GLS reviews

11-10-2019

Adres onvindbaar

Voor de derde maal is een pakket niet bezorgd met de reden: adres onvindbaar. De woning is uit 1959!

Andere bezorgdiensten kunnen het wel vinden.

Wat een waardeloos bedrijf.

30-09-2019

Waardeloos rot koerier

Betreft hier wel belgie.

Onwaarschijnlijk,track en trace werkt onder geen enkel beding,niet op pc niet op mobiel

Ik tracht in te loggen (zonder account omdat dat nergens te vinden is om deze aan te maken)

Nu zeer boze mail verstuurd,zal gokje wagen,ga ook hier geen antwoord krijgen.in het slechtste geval wordt ik morgen van de baan gereden door het race gedrag en lak aan verkeersreglementen.

Als ik nu bestelling plaats eerst informeren.

Samenwerking met dhl,spijtig ik zoek het wel ergens anders,vind ik het niet,jammer maar via gls nooit meer

Leve post nl

Barbara
23-09-2019

Track en trace is broodje aap

Spoed opdracht voor een levering. Gewoon niet geleverd. Belachelijk. En dan blijken ze in het weekend dicht te zijn bij het depot. Zeer hoogdrempelig en klant onvriendelijk. Niet van deze tijd meer.

Frits
19-09-2019

Pakket keurig op tijd

Koffieapparaat via bol.com besteld op woe. 18/09. Bol.com bericht: bezorging op vrijdag.

Track&Trace van GLS zegt: bezorging op donderdag 19/09. Keurig binnen het aangegeven tijdslot op donderdag bezorgd. Kennelijk toch verbeterd. Frits L.

Dana
16-09-2019

1 van de 2 Pakketten zoek !

Waardeloos! Er zijn 2 pakketjes uit het buitenland naar mij toegestuurd en 1 is er zoekgeraakt want GLS heeft ze dus geen nederlandse tracking gegeven!

2 keer gebeld naar GLS dus.

1e gesprek zeiden ze dat het pakketje nooit vanuit hun depot in Utrecht naar hun depot in Zwolle is aangekomen. (Hoe kun je dat zien als er geen tracking bij zat?!)

2e gesprek zeiden ze dat ze beiden pakketjes niet konden volgen, terwijl in het 1e gesprek ze konden zien dat 1 van mijn pakketjes bij de buurman was afgeleverd.

Gelukkig verzekerd, dus ik krijg mijn geld terug maar wat een k*tbedrijf. Ik dacht dat postnl slecht was maar dit is veel veel erger!

MJF
12-09-2019

Ik ben de hele dag thuis, niet bezorgd!

Ik wacht vandaag op een pakket en was daarom de hele dag thuis. Zie ik in mijn email dat ik niet thuis zou zijn. Er is niet aangebeld en heb ook geen kaartje in mijn brievenbus ontvangen. Volgens mij is de bezorger niet eens gestopt of überhaupt de bus uitgeweest! Vervolgens de "klantenservice" gebeld. Ze konden voor mij een nieuwe bezorg afspraak in plannen.liever niet! dus voor de optie gekozen om het morgen bij ophaalpunt zelf op te halen. Wat een mega slecht bedrijf is dit zeg!

Jerry
10-09-2019

Bezorgen afgebroken

GLS zou binnen 1 werkdag leveren. Pure noodzaak aangezien ons bedrijf de goederen nodig heeft voor de klus. Zojuist bericht op track-&-trace dat de bezorger terug is op GLS depot. Depot is niet bereikbaar. Wat een ballenservice! NOOIT meer GLS

Edwin
03-09-2019

Prima bezorging binnen 1 dag uit Belgie

Naar aanleiding van alle negatieve recensies over GLS hield ik mijn hart vast of de rugtas van mijn dochter wel binnen 1 werkdag geleverd zou worden. Ik was eigenlijk verrast dat het lukte. Ze kunnen nog wel wat leren van Post NL. De website kan beter en de notificaties per e-mail.

Markus
28-08-2019

Wel thuis, niet bezorgd

We hadden een tablet besteld voor de nieuwe school van mijn zoontje. Zou bezorgd worden door GLS. Eerste keer waren we niet thuis en dat klopte. Nieuw bezorgtijd afgesproken en hele dag thuis gewacht en geen pakketje gekregen. Lees later eind middag email dat de chauffeur niemand thuis aantrof. Hij is gewoon niet aan de deur geweest! Klantenservice gebeld voor 1 euro (0900 nummer) die gewoon zegt daar niets mee te kunnen. Bezorgen doen we niet meer na 2x niet thuis dus u kunt het ophalen bij ons dichtbijzijnde afhaalpunt over 2 dagen! Echt slechte service!

Fred
28-08-2019

Gebrek aan inzet en interesse

Wij zitten in postcodegebied 6741. Als wij iets met GLS geleverd zouden moeten krijgen zijn de opmerking bij track and trace dag na dag; adres niet bereikbaar terwijl daar geen enkele aanleiding voor is, pakket geweigerd terwijl je de hele dag thuis bent, adres sering niet juist wat ook weer nergens op slaat. Als dan na 4 pogingen e chauffeur belt komt hij met een melding dat hij ons niet bereiken kan. Rijdt hij met een grote vrachtwagen. Blijkt hij gewoon met een busje te rijden. Wat een BULLSHIT. Conclusie, gebrek aan interesse om je werk goed uit te voeren en lui!

