GLS reviews

Jo
19-04-2019

Neem de tijd.

Allereerst vind ik het tijdvak van 4 uur niet meer van deze tijd, verplicht huisarrest tussen 9.30 en 13.30. Vervolgens komt de pakketbezorger tegen het einde van het tijdvak eindelijk aanrijden, dus ik blij Mn sleutel pakken. De bezorger heeft het echter nog veel te druk met telefoneren en het duurt bijna een kwartier voordat hij, nog steeds bellend, de bus uitstapt om Mn pakketje te pakken. Al bellend loopt hij naar de deur, om vervolgens heel even zn telefoon aan de kant te doen, alleen te zeggen dat ik nog even moet tekenen en dan direct weer door met zn telefoongesprek. lekker klantvriendelijk.

Michele
19-04-2019

Chauffeur belt aan liegen keihard over briefje in de bus

Waardeloze bezorgservice. Stappen niet eens uit om een briefje in de bus te doen. Verzender bleek al net zo bot en weinig service te bieden ging er vanuit dat ik het bij elkaar verzon. GLS en Meubelmakerij Meubeluniek leveren slechte klantervaring.

Fábio
16-04-2019

Gewoon gestolen

Packteje werd geopend door medewerkers en meeste waardevol items weg. Voor de tweede keer achter elkaar. N.i.e.t. te geloven

Sebastiaan
15-04-2019

Pakket buiten

Waardeloos bedrijf wat niet bereikbaar is en geen service bied.

Ze zetten zonder pardon je pakket buiten voor de deur in het zicht van iedereen en niet overdekt of wat dan ook. Als je contact met ze opneemt geven ze niet thuis of een grote mond dat je thuis moet zijn.

Ik bestel nergens meer waar ze zaken doen met gls

Maria
12-04-2019

Personeel laat te wensen over!

Eerste besteld pakket buiten aan de deur gezet bij de buren . Tweede pakket in mijn reclame bus gedropt terwijl ik een briefje op de venster had achtergelaten om pakket bij de buren te bezorgen. Via hun trek en trace site vermelding gekregen pakket geleverd en ondertekend door mezelf terwijl ik niet thuis was!

08-04-2019

Product door GLS kapot gegooid

Verstuurde een pomp naar een klant. Helemaal kapot aangekomen, je ziet aan de verpakking dat ze ermee hebben gegooid. Klacht ingediend maar krijg niets vergoed omdat ik geen originele inkoopfactuur van het product kan overhandigen. Het klachtenformulier is een aanfluiting en puur opgesteld om alles te kunnen afwijzen. Wat een slecht bedrijf!

Klaudia
06-04-2019

Verschrikkelijk

Dinsdag avond pakketje besteld, zou vrijdag komen. Hele dag thuis geweest en niemand heeft aangebeld. Een briefje gekregen met niet-thuis. Niet top maar oké, later de niet thuis code ingevuld stond er dat het maandag pas verwerkt kon worden. Dus nu nog 3 dagen wachten tot dat het kan worden verwerkt en daarna nog 5 jaar tot dat ik het pakketjes eindelijk heb kortom slechte regeling en ik raad het iedereen af

Ella
28-03-2019

Ook een een positief geluid.

Na het lezen van alle reviews over GLS was ik op het ergste voorbereid. Maar het tegendeel was waar. Mooi binnen het beloofde tijdvak, een dag nadat ik een bestelling had gedaan, kwam een uiterst vriendelijke jongeman me op de trap tegemoet met het pakket, terwijl hij het ook in de gang beneden had kunnen gooien. Hij wenste me uiterst vriendelijk goedendag en vertrok met een grapje. Nou dit moet dan ook nog wel eens gezegdd worden.

Jeremy
14-03-2019

Liegende bezorgers, waardeloze klantenservice

Anderen hebben het ook al gezegd. Ze proppen een briefje in je bus terwijl je gewoon thuis bent, klantenservice is ronduit onbeleef en ze proberen je uit te zuigen met een betaald nummer. Nummer voor klachten is niet eens actief. Wat een waardeloos klote bedrijf.

