Ekosport.nl reviews

3.6
Mathias
08-04-2024

Bestelde product word niet geleverd.

Handtekening is niet de mijne.

De support service wilt hier niets aan doen en daar stopt het verhaal.

Zeer slechte klanten service!

08-03-2024

Ik heb 2 fleeces van Patagonia besteld, deze zijn vandaag in goede staat in 4 dagen oo mijn afhaalpunt aangekomen.

Mandy
24-02-2024

Wij twijfelden eerst, omdat het toch een buitenlandse website is. De prijzen zijn uitstekend en toch besteld. Goede producten en kwaliteit en alles netjes ontvangen. Ook de retour ging goed en het retourbedrag ontvangen.

Veel mensen plaatsen alleen een negatieve review daarom wil ik hierbij laten weten dat het bij ons helemaal goed is gegaan. Dank!

Skila
09-02-2024

Mijn zoon heeft skischoenen besteld bij Ekosport. Toen deze arriveerden bleek heel duidelijk dat deze al gedragen, gebruikt waren. Zelfs aan de zool was het te zien. Ook in de schoen. Ik heb contact opgenomen met Ekosport. De schoenen waren uitverkocht. Omdat mijn zoon binnen 3 dagen op vakantie zou gaan was het lastig nieuwe schoenen te bestellen. De medewerkster vroeg of hij ze wilde houden wanneer er korting gegeven zou worden. Ik heb deze optie open gehouden. Ik moest foto's via de mail doorsturen. Na dit gedaan te hebben hoorde ik niets meer. Heb 2x gemaild of ik dezelfde dag misschien, ivm de tijd iets te horen zou krijgen.Eind van de dag kwam de verlossende mail. De korting was maar liefst€ 11.25. Wat een schande. Schoenen van € 225 en gebruikt. Nou ja. schoenen dus niet gehouden en maar schoenen huren dit jaar. Deze site is echt een afrader

Pau
26-01-2024

Slechte service. Waardeloos in commumicatie. Toj reageren niet op de e-mails. Schande.

Michael
05-12-2023

Goede prijzen en snelle levering. Zelfs tijdens Black Friday binnen 5 dagen geleverd. Was gezien de ervaringen hier huiverig, maar dat bleek nergens voor nodig. Snel antwoord gekregen op mijn vragen. Kortom, positief!

Erwin
23-10-2023

Mooie outdoorspulletjes besteld bij Ekosport. Pakketje is kwijtgeraakt onderweg. Van Ekosport hoef je niks te verwachten: hoewel ze weten dat het pakketje is kwijtgeraakt is en om een onderzoek bij DPD hebben verzocht, is voor hun de zaak afgedaan.

Ze reageren niet meer op mijn mail. Een negatieve feitelijke beoordeling die ik heb geschreven naar aanleiding van mijn ervaringen wordt niet gepubliceerd want voldoet niet aan hun voorwaarden. Wees gewaarschuwd: koop hier niets. Ze zijn ook nergens bij aangesloten dus je hebt geen poot om op te staan.

Harma
01-09-2023

Op 1 aug een bestelling gedaan en betaald. Op 1 september nog niets ontvangen. Volgens de track and trace bezorgd in een andere stad. Ekosport doet niets. Ekosport is gericht op interne procedures. Binnen 1 week 1 formulier ingevuld voor de vervoerder DPD. Voor de rest geen resultaten. Nooit meer!

Dymph
27-08-2023

Op 3 augustus een fleece vest besteld. Tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Met de tracker van mijn pakket kun je zien dat het al bijna een maand in Beaune is. Helaas na 3 mails nog geen product of geld retour. Ze blijven maar zeggen in de mail dat ik geduld moet hebben, maar zo ga je niet met klanten om. Je krijgt wel na een week een mail over hoe tevreden je bent over het product. Als je dan meldt dat je het nog steeds niet ontvangen hebt, meiden ze dat ze jouw review niet kunnen plaatsen! Dit laatste past niet in hun beleid!

27-07-2023

Service laat te wensen over

Zonnebril besteld en betaald. Krijg na een goeie week bericht dat zonnebril niet meer leverbaar is. Jammer maar kan gebeuren.Geld zou binnen 3 werkdagen retour zijn. Na 8 werkdagen nog geen geld retour. Eerst bericht op de site gestuurd.geen reactie. 2 dagen later maar eens bellen. Moest per se in engels want ze kon geen nederlands. Ook nog niet het ergste. 2 dagen later eindelijk mn geld terug.een hoop irritatie. Wat hier beter kan vind ik is als blijkt dat product toch niet leverbaar is, binnen een dag het geld retour.

Dit exacte verhaal daar op de beoordeling gezet maar ze gingen het verhaal niet plaatsen want ' het was niet volgens de richtlijnen' wat een slappe hap. Ik zal zeker geen zaken meer doen met ekosport.

Rogier
12-07-2023

Tent (€550,-) online gekocht. In twee jaar een keer of 6 gebruikt op een camping, op gras, met grondzeil. Na elke keer kamperen kleine gaten in de bodem van de binnentent (erbij). Gek genoeg niet in het grondzeil of onze luchtmatrassen. Voorgelegd aan Ekosport met foto's en uitleg. Ekosport reactie: "Is je eigen schuld, geen garantie, Toedeledoki". 🍆

Timothy
22-03-2023

De prijs was intressant, daar stopt het ook. Mijn pakket werd met de verkeerde koerierdienst meegegeven, ze bevestigen mij dit zwart op wit. Toch word er geweigerd de goederen opnieuw te verzenden, en vooraleer ze een terugstorting willen doen hebben ze nog het lef eerst een document te eisen dat je de goederen niet aanneemt mochten ze toch arriveren. Alsof ik de dief was in deze situatie.

Enkel schrik om zelf verlies te leiden ten koste van alle klantvriendelijkheid en service. Nooit meer!

Agnes
24-01-2023

De prijzen zijn aantrekkelijk, vandaar geen 1 maar een 2. heb gisteren en vandaag geprobeerd een paar schoenen te bestellen, maar ik kom niet door het betalingsproces heen. Ik heb het zowel op mijn mobiel als op mijn laptop geprobeerd. De klantenservice zou van 9-13 uur bereikbaar zijn, maar ik kreeg een Engelstalig bandje en welke keuzeknop ik ook gebruikte: ik werd steeds weer doorverwezen naar de website. Dat is wel hele slechte service.

Op de verschillende reviews lees ik ook dat de klantenservice slecht is, maar ook hoopvolle verhalen dat de service goed is.

Ik ga steeds meer de slechte reviewers geloven.

05-09-2022

Ik heb een paar schoenen 5 augustus besteld. Na 2 mails te hebben gestuurd waar de schoenen blijven krijg je een standaard antwoord. Het onderzoek duurt 14 dagen alvorens je antwoord kan verwachten. We zijn nu meer dan 2 weken verder en heb nog geen antwoord gehad wanneer ik de schoenen kan verwachten. De service is bizar slecht en je wordt gewoon niet geïnformeerd. Ik heb nog steeds geen idee wanneer ik de schoenen kan verwachten. Dit bedrijf zou ik afraden om te bestellen. Marcel van de Kamp

Christof
01-09-2022

Onlangs kocht ik bij ekosport een "msr hubba hubba nx tent v7 green 20" deze tent kwam beschadigd aan. Zo waren de hoepels gebogen en in de binnentent zat een fout in het zeil. Na veel mailverkeer is het antwoord op de het beschadigde binnenzeil “misschien heeft u deze zelf beschadigd (terwijl hij splinternieuw was en pas uit de verpakking kwam), het kan geen kwaad, plak er een tape over,… “ ik vind dit uiterst ongepaste antwoorden, ik ga toch geen tape op een splinternieuwe “kwaliteitsvolle” tent plakken, ik ga toch voorzichtig zijn met een tent van 500 euro? een tent gebruik je maar 1 keer per jaar dus als ik de tent voor de derde keer ga gebruiken zit ik al in mijn derde jaar van gebruik, dus buiten garantie en kan ik dus nergens meer op terug vallen, gevolg 500 euro voor niets uitgegeven. De service die ekosport achteraf geeft is alles behalve, ze zouden dit minstens moeten proberen op te lossen i.p.v. Hun paraplu open te trekken.

Alex
01-03-2022

Salmon supercross.

Fabrieksfouten in:

Neus van de linker schoen.

Zool van de linker schoen.

Veter koorden hebben verschillende lengtes.

Geen Salomon verstevigde veter lussen.

Nep schoenen.

Martijn
04-02-2022

Heel moeilijk een pakketje versturen blijkbaar

Tjonge jonge wat een oplichters dag dag €350 voor de skischoenen nooit geleverd maar volgens de track en tracé wel bij een ophaalpunt bij mij in de buurt van dpd

Antwoord van dpd was regel het lekker zelf met de verzender terwijl dpd het pakketje kwijt heeft geraakt volgens de track en trace

Ekosport niet bereikbaar telefoonnummer bestaat niet en e-mail reageren ze niet op

Wat een idioten

Mvg Martijn

Nicole
13-01-2022

Naar aanleiding van mijn klacht ingediend in december 2021, zou Ekosport nogmaals gaan werken aan een oplossing mbt de wandelschoenen welke lek zijn. Helaas.tot op heden niks meer vernomen, waardeloos flut bedrijf.koop daar niks. ze nemen je niet serieus , geld is binnen en bekijk het maar.

03-06-2021

Prima service!

Bestelde goederen in weekend besteld

en woensdag erop alles al geleverd!

Netjes met email waar je bestelling was.

Echt een aanrader!

Wendy
13-03-2021

Zeer snelle levering

Cijfer 9 omdat de track&trace-code niet werkte, anders een 10 gekregen.

Woensdagochtend 10-03-2021 besteld en, conform omschrijving, vrijdag 12-03-2021 geleverd door ups, om 11:10u.

Meindl island lady mfs active bleu nuit 2021 wandelschoenen. Betaald met creditcard.

Meer Ekosport.nl reviews