Gamma reviews

2.4

MB.
27-06-2022

Vloer incl. leggen bij Gamma aangeschaft.

Vloer betaald en is nu onaf.

Montageman erg lomp en brutaal.

En GAMMA.nl trekt z'n handen ervan af.

Letterlijk en figuurlijk.SLECHTE ZAAK.

Sietske
28-05-2022

Het is te gek voor woorden. Het personeel bij de Gamma in Winterswijk bestaat uit een paar jongens en meisjes die misschien verstand hebben van hun jeugdpuistjes of spelletjes op hun mobieltje maar qua hulp voor niets te gebruiken zijn. Als ik naar een bouwmarkt ga mag ik toch tenminste bij een paar redelijk eenvoudige dingen (rails en toebehoor voor een gordijn ophangen) raad kunnen moeten vragen.

De Gamma moet eens nadenken of ze niet aan de verkeerde kant sparen, ze hebben in ieder geval twee klanten minder.

11-05-2022

Slechte levering

Incompleet

Bij klagen krijg je geen echte reactie

Een slechte recensie wordt niet geaccepteerd en verwijderd

Niet online kopen dus

09-05-2022

Heb een Badmeubel bij Gamma besteld, helaas kwam spiegel stuk binnen, maar geen probleem, retouren kunnen kosteloos ingeleverd worden bij het plaatselijk filiaal, Netjes ingeleverd maar 485 euro na ruim 3 weken nog steeds niet retour ontvangen. Servicedienst verwijst naar het filiaal en filiaal verwijst je naar online dienst, het bekende kastje. Dat zeg ik.geen Gamma

David
07-05-2022

Maanden geleden gordijnen besteld niets geleverd, inmiddels geannuleerd. Klanten service doet net alsof ze van niets weten heb bestelling geannuleerd maar mijn geld nog steeds niet gekregen

René
23-04-2022

Duur zonnescherm gekocht wat je direct moet betalen. Ophangen gaat via de klus service. Deze zouden binnen drie werkdagen contact opnemen. Je hoort echter niets. De klantenservice doet niets en verwijst door naar het filiaal. Het filiaal kan niets doen, en dan houdt het op. Wat een waardeloos kut bedrijf is dit. Nooit meer Gamma!

Ma
30-03-2022

Na gebruik was de tubeless band van mijn kruiwagen lek. Zelf kreeg ik de schroeven niet los, dus de kruiwagen meegenomen naar de Gamma in Eersel. De medewerker wilde wel meehelpen. Hij is 3 kwartier bezig geweest om de schroeven los te krijgen. Toen er maar 1 schroef los kon, heeft hij het probleem opgelost door er een nieuwe binnenband in te doen. Superservice!

Annie
10-01-2022

Op 28-12-2021 hout op maat besteld.

Hun besteden het uit aan een andere winkel omdat het online is besteld. De winkels zijn dicht en je kan alleen alles online bestellen!👍🏼Vandaag 10-01-2022 is het er nog niet!

Annuleren kan ook niet want het is al betaald.

Hele slechte service nooit meer dit bij de gamma! Ik zou niks aanraden om daar nog te kopen je kan een grote mond krijgen!

03-01-2022

Gamma zegt alle bestelde producten te kunnen laten afhalen binnen 1 uur. Vandaag 2 bestellingen geplaatst om 09:30 uur, om 14:30 uur nog niets op te halen. Door drukte kan het langer duren, maar 1 of 4 uur is nogal een verschil. Telefonisch, mail of per app zegt het bedrijf door drukte niet bereikbaar te zijn of mensen te woord te kunnen staan. Kortom, bestellen bij Gamma is echt zinloos! Net geprobeerd bij een grote concurrent van Gamma, binnen 7 minuten kreeg ik een mail dat het klaar lag, yippieeeeee!

Jack
31-12-2021

Ik ga voor kwaliteit en minder voor prijs. Veel artikelen zijn alleen van het inferieure huismerk te verkrijgen waardoor je toch weer naar een andere zaak moet. Het enige voordeel van Gamma is dat het dichtbij is (voor mij). Moet vaak noodgedwongen naar Breda gaan om bij Hornbach te kopen, die snappen wat een klusser nodig heeft. Wordt tijd dat Hornbach ook in Roosendaal of BoZ komt.

Brigitte
30-12-2021

Op zondag 19/12 willen we bij Gamma enkele zaken kopen, we hebben een cadeaukaart van100 euro en willen voor bijna 130 kopen, problemen met de kassa, 3jonge mensen kunnen het niet oplossen, na lang wachten laten we alles staan, het is niet de eerste keer dat hun systeem faalt aan de kassa. Thuis gekomen probeerde ik die kaart online en zie dan dat er een pincode moest gekrast worden, we bestellen dan maar ineens onlinevoor iets meer dan 100 euro om die

Kaart te verzilveren, want iets kopen doen we daar nooit meer.

1 van de artikelen hebben we op 23/12 ontvangen, de rest is er nog altijd niet, op 30/12post.nl heeft het te druk. Laatste track &trace bericht is van28/12 hopelijk komt er nog iets aan.

Verder was de online service beter dan die van de van de winkel in Wilrijk

18-12-2021

Heel leuk zo'n 25% korting actie maar later kom je erachter dat de verkoopprijs van dit product (Philips buitenlamp MyGarden Petronia antraciet met bewegingssensor) na deze zogenaamde korting exact hetzelfde is als bij andere bedrijven zoals b.v. Bol.com!

Dan krijg je sterk het gevoel dat je, om het maar netjes te zeggen, misleid wordt!

Niet netjes dus.

12-12-2021

Dak isolatie besteld, ca 870 euro, via de webshop, ruime levertijd afgesproken, 2 weken.

helaas op de afgesproken dag, vrijdag, geen levering, via de helpdesk gevraagd wat er was mis gegaan, dat konden ze pas op de maandag erna uitzoeken.

heb maar geannuleerd, NA goedkeuring van de annulering zou het geld 2 weken later terug gestort worden.

afijn waardeloze service, ik bestel daar nooit meer iets.

13-08-2021

Gamma webwinkel niet erg professioneel !

Gamma niet erg professioneel!

Bestelling online geplaatst op 20/07/2021 en gamma zou leveren op 22/07/2021. Op 22/07/2021 berichtte gamma dat de levering 2 weken later zou plaats vinden. Ik heb meerder keren geprobeerd telefonisch gamma te bereiken maar gamma had geen respondent ter beschikking, dit om eventueel in mijn nabije gamma winkel het zelfde toestel te gaan afhalen. Op 10/08/2021 kreeg ik van gamma een bericht anulatie van mijn aankoop en is de betaling terug gestort. We zijn nu 3 weken later en geen stap verder. Volgende maal zal ik elders mijn bestellingen plaatsen!

19-07-2021

Niet te leveren schuurbladen Metabo

Jaren geleden een Metabo fsr200 schuurmachine gekocht. Prima apparaat. Echter kan Gamma de schuurblaatjes niet leveren. Het formaat is te afwijkend met het arsortiment. Wel kan je bij de vak of groothandel voor bedrijven deze artikelen kopen of zoals Gamma Hoofddorp het voorstelde, zoek zelf maar op internet. Dus koop geen Metabo schuurapparaat bij Gamma. Geen goede service of voorraad beheer.

Fouad
14-07-2021

Koop niet bij Gamma

Ongelooflijk! Gisteren een uitschuifbare gordijnrails gehaald bij Gamma amsterdam noord van Max 300 meter deze bleek te kort te zijn! Ik vandaag terug naar de gamma om deze om te ruilen krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is omdat deze al uit de verpakking is en Gamma deze niet meer kan door verkopen. De rails zat een stuk plastic verpakking en is onmogelijk om deze na openen terug te doen. “ moet je maar goed afmeten” zegt de medewerker. Ik zeg dat ik dit niet pik en de boel escaleerde. Politie erbij enz., Gamma zo ga je niet om met klanten komt nog een officiële klacht aan

Jennifer
15-06-2021

Slechte klantenservice!

Ik bel van te voren zodat ik niet voor niks helemaal naar de winkel rij om een product aan de kant te leggen, want er is er nog maar 1 op voorraad. Ik geef de aanbiedingsprijs 262.50, productnummer 258442 en meneer vraagt nog je bedoeld de Altrex Reformladder All Round 3x12 treden, ja inderdaad de 3x12 treden. Na lang zoeken vinden ze hem. Wij gaan het ophalen. Hebben ze de 3x9 apart gezet en kunnen ze de 3x12 niet in de winkel vinden. 1 voor niks omgereden ivm wegwerkzaamheden, tijdrovend en milieuonvriendelijk want het is voor niets en vervolgens weigert gamma ook met een gepaste oplossing te komen! We moesten maar lekker naar de andere gamma rijden, bijna 30km de andere kant op! Of online bestellen zonder tegemoetkoming van de verzendkosten of 10 dagen wachten tot het weer in de winkel beschikbaar was. Echt teleurgesteld in de klantenservice! Houdoe, wij gaan naar de Praxis!

04-06-2021

Klantenservice onbereikbaar

Zweefparasol met voet besteld. Ondanks mailbericht werd deze niet opgestuurd naar de vervoerder.

Klantenservice via telefoon pogen te bereiken. Na totaal 10 pogingen en uren wachten hiermee gestopt. Via vestiging hier in Zwijndrecht geprobeerd, maar ook deze lukt het niet contact te krijgen met de eigen webshop!

Via de mail krijg je alleen maar ticketnummers die je telefonisch! moet melden.

Order geannuleerd per mail via webformulier. Zou niet kunnen eerst maar heeft nu ineens de status geweigerd gekregen. Hoop nu maar dat ze het geld terug gaan storten.

Zeer teleurstellend! Slechte communicatie en wanbeleid van gamma.nl

Guus
04-05-2021

Waardeloos bedrijf ik ben een maand bezig geweest om een verkeerd product retour te laten sturen naar gamma, steeds de belofte dat ze het product ophalen maar ze doen geen ene flikker wat een kxxx bedrijf bestel aub nooit iets online wat eventueel terug moet

Yam
17-04-2021

Koop nooit wat bij Gamma!

Op 29/3 jaloezieën besteld. Hebben beloofd binnen 15 werkdagen zou het binnen krijgen.

Daarna kreeg mail binnen dat het zou vertraagd worden naar 17/5. Na lang wachten op klantenservice krijg je een onvriendelijke jongen aan de telefoon! We kunnen er niks aan doen het product heeft vertraging! Eerst zeggen ze dat ik niet kan annuleren, eenmaal doorgevraagd kon het ineens wel. Heel vaag allemaal. Jaloezieën zijn geannuleerd en nu wachten op mijn geld. Mensen ga nooit naar Gamma slechtste service ever!