Ekosport.nl reviews

Alex
01-03-2022

Salmon supercross.

Fabrieksfouten in:

Neus van de linker schoen.

Zool van de linker schoen.

Veter koorden hebben verschillende lengtes.

Geen Salomon verstevigde veter lussen.

Nep schoenen.

Martijn
04-02-2022

Heel moeilijk een pakketje versturen blijkbaar

Tjonge jonge wat een oplichters dag dag €350 voor de skischoenen nooit geleverd maar volgens de track en tracé wel bij een ophaalpunt bij mij in de buurt van dpd

Antwoord van dpd was regel het lekker zelf met de verzender terwijl dpd het pakketje kwijt heeft geraakt volgens de track en trace

Ekosport niet bereikbaar telefoonnummer bestaat niet en e-mail reageren ze niet op

Wat een idioten

Mvg Martijn

Nicole
13-01-2022

Naar aanleiding van mijn klacht ingediend in december 2021, zou Ekosport nogmaals gaan werken aan een oplossing mbt de wandelschoenen welke lek zijn. Helaas.tot op heden niks meer vernomen, waardeloos flut bedrijf.koop daar niks. ze nemen je niet serieus , geld is binnen en bekijk het maar.

Ronald
03-06-2021

Prima service!

Bestelde goederen in weekend besteld

en woensdag erop alles al geleverd!

Netjes met email waar je bestelling was.

Echt een aanrader!

Wendy
13-03-2021

Zeer snelle levering

Cijfer 9 omdat de track&trace-code niet werkte, anders een 10 gekregen.

Woensdagochtend 10-03-2021 besteld en, conform omschrijving, vrijdag 12-03-2021 geleverd door ups, om 11:10u.

Meindl island lady mfs active bleu nuit 2021 wandelschoenen. Betaald met creditcard.

Jantine
03-03-2021

Prima service!

Kinder ski-jack besteld, binnen 2 dagen ontvangen (netjes kunnen volgen via track&trace en dus snel vanuit Zuid-Frankrijk naar NL vervoerd). Helaas verkeerde maat, zelf via PostNL teruggestuurd. Na enige dagen netjes bevestiging van ontvangst en de dag erop geld terug ontvangen. Achteraf hadden wij waarschijnlijk gekozen voor een terugzend etiket van henzelf, dan had het mogelijk nog sneller gegaan! Al met al dus prima service!

Monique
18-02-2021

Geen adres om schoenen te retourneren

Zeer slechte communicatie. Geen idee waar ik mijn product naar toe moet sturen. Retour wel aangemaakt.

Pat
12-02-2021

GOED maar bereikbaarheid en communicatie is te verbeteren.

Diverse levering met tussentijdse aanpassingen en retouren netjes geleverd gekregen met tevens correcte verrekening en restituties.

Bereikbaarheid klantenservices en communicatie kan beter, maar ja het bedrijf is gevestigd in Frankrijk.

Ik ben overall tevreden en ben blij met de producten tegen een goede prijs!

MENNO
26-01-2021

GEEN ENKEL REACTIE

Krijg geen contact,geen antwoord op mail,telefonisch in de wacht om vervolgens eruit gegooid te worden

Reageren nergens op

Robin
09-01-2021

Ski’s keurig geleverd

10 Dagen geleden Rossignol ski’s besteld. Binnen 10 dagen geleverd. Ruim 150 euro goedkoper als elders.

Voor de zekerheid met creditcard gedaan, ivm de recensies die op internet staan.

Ik zeg gewoon doen #vaakbujtebange.

Jook
08-01-2021

Malafide let op!

Ik heb een jas besteld en nooit gekregen. Klantenservice is nep en contact zoeken per formulier is ook nep!

Ze lijken een NL bankrekening te hebben. Allemaal aangifte doen zodat het resultaat wordt dat ze geen bankrekening meer mogen hebben, met alleen de meldingen hier worden ze niet opgerold.

