HelloFresh reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente HelloFresh ervaringen

Nathalie
04-02-2023

Door een "systeemfout" (de zoveelste keer dat ze dat zeggen) hebben ze weer mijn box toch laten komen, terwijl ik de box had afgezegd. Nu ben ik er helemaal klaar mee.

Hebben ze een tegoed op mijn account gezet, die niet kan worden verrekend, omdat ik nu iedere keer een korting krijg. Als ik vraag om mijn geld terug te storten, zeggen ze dat ze dat niet kunnen doen. Nu heb ik zelf bij de Rabobank mijn restitutie aangevraagd, want ik ga niet betalen voor iets wat ik nooit ontvangen heb.

Terwijl ik nog midden in een chat gesprek zit, wordt ik gewoon beëindigd, omdat ik dreig om vervolgstappen te ondernemen en niks ga betalen.

De mensen aan de klantenservice zijn ook ongeloofelijk onvriendelijk. Je kan ze bijna op geen mogelijke manier benaderen.

Ik stop met dit bedrijf en zal nooit geen klant meer worden.

CD
27-01-2023

HelloFresh

Nog nooit zulke onbeschofte medewerkers van een klantenservice gehoord als bij Hello Fresh. Verbazingwekkend. Dat is niet best en zeker geen reclame voor zo een bedrijf. Praten continu door je heen, sommigen verheffen hun stem en 1 onverlaat presteert het zelfs om de verbinding onaangekondigd te verbreken. Bestellingen worden zonder toestemming geplaatst door "systeemfout". Als je belt en je vraagt je geld terug dan wordt er steevast door elke medewerker aan gegeven dat dat terug niet mogelijk is "door het systeem, wel een tegoed". Tegoed is vervolgens niet in 1 keer te gebruiken .Laat je niet in de maling nemen door ze: storneren van een incasso kun je zelf regelen, indien er is afgeschreven van je credit card, schakel dan de credit card geld terug service van je bank in. Ermee dreigen was voldoende om ineens toch geld terug te krijgen. Klachten via tel worden niet doorgezet, terugbellen doen ze ook niet aan na dat beloofd te hebben. Klacht via site/mail doen.

Sanjo
25-01-2023

Op de eerste box geen korting van 50% gekregen door een fout in hun systeem. Ik kreeg 25%. Met Hellofreh gebeld en gevraagd het verschil van het bedrag terug te storten. Dit kunnen ze niet doen. Een ontevreden klant.

Elaine
11-01-2023

Een eerste box aangevraagd bij hello fresh voor 27.99 krijgen we hem binnen word er 68 euro afgeschreven. Contact gezocht 35 min aan de lijn. Kunnen ze niks voor ons betekenen.

De reden er is al eerder op dit adres op een ander account een kortingscode gebruikt dus hebben we er geen recht op. Oke maar waarom staat er dan in het account 27.99? Ik krijg het verschil qua geld niet terug. Schandalig! En overigens ook maaltijden die we niet besteld hebben!

Joris
26-12-2022

Bevestigde en betaalde bestelling voor de Kerstdagen (kerst- en gourmetbox) niet geleverd gekregen op de afgesproken dag (za 24 dec). Na navraag vandaag blijkt de hele bestelling op vr 23 dec door een HF-medewerker uit het systeem gehaald te zijn. Wat voor een mensen werken daar? Tegemoetkoming: 50 euro op een toekomstig te bestellen box. Nou Hellofresh: die toekomstige box komt er niet. Onze kerst is naar de kloten! Hellofresh, ga je schamen!

Irene
23-12-2022

Gourmetbox ontvangen voor 2 personen ipv 4 personen. Wordt niet terug gebeld. Moet dus alsnog naar de supermarkt en heb ook nog geen geld terug. Hele slechte service

Marike
21-12-2022

Bestelde gourmetbox en aanvullende bestelling kan niet op tijd geleverd worden. Bezorgdatum is maandagmiddag zonder enige communicatie vooraf eenzijdig door HelloFresh aangepast van 24 december naar de 2e kerstdag wegens bezorgproblemen/capaciteitstekort. Kerstboxen hebben voorrang (een gourmetbox op de 24e is dus geen kerstbox klaarblijkelijk) en als trouwe klant staan wij volledig in de kou, let wel, 4 dagen voor de kerst!

