Gamma reviews

2.3

Yam
17-04-2021

Koop nooit wat bij Gamma!

Op 29/3 jaloezieën besteld. Hebben beloofd binnen 15 werkdagen zou het binnen krijgen.

Daarna kreeg mail binnen dat het zou vertraagd worden naar 17/5. Na lang wachten op klantenservice krijg je een onvriendelijke jongen aan de telefoon! We kunnen er niks aan doen het product heeft vertraging! Eerst zeggen ze dat ik niet kan annuleren, eenmaal doorgevraagd kon het ineens wel. Heel vaag allemaal. Jaloezieën zijn geannuleerd en nu wachten op mijn geld. Mensen ga nooit naar Gamma slechtste service ever!

03-04-2021

Slecht en onkundig personeel

Bij de gamma helmond werken onopgeleid ongeiteresserd personeel en kunnen zeker niet meedenken. ( zelfs mens onvriendelijk )

Doen wel bij de hand maar zijn ze zeker niet.

Ik ben er klaar mee, heb met andere bouw markten betere ervaring.

Heb meerder malen een rot ervaring daar en problemen kun je er niet oplossen, dan wordt je een verhaaltje broodje aap op de mouw gespeld pfffff.

Jammer ik heb het daar gehad.

Tea
12-03-2021

Gewoon goed

Gewoon goed mensen denken met je mee dat vind ik wel fijn

Wander
04-03-2021

Slechte klantenservice

Probleem is niet dat er soms iets fout gaat bij Gamma. Probleem is dat je door de klantenservice vervolgens van het kluitje in het riet wordt gestuurd. Geen enkele klant focus.

Aankoopbedrag wordt niet teruggestort via PayPal na annulering van de koop. Oppassen dus.

Maarten
22-02-2021

Click en collect slecht

Slecht georganiseerd, lange wachttijden in de winkel en als het product niet goed is moet je wachten tot na de Lock down om je geld terug te krijgen.

Elma
18-02-2021

Bestel niet via Click en Collect

Bestel niet via Click & Collect. Als het product niet goed is kun je het niet retourneren of omruilen. Dat kan pas als de winkel weer open is. Absurd gewoon!

Szymon
06-02-2021

Onbetrouwbare verkoper

Pas op voor deze oplichters. Ik heb meubels besteld met een specifieke leverdatum. Ik heb meubels besteld die op voorraad waren. Het is al 5 weken te laat en ik heb meubels noch geld. Op hun website staan ​​deze meubels nog op voorraad. Ze misleiden kopers. Dit is oplichterij. Telefonische klantenservice is ook een complete mislukking. Je moet een half uur wachten op de verbinding en pas later te horen krijgen dat ze niets kunnen controleren en dat je moet wachten. Geen respect voor de klant. Ik moet mijn zaak afhandelen via een advocaat. Bestel niets bij hen, want het zal alleen problemen opleveren die enkele weken of maanden duren.

Sido
06-02-2021

Gamma webshop

Waarschuwing Gamma webshop is extern bedrijf waar Gamma geen verantwoordelijkheid voor neemt.

Via gamma online besteld , blijkt via extern bedrijf te gaan gamma neemt geen verantwoordelijkheid afhaalpunt schuift het af op webshop, klantenservice verbreekt telkens na een keuze menu de verbinding.

8 januari besteld en betaald maar geen dienst voor geleverd.

Inmiddels ergens anders gekocht maar geld bij gamma kwijt.

Roy
29-01-2021

Bagger service

Kon geen muurvuller bij me 300 euro bestelling doen alleen online opnieuw bestelken boven 20 euro. Bagger service

Syl
17-11-2020

Chagrijnig personeelslid

Vanmiddag ging ik naar de gamma in Hellevoetsluis.

Voor de 5 december had ik een leuk kado idee gezien. Een boekenplank in de vorm als mandje/korf. Leuk voor de kinderkamer.

Bij binnenkomst vroeg ik aan de balie waar ik ze kon vinden want ivm de corona wil ik zo snel mogelijk weer naar buiten.

De jongen aan de balie wees mij de weg dat was netjes en ik vond ze gelijk.

Omdat er geen schroeven cq haakjes bijzaten vroeg ik hulp voor advies.

Nou nou nou nou de jongeman kwam aangeslenterd de zin was ver te zoeken.

Maar ok, ik vroeg wat voor bevestiging ik nodig had. Hij keek wat in het rek ernaast en ik bleef op afstand wachten.

