GLS reviews

Gert
25-04-2018

Waardeloze bezorgservice

GLS zegt aan de deur geweest te zijn en dat er niemand thuis is. Op het moment van leveren was er zeker wel iemand thuis, maar het kan zijn dat we de bel aan de voordeur niet horen omdat het een boerderij is. Ipv even naar achteren lopen zoals ze bij PostNL wel doen gaat men binnen 10 seconden weer vertrekken. Waardeloze bezorgers. En dan kunnen wij het maar weer van een afhaaladres in een ander dorp ophalen. Iedere keer hetzelfde met GLS, blij dat er niet zoveel bedrijven gebruik maken van hun slechte service. Hoop maar dat dit bedrijf snel van de markt is!

Sabine
21-04-2018

Zeer slechte bezorging en service

Een mail sturen dat ze langs zijn geweest. Het zijn een stelletje leugenaars. We zijn de hele tijd thuis geweest en niemand gezien.en zelfs de buren hebben geen gls gezien.de klanten service scheept je af door te zeggen bel maar naar het depot.daar geen gehoor gekregen. Weer terug gebeld naar de klantenservice. Die zochten contact met de bezorger.die zegt dood leuk dat hij langs is geweest en zelfs bij 3 buren heeft aangebeld.knap als je maar 2 buren hebt.er zat zelfs geen briefje in de brievenbus dus ze liegen gewoon.de bezorgen dacht zeker het is mooi weer ik meld het pakket gewoon lekker af. We hebben met de afzender gebeld waar mijn pakket vandaan kwam en die zeiden dat er veel fout gaat met gls en dat bedrijf stopt met de samenwerking van gls. Bij gls werken alleen maar bezorgers die niet willen werken.raffelen alles af enz enz.snap niet dat zulke mensen daar mogen werken.zo slecht voor de naam.het is gewoon een ***bedrijf.heb er geen andere woorden voor. Voortaan als ik iets online bestel ga ik eerst na of het niet van gls komt, want daar wil ik niets meer mee te maken hebben.ze moeten een voorbeeld nemen aan post.nl.die bezorgen tenminste wel normaal en die mensen willen wel werken.

Julie
20-04-2018

Slechtste bezorgbedrijf ooit

Slechtste service ooit! Voor mijn bestelling was ik de hele dag thuis gebleven maar in hun system staat dat zij mij niet thuis hebben getroffen (wat duidelijk een leugen is). Het Niet-Thuis briefje is nergens te bekennen. Ze hebben ook niet bij mijn buren aangebeld. Dit laat zien dat ze helemaal niet langs zijn gekomen. Het erge is, dat dit al twee is gebeurt voor deze bestelling waardoor ik nu alleen nog de mogelijkheid heb om de bestelling op te halen. Ik heb geen auto, dat is ook deels de reden waarom ik de zware spullen heb besteld. Nu moet ik uitzoeken hoe ik de zware spullen ga vervoeren. Ik vind dit echt onterechte behandeling voor iemand die netjes thuis is gebleven voor de bestelling. Ik moet nu zelf de zware spullen dragen. Ik kan nu ook geen contact met hun kan opnemen om te onderzoeken wat er fout is gegaan of om de huidige situatie uitleggen omdat ze een 0900-nummer hebben. De gebruiksmogelijkheden online bestel ervaring hebben ze voor mij echt verpest. Ik vind het jammer dat medewerkers zo erg kunnen liegen. Dit is echt de slechtste bezorgbedrijf ooit.

Marko
20-03-2018

In tuin gedropt

Pakket veels te laat geleverd. Lag dagen in opslag. Vervolgens in tuin gedropt terwijl leverancier mij geadviseerd had pakket niet te accepteren. Medewerker aan telefoon was onbeschoft; "u kijkt maar wat u doet". Terwijl ze toe gaf dat het niet juist was om pakket in de tuin te droppen

09-03-2018

Tja wat doet de titel er nog toe.

Pakket zou naar mij verzonden zijn afgelopen maandag de 5e maart 2018 daar waar post.nl de dag erna op het half uur nauwkeurig aan je deur staat, laat GLS zelfs niet eens iets bruikbaars zien op de track en trace site. De code is naar mij verzonden die zelfde maandag. Wat ze met deze pakketten tussentijds doen en waarom dit anno 2018 nog steeds zo maar kan is me een raadsel. Waarom pikken wij mensen alles? We gebruiken Facebook om de meest idiote dingen te delen als "kijk, dit eet ik vanavond". Maar wordt het niet eens tijd om FB te gebruiken om GLS aan te pakken!? Ik ben geen FB gebruiker maar ben wel bereid een account aan te maken enkel voor dit bedrijf in de media te krijgen.

