GLS reviews

Nicolaas
19-10-2018

Vreselijk bedrijf

Afgelopen 2 weken 2 bestellingen gedaan met als koerier dus gls. beide keren helemaal fout gelopen. aflever tijd bij ons in de wijk is laat in de middag (info op de site van gls) beide de keren zijn ze in de ochtend langs geweest. niemand thuis. afleveren bij de buren niet gedaan. je moet zelf steeds actie ondernemen, belachelijk gewoon. voortaan koop ik niets meer bij een website die werkt met gls.

18-10-2018

Ergerlijk

Track & Trace werkt niet . Door foute informatie via mail een dag voor niets thuis gebleven. Totale onverschilligheid naar de klant. Geen mogelijkheid voor bezorging op een ophaaladres. Niet telefonisch bereikbaar. WAARDELOOS BEDRIJF!

Ronja
11-10-2018

'' overgelopen'' canvas

Canvas besteld. kon hem netjes volgen, niks op aan te merken. binnen 2 dagen bezorgd. na ontvangst zag ik dat er er gat in het karton zat en er stonden nota bene schoenafdrukken op de doos! gelukkig was de canvas nog heel.

HPR
10-10-2018

Een 1 is nog teveel

1 ster is nog te veel, pakketje besteld wat geleerd werd via dit k.t bedrijf. Pakketje wordt over schutting geworpen en is beschadigd, ook een niet thuis briefje ontvangen met daarop dat pakketje achterom ligt. Heb gebeld en daar werd gezegd dat het pakketje bij buren was afgegeven met naam, deze naam komt niet voor in onze staat. Hierop gereageerd met het verzoek voor een terugkoppeling, nee die krijgt u niet meneer want we hangen de vuile was niet buiten. Dat doen ze dus wel, les de overige reacties maar.

Lies
01-10-2018

Waar is mijn pakket?

Op vrijdag 28 zou mijn pakket geleverd worden, Niet dus. Misschien dan zaterdag 29? Ook niet. Dit betekent wel dat ik heel wat verkoop van mijn producten misloop Er stond bij de status , 'terug op depot vanwege 'bijzondere omstandigheden. " Ben ik wel even benieuwd wat dat dan is. laatste status: geladen voor aflevering. Oftewel ik moet blijkbaar weer de hele dag thuis zijn. Alsof ik niets anders te doen heb. Een berichtje zou sowieso fijn zijn!

Jxxxxx
26-09-2018

Slechte ervaring SLS

Paketje was voor aflevering aangeboden overdag en dezelfde dag s avonds ,Niet Thuis .Ze stopte een ongevuld briefje in de bus en zoek het maar uit. Vervolgens via track en tray systeem nagekeken te hebben stond het in depo ,verschilende keren aan gegeven dat het dan bij het afhaal adres geleverd moest worden helaas dat ging ook niet goed ,dan maar gebeld,ik ben nog in afwachting of nog goed goedkomt?het pakketje is nu al een week onderweg Een niet al te beste pakketdienst

Mart
25-09-2018

Levering veels te laat

Na 4 dagen nog steeds niet geleverd, als ik het lopend had opgehaald bij de winkel dan had ik het nog sneller in huis dan wanneer gls het bezorgd.

Nathalie
24-09-2018

Pakket niet te volgen

Bestelling gedaan na 3 dagen zou het verzonden worden , heb de hele dag gewacht maar niks kijk ik in mijn brievenbus zit er een kaartje in niet thuis te gek voor woorden was de hele dag thuis heb nog gekeken of mijn bel Het deed , nu blijft hij de status geven staat in magazijn . Fijn zitten dierbaren foto’s in die nu ergens rond zwerven . Belachelijk nooit meer gls

Tineke
31-08-2018

Top bezorging .

In Duitsland wat besteld en het pakket werd binnen 2 dagen afgeleverd! Pakket was heel goed te volgen.

