GLS reviews

Rick
13-10-2020

WAARDELOOS

Pakket voor de deur gezet. géén briefje in de brievenbus én (zag ik later via de T&T code) afgetekend door "iemand" onder míjn naam. Pakket heeft ruim 4 uur buitengestaan (geluk dat het droog was.) WAARDELOOS

Andy
07-10-2020

Slechte communicatie

Pakket word niet geleverd, bel je de gls op, dan zeggen ze eerst dat ze je adres niet kunnen vinden, en een andere medewerker zegt dat ik niet thuis was, terwijl ik de hele dag de deur niet uit ben geweest, geen briefje in de bus gedaan, buren weten nergens vanaf, kortom; gewoon NIET langsgeweest, bij het bellen word je van het kastje naar de muur gestuurd, niemand weet wat te vertellen, na uren bellen krijg je de bevestiging dat ze de volgende dag tussen 11:30 en 14:30 voor de deur staan, nog maar een dagje thuisblijven dus!

Wederom niemand geweest, om 18:00 maar weer gebeld, en dan word je verteld dat de tijd die ze aangeven eigenlijk maar een kleine indicatie is en dat hier niet van uit moet worder gegaan, maar de bezorger zou uiteraard die dag nog wel komen. inmiddels 23:00 en de track en trace geeft nogsteeds aan dat de bezorger onderweg is. Volgende dag maar weer gebeld, en niemand kan je vertellen waar je pakketje is of wat er mee is gebeurd, “sorry meneer, ik kan u op dit moment niet verder helpen”. de laatste keer geweest dat ik iets via GLS bestel, nooit meer, slechte service, slechte communicatie, je word voor geen meter geholpen, aan het einde van het liedje willen ze nog laten geloven dat het je eige schuld is en dat hun er niks aan kunnen doen. wat een K*T bedrijf.

Jolijn
19-09-2020

Zeer slecht

Zeer slecht! Wij zitten al 2 weken op een pakketje te wachten met een auto onderdeel, met als resultaat dat ik al twee weken lang mijn auto niet kan gebruiken. Op 14 september zou de bezorger aan huis zijn geweest om het pakketje te bezorgen maar zou er niemand thuis zijn geweest. Dit terwijl er de gehele dag iemand aanwezig was en niets heeft gehoord. Er lag zelfs geen 'niet huis bericht' in de brievenbus. We betwijfelen of er überhaupt iemand aan de deur is geweest. Het pakketje is teruggegaan naar het distributiecentrum wordt daar elke dag opnieuw opgeslagen. Na veel frustratie gisteren iemand van GLS aan de telefoon gehad en werd mij beloofd dat het pakketje vandaag afgeleverd zou worden bij een afhaalpunt. Kijken we vandaag bij track en trace, wordt deze maandag pas geleverd bij het afhaalpunt. Wij zijn er helemaal klaar mee! Ze beloven van alles en dat het pakketje morgen écht wordt bezorgt. We betwijfelen of het pakketje maandag dan ook écht maandag bij het afhaalpunt is. Nog nooit zoiets slechts meegemaakt bij een bezorgdienst. Al hebben we begrip voor de extreme drukte, slaat dit gewoon nergens meer op. Geen aanrader en niet te vertrouwen.

Karen
14-09-2020

Bezorging aan verzender

Retourpakketje voor JBC , met de nodige documenten, juist verpakt, afgegeven aan parcelshop/GLS punt. Daags nadien zit het terug in mijn brievenbus. Terug naar de shop, uiteraard kunnen deze er niets aan doen, code is al gescand. Contact met GLS , antwoord: ' u dient een nieuw etiket aan te vragen voor retour'. Dus als klant, benadeelde moeten we opnieuw afdrukken, tijd vinden om naar parcel te rijden en hopen dat het dan wel lukt.Heeeeeel klantvriendelijk. not

Ruben
29-08-2020

Pakket niet ontvangen - klantenservice reageert niet

Ik schrijf niet snel een review maar dit is ronduit de slechtste ervaring met een pakketdienst ooit. Slechter dan DHL (het is dus mogelijk).

In juli een bestelling gedaan, zou afgeleverd zijn maar nooit iets ontvangen. Buren ook niet. Klantenservice gemaild met de vraag waar mijn pakketje blijft. Ze reageerden dat de bezorger zegt dat hij het heeft afgeleverd. Nou, niet dus.

Toen ik terug mailde of er niet een verkeerd adres is genoteerd o.i.d. kreeg ik geen reactie meer. Volgende mail een week later ook niet meer. Telefoonnummer is nergens online te vinden.

Vervolgens maar de webshop gemaild met de vraag of ze contact kunnen opnemen. Binnen 5 minuten antwoord dat ze volhouden dat het is afgeleverd. Krijg sterk de indruk dat ik expres genegeerd word.

De webshop heeft mijn order nogmaals verstuurd, wat zeer coulant is aangezien GLS een stelletje oplichters zijn.

Wout
04-08-2020

Slechtste ervaring met courierservice ooit.

Ik was niet thuis bij de levering, geen nood, dan laat men toch gewoon een briefje achter en dropt men het pakket bij het lokale afhaalpunt of bij de buren? Niets van dat. Op de site zag ik dat mijn pakket terug in het nationale depot was dus probeerde ik via de door hen voorgestelde procedure het pakketje opnieuw te laten verzenden. Dat blijkt onmogelijk, je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd op hun site. Dan maar bellen. Ook geen antwoord want door de veiligheidsmaatregelen is er een lagere bezetting en raadt men aan alle communicatie via mail te doen. Dan maar mailen. Daar kwam gelukkig snel antwoord op, men zou het pakket opnieuw leveren maar wanneer kon men niet zeggen. Tevens werd de mail niet eens ondertekend. Wat een onprofessioneel en amateuristisch bedrijf.

