GLS reviews

Jana
24-07-2018

Walgelijk bedrijf GLS

Vuile oplichters GLS. Beweren dat ze om 16.29 mijn pakket hebben afgeleverd en er getekend is met mijn achternaam! Is geen GLS geweest wij waren niet thuis! Hebben namelijk camera rondom hangen 1.5 uur terug gekeken, Buren niks gezien ook! Vind het schoften! De chauffeurs tekenen gewoon zelf af onder mijn naam.

Corry
24-07-2018

Pakket zoek

Op 4/7 gaat een pakket weg naar mij vanuit Antwerpen. Na een week informeer ik bij de leverancier waar het pakket blijft. Het pakket blijkt al in onze wijk reeds te zijn afgeleverd. Via het pakketnummer krijg ik via GLS een adres waar het is afgegeven. De bewoners hebben nooit een pakketje aangenomen. Weer een week verder met tig telefoontjes en zelf maar weer telefonisch contact te hebben gehad met GLS blijkt het pakket zoek. Sliedrecht kan het niet meer vinden, leverancier mag een claim insturen. Ik geen pakket en geld kwijt. De volgende keer het pakket zelf maar ophalen en geen gebruik meer maken van GLS.

23-07-2018

Wat een ramp

Driemaal besteld bij een bedrijf dat gls als vervoerder heeft, één keer goed gegaan twee keer fout. Bij de tweede en derde keer altijd hetzelfde het pakket is geladen in het voertuig en zal vandaag geleverd worden,dan enige uren later, het pakket kon niet geleverd worden omdat de goederenreceptie gesloten was en dit al twee keer wat bedoelen ze daarmee ik zit met een zieke persoon die niet alleen gelaten mag worden dus er is altijd iemand thuis.Pakje nog altijd niet ontvangen ik weet niet wat bedrijven bezield om met zo een knoeiers in zee te gaan.Nooit bestel ik nog iets bij een bedrijf waarvan de leverancier gls is.Deze bedrijven gaan klanten verliezen daar ben ik zeker van.Hoe gaan deze knoeiers niet failliet na zoveel klachten begrijp ik ook niet,slechtste vervoerder die er is.

18-07-2018

Zoek maar uit waar je pakketje is

GLS doet 1 bezorgpoging, om meteen een briefje in de bus te stoppen waarop NIETS is ingevuld. Ligt het bij de buren? Komen ze morgen opnieuw? Ligt het bij een pakketservice in de stad? Zoek het zelf maar uit! Na enkele dagen toch maar eens gebeld, heb ik blijkbaar nog 1 dag om het bij de pakketservice af te halen anders gaat het pakket naar ELSLOO waar het af te halen is. 40KM van mijn huis.

Kan d’r niets anders van maken dan WAARDELOZE service. Je gunt niemand dat GLS je pakketje onder z’n hoede krijgt.

16-07-2018

Pakket staat als afgeleverd maar niks gekregen ook geen briefje in de bus

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr slecht zal mijn leverancier melden als hij met gls verzend ik niks meer afneem

04-07-2018

Sukkels

Iets wat gewoon door de bus kan naar een ophaal punt brengen en dan een dag later pas ophalen maar eerst al je gegevens achterlaten wtf wat een gedoe als ik door heb dat een website gebruik maak van gls bestel ik er NIX

Priscilla
27-06-2018

Hele dag zitten wachten ( kwamen bijna anderhalf uur te laat! )

Ik wist van te voren niet dat GLS zo'n bagger service was Verwachte vandaag mijn pakket ( dvd box ) tussen 13:30 en 16:30. De bezorger kwam pas om 17:45 aankakken hele dag voor niets thuisgebleven. Uiteindelijk wel blij met mijn pakket, maar door de slechte service weinig kunnen plannen deze dag. Voortaan kijk ik wel beter voordat ik iets bestel. Als het bedrijf samenwerkt met GLS dan bestel ik daar zeker niet!

20-06-2018

Altijd te laat

Ik bestel vaak dingen. ze zijn altijd te laat

18-06-2018

Ontvanger staat in de kou

Zou pakket krijgen voor 12.00 uur volgens verzender. Via track en trace zie ik dat het pakket in het GLS depot is aangekomen en daarna niks meer. Stuur GLS een mail, volgende dag wederom. Geen reactie, geen pakket. Als ontvanger zie je dat het misgaat en ik besluit te bellen. Kosten een euro per gesprek plus normale kosten. Telefoon wordt niet opgenomen. Volgende dag nogmaals geprobeerd te bellen. Na 20 minuten nog geen antwoord. Pakket blijkt uiteindelijk kwijt. Telefoonkosten vergoeden doen ze niet aan wordt per mail ( eindelijk antwoord) mij verteld. GLS creert problemen en verdient eraan! Nu afwachten hoe het afloopt. Bestelling had ik al betaald. Les, koop nooit iets bij een webshop die GLS gebruikt.

Lambertus
15-06-2018

Niet thuis alternatief is waardeloos

Als ik niet thuis ben, kan ik het normaal s,avonds , dezelfde dag,via een post.nl depot het pakket afhalen.(Als het via de post is verstuurd). Bij GLS duurt het 4 a 5 dagen langer.

Jill
13-06-2018

3x pakje via GLS 3x slecht !

1e pakje bij de buren in de brievenbus gestopt. Stond op NIET bij buren bezorgen en handtekening voor ontvangst. 2e pakje chaufeur rijd de oprit op met een enorme bus en ipv achteruit er weer af besluit hij om over ons gazon te keren.diepe sporen in het gras. 3e pakje thuis laten bezorgen durven we niet meer aan dus naar een afhaal locatie.daar zou het gisteren zijn.wacht nog steeds.