Cisca
29-08-2018

Pakkverdwenen

Volgens jullie chauffeur is het pakje afgeleverd om 18:18 uur nou ik was thuis maar ik heb niets ontvangen volgens hem is er getekend n met de naamm Jong nou zo heten wij niet echt schandalig dit er zit ook geen briefje in de bus dat het eventueel is afgeleverd bij de buren maar er is niemand die zo heet bij ons in de straat de chauffeur heeft volgens mij zelf die handtekening gezet maar waar is mijn pakje nu? Mijn buurman heeft een camera hangen en rond dat tijdstip stond er geen bus van GLS dus ik ga aangifte doen van diefstal dat is dt gewoon

Jaap
28-08-2018

Als je belazerd wil worden, verzend je pakket met GLS

Er staat een bord van 70x100 cm met pijl voor mijn deur, de deuren staan wagenwijd open Ik ben niet weggeweest en GLS beweerd pakket niet afgeleverd, bedrijf gesloten.

Danny
27-08-2018

Eens en nooit meer.

Bezorging moest er tussen 10:30 en 13:30 zijn. Om 10:05 kom ik thuis om vervolgens een briefje uit de bus te halen waar in staat dat de bezorger is langsgeweest bij een verkeerd adres. Bel het bedrijf (1 Euro per gesprek), na 20 seconden stilte zijn er "techniche problemen" en wordt de verbinding verbroken.

Joep
23-08-2018

Goederenreceptie gesloten

Vandaag zou ik een pakket ontvangen zei de track-and-trace om 07:53. Ik ben vandaag de hele dag thuis dus dat komt mooi uit. Toen stond er om 13:28 opeens "Het pakket kon niet geleverd worden omdat de goederenreceptie gesloten was". Uhh.?

1. Het gaat om mijn thuis adres, 2. ik was de hele dag thuis en heb niemand van GLS in de straat gezien, 3. ik heb geen niet-thuis-briefje of enige andere vorm van communicatie ontvangen.

De bezorger heeft zich simpelweg niet laten zien. Wat is dit voor onzin? Bij de helpdesk is het lekker druk. Na 35 minuten in de wacht gestaan te hebben, had ik het opgegeven.

Aan alle andere reviews te lezen is de GLS helpdesk sowieso verspilde energie. Mag ik nu naar het depot vertrekken om verhaal te halen zeker.

Prutsers! Alle webshops die enkel GLS gebruiken kunnen fluiten naar mijn geld!

Elbert-Jan
22-08-2018

Bij GLS telt alleen het 'verzenden', maar niet het 'ontvangen' van een pakket

Voor het verzenden van een pakket heb je een verzender en ontvanger nodig. Maar voor GLS telt de ontvanger niet, die is namelijk niet 'de klant' (hoewel de ontvanger meestal wel betaalt voor de verzending.?). Volgens de dame aan de telefoon is de verzendende partij 'klant', en dat betekende voor haar dat ze mij als ontvanger niet netjes te woord hoefde te staan.

En dat is raar, want je zou verwachten dat het in het belang van de verzender is dat pakketjes op tijd aankomen bij de ontvanger en dat de ontvanger tijdig geïnformeerd wordt over wanneer het pakketje verwacht mag worden, of in ieder geval netjes te woord wordt gestaan als dit allebei niet het geval is.

Gisteren heb ik tot laat in de avond op de zaak gezeten, wachtend op een pakket die in de track & trace op 'onderweg' stond. Op de zaak, want GLS bezorgt overdag. Maar hoe laat het ook werd, geen pakketje en geen update in de track & trace.

De volgende ochtend pas werd de track & trace bijgewerkt door GLS. Blijkbaar had de chauffeur besloten dat zijn werkdag er om 19.00 uur op zat. En dat begrijp ik, maar update dan meteen de track & trace even, zodat je klanten (oh nee, de boogde ontvangers van het pakket) dat ook weten.

Als je vervolgens 's ochtends belt om te vragen of het pakket vandaag wel komt, word doodleuk gezegd dat ze dat niet weten. En dat het ze ook niets interesseert dat je een avond voor niks hebt gewacht. En dat je anders maar even de algemene voorwaarden moet doorlezen (waar ik als ontvanger volgens mij nooit voor heb getekend).

