HelloFresh reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente HelloFresh ervaringen

Harry
23-05-2022

Toch en hele tijd plezier gehad van Hello fresh.

Allen de laatste maanden is het bal , de maaltijden werden erg mager. We hadden in het begin ruim voldoende aan de maaltijden , maar nu is het na een dag hard werken echt te weinig . Bijna elke keer missen er producten en als je contact met ze opneemt beloven ze beterschap en storten ze het vergeten product terug op je tegoeden en krijg je bij je volgende box een presentje, dit is 1 keer gebeurt en daarna niet meer en op de koop toe een dure telefoonrekening. Ook kwam het regelmatig voor dat alles door elkaar lag in de doos of ermee gevoetbald is heel jammer allemaal , heb het opgezegd en hoop dat dat goedkomt na het lezen van de recensies.

Harry

Karin
25-04-2022

Geen box besteld, maar wel ontvangen + een rekening van 78,00 voor 2 dagen eten. Klantenservice zegt kort samen gevat, pech gehad! we storten het geld niet terug. Schandalig en zeer teleurgesteld.

Anja
22-04-2022

Na afgesproken tehebben om de box bij de poort tezetten als we niet thuis zouden zijn hebben ze de box gewoon meegenomen en me gedwongen om tebetalen. Om problemen te voorkomen heb ik uiteindelijk betaald ondanks mijn uitleg en vele malen contact met hello fresh. Opeens kreeg ik een aanmaning. Ik heb toen weer eens contact opgenomen en een email gestuurd met bewijs van betaling. Toch kreeg ik een brief van een incasso bureau . Gelukkig heeft het incassobureau het uiteindelijk opgelost voor me maar wat een bedrijf ,zelf fouten maken en klanten laten betalen . 😡

Veerle
20-04-2022

Veel keuze en variatie

Gerrit
10-04-2022

Via VakantieVeilingen een aanbod gedaan voor HelloFresh aanbod.zHirtna alleen maar problemen.Kreeg geen gratis box maarmoest deze betalen ondanks dat ik deze had stopgezet volgens de aanwijzingenBox niet geaccepteerd Bezorger had contact opgenomen met Hello Fresh en mijn weigering was terecht Daarna toch een box moeten betalen.

Gerrit
03-04-2022

Weinig etenswaren voor veel geld, niet alles zit erbij. Abonnement opzeggen, DRAMA. Bezint eer ge begint.

Anke
31-03-2022

Op de site wordt geadverteerd met het zelf kunnen kiezen van gerechten en op ieder moment kunnen opzeggen. Mijn ervaring is anders; mijn eerste box zijn alle gerechten al vastgesteld, ik kan deze niet wijzigen. Om die reden wilde ik dus ook meteen mijn abonnement stopzetten; ook dit is niet mogelijk, ik kan de eerste box niet stopzetten/pauzeren.

Martin
22-03-2022

Je moet een account aanmaken, een betaalmethode instellen, een voorkeurstype box kiezen, zelfs een bezorgingsdag kiezen. Om er vervolgens pas achter te komen dat de het te kiezen aantal maaltijden wat mij betreft te klein is en er weinig keuze is naar mijn smaak. Ik heb voor mijn eerste box niet 1 smakelijke maaltijd kunnen vinden! Dus wil ik mijn account binnen een uur weer opzeggen, maar helaas. Ze nemen bij HelloFresh mijn herroepingsrecht niet zo serieus (en zijn daarmee in overtreding), want mijn eerste box wordt tegen wl en dank TOCH bezorgd aanstaande zaterdag EN is al in rekening gebracht! Dus dan krijg ik zaterdag een doos met spullen die ik niet lust?!

Absoluut onfatsoenlijk en belachelijk. Servicenummer niet bereikbaar, moet via Facebook een bericht achterlaten - hier begin ik niet aan. Zorg voor een fatsoenlijke helpdesk.

Martin Beek

Uysal
14-03-2022

Van mijn werkgever had ik een code gekregen om een pakket te bestellen bij Hello Fresh. Ik zag dat ik lid moest worden en een machtiging moest geven. Na mijn bestelling heb ik gebeld en de bestelling geannuleerd. Het bedrag wat ik had overgemaakt heb ik teruggeboekt via mijn bank. Later zag ik dat Hello Fresh een incassobureau had ingeschakeld. Ik heb dus nooit een pakket van hen gekregen maar moet nu het pakket + incassokosten betalen.

Afzetters van de bovenste plank. Als je ze belt zijn ze vriendelijk maar helpen absoluut niet. Afrader met een ster.

Tina
07-03-2022

Ik kreeg een cadeaubox van een kennis.

Mocht 1 gratis en 2 met € 10,- korting bestellen.

heel leuk, we hebben er van gesmuld.

niet meer doorgegaan, het is best gedoe.

maar bij de laatste box geen factuur ontvangen. Heel vreemd. Je kan ze niet bellen, alles loopt via chat. De chatbox snapt er niets van.

Ik denk dat wacht ik op de herinnering. Ook niet ontvangen.

Krijg ik maar zo ineens een aanmaning plus € 40,-.

Niet betaald, alleen het bedrag van de boxen.

En maar dreigen met gerechtelijke procedures.

Ik zie de deurwaarder met vertrouwen tegemoet.

