GLS reviews

13-12-2019

Niets ontvangen!

In december 2019 heb ik een pakketje over laten komen vanuit barcelona. Per e-mail ontvang ik een bevestiging dat het pakje bezorgd is op mijn woonadres. Echter, niets ontvangen! het telefoonnummer op de website van gls is niet bereikbaar. Waardeloos bedrijf. Mocht ik nog eens iets bestellen via internet, dan nooit geen gls meer!

Desiree
12-12-2019

Pakketje 3 dagen op depot

Ik raad GLS absoluut niet aan. Heb 3 dagen geleden een pakket bij Hobbyvision besteld. De volgende ochtend stond dat het op het depot in Alkmaar was. Dat is voor mij inderdaad het dichtstbijzijnde depot, maar daar is ook alles mee gezegd. Want 2 dagen later ligt het er nog en heb ik mijn pakje nog steeds niet. Postnl maakt ook fouten, maar lang niet zo erg als GLS. Dit is gewoon slordig!

Noortje
11-12-2019

Slechte bezorgdienst

Gls beweert pakketten binnen 24 uur te bezorgen. Pakket is gisteren om half 5 verzonden via een pakketshop van gls maar pakket is nog steeds niet zichtbaar in track en trace systeem van gls. Bij navraag bij deze pakketshop blijkt dat er gisteren alleen in de ochtend iemand van gls is langsgeweest en dat mijn pakket pas zojuist is opgehaald. Oftewel, het duurt al 24 uur voordat je pakket in hun sorteerproces terecht komt. Nu dus maar afwachten of het in het sorteerproces net zo 'vlekkeloos' verloopt, wil ik mijn pakket morgen in huis kunnen hebben.

Danny
04-12-2019

Wat kunnen we allemaal klagen zeg

Ik begrijp dat het irritant is dat een pakketje laat of foutief bezorgd wordt. Maar het zijn ook gewoon mensen. Rot als je voor service betaalt en je iets anders krijgt dan je hoopt of verwacht maar vergeet niet dat je zelf ook wel eens een foutje maakt. Ikzelf zit nu ook op een pakketje te wachten en was eigenlijk op zoek naar een antwoord of die jongens ook in de avond bezorgen in deze drukke periode maar na het lezen van een vijftal van deze klaag serenades wilde ik toch even een berichtje schrijven met de vraag of het iets minder kan. Klagen is zo makkelijk.

Mo
04-12-2019

Slechte bezorging en onbeschofte behandeling

GLS geeft bij niet thuis het pakketje niet aan de buren ondanks dat dit is aangegeven.

Ook de daaropvolgende dag is het niet afgeleverd.

Bij contact opnemen zeer onbeschofte afhandeling en hoorn op de haak gooien.

Helaas ben je van hen afhankelijk doordat bedrijven voor hen kiezen.

Een nul zou een beter cijfer zijn.

Ano

Slechtste service ooit

Gisteren zou pakket bezorgd moeten worden bezorger stond netjes aan de deur. (Zag ik op camera). Het pakket was, zoals ik had aangegeven online, niet bij de buren aangeboden. Vandaag zou het naar een ophaalpunt worden gebracht, maar is niet aangekomen zoals afgesproken. Klantenservice gebeld en de telefoon wordt zonder pardon op de haak gegooid na nadere informatie over de schriftelijke afhandeling van de klacht. Echt klantvriendelijk is GLS niet. Ik raad iedereen dan ook aan om nooit of te nimmer een pakket te versturen met GLS.

Elly
03-12-2019

Geen tijdsbestek

Ik kreeg geen tijds bestek van wanneer mijn product geleverd zou worden. dit doen ze bij post NL beter ook als er wat aan de hand is met het pakket alle lof voor post.nl

Datum 3 december 2019

Pieter-Bas
30-11-2019

Waarom. gewoon waarom.

