GLS reviews

Julien
31-03-2022

Volgens de Track & Trace van GLS zou ik het pakket hebben ontvangen. Wij zijn thuis maar hebben niks gehoord of gezien. Voor de zekerheid beneden gekeken, in de hal, in de brievenbus. Niks. Direct GLS Klantenservice gebeld. Na navraag chauffeur zou het pakket bij de voordeur, op straat aan de openbare weg in de sneeuw moeten liggen. Ik geef aan dat er niks ligt en niet is aangebeld. Volgens de chauffeur is het pakket gegarandeerd afgeleverd. Dus nu dien ik contact op te nemen de afzender. Wat een waardeloze actie dit. Het pakket kan ergens willekeurig zijn (daarna wellicht gestolen) of op een verkeerd adres. Wat een droevige service dit.

Roel
30-03-2022

Pakketje via bol.com is niet afgeleverd mijn vrouw was gewoon thuis. Toen moes ik een nummer bellen 📞 1 euro per gesprek kreeg een of andere dame er aan die geen behoefte aan om te helpen, moest maar weer een ander nummer bellen. Via bezorgpunt zou ik het pakketje ter waarde van 20 euro kunnen op halen in de regio Nijmegen 40 min rijden woon in regio venlo. Dat Bol.com met dit soort Bedrijven doet is gewoon pijnlijk.

Tim
24-03-2022

Na enkele reviews gelezen te hebben gebeurt dit blijkbaar vaker. Mijn pakket geeft ‘bezorgd’ aan terwijl ik nog geen pakket heb. Wij hebben een digitale deurbel die bevestigt dat er niemand bij ons heeft aangemeld of iets heeft afgeleverd.

Roeleemeter
24-03-2022

Op maandag zie ik via track en trace dat mijn pakket is bezorgt en er is getekend door Peter. Volgende dag met GLS contact opgenomen. Ik moest maar even bij de buren vragen. Had verder geen briefje in de bus gehad dat het bij een buurman was afgeleverd. Heb ook geen buren in de omgeving wonen met de naam Peter. Zei gingen de chauffeur benaderen maar die kregen ze niet te pakken. Ik moest contact opnemen met de afzender die een klacht kon aanmaken. Uiteindelijk was wel achterhaald door de de afzender waar het was afgeleverd. Chauffeur zou het regelen zei de afzender op dinsdagochtend om 9:00 uur dus kon verwachten dat het woensdag wel zou lukken. Uiteindelijk heeft de bewoner waar het pakket was afgeleverd op donderdag een brief bij me in de brievenbus gedaan dat mijn pakket bij hen was afgeleverd en ik het kon afhalen dus dat heb ik toen zelf maar gedaan. Zo ga je niet met andermans spullen om. En GLS neemt zijn verantwoording niet voor de chauffeurs.

Monika
17-03-2022

Het pakket dat op kerstavond was "bezorgd" is nooit echt bij mij aangekomen. Ik zit al de hele dag te wachten, ineens krijg ik een e-mail dat de koerier mijn pakket heeft afgeleverd. Tot op de dag van vandaag weet ik niet aan wie hij het heeft afgeleverd, want ik was het absoluut niet. Ik ben nog nooit zo'n roekeloze benadering van een klant tegengekomen. Het bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn koeriers (het is moeilijk om een ​​koerier een man te noemen die zijn hoofdtaak niet vervult, waarvoor hij wordt betaald). Jullie zijn dieven, oplichters. Je staat voor het laagste niveau van dienstverlening, je hebt geen controle over de medewerkers en je neemt er geen verantwoordelijkheid voor. Het pakket was ruim € 200,- waard. Zo'n kerstcadeau van GLS - stelen en handen wassen. Drama, schaamte, schaamte.

Arlen
17-03-2022

Slechte ervaring met GLS , heb mn pakket niet ontvangen, beweert het te hebben bezorgd. ik heb camera aanstaan en bevestigt dat ze nooit langs zijn geweest. Moet de klant die iets bestelt en nooit ontvangt het zelf uitzoeken waar het pakketje blijft? Absurd. Je hebt gelijk een stelletje oplichters.

Sinan
15-03-2022

Vanaf 3 maart pakket niet geleverd. Elke dag krijg ik email pakket wordt vandaag bezorgen. Of Onderweg voor levering. Helaas niemand niet bij ons geweest. Elke dag nog steeds zelfde.

14-03-2022

Ik zit hier al de hele dag te wachten en de bezorger is niet langs geweest. Wel staat het pakket als niet bezorgd gemeld. Waardeloos, dit is geen service.

