Diana
22-02-2023

Al ruim 20 jaar reis/annuleringsverzekering bij Europeesche. Pasgeleden reis moeten annuleren vanwege een ongelukje waarna een operatie, waardoor tijdelijk niet kunnen lopen. Zonder problemen reisgeld teruggekregen. Toevallig ook al zo'n 3 jaar geleden, vanwege persoonlijke omstandigheden reisgenoot, mijn reisgeld terugontvangen.

Tot op heden een goede verzekering.

Sanne
29-01-2023

We hebben een annuleringsverzekering afgesloten bij Landal bij de Europeesche verzekering. Zaak was eerst afgesloten zonder resultaat. Na veel mailen en bellen hebben we weer alles moeten sturen en u na 1,5 maand hebben we bijna al ons geld terug

V zwart
23-12-2021

Dit zijn Oplichters! Mijn telefoon is kapot gegaan op vakantie bij thuiskomst meteen contact opgenomen met europeesche verzekeringen. Alle stukken waarom ze vroegen heb ik aangeleverd heb een iPhone 11 pro die niet meer te maken viel. Ben bij applestore geweest voor offerte die zeiden kost 629,- Na een maand wachten krijg ik een e-mail waarin staat dat ze 200 willen vergoeden. Ik raad iedereen aan om zich hier nooit te laten verzekeren. Vraag me af dat als je een duur horloge heb terwaarde van 12000,- en hij is kapot of word gestolen dan schepen ze je ook af met 500,- Nogmaals wegblijven bij deze verzekering ze willen alleen maar geld binnenharken maar als er iets is vergoeden ze bijna niks!

23-12-2021

Niet met deze partij in zee gaan! OPLICHTERS!

Schade op vakantie aan telefoon. Bij terugkomst meteen contact opgenomen met Europeesche Verzekeringen en ik moest een paar vragen formulieren invullen. Zo gezegd zo gedaan. Binnen 10 dagen zou het afgehandeld zijn. Na 2 weken krijg ik een email dat ze aanvullende informatie wilden zoals tot in de detail hoe het gebeurt was en een offerte van de reparatie indien nog mogelijk was. Ik ben na de winkel gegaan en heb een offerte van 385 euro. Nieuwprijs is 580 euro. Na 2 weken krijg ik een mail dat ik 108 euro vergoed zou krijgen. Ik ga proberen om alle stukken nog op internet te krijgen zodat iedereen alles ken zien. Ik heb contact opgenomen en ze zeiden ja mobiele telefoons geven wij nooit veel vergoeding voor. Wist niet wat ik hoorde. Ga niet inzee met deze OPLICHTERS! Willen alleen maar INNEN! De stukken van de hele afhandeling plaats ik nog zodat iedereen het zelf kan zien!

Stefaan
14-04-2017

Annulatieverzekering die men niet kan gebruiken

Mijn beide kinderen ( en vriend van dochter) hadden bij europeesche verzekering een annulatieverzekering afgesloten. Door omstandigheden kreeg mijn zoon geen visum voor de bestemming. Volgens europeesche verzekering kunnen ze niet gebruik maken van de annulatieverzekering omdat het zijn schuld is dat hij geen visum krijgt ondanks het feit dat hij bij het boeken van de reis hiervan niet op de hoogte was. Medereizigers kregen ook geen vergoeding ondanks een rijkelijk betaalde verzekering van om en bij de 400€. Zelfs de meerprijs die mijn dochter en haar vriend diende te betalen om alsnog op reis te kunnen vertrekken konden ze niet verhalen!

M v
20-10-2016

Rekenen precies om niet uit te keren

Reageren traag en wat ze reageren is om je claim af te wijzen. Rekenen precies dat je claim niet uitgekeerd hoeft te worden. Wel premie opstrijken maar als er geval voordoet waar je juist de verzekering hebt afgesloten zijn ze zakelijk en wijzen alles af. Geen mogelijkheid tot persoonlijke oplossing of coulance, geen medeleven.

