GLS reviews

Perry
02-03-2021

Niet thuis bericht geen pakketnummer vermeld

2 maart 2021 vond ik een niet thuisbericht van GLS in de brievenbus zonder opgaaf van afzender en pakketnummer met de mededeling bezorgd bij buren. Tijdens het gesprek met de klantenservice wordt je door een norse boerin Wilma te woord gestaan die steevast "zo werken wij nu eenmaal" in haar repertoire heeft. Dienstverleners zoals DHL, Post.nl hebben tenminste een track & tracesysteem zodat je wordt geinformeerd dat een pakketje binnenkort wordt bezorgd. Voor GLS is dit systeem een aantal niveaus te hoog dat zich uit in een zeer slechte dienstverlening. Op de vraag wie de afzender is, kon Wilma geen antwoord geven. Aangezien ik GLS zich met een Jantje van Leiden zich overal makkelijk vanaf brengt, wil ik (toekomstige) klanten van GLS waarschuwen voor deze prutsers.

Steve

Pakket 'bezorgd'

Ik zou een bestelling ontvangen van GLS, alles naar wens. Tijdens het afleveren geeft de jonge man aan, ow meneer ik heb nog een tweede pakket voor u, na 4 minuten komt hij terug. Sorry ik kan het 2e pakket niet vinden. Ik had geen idee om welk pakket het ging, dus ik vroeg wat er was. Er moet nog een pakket zijn (naar wat later blijkt, had mijn vrouw een bestelling die bezorgd zou worden). Hij: ik kijk het einde van de dag na, als het niet klopt merk ik het wel bij het scannen, waarschijnlijk hebben ze iets dubbel gescand. Ik oke prima, had geen flauw idee verder. Komt mijn vrouw vervolgens thuis, heb je mijn pakketje aangekomen? Ik zeg nee, hij gaf aan dat er een 2e pakket moest zijn, maar dat hij dat niet kon vinden, hij zou het einde dag uitzoeken. Heeft die verdomde snotneus gewoon aangegeven dat ik het pakketje op naam van mijn vrouw ontvangen heb en ervoor getekend heb. We missen nu dus een pakket en die snotneus heeft keurig netjes aangegeven dat hij beide pakketjes afgeleverd heeft, dat staat notabene in de track & track van het spoorloos pakketje. Hoe haal je het in je hoofd.

Abdelouafi

ZE HOUDEN NERGENS REKENING MEE

Ze hebben vermeld dat ze voor half 2 zouden komen, maar ze zijn niet komen opdagen. Ik heb ze gebeld en totaal geen hulp gekregen! Slechte service van GLS.

Sir Sandor
01-03-2021

GLS pakketbezorgers zijn dieven en criminelen

Ik ben al 2 maanden het w8 op mijn pakketje wat de bezorger fred die in heerlen en omstreken bezorgd . Hij werkt op de manier met valse handtekeningen voor ontvangst terwijl ik het pakketje nooit in ontvangst heb gekregen .

Gebeld met klantenservice , word daar asociaal behandeld , en word als leugenaar uitgemaakt .

Echt schandalig bedrijf , tip doe nooit zaken met gls .

Norb
26-02-2021

Elke keer GLS

Beweren dat je niet thuis bent geweest! Getuigen kunnen het tegendeel bewijzen.

Ik ga naar Radar om e.e.a. te melden!

Laurence
17-02-2021

Schandalige afhandeling!

Na een volle week wachten, komt dan eindelijk vandaag mijn pakket aan. Wel vreemd dat er tape van GLS rond zit. Doe ik het pak open en meteen wordt duidelijk waarom die tape er zit. De doos werd opengesneden waardoor ook de zak hondenbrokken stuk was uiteraard. Dit kan echt niet door de beugel! Ben op dit moment bluspoeder!

16-02-2021

Ongehoord lang wachten, met alles

Een paar schoenen besteld en na 2 weken nog niets ontvangen. Op zich kan dat nog gezien t weer en ook Corona.

Toch maar eens gebeld waar de schoenen nu zijn aangezien we zien op TandT dat de schoenen tussen 2 depots verplaats worden. na 35 minuten in de wacht, nog steeds niemand aan de lijn. Dit is hedentendage geen optie meer. Je kan je vraag nergens mondeling stellen. Niet iedereen wil mailen tenslotte m als je als bedrijf niet wilt dat je gebeld kunt worden, dan moet je deze optie ook niet aanbieden.