Na een tijdje want het duurde best wel lang liet ik hem het mandje zien hoe de bevestiginggaatjes zaten.

Oooh je wilt gewoon schroeven en pluggen!

Dat zei hij maar ik had hem al gevraagd met hoe en wat ze opgehangen moesten worden.

Poeh poeh poeh hij liep chagrijnig voor mij uit naar de ijzerwaren dus ik gelijk weer: dat vroeg ik toch?

Tijdens het winkelen hoor je constant de jingel over veilig winkelen ivm de corona waar op het laatst worst gezegd: "wees lief voor elkaar"

Ik denk dat deze jongeman eens even goed naar de jingel moet luisteren.

Anna
09-11-2020

Niet bestaande korting.

Gordijnen op maat voor in de slaapkamer uitgezocht. Van een medewerker kregen we de tip: 'Bestel volgende week. Dan krijgt u 25% korting!'. Zo gezegd maar zo niet gedaan! Want wat blijkt? De gordijnen zijn met 25% verhoogd?!?!? Het nu te betalen bedrag is exact hetzelfde met de korting als het bedrag dat de

medewerker voor ons heeft opgeschreven zonder de korting!.Sorry, maar dit soort praktijken doen wij niet aan. Had deze stof voor het hele huis willen gebruiken, maar heb nu de klus neergelegd bij een specialist uit de buurt. Misschien wat duurder maar wel eerlijk en transparant over de prijs. Oplichters.

Sierra
26-10-2020

Slecht kwaliteit artikel

De ruitenwissers voor auto's bij gamma zijn waardeloos. Binnen no-time verslijten ze. Meerdere keren gekocht maar iedere keer is het negatief raak. Gebruik ze weinig en toch heb ik slecht zicht tijdens rijden met regen zelfs gevaarlijk. Niet bij iedere filiaal wordt je vriendelijk geholpen wanneer je verzoekt tot omruiling. En niet iedereen geeft je een nieuwe ruitenwisser. Heb deze ruitenwissers weg moeten gooien en bij een andere winkel dan Gamma nieuwe gekocht. Ik koop ze niet meer bij Gamma. Bij APK was ik zelfs afgekeurd. Waardeloos kwaliteit.

Jan Pieter
19-10-2020

Webshop

Deur besteld bij gamma.

Eerst 2 weken wachten, krijg je de verkeerde deur.

Zal worden omgewisseld maar wordt alleen opgehaald.

Weer een week wachten. uiteindelijk na 4 weken de juiste deur ontvangen.

Communicatie slecht, toen de deur werd opgehaald heb ik een mail gestuurd waar de mijne was.

Nooit meer een reactie op gehad, ook niet toen hij uiteindelijk werd geleverd.

Voortaan naar Hornbach ook nog goedkoper!

Gerrit
27-09-2020

Slechte service Gamma Hoorn. Zijplank van kast kromgetrokken.

Slechte service Gamma Hoorn. Zijplank van kast kromgetrokken. Komen ze met excuses dat eerst de achterplaat beetje los zit. Vervolgens toen dat opgelost was, was het niet waterpas. Toen het waterpas stond was er weer een excuus dat het nu weer komt omdat hij niet goed in elkaar is gezet. Leidinggevende zegt gewoon doodleuk dat ze hun best gedaan hebben en niks gaan vergoeden. Zal maar rechtsbijstand inschakelen dan.

Sylvia
13-09-2020

Niet inhuren die inmeetservice!

Omdat je zeker wilt weten dat je de juiste maat jaloezieën bestelt huur je een professional in via de gamma klusservice. Nou, doe maar niet want deze zogenaamde professional zat er voor 1 raam 60 centimeter naast! En de oplossing van gamma: u heeft de jaloezieën niet bij ons besteld, dus helaas kunnen we niets doen. Hoezo verantwoordelijkheid ontlopen. En de betreffende jaloezieën verkopen ze geeneens. Waardeloze inmeter, geen service en op antwoorden moet je weken wachten. Absoluut geen aanrader

Gini
11-07-2020

GAMMA WEBWINKEL SCHANDIG! Geen respect voor klanten!

Ik wil helemaal geen ster geven! Maar omdat ik anders geen review kan plaatsen, heeft GAMMA webshop geluk met 1 ster.

Er worden alleen maar fouten gemaakt bij de webshop GAMMA! Ze nemen hun klanten niet serieus, afspraken worden niet nagekomen. Zelf nadat ik meerdere keren heb gebeld en mails heb gestuurd. Van de mails krijg ik geen eens een reactie terug!

