Europeesche Verzekeringen24 ervaringen

Frank
18-03-2020

Doodzieke dochter mag niet terug

Mijn dochter heeft op Bali Dengue opgelopen en heeft kantje boord in een prive kliniek gelegen.
Nu gaat het gelukkig iets beter en mag zij hoogstwaarschijnlijk morgen weer naar huis.
Snap dat het Corona tijd is en dat de verzekeringsmaatschappijen overvraagt worden, maar dat je er niet een medische noodzaak aan toe wil kennen dat zij nu naar huis kan vind ik onbegrijpelijk.
Het is het seizoen voor het Dengue virus (muggen) nu nog een besmetting en het kan fataal aflopen.

Stuk uit de polis voorwaarden van de Europeesche "Wordt u of een van uw verzekerde reisgenoten tijdens de reis
minimaal één nacht in het ziekenhuis opgenomen? Dan heeft u ook recht op een vergoeding op basis van afbreking van uw reis."
Accepteer dit niet

Anton
16-01-2020

Geen reactie, al maanden niet.

Schade aangemeld. Laptop gestolen op de luchthaven. Al jaren bij elke reis alle mogelijke verzekeringen aangeschaft. Wil ik er over bellen, onbeschoft behandeld worden, ophangen als ik vriendelijk vraag naar stand van zaken. Geen reactie op de mail. Al maanden niet.

Daan
01-07-2019

Annulering Vakantie

Zeer tevreden. Na ziekenhuisopname en operatie de vakantie moeten annuleren.
Na het aanleveren van alle bewijsstukken hebben we het gehele bedrag terug gekregen. Echt niet verwacht door alle spookverhalen die je leest over de Europeesche.

Anthony
08-03-2019

Verzekering wilt gestolen spullen niet uitkeren

Februari 2019 ben ik naar cuaracao gegaan voor 9 dagen ontspanning, echter werd op het strand toen ik even heerlijk was weg gevallen in het zonnetje voor 30 minuten mijn spullen gestolen, dit gelijk gemeld bij de verzekering en daarna ook naar de politie gegaan voor aangifte. Terug in Nederland alles opgestuurd en je raad het al oordeel is dat ze niet uitkeren omdat ik niet al het mogelijke heb gedaan volgens hun? Totale onzin! Gelukkig rechtsbijstand dus word vervolgd

Ernie
03-11-2018

Dit kun je geen verzekering meer noemen

Deze organisatie is gespecialiseerd in het ontwijken van claims, ook als deze aantoonbaar terecht zijn. Zorg voor een goede rechtsbijstandverzekering als je hier een reisverzekering wilt afsluiten. Geef vooral niet op. Ik heb uiteindelijk ook gelijk gekregen na heeeeel lange tijd! Het zijn zeer onvriendelijke en gevoelloze types hier.

Katja
15-10-2018

Extra kosten vergoed

We hebben extra kosten tijdens onze reis moeten maken door de vertraging van eerste vliegtuig, en die zijn vergoed door de Europeesche V. Bedankt!

H.
12-07-2018

Schade aan fotocamera

Schade gemeld met online formulier, nota’s en foto’s toegestuurd. Of dit niet voldoende was, bleven ze maar vragen en bewijzen vragen. Heb de de kleine letterjes helaas van de polis achteraf gelezen maar dit is een maatschappij die liever helemaal niet of het liefst zo weinig mogelijk uitkeerd. Van verzekeren is bijna geen sprake, dit is puur geld opstrijken. Jammer dat de verzekering via een link bij de reisorganisatie gedaan ipv eerst goed verder te kijken.

Nele
08-07-2018

Enkel behulpzaam zolang ze geld aan je kunnen verdienen

Duur voor wat ze in realiteit aanbieden en in realiteit weinig dekking

Ron
20-04-2018

Europesch verzekering niet doen

Raad het af want doen heel moeilijk en helpen je niet of nauwlijks maar wel betalen elke keer tot je een aanrijding krijg zijn ze ineens niet thuis

Johan
Johan
20-01-2018

Bijzonder onbetrouwbare maatschappij

Zij doen er alles aan om een terechte schadeclaim af te wijzen. Als je daar in verweer gaat, zeggen ze gewoon de polis op zonder reden

Stefaan
14-04-2017

Annulatieverzekering die men niet kan gebruiken

Mijn beide kinderen ( en vriend van dochter) hadden bij europeesche verzekering een annulatieverzekering afgesloten. Door omstandigheden kreeg mijn zoon geen visum voor de bestemming. Volgens europeesche verzekering kunnen ze niet gebruik maken van de annulatieverzekering omdat het zijn schuld is dat hij geen visum krijgt ondanks het feit dat hij bij het boeken van de reis hiervan niet op de hoogte was. Medereizigers kregen ook geen vergoeding ondanks een rijkelijk betaalde verzekering van om en bij de 400€. Zelfs de meerprijs die mijn dochter en haar vriend diende te betalen om alsnog op reis te kunnen vertrekken konden ze niet verhalen!

