Europosters.nl4 ervaringen

Thomas
Thomas
28-03-2018

Geen levering na 15 dagen nu

Ik heb ruim 2 weken terug voor €50 posters besteld en heb nog niks ontvangen, ook op mijn vraag waar het blijft geen reactie, telefoonnummer op de site werkt niet.

Dit lijkt zeer sterk op een scam website. google haal hem eraf!

Tim
19-05-2016

Www.europosters.eu Ik hoop dat ik alsnog krijg waarvoor ik betaald heb!

Ik heb onmiddellijk nadat ik mijn bestelling geplaatst heb betaald via overschrijving. Ik vond het al vreemd dat ik dezelfde dag en de dag daarna al een aanmaning kreeg dat ik moest betalen. Ik heb dan een mail naar de klantendienst gestuurd, waarop ik een onverzorgde mail terug kreeg waarin me gevraagd werd om bewijs stukken door te sturen. Ik heb hun dit doorgestuurd maar ik heb tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Zoals het er nu naar uitziet ben ik opgelicht!

Carolien Verberne
01-12-2015

Geen levering, geen klantcontact

Jammer,

Geen levering ontvangen en klantcontact was na drie emails van mij zijde kennelijk niet mogelijk. Geld is overigens wel afgeschreven.

Marjan
15-04-2015

Contact waardeloos, te laat met levering!

Mijn eerste bestelling, was een cadeau voor mijn nichtje(paardenposters). Ik bekijk altijd heel goed of een webshop op tijd kan bezorgen. De hele website dus uitgekamd, en RUIM OP TIJD besteld!

- Geen bevestiging
- Levertijd op website klopt niet
- Tijdig geannuleerd
- Zelf retour sturen betalen

Na een week heb ik een mail gestuurd (voor de zekerheid), gezegd dat de bestelling waarschijnlijk niet gelukt was. En dat ik voor de zekerheid de bestelling wilde annuleren.
Een week later kreeg ik pas antwoord. De bestelling was wel gelukt, en nu onderweg. Ja nu wel...
Het terugsturen moest ik dus zelf ook nog betalen Grrr...

- Alweer geen bevestiging...
- Geen reactie op e-mail
- En haal dat telefoonnummer er dan af

2e keer besteld...
Op tijd besteld, want voorraad producten worden volgens hun binnen 2 dagen geleverd.
Zondag bestelde ik de "voorraad" producten, die ik donderdag cadeau wilde doen.

Moet goedkomen dacht ik, met 2 dagen speling!

- Weer een e-mail gestuurd
- Gebeld meerdere keren (niet opgenomen)
- Niets... tot nu toe..
- Wel te Laat

Hier bestel ik NOOIT weer.

Welk cijfer geef jij Europosters.nl?