Ekosport.nl13 ervaringen

Pieter
29-03-2019

Erg tevreden

Blij met de goede prijs van mijn bestelling. Jammer dat de trackingscode die meegestuurd werd met de verzendbevestiging wat verwarrende informatie liet zien. Dit kwam omdat deze naar de Franse site van dpd ging en deze op den duur andere informatie gaf dan een andere gekoppelde code voor de Nederlandse dpd. Volgende keer zou ik het fijn vinden als de link het hele verzendproces werkt. Maar op mijn mail met vragen over de verzending werd snel en behulpzaam gereageerd, waardoor ik weer gerustgesteld was.

Yvonne
25-02-2019

Snelle levering

Donderdag twee skibroeken besteld met erg hoge korting, op maandag al geleverd!
Helaas is van één broek de maat niet goed, dus retour gestuurd. Als ik nou ook nog op tijd mijn geld terug krijg, dan waardeer ik deze site met een 10

Mario
31-01-2019

Geen problemen

Ski's besteld, betaling gedaan. Steeds op de hoogte gebleven van de stand van zaken. Alles op te volgen via account Ekosport. Weekje levertijd. Is niet de snelste manier maar dat verwachtte ik ook niet voor 9€ transportkosten voor ski's die vanuit Frankrijk moeten komen. Correct afgehandeld.

Hermen
22-01-2019

Deel bestelling niet geleverd, wel order als completed gezet

Skistokken en schoenen besteld. Skischoenen werden geleverd. Dus getekend voor ontvangst. Echter geen stokken. De bestelling/levering bleek later als totaal completed te staan. Een uur lang gebeld met 0900 nummer van ze a 0,15ct per minuut. Maar niemand nam op. Mails wordt tot op heden niet op gereageerd. Dit vind ik boevenpraktijken! Neem aan dat dit bedrijf gewoon onder consumentenrecht valt.

Michiel
07-01-2019

Verkeerde maat ontvangen, omwisselen onmogelijk

Ik had maat 25.5 skischoenen besteld, 26.0 ontvangen. Toen ik deze wilden omwisselen bleek na een halfuur aan de lijn te hebben moeten hangen, dat dit blijkbaar geen mogelijkheid was. Werkelijk onbegrijpelijk. Ik moest ze retourneren en dan de goede maat opnieuw bestellen! Dit zou betekenen dat ik 3 x verzendkosten had moeten betalen en dat ik de korting voor de eerste bestelling zou zijn kwijtgeraakt.

Het enige dat ik wilde was het simpelweg omwisselen naar de goede maat.

Egbertus
16-12-2018

Je komt niet meer van eko sport af

Cookies zijn een ramp doe het dus niet .

Ivo
28-09-2018

Betaalde skischoenen NIET leverbaar

Bestelling voor Atomic skischoenen gedaan, extra verzendkosten erbij en alles betaald. Ontving daarvan bevestiging en dat de schoenen op voorraad in de winkel waren dus men de verzending gereed ging maken, Week later email dat de schoenen opeens niet leverbaar waren?! Men verzocht mij een ander model uit te kiezen die allemaal significant (100-300 Euro) duurde waren dan hetgeen ik eerder betaalde! Na wat emails uitwisselen hieromtrent vond men het niet hun probleem. Pas dus goed op want men adverteert met lokkertjes waarvoor je betaald en opeens een veel duurder model moet kiezen ivm leverbaarheid.

Jap
28-06-2018

Snelle levering, track en trace werkt niet

Afgelopen maandagavond een zonnebril besteld en vandaag (donderdag) al binnen.

De minpunten: -zoals bij velen is het track en trace nummer niet te traceren. -geen hard case bij de bril

De pluspunten: - erg snel vanuit Frankrijk - (veel) goedkoper dan andere sites. ( € 70,- tegenover €130,- )

De slechte reviews op deze site lieten we wel twijfelen, maar vanwege het prijsverschil de gok toch maar gewaagd.

Seba
Seba
08-03-2018

Heel slechte service

Bedrijf levert steevast te laat (lees maar de andere reviews) en rekent ook kosten aan bij een retour, wat wettelijk niet mag.

Aranka
Aranka
23-02-2018

De kosten van verzenden netto uiteindelijk 20,-

De kosten van service worden geheel ten laste van de klant gebracht. Als je wilt retourneren duurt het 5 dagen voor je de retourbon binnen hebt. De retournering kost nogmaals 15,- extra. De kosten van verzending waren erg hoog: 10,- en de additionele administratiekosten ook 10,-

Ik doe met deze organisatie geen zaken meer!

Bart
16-02-2018

Maar hopen dat het goed gaat

Zolang je maar geen verwachtingen van een product hebt is er niets aan de hand en kan je hier prima bestellen is mijn ervaring. Maar LET OP! Wil je een garantie indienen dan ben je aan de beurt. Ik heb een nieuwe ski met productiefout besteld bij Ekosport augustus jl. en het is nog niet opgelost. Nu ga ik volgende week op wintersport en wordt ik uiteindelijk op kosten gejaagd dat ik anders ski's moeten kopen of huren en dat het niet geregeld kan worden op korte termijn. HALLO ben al 5 maanden bezig met een nieuw product!

Mark
17-01-2018

Goedkoper dan in NL, maar komt wel uit Frankrijk

Op maandag mijn skibroek besteld en op woensdag binnen. Geen probleem. Wel slechte communicatie vanuit het bedrijf. Het wordt verstuurd vanuit Frankrijk en je krijgt wel mails in het Nederlands, maar onvolledig en soms ook onjuist (zoals de link naar de tracking van het pakket). Maar het komt allemaal keurig aan en een stuk goedkoper dan in de nederlandse winkels.

Martin
04-09-2016

Slechte en trage service

Dit oorspronkelijk Franse bedrijf heeft een mooie website met leuke producten, maar als je product binnen de garantie kapot gaat krijg je te maken met de zeer slechte service en de trage helpdesk. We zijn nu al meer dan 6 maanden bezig in dit Ekosport doolhof om een kapot product geruild te krijgen. Het einde is nog niet in zicht.

Welk cijfer geef jij Ekosport.nl?