Boy
27-08-2019

Bagger

Zeer slecht!

Ze scannen niet altijd dus tracking is waardeloos.

Altijd dag(en) te laat.

Waarom bestaat dit bedrijf nog?

Kla
26-08-2019

Slecht.

Zeer slecht. Week te laat. Bezorgdatum vervalst. Smoesjes.

Carlijn
19-08-2019

Op vakantie

Ik was op vakantie (twee weken) en toen kwam mijn pakketje dus, maar doordat ik op vakantie was kon ik het pakketje dus niet aannemen. Toen ik thuis kwam vond ik een ‘niet thuis` bericht dus ik was benieuwd waar mijn pakketje was, ik zag een code waarmee ik kon zien waar mijn pakket was. Ik ging naar de website voerde de code in en wat bleek de code was verlopen(na vijf dagen verloopt de code zelfs in vakantie periode). Ik dus zo snel mogelijk naar GLS bellen wat blijkt is het teruggestuurd naar een of ander depot in Tsjechië, ik vroeg me dus af of het niet alsnog naar mij gestuurd kon worden maar nee dat kon niet omdat het al te laat was. Dus nu moet ik nieuwe schoenen bestellen(het zijn zelf ontworpen schoenen dus de lever tijd is vijf weken) ik heb door de lever tijd geen zin meer om vijf weken te wachten. Kortom als het anders kan doe dit dan asjeblieft!

Haye
16-08-2019

Kies een andere bezorgbedrijf als het kan

GLS levert niet op tijd en komt afspraken die zij maken als je belt met de klantenservice niet na. Als je een andere optie hebt om een pakket te laten bezorgen kies die meteen!

Goldfish
13-08-2019

Te laat

Medicijnen besteld die er de volgende ochtend zouden moeten zijn. GLS was te laat, wat mij de nodige stress bezorgde; je besteld het omdat je het nodig hebt. Dus dan zit je urenlang op hete kolen. Track&Trace niet nauwkeurig, stond de hele ochtend op "chauffeur onderweg" terwijl het distributie centrum is hier 5 minuten vandaan is.

Samantha
08-08-2019

Nare bezorger

Hallo allemaal, ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik ben net nog wel minderjarig dus kijk ik uit voor wie ik de deur open. Ik had een mail gekregen dat mijn pakketje morgen aan zou komen maar hij kwam vandaag. Ik wist dus van niks, opeens werd er keihard heel lang op de deurbel gedrukt. Ik schrok natuurlijk want ik was alleen met mijn broertje thuis. Ik kon niet zien wie het nou precies was, dus mijn buurvrouw naast mij liet hem binnen in de portiek. Ik zag wie het was en deed meteen de deur open, waarna hij heel respectloos op een boze manier zijn stem liep te verheffen en zei: “ik sta zolang te bellen, waarom doe je niet open” waar ik op antwoorden dat ik in mijn kamer zat en mijn broertje mij kwam halen (de rede hoeven mensen niet altijd te weten, want je weet maar nooit.) Hij drukte het pakket toen in mijn handen, waarbij mijn buurvrouw nog stond te kijken. Ik vind dit onbegripvol en onrespectvol naar mij toe. Beter maar geen ongeduldige, agressieve mensen laten bezorgen! Baal van dit bedrijf.

Nils
05-08-2019

Niet thuis bericht

Wel thuis de bel werkt prima, pakketje zou bij de buren zijn afgeleverd maar is nooit gebeurd. Mijn buurvrouw is een vriendin die ik al 15 jaar ken dus die pikt nooit iets en als er iets is bezorg dan krijg ik het altijd.

Deze pakket service moet direct sluiten. Ik lees niks positiefs over deze belachelijke service.

Caspar
05-08-2019

5 van de 7 pakketten kapot afgeleverd

5 van de 7 breekbare pakketten zijn kapot afgeleverd. Hele pakket omwikkeld met 'breekbaar' tape, maar daar hebben ze blijkbaar niet zoveel van. Volgens het pakketpunt gooien de bezorgers het pakket al in de bus als ze het ophalen. 0 respect voor andermans spullen blijkbaar en incapabel personeel. Slechtste pakket dienst waar ik mee heb gewerkt.

Michel
03-08-2019

Leugenaars

Doorgegeven om op een ander huisnummer te laten bezorgen. Niet gebeurd. Niet thuis briefje en s,middags de medewerker van GLS gebeld en aangegeven het bij een aflever depot in onze gemeente te laten bezorgen. De volgende dag een bericht dat het bewuste bedrijf op vakantie/ gesloten was.

Bedrijf gebeld en te horen gekregen dat ze gewoon geopend zijn en er op zaterdag nooit wordt bezorgd. Smerige leugens van GLS en dit is niet de 1e keer. Ondernemers, leveranciers etc. STOP a.u.b. met uw producten versturen via GLS. Schandalig.

29-07-2019

Ik ben geen bedrijf en niet op vakantie

Het pakket zou vandaag tussen half een en half vijf worden bezorgd , dus ben je thuis. En dan komt er platseling een niet thuiscode met als uitleg : Bedrijf gesloten , vakantie. Geklokt om 16:55 , dus zou de bezorger soms geen tijd meer hebben gehad? Kan natuurlijk gebeuren maar zeg het dan eerlijk. Wat een flut-bedrijf , dat GLS