Europosters.nl13 ervaringen

Ila
13-01-2021

Zeker geen aanrader

Zeer slechte klantenservice! Geen aanrader om iets te bestellen. Kalender kwam na een maand nog niet binnen. De mail die ik erover stuurde werd genegeerd. Na een maand via whatsapp gevraagd waar het bleef. Was onderweg beschadigd, dus maar niets laten horen. Wel geld teruggekregen. Conclusie: waardeloze webshop.

Ro
05-11-2020

Slechte klantenservice

Ik had het verkeerde postcode opgegeven. Ik had postnl gebeld om te vragen hoe het zit en zij vertelden mij dat het pakketje bij een sorteercentrum was geleverd en terug gestuurd zou worden.

Ik heb europosters hierover gemaild en ik kreeg als reactie dat ik mijn geld terugkrijg zodra ze hem hebben. Ik reply met de vraag of ze laten weten wanneer ze het hebben of als ik gewoon mijn bank in de gaten moet houden.
Geen reactie meer.
Een week later vroeg ik of ze het pakketje al hadden, anders moet ik postnl weer bellen.
Geen reactie.
Weer een week later. Ik denk, laat ik nog een mail sturen maar dan via een andere mailadres en de vraag net anders gesteld.
Binnen een halfuur een reactie. Ze zeiden dat ze het pakketje nog niet hadden.

Dus ik bel postnl weer. Wat blijkt nou, is dat het pakketje nooit is teruggestuurd. Omdat er geen afzender adres op stond. Dus het kon nooit teruggestuurd worden. Het zit nu vast bij het depot.
Europosters moet hun nu bellen en het adres opgeven. Ik mag dat niet doen.
Dus ik mail europosters met wat ik hier in de review neerzet en ik kreeg als reactie: 'you will be refunded when the parcel is returned.'
Niks van erkenning of dat ze laten weten dat ze gaan bellen.

Slechte klantenservice.

01-09-2020

Europosers!

Met een erg mooie en gelikte site weten ze je snel als klant te binden. Echter wacht ik al maanden op mijn bestelling en ik verwacht dat deze ook niet zal komen.

Op mijn mails wordt steevast met een geautomatiseerde e-mail geantwoord waarin ze zeggen dat ik een verkeerd adres heb opgegeven. Bij deze wees gewaarschuwd!

Bestel bij large.nl! Een mooi Nederlands bedrijf waar je wel krijgt waarvoor je betaalt.

Erik
28-06-2020

Mooi aanbod, netjes geleverd

Prima aanbod aan posters die ergens anders niet te koop zijn. Netjes verpakt en verzonden. Wordt verzonden uit Tsjechië, kan dus wat langer duren en contact is dan wellicht wat lastiger. Klantenservice niet nodig gehad. Gewoon goede ervaring met deze webwinkel.

Jonathan
16-01-2020

Slechte ervaring

Goederen niet ontvangen en refund gevraagd. Na 2 maanden nog steeds geen refund en geen goederen. Klacht ingediend.

Mo
16-12-2019

Europosters: nep of niet?

Ik heb sterk de indruk dat Europosters.nl een nep-webwinkel is. Geen contact mogelijk, bestelling is nog steeds niet ontvangen.

Gerard
06-05-2019

WAARDELOZE KLACHTAFHANDELING

Nog nooit zo een slechte klachten afwikkeling mee gemaakt.
Strepen op de banen van posterbehang lopen niet door.
Heb dat gemaild met foto en ordernummer enz.
Antwoord wat wilt u het liefste hoe wij dit gaan oplossen.
Heb daarop gezegd of geld terug of nieuwe poster.
Hun antwoord .graag ordernummer of ze dat al niet hadden!
Heb opnieuw dus ordernummer gestuurd en toen viel mijn mond pas echt open.
U heeft volgens ons de juiste poster ontvangen?
Of mijn klacht daarover ging echt onbegrijpelijk.
Ik zal daar nooit meer iets kopen ben zwaar teleurgesteld in EUROPOSTERS.NL

