We (ik en mij man) hadden vandaag Gamma 's-Gravenlandseweg bezocht. Het is echt een slecht ervaring van ons leven .Echt een bullshit medewerker achter de kassa ( een dikke jonge meisje).Ze was echt niet klant vriendelijk en had ze echt grote mond.Daarna kwaam haar andere collega die was nog erger en ze is ook leidinggevende van Gamma s-Gravenlandseweg .Hoe kan iemand die zo asociaal en onvriendelijk is een leidinggevende zijn?Ze beide hadden geen verstand van tuinartikelen en ze waren echt discriminerend.We hadden niks gekocht .
Gamma verwijderd helaas klakkeloos standaardkleuren uit hun (Wood&Wall) krijtverf assortiment zonder kleurgegevens op te slaan. Hierdoor is het bijwerken van muren/meubels in de juiste kleur helaas onmogelijk.
Het advies? Alles in een andere standaardkleur schilderen met het risico om binnen afzienbare tijd tegen hetzelfde probleem aan te lopen.
Na een moeizaam gesprek van meer dan een uur bleek helaas dat ze niet bereid zijn ook maar iets tegemoet te komen. Dit geldt voor zowel het achterhalen van de juiste kleurcode als voor het tegemoetkomen in kosten voor de producten om de zaak opnieuw te schilderen.
Een gemiste kans! Slechte aftersales en een dikke 1 voor klantenservice ondanks het vriendelijke te woord staan.
Butservice, geen verstand van zaken, korte lontjes als je wijst op onnozelheid en onkunde. #ganietnaargamma
Ben tevreden over een gamma kettingzaag kz-2240 gekocht met korting. Maar minder over los bij te kopen attributen. Bijv.een zaagketting en busje olie zijn elk wel 30% duurder als bij een site als tuin-tools voor exact dezelfde artikelen. Ook bolcom is voor die artikelen beduidend goedkoper.
Ik heb een hoge drukreiniger gehuurd. Eerst kreeg ik geen slang mee. Toen ben ik teruggegaan en kreeg ik de verkeerde slang mee. Ik heb geen compensatie gehad voor 3 x 14 kim heen en weer rijden voor niks. Slechte service en heel matig personeel!
Ik heb een leuke werkervaringsplek (stage) gehad in de maand oktober als 1 maand.
Ik ben goed ontvangen bij gamma. Mijn collega's bij Gamma Amstelveen vinden dat ik paar positieve punten heb:
- Zij vinden mij hard werken
- Zij vinden mij dat ik op tijd kom
- Zij vinden goed veel vragen stellen
- Zij vinden mij leuk persoon
- Zij vinden mij gemotiveerd
- Zij vinden mij leergierig
Ik heb twee mindere kantej bij Gamma Amstelveen:
- Communicatie is minder bij mij
- Dynamisch in bouw winkel met teamverband en klanten is minder bij mij
Ik heb leuke collega's en mentor gehad. Zij stonden open om mij door te veel vragen wat ik niet wist te helpen. Het is beter om veel te vragen dan te horen dat het niet goed is. Het is beter langszaam te doen dan snel te doen om veel fouten te maken. Zo heb ik ervaren bij Gamma Amstelveen.
Het valt me wel op dat veel dezelfde mensen erg veel tijd steken in het geven van negatieve reviews en ze doen dat niet alleen hier, maar ook op de vele andere sites waar je een beoordeling kunt geven. Misschien de volgende keer even beter op het internet zoeken naar een adres waar je je prettiger bij voelt zonder er teveel negatieve tijd aan te spenderen.
Gordijnen te lang kan niks aan gedaan worden bull shit
Uitermate onbeschoft geholpen, werknemer hielp met de zaagmachine het was overduidelijk dat hij erg onzeker was en niet kundig, ik vond dit een gevaarlijke situatie.
Toen ik de assistent bedrijfsleider hierover aansprak deed hij dit af als "al doende leert men" en nam mij niet serieus.
De werknemer was erg onzeker deed extreem lang over het zaagwerk (5 zaagsnede half uur) en hielp iemand tussendoor met zaagwerk.
Niet geheel als verrassing waren 90% van alle afmetingen fout en foutieve diktes. (moest 1 dikte zijn) dit is geen fout van de werknemer maar van de leiding die elk groentje laat zagen GEVAARLIJK!