Sander
13-03-2019

Track en trace code werkt niet

Bezorger gemist helaas maar vond een briefje met "niet thuis" bericht. Code blijkt niet te werken. Toch maar even een gesprekje met een starttarief van €1,- aangegaan. Na de uitleg wist zij snel te vertellen dat zij niks voor ons kon betekenen(pakketnummer was ons onbekend vanwege internationale verzending) en dat de code niet werkte "ja, dat was wel raar ja".

Totaal geen moeite gemerkt om ons te helpen en met de afpoeier boodschap: probeer het morgenochtend nog maar eens.

Waardeloos slecht personeel daar op de klantenservice.

Box
09-03-2019

Voor de zoveelste keer werkt er niks bij gls de niet thuis bericht en klantenservice (nou ja klanten mishandeling)

Wat een drama bedrijf en waar je pakket is weten ze niet

Teun
26-02-2019

Wederom prutswerk van de GLS

Pakketje zou maandag geleverd worden. Op maandag verschijnt in de track n trace: Geen levering - bedrijf gesloten. U raadt het al: niets geleverd die dag. Dinsdagochtend een euro uitgegeven aan de klantenservice. Hun verklaring: Ze hadden maandagochtend online gezien dat het bedrijf waar het pakketje geleverd zou worden gesloten was. "Mijnheer, ik ben een particulier en mijn adres is een gewoon rijtjeshuis." "Oh", was de reactie, "dan is er iets mis gegaan. Maar vandaag wordt hij geleverd." Tot mijn vreugde zie ik in de track n trace verschijnen: Chauffeur onderweg. Ik ben er op tijd voor naar huis gegaan van mijn werk zodat ik het pakket zeker niet zou mislopen. Het is nu 20:15u en de chauffeur is nog steeds onderweg, aldus de track n trace. Dus dat gaat hem vandaag ook niet meer worden. Ongelooflijk! Hoe kan een dergelijk bedrijf nog bestaan? Ze leveren elke dag prutswerk af met vooraf betaalde pakketten en verzendkosten en toch blijven bedrijven GLS inzetten! Ik snap hem niet.

Peerke
23-02-2019

Op vrijdag gesloten.

Zouden vrijdag bezorgen maar het bedrijf was gesloten. Het pakketje was om 3.38 in den Bosch geleverd en om 9.45 het bericht niet in levering bedrijf gesloten . Nu bij controle van track& tracé geen melding van wanneer erg vreemd.

Linksquest.nl
13-02-2019

Bezorgen gewoon niet

Elke keer als dit bedrijf mij een pakketje moet bezorgen, krijg ik melding dat ze aan de deur zijn geweest, terwijl ze dat gewoon niet zijn. 1x zelfs een briefje onder de ruitenwisser gevonden, stonden ze aan de achterkant van het huis.

Doe mij maar 1000x liever PostNL of 100x liever DHL.

Co
13-02-2019

Waardeloos, altijd bij GLS problemen

Bestel wekelijks zaken, alleen bij GLS komt pakje niet op tijd en niet thuis bericht werkt niet! Als je het telefonisch wil regelen wordt daar dik voor gerekend.

Dit betekend dat ik bij sites die via GLS leveren geen bestellingen meer plaats!

Rose
07-02-2019

GLS levert niet

Wacht nu al 2 dagen op een pakket. In de t&t code staat dat de chauffeur sinds woensdag 6 feb 08.39 uur onderweg is. Lijkt me erg lang vanuit Den Bosch naar Vught. Vandaag contact opgenomen met bol.com zij gaven aan contact te hebben gehad met GLS en dat de chauffeur binnen 1 uur het pakket zou leveren. Jullie raden het al; niemand geweest!

Shame on you GLS voor het niet leveren. Shame on you mijn ideale kussen en bol.com voor de belabberde klantenservice en het niet meedenken om met GLS een duidelijke afspraak te maken over de leverdatum.