Ik kreeg een pakketje uit tilburg wat 4 dagen zou duren om te sturen en 10 euro zou kosten (het is een controller dus een klein pakketje). Deze prijzen zijn natuurlijk al gestoord. Maarja.4 dagen later krijg ik het bericht "Pakketje ontvangen door GLS" Tilburg. 5 uur later om 6:27 zie ik dit"aangekomen in depot in rotterdam". 2 en een halfuur later zie ik dat het nu in levering is. ik denk top! toen om 10:39 kreeg ik het bericht "Niet in levering - verkeerd depot ". Dit is natuurlijk enorme bs want het depot dat ze laten zien is 5 km van m'n huis vandaan. Toen wilde ik ze bellen na school, maar deze gozers zijn alleen op werkdagen van 8:30 tot 17:00 beschikbaar. dus nu krijg ik het niet op tijd voor ons sinterklaas feest :/. 1/10 Zoek voor een product ALTIJD en dan ook ALTIJD een andere webshop waar ze het product ook verkopen of zoek een ander product dat niet bezorgd wordt door gls. In de tijd die ik hieraan heb verspild had ik zoveel meer productieve dingen kunnen doen. Ik heb trouwens de controller nogsteeds niet.

Fin
25-11-2019

Niet thuis? Paket terug naar China

Paketje besteld op Aliexpress maar niet thuis op aflever moment? Binnen 5 dagen ophalen of het gaat terug naar China en je bent je geld kwijt.

Inge
20-11-2019

Verbijsterend

Na aanbellen doen we de deur open. Pakket staat voor de deur . Chauffeur stapt net in bus. Pakket is Niet voor ons . Verkeerd adres. Pakket was al 1 x fout bezorgd nu voor 2 de keer.

Jens
18-11-2019

Pakje doet wereldreis

Pakje die moet geleverd worden in België is gestart in Nederland. Traject: Nederland -> België -> Spanje -> Duitsland -> . Nog altijd onderweg na 2 weken.

Naomi
08-11-2019

Pakket niet ontvangen

2x codes gehad om mijn pakket te volgen waarvan ze het beide niet deden. Binnen 5 dagen mail gestuurd om vervolgens weer 1 te moeten sturen om bericht te krijgen dat ze mijn pakket hebben terug gestuurd! Super slecht bedrijf!

Hiwar
08-11-2019

Luie chauffeur

In plaats van het pakje ontving ik een niet-thuis-bericht- terwijl ik wel thuis was.

Dit is niet de eerste keer.

Tina
07-11-2019

Pakje in de voortuin gelegd

Bezorger van GLS legt het pakje gewoon in onze voortuin, terwijl er wel iemand thuis was. Hij tekent met mijn naam voor ontvangst. Geen briefje in de brievenbus.

Nooit meer dit bedrijf.

Mehmet
06-11-2019

GLS raakt mijn pakket kwijt!

Ik heb een bestelling uit Italie die via GLS geleverd wordt. Het pakket heft een track en trace waarmee ik het mooi kan volgen. Het pakket komt amsterdam in en vervolgens is hij zoek?!

Al een week staat mijn zending stil, ik heb GLS gemaild, als reactie is mij verteld dat het de volgende dag geleverd zou worden, nou dat was dus een leugen. vervolgens heb ik gebeld en hoor ik dat mijn pakket zoek is geraakt. Ik heb mijn afzender gecontacteerd en die heeft netjes gebeld en informatie over het pakket gegeven, zodat het pakket gevonden kan worden, een paar dagen later nog steeds geen beweging. GLS is zeer waardeloos ik raad iedereen af om met dit bedrijf een zending uit te voeren. Ik heb eerder met postbedrijven gebeld maar nog nooit heb ik me zo wanhopig gevoeld, want GLS wil niks voor je doen.

Knelis
28-10-2019

Een waardeloze pakket(bezorg?)dienst

7-10 heb ik iets besteld.

21-10 lag deze in Groningen.

22-10 out for delivery. En dan begint het.

24-10 chauffeur heeft niet kunnen leveren. Mail van GLS. zal beslist morgen worden geleverd(25-10)

Ook 24-10 een mail van GLS Custumer service (hahaha),

[quote] Wij hebben uw instructie in goede orde ontvangen. U heeft aangegeven onderstaande zending op een andere datum te willen ontvangen. Wij zullen de zending op vrijdag 25 oktober 2019 bij u afleveren, of bij uw buren indien u dit heeft aangegeven.

