Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Pakket verstuurd op 16 juli 2019 zou moeten worden geleverd op 17 juli. Helaas het is nu 19 juli en zie dat ze gisteren avond om 21:23 getekend is door voor mij een onbekend persoon, geen idee waar mijn pakket is. vandaag maar weer bellen. Heb de spullen nodig voor een klant. je begrijpt dat ik de leverancier al gevraagd heb om uit te kijken naar een andere partij.
Pakketje bij buren bezorgd ivm afwezigheid. Bewoners (asielzoekers) niet thuis. Woning ziet er leeg uit. Zo te zien kan ik naar mn pakjetje fluiten. Bedankt GLS!
Melding dat pakket was bezorgd maar niks ontvangen?
Pakket waarvoor een handtekening voor vereist was, is bezorgd op een heel ander adres in mijn woonplaats. Dit kan echt niet!
Van alle GLS leveringen de afgelopen paar weken (5x) is er 1 zending verloren gegaan, en 4 zendingen later aangekiomen dan de aangegeven dag.
Het vervelende is dat GLS de leverdag/tijd steeds aanpast naar de volgende dag of dag deel. Hierdoor kun je rustig 4 x 4 uur op een pakketje zitten te wachten.
Ik heb een pakket bij gls besteld op zaterdag en hij zou op woensdag komen maar hij kwam niet er stond Niet in levering - op verzoek later leveren terwijl ik geen verzoek heb gedaan dus ik heb gebeld naar de klantenservice en ze zijden er zit een storing in de rotterdam depot dus hij komt donderdag terwijl ik hem zaterdag had besteld hier heb ik dus 6,95 voor betaald klote bedrijf.
Tot twee keer toe is het pakket niet bezorgd. De hele dag zitten wachten en dan een mail ontvangen dat ik niet thuis was en een niet thuis bericht door de brievenbus heb ontvangen. Niet dus. Meerdere keren gebeld met de klantenservice die ook nog eens een € 1,- per gesprek kost en dan worden afgepoeierd dat het bij een afleverpunt wordt gedropt en je het daar maar moet ophalen. Ik bestel het niet voor niets zodat het wordt thuisbezorgd.
Echt mega slordig, pakketjes droppen bij de slagboom terwijl er gewoon mensen aanwezig zijn
Diep triest dit bedrijf . Zelf al geen voorstander van producten door een koerier te laten bezorgen. En mama krijgt helaas weer gelijk. Mijn zoon zn pakket is 6 dagen geleden al verstuurd door het bedrijf waar hij zijn product heeft besteld . Maar tot de dag van vandaag niks bezorgd door GLS . Nu staat mijn zoon morgen met lege handen bij zn vader , voor vaderdag en zijn verjaardag . Na 6 dagen nog steeds geen bericht dat het pakket te volgen is via track en tracé. Mijn zoon zit nog op school en heeft met zijn bijbaantje hard gewerkt om zn centjes bij elkaar te krijgen. Dit bedrijf zou per direct gesloten moeten worden. Maandag maar eens een persoonlijk bezoek brengen , want het depot zit hier nog geen 5 minuten vandaan. Te zot voor woorden hoe dit bedrijf handelt.
Sinds 1,5 wonen wij in een nieuwbouwwijk, waarvan de 1e huizen 3 jaar geleden zijn opgeleverd. Adres staat inmiddels gewoon op Google Maps maar bezorgers weigeren verder te kijken dan hun neus lang is en dus is het iedere keer een ramp om pakketjes met GLS in huis te krijgen.
Liegen over bereikbaarheid, geen afleverbon in de brievenbus.ongelooflijk slechte service.
Opdoeken die handel.
Zeer slechte pakketdienst.Woon 100 meter van het stadhuis in de Wijngracht Kerkrade en beweren dat ze mijn adres niet kunnen vinden. Dat hebben ze twee dagen achter elkaar geflikt.Tenslotte heb ik kontakt opgenomen met GLS en overeengekomen dat ze het maar bij de pakketshop afleveren en daar heb afgehaald. Anders had ik het vandaag de dag nog niet in ontvangst kunnen nemen.
J.Schins
Tot tweemaal toe zouden ze een pakket afleveren. Dit is niet gebeurd. Neem je kontakt op blijkt de chauffeur al weer richting depot met reden dat mijn huis niet bereikbaar is door werkzaamheden terwijl hier helemaal geen werkzaamheden zijn. Mijn huis is zelfs op meerdere manieren te bereiken. Vraag je vergoeding omdat pakket vandaag uiterst er moest zijn. kunnen ze alleen claims verwerken van bedrijf waar je heb besteld terwijl ik de gedupeerde ben!