Ik zal er goed over nadenken of je met hellofresh in zee wilt

Florian
28-02-2022

Goede en leuke recepten, maar een waardeloze klantenservice. Meerdere malen ingrediënten niet ontvangen en nu zelfs helemaal geen box. Na het misgaan van de bezorging werd er aangegeven dat er contact met mij zou worden opgenomen. Geen probleem, fouten gebeuren, zolang ik maar wel mijn box nog krijg. Na een hele dag gewerkt te hebben, heb ik 24 uur later nog niks gehoord. Hierop heb ik besloten om toch maar zelf contact op te nemen met de klantenservice. Tijdens het belletje werd ik mede gedeeld dat ik eerder had moeten bellen en dat mijn box al naar de voedselbank is verstuurd. Prima, dat je binnen een tijd moet bellen, maar geef dan niet aan dat jullie contact met mij gaan opnemen. Tot overmaat van ramp werd er gezegd dat ik tot volgende week moest wachten op een nieuwe box. Voorlopig hoef ik even niks meer bij jullie te bestellen. Tip: doe iets aan jullie bezorgers, maar vooral neem nieuwe mensen op de klantenservice aan. Je kan nooit de klant de schuld geven van je eigen fout.

Christine
11-02-2022

HelloFresh jullie maaltijden zijn heerlijk en alles is vers, echt super 👌🥦, maar doe alsjeblieft iets aan het opzegtermijn van het abonnement in combinatie met de verplaatsmogelijkheid van de leveringsdatum van de proefbox. De laatste is er namelijk niet, waardoor je verplicht wordt een tweede box af te nemen. Niet bepaald klantvriendelijk. 🥴

Margot
08-02-2022

Slechte website .duurde uren om gratis code te activeren.

Bestel ik een box met gratis maaltijden.

Krijg ik opeens een extra box die ik niet besteld heb voor 50 euro.

Na een telefoontje met klanten service wordt gratis box verwijderd en moet ik alsnog betalen.

Klacht wordt niet serieus op geregeerd.

Waardeloos bedrijf

Lianne
28-01-2022

Laatste maanden zeer matige producten geleverd gekregen, vaak korte houdbaarheid. Dat zou absoluut niet mogen met deze prijzen! Van de restitutie die je (op een zeer omslachtige manier) ergens op de site kunt aanvragen voor evt. verkeerde/bedorven producten heb ik nog nooit ergens overzichtelijk kunnen inzien of ik dit daadwerkelijk gekregen heb. Abonnement opzeggen ook zeer omslachtig, met feedback kon niks worden gedaan. Alles ligt 'buiten de macht van de zoveelste chatbot die zogenaamd een persoon is.

Letty
16-01-2022

Geheel chaotisch en onoverzichtelijk om te bestellen. Ik had mijn account geactiveerd maar het lukte wederom niet te bestellen. Gebeld met klantenservice en gevraagd mijn account geheel te verwijderen en eventuele bestelling te annuleren. Ja hoor is gelukt, uw account is verwijderd. Vriendelijke medewerker overigens. U krijgt een bevestiging in uw emailbox. Nee die heb ik niet, wel dat er donderdag een bestelling wordt geleverd. Nee mevrouw dat klopt niet. Maar waaromkrijg ik die email dan, waarom niet de bevestiging dat ik ben uitgeschreven? Dat ligt dan aan mij. Nu maar vertrouwen en hopen dat er niet wordt geleverd en afgeschreven.

TenR
11-01-2022

WAARSCHUWING!

Spook accounts en incasso buro's zijn ons ten deel gevallen in plaats HelloFresh boxen. Eenmaal gegevens gedeeld met HelloFresh en het blijkt onmogelijk om op te zeggen. Heb bevestiging email van opzegging maar HelloFresh bleef boxen bezorgen die we niet ontvangen hebben. Wij weten zeker dat we thuis waren op genoemde tijdstippen en toch werd dat aangevoerd.

Nu incasso buro op ons dak, het HelloFresh email adres in de incasso brieven krijgt automatisch reply dat het niet gemonitord wordt. Telefonisch kan ook niemand mij helpen. HelloFresh beweert dat ik meerdere accounts heb op hetzelfde adres, wat onmogelijk is volgens hun eigen regels.

Ik voel me vogelvrij verklaard door HelloFresh, wat psychische klachten geeft. Ik heb maar weer geld overgemaakt voor spook boxen en spook accounts maar ben bang dat het niet zal stoppen.

Wees dus gewaarschuwd voor de verleiding van de gratis HelloFresh boxen!

Iris
21-12-2021

4 jaar geleden klant geweest en dacht ik ga de app weer een downloaden. Week later kreeg ik een bericht dat ze een box komen leveren. Meteen gebeld met de klantenservice en door de app te downloaden werd ik zomaar ineens weer klant en nog erger ze gebruiken mijn SEPA van 4 jaar geleden om gewoonweg geld af te schrijven! Dit kan een mag niet ook geen mail ontvangen dat ik boxen besteld heb, het zijn boeven en moeten oppassen dat ik er geen zaak van ga maken. Mevrouw van klantenservice heeft mij prima geholpen. Het frustratie gevoel van 4 jaar geleden kwam meteen weer omhoog en wist ook weer waarom ik geen klant meer wilde zijn! Same on you Hellofresh!

Ton
14-12-2021

Box met slechte groente en taai vlees gehad.

Vlees in de blender gedaan om het eetbaar te krijgen.

Nu ze de Meilandjes koeienneren. Nooit meer hello( not) fresh.

Kris
11-12-2021

Matige service, star systeem, weinig ruimte voor oplossingen.

Marianne
07-12-2021

Zonder iets te bestellen, staan ze aan de deur om een pakket af te leveren. Niet aangenomen. Maar nu continu fakturen krijgen met boetes en incassokosten. 100 x gebeld, maar krijg het niet opgelost!

Om moedeloos van te worden.

Meer HelloFresh reviews