Gamma reviews

Recente Gamma reviews

Ronald
Ronald
13-08-2021

Gamma webwinkel niet erg professioneel !

Gamma niet erg professioneel!

Bestelling online geplaatst op 20/07/2021 en gamma zou leveren op 22/07/2021. Op 22/07/2021 berichtte gamma dat de levering 2 weken later zou plaats vinden. Ik heb meerder keren geprobeerd telefonisch gamma te bereiken maar gamma had geen respondent ter beschikking, dit om eventueel in mijn nabije gamma winkel het zelfde toestel te gaan afhalen. Op 10/08/2021 kreeg ik van gamma een bericht anulatie van mijn aankoop en is de betaling terug gestort. We zijn nu 3 weken later en geen stap verder. Volgende maal zal ik elders mijn bestellingen plaatsen!

Pieter
19-07-2021

Niet te leveren schuurbladen Metabo

Jaren geleden een Metabo fsr200 schuurmachine gekocht. Prima apparaat. Echter kan Gamma de schuurblaatjes niet leveren. Het formaat is te afwijkend met het arsortiment. Wel kan je bij de vak of groothandel voor bedrijven deze artikelen kopen of zoals Gamma Hoofddorp het voorstelde, zoek zelf maar op internet. Dus koop geen Metabo schuurapparaat bij Gamma. Geen goede service of voorraad beheer.

Fouad
14-07-2021

Koop niet bij Gamma

Ongelooflijk! Gisteren een uitschuifbare gordijnrails gehaald bij Gamma amsterdam noord van Max 300 meter deze bleek te kort te zijn! Ik vandaag terug naar de gamma om deze om te ruilen krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is omdat deze al uit de verpakking is en Gamma deze niet meer kan door verkopen. De rails zat een stuk plastic verpakking en is onmogelijk om deze na openen terug te doen. “ moet je maar goed afmeten” zegt de medewerker. Ik zeg dat ik dit niet pik en de boel escaleerde. Politie erbij enz., Gamma zo ga je niet om met klanten komt nog een officiële klacht aan

Jennifer
15-06-2021

Slechte klantenservice!

Ik bel van te voren zodat ik niet voor niks helemaal naar de winkel rij om een product aan de kant te leggen, want er is er nog maar 1 op voorraad. Ik geef de aanbiedingsprijs 262.50, productnummer 258442 en meneer vraagt nog je bedoeld de Altrex Reformladder All Round 3x12 treden, ja inderdaad de 3x12 treden. Na lang zoeken vinden ze hem. Wij gaan het ophalen. Hebben ze de 3x9 apart gezet en kunnen ze de 3x12 niet in de winkel vinden. 1 voor niks omgereden ivm wegwerkzaamheden, tijdrovend en milieuonvriendelijk want het is voor niets en vervolgens weigert gamma ook met een gepaste oplossing te komen! We moesten maar lekker naar de andere gamma rijden, bijna 30km de andere kant op! Of online bestellen zonder tegemoetkoming van de verzendkosten of 10 dagen wachten tot het weer in de winkel beschikbaar was. Echt teleurgesteld in de klantenservice! Houdoe, wij gaan naar de Praxis!

Willem
04-06-2021

Klantenservice onbereikbaar

Zweefparasol met voet besteld. Ondanks mailbericht werd deze niet opgestuurd naar de vervoerder.

Klantenservice via telefoon pogen te bereiken. Na totaal 10 pogingen en uren wachten hiermee gestopt. Via vestiging hier in Zwijndrecht geprobeerd, maar ook deze lukt het niet contact te krijgen met de eigen webshop!

Via de mail krijg je alleen maar ticketnummers die je telefonisch! moet melden.

Order geannuleerd per mail via webformulier. Zou niet kunnen eerst maar heeft nu ineens de status geweigerd gekregen. Hoop nu maar dat ze het geld terug gaan storten.

