Bestelling onvolledig, geen reactie op klachten.
Plant van 85cm besteld, maar de geleverde doos was 45cm. Plant was verpakt in een plastic zak met een prop papier 'ter bescherming' en compleet uitgedroogd. Zoals gebruikelijk heeft GLS er een bende van gemaakt en is de plant compleet vernield aangekomen. Op email wordt niet gereageerd. Telefonisch heb ik eerst een keer 40 minuten in de wacht gestaan zonder iemand aan de lijn te krijgen. De dag erna is de klacht optie in het keuzemenu uitgeschakeld, grote bestellingen geeft direct voicemail en de overige opties verwijzen naar de website waarna de verbindinh wordt verbroken. Gevalletje kop in het zand, waardeloze service. Bestel hier niet.
Do not order from Fleur.nl! I ordered from them over a month ago, and the order never arrived. Customer service is terrible - they are unreachable by phone and they are unresponsive to emails. Choose any other plant site to order from.
Had 2 planten besteld en 1 daarvan was echt om te huilen. Hij was beschadigd en zag er niet uit. Kan gebeuren. Maar als je dan contact opneemt met duidelijke foto's erbij, en vervolgens helemaal niks hoort. Dat vindt ik echt niet kunnen! Zal hier nooit geen plant meer bestellen.