GLS reviews

Nolly
17-05-2022

Slechte ervaring met GLS. Op 6 mei j.l. heb ik bij Pakketshop Oud West (Kinkerstraat) 1053 GB Amsterdam een pakket afgeleverd ter retournering.

Het pakket, bestemd voor Miss Julietta, wordt aangenomen en ik betaal € 6,25 omdat het label niet gescand kon worden en ik ontvang het verzendbewijs.

Ik hoor vervolgens niets en zoek contact met de klantenservice van GLS. GLS Kinkerstraat heeft deuren gesloten wegens faillissement. Volgens telefonische info is het pakket niet te traceren op pakketnummer. Mij werd medegedeeld een foto te maken van het verzendbewijs en deze op te sturen per mail naar de klantenservice. Het emailadres (e-mailadres verwijderd) dat ik ontvang bestaat echter niet.

Cor
14-05-2022

Ik heb contact gehad met GLS dat mijn pakketje bij een service punt zou worden afgeleverd

helaas in track trache stond niet bestaand adres

adres was juist

weer contact gehad met GLS tel tot 2 x toe op 13-5-22 is mij beloofd tot 2 x toe het pakket zou zeker bij het service punt liggen op 14-5-22 kom ik daar pakketje was er weer niet er werd gezegd word op zijn vroegst 17-5-22 dat het opgehaald kan worden

je wordt gewoon in de maling genomen door de telefoon als ze maar van je af zijn wat een wantoestanden op dat bedrijf

in het vervolg als ik wat bestel en het word met GLS verzonden zie ik er van af

Geertruida
13-05-2022

Speciaal thuisgebleven. Zit bij de deur. Zie ze aankomen rijden, loop naar de deur (geen minuut!) en na openen zie ik ze wegrijden!

Is vaker gebeurd! Ook weleens berichtje gehad dát ze kwamen, maar niet wanneer. Later wordt dit afgedaan met: was niemand thuis! Etc….

Jurjen
11-05-2022

Je pakketje word niet geleverd op hun aan gegeven datum en tijd.

En dan kan je zelf gaan bellen met een tel nr 0.55 cent per min een uur lang door geschakeld en in de wacht.

Om te horen morgen gaan we het nog een keer proberen.

Ik persoonlijk vind ik het gewoon oplichters met de bel tariefstructuur geld verdienen om.

Dat je zelf in gebreken blijft.

Annelies
09-05-2022

Op 7 mei kreeg ik een status-update dat de chauffeur onderweg was met mijn pakketje, maar zonder vermelding van een tijdvenster. De hele ochtend gewacht, en om 13:23 per mail een update ontvangen dat het pakje niet afgeleverd kon worden omdat het adres onbereikbaar zou zijn. Vreemd dat PostNL vlak daarvoor geen enkel probleem had met mijn zgn onbereikbare adres. Status werd veranderd naar aflevering op 9 mei, maar het pakketje wordt vandaag wéér niet afgeleverd, want de statusmelding is nu weer dat het niet in levering is - te laat binnengekomen. Verder geen info wanneer het dan wel geleverd wordt. Waardeloos! Voortaan probeer ik bedrijven die versturen met GLS maar te vermijden want dit schiet zo niet op.

Ed
06-05-2022

Ik zie de chauffeur stoppen, pak de sleutel om de deur open te doen, doe de deur open, chauffeur rijdt weg! Ik check de track en trace en zie een niet thuis bericht. Wat een *u*.

Femke
06-05-2022

Al dagen wacht ik op mijn pakje. Iedere dag krijg ik een mail dat hij vandaag geleverd zou worden. dus niet! Bij de track en trace staat dat hij telkens terug gaat naar het depot.

Sjoerd
05-05-2022

Waardeloos. Zou vandaag een prijzig pakketje ontvangen. Ik mooi thuis gebleven dus. Ik zie vanaf mijn balkon de bezorger aan komen en hem in zijn bus zoeken naar mijn pakketje. Hij komt met lege handen weer uit zijn bus en stapt in en rijdt weer verder. Hij heeft niet eens aangebeld. Misschien op depot achter gebleven zou je zeggen. Krijg ik vervolgens bericht dat pakket niet bezorgd kan worden omdat ik het geweigerd zou hebben ivm verpakkingsschade! Belachelijk, die gast heeft nooit aangebeld, hoe kan ik dan iets weigeren? Echt een kutstreek. Gaat mooi wel om pakketje van 500 Euro.

Henny
04-05-2022

Een niet thuis bericht ontvangen terwijl er niet eens is aangebeld

04-05-2022

Twee dagen nu al aan huis gekluisterd om een aardig prijzig pakketje te ontvangen. Als je een bezorg moment aangeeft vind ik dat je daar ook aan moet houden. Je hebt er bij gls helemaal niets aan de datum en tijd die ze aangeven. Heel irritant, zonde van me vrije tijd en dagen. Oh en natuurlijk is het nog steeds niet bezorgd. Belachelijk.