Zeer teleurstellend! Slechte communicatie en wanbeleid van gamma.nl

Guus
04-05-2021

Waardeloos bedrijf ik ben een maand bezig geweest om een verkeerd product retour te laten sturen naar gamma, steeds de belofte dat ze het product ophalen maar ze doen geen ene flikker wat een kxxx bedrijf bestel aub nooit iets online wat eventueel terug moet

Yam
17-04-2021

Koop nooit wat bij Gamma!

Op 29/3 jaloezieën besteld. Hebben beloofd binnen 15 werkdagen zou het binnen krijgen.

Daarna kreeg mail binnen dat het zou vertraagd worden naar 17/5. Na lang wachten op klantenservice krijg je een onvriendelijke jongen aan de telefoon! We kunnen er niks aan doen het product heeft vertraging! Eerst zeggen ze dat ik niet kan annuleren, eenmaal doorgevraagd kon het ineens wel. Heel vaag allemaal. Jaloezieën zijn geannuleerd en nu wachten op mijn geld. Mensen ga nooit naar Gamma slechtste service ever!

Theo
03-04-2021

Slecht en onkundig personeel

Bij de gamma helmond werken onopgeleid ongeiteresserd personeel en kunnen zeker niet meedenken. ( zelfs mens onvriendelijk )

Doen wel bij de hand maar zijn ze zeker niet.

Ik ben er klaar mee, heb met andere bouw markten betere ervaring.

Heb meerder malen een rot ervaring daar en problemen kun je er niet oplossen, dan wordt je een verhaaltje broodje aap op de mouw gespeld pfffff.

Jammer ik heb het daar gehad.

Tea
12-03-2021

Gewoon goed

Gewoon goed mensen denken met je mee dat vind ik wel fijn

Wander
04-03-2021

Slechte klantenservice

Probleem is niet dat er soms iets fout gaat bij Gamma. Probleem is dat je door de klantenservice vervolgens van het kluitje in het riet wordt gestuurd. Geen enkele klant focus.

Aankoopbedrag wordt niet teruggestort via PayPal na annulering van de koop. Oppassen dus.

Maarten
22-02-2021

Click en collect slecht

Slecht georganiseerd, lange wachttijden in de winkel en als het product niet goed is moet je wachten tot na de Lock down om je geld terug te krijgen.

Elma
Elma
18-02-2021

Bestel niet via Click en Collect

Bestel niet via Click & Collect. Als het product niet goed is kun je het niet retourneren of omruilen. Dat kan pas als de winkel weer open is. Absurd gewoon!

Szymon
Szymon
06-02-2021

Onbetrouwbare verkoper

Pas op voor deze oplichters. Ik heb meubels besteld met een specifieke leverdatum. Ik heb meubels besteld die op voorraad waren. Het is al 5 weken te laat en ik heb meubels noch geld. Op hun website staan ​​deze meubels nog op voorraad. Ze misleiden kopers. Dit is oplichterij. Telefonische klantenservice is ook een complete mislukking. Je moet een half uur wachten op de verbinding en pas later te horen krijgen dat ze niets kunnen controleren en dat je moet wachten. Geen respect voor de klant. Ik moet mijn zaak afhandelen via een advocaat. Bestel niets bij hen, want het zal alleen problemen opleveren die enkele weken of maanden duren.

Sido
06-02-2021

Gamma webshop

Waarschuwing Gamma webshop is extern bedrijf waar Gamma geen verantwoordelijkheid voor neemt.

Via gamma online besteld , blijkt via extern bedrijf te gaan gamma neemt geen verantwoordelijkheid afhaalpunt schuift het af op webshop, klantenservice verbreekt telkens na een keuze menu de verbinding.

8 januari besteld en betaald maar geen dienst voor geleverd.

Inmiddels ergens anders gekocht maar geld bij gamma kwijt.

Roy
29-01-2021

Bagger service

Kon geen muurvuller bij me 300 euro bestelling doen alleen online opnieuw bestelken boven 20 euro. Bagger service

Syl
17-11-2020

Chagrijnig personeelslid

Vanmiddag ging ik naar de gamma in Hellevoetsluis.