Tanja
13-02-2021

Vertraging pakket sneeuw

Ik was teleurgesteld dat mijn pakket gister niet bezorgd was met geen bericht erover en ik voor niks hebben zitten wachten. Gelukkig is mijn pakket 20 uur wel bezorgd. ( wel weer zonder bericht erover ) als ze de track en tracé code sneller updaten met status met korter tijdsbestek dan prima postbedrijf

12-02-2021

Vertraging door corona, sneeuw en het weekend.

Tja als jouw bedrijfsvoering en logistieke verwerking niet op orde is, dan kun je in deze tijd wel heel goedkoop wegkomen met een slap excuus. GLS, ga je schamen en zorg dat je weer tevreden klanten krijgt.

THORODIN
12-02-2021

Pakket niet ontvangen

Hier hetzelfde, pakket zou ik zogenaamd ontvangen hebben en er zelfs voor getekend hebben. Je raadt het al, niets ontvangen, de buurt ook niet, oprit, voor- en achtertuin ook niets.

Na een half uur in de wacht te staan maar weer opgehangen want ik heb meer verplichtingen op een dag. Klacht dus maar gemaild, ook hierop nul respons tot op heden.

Waardeloos.

DMF
11-02-2021

Onprofessionele leugenaars

Vandaag e-mail gekregen van GLS dat mijn aangetekend pakje geleverd was. In mijn brievenbus en buiten de deur NIETS. Ik heb zogezegd getekend voor ontvangst. NIET dus! Navraag gedaan in de buurt. Eveneens niets. Gebeld naar GLS maar daar kunnen ze niet opnemen om reden van corona. Kun je besmet raken door de telefoon ook misschien? E- mail gestuurd naar hen en een uur later een bericht teruggekregen dat mijn pakje wel degelijk geleverd is en dat ik zelf maar moet opzoek gaan in de buurt. Alle verantwoordelijkheid wordt gewoon afgewimpeld. Hoogwaardige Parcel-, Freight- en Expresdiensten? Ik dacht het niet! Onprofessioneel leugenachtig FLUTBEDRIJF

Herbert
10-02-2021

"Adres niet bereikbaar" (?)

Ik blijf thuis ivm de verwachte levering van een pakketje, en dan verandert de status van GLS ineens in "adres niet bereikbaar".

Ik woon in een groot dorp, in een gewone straat, die gewoon op Google en TomTom staat.

Dit hoor ik vaker, wat een slechte vervoerder zeg.

CI
09-02-2021

Bagger bedrijf

Afgelopen vrijdag zou er een pakket met planten geleverd worden door de GLS. Rond 16.30 zie ik dat het pakket terug naar het depot is gegaan. Hierop een klacht ingediend (vrijwel elke keer als GLS iets bij mij moet bezorgen zijn er problemen). GLS reageerde hierop dat de chauffeur het pakket niet had kunnen vinden.

Gister kon er niets bezorgd worden ivm het weer (begrijpelijk gezien de sneeuwval). Vandaag bericht gekregen dat het pakket vandaag bezorgd zou worden. Net zie ik dat het wederom terug naar het depot is gebracht.

Ik ben er langzaam klaar mee dat er 9 van de 10 keer problemen zijn als de GLS iets moet bezorgen (zonder melding terug naar het depot, zeggen dat je niet thuis was, instructies die je geeft worden niet nageleefd)

Manon
09-02-2021

Wederom slechte service

Paar maanden geleden stonden er 2 mensen aan de deur die tijdens een fietstocht ons pakket in de berm aantroffen ca. 5 km verderop. Netjes dat ze het kwamen langsbrengen. Klacht ingediend bij GLS en uiteraard nooit een reactie ontvangen. Frutbedrijf.

Vandaag te lui om bij mij aan te bellen en tegen de buurvrouw zeggen (waar hij ook een pakket moest leveren) dat ik niet thuis ben. terwijl ik in de woonkamer zit te werken. Helaas kun je zelf niet voor een pakketbezorger kiezen.

Mar
06-02-2021

Slechste pakketbezorger

Pakket kapot en ontbrekende spullen. Geen track en trace code gekregen en pakket voor de deur gedumpt.