Ze reageren snel op de mail en zijn heel goed in het maken van excusses en toegeven dat het hun fout is maar ja wat schiet je daar als klant mee op. Waardeloos bedrijf, volgende keer vraag ik eerst aan de verzender met wie ze zaken doen.

08-06-2018

Bestel nimmer nooit meer bij een bedrijf dat verzend via GLS

Wat een drama dit bedrijf. Maken je pakjes zoek, zeggen op een dag te komen neem je daarvoor speciaal vrij komt er niemand. Zeggen dat ze geweest zijn terwijl we de gehele dag in de woonkamer zijn geweest met uitzicht op de weg en onze stoep en nooit iemand hebben gezien. Komt er dagen later alsnog een zeer onvriendelijke chauffeur. Het is een zooitje bij dit bedrijf, wij bestellen nooit meer iets bij een bedrijf of winkel die verstuurd via GLS. Een één als cijfer is eigenlijk nog te veel.

Diana
03-06-2018

Jammer dat ik deze reviews niet eerder gezien heb

Eenmaal via gls in Nederland iets verstuurd. Maandagochtend 08.15 bij de gls pakketshop afgegeven, vrijdag bezorgd in Nederland. GLS moet gewoon stoppen met bezorging in Nederland. Beter voor hen en ook voor de klanten. Verzending naar het buitenland gaat wel goed.

Vincent
01-06-2018

Een slechter bedrijf als GLS is er niet

GLS is altijd te laat, melden dat je pakje is aangekomen bij de GLS Pakketshop, ik rij meestal voor Jan lul, pakket code is dan nooit bekend in het systeem en 1 of 2 of soms meer dagen komt het ineens.

Ik bestel niks meer bij bedrijven die met het slechtste pakketbedrijf van de wereld zaken doen. Ik hoop dat dit bedrijf helemaal naar de kloten gaat, zijn we er vanaf

Henri

Slecht en onbeschoft

GLS komt of niet opdagen of ze hebben storing. Ik raad GLS ten zeerste af!

Onwil van GLS

Na een week wachten op een pakketje uit Duitsland eindelijk bericht dat het pakket gaat worden afgeleverd. Ik zie de auto van GLS staan om een pakket bij fietsenmaker schuin tegenover mij af te leveren. Een ogenblik later rijdt de wagen weg. In de veronderstelling dat er dan misschien een andere bezorger belast is met de aflevering kijk ik maar weer eens op de track en tracing van GLS. Tot mijn stomme verbazing zie ik dat er de volgende melding staat: "Adres niet bereikbaar, niet afgeleverd". Direct aansluitend servicenummer van GLS gebeld ( 1 Euro). in de veronderstelling dat het pakketje dan alsnog wordt afgeleverd ( de chauffeur is op dat moment nog in de omgeving). Tot mijn stomme verbazing krijg ik de mededeling dat het pakket nu pas volgende week kan worden afgeleverd. Een kwalificatie van 1 is eigenlijk nog te hoog voor zo'n service

Michael
31-05-2018

Altijd te laat

Ik snap niet waarom bedrijven nog met GLS samenwerken dit is de zoveelste keer dat ze 2+ dagen te laat zijn met afleveren vd pakketten. Altijd hetzelfde bullshit

Michael
09-05-2018

Waardeloos bedrijf!

En ja hoor al de 3e slechte ervaring met GLS nou ik kan geen slechter bezorgbedrijf verzinnen als GLS wat een ongelofelijke RUK bezorgdienst hebben hun, de hele dag zitten wachten op de bezorger,maar weer voor de 3e keer,geen bezorger,en dan ga je weer bellen allemaal smoesjes(pakketje was verstopt) leugenaars aan de telefoon als ik van te voren had geweten dat de bezorging van deze webwinkel via GLS ging had ik nooit een bestelling gedaan altijd problemen met GLS ALTIJD! voortaan kijk ik altijd van te voren met welke vervoerder een bestelling verzonden gaat worden,voor mij nooit geen GLS meer ik vermijd websites die verzenden via GLS mensen begin er niet aan!

Bachus
02-05-2018

Pakket kwijt maken en geen verantwoording nemen

Ze maken mijn pakket kwijt, ik moet er zelf achteraan. Sturen een lullige mail dat ze een zoekactie starten. Communiceren wel met de ontvanger die niets krijgt omdat zij het in hun depot kwijt hebben gemaakt. vervolgens starten ze zogenaamd een zoekactie en kunnen het niet vinden. dan wordt ik via de mail doorverwezen naar hun assuradeur ik mag ik een hele formulieren winkel in te vullen waarna ik op het eind zie dat ik een eigen risico heb van 50 euro en ik schriftelijk allerlei zaken moet bewijzen, moet ook de potentiele ontvanger een verklaring laten opsturen terwijl ik van hun al vernomen heb dat zij het kwijt gemaakt hebben. Pure diefstal van geld en tijd! oplichters!

01-05-2018

Niet thuis volgens chauffeur

Mijn pakket zou vandaag afgeleverd worden tussen 11.30 en 14.30. Hele dag thuis en wat schertst mijn verbazing krijg een melding dat chauffeur aan de deur is geweest maar er was niemand thuis. Volgens GLS heeft de chauffeur aangebeld en is ook bij de buren geweest maar daar was ook niemand thuis. de chauffeur heeft ook geen bericht in de brievenbus gedaan omdat hij die niet meer had. Gewoon lariekoek ik zat in de woonkamer en de buren waren gewoon thuis. Kan nu morgen het pakketje ophalen bij de GLS shop in de buurt. dus weer vrij nemen. Waardeloze organisatie daardoor is afzender een klant kwijt