Op 1 aug een bestelling gedaan en betaald. Op 1 september nog niets ontvangen. Volgens de track and trace bezorgd in een andere stad. Ekosport doet niets. Ekosport is gericht op interne procedures. Binnen 1 week 1 formulier ingevuld voor de vervoerder DPD. Voor de rest geen resultaten. Nooit meer!
Op 3 augustus een fleece vest besteld. Tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Met de tracker van mijn pakket kun je zien dat het al bijna een maand in Beaune is. Helaas na 3 mails nog geen product of geld retour. Ze blijven maar zeggen in de mail dat ik geduld moet hebben, maar zo ga je niet met klanten om. Je krijgt wel na een week een mail over hoe tevreden je bent over het product. Als je dan meldt dat je het nog steeds niet ontvangen hebt, meiden ze dat ze jouw review niet kunnen plaatsen! Dit laatste past niet in hun beleid!
Service laat te wensen over
Zonnebril besteld en betaald. Krijg na een goeie week bericht dat zonnebril niet meer leverbaar is. Jammer maar kan gebeuren.Geld zou binnen 3 werkdagen retour zijn. Na 8 werkdagen nog geen geld retour. Eerst bericht op de site gestuurd.geen reactie. 2 dagen later maar eens bellen. Moest per se in engels want ze kon geen nederlands. Ook nog niet het ergste. 2 dagen later eindelijk mn geld terug.een hoop irritatie. Wat hier beter kan vind ik is als blijkt dat product toch niet leverbaar is, binnen een dag het geld retour.
Dit exacte verhaal daar op de beoordeling gezet maar ze gingen het verhaal niet plaatsen want ' het was niet volgens de richtlijnen' wat een slappe hap. Ik zal zeker geen zaken meer doen met ekosport.
Tent (€550,-) online gekocht. In twee jaar een keer of 6 gebruikt op een camping, op gras, met grondzeil. Na elke keer kamperen kleine gaten in de bodem van de binnentent (erbij). Gek genoeg niet in het grondzeil of onze luchtmatrassen. Voorgelegd aan Ekosport met foto's en uitleg. Ekosport reactie: "Is je eigen schuld, geen garantie, Toedeledoki". 🍆
De prijs was intressant, daar stopt het ook. Mijn pakket werd met de verkeerde koerierdienst meegegeven, ze bevestigen mij dit zwart op wit. Toch word er geweigerd de goederen opnieuw te verzenden, en vooraleer ze een terugstorting willen doen hebben ze nog het lef eerst een document te eisen dat je de goederen niet aanneemt mochten ze toch arriveren. Alsof ik de dief was in deze situatie.
Enkel schrik om zelf verlies te leiden ten koste van alle klantvriendelijkheid en service. Nooit meer!
De prijzen zijn aantrekkelijk, vandaar geen 1 maar een 2. heb gisteren en vandaag geprobeerd een paar schoenen te bestellen, maar ik kom niet door het betalingsproces heen. Ik heb het zowel op mijn mobiel als op mijn laptop geprobeerd. De klantenservice zou van 9-13 uur bereikbaar zijn, maar ik kreeg een Engelstalig bandje en welke keuzeknop ik ook gebruikte: ik werd steeds weer doorverwezen naar de website. Dat is wel hele slechte service.
Op de verschillende reviews lees ik ook dat de klantenservice slecht is, maar ook hoopvolle verhalen dat de service goed is.
Ik ga steeds meer de slechte reviewers geloven.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb een paar schoenen 5 augustus besteld. Na 2 mails te hebben gestuurd waar de schoenen blijven krijg je een standaard antwoord. Het onderzoek duurt 14 dagen alvorens je antwoord kan verwachten. We zijn nu meer dan 2 weken verder en heb nog geen antwoord gehad wanneer ik de schoenen kan verwachten. De service is bizar slecht en je wordt gewoon niet geïnformeerd. Ik heb nog steeds geen idee wanneer ik de schoenen kan verwachten. Dit bedrijf zou ik afraden om te bestellen. Marcel van de Kamp
Onlangs kocht ik bij ekosport een "msr hubba hubba nx tent v7 green 20" deze tent kwam beschadigd aan. Zo waren de hoepels gebogen en in de binnentent zat een fout in het zeil. Na veel mailverkeer is het antwoord op de het beschadigde binnenzeil “misschien heeft u deze zelf beschadigd (terwijl hij splinternieuw was en pas uit de verpakking kwam), het kan geen kwaad, plak er een tape over,… “ ik vind dit uiterst ongepaste antwoorden, ik ga toch geen tape op een splinternieuwe “kwaliteitsvolle” tent plakken, ik ga toch voorzichtig zijn met een tent van 500 euro? een tent gebruik je maar 1 keer per jaar dus als ik de tent voor de derde keer ga gebruiken zit ik al in mijn derde jaar van gebruik, dus buiten garantie en kan ik dus nergens meer op terug vallen, gevolg 500 euro voor niets uitgegeven. De service die ekosport achteraf geeft is alles behalve, ze zouden dit minstens moeten proberen op te lossen i.p.v. Hun paraplu open te trekken.