Schandalig bedrijf!

Koop mijn producten alleen nog maar in de winkel!

Ik nooit maar dan ook echt nooit meer via de Gamma webshop iets bestellen.

Ze verdienen het niet om te bestaan! De webshop geeft Gamma alleen maar een slechte naam!

Maurits
04-07-2020

Na 11 weken nog steeds niet geleverd

77 dagen geleden een bestelling geplaatst, maar deze werd telkens niet geleverd. Ik heb ze elke week meerdere keren gebeld, steeds kreeg ik excuses en de belofte dat het echt snel geleverd zou worden. Na 8 weken heb ik thuiswinkel.org ingeschakeld. Gamma had weer excuses aangeboden en de belofte dat het echt geleverd zal worden, maar nu, nog eens 3 weken later, nog steeds niks. Met thuiswinkel.org zet ik de volgende stap om toch eindelijk mijn bestelling te krijgen. Het is moeilijk voor te stellen hoe ze dit slechter hadden kunnen afhandelen.

25-06-2020

Zeer slecht assortiment, onvriendelijk personeel

Ik kom als het echt niet anders kan zo heel af en toe bij de Gamma in Capelle aan den IJssel( Wormerhoek) slechtste Gamma van Nederland.

Wat je nodig hebt hebben ze niet en slechte indeling van het aanbod, kennis van zaken op dit gebied is er zeker niet.

Ook voor de Corona crisis was dit al lang het geval.

Robin
18-06-2020

BBQ met deuken

Zelfs 1 ster is te veel voor Gamma. Ik zou hier nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen. Ik heb hier een Weber BBQ besteld van €750 euro. Afgelopen vrijdag besteld en de dag erop zaterdagochtend binnengekomen. Eenmaal uitgepakt en in elkaar gezet zaten er 2 mega grote deuken in. 1 deuk in het onderstel waardoor de BBQ gammel staat en 1 hele grote deuk op de kap die heel groot zichtbaar is. Belachelijk voor een nieuwe BBQ voor zoveel geld. Klantenservice gebeld/gemaild maar ze doen er niks mee behalve een heel slap voorstel waarbij ik een beetje korting krijg. Het bedrag van de korting is om te lachen vergeleken met de aanschaf van deze BBQ. Ik ga hier niet mee akkoord en verwacht een betere oplossing maar Gamma reageert nergens op en willen absoluut niet meewerken. Ik bestel hier nooit meer en raad iedereen aan die hier iets (duurs) wil bestellen om dit op een andere website te doen! Belachelijke winkel/webshop

Spexie
18-06-2020

L*lverhalen.

Een schuurmachine gekocht die het vervolgens niet deed. Daarmee dus terug naar de winkel en netjes een reparatieformulier meegekregen. Het zou ongeveer 2 weken gaan duren. Het is Coronotijd dus ik heb ze maar wat langer de tijd gegeven. Maar na bijna 4 weken dacht ik, toch maar even te bellen want ik had al die tijd nog niets gehoord. Krijg ik te horen dat er een foutje is geweest bij de leverancier (lekker makkelijk om die de schuld te geven). Er waren wel een aantal mailtjes gestuurd naar Black & Decker om de schuurmachine te komen halen maar ze hadden nooit gereageerd. Maar de dame van de bouwmarkt had nu wel 'goed nieuws'. ze had nu maar eens gebeld, en ze zouden de schuurmachine morgen dan toch echt komen halen. Maar dan gaat het wel nog 2 weken duren.

Dus ik ben 3x zo lang onderweg met dit probleem zonder dat ook maar iets tegenover staat? Ik moet er zelf achteraan bellen en pas dan gaat er een bel rinkelen om even te bellen naar Black & Decker?

Want een l*lverhaal zeg, wees gewoon eerlijk en zeg dat jullie het vergeten zijn, bied je excuses aan met een cadeaubonnetje of zo. Dan was er niets aan de hand geweest. Dan had je een vervelende situatie prima opgelost.

Maar lopen roepen dat er wel meerdere mailtjes gestuurd zijn maar dat daar nooit op gereageerd is? En nu word het met één belletje wel in één keer geregeld? Maak dat dan je standaard proces in plaats van mailen!

Fouten maken we allemaal en dat is niet erg maar er op deze manier mee omgaan? Daar verlies je dus klanten mee. Praxis here I come!