Paar weken eerder al een keer een chauffeur die ruzie stond te maken met de taxichauffeur van mijn zoon die naar dagbesteding gaat. Ben echt wel klaar met dit bedrijf. Mezelf gelijk voorgenomen om als ik iets bestel eerst te kijken of dat het door GLS wordt bezorgd, want dan zoek ik een ander.
Bezorger van GLS blokkeerde de straat met zijn bus, toen ik vroeg of hij zijn bus even aan de kant wilde zetten zodat ik er langs kon reageerde hij ontzettend agressief, schold mij uit voor bitch en motherf*cker en moest opk*nkeren, ik wist niet wat mij overkwam. Voorts ging hij op zijn gemak een pakketje afleveren (hij stond het letterlijk in de brievenbus te proppen) waarna hij achter het stuur met zijn telefoon aan de gang ging.
Wat een asociaal volk! Mezelf gelijk voorgenomen om als ik iets bestel op het www eerst te kijken of dat het door GLS wordt bezorgd, want dan pas ik.
Ik bestel iets en dat wordt afgeleverd door GLS. Maar mijn vrouw zou niet thuis zijn dus via de online service van GLS geef ik door dat ik mijn pakket af haal bij een GLS Pakketshop. Ik kom vervolgens thuis en ik heb en e-mail gekregen dat mijn pakket (Niet afgeleverd - bijzondere omstandigheden) wat voor omstandigheden? Dus voor 1 euro gebeld naar GLS, het blijkt de chauffeur is bij mij thuis geweest zag toen pas dat het pakket naar een pakketshop moest en is gewoon weggereden. Een dag later krijg ik bericht dat mijn pakket afgeven was bij de pakketshop, nou deze is dichtbij mijn werk en ik heb nu vrij dus daarlangs gereden (25 km op en neer) mijn pakketje was er niet. Weer gebeld nog een euro kwijt, wat blijkt mijn pakket is afgeven bij een ander pakketshop 5km de andere kant op zonder mij in te lichten. Ik heb gelukkig mijn pakket maar GLS is in deze geval waardeloos wat betreft informatie om het netjes te houden.
Vrijdag 24-5-2019 onderdeel besteld bedrijf verzonden
GLS maandag middag gebeld waar pakje blijft
zegde eerst dat wij 27-05-2019 van morgen om 9uur er niet waren en later dat ons bedrijf op maandag dicht is. komen nu morgen?
Wim Prins
Wat een firma. Dit is de enige koerier die ons adres niet kan vinden en dan aan de afzender rapporteert dat we niet thuis waren. Wil je ze vervolgens bereiken, dan is een telefoonnummer onvindbaar. En op de e-mail reageren ze niet.
Erg vervelend als je op spullen voor klanten wacht.
Vreselijke service, niet klantvriendelijk. chauffeurs liegen dat ze bij de buren proberen af te leveren, bezorgtijd lang. kosten hoog! Ik wil ze eigenlijk niet eens 1 ster geven.
Ze hanteren zogenaamd een indicatief bezorgtijd maar nergens staat dat ook zo vermeld. Volgens het bezorgtijdvenster zou de bezorger in de ochtend komen maar het pakket is pas na 18:00 uur geleverd. Nooit meer GLS.
Een grote alluminium militaire driepoot uit 1943 voor kijker verstuurd naar duitsland
Is haast onverwoestbaar ,heeft de ww2 en 80 jaar
Overleeft. Gls gooit hem kapot ,,gewoon uit de vrachtwagen gegooid de zware ulluminium schotel
Boven waar de poten aan vast in stukken gebroken
Schade formulier ingevuld aangetkend verstuurt met fotos van wat er stuk is gegooid.,,
,geen antwoord ,, al 5 x producten verstuurt en stuk , en maar klanten vergoeden
Geen gls meer voor ons bedrijf
Koens
Wat een triest bedrijf.
11 april geladen in Londen West voor aflevering.
Nooit geleverd en pakket is zoek.
Alle foto's van de inhoud ( vintage sansui equalizer) , en verpakking gestuurd naar GLS Nederland.
Onderzoek gestart in de UK naar het pakket.
Duurt 10 werkdagen.zucht., hoe moeilijk kan het zijn. Een doos van 60 bij 40 bij 20 cm zoek geraakt.
Indien blijkt dat het pakket echt zoek is , kan ik een claim indienen.
Beoordeling duurt dan 6 tot 8 weken.
Klant erg boos, en wil zijn geld terug.
229 euro + verzendkosten van 16,95.
Zit ik met : vintage equalizer kwijt ,klant zijn geld terugstorten en nog kosten voor eBay , welke ik waarschijnlijk niet eens kan claimen.
Ik ben tot heden een grote klant van GLS , maar op deze manier zoek ik toch een betere koerier.
Hoop toch nog op een goed bericht.