GLS reviews

Karen
03-08-2017

Verkeerd adres en geen briefje

Anderhalve week geleden een pakketje besteld dat blijkbaar door GLS bezorgd zou worden. 2 dagen gelden krijg ik een mail dat het pakketje bezorgd is; maar niet bij ons. En we hebben ook geen bezorgbriefje in de bus ontvangen met daarop vermeld op welk adres ze het hebben bezorgd. Uiteindelijk de winkel gebeld waar ik besteld heb. Zij hebben weer contact opgenomen met GLS en GLS geeft zichzelf 3 werkdagen om te achterhalen waar het pakketje is gebleven. GLS heeft aan de winkel doorgegeven dat ze het bij familie "X" hebben afgeleverd, alleen wonen er 6 families met dezelfde achternaam bij ons in de straat. GLS is zo amateuristisch dat ik gevraagd word om bij allen langs te gaan. Dat heb ik geweigerd. Effin nu eindelijk heb ik vandaag een mailtje ontvangen met het huisnummer en hun excuses. Op mijn vraag hoe ze de kans op dit soort ernstige fouten in de toekomst gaan minimaliseren en hoe ze mij tegemoet gaan komen reageren ze niet. Even voor de duidelijkheid. Het pakketje ligt al 4 dagen ergens in de straat op mij te wachten. Ik weet niet waar GLS voor staat, maar iig niet voor Goed Loyaal & Snel.

31-07-2017

Als bedrijf zou ik niet met gls samenwerken!

We wachten nu al 2 dagen op de bezorging! Eerst een email gekregen dat de bezorging op vrijdag 28 juli zou gebeuren, maar op het laatste moment gewijzigd naar maandag 31 juli! nu 31 juli 22:00 uur de bezorging is nog niet geweest! NOOIT MEER MET GLS IN ZEE DUS!

Willy
09-06-2017

Zeer onprofessioneel, nemen geen verantwoording

Wegens een omleiding werd pakket niet bezorgd. volgende dag ook niet, werd niet gezocht naar een oplossing

29-05-2017

De meest klantousiaste pakketbezorger die ik ken.

Chauffeur John is de meest klantousiaste pakketbezorger die ik ken. Zijn lach en vriendelijkheid zijn ongekend.

Sjaak
28-05-2017

Pakket zoek dankzij GLS

Bestelling geplaatst bij een bedrijf in België op 5 april. Maandag 24 april gaan informeren waar de bestelling bleef. Er zou een track & trace mail zijn gestuurd, maar die heb ik nooit ontvangen. Men is gaan zoeken en het pakket blijkt op 18 april te zijn aangeboden door GLS. Kennelijk was er niemand thuis want het is afgegeven bij een van de buren. Verdere navraag, o.a. door de afzender, gaf aan dat het pakket was afgeleverd op nummer 22 (ik woon zelf op nummer 6!) Een aardig eind uit de richting dus. Dinsdag "de 25e geïnformeerd bij nummer 22, maar daar was niets afgegeven en ook niet op nummer 20. Betreft overigens een bedrijfspand dus waarom daar überhaupt een pakket zou worden afgegeven is mij een raadsel. Ook geen briefje in de bus gehad waarop stond dat men het pakket elders had afgegeven. Contact opgenomen met GLS, maar daar wist men ook alleen maar te melden dat het afgegeven was op nummer 22. Kortom: pakket is zoek. GLS gaf me het advies om contact op te nemen met de afzender, zodat hij verder actie kan ondernemen. GLS is voor mij een bijzonder slecht bedrijf waar ik persoonlijk nooit zaken mee zou doen.

René
11-02-2017

Transportschade bij GLS? Pech, doen ze helemaal niets aan.

Als je wat anders verstuurt dan massief ijzer of beton, dan is de kans zeer groot dat deze gooi en smijt firma je spullen beschadigd aflevert. Doe je een beroep op de transportverzekering, dan wordt dat ALTIJD afgewezen, ook al volg je de procedures, bewaar je de verpakking en heb je stapels foto's van de schade. Hou daar dus rekening mee als je iets verstuurt. Kies voor UPS, DHL enz. als je spullen heel moeten blijven tijdens transport.

Desiree
23-12-2016

Slechtste service ooit

Ik bestel veel online en uiteraard kan er eens iets misgaan, maar de ervaringen die ik met GLS gemaakt heb overtreffen echt alles!

Kerstpakjes de op 17 december besteld en ze zouden 2-3 dagen later daar zijn. Tot de 20ste was de levering voor kerst gegarandeerd, dus allemaal geen probleem zou je zeggen. You wish. het is de 23ste en vandaag kom ik door te bellen te weten (nee nee, ze verwittigen u niet zelf) dat mijn pakje pas na de feesten geleverd zou worden. Als ik de track-historie bekijk, zie ik dat het gewoon telkens een dag of zelfs twee blijft liggen vanals het aan een depot of tussenstop aankomt. En daarvoor betaal je dan de kosten voor 'snelle' levering!

Een faux-pas door eindejaarsdrukte zou je zeggen, maar het is helaas niet de eerste keer dat de levering van GLS te laat komt!

Oh en btw. verwacht geen al te vriendelijke klantenservice. De dame vond het nodig mij te zeggen dat ik dan maar vroeger had moeten bestellen en dat ik niet moeilijk moest doen. Chapeau voor zo slecht opgeleide mensen!

Conclusie: ik bestel nergens meer online, waar GLS als leverancier opduikt.

R.D.
07-12-2016

Afgegeven bij een andere winkel

Bewust voor een GLS Point gekozen zodat ik het pakket zelf kan afhalen en tekenen. Via email gaf GLS aan dat het was afgeleverd. Drie dagen en een hoop telefoontjes verder.GLS chauffeur heeft het pakket bij een willekeurig andere winkel geleverd zonder mij hierover te informeren. Hoe onprofessioneel kun je zijn als organisatie.

07-10-2016

Pakket blijft dagen op de plank liggen

Heb een pakket in een eu buitenland besteld en dit was binnen 2 dagen bij GLS Nederland aangekomen alwaar het nu al drie dagen ligt en er gebeurt niets.