Gamma1 ervaring

Pien
07-07-2019

Stuur gratis retour en betaal zelf

Paar week geleden nog heb ik ze laten weten dat ik al 2 jaar niks meer bij hun koop. Hun reactie: "Bedankt voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat je het er niet mee eens bent. Ik hoop dat we je toch nog een keer terug kunnen zien als klant. Met vriendelijke groet,." Nee ik kom niet weer en heb hun verzocht mijn account bij hun te verwijderen. Paar jaar geleden plaatste ik een lange bestelling bij de Gamma, waaronder een achterlicht voor de fiets. Helaas zat daar een kras op. Heb het meteen gemeld bij hun klantenservice. Het was geen probleem; ik kon het retour sturen en zij zonden mij een mail met een -al betaalde- retourbon/label. Gamma heeft alles zo mooi geregeld wb hun retourbeleid. Het staat allemaal zo keurig op hun website. Ik was nog zo lief om een bestelde zaklamp die veel te groot bleek, aan iemand anders te geven. Dus had ik alleen dat beschadigde achterlicht om retour te sturen. Ze zeggen nog: 'ga naar een bouwmarkt van ons en u kunt het daar heel gemakkelijk regelen' Maar daar moet ik een eind voor reizen en dat jaagt mij ook weer op kosten voor iets wat mijn schuld niet is. Het achterlicht was wel goed, maar ik ga echt niet met een kras erop fietsen. Teruggestuurd, binnen de termijn, alles volgens de regeltjes, ik ook keurig gedaan. En Gamma regelt het verder. Maar dan wel op hun manier. Ik krijg slechts een paar cent terug van het aankoopbedrag. Ze trekken er mooi 4.95 Euro vanaf, lekker voor hun zelf. Ik mag opdraaien voor hun rotzooi. Want ik stuur niet vrijwillig iets retour. Het was mijn fout niet. Goed we gaan wel weer naar de fietsenmaker om de hoek. Heb ik gedaan ook. Duurder maar dan wel een die gaaf en heel is. Waarom ik mij druk maak over 5 Euro? Als ik 10 van dit soort zaken heb in een paar jaar, dan zijn we wel 50 Euro verder. Dat loopt aardig op. Als over 5 jaar mijn account daar nog steeds staat dan laat ik het hun weer even weten.

Welk cijfer geef jij Gamma?