Andre
08-03-2022

Status van verpakking als getekend en afgeleverd door me.

1) ik was niet thuis

2) geen iddee van waar het verpakking kan zijn

Gewoon slecht dienst, niet te vertrouwen

Mar
08-03-2022

Zou bezorgd worden bij het afhaalpunt, ik kreeg een mail dat het bij de Buren op nummer 15 was afgegeven, buren wisten van niks. Blijkt het bij de buren van de pakketshop bezorgd.na wat speurwerk kwam ik erachter.

Jiska
07-03-2022

Wat een slechte bezorgservice. Hele dag thuisgezeten om te wachten op de bezorging, kwam helemaal niemand. Op de site stond wel dat het pakket bezorgd was en dat ik ervoor getekend had, gelogen dus. Bleek later, na bellen met klantenservice, dat het pakket bij het verkeerde adres was neergelegd, buiten naast een prullenbak. Al eerder slechte ervaring met GLS gehad en ga het vanaf nu maar volledig uit de weg.

Joyce
05-03-2022

Mijn pakket is al sinds vrijdagochtend onderweg met de pakketchauffeur. Het is nu zaterdagavond.

Mira
01-03-2022

Mijn pakket is getekend en afgeleverd.

Ik heb geen pakket ontvangen of getekend.

Pakket schijnt om 12 uur geleverd te zijn ik was om 19.30u thuis gekomen geen pakket geen briefje in brievenbus helemaal niets.

Getekend met mijn achternaam dat is valsheid in geschrifte.

Gj
23-02-2022

Dit zijn oplichters!

Dit zijn oplichters! pas op!

1 ze beweren twee zendingen te hebben afgeleverd.

Maar wij waren niet thuis.

Dat is diefstal van goederen

2 ook beweren ze dat wij voor ontvangst hebben getekend.

Dat is valsheid in geschrifte.

Mike
17-02-2022

Pakket getekend door chauffeur?

niks geleverd, moeilijke uitleg door klantenservice, er zal een onderzoek worden gestart? allemaal emotie zegt de klantenservice hahahaa, wat een totale idioten daar, dure pakketen niet persoonlijk afleveren, of ik het maar even wilde begrijpen, nooooooit gls gebruiken dus!

14-02-2022

Pakket "proberen te bezorgen", geen briefje achtergelaten en geen bericht gekregen via mail/telefoon.

Dus ik bel met GLS, nadat Amazon meldt dat mijn pakket waarschijnlijk zoek is geraakt.

"Ja, het pakket ligt op het depot, we konden het niet bezorgen want de cijfers vd postcode staan er niet op en die cijfers mag ik nu niet toevoegen vanwege de privacywetgeving. Pakket gaat naar een ophaalpunt toe".

Ik: "Postcode staat er wel op zie ik want ik zie hier het adres dat ik heb ingevuld, plus je hebt postcode niet nodig als de straatnaam+huisnummer erop staat.

Zij: "Ehhhh nou ja oke we zullen nog 1x proberen te bezorgen dan. Ik zal je telefoonnummer toevoegen.

(Dus telefoonnummer toevoegen mag wel, postcode niet.)

11-02-2022

Levering binnen 24 uur in Nederland, een lachertje. Is ze bij mij nog nooit gelukt. Tussen de 72 en 96 uur zijn, volgens mij, record leveringen voor GLS.

Namreh
11-02-2022

Beoordeling : 1 is nog te veel.

vandaag 2 pakjes bij mij foutief afgeleverd : bij 1 ervan noch straat noch nummer niet kloppend!

GLS = waardeloos - koeriers totaal onbekwaam? - nonchalant? lui? of moedwillig tegendraads?

Stephanie
10-02-2022

Volgens track en trace code zou het pakket inhun magazijn liggen na 3 mislukte leverpogingen, volgens bol.com zou het geleverd zijn, maar nope, niets ontvangen.

Contact op nemen met GLS is vergeefse moeite, telefonisch onbereikbaar, mails beantwoorden lukt ze blijkbaar niet en ook hun contactformulier laten ze onbeantwoord.

Tip: als je kan kiezen, gebruik nooit GLS!

09-02-2022

Volgens track en trace code zou het pakket geleverd zijn, maar helaas niets ontvangen.

Contact op nemen met GLS is vergeefse moeite, antwoorden lukt ze blijkbaar niet.

Duidelijke contact gegevens buiten een mail formulier bestaat niet op hun website.

Tip: gebruik GLS niet tenzij er geen andere oplossingen zijn!