Salmon supercross.
Fabrieksfouten in:
Neus van de linker schoen.
Zool van de linker schoen.
Veter koorden hebben verschillende lengtes.
Geen Salomon verstevigde veter lussen.
Nep schoenen.
Heel moeilijk een pakketje versturen blijkbaar
Tjonge jonge wat een oplichters dag dag €350 voor de skischoenen nooit geleverd maar volgens de track en tracé wel bij een ophaalpunt bij mij in de buurt van dpd
Antwoord van dpd was regel het lekker zelf met de verzender terwijl dpd het pakketje kwijt heeft geraakt volgens de track en trace
Ekosport niet bereikbaar telefoonnummer bestaat niet en e-mail reageren ze niet op
Wat een idioten
Mvg Martijn
Naar aanleiding van mijn klacht ingediend in december 2021, zou Ekosport nogmaals gaan werken aan een oplossing mbt de wandelschoenen welke lek zijn. Helaas.tot op heden niks meer vernomen, waardeloos flut bedrijf.koop daar niks. ze nemen je niet serieus , geld is binnen en bekijk het maar.
Bestelde goederen in weekend besteld
en woensdag erop alles al geleverd!
Netjes met email waar je bestelling was.
Echt een aanrader!
Cijfer 9 omdat de track&trace-code niet werkte, anders een 10 gekregen.
Woensdagochtend 10-03-2021 besteld en, conform omschrijving, vrijdag 12-03-2021 geleverd door ups, om 11:10u.
Meindl island lady mfs active bleu nuit 2021 wandelschoenen. Betaald met creditcard.
Kinder ski-jack besteld, binnen 2 dagen ontvangen (netjes kunnen volgen via track&trace en dus snel vanuit Zuid-Frankrijk naar NL vervoerd). Helaas verkeerde maat, zelf via PostNL teruggestuurd. Na enige dagen netjes bevestiging van ontvangst en de dag erop geld terug ontvangen. Achteraf hadden wij waarschijnlijk gekozen voor een terugzend etiket van henzelf, dan had het mogelijk nog sneller gegaan! Al met al dus prima service!
Zeer slechte communicatie. Geen idee waar ik mijn product naar toe moet sturen. Retour wel aangemaakt.
Diverse levering met tussentijdse aanpassingen en retouren netjes geleverd gekregen met tevens correcte verrekening en restituties.
Bereikbaarheid klantenservices en communicatie kan beter, maar ja het bedrijf is gevestigd in Frankrijk.
Ik ben overall tevreden en ben blij met de producten tegen een goede prijs!
Krijg geen contact,geen antwoord op mail,telefonisch in de wacht om vervolgens eruit gegooid te worden
Reageren nergens op
10 Dagen geleden Rossignol ski’s besteld. Binnen 10 dagen geleverd. Ruim 150 euro goedkoper als elders.
Voor de zekerheid met creditcard gedaan, ivm de recensies die op internet staan.
Ik zeg gewoon doen #vaakbujtebange.
Ik heb een jas besteld en nooit gekregen. Klantenservice is nep en contact zoeken per formulier is ook nep!
Ze lijken een NL bankrekening te hebben. Allemaal aangifte doen zodat het resultaat wordt dat ze geen bankrekening meer mogen hebben, met alleen de meldingen hier worden ze niet opgerold.
Jas gekocht north face stuur hem terug zit al weken op me geld te wachten als het nog komt . dag 300 euro :(
En hele onsportieve klantenservice ze schelden je gewoon uit!
Geen een goed woord voor ze over