Voor de 5 december had ik een leuk kado idee gezien. Een boekenplank in de vorm als mandje/korf. Leuk voor de kinderkamer.

Bij binnenkomst vroeg ik aan de balie waar ik ze kon vinden want ivm de corona wil ik zo snel mogelijk weer naar buiten.

De jongen aan de balie wees mij de weg dat was netjes en ik vond ze gelijk.

Omdat er geen schroeven cq haakjes bijzaten vroeg ik hulp voor advies.

Nou nou nou nou de jongeman kwam aangeslenterd de zin was ver te zoeken.

Maar ok, ik vroeg wat voor bevestiging ik nodig had. Hij keek wat in het rek ernaast en ik bleef op afstand wachten.

Na een tijdje want het duurde best wel lang liet ik hem het mandje zien hoe de bevestiginggaatjes zaten.

Oooh je wilt gewoon schroeven en pluggen!

Dat zei hij maar ik had hem al gevraagd met hoe en wat ze opgehangen moesten worden.

Poeh poeh poeh hij liep chagrijnig voor mij uit naar de ijzerwaren dus ik gelijk weer: dat vroeg ik toch?

Tijdens het winkelen hoor je constant de jingel over veilig winkelen ivm de corona waar op het laatst worst gezegd: "wees lief voor elkaar"

Ik denk dat deze jongeman eens even goed naar de jingel moet luisteren.

Anna
09-11-2020

Niet bestaande korting.

Gordijnen op maat voor in de slaapkamer uitgezocht. Van een medewerker kregen we de tip: 'Bestel volgende week. Dan krijgt u 25% korting!'. Zo gezegd maar zo niet gedaan! Want wat blijkt? De gordijnen zijn met 25% verhoogd?!?!? Het nu te betalen bedrag is exact hetzelfde met de korting als het bedrag dat de

medewerker voor ons heeft opgeschreven zonder de korting!.Sorry, maar dit soort praktijken doen wij niet aan. Had deze stof voor het hele huis willen gebruiken, maar heb nu de klus neergelegd bij een specialist uit de buurt. Misschien wat duurder maar wel eerlijk en transparant over de prijs. Oplichters.

Sierra
26-10-2020

Slecht kwaliteit artikel

De ruitenwissers voor auto's bij gamma zijn waardeloos. Binnen no-time verslijten ze. Meerdere keren gekocht maar iedere keer is het negatief raak. Gebruik ze weinig en toch heb ik slecht zicht tijdens rijden met regen zelfs gevaarlijk. Niet bij iedere filiaal wordt je vriendelijk geholpen wanneer je verzoekt tot omruiling. En niet iedereen geeft je een nieuwe ruitenwisser. Heb deze ruitenwissers weg moeten gooien en bij een andere winkel dan Gamma nieuwe gekocht. Ik koop ze niet meer bij Gamma. Bij APK was ik zelfs afgekeurd. Waardeloos kwaliteit.

Jan Pieter
19-10-2020

Webshop

Deur besteld bij gamma.

Eerst 2 weken wachten, krijg je de verkeerde deur.

Zal worden omgewisseld maar wordt alleen opgehaald.

Weer een week wachten. uiteindelijk na 4 weken de juiste deur ontvangen.

Communicatie slecht, toen de deur werd opgehaald heb ik een mail gestuurd waar de mijne was.

Nooit meer een reactie op gehad, ook niet toen hij uiteindelijk werd geleverd.

Voortaan naar Hornbach ook nog goedkoper!

Gerrit
27-09-2020

Slechte service Gamma Hoorn. Zijplank van kast kromgetrokken.

Slechte service Gamma Hoorn. Zijplank van kast kromgetrokken. Komen ze met excuses dat eerst de achterplaat beetje los zit. Vervolgens toen dat opgelost was, was het niet waterpas. Toen het waterpas stond was er weer een excuus dat het nu weer komt omdat hij niet goed in elkaar is gezet. Leidinggevende zegt gewoon doodleuk dat ze hun best gedaan hebben en niks gaan vergoeden. Zal maar rechtsbijstand inschakelen dan.