Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Fred

Snel autoverzekering bedankt

Angelique
26-10-2022

Snelle afwikkeling en simpel online alles aan te vragen , duidelijk en overzichtelijk

Marijke
26-10-2022

Verzekering omzetten op mijn naam is zeer prettig geregeld

25-10-2022

Een duidelijke uitleg over alles. En heel overzichtelijk. Dus ga vooral zo door ๐Ÿ‘

Giovannie

Rita
23-10-2022

Zeer makkelijk en professioneel

21-10-2022

Uitstekende service. En vriendelijk personeel.

Bram
19-10-2022

De website kan wat TLC gebruiken. Mijn password manager herkent de invoervelden niet, die hebben waarschijnlijk een rare 'name'-attribute. Verder was ik ingelogd en wilde ik ook nog een aansprakelijkheidsverzekering afsluiten, maar hij liep vast bij de stap waar ik mijn email moest invullen, ik kon na het inloggen maar lastig de knop vinden naar mijn.ditzo.nl vanuit www.ditzo.nl en er waren nog wat dingen die niet helemaal lekker liepen.

Chantal
19-10-2022

Er staat mooi genoteerd via een email. En zeer snel geholpen

Maya
16-10-2022

Het was makkelijk om de verzekering af te sluiten

Andries
12-10-2022

Via de site verzekering afgesloten, ging gemakkelijk, alles was duidelijk, ook nog telefonisch contact gehad, mooi dat dit kon en keurig geholpen door de medewerker

Latifa
11-10-2022

Super service goed telefonisch geholpen, via mail goed geholpen, ben zeer tevreden als nieuwe klant en ik zou zeggen ditzo ga zo door.

Geraldino

Aardige mensen. geduldig enzovoorts

Conny
11-10-2022

Het ging vrij makkelijk om de verzekering af te sluiten.

08-10-2022

Het afsluiten online van een opstalverzekering was minuten werk prima.

Ben
06-10-2022

De afhandeling ging snel en soepel.

Ik heb ook een ziektekostenverzekering en mijn ervaring met afhandelingen en toekenning in het buitenland, zijn in mijn ogen dubieus te noemen.

Deels had dit te maken met de onderling communicatie SOS International/Ditzo en de procedures/richtlijnen (niet transparant) wat uit te betalen. Ik hoop dat ik deze verzekering niet hoef aan te spreken maar indien dit nodig zal zijn, dan blijf ik positief.

Jaap
27-09-2022

Nog afwachten , net reisverzekering af gesloten

Marja
26-09-2022

We zijn in korte tijd aangesloten.En de inschrijving is vlot verlopen.

Vandaag heb ik alles binnen gekregen.

Met vriendelijke groet,

Marja

Niels
26-09-2022

Concreet, duidelijk en gemakkelijk.

Daar zouden meerdere een voorbeeld aan kunnen nemen , erg prettig ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป