Gamma reviews

2.4
Yvonne
09-03-2024

Hallo

ik was gisteren in de gamma, ik had me spullen op de band gelegd bordje er tussen gelegd en me vader had ook spullen neer gelegd ze telden alles bij elkaar op en ze zei geen sorry

J.Hoffer
21-02-2024

Had recentelijk,behang gekocht, maar na 1 maand ,kwam ik erachter dat ik er tekort had .

Na 2 , belletjes ,werd er speciaal nagezocht , in Beuningen was er nog wat aanwezig , DANK je WEL, personeel,, naam , ‘’Gister ‘’

Ongelofelijk omdat het de laatste zijn ,mag ik ze voor 50%

En ze worden ook nog naar Heerhugowaard, verzonden!,!

Kosteloos 🥳😘 dat noem ik,, SERVICE!

06-11-2023

Ik bestelde via de Belgische webshop 10 liter muurverf van Levis. Deze werd beschadigd aan huis geleverd met verfschade aan woning en kledij tot gevolg. De verfresten aan woning konden eenvoudig gereinigd worden maar 4 wasbeurten boden geen oplossing voor de verfresten op de kledij. Blijkbaar volgens overleg op hoogste niveau binnen Gamma is deze verf eenvoudig uitwasbaar en zoniet dan mag ik bonnetje van stomerij binnen brengen, dus klant kan zich maar inzetten om schade door Gamma veroorzaakt opgelost te krijgen.

Dit lijkt me binnen hun aansprakelijkheid als verkoper en verzender geen gepaste reactie naar de klant.

Gilbert
01-11-2023

Na bij aanschaf van twee badkamerkranen uitstekend te zijn geholpen door dhr. Gert-Jan , ging ik vandaag enige aansluitstukken kopen op e.e.a. verder aan te sluiten.

Werd uiterst grof en bespottelijk "te woord gestaan" door een jonge

knul die totaal geen zin had om te werken en duidelijk baalde dat hij hier (moest?) zijn. Na een gesnauwd antwoord op een vraag mijnerzijds was zijn verdere reactie : "is dit het dan , dan kan ik

verder!" En weg was hij ; wat een aanfluiting en meer dan droevig om dit soort figuur te treffen in een verder erg mooie winkel.

Stefanie
24-10-2023

Op 19 september jl. heb ik via de Montagenservice (ingehuurd door Gamma) een medewerker van Kleinklusserij Boele langs gehad om een schuifhor in te meten. Ik heb papier met maten gekregen, keurig betaald maar toen ik wilde betalen bleek er geen schuifhor maar plisséhor te zijn ingemeten. Pas in de SMS en mails achteraf en op mijn vragen hoe dit kan kwam het antwoord: schuifhor kan niet.Achtereenvolgens keer op keer contact gehad met Kleinklusserij Boele, Montageservice en Gamma met verzoek om nieuwe meting of geld terug maar verantwoording wordt heen en weer geschoven. Argument: u heeft de juiste maten (Montageservice), het is niet onze verantwoordelijkheid (GAMMA). Boele laat gewoon niets meer horen.

Er wordt ongetwijfeld gehoopt dat ik de discussie moe wordt en dat is nu inderdaad het geval. Wel wil ik via dit review anderen waarschuwen: geen hor via GAMMA bestellen, niet laten inmeten door de Montageservice en al helemaal niet Kleinklusserij Boele inhuren.

JHON
29-07-2023

Sta op de invalideplaats parking Gamma Wilrijk en bij het achteruitrijden stoot ik tegen een paaltje geplant door een amateur deze valt om omdat de draadbouten los in het zand steken. Bediende Geert snelt naar buiten en eist €5.- voor schade? welke schade paaltje staat los! eist dat ik een schade formulier invul binnen gekomen staan 6 bedienden te zagen om 5 EURO! Ik weiger 5 euro te betalen en ben bereid een schade formulier in te vullen Gamma besluit de Politie te contacteren de Politie bevestigd dat een schadeformulier voldoende is? Heb deze week €2000.- UITGEGEVEN bij Gamma mij zien ze daar nooit meer.

Sara
22-07-2023

Ik ben in Amsterdam Willem de Zwijgerlaan geweest en heb 6 grote zakken aarde gekocht. Geweldige service! De jongens hebben mij geholpen het in de kar te stoppen en ook in de auto! Echte toppers wat een service! Ik ga altijd weer met ene lach weg als ik bij deze gamma kom dus wil jullie weer bedanken

18-07-2023

Trap niet in de traprenovatie cando van de gamma. Ze lokken je met gratis inmeten en op maat zagen en vervolgens ben je 800 euro duurder uit dan losse treden kopen en zelf zagen. Dus je betaald gewoon inmeten en zagen…oplichting? Want ze willen van niks weten

Naila
13-05-2023

We (ik en mij man) hadden vandaag Gamma 's-Gravenlandseweg bezocht. Het is echt een slecht ervaring van ons leven .Echt een bullshit medewerker achter de kassa ( een dikke jonge meisje).Ze was echt niet klant vriendelijk en had ze echt grote mond.Daarna kwaam haar andere collega die was nog erger en ze is ook leidinggevende van Gamma s-Gravenlandseweg .Hoe kan iemand die zo asociaal en onvriendelijk is een leidinggevende zijn?Ze beide hadden geen verstand van tuinartikelen en ze waren echt discriminerend.We hadden niks gekocht .

Pjerr
06-12-2022

Gamma verwijderd helaas klakkeloos standaardkleuren uit hun (Wood&Wall) krijtverf assortiment zonder kleurgegevens op te slaan. Hierdoor is het bijwerken van muren/meubels in de juiste kleur helaas onmogelijk.

Het advies? Alles in een andere standaardkleur schilderen met het risico om binnen afzienbare tijd tegen hetzelfde probleem aan te lopen.

Na een moeizaam gesprek van meer dan een uur bleek helaas dat ze niet bereid zijn ook maar iets tegemoet te komen. Dit geldt voor zowel het achterhalen van de juiste kleurcode als voor het tegemoetkomen in kosten voor de producten om de zaak opnieuw te schilderen.

Een gemiste kans! Slechte aftersales en een dikke 1 voor klantenservice ondanks het vriendelijke te woord staan.

Rich
09-11-2022

Butservice, geen verstand van zaken, korte lontjes als je wijst op onnozelheid en onkunde. #ganietnaargamma

01-11-2022

Ben tevreden over een gamma kettingzaag kz-2240 gekocht met korting. Maar minder over los bij te kopen attributen. Bijv.een zaagketting en busje olie zijn elk wel 30% duurder als bij een site als tuin-tools voor exact dezelfde artikelen. Ook bolcom is voor die artikelen beduidend goedkoper.

30-10-2022

Ik heb een hoge drukreiniger gehuurd. Eerst kreeg ik geen slang mee. Toen ben ik teruggegaan en kreeg ik de verkeerde slang mee. Ik heb geen compensatie gehad voor 3 x 14 kim heen en weer rijden voor niks. Slechte service en heel matig personeel!

Kevin
27-10-2022

Ik heb een leuke werkervaringsplek (stage) gehad in de maand oktober als 1 maand.

Ik ben goed ontvangen bij gamma. Mijn collega's bij Gamma Amstelveen vinden dat ik paar positieve punten heb:

- Zij vinden mij hard werken

- Zij vinden mij dat ik op tijd kom

- Zij vinden goed veel vragen stellen

- Zij vinden mij leuk persoon

- Zij vinden mij gemotiveerd

- Zij vinden mij leergierig

Ik heb twee mindere kantej bij Gamma Amstelveen:

- Communicatie is minder bij mij

- Dynamisch in bouw winkel met teamverband en klanten is minder bij mij

Ik heb leuke collega's en mentor gehad. Zij stonden open om mij door te veel vragen wat ik niet wist te helpen. Het is beter om veel te vragen dan te horen dat het niet goed is. Het is beter langszaam te doen dan snel te doen om veel fouten te maken. Zo heb ik ervaren bij Gamma Amstelveen.

Leo
27-10-2022

Het valt me wel op dat veel dezelfde mensen erg veel tijd steken in het geven van negatieve reviews en ze doen dat niet alleen hier, maar ook op de vele andere sites waar je een beoordeling kunt geven. Misschien de volgende keer even beter op het internet zoeken naar een adres waar je je prettiger bij voelt zonder er teveel negatieve tijd aan te spenderen.

21-09-2022

Gordijnen te lang kan niks aan gedaan worden bull shit

Klaas
23-08-2022

Uitermate onbeschoft geholpen, werknemer hielp met de zaagmachine het was overduidelijk dat hij erg onzeker was en niet kundig, ik vond dit een gevaarlijke situatie.

Toen ik de assistent bedrijfsleider hierover aansprak deed hij dit af als "al doende leert men" en nam mij niet serieus.

De werknemer was erg onzeker deed extreem lang over het zaagwerk (5 zaagsnede half uur) en hielp iemand tussendoor met zaagwerk.

Niet geheel als verrassing waren 90% van alle afmetingen fout en foutieve diktes. (moest 1 dikte zijn) dit is geen fout van de werknemer maar van de leiding die elk groentje laat zagen GEVAARLIJK!

Al doende leert men, dus neem ik het de werknemer niet kwalijk WEL de leiding, nadat ik aangaf dat meer dan een halve centimeter en meer te veel afwijking is begon de werknemer te huilen, ja dat ik niet leuk.

De bedrijfsleider luisterde alleen naar zichzelf en werd steeds onbeschofter, jammer.

Ralph
29-07-2022

4 lundia deuren geleverd via gamma, en na uitpakken geconstateerd dat er schade was. Ook een deur kwalitatief zeer slecht. Tevens ontbrak een slot. Gamma doet helemaal niets! na vele telefoontjes en mails kom je met de overigens schandalig slechte klantenservice geen steek verder.

Advies: vermijd dit pauperbedrijf!

Doe geen zaken met gamma!

15-07-2022

Via de website een betonplex plaat op maat besteld en geleverd gekregen. Toplaag van de plaat liet na 3 weken al los en vertoonde scheuren. Een heel slecht product dus. Volgens de fabrikant en de Gamma geen garantie. Een heel slechte service van beide. Advies koop dit product niet bij de Gamma

Sandra
09-07-2022

Drie maanden geleden gordijnen besteld, nog niet geleverd. Webshop en filiaal verwijzen naar elkaar. Filiaal had geld terug beloofd maar komt daar nu op terug. Geven nu aan dat pas na levering er over compensatie kan worden gesproken, maar leverdatum weten ze niet en ondertussen wil ik een oplossing

Meer Gamma reviews