Beatrice
05-02-2019

Rigide, niet moderne en klantonvriendelijke service

Pakket kwam ERG (in vergelijk met andere pakketdiensten) vroeg waardoor ik op dat moment niet op de bel gelet heb. Ik was wel thuis. Bij telefonisch contact (wel netjes) door de eerste lijn doorgestuurd naar het depot van de pakketdienst. Om voor eventueel volgend dergelijk geval een extra specifieke afleverplek te regelen en telefoonnummer door te geven voor de bezorger. Dus je kríjgt het idee dat dat kan! Echter: bij de pakketdienst van GLS blijkt echt niets mogelijk en zetten ze de klant liever zélf aan het werk! Waarschijnlijk heel betrouwbare aflevering van pakketten vanwege rigide striktheid. maar daardoor in de service zo rechtlijnig en inflexibel als maar kan.

Rémon
22-01-2019

Wat heeft GLS een intens slechte service, ik heb zelden zoiets meegemaakt.

Wat heeft GLS een intens slechte service, ik heb zelden zoiets meegemaakt.

Mijn pakketje zou op 15 januari afgeleverd zijn en ik zou hiervoor getekend hebben. Dat is apart want ik was in een hele andere stad die dag. Bij navraag aan het betaalde (!) informatienummer ging men met de bezorger bellen. Helaas ging er tot twee keer iets mis waardoor ik uiteindelijk werd opgehangen. Bij de derde (uiteraard betaalde!) poging lukte het de servicemedewerkers wél om uitleg te geven. Het pakketje zou bij de buren afgeleverd zijn maar het was onduidelijk op welk nummer dit precies zou zijn. De bezorger wist dit niet meer en vond het ook niet nodig om een kaartje in de bus te doen. Ik moest maar even gaan zoeken.

Bij navraag bij de buren bleek dat zij het pakketje ook niet gehad hebben dus ik kon weer opnieuw bellen. Bij de eerste belpoging werd ik na het keuzemenu direct weer opgehangen. Bij de 5e poging wordt mij verteld dat ze een onderzoek kunnen opstarten maar daarvoor moet ik contact opnemen met de zender want dát is de klant en niet diegene die iets ontvangt.

Inmiddels heb ik dus 5 x € 1 betaald en sta ik alsnog met lege handen.

GLS, ga jullie schamen dat jullie anno 2019 jullie informatievoorziening en klantenservice nog steeds zo slecht op orde hebben.

Tony
20-01-2019

Chauffeur gls belt niet aan

Chauffeur belt niet aan en steekt een briefje in de bus.We zien hem wegrijden en bellen direct de klantendienst.Die zeggen er niets aan te kunnen doen.

24-12-2018

Pakket op initiatief GLS retour

Bij sportwinkel Pim Doesburg paar voetbalschoenen besteld. Keurig dezelfde dag verstuurd. Verzonden via GLS. Vanwege mijn afwezigheid een "wij hebben u gemist" bericht in mijn bus. Via internet aangeven dat ik de volgende dag het pakket wilde ophalen bij hun servicepunt. Hiervan een mailbericht ontvangen. In dit bericht werd aangegeven dat ik een mail zou ontvangen wanneer mijn pakket daar bezorgd zou zijn. Omdat ik na vijf dagen nog niets ontvangen had, toch maar langs servicepunt gegaan. Geen pakket.

Na 5 telefoontjes (1 euro starttarief en totaal ruim een uur in de wacht) eindelijk juiste persoon aan de telefoon gekregen. Het pakketje is terug naar de afzender gestuurd. "Inderdaad vreemd meneer. Wij zijn hier dat niemand hiervoor opdracht heeft gegeven."

Werd ik door hen verwezen naar afzender. Deze gebeld. Pakket is daar nog niet retour ontvangen. Ongelofelijk dat een dienstverlener geen diensten verleend.