M v
20-10-2016

Rekenen precies om niet uit te keren

Reageren traag en wat ze reageren is om je claim af te wijzen. Rekenen precies dat je claim niet uitgekeerd hoeft te worden. Wel premie opstrijken maar als er geval voordoet waar je juist de verzekering hebt afgesloten zijn ze zakelijk en wijzen alles af. Geen mogelijkheid tot persoonlijke oplossing of coulance, geen medeleven.

Ton
11-07-2016

Waardeloze reisverzekering

Men communiceert slecht, info nauwelijks op te zoeken via Internet, aan de telefoon zeer klantonvriendelijk. Een absolute afrader dus!

Colin ray
05-12-2015

Premie betalen maar schade uitkeren?

Beste mensen, als iemand verzekerd is door de Nederlandse Ski Vereniging, Zomer en Winter dekking, en er staat achter Europeesche, pas goed op. Mijn geval:mijn vrouw moest een operatie ondergaan terwijl wij op vakantie waren in Spanje. Zeer typisch het eerste verzoek aan SOS en de Nederlandse Ski Vereniging om mijn onkosten te betalen of hierin tegemoet te komen, in de eerste briefwisseling het antwoord zeer negatief: wij betalen niets uit want volgens SOS/Europeesche dit was een geplande operatie. Gelukkig is er in de laatste 35-40 jaar dat ik de verzekering heb,niets ernstigs is gebeurd. Dit is de eerste keer, maar ja, al deze jaren premie betalen, een klein claimpje, minder dan Euro 200, en de verzekering is niet thuis.
Dit zijn in mijn ogen de twee slechtste verzekeringen. Ik heb ook toestemming gegeven aan deze verzekering om contact op te nemen met mijn zorgverzekering om bewijs te leveren dat dit geen geplande operatie is .Maar ja, de Europeesche is groot en ik ben klein.

Rene
16-10-2015

Onbetrouwbaar

Een reisgezelschap had een extra annuleringsverzekering bij de Europeesche afgesloten. Reden om gebruik te maken van deze verzekering was het verlies van een baan (geen verlenging contract). Doch er werd gelukkig een nieuwe baan gevonden; echter een van de reizende kreeg geen verlof (tereche rede voor annuleren) voor de geplande reisperiode. Claim ingediend bij de europeesche doch deze wijzen deze af omdat er geen uitkering was aangevraagd (nb. staat nergens in de voorwaarden en men is ook niet verplicht om dit te doen). Daarnaast was hier sprake van enkele dagen zonder werk. Gelukkig hadden de reizende ieder nog een doorlopende annuleringsverzekering bij respectievelijk ABN/ AMRO en de ANWB. Deze maatschappijen hebben ieder voor zich de claim naar grote tevredenheid en tot de laatste cent afgehandeld. Dus blijf weg bij de europeesche. Had vroeger een goede naam maar nu uitermate onbetrouwbaar en er is totaal geen enkele rechtmatigheid te ontdekken.

Tjeu Moonen
18-09-2015

Lees de voorwaarden altijd goed Door !!

Mijn zoon had een reisverzekering via europeesche verzekeringen. Iphone 6 , glas defect . Antwoord : De reparatie kosten van 190€ zijn niet relevant. De basis voor de (eventuele) vergoeding is het maximum verzekerd bedrag. Het maximum verzekerd bedrag voor telefoons is op uw Basisdekking € 100.00. Het eigen risico is echter ook € 100.00 , zodat wij geen vergoeding kunnen verlenen . Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen !!!

Pieter
02-09-2015

Slechte verzekering europeesche

Mijn dochter van drie werd ziek op vakantie zijn naar huis trug gekeerd we hadden een annulering verzekering afgesloten bij europeese verzekering.
Schade gemeld bij de verzekering en het antwoordt was dat het niet nood zakelijk was om trug naar huis te keren dus geen vergoeding

Advies van mijn is geen annulering verzekering afsluiten hier je krijg toch niets trug
Moet eerst dood gaan voor je iets krijg schijnbaar

Elise
13-03-2015

Waardeloze verzekering

We hebben onze reis moeten annuleren wegens ziekte van mijn man, konden de verklaring van de specialist laten zien, en toch krijgen we maar 35% van de reissom terug. Waardeloze verzekering!

RB
07-04-2013

Auto in oktober 2010 gestolen (klassieker). Verzekering keert niet uit en probeert op allerlei wijzen te voorkomen dat men moet uitkeren. Nu in gerechtelijke procedure die veel geld kost, maar Europeesche kan aan advocaatkosten makkelijk geld uitgeven zodat ze niet hoeven uit te keren.
Waardeloze verzekering, je verliest het altijd tegen een kapitaalkrachtige verzekeringsmaatschappij die een langere (financiele) adem heeft.
Nu moet ik bewijzen dat mijn auto gestolen is!!!
Sluit geen verzekering af bij deze maatschappij

Jb
11-04-2011

Boot gezonken, daders niet gevonden, geen schadevergoeding
Waardeloze verzekering probeert overal onderuit te komen
Luistert absoluut niet naar tegen argumenten
Wuift alles weg
Bijzonder onprettig om aldus behandeld te worden als slachtoffer van een misdrijf

Meer Europeesche reviews
Welk cijfer geef jij Europeesche Verzekeringen?