Gamma reviews

2.3

Paula
26-03-2020

Afhandeling klachten

Ik had bij de Gamma en kas gekocht waar binnen een maand ongeveer niks meer van over was (plastic op veel plaatsen kapot, rits kon niet dicht). Daarom heb ik contact opgenomen met de Gamma. Ik kreeg de volgende dag direct bericht dat ik de kas terug mocht brengen en mijn geld terug zou krijgen. Dit is ook gebeurd. Ik ben zeer tevreden met deze snelheid en afhandeling.

Melanie
03-02-2020

Ik kom er nooit meer

Slechtste ervaring ooit bij de gamma, en zal er zeker ook nooit meer iets kopen. Afgelopen weken was er een aanbieding van 30% korting op pvc. Wij hebben tijdig via de website besteld en direct betaald. Zonder enig contact hebben zij onze bestelling nooit geleverd. Wij hebben met de klantenservice contact moeten opnemen om vervolgens te horen dat dit product er niet meer is, maar ze gingen het oplossen. Waarom is er nooit contact met ons opgenomen? vervolgens hebben zij een paar dagen later onze bestelling volledig geannuleerd! zonder overleg. Vervolgens zelf maar weer de klantenservice gebeld, waar je een zeer onvriendelijke dame aan de telefoon krijgt ''die het probleem wel snapt, maar er niet helemaal achter staat''. Waar kan je in godsnaam niet achter staan? nee ik wil mijn geld niet terug, ik wil een vloer. Hoe moeilijk kan het zijn?

Marion
21-10-2019

Prima service!

Onze ervaringen met gamma zijn al heel veel jaren erg positief

Zo wordt er met je mee gedacht,en lopen ze met je mee naar de vakken als je advies nodig hebt,of als je het zelf nietkan vinden.

Een goede winkel voor goede prijzen.

Pien
07-07-2019

Stuur gratis retour en betaal zelf

Paar week geleden nog heb ik ze laten weten dat ik al 2 jaar niks meer bij hun koop. Hun reactie: "Bedankt voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat je het er niet mee eens bent. Ik hoop dat we je toch nog een keer terug kunnen zien als klant. Met vriendelijke groet,." Nee ik kom niet weer en heb hun verzocht mijn account bij hun te verwijderen. Paar jaar geleden plaatste ik een lange bestelling bij de Gamma, waaronder een achterlicht voor de fiets. Helaas zat daar een kras op. Heb het meteen gemeld bij hun klantenservice. Het was geen probleem; ik kon het retour sturen en zij zonden mij een mail met een -al betaalde- retourbon/label. Gamma heeft alles zo mooi geregeld wb hun retourbeleid. Het staat allemaal zo keurig op hun website. Ik was nog zo lief om een bestelde zaklamp die veel te groot bleek, aan iemand anders te geven. Dus had ik alleen dat beschadigde achterlicht om retour te sturen. Ze zeggen nog: 'ga naar een bouwmarkt van ons en u kunt het daar heel gemakkelijk regelen' Maar daar moet ik een eind voor reizen en dat jaagt mij ook weer op kosten voor iets wat mijn schuld niet is. Het achterlicht was wel goed, maar ik ga echt niet met een kras erop fietsen. Teruggestuurd, binnen de termijn, alles volgens de regeltjes, ik ook keurig gedaan. En Gamma regelt het verder. Maar dan wel op hun manier. Ik krijg slechts een paar cent terug van het aankoopbedrag. Ze trekken er mooi 4.95 Euro vanaf, lekker voor hun zelf. Ik mag opdraaien voor hun rotzooi. Want ik stuur niet vrijwillig iets retour. Het was mijn fout niet. Goed we gaan wel weer naar de fietsenmaker om de hoek. Heb ik gedaan ook. Duurder maar dan wel een die gaaf en heel is. Waarom ik mij druk maak over 5 Euro? Als ik 10 van dit soort zaken heb in een paar jaar, dan zijn we wel 50 Euro verder. Dat loopt aardig op. Als over 5 jaar mijn account daar nog steeds staat dan laat ik het hun weer even weten.