Sander
03-08-2020

Klant onvriendelijk bedrijf liegen

Ervaring zeer slecht zeggen aan de deur te zijn geweest en dat niet doen en pakket retour sturen

Na 2 poging pakket afgeleverd zeggen ze en met je naam tekenen terwijl wij nu niet thuis zijn maar waar in nu mijn pakketje

Geert
31-07-2020

Bestelling niet geleverd

Pakket zou 29 juli 2020 geleverd zijn. Aflevering is zelfs digitaal ondertekend maar niet door ons. Wat een bullshit.

Steven
31-07-2020

Kan niet worden geleverd omdat bestemmeling met vakantie is ?

Krijg ik plots bericht van pakket kan niet worden geleverd omdat bestemmeling met vakantie is , terwijl ik gewoon thuis ben ,en niemand heb gezien ,

echt zwak voor zo een transport bedrijf, absolut geen aanrader als gls uw logistiek is!

Osman
30-07-2020

Pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Wat een slechte k*t bedrijf is dit zeg, pakketen zijn afgeleverd waar dan?

Ria
30-07-2020

Track en trace niet betrouwbaar

Pakket zou afgeleverd tussen 10:30 en 13:30. Om 16:30 uur nog geen pakket, terwijl status op chauffeur onderweg staat. Gebeld met GLS, blijkt het pakket onvindbaar te zijn. Een of andere vage uitleg door dame aan de telefoon. Mijn vraag hoe kan er in de track en trace staan dat de chauffeur onderweg is, terwijl het pakket blijkbaar nooit bij het depot aangekomen is? Ik mag het nu zelf op gaan lossen met de verzender, was door eerdere ervaringen al geen fan van GLS maar nu denk ik nog wel twee keer na als ik iets wil bestellen en het wordt geleverd door GLS.

Lucas

Pakket op verkeerde adres

Heb een pakket opgestuurd naar Belgie en dat komt niet aan. Wordt ik gebeld door de persoon die het heeft ontvangen in Kontich, met de melding dat het pakket bij hem is bezorgd. Het pakket moest naar Liedkerke, het geval is dat er 2 bedrijven zijn met de zelfde naam. Maar dan de oplossing die komt niet, we gaan een onderzoek instellen en dat duurt te lang. Heb het pakket zelf maar opgehaald omdat de klant erop zit te wachten.

Dit is niet het eerste probleem met GLS Belgie.

Danielle

Levering pakket

Verwachte levertijd van een zakelijk pakket donderdag 30aug

Zo gepland dat ik een vrije dag had omdat ik dit niet graag ergens anders laat leveren dus tot zover prima.

De ochtend van de levering wordt het een dag opgeschoven naar vrijdag 31juli met de k.t smoes corona.

Toch gewoon thuis gebleven want je weet maar nooit.

Kijk rond de middag nog eens naar de track&trace is het ZONDER het bij mij thuis aan te bieden naar een afhaalpunt gebracht

Geweldig GLS bah bah en nog eens bah

Yusuf
28-07-2020

Pakket onderweg naar regio

Mij was beloofd 1-3 dagen geleverd zou worden. Ik wacht al een week en hoor niks, track en trace staat stil bij onderweg naar regio. Kan ze niet bereiken, ons bedrijf werkt ook met gls maar ook wij krijgen zoveel klachten over gls het is echt te gek voor woorden

Jeffrey
24-07-2020

Weken wachten op je pakket

Track and trace niet betrouwbaar.ze komen wanneer ze komen. frustrerend bedrijf

Anja
24-07-2020

Levering niet op tijd en waardeloze tracking informatie

Ik zou een levering vlgs de webshop op 17.07 krijgen, dit werd op 16.07 medegedeeld.

De status in de tracking bleef een week onveranderd, op 24.07 staat ie plots op uitlevering, maar geen timeslot of iets van informatie.

Ik had afspraken vandaag maarzit nu de hele dag op mijn pakket te wachten, wat niet bij de buren afgeleverd kan worden ivm het gewicht.

23-07-2020

Afhaalpunt weigert pakje mee te geven

Krijg op GLS-afhaalpunt (het dichtstbijzijnde, d.w.z.: 2 km van mijn huis) mijn pakje niet mee. Reden is onduideliijk, de eigenaar van het louche winkeltje spreekt geen Nederlands, het afhaalbericht dat ik bij me heb, wil hij niet zien. Uitgepraat. Voor mij een interessante nieuwigheid in koeriersland.

Marjolein
23-07-2020

Pakket uit DE verdwenen

Eerste twee dagen pakket keurig te tracken, en ineens bleef het steken op het depot in Utrecht na 10 dagen nog niets en het advies contact op te nemen met verzender. Mooie woorden over snelheid van leveringen voor potentiële klanten met doorlooptijden van 24 tot 48 uur, de praktijk wijkt erg af, los van de huidige situatie, uitstekende ervaringen met andere vervoerders!

22-07-2020

24 uurs levering, na 72 uur nog niet in uitlevering

Bedrijfscritische documenten van lverancier verstuurd, zouden binnen 24 uur afgeleverd worden maar na 72 uur zijn ze nog steeds niet in uitlevering. Waardeloos bedrijf

Luit
21-07-2020

Weer niet op tijd geleverd.

1ste levering, pakket zou tussen 10:30 en 13:30 geleverd worden.

Rond 17:30 uur bericht dat wij niet thuis waren. Grr, was tot 16:00 thuis.

Nieuwe afspraak gemaakt voor tweede levering. Weer niet geleverd vlgs opgegeven levertijd. Weer een verloren opgenomen vrije dag.