HelloFresh reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente HelloFresh ervaringen

15-04-2024

Echt waardeloos en niet te vertrouwen

Met bon sociaal deal boxbesteld

Ging helemaal mis

2 keer moeten betalen

Bon sociaal deal was niet geldig

2 keer telefonisch benaderd en moeizaam gesprek werd 2 keer weg gedrukt door medewerker hello fresh

Oplichterij

Emily
04-04-2024

Als nieuwe of potentiële nieuwe klant word je om de oren geslagen met gratis boxen en kortingen maar een heel ander verhaal is het voor vaste klanten.

Door een probleem met de levering -wat op zich wel eens kan gebeuren, mijn ervaring met de koeriers van Hello Fresh is dat het heel vriendelijke mensen zijn maar dat ze onder steeds meer druk komen te staan om alles tijdig rond te krijgen- heeft mijn box een hele nacht in de regen voor mijn voordeur gestaan.

De inhoud van de box was voor de vuilnisbak maar Hello Fresh weigerde mij te vergoeden voor mijn verlies. En dat terwijl ik als vaste klant al meer dan 70 boxen liet leveren op mijn adres. Betreurenswaardig.

Katarzyna
22-03-2024

I stopped all previous deliveries and I didn't see on the home page that any delivery was planned for March 20. I found out about it on March 19…I don't even get this box, cause I don’t live there anymore but they tell me that I must pay for it! Scamming people. I advise you not to use this application

Nathalie
21-03-2024

Ik ben echt niet tevreden van de manier hoe de verkopers je aanspreken als ze aan de deur komen om producten van Hellofresh te verkopen.

Ten eerste kreeg ik de kans niet om te zeggen dat ik geen interesse heb in dit product.

Ten tweede als ik dan eindelijk kan zeggen dat ik niets wil kopen omdat ik gewoon ben om groenten vers te kopen, dan lachten ze mij gewoon uit en zeiden ' dus het hoeft niet goedkoper voor u' of ik krijg er iets van als mensen zo antw.

Ik was echt geschrokken van de arrogante manier hoe ze mij hun antw opdrongen!

Als dat de manier is van verkopen aan de deur dan hoeven ze bij mij niet meer aan te bellen hoor!

Fleur
13-03-2024

Het eten is smerig, 3 recepten gekozen die me lekker leken. Vond het al niet veel keus. Nou de smaak 🤮🤢

Rare combi en kruiden. Gadverdamme nooit meer. Gelijk geanuleerd. Alle 3 de keren toch maar eten besteld, want we kregen het gewoon niet weg

Gert
11-03-2024

Verkoper kwam aan de deur. Toch maar eens geprobeerd. We vonden het onoverzichtelijk om de menu's te kiezen. Op app uitloggen om op laptop in te loggen (om beter overzicht te krijgen) leek ons onmogelijk. Nadien halen ze ongevraagd geld van je rekening. Telefonisch contact gehad, en dan beweren ze dat dat vooraf was medegedeeld. Indien hun app overzichtelijk en duidelijk zou zijn geweest, zou ik het kunnen beamen, nu niet. Nooit bestel ik nog bij HelloFresh!

Louise kohlberg
29-02-2024

1 van mijn buren van de flat waar ik woon had een hellofresh besteld maar was niet thuis. Is verder niet erg, maar die bezorger op 29 februari 2024 is rond 11.15 gekomen bij mij aan de andere kant van de vleugel zegmaar om het bij de buren te bezorgen, ik zie dat anders. Dat zou dan bij een nummer of 3 verschil moeten zijn en niet nummer van ruim 20 huizen verderop zegmaar en ik heb toen ook aangegeven dat ik het pakket niet wilde aannemen waarop de bezorger naar binnen is gekomen en toch bij mij het pakket heeft afgeleverd en is hiermee over mijn grens gegaan terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik dit niet wil. Ik laat het nu hierbij maar vindt dit niet kunnen eigenlijk en al helemaal niet als je hierover niet van tevoren wordt geinformeerd. Dit vindt ik persoonlijk erg slecht. Zelf heb ik nog nooit iets besteld bij hello fresh dus weet verder ook niet of het duur is of niet en of het makkelijker is als normaal.

Mireille
21-02-2024

Valt niet mee te praten

Stoppen leveringen zonder bericht te sturen

Kirsten
19-02-2024

Een aantal boxen besteld, helaas krijg je een tegoed als er een ingrediënt mist in je box. Deze is pas in te leveren als je een box voor de reguliere prijs besteld (dus zonder korting). Ik kies alleen boxen met korting (i.v.m. de kosten) en daardoor zou ik nooit tegemoetkoming krijgen. Ik heb dus nu betaald voor iets wat ik nooit meer terug krijg.

Jane
12-02-2024

Extra kosten niet duidelijk!

Slechte service en geen begrip.

Deved
13-01-2024

Ze hebben mijn Abonnement geactiveerd zonder te vragen

Barbara
22-12-2023

Na jarenlang regelmatig boxen te hebben besteld, heb ik één automatische betaling gemist, in verband met onvoldoende saldo. Hiervan heb ik geen bericht ontvangen. Na drie maanden krijg ik opeens een aanmaning via het incassobureau C2C, met 40 euro incassokosten.

Bij HelloFresh reageert de medewerker van de klantenservice zeer arrogant en belerend, én blijkbaar is een goede klant zijn het bedrijf niets waard. Nooit meer HelloFresh, bijzonder klantonvriendelijk.