Vriendelijke klantenservicemedewerker kan helemaal niets doen, manager is niet beschikbaar, afdeling klachten evenmin, kortom uitermate slecht georganiseerd en, los van de betreffende machteloze medewerker, zeer klantonvriendelijk.

Voor ons reden om ons jarenlang cont(r)act met HelloFresh per direct te beëindigen en over te stappen naar een betrouwbare leverancier van een maaltijdbox.

Nu eerst alsnog inkopen gaan doen voor de kerstmaaltijden. Volkomen belachelijke gang van zaken.

Petra
21-12-2022

Box besteld met kortingscode die dus niet werkte eerst met de melding omdat ik geen lidmaatschap zou hebben en later met de melding dat ik.buiten de deadline heb besteld , ik weet niet wat voor volk er op de klantenservice zit maar hij of zij spreekt zichzelf steeds tegen.

Wat een onprofessionele bende , kansloos dat zo,n typ de klanten te woord mag staan

19-12-2022

HF laat doodleuk 4 dagen voor de kerst s'avonds even terloops weten dat ze je bestelling voor de kerst, tegen nadrukkelijk eerdere afspraak en bevestiging in, niet op zaterdag 24, maar pas na de kerst savonds laat komen leveren. Zit je met al je gasten. Intussen kun je ook bij de lokake winkels geen bestelling meer opgeven. Volstrekt onbetrouwbaar bedrijf geworden. Al klant sinds begin.

Marcella
19-12-2022

Wat een waardeloos bedrijf.helemaal niks besteld.staat er doos voor de deur met 6 maaltijden! Dan denken ze dat ik t nog ga betalen ook.echt nooit maar dan ook nooit meer HelloFresh voor mij.waardeloze klantenservice

Monique
07-12-2022

Al 8 jaar trouwe klant… ondanks het feit dat ik zeker 30 x inferieure kwaliteit ontvangen heb.

Vandaag gebeld omdat ik de box wederom groente zit die bedorven is, 6 stuks! 3 gerechten kan ik niet maken & daar krijg ik 5 Euro voor terug. Dat is niet alleen raar maar ik word ook niet ontzorgd. De supermarkt is voor mij 30 minuten rijden en omdat Hellofesh de zaken niet op orde heeft moet ik een uurtje na werktijd weg om boodschappen te doen. Verder verbraken ze de verbinding. Onbeschoft, klantonvriendelijk & verre verre verre van FRESH. Van Hello naar goodbye!

Nf
03-12-2022

Oplichters

Misleidend over het verzilveren van code. Het geeft indicatie dat voor 3x bestelling gaat terwijl kom ik erachter dat het om een bestelling gaat. Dus ik heb voor 46 euro een waardeloos doos onvangen die niet eens 10 euro bij supermarkt waard . Schandalig dat zulke bedrijf nog bestaat terwijl zoveel klachten en slachtoffers er zijn. Waar is de inspectie in dit land?!

Zoë
01-12-2022

Een geannuleerde box (mijn tiende al) zorgde voor een tegoed van 41.78 euro op mijn account. Wanneer ik de volgende box bestel, gaat het tegoed er niet af. Hop, weer 41.78 euro van mijn rekening! Reden? Er was blijkbaar een korting actief (een hele kleine korting, en bovendien automatisch). Pech voor mij dus, want ik wist van niets! Wanneer ik naar de klantendienst bel, zegt de man aan de telefoon lacherig "Dat had mijn collega u moeten vertellen, de volgende keer beter!".

Dus voor een korting van 5 euro kan ik mijn tegoed van 41.78 euro niet gebruiken? Dat is waanzin. Na tien boxen kap ik ermee, en wees maar zeker dat ik het iedereen zal afraden. Ik eis mijn tegoed terug, want het is mijn geld en tegoed is een rechtsgeldig betaalmiddel.

Erika
28-11-2022

Waardeloos bedrijf. Geld verdienen op een slinkse wijze.

Manon
17-11-2022

Wat een slecht bedrijf!

Wij hadden de box geannuleerd maar het geld was wel afgeschreven. Contact opgenomen dat ik mijn geld terug wou.

Nu zeggen ze dat het bedrijf 2x het geld heeft terug gestort wat niet zo is.

Na het sturen van bewijs dat het bedrag maar 1x is teruggestort moet ik alsnog even €46 gaan betalen terwijl ik nooit iets ontvangen heb?!

Ik zou zeggen trap er niet in en bestel daar zeker je boxen niet want ze lichten je gewoon op!

Stan
15-11-2022

Wat een slechte klantenservice! Ze houden veel meer geld van mijn rekening af dan afgesproken. Eerste box zou ik 26 euro korting op krijgen. Deze box werd helaas niet bezorgd en wel van mijn rekening afgehaald. Ze belde op dat het verkeerd was gegaan, maar ik dit bedrag als tegoed op mijn account zou krijgen. Dit kreeg ik ook, maar de volgende box waar ik 10 euro korting op kreeg werd ook gewoon weer van mijn rekening afgehaald. 3de box kreeg ik 5 euro korting en ook deze wordt weer van mijn rekening afgehaald. Toen maar eens bellen en daar werd mij verteld dat ik mijn tegoed pas kan gebruiken als ik een box bestel zonder de korting. Nu heb ik 2 boxen gekregen met 1 keer een extra fruitbox, dit zou met verrekening van de korting op 89,94 komen. Van mijn rekening is in totaal 144,16 gehaald. Het tegoed wat nog openstaat op mijn account kan ik niet uit laten betalen op mijn rekening. Belachelijk! Ik heb nu gewoon bijna 50 euro teveel betaald en kan het niet terugkrijgen!

Wim
10-11-2022

Kreeg via Tefal actie een gratis proefbox, viel niet tegen maar was geen reden om door te gaan met Hello Fresh. Binnen week mailtje dat de volgende dag weer een box bezorgd zou worden. Direct terug gemaild dat ik geen boxen meer wilde en niet met Hello Fresh verder wilde. Andere dag toch een bezorger met een box, deze geweigerd met opgaaf van reden. Bezorger ging bellen en heeft de box mee terug genomen. Bleek er toch ruim 40 euro geïncasseerd te zijn. Dit dus gelijk gestorneerd.

Toen heb ik een medewerker gebeld, geen prettig gesprek maar zou het verder regelen dat ik niet meer lastig gevallen zou worden. Vandaag mailtje ontvangen dat de betaling niet gelukt was en of ik alsnog die ruim 40 euro wil betalen. Ze kunnen wat mij betreft aan het gas. Slechte zaak en een enorme chaos daar vermoed ik. Ik wil nooit meer wat met dat opdringerige bedrijf te maken hebben.

Ferry
01-11-2022

Was altijd tevreden met HF. Maar een doos leveren zonder menukaarten, noem ik niet een foutje maar een grote blunder. HF gelijk opgezegd.

En dan toch de menukaarten via de post opsturen, ondanks dat ik alles in kliko heb gegooid. Kreeg ook heen geld terug. Is toch bijna 50,00 euro. En nu even weekje zelf weer boodschappen doen. Gelukkig is er meer dan HF.

Chris
26-10-2022

Wat een verschrikkelijk bedrijf.en wat een chaos moet het daar zijn! Lijkt heel sterk op een bedrijf dat op omvallen staat, financiële chaos, helpdesk medewerkers die maar iets vertellen om van je af te zijn. Ik was geïnteresseerd en ben gaan rondkijken op hun site, moest gelijk inschrijven en een cent overmaken naar HalloFresh. Dan hebben ze je rekening. Maar ik vond niets wat ik wilde, ziet er leuk en lekker uit, maar het meeste kan ik zelf ook zonder veel moeite maken en zeker niet duurder. Na een uur afgemeld en het account weer opgezegd. Tot mijn verbazing krijg je een bericht dat ze een box komen brengen voor maar 24 euro. maar ik heb helemaal niets aangeklikt. Een paar dagen later staat er iemand voor de deur, met een box, neem maar weer mee heb ik gezegd. Daarna kreeg ik zeg maar om de twee dagen een sms met een betaalverzoek, ik heb 4 keer met iemand gesproken, 24 euro betaald, die zal ik terug krijgen! Zeggen ze. Nu om de dag een herinnering in de mail! Waardeloos bedrijf.

Manon
25-10-2022

Voor mij nooit meer HelloFresh! Pure oplichting. Slecht vlees en slechte service. Overigens mocht je je account op inactief zetten, ze bellen je helemaal plat en doen allerlei aanbiedingen. Hun nummer blokkeren zorgt bij mij voor veel rust. Bij mij komen die boxen er niet meer in ;)

Meer HelloFresh reviews