11-07-2016

Waardeloze reisverzekering

Men communiceert slecht, info nauwelijks op te zoeken via Internet, aan de telefoon zeer klantonvriendelijk.

Een absolute afrader dus!

Colin ray
05-12-2015

Premie betalen maar schade uitkeren?

Beste mensen, als iemand verzekerd is door de Nederlandse Ski Vereniging, Zomer en Winter dekking, en er staat achter Europeesche, pas goed op. Mijn geval:mijn vrouw moest een operatie ondergaan terwijl wij op vakantie waren in Spanje. Zeer typisch het eerste verzoek aan SOS en de Nederlandse Ski Vereniging om mijn onkosten te betalen of hierin tegemoet te komen, in de eerste briefwisseling het antwoord zeer negatief: wij betalen niets uit want volgens SOS/Europeesche dit was een geplande operatie. Gelukkig is er in de laatste 35-40 jaar dat ik de verzekering heb,niets ernstigs is gebeurd. Dit is de eerste keer, maar ja, al deze jaren premie betalen, een klein claimpje, minder dan Euro 200, en de verzekering is niet thuis.

Dit zijn in mijn ogen de twee slechtste verzekeringen. Ik heb ook toestemming gegeven aan deze verzekering om contact op te nemen met mijn zorgverzekering om bewijs te leveren dat dit geen geplande operatie is .Maar ja, de Europeesche is groot en ik ben klein.

Rene
16-10-2015

Onbetrouwbaar

Een reisgezelschap had een extra annuleringsverzekering bij de Europeesche afgesloten. Reden om gebruik te maken van deze verzekering was het verlies van een baan (geen verlenging contract). Doch er werd gelukkig een nieuwe baan gevonden; echter een van de reizende kreeg geen verlof (tereche rede voor annuleren) voor de geplande reisperiode. Claim ingediend bij de europeesche doch deze wijzen deze af omdat er geen uitkering was aangevraagd (nb. staat nergens in de voorwaarden en men is ook niet verplicht om dit te doen). Daarnaast was hier sprake van enkele dagen zonder werk. Gelukkig hadden de reizende ieder nog een doorlopende annuleringsverzekering bij respectievelijk ABN/ AMRO en de ANWB. Deze maatschappijen hebben ieder voor zich de claim naar grote tevredenheid en tot de laatste cent afgehandeld. Dus blijf weg bij de europeesche. Had vroeger een goede naam maar nu uitermate onbetrouwbaar en er is totaal geen enkele rechtmatigheid te ontdekken.

Tjeu Moonen
18-09-2015

Lees de voorwaarden altijd goed Door !!

Mijn zoon had een reisverzekering via europeesche verzekeringen.

Iphone 6 , glas defect .

Antwoord :

De reparatie kosten van 190€ zijn niet relevant.

De basis voor de (eventuele) vergoeding is het maximum verzekerd bedrag.

Het maximum verzekerd bedrag voor telefoons is op uw Basisdekking € 100.00.

Het eigen risico is echter ook € 100.00 , zodat wij geen vergoeding kunnen verlenen .

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen !!!

02-09-2015

Slechte verzekering europeesche

Mijn dochter van drie werd ziek op vakantie zijn naar huis trug gekeerd we hadden een annulering verzekering afgesloten bij europeese verzekering.

Schade gemeld bij de verzekering en het antwoordt was dat het niet nood zakelijk was om trug naar huis te keren dus geen vergoeding

Advies van mijn is geen annulering verzekering afsluiten hier je krijg toch niets trug

Moet eerst dood gaan voor je iets krijg schijnbaar

Elise
13-03-2015

Waardeloze verzekering

We hebben onze reis moeten annuleren wegens ziekte van mijn man, konden de verklaring van de specialist laten zien, en toch krijgen we maar 35% van de reissom terug. Waardeloze verzekering!