon gisteren rekenen op een paket thuis gebleven niet geleverd

het paket komt vandaag08-02-2024 maar nee dus bezorger denk ik 007 schijnt ergens geleverd te zijn maar waar geen briefje ga de leverancier vragen nooit meer GLS te laten bezorgen

Greetje
31-01-2024

Net als Hans! Vandaag zou er geleverd worden. De hele dag thuis gebleven maar niet geleverd terwijl ik savonds bericht kreeg dat het om 15.00 uur bezorgd was! Niet te geloven! Wat een leugenaar!

Was ook niet bij de buren afgeleverd, dat had ik ook niet aangegeven omdat ik thuis was. De deurbel doet het nog steeds en ik heb een waakhond die op zijn stoel lag voor het raam. Ook hij heeft niet aangeslagen wat hij bij het minste of geringste geluid altijd doet.

De hele dag continue de track en Trace gevolgd. Maar steeds weer andere tijden aangegeven. Tot bezorgtijd van 19.05 uur!

Ik vermoed dat mijn bestelling de chauffeur heeft meegenomen.

Zo niet, dan had ik het moeten hebben en dat is niet het geval.

Waarschuwing: vraag vooral welk bedrijf je bestelling gaat bezorgen.

Accepteer geen GLS!

Korte
19-01-2024

Elke keer word de bezorgtijd aangepast bel je er heen word er gezegt ja meneer daar kunnen we niets aan veranderen de pakket gaat via drachten het is nog niet eens 1 cijfer waard!

18-01-2024

Pakketje van Bespaarlamp zou bezorgd zijn, heir geen melding van ontvangen. Bij navraag stuurt GLS een pdf met een vervalste handtekening. Verder geen reactie, er werken daar dieven.

Bestel niet meer online met verzending via GLS

Esther
17-01-2024

Pakket is al 2x opnieuw meegenomen door bezorger zonder reden

Als dit morgen nog eens gebeurd krijg ik het helemaal niet zegt Amazone

Het is duur en een cadeau dus ik wil het hebben

12-01-2024

Op 10 januari 2024 zou er een pakket verstuurd zijn door Shoppio.

Om 11 januari stuurde GLS een bericht van vertraging door verkeersdrukte, vervolgens zou het pakket om 12 januari aankomen en vervolgens 15 januari en daarna op woensdag 17 januari tussen 9.30 en 11.30 en om 11.30 weer een vermelding naar de avond van woensdag.

Vervolgens weer niet verschenen en vervolgens een klacht ingediend bij Shoppio, daarna een melding van GLS dat het pakket woensdag om 11.00 geleverd was.

Vervolgens zijn ze niet meer voor een reactie te bereiken.

Wat een vuile liegbeesten zijn dit, in vervolg gewoon mijn inkopen in een winkel doen en niet meer op internet.

Je betaalt voor de producten en transport, en je ergernis is groot en je geld is weg.

Mocht GLS dit toch onverhoeds lezen het betrof het pakketnummer 97230555790941

Frits
10-01-2024

Levering niet in tijdslot.

Afleveringstijd wordt niet geüpdatet.

Geef dan geen tijd op.

Of laat Post NL of DHL doen. Die zijn beter.

Zoraïda
08-01-2024

Slechte bezorgdienst. De dag voor bezorging zou je via een link voor een andere bezorg optie kunnen kiezen. Dit wel 10 keer geprobeerd maar de site werkt gewoon niet. Vervolgens op de dag van bezorging een briefje opgehangen dat het pakket in de blauwe container gelegd mag worden, niet gedaan. Bezorging verschoven naar eerst volgende werkdag. Bezorg tijd op de eerst volgende werkdag weer aangepast naar de dag erna. Slecht!

Ontevredenheid
03-01-2024

Troep bezorg dienst.

Krijg 3 bestellingen binnen die zomaar naar een ophaal punt zijn gestuurd.

29 december bezorgd ophaalpunt

2 januari bezorgd ophaalpunt

Ga er 3 januari heen en er ligt niks

En God mag weten waar de andere bestelling is

Lisa
01-01-2024

Altijd miserie met GLS!

Pakje 1 maand 'onderweg'!

Jammer dat je bij bestellingen niet kan kiezen wie komt leveren. Ik zou aan alle handelaars aanbevelen om zeker NIET met GLS samen te werken!

Mel
20-12-2023

Heb dingens besteld ter waarde van 100€, helemaal niks ontvangen! Ik heb een mail gekregen dat het afgeleverd is bij mij thuis, ik was heel de dag thuis en niemand kwam aanbellen. Ik heb contact opgenomen met GLS, maar ze doen geen moeite om me verder te helpen. 100€ in de vuilbak jammer genoeg.

Joost
18-12-2023

De jongedame die op mijn oude adres in Oss woont, heeft gelukkig de moeite genomen om mij in te lichten over de 50 boeken die door een foute adressering bij haart bezorgd waren (ik ben de auteur en wil zelf een aantal boeken verspreiden. Zij zocht mijn emailadres ondanks waarschuwingen van vrienden voor negatieve gevolgen ('straks krijg je een vette rekening voor die boeken'). Dat soort trucs komen voor.

De bezorger van GLS was het flatgebouw binnen gekomen (zonder toestemming van de bewoner is dat niet toegestaan) en stond plotseling op haar voordeur te bonken, roepend: 'Ik weet dat je thuis bent, doe open'. Zij zei dat ze niets besteld had, maar de bezorger liep weg en liet de dozen bij haar achter.

Die hadden nu dus in de gezamenlijke vuilcontainer van de flat kunnen liggen: ik had er bijna €800,= voor betaald!

Datum van ervaring: 15 december 2023