HaCe
04-02-2021

Bedrijf gesloten ?

Ik verwachte een pakketje, track and trace had aangegeven dat het onderweg was. Ik zit thuis op mijn pc en er komt een nieuw mail bericht binnen van GLS.

Afleverstatus "Niet afgeleverd, bedrijf gesloten"

Ten eerste ben ik geen bedrijf maar een particulier en ten tweede ben ik gewoon thuis.

De bezorger had duidelijk geen zin om aan het eind van de middag een stukje over een galerij te moeten lopen. Gelijk GLS gebeld en wat schetst mijn verbazing "de bezorger kon het pakket niet afleveren omdat de adressering onduidelijk was" werd gezegd.

Gelijk op de website gevraagd om het pakket de volgende dag opnieuw aan te bieden en kijk toch eens dan kan de bezorger ineens wel het adres vinden, plaatst het pakket voor mijn deur en loopt gelijk weg.

Als ik met track and trace de status van de zending opvraag staat er "afgeleverd". Maar ik lees tot mijn verbazing ook dat er staat dat ik voor ontvangst heb afgetekend!

Op het pakket staat een correcte adressering: Naam, adres, postcode en woonplaats.

Alles bij elkaar een trieste ervaring. Het personeel buiten en aan de telefoon zuigt smoesjes uit de duim. Als ik het pakket niet gelijk had gepakt en het pakket door iemand anders was meegenomen had ik maar moeten zien hoe ik dat kon bewijzen, ik had volgens de bezorger toch voor ontvangst getekend? In ieder geval weer een leermoment.

Amani
04-02-2021

Zeer SLECHTE bezorging!

De bezorger kon mijn huis niet vinden dus belde hij. In plaats van vragen waar mijn huis was, als ‘grap’ deed hij zich voor als de politie en zei hij dat ik bij de rellen was. Hij vond het grappig dat ik bang reageerde daarop. Dit is onacceptabel in deze tijden hoeven mensen niet dit soort geklier erbij te hebben!

Trees
30-01-2021

Pakket niet bezorgd

Mijn pakket zou 29-01-2021 tussen 11.30 14.30 bezorgd worden . Niet dus geen taal of teken van de bezorger. In de avonduren nogmaals de tracking code gekeken tot mijn verbazing las ik dat het pakket bij mij bezorgd was om 19.31 en dat ik ervoor getekend had.! Niet dus . Later op de avond nogmaals gekeken toen zag ik dat mijn pakket op een GLSdepot in Wijchen was? Dus ik heb het pakket en het ligt weer ergens in een depot? Wie het snapt mag het zeggen .

Nadir
29-01-2021

Klant is 'mongool' i.p.v. koning

De bezorger gluurde door het raam, rende zowat weg (na slechts enkele seconden te hebben gewacht) en liet het pakketje voor de deur staan. Toen we hem op dit alles aanspraken, werd de term 'mongool' richting ons (de klant) geslingerd.

Vervolgens scheurde hij met onacceptabele snelheid, zoals blijkbaar gangbaar is voor GLS-bezorgers, ons woonerf uit.

Tijd voor faillisement.

Morty
29-01-2021

Slechte levering

Ik zat op het kantoor toen ik getoeter hoorde. Ik dacht aan een klant. Toen ik richting de deur liep hoorde ik de deurbel. Ik doe open, loopt de bezorger al weer weg van de carport. Hij had het pakje daar neergezet. Het stroomde van de regen. Ik zei dat je dat niet zomaar kan doen met een pakje. 'Ja maar mevrouw, hier in de buurt wordt toch niet gestolen?' Nou, er wordt in mij omgeving best wel dingen gestolen. Ik kon merken aan zijn hele houding dat hij mij niet serieus nam.

Daar komt nog bij, als ik er nou niet was geweest (wat goed mogelijk was), had dit pakje, met een duur spel met veel karton e.d. er in, 3 dagen onbeheerd met nat weer onder de carport gestaan.

Ik wil contact opnemen met GLS, telefonisch. 20 minuten in de wacht gehangen en geen contact. Ik heb maar neergelegd. Ik heb wel wat beters te doen. Ik ga het bedrijf, waar het pakket met een inhoud van 100 euro, hiervan op de hoogte stellen en adviseren om NOOIT meer gebruik te maken van dit bedrijf.