Nou ik heb helemaal niets doorgegeven!

25-10 weer een hele dag thuis gezeten. (daar gaan je snipperuren).

Avonds kreeg ik een bericht dat door omstandigheden het pakket niet worden afgeleverd.

Screw you.

Feike
27-10-2019

Zie je bij een bestelling dat GLS de bezorging zal doen, bestel dan elders!

Ongelofelijk slecht bedrijf. Al eerder een dramatische ervaring gehad: pakket werd niet werd bezorgd en ik vervolgens op een onmogelijke plek zelf de boel ophalen. Nu weer een grote puinhoop bij het bedrijf. Bezorger komt langs onder normale werktijd, maar er wordt geen tijdsindicatie gegeven (wordt men geacht een dagje vrij te nemen voor de GLS koerier?). Ondanks dat ik in een appartementencomplex woon waar meer dan 100 deurbellen naast elkaar zitten, is de koerier er ook niet in geslaagd om het pakket bij een buur af te leveren. Vervolgens heb ik gebeld met het depot, waar een vriendelijke maar klaarblijkelijk onbekwame medewerker aangaf dat het pakket gisteren (zaterdag) bezorgd zou worden bij een schoenenwinkel, uiteraard weer zonder tijdsindicatie ('uiterlijk om 1700 is het pakket daar'). Aangekomen bij de schoenwinkel blijkt dat GLS helemaal niet bezorgt op zaterdag. Ik was al de derde die tevergeefs zijn pakket wilde ophalen. Het is me nu onduidelijk wanneer en waar mijn pakket bezorgd wordt. Gênante bedoening en ik begrijp dan ook niet dat bol.com gebruik maakt van deze prutsers. Als je bij een bestelling ziet dat GLS de bezorging zal doen, bestel dan elders!

Seb
24-10-2019

GLS maakt fout, klant heeft pech

Volgens GLS werd mijn pakket in de loop van de dag geleverd. De hele dag thuis gewacht. Volgens de GLS site bezorgen ze in mijn gebied tot 16:30. 16:22 krijg ik een mail dat ik zogenaamd niet thuis ben en dat de bezorger een briefje in de bus heeft gedaan. Brievenbus blijkt leeg.

Onmiddelijk het informatienummer gebeld wat in de mail stond, waarvoor ze keihard 1 euro per gesprek rekenen. Zal lekker aantikken. Vriendelijke dame aan de telefoon geeft me het nummer van het depot wat mijn pakket in behandeling heeft.

Depot gebeld, de bezorger beweert het adres niet te hebben kunnen vinden omdat hij aan de verkeerde kant van de straat stond. Hij is ook al Rotterdam uit, en hij loopt al uit dus hij kan het niet alsnog afleveren (dit is 5 minuten nadat hij zogenaamd bij me aan de deur is geweest). Het pakket wordt aan het eind van zijn rit in Rotterdam afgeleverd, maar hij kan het niet alsnog bij mij afleveren. Het afleverpunt zit op 2 minuten afstand van mijn locatie, maar hij kan het niet alsnog bij me afleveren. Ik kan het ook niet vandaag daar ophalen.

De bezorger maakt een domme fout en het enige wat GLS te melden heeft is "sorry kan niet". Een 1 is nog te veel voor dit bedrijf.

Demi
22-10-2019

Pakketje wordt gewoon op de inrit gelegd

Pakket werd op de inrit gezet vol in het zicht van de straat. En dat terwijl ik op dat moment gewoon thuis was.

Raz
21-10-2019

Fraude met handtekening en pakket onbeheerd achtergelaten.

Ik heb een CCTV welke op de deurbel reageert. Maakt netjes een opname en zo ook met mijn laatste ervaring.

Snoeihard zie ik dat er getekend is voor mijn pakket terwijl de bezorger op alle vlakken faalt. Uiteraard als je een pakket onbeheerd achterlaat, dan raak je em eens kwijt.Toen ik thuis gekomen geen pakket, en geen briefje in mijn brievenbus. Vraagstuk ligt nu bij de verzender van het pakket.