20-07-2017

WA verzerkering

Een paar dagen geleden ben ik van achteren aangereden terwijl ik stilstond. Ditzo stuurt me met een kluitje in het riet: ik moet zelf de schade maar gaan claimen bij de tegenpartij, omdat ik alleen een WA-verzekering heb. Hele slechte service! En een hoop ellende. Ik kan iedereen Ditzo (onderdeel van ASR) afraden.

14-07-2017

WA verzekerd zoek het zelf maar uit!

Ben WA verzekerd met mijn auto bij ditzo. Werd van achteren aangereden terwijl ik stilstond in file. Schadeformulier ingevuld met tegenpartij. Schade gemeld via whatsapp aan Ditzo. Na 36 uur nog steeds geen enkele reactie. Gebeld, u heeft geen schade bij anderen veroorzaakt? Dan moet u zelf u schade bij de tegenpartij gaan claimen enz! Bij mijn vraag of dit zo bij alle verzekeraars ging kreeg ik als antwoord: ja alle verzekeraars werken zo! Dus nu kan ik zelf alles gaan regelen. Ga naar een andere verzekeraar want dit is totaal geen service en in mijn ogen waardeloos!

10-07-2017

Rondjes draaien, slechte communicatie

Afgelopen zaterdag auto ongeluk gehad door toedoen ander. Gegeven de omstandigheden, kapotte onderarm, gaan bellen met Ditzo. Resultaat tot drie keer doorverbonden naar een andere medewerker die telkens de schade opnam "oh dat heeft u al doorgegeven? Excuses maar het moet nog een keer" "Ik verbind u even door met een collega voor verdere afhandeling" Etc. Vervolgens online schade doorgegeven, dit leek prima te gaan. Echter de maandag er op direct om 9:00 gebeld met Ditzo omdat ik het bericht kreeg dat de aangifte niet compleet was. Vervolgens dit direct gecorrigeerd met het verzoek te bevestigen of het nu wel goed was doorgekomen. Tevergeefs. Dikke onvoldoende Ditzo, het kost mij een middag werk om e.e.a. te regelen en het is nog niet geregeld.

03-07-2017

Alternatieve geneeswijze

Je denkt dat je goed verzekerd bent voor alternatieve geneeswijze. Al jaren ga ik naar de Voetreflex en krijg bij CZ, VGZ altijd mijn facturen gedeeltelijk vergoed! Dit jaar ben ik over gestapt naar Ditzo. Nu krijg ik ineens niets meer vergoed omdat ze niet ingeschreven staan bij de hun geselecteerde beroepsvereniging. Te gek voor woorden! Nu kijk ik op de site naar welke alternatieve genezer ik wel zou kunnen gaan. Zit er hier in Brabant geen een! Zelfs tot 75 km vanuit mijn woonplaats. Hoe kunnen ze mij deze zorg dan bieden! Iemand tips hoe ik snel van deze ontzettend slecht zorgverzekering af kan komen.

Mouncef
30-06-2017

Chronische fysiotherapie bij overstappen naar Ditzo ineens afgewezen!

Vreselijke dienstverlening. Ze zetten je steeds in de wacht om termijn af te wachten is de termijn afgelopen kan je alweer wachten!

Zo lang je niks mankeerd is het een goede verzekeraar maar oooh weee je hebt iets nodig wat ze buiten de basisverzekering proberen te stellen dan ben je niet jarig en kan je je vakantiegeld gebruiken voor rekeningen voor de zorg!

Aub noooit overstappen naar Ditzo en zit je bij Ditzo ga zsm weg voordat je hulp nodig hebt.

Gr

27-06-2017

Bij Ditzo meer dan een nummertje

Ditzo is wat mij betreft de eerste verzekeraar die door middel van een persoonlijke benadering een onwijs fijne klantbeleving met zich mee brengt. Er wordt begripvol en meedekend gereageerd op onverwachtse situaties.

Caatje
26-06-2017

Weigert operatie te vergoeden ontkent diagnose specialist

Na lang zoeken wegens ernstige toenemende klachten is de oorzaak gevonden.eenvoudig te verhelpen met een operatie kosten a 1800 euro. Zij WEIGEREN dit. ze ontkennen de diagnose van de specialist. Ik kan niet meer werken zit ziek thuis. dit is zorgmijden. IK RAAD EENIEDER AF hier te verzekeren , ze laten je eerder dood gaan dan je beter te maken

25-04-2017

Schade afhandeling

Schade afhandeling is schandalig slecht,duurt en duurt terwijl de schuldvraag vast staat en het bedrag aan schade relatief laag is 417 euro toch duurt de behandeling al 8 weken met geen enkele reaktie,waarom duurt dat zolang? Niet klant vriendelijk gelukkig ben ik daar niet verzekerd zou dat wel zo zijn zou ik mijn verzekering daar onmidelijk opzeggen aanrader ga niet in zee met Ditzo wat een slechte verzekeraar

Alyssa
21-04-2017

Echt geen aanrader! blij dat ik overgestapt ben!