Het kan gebeuren dat je een pakketje niet tijdig kunt afleveren, maar om dan zo onbeleefd te zijn aan de telefoon en te beweren dat de mening van de ontvanger van het pakket er niet toe doet is ongehoord.

Dat er nog bedrijven zijn die met GLS werken verbaast me. Zeker als ik alle andere ervaringen (hier en op andere review-sites) lees.

Van de Wouwer
10-08-2018

Nooit meer!

De chauffeur blijkt 2 keer bij de buren aangebeld te hebben ( die niet thuis waren ) voor de levering en NIET bij mij! Ook de achtergelaten kaartjes staken in de verkeerde brievenbus!? Een chauffeur die duidelijk niet kon lezen! Bij de buren eens gaan bellen was blijkbaar ook te veel moeite gevraagd! 1 keer en nooit meer! Bijna 10€ moeten betalen voor een pakket waar ik dan nog zelf achter kan lopen! Onbegrijpelijk!

Malou
04-08-2018

Slecht!

Als ik zie dat een bedrijf levert via GLS, bestel ik al niks meer. Vervelend voor dat bedrijf, maar ik wil niks meer te maken hebben met GLS.

Robbert
01-08-2018

Alle GLS paketten via Youssef

Gelukkig is er nog 1 persoon bij zo’n waardeloze courier als GLS die t begrijpt dat de wereld van vandaag zo klein is geworden dat t onmogelijk is om bijna 1 week op n pakket te moeten wachten, met allerlei irrelevante/onterechte excuses voor t niet kunnen afleveren. De naam van de chauffeur is Youssef. Ik zag gisteren bij ons in de buurt toevallig n auto van GLS rijden en hoopte dat hij ons pakket bij zich had voor levering. Ons adres bleek niet in zijn wijk te vallen maar hij vroeg wel wat t probleem was. Youssef heeft onze paketten vandaag uit t depot opgepikt en na n belletje van hem te hebben gekregen heb ik het pakket, samen met n pakket dat gisteren toevallig ook via GLS onderweg was, onderweg op zijn route opgepikt. Top Youssef, bedankt! Jij begrijpt hoe t werkt. Laten al je GLS collega’s n voorbeeld aan je nemen.

26-07-2018

Waar is mijn pakket

Ik wacht al sinds een week op mijn pakket, vandaag krijg ik een mail dat mijn pakket afgeleverd werd, niets gehad niemand gezien, wegens omstandigheden is er altijd iemand thuis, ik heb nooit iemand gezien of gehoord.Ik lees hier op ervaringen.nl alleen maar negatieve reacties over gls, dat een bedrijf met dergelijke knoeiers wil te maken hebben dat begrijp ik niet.Geld weg pakket weg ik vrees dat niet meer in orde komt.Nooit meer gls.

Joshua
26-07-2018

Pakket twee keer op rij niet afgeleverd

Mijn pakket (een laptop voor mijn studie) zou gisteren al bij mij geleverd worden, maar toen kreeg ik opeens een email dat het pakket nog niet op het depot bij mij in de buurt was ontvangen en dat ze het de volgende dag zouden leveren. De volgende dag zag ik in de ochtend dat mijn pakket onderweg was naar mijn huis. Alles prima dacht ik. Totdat ik om 15 uur keek en zag dat de status 5 minuten geleden geüpdatet was naar "niet afgeleverd - bijzondere omstandigheden". Dit is nu al de tweede dag op rij dat ik mijn halve dag heb verpest door te wachten op de post die zou komen, maar niet kwam.

25-07-2018

Pakket niet afgeleverd, wel thuis.

Pakket niet afgeleverd ook niet bij de buren, wel thuis.

Alleen een briefje waar je het opnieuw kunt laten bezorgen.

Verder geen goede contact mogelijkheid behalve een betaald nummer. 1 euro per gesprek als je een klacht wilt indienen over een bezorger.