Lorenzo
11-11-2020

Echt slecht

Jas gekocht north face stuur hem terug zit al weken op me geld te wachten als het nog komt . dag 300 euro :(

En hele onsportieve klantenservice ze schelden je gewoon uit!

Geen een goed woord voor ze over

Jelle
Jelle
04-09-2020

Bestelling nooit gekregen

Ze verdienen 0/10

Bestelling zomaar ergens verloren in Frankrijk, DPD kon niks helpen. Na 2 weken een complaint voor niet ontvangen goederen moeten invullen. Geld niet terug en goederen zal ik nooit zien. Laat u niet oplichten en bestel hier niets aub!

Filip
05-08-2020

Zelfs één ster is teveel

Besteld op 04/07/20, nooit geleverd. Gelukkig betaald met Paypal zodat ik via die weg mijn aankoopbedrag kon terugvorderen. Maar eerst werd ik door Ekosport verplicht om een document te ondertekenen dat mocht ik de schoen toch nog ontvangen ontvangen, dat ik ze niet zou aannemen. Een redelijk degoutante manier van werken. Als je er niet in slaagt om een paar loopschoenen te verzenden van Frankrijk naar België op een maand tijd dan moet je het probleem met je koerier bekijken en de consument niet meer lastigvallen met die rotzooi.

Arno
Arno
08-06-2020

Slechte levering via DPD frankrijk

Wandelschoen besteld op 28-5 echter via trace code van DPD blijven ze staan in depot in Frankriijk Centre de tri DPD de Le Coudray (191). Hier zijn de schoenen op 1-6 aangekomen echter staan ze er nu nog steeds.(8 dagen). Via mail gevraagd waarom ze in Frankrijk blijven staan. We hebbe problemen met verzenden naar Nederland, sorry maar bedankt voor je geduld.

Gevraagd waarom dit niet op site staat, hier staat nog steeds 2-3 dagen. Zou nu geen bestelling plaatsen bij Ekosport.

Piet
Piet
22-04-2020

Goede skischoenen

Ik heb een paar Salomon skischoenen besteld bij Ekosport nadat ze bij veel Nederlandse winkels waren uitverkocht. Binnen een week waren ze binnen, gewoon allemaal prima geregeld. Ik begrijp de commotie over slechte ervaringen dan ook niet zo goed!

Manon
12-12-2019

Komen afspraken niet na

Een winterjas besteld voor mijn zoon. Op de website staat dat binnen 2-3 dagen geleverd wordt. Ik wacht al 12 dagen. Je krijgt geen email dat het vertraagd is. En dan ook bijna 10 euro vragen voor verzendkosten. De eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb.

Maarten
06-08-2019

Snelle en goede levering

Heb paar ski's gekocht. Binnen een paar dagen netjes geleverd. Top!

Gaitan
12-06-2019

Schandalig!

De klantenservice laat enorm aan de wensen over. Na een product aan te kopen bij hen dat volledig verkleurd is, vertellen ze me dat dit met opzet zo gemaakt wordt omdat de fabrikanten dit zo willen. Je ziet duidelijk dat er iets mis is en dat dit niet het gewenste resultaat is.

Ik ging dan ook in andere winkels het product bekijken en daar staan ze allemaal in de perfecte blauwe kleur in plaats van afgebleekte bruine strepen.

Ze wijzen me hier gewoon de deur zonder enige oplossing en gooien mijn geld zomaar de vuilbak in.

Schandalig!

Pieter
29-03-2019

Erg tevreden

Blij met de goede prijs van mijn bestelling. Jammer dat de trackingscode die meegestuurd werd met de verzendbevestiging wat verwarrende informatie liet zien. Dit kwam omdat deze naar de Franse site van dpd ging en deze op den duur andere informatie gaf dan een andere gekoppelde code voor de Nederlandse dpd. Volgende keer zou ik het fijn vinden als de link het hele verzendproces werkt. Maar op mijn mail met vragen over de verzending werd snel en behulpzaam gereageerd, waardoor ik weer gerustgesteld was.

Meer Ekosport.nl reviews