Rutger
12-01-2019

Paar dagen later dan aangekondigd, maar verder prima

Had net voor nieuwjaar 4 posters besteld. Zouden 2 januari komen, en kreeg meteen track & trace nummer.
Daar was 4 januari nog steeds niets veranderd dus mailtje gestuurd. Kreeg binnen een half uur bevestiging dat de posters echt waren verstuurd. En inderdaad kwamen ze 6 januari met de post.
Netjes verpakt in koker, met extra beschermende vellen.

Sheila
09-08-2018

Geen levering en geen geld terug

2 posters besteld, 1 is geleverd andere niet. Deze was niet op voorraad. Ik had de posters al betaald. Dus moest van de ene poster mijn 22 euro terugkrijgen. Per mail ze benaderd tot 2 maal toe. Geen reactie. Contact met de verkopers gezocht via Paypal, weken de tijd gegeven om te reageren. geen reactie. Nu een claim ingediend via Paypal. Gelukkig dat ik via Paypal betaald had anders kon ik naar mijn geld fluiten. Vindt het zeer klantonvriendelijk

Thomas
Thomas
28-03-2018

Geen levering na 15 dagen nu

Ik heb ruim 2 weken terug voor €50 posters besteld en heb nog niks ontvangen, ook op mijn vraag waar het blijft geen reactie, telefoonnummer op de site werkt niet.

Dit lijkt zeer sterk op een scam website. google haal hem eraf!

Tim
19-05-2016

Www.europosters.eu Ik hoop dat ik alsnog krijg waarvoor ik betaald heb!

Ik heb onmiddellijk nadat ik mijn bestelling geplaatst heb betaald via overschrijving. Ik vond het al vreemd dat ik dezelfde dag en de dag daarna al een aanmaning kreeg dat ik moest betalen. Ik heb dan een mail naar de klantendienst gestuurd, waarop ik een onverzorgde mail terug kreeg waarin me gevraagd werd om bewijs stukken door te sturen. Ik heb hun dit doorgestuurd maar ik heb tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Zoals het er nu naar uitziet ben ik opgelicht!

Carolien Verberne
01-12-2015

Geen levering, geen klantcontact

Jammer,

Geen levering ontvangen en klantcontact was na drie emails van mij zijde kennelijk niet mogelijk. Geld is overigens wel afgeschreven.

Marjan
15-04-2015

Contact waardeloos, te laat met levering!

Mijn eerste bestelling, was een cadeau voor mijn nichtje(paardenposters). Ik bekijk altijd heel goed of een webshop op tijd kan bezorgen. De hele website dus uitgekamd, en RUIM OP TIJD besteld!

- Geen bevestiging
- Levertijd op website klopt niet
- Tijdig geannuleerd
- Zelf retour sturen betalen

Na een week heb ik een mail gestuurd (voor de zekerheid), gezegd dat de bestelling waarschijnlijk niet gelukt was. En dat ik voor de zekerheid de bestelling wilde annuleren.
Een week later kreeg ik pas antwoord. De bestelling was wel gelukt, en nu onderweg. Ja nu wel...
Het terugsturen moest ik dus zelf ook nog betalen Grrr...

- Alweer geen bevestiging...
- Geen reactie op e-mail
- En haal dat telefoonnummer er dan af

2e keer besteld...
Op tijd besteld, want voorraad producten worden volgens hun binnen 2 dagen geleverd.
Zondag bestelde ik de "voorraad" producten, die ik donderdag cadeau wilde doen.

Moet goedkomen dacht ik, met 2 dagen speling!

- Weer een e-mail gestuurd
- Gebeld meerdere keren (niet opgenomen)
- Niets... tot nu toe..
- Wel te Laat

Hier bestel ik NOOIT weer.

Welk cijfer geef jij Europosters.nl?