Echt te slecht, slechte service, slecht contact!

beloven van alles en doen niks, zijn elke maand aan het klote met de premie, dik 150€ teveel betaald en na dat geld kan ik waarschijnlijk fluiten.

Anneke
07-04-2017

De geduld en niet zeuren zorgverzekering van Ditzo.

Enkele jaren geleden naar Ditzo overgestapt, altijd prima want ik mankeerde ook weinig tot niets. Tot vorig jaar, ik kreeg Pfeiffer en die is chronisch geworden. Door de internist naar een revalidatie arts gestuurd en ik kom in aanmerking voor een revalidatie traject van 3 maanden. Ik blij want het valt onder de basisverzekering en ik voldoe aan alle eisen. Bij Ditzo weten ze dat nog niet! Al weken niet ! Het ligt bij het medisch team dat moet beoordelen waar ik wel of niet voor in aanmerking kom. De internist, revalidatie team , ze hebben allemaal contact opgenomen maar , ik moet geduld hebben en niet zeuren.

03-04-2017

Nooit geen ditzo meer

Ervaring met ditzo zeer slecht je word behandelt ik heb geen wahtsap telef niet te bereiken laatse jaar ditzo er zijn beteren verz waar je nog als klant behandelt word

13-03-2017

Super onhandig

Gezinspolis. alleen hoofdaangever kan facturen declareren. alleen hoofdaangever kan geld terug ontvangen op zijn / haar bankrekening. Wil je volledig gebruik kunnen maken van de vooraf beloofde diensten dan geen gezinspolis nemen.

25-02-2017

Schadeafhandeling slecht

Probeer DITZO al 2 maanden in de modus van claim-afhandeling te krijgen. Tijdens reis verzekerde kosten moeten maken. Zelfs alarmcentrale contact geweest. Na terugkeer telefonisch contacten geweest met alarmcentrale. Zouden opvolging krijgen door DITZO. Ná schriftelijke claimindiening grote stilte. Nu aan het rappelleren! Overweeg opzegging per expiratiedatum.

15-02-2017

Niks concreets en achterlijk

Wil je snelheid en effortless servic? NEEM GEEN DITZO Zorgverzekering. NIET DOEN reactie en klantgerichtheid is 0 Ik dien via een speciale email info en doe dus de door hen gevraagde zorgaanvraag.

Email kon ik trouwens alleen achterhalen via klantenservice. Autoreply met binnen 14 dagen reactie. 3 weken verder nog niks. Je belt , medewerker geeft aan je krijgt deze week reactie. Whatsapp sturen paar dagen later. En dan een ongelooflijk stomme reactie. We hebben een brier verstuurd. Duuhh als ik de brief had ontvangen had ik niet gevraagd om reactie.

Ik heb echt het vermoeden zoals anderen ook aangeven. Ditzooo uitstekend in incasseren van je geld. uitmuntend in niet reageren/helpen.

13-02-2017

Opeens geen osteopathie meer (deels) vergoed

Ik kreeg het weekend een brief van Ditzo dat ik weliswaar in 2016 de osteopathie vergoed kreeg, maar dat ze dat in 2017 toch niet meer gingen doen.moet ik nu dankbaar zijn dat ze coulant zijn geweest? Er klopt geen meter van.

Reden: mijn osteopaat zou geen lid zijn van de NRO en NVO. Hoe ze hierbij komen mag Joost weten want het staat al jaren onderaan de factuur. Iedereen kan die lidmaatschappen er natuurlijk onder zetten maar het is aan Ditzo om dit te controleren bij de betreffende osteopathie-verenigingen. Ben benieuwd hoe ze dit gaan rechttrekken.

31-01-2017

Oude klant, nieuwe verzekering

Zocht een nieuwe verzekering omtrent orthodontie. Bij verschillende verzekeraars gevonden, maar ook bij DITZO waar ik al klant was. Ik vul alles in, inclusief orthodontie 500euro vergoeding per verzekering. Dit is een nieuwe verzekering voor mij dus ik ga dan ook vanuit dat dit vergoed wordt in 2017. Wat schetst mijn verbazing? Zij vinden alleen dat ik mijn polis heb aangepast en dus geen nieuwe verzekering heb afgesloten. Nou echt niet! Heb online geen wijziging via hun site ingevuld, maar gewoon al mijn gegevens en wensen weer aangegeven en nieuwe verzekering afgesloten. Nu mag ik 400 euris betalen voor orthodontie omdat DITZO vind dat ik dezelfde verzekering heb aangepast. Niet waar! Je staat als klant altijd buiten schot, zij hebben altijd gelijk. Zelfs de dame van de klantenservice begon mij vervelend te woord te staan omdat zij mij niet wilde begrijpen. Ik heb bij DITZO een gloednieuwe verzekering afgesloten omdat ik tevreden was, maar nu word ik behandeld als zijnde "gewijzigde bestaande klant" met dus alle regeltjes en kleine lettertjes inclusief. IK VIND HET EEN GROTE SCHANDE! SHAME ON YOU, DITZO!

25-01-2017

Ditzo mail betreft schadeclaims

Zoals andere heb ook ik van Ditzo een mail gekregen betreft ingediende schademeldingen over afgelopen jaren.

Ik las dat iemand anders dit ook heeft gekregen en Ditzo erop heeft gereageerd dat ze zo de premie's laag kunnen houden, ik zelf vind dit belachelijk en wel om het volgende, ik had waterschade aan mijn muren, dus woonkamer werd gewit door een door hun ingeschakeld bedrijf, leek mij prettiger en hun hebben er verstand van toch?

Later krijg ik een mail wij hebben 2340 uitbetaald aan dit bedrijf. ik schok mij rot nu hoef ik dat niet te betalen maar dan moeten ze niet zeuren over de hoge kosten ervan.Er zijn 2 man binnen geweest en ze hebben er 3 uur werk en 1 emmer witsel in gestoken.Ik zou zeggen Ditzo zoek en vraag eerst even offertes aan dit spant toch de kroon, of bel dan daarna de klant en vraag naar de werkelijke uren die zijn bezig geweest etc. Even snel berekend zeg overdreven 65 per man per uur maal 3 ex btw .ruim gerekend en naar boven afgerond zeg 350 a 400 en die emmer witsel dan? beetje dure kost in bouwmarkt 90? Hoezo 2340,- ? Mijn inzien zou Ditzo dit veel goedkoper kunnen oplossen , maar dit lijkt zaken doen met hun schadebedrijven, zoek je zelf een bedrijf die het veel goedkoper kan moet je soms een eigen risico betalen, hoe krom is dit systeem. wij maar betalen en voorts zeggen .maar U heeft al claims ingediend in afgelopen 5 jaar.Tja daar betalen we voor en daarvoor ben ik verzekerd om schade te kunnen melden. ik wacht nu al een half jaar op afhandeling van mijn laminaat (gevolgschade van water), dat had makkelijk in het bedrag van 2340 in kunnen zitten met een snelle berekening. Ook ik denk dat ik ga overstappen, en heb er 4 verzekeringen lopen, maar van zulke mails gaan mijn haren overeind staan. De verzekeringen zouden zelf eens hun uitgave aan hun bedrijven mogen beperken, zoek het aan de andere kant niet bij de klanten is mijn mening.

23-01-2017

Bedrog

Vijf schades in vijf jaar en als u nog een schade maakt moet u €500,- eigen risico betalen. Het feit dat drie schades door derden zijn veroorzaakt is gewoon jammer, ze tellen gewoon mee. DIT is ZO onrechtvaardig en smerig! Het is toch te gek dat je door deze verzekeraar zo behandeld wordt. Schade aangebracht door derden en betaald door een andere verzekeraar ,horen niet meegeteld te worden voor je eigen risico. DITZO denkt het recht te hebben de spelregels te mogen veranderen wanner het hun beliefd.

13-01-2017

Telefonisch niet bereikbaar

Mijn wachtwoord om in te loggen werkte niet meer. Nieuw wachtwoord gevraagd, kreeg SMS met twee verschillende wachtwoorden. Wat is het juiste, daar moet je dan over chatten. Bovendien dwingt Ditzo je om contact op te nemen via "Social Media". Ik zit helemaal niet op "SM". Wat moet ik in het buitenland doen als ik in de problemen kom. Toch maar een andere verzekering zoeken?

11-01-2017

Teveel betaalde premie

Begin december kwam er een brief binnen van Ditzo dat er eenmalig 106 euro teveel was ingehouden en dit terug over werd gemaakt op de rekening. Hiervoor moest ik alleen het rekeningnummer met de gegevens doorgeven.

Na dit gedaan te hebben, heb ik contact opgenomen met Ditzo of de brief was binnengekomen. Ja dit was binnengekomen en kon verder afgehandeld worden.

Een tweetal dagen later kwam weer een brief van Ditzo voor weer het rekeningnummer etc door te geven. Vervolgens weer contact opgenomen met Ditzo, de brieven hadden elkaar overkruist.

Nu weer een aantal weken verder weer 2 brieven gekregen, weer 2 keer gebeld en nog steeds niet opgelost.

Wanneer je contact opneemt met Ditzo sta je minimaal 20 minuten in de wacht. Het is misschien een goedkope zorgverzekering maar met belkosten etc is Ditzo ook zo voordelig niet meer!

Wordt vervolgd.

Meer Ditzo reviews
Welk cijfer geef jij Ditzo?