Ineke
11-12-2023

Ondanks dat de gerechten ansich prima zijn heb je er ontzettend veel ellende van. Missende ingredienten, bezorging op verkeerde dagen, ineens een levering van een random box. Om over de onvriendelijkheid van de klantenservice nog maar te zwijgen. Had blijkbaar door mijn box heen moeten kijken om te kunnen constateren dat dit niet de juiste was. En ik citeer uit de chat: "Als je het niet had aangenomen had ik het allang al aan je terugbetaald." Al met al, prima voedsel maar je krijgt er gratis een hele bult stress bij (en dat is het, gezien het bedrag van 1 box, niet waard).

Saskia
06-12-2023

Via kaartje wat mijn zoon bij een pakket ontbing de site bezocht. Dit kon niet zonder een account aan te maken en via je bank te verrriferen. Ik ging van de dite af en wilde later die dag gtoch nog even kijken. Inloggdn lukte niet en ik bleek achteraf 2 actieve accounts te hebben. Vrijdags stond er een bezorger voor de deur met een box. 5 tellen later met een 2e box. Ik doe woensdags (vrije dag) boodschappen. Dus volle koelkast. Ik weigerde de 1e box. Dat kon niet zei de bezorger. De 2e weigerde ik met klem. Ook did moest ik aannemen volgens bezorger. Ik belde en de dame kon mij niet goed te woord staan en verbond me door. Deze dame kon zich ook niet ggoed verwoorden. Vervgens werden er 3? bedragen afgeschreven. 1 heb ik gestorneerd. Op de aanmaning heb ik het laagste bedrag in mindering gebracht van de vordering. Dit bleek achteraf de volgende dag volledig te zijn teruggestort. Inmiddels in conclaaf met Call2Collect over vordering. Dit loop al maanden en er was een poos radiostilte.

Sander
03-12-2023

Agressieve marketing, op slinke manier proberen ze je hun abonnement te slijten waar, in vergelijking, de alom gehate ECI boekenclub nog heiligen tegenover waren. Ik wil niets, maar ook niets met hun te maken hebben, toch blijf krijg ik ongewenste reclame van hun ontvangen. Dat ze voor altijd in de hel mogen branden.

16-11-2023

Nooit geen hellofresh meer.

Was gewoon op de site aan het kijken via een qr code en zag bezorg kosten €6,- dus alles maar weg geklikt en promt word er een maaltijd box geleverd. We waren op visite en werd prompt gebeld door de bezorger van sta voor u deur met een box. Zei neem maar weer mee heb niets besteld laat staan de maaltijden uit gekozen. En wat dacht je 2 dagen later kreeg ik al de rekening moest het overmaken of er kwam een incasso bedrijf.nee van deze mafia praktijken hou ik niet van.

Nooit geen hellofresh

Martijn
13-11-2023

Tot 2 keer toe thuis zitten wachten omdat de bezorger het lastig vond om de box voor de deur te plaatsen als ik er niet was.

Tot 2 keer toe heeft de bezorger aangegeven aan te hebben gebeld. 2 x €49,- betaald en geen box. Ik zou lekker zelf naar de supermarkt gaan!

Lisette
04-11-2023

Zeer slechte ervaring. Via de app lidmaatschap afgezegd omdat het niks voor ons is. Volgend app hadden we de tijd tot woensdag 23:59. Dus netjes woensdag ochtend lidmaatschap opgezegd. Dus op tijd voor de deadline. Nu vrijdag pas de bevestiging gekregen en vandaag een mail dat de box onderweg is. Klantenservice zegt hem niet meer te kunnen annuleren. En niks te weten van het herroepingsrecht. Box willen ze niet meer annuleren terwijl ik gewoon netjes op tijd heb opgezegd. Dit wilde de klantenservice niet accepteren en kwamen alleen met nee dit kunnen we niet Meer annuleren. Nu heb je als consument toch echt wel rechten om hier op terug te komen. Zeer slechte service. Echt niet om aan te raden. Zijn ook vrij duur voor het geen wat je krijgt aan hoeveelheden. En voor grote eters moet er echt wel een persoon extra gerekend worden.

Michiel
26-10-2023

Werd aangesproken door een student die me opdringerig info gaf. Ik moest mijn trein halen maar hij verzekerde me dat ik ruim op tijd ging zijn. Zijn offer was verleidelijk: een account met 1e box gratis, daarna kon ik het altijd afzeggen. Na veel gepruts later was ik eindelijk van hem af en heb ik mijn trein op een haar gemist: natuurlijk.

Kom ik thuis, moet ik een dag wachten tot mijn account gemaakt is. Ineens de melding dat er een bestelling op komst is. Ik annuleer het meteen. betekenend dat ik een kwartier nodig heb om door de chatbot te komen want ik heb geen account.

Na mijn rekening te checken was te zien dat ze automatisch geld al overnamen. Gratis, my ass. Gelukkig is er geen cent overgegaan en konden we alles op tijd stoppen, maar makkelijk is anders. Tot op de dag van vandaag vinden ze nog altijd manieren om mij te stalken via sms, mail, telefoon of advertenties.

Afrader.

22-10-2023

Maken al 4 jaar gebruik van Hellofresh, waren zeer tevreden tot 5 weken geleden, 4 weken op rij werden werd de box niet geleverd op zondag avond, melding dat we niet thuis waren etc etc. Maandag zou de box opnieuw geleverd worden wat helaas ook niet gebeurde.

Helaas klaar met Hellofresh!

Meer HelloFresh reviews