Al doende leert men, dus neem ik het de werknemer niet kwalijk WEL de leiding, nadat ik aangaf dat meer dan een halve centimeter en meer te veel afwijking is begon de werknemer te huilen, ja dat ik niet leuk.
De bedrijfsleider luisterde alleen naar zichzelf en werd steeds onbeschofter, jammer.
4 lundia deuren geleverd via gamma, en na uitpakken geconstateerd dat er schade was. Ook een deur kwalitatief zeer slecht. Tevens ontbrak een slot. Gamma doet helemaal niets! na vele telefoontjes en mails kom je met de overigens schandalig slechte klantenservice geen steek verder.
Advies: vermijd dit pauperbedrijf!
Doe geen zaken met gamma!
Via de website een betonplex plaat op maat besteld en geleverd gekregen. Toplaag van de plaat liet na 3 weken al los en vertoonde scheuren. Een heel slecht product dus. Volgens de fabrikant en de Gamma geen garantie. Een heel slechte service van beide. Advies koop dit product niet bij de Gamma
Drie maanden geleden gordijnen besteld, nog niet geleverd. Webshop en filiaal verwijzen naar elkaar. Filiaal had geld terug beloofd maar komt daar nu op terug. Geven nu aan dat pas na levering er over compensatie kan worden gesproken, maar leverdatum weten ze niet en ondertussen wil ik een oplossing
Vloer incl. leggen bij Gamma aangeschaft.
Vloer betaald en is nu onaf.
Montageman erg lomp en brutaal.
En GAMMA.nl trekt z'n handen ervan af.
Letterlijk en figuurlijk.SLECHTE ZAAK.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Het is te gek voor woorden. Het personeel bij de Gamma in Winterswijk bestaat uit een paar jongens en meisjes die misschien verstand hebben van hun jeugdpuistjes of spelletjes op hun mobieltje maar qua hulp voor niets te gebruiken zijn. Als ik naar een bouwmarkt ga mag ik toch tenminste bij een paar redelijk eenvoudige dingen (rails en toebehoor voor een gordijn ophangen) raad kunnen moeten vragen.
De Gamma moet eens nadenken of ze niet aan de verkeerde kant sparen, ze hebben in ieder geval twee klanten minder.
Slechte levering
Incompleet
Bij klagen krijg je geen echte reactie
Een slechte recensie wordt niet geaccepteerd en verwijderd
Niet online kopen dus
Heb een Badmeubel bij Gamma besteld, helaas kwam spiegel stuk binnen, maar geen probleem, retouren kunnen kosteloos ingeleverd worden bij het plaatselijk filiaal, Netjes ingeleverd maar 485 euro na ruim 3 weken nog steeds niet retour ontvangen. Servicedienst verwijst naar het filiaal en filiaal verwijst je naar online dienst, het bekende kastje. Dat zeg ik.geen Gamma
Maanden geleden gordijnen besteld niets geleverd, inmiddels geannuleerd. Klanten service doet net alsof ze van niets weten heb bestelling geannuleerd maar mijn geld nog steeds niet gekregen
Duur zonnescherm gekocht wat je direct moet betalen. Ophangen gaat via de klus service. Deze zouden binnen drie werkdagen contact opnemen. Je hoort echter niets. De klantenservice doet niets en verwijst door naar het filiaal. Het filiaal kan niets doen, en dan houdt het op. Wat een waardeloos kut bedrijf is dit. Nooit meer Gamma!
Na gebruik was de tubeless band van mijn kruiwagen lek. Zelf kreeg ik de schroeven niet los, dus de kruiwagen meegenomen naar de Gamma in Eersel. De medewerker wilde wel meehelpen. Hij is 3 kwartier bezig geweest om de schroeven los te krijgen. Toen er maar 1 schroef los kon, heeft hij het probleem opgelost door er een nieuwe binnenband in te doen. Superservice!
Op 28-12-2021 hout op maat besteld.
Hun besteden het uit aan een andere winkel omdat het online is besteld. De winkels zijn dicht en je kan alleen alles online bestellen!👍🏼Vandaag 10-01-2022 is het er nog niet!
Annuleren kan ook niet want het is al betaald.
Hele slechte service nooit meer dit bij de gamma! Ik zou niks aanraden om daar nog te kopen je kan een grote mond krijgen!