Thomas
29-04-2022

Helaas kon de bezorger niet bedenken dat de onderste bel voor 12C bestemd is (terwijl op de bovenste bel 12A) stond en heeft de bezorger ook niet even bedacht om mij te bellen. In plaats daarvan is het pakket weer mee teruggenomen en als 'onvoldoende informatie om af te leveren' gekwalificeerd. Dit heb ik nog met geen enkel postbedrijf meegemaakt en vind ik ronduit slecht.

Nog slechter is het feit dat het pakket inmiddels nog steeds niet bezorgd, ondanks dat er nu heel duidelijk 12C bij de bel staat aangegeven. Inmiddels is de verwachte bezorgdatum al 3x bijgesteld; eerst naar donderdag, toen vrijdag en inmiddels naar volgende week maandag. En dat te bedenken dat het pakket vorige week donderdag verzonden is. Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf is dit zeg.

Mirjam
26-04-2022

Niet thuis bericht terwijl ik thuis was met werkende bel.Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt!

Angela
26-04-2022

Mijn pakketje is nooit aangekomen! En zogenaamd bij de buren afgeleverd?! Ik heb camera's en heb heel die bezorger nooit gezien! Maar wel een mail krijgen dat het is geleverd bij de buren! Echt wat een pauperbedrijf zijn jullie! En mailen kan niet en als je wilt bellen kost het 1 euro per minuut! Jullie zijn werkelijk waar echt een k*t bedrijf!

Sinisterra
25-04-2022

Heel de dag thuis gebleven 3 keer aan de lijn gehangen wordt verteld dat er na 18:00 nog wordt bezorgd wat totale onzin is pakket is zeer duur nooit afgeleverd status staat nog steeds op onderweg met chauffeur het is inmiddels 20:00 zeer slecht Gls

Mike
25-04-2022

Ik was gewoon thuis met een werkende bel. Ze doen gewoon een niet thuis bericht terwijl er niemand heeft aangebeld. Mijn pakketje uiteindelijk de dag erna kunnen ophalen bij ophaalpunt. Pakketje was tevens beschadigd.

Ontevreden
25-04-2022

Verzendingen met gls duren heel lang ( min 14dagen).

Track and trace werkt bijna nooit.

Als je een bericht krijgt wanneer uw pakketje uiteindelijk dan geleverd wordt leveren ze gewoon niet.ben je heel de dag thuis voor niets en nadien een bericht dat je niet thuis was.dag Jan.voor mij de slechtste en traagste koeriersdienst!

22-04-2022

Voor de zoveelste keer hele dag thuis zitten wachten.

Krijg via mail bericht niet thuis.

Heb zelf zeer luide bel.

Hele dag zitten wachten.

Nemen niet de moeite om aan te bellen

Zeggen dat ze geweest zijn. Zonder briefje in de brievenbus

Totaal geen geloofwaardige bedrijf.

Dit is mij al meerdere keren overkomen

Zal een melding doen bij de opdracht gever dat ik niets meer vie gls bezocht wil hebben

Anneke
21-04-2022

Al 2 keer pakje zogezegde afgeleverd

Niks ontvangen maat er is wel afgetekend in mijn naam buren weten van niks. Heel slecht

15-04-2022

Aangaande mijn klacht van gisteren:

vandaag heb ik een reactie ontvangen op mijn vraag, dus snel.

Zij geven aan: ''Helaas heeft de chauffeur een foutieve scan gemaakt waardoor het leek alsof uw pakket was afgeleverd. Dit is niet het geval. Het pakket is weer mee terug gegaan naar het depot en zit vandaag opnieuw voor u in uitlevering en zal dus vandaag bij u afgeleverd moeten gaan worden.''

I.d.d. is het pakket vandaag al in de brievenbus geleverd.

Also corrigeer ik met dezen mijn cijfer van 1 naar 10.

Heel goede klantenservice in Utrecht.

Casper
07-04-2022

Via track en trace vernomen dat mijn pakket bij de buurvrouw Anita is afgeleverd op nr 86 en voor ontvangst getekend. Navraag gedaan bij de buurvrouw die geen Anita heet en zij heeft het pakket geweigerd. Vervolgens heeft de bezorger het pakket voor de deur op straat gelegd zonder bericht. (Een pakket van 144 euro). De buurvrouw zei tegen de bezorger dat dat niet normaal was waarop hij boos reageerd "dat is uw schuld"! Wij hebben niks ontvangen dus een klacht ingediend. Vervolgens staat hier ineens iemand van gls aan de deur om te beweren dat ik lieg en dat ze er een zaak van gaan maken. Schofferend en intimiderend. Ze beweren telefonisch contact te hebben gehad met een man maar ik heb niemand gesproken. Ook het feit dat ze zeggen het bij een fictieve buurvrouw met ondertekening te hebben afgeleverd is belachelijk. Maar dat ze bij mij thuis komen om mij uit te maken voor leugenaar gaat echt te ver. Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.