HelloFresh reviews

Recente HelloFresh ervaringen

Victoria
12-10-2024

Beste mensen,

Ik schrijf naar aanleiding van mijn bestelling met die 2 keer zou worden geleverd. Helaas heb ik de bestellingen niet ontvangen, maar er is wel een bedrag van €62,99 in rekening gebracht.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar er werd mij verteld dat ik de bestelling toch moet betalen, ondanks dat deze niet is geleverd. Ik vind dit niet acceptabel, omdat ik geen producten heb ontvangen waarvoor ik heb betaald.

Ik raad het zeker niet aan, want ik hoor van vele mensen dat HelloFresh toch niet te vertrouwen is! Dat men vaker zo problemen heeft met deze organisatie! Een dikke vette 0 van mij! Ik heb mijn account gedeactiveerd en verwijderd!

Rik
07-10-2024

Voor de 2e keer voor ons totaal onbruikbare maaltijden geleverd.

- totaal andere maaltijden dan besteld

- door HF maaltijden aangepast (ook in de app) naar geleverde maaltijden. Bewijsvoering hiermee weg. Gelukkig wel screenshot!

- HF communiceert niets over enige aanpassing

- HF geeft aan dat maaltijden zijn geleverd "volgens afspraak".

- klant zit met waardeloze (voorgepakte/ voorgekookte) maaltijden.

- wel incasso voor waardeloze maaltijden

- klantenservice geeft aan niets te kunnen doen.

Hello Fresh (HF) doet aan zelf-destructie door dergelijke praktijken. Wij zijn na 2 jaar weg als klant, maar wees gewaarschuwd.

Alexander
01-10-2024

De gehele maand augustus op pauze gezet in verband met onze vakantie.

De derde week van augustus wordt er toch ineens een box bezorgd bij de buren (wij waren in het buitenland).

Na contact te hebben gehad met HelloFresh moeten we de box toch betalen omdat zij in de app een melding hebben gezet dat er toch een box aankomt. Wij kijken natuurlijk ook op onze vakantie elke dag in de HelloFresh app. Belachelijk

Loes
30-09-2024

Waardeloze bezorging. Elke week is het weer afwachten of de box bezorgd wordt en vervolgens hoe laat in de avond terwijl je betaalt voor een tijdslot van 18.00-22.00. Doodleuk belt de bezorger om 23.45 aan en ook is het al meerdere keren voortgekomen dat je zit te wachten en je om 23.00 een bericht krijgt dat de box niet bezorgd kan worden. De volgende dag wordt de box op een random moment bezorgd waar je dan de hele dag voor thuis moet blijven. Waardeloze service.

Donna
05-09-2024

Zeer slechte klantenservice. Bij het bestellen van de box specifiek aangegeven dat deze bij de voordeur gezet mag worden als er niemand thuis is. Dit wordt compleet genegeerd zonder dat je hierover ingelicht wordt, en vervolgens wordt de box zonder pardon aan de voedselbank gegeven. Vervolgens hoef je van hen geen terugbetaling verwachten. Wat een slechte zaak, ze zijn een trouwe klant kwijtgeraakt.

04-09-2024

Ben jaren klant geweest van HF maar heb nu opgezegd. De reden is de echt onbeschofte klantenservice. Het lijkt echt wel of ze klanten kwijt willen bij HF.

Een levering in de avond ging mis. Dat kan een keer gebeuren. Maar dan beland je in een doolhof van meldingen. Dan staat er de volgende morgen een bezorger voor een dichte deur met dezelfde doos en wil deze doos bij 25 graden gewoon voor de deur zetten.

Chatten met de klantenservice: ik ging er heel relaxed in en was na 15 witheet echt niet normaal dit.

Berlinda
01-09-2024

Prima eten, maar waardeloze klantenservice. Kort voor bezorging sms’en dat je box niet komt en verder zoek je het maar uit. Klantenservice slecht te bereiken om vervolgens alle cliché antwoorden te krijgen, maar geen box. Jarenlang klant geweest, maar bij deze opgezegd.

Edith
29-08-2024

Eten is prima maar er gaat helaas vaak wat mis en dan zit je een half uur in de chat maar kom je niet verder, jammer genoeg hierdoor moeten opzeggen

Jasper
21-08-2024

Voor de derde keer op rij kloppen de ingrediënten niet. De compensatie; €0,80. Het hele gerecht smaakt anders door het ontbreken van een ingrediënt. Keer op keer gaat het mis. De 'klantenservice' is doet behulpzaam, maar je hebt er niks aan. Ik kan zelfs voor deze week geen andere klachten indienen, dus ik hoop dat de rest wel goed is.

Ik heb een klacht ingediend, maar kan het verloop en de afwikkeling daarvan niet eens volgen, omdat ze me weigeren te mailen.

Wat een arrogant K bedrijf. En maar smijten met kortingen als je vrienden aanmeldt. Het lijkt eerder een soort raar piramidespel; met eerlijke maaltijden heeft dit weinig meer te maken.

Groenten zijn sowieso ook heel snel over de datum, zodat je alsnog zelf naar de supermarkt of de groentenboer kan lopen om je eerder betaalde ingrediënten alsnog aan te schaffen.

Ik voel me behoorlijk in de zeik genomen door HelloFresh

Sandra
11-07-2024

Voor de deadline netjes opgezegd wat volgens de regels zou moeten zijn om een box te voorkomen. Alsnog krijg ik de box thuis gestuurd belachelijk dat ze er zo mee omgaan!

Michelle
29-05-2024

Geprobeerd een box te pauzeren. Dit is niet gelukt. Alsnog de box aan de deur gekregen. Deze heb ik geweigerd, maar nu moet ik wel 57 euro gaan betalen, omdat zij de box aan de voedselbank doneren. Klantenservice gebeld en nu wordt er gedreigd met een incassobureau. Bestel