Mari
08-03-2018

Een van de slechtste koeriers van de wereld

Afgelopen periode pallets vermist waarde €8000,00 en pakket kwijt waarde €3000,00 en je wordt afgescheept met een lullige €850,00 waar men zich beroept op een wet welke witten boorden criminaliteit in de hand werkt en waar je ongestraft mensen spullen afhandig kan maken dus als mensen goedkoop van hun spullen willen komen verstuur gewoon je spullen met GLS en je probleem wordt binnen afzienbare tijd opgelost.

HA
02-03-2018

Slechte Service

We waren gewoon thuis op het moment van bezorgen. Werd er een niet thuis briefje door de bus gedaan. Ook bij de buren is niet aangebeld om daar het pakket te bezorgen. Gebeld voor mogelijkheden. Pas 4 dagen later kon het pakket worden bezorgd. Ook geen alternatieven aangeboden.

Marian
26-02-2018

Dit bedrijf deugd niet.

Vandaag werd een pakketje gezorgd. Wij wonen vijf hoog en het gebouw heeft een lift. Door de intercom meldde ik waar de bezorger moest zijn maar ik moest maar naar beneden komen. Dit weigerde ik. Hij mompelde iets onverstaanbaars, liet zich niet zien voor de camera. Toen ik weer vroeg waarom hij niet naar boven wilde komen kreeg ik als antwoord dat er geen parkeerplaats was. Op dat moment verliet mijn man toevallig het flatgebouw en zag de bezorger lusteloos en ongeïnteresseerd tegen de deurpost van de hoofdingang hangen met het pakketje in zijn hand. De GLS bus stond keurig geparkeerd op de daarvoor bestemde plek. Deze man was duidelijk te beduveld om te doen waarvoor hij betaald wordt nl. het goed bezorgen van pakketjes. Mijn man heeft uiteindelijk het pakje aangenomen en is apart naar boven gekomen om het aan mij te geven waarna hij weer naar beneden kon om te doen wat hij van plan was. En daar betaal je dan € 3,95 voor. Nooit meer GLS! Marian

Xander
25-01-2018

REMBOURSZENDING

Wat een vreselijk transportbedrijf. Op de dag dat ze mijn rembourszending aanboden was ik niet thuis. De code op het niet-thuis-bericht waarmee ik op de site een nieuwe gerichte bezorgafspraak kon maken ipv een mogelijk tweede poging zonder succes, werd niet herkend. Wel kon ik mijn telefoonnummer achterlaten zodat ik zsm zou worden gebeld. Ik werd echter niet gebeld. Toen zelf maar gaan bellen met GLS en na meerdere keren te zijn doorverbonden bleek dat mijn zending was teruggemeld met de mededeling: '"wil of kan niet betalen." Dat terwijl ik gewoon niet thuis was. Ik heb nog net door het pakketje zelf in het depot te gaan ophalen kunnen voorkomen dat het retour naar de leverancier ging.

Hester
23-01-2018

Waar is mijn pakketje ?

Briefje in de brievenbus ontvangen: u was niet thuis. Er is verder door de chauffeur niet ingevuld wat er met het pakketje is gedaan. Volgens de website en de niet-thuis-code is het pakketje bij de buren afgegeven. Welke buren? Buurt langs: niemand heeft iets ontvangen. Dan maar bellen met de klantenservice: ligt het pakketje in Wijchen in het depot. Klantenservice reageert heel vreemd: geen excuus, geen melding dat ze de chauffeur aanspreken oid. Oftewel: afwachten maar weer of het nu wel geleverd wordt.

Luc
19-01-2018

Bedriegers - leugenaars

Koerierdienst GLS: wat een rotfirma, Is de tweede keer dat ze iets moeten leveren, tweede keer dat het fout loopt.

Eerste keer beweerden ze dat we niet thuis waren, terwijl we de ganse dag vooraan bezig waren: ze zijn gewoon niet langs geweest.

Nu hetzelfde: dinsdag beweren ze onvoldoende adresgegevens te hebben, vandaag beweren ze dat de goederenreceptie gesloten was, terwijl de levering een prive woning is. Dat is in totaal al 3 volle dagen dat we speciaal hiervoor thuisblijven. Als je het kunt, vermijd bestellingen waarvan je weet dat die via GLS geleverd worden, bv. externe verkopers van bol .com

K.
08-01-2018

Pakket niet geleverd ivm "adres incompleet", wat niet waar was

Kennelijk staat mijn pakket al een week in het depot omdat het adres incompleet zou zijn. Ik erachteraan bellen: het adres wat erop stond klopte gewoon en was volledig. Hoe kan dit gebeuren? En stel dat die echt incompleet was geweest? Waarom nemen ze dan geen contact op met mij of met de verzender? Krijg het gevoel dat iemand geen zin had om zijn rondje af te maken en het pakket maar op deze manier heeft gedumpt.

Harry
22-11-2017

Prutsers van het hoogste niveau!

Net als vele anderen waren we gewoon thuis maar wordt er doodleuk gemeld dat dit niet het geval was? Vervolgens mag je een nummer bellen hetgeen 1 euro kost? Om te klagen mag je de volgende dag terug bellen naar een ander lokaal 088 nummer maar ook dat heeft geen zin. Om te klagen word je doorverwezen naar de gls internetsite waar je vervolgens ook niet terrecht kan met je klacht! Goed gedaan gls! De klant laten betalen voor jullie prutswerk en daar nog extra aan verdienen ook! Zo wordt het rendabel om je werk niet naar behoren te verrichten en creëer je een rendabele extra bron van inkomsten! Mijn advies is dan ook om direct je bestelling te cancellen als deze zogenaamd geleverd gaat worden door gls! Voor klantvriendelijkheid geef ik een nul en hoop ik op een spoedig faillisement van jullie bedrijf omdat zo je werk doen van geen enkele toegevoegde waarde is voor de bezorgdiensten en/of wachtende klanten in Nederland. Stop ermee!

Albert-jan
22-11-2017

Slechtste Service ooit!

GLS geeft nul info wat betreft de status van het pakket. GLS schijnt het pakket tot 2 x toe aangeboden te hebben. Na 5 dagen vond ik een niet thuis bericht in mijn brievenbus. Toen ik naar het GLS depot belde vertelde de klantenservice dat mijn pakket alweer terug naar de afzender gestuurd was. Dit zonder enige vorm van communicatie of overleg. GLS zijn hufters met wie je geen zaken moet doen.

Marijke
19-10-2017

Niet thuis? Ja duh!

Vandaag zou ik een pakketje bezorgd krijgen via GLS. Ik had aangegeven indien ik niet thuis zou zijn, het bij de buurvrouw bezorgd mocht worden. Ineens krijg ik via de mail een niet-thuis bericht. Ik bellen met het aangereikte 088 nr. Normale telefoonkosten plús 1 euro extra. Doorverwijzing gekregen naar het depot in Groningen. Ene (.) ging met de chauffeur bellen, hij nam niet op. Na enig aandringen van mijn kant zou ze hem alsnog gaan bellen en mij terugbellen. Zo gezegd, zo gedaan. (.) belde mij terug. De chauffeur, een jongeman, zou bij mij plús 2 naaste buurvrouwen aangebeld hebben. Wij waren alle 3 thuis, bij geen van ons 3 is aangebeld! Ook zou hij het niet-thuis kaartje niet in de brievenbox beneden gedaan hebben, maar in de brievenbus in de huisdeur, op de galerij. Wij hébben geeneeens een brievenbus in onze deur. Titia wilde er verder niets meer over horen, ik zou morgen alsnog mijn pakketje krijgen. Ik verheug me nú al op de komst van de chauffeur.

Case
10-10-2017

Gls track & trace nutteloos

Op de track & trace van gls krijg je nagenoeg gedn informatie. Je weet niet op welk deel van de dag ze misschien langskomen. Mijn advies is doe gedn zaken met webshops die leveringen laten verzorgen door gls.

Jaco
29-09-2017

Zending afgemeld maar niets geleverd

Vandaag 29/09/2017 zouden mijn Mares Vinnen uit Spanje door GLS bezorgd worden, de hele dag de tracking in de gaten gehouden en speciaal thuis gebleven en wat blijkt om 17:35 is het paket afgeleverd, ALLEEN NIET OP MIJN ADRES! Geen briefje in de brievenbus gewoon helemaal niets en wat gebeurt er als je GLS klantenservice belt, je bent 1 euro armer en de verbinding wordt verbroken want het is buiten normale kantooruren.

Dus inderdaad NOOIT meer een webshop die met GLS zaken doet.

Nathalie
22-09-2017

Totaal onbetrouwbaar

Zo boos. Bestelling zou vandaag aankomen, hele dag thuis, krijg vervolgens een mailtje dat ik niet thuis was en dat er een briefje in de bus is gegooid. IS NIET WAAR. Er is niet aangebeld en er ligt GEEN briefje in de bus. Ik bellen. De chauffeur beweert voor mijn deur te hebben gestaan. Maar uit zijn scan (met GPS) blijkt dat hij bij een ander adres stond. Hij beweert pas later op oke te hebben gedrukt. Yeah right. Ik word dus gewoon voor leugenaar uitgemaakt. Schandalig hoe GLS met klanten omgaat. Ik bestel NOOIT meer iets bij een webshop die van GLS gebruik maakt.

Angelo
29-08-2017

Gebrek aan deskundigheid en klantgerichtheid

Onvriendelijke klantenservice door mijn vraag af te kappen en het antwoord 'nee' te verkopen.

Bieden geen inzicht in bezorging.

Hebben geen informatie over waar een pakket zich bevindt.

Ha
24-08-2017

Zeer slechte service

Pakket ligt al 4 dagen in depot. Reactie via mail is niet mogelijk, telefoon a 1 euro per gesprek wordt niet opgenomen.