Dutch-glories.nl reviews

3.1
Periode20222021

Rianne
03-12-2022

Ik verzoek iedereen aangifte te doen die zijn/haar geld kwijt is.

Zo is de kans dat de politie iets kan doen tegen deze oplichters groter!

Ik ben er (dom genoeg) ook ingetuind.

Fauve
10-11-2022

Ik wacht al 1 jaar op een terugbetaling van een pakket dat nooit is aangekomen!

Miranda
05-11-2022

Mn bestelling nooit ontvangen en mn geld ook niet. Bleven beloven dat het eraan kwam. Grootste oplichters ooit!

Nanske
05-09-2022

Blouse besteld nooit ontvangen, mailverkeer gehad en beloven zo snel mogelijk het op te sturen. Nooit iets ontvangen! bestel niet op deze site!

Ik heb online aangifte gedaan

Jolanda
26-08-2022

Oplichters dat zijn het. Bestel hier niks

Maanden geleden 3 artikelen besteld. Niks ontvangen. Slechte review geschreven . Reageren ze met een of ander verhaal, te weinig personeel blablabla . Binnen 5 dagen beloven ze terug te reageren op of je geld of toch nog de kleding wil. Vervolgens hoor je niks meer en reageren ze ook nergens op .

Jojanneke
05-07-2022

Bestel hier niet!

In april heb ik hier een jurk besteld en kreeg hem maar niet binnen. Ben toen gaan mailen en kreeg elke keer snel reactie met allerlei excuses. Afgelopen zondag was de beloofde tijd alweer verstreken dus stuurde weer een mail. Dit keer krijg ik geen eens antwoord meer. Ben mijn geld kwijt en heb ook geen jurk! heb nu net nog een boze mail gestuurd en mede gedeeld dat ik met mijn advocaat hun voor de rechter sleep! ga werken voor je geld zeg triest dit!

Esther
22-06-2022

27 april iets besteld maar niks ontvangen en ik krijg ook mijn geld niet terug. Ozlem is een grote oplichter en komt afspraken niet na terwijl ze wel je geld al heeft ontvangen!

Dée
20-06-2022

OPLICHTERS!,

Heb eind januari besteld maar tot nu toe nog niks ontvangen. Emails worden niet beantwoord :(‘

Wees gewaarschuwd dames. Hier niks bestellen.

Mireille
16-06-2022

Bestel hier niet ladies! En google eerst. Oplichting, je ontvangt je spullen nooit, geld wordt niet terug gestort en e-mails genegeerd. Meld dit aan je rechtsbijstand. Hoe meer mensen dit doen hoe sneller deze oplichting stopt!

Marieke
14-06-2022

Oplichters. Wel betaald maar leveren niet.

Geen contact mee te krijgen.

Ga aangifte doen ivm oplichting

Ben op zoek baar een 06 nummer van de ejgenaar!

Jeannette
14-06-2022

Heb december iets bestelt tot de dag van vandaag geen geld of kleding! ga morgen aangifte doen. en nog turks afkomst stelletjes oplichters

Natasja
13-06-2022

NIET BESTELLEN!

Ik heb 4-4 hier een pre order besteld dus wist dat ik even zou moeten wachten op de jurk die ik besteld had. Ik kreeg netjes een mail niks aan de hand alleen de datum waarop ik het zou ontvangen kreeg ik nog steeds niks. ik kreeg weer netjes een mail dat er wat verkeerd was gegaan en ik kreeg een nieuwe datum niks aan de hand. die datum ging weer voorbij en nog steeds niks. ik heb aangegeven dat ik liever mijn geld terug wil omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Maar hier word niet op in gegaan ik krijg alleen maar uitstel datums die ze niet nakomen. ik ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten. maar ik zou graag andere behoeden voor dit bedrijf!

08-06-2022

Het is dat ik minimaal een 1 moet geven maar dat is toch nog te veel.

In april iets besteld. vertraging met levering was het eerst. daarna meerdere emails gestuurd, geen reactie.

Via de email laten weten dat ik het geld wil ontvangen natuurlijk geen reactie. Via messenger van facebook meerdere berichten maar ook geen reactie.

Stephanie
06-06-2022

22 april een bestelling geplaatst met een levertijd van 3-5 werkdagen. 11 mei nog steeds niet ontvangen dus bestelling geannuleerd. Ze zouden het geld binnen 14 dagen terugstorten. Dit is niet gebeurd. Ik heb opnieuw gemaild, toen werd de belofte gedaan dat ik 6 juni mijn geld terug zou hebben. Helaas nog steeds geen geld terug. Weer opnieuw gemaild en nu zeggen ze 7 juli het geld terug te geven. Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Mascha
04-06-2022

Op 8 april een jurk besteld. Niets meer van vernomen.

In het begin bleef het vriendelijk contact waarbij je snel reactie krijgt. Excuses worden gemaakt, leveringsproblemen.

Uiteindelijk wilde ik mijn geld terug, dat was goed en kon ik binnen 14 dagen terugverwachten.

Nu, bijna 2 maanden verder geen geld, geen jurk en vrijwel geen contact meer te krijgen.

Echt, bestel hier niets!

Dorien
04-06-2022

NIET BESTELLEN!

Denk niet, bij mij loopt dit vast anders dan bij al deze andere mensen. Dat is niet zo. De positieve reviews die je ziet zijn nep. De kleding komt van Ali.

Besteld in januari, inmiddels in begin juni nog niets gezien. Gevraagd om geld terug, maar ook dat is blijkbaar een enorm ingewikkelde actie.

Susanne
03-06-2022

Mijn jurk had 'n levertijd van 2-5 dagen. 11 dagen later stuurde ik een mail waar mijn pakketje bleef. Binnen het uur reactie. Ze hadden het uitgezocht en ik zou na nog eens 9 dagen mijn pakket ontvangen. 9 dagen later geen pakketje. Opnieuw gemaild en weer binnen 't uur reactie. Nu was het excuus dat ze aan het verhuizen zijn naar een nieuw dc en dat het daardoor langer kon duren. Ik heb daar meteen op gereageerd dat ik enorm twijfel aan het verhaal omdat ik online alleen maar negatieve reacties zag. Opnieuw kreeg ik binnen het uur reactie, helaas was dit een exacte kopie van de vorige mail. Een automatisch antwoord dus. Daarop reageerde ik dat ik nu toch wel mijn geld terug wilde. Sindsdien is het stil en heb ik niks meer van ze vernomen. Update; na mijn slechte review kreeg ik ineens wel reactie. De order zou geannuleerd worden en ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen. Inmiddels al 24 dagen verder. Geen geld! bestel hier niet, hopelijk lezen jullie dit voordat je besteld!

Suzan
29-05-2022

Ik heb in november iets besteld en tot op heden (eind mei) niks ontvangen en ook mijn geld niet terug gehad. Er is veel mail verkeer geweest en beloftes, allemaal niet nagekomen. Ik ben heel geduldig geweest al die tijd maar dit zijn gewoon echt oplichters. Doe jezelf een plezier en bestel hier niks. Er zijn genoeg andere webshops waar je leuke dingen kunt kopen die wél geleverd worden en waar de service wél goed is.

Nick
28-05-2022

Flinke bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen. Na de eerste e-mail bericht ontvangen van Özlem met allerlei beloften die ze niet nakomen. Nu wordt er nergens meer op gereageerd. Waarschuwingen van heel veel gedupeerden en opgelichte kopers worden direct verwijderd van Facebook. Ze willen blijkbaar nog lang doorgaan met oplichting. En als ze daar online zijn dan zullen ze alle e-mails ook lezen. Bij kritische uitlatingen wordt ook gelijk je account geblokkeerd.

Gooi je geld niet weg, niets meer bestellen.

Anja
24-05-2022

Wat een k.#%e bedrijf. Maanden geleden een jurk besteld en betaald maar tot op heden niets anders ontvangen daan smoesjes waarom nog niet geleverd is. Gisteren uiterlijk zouden we leveringsinfo ontvangen maar weer niks. Ik heb ze gewaarschuwd dat er aangifte gedaan wordt als ze zich niet aan de belofte houden van leveren of geld terug geven, dus dat ga ik ook zeker doen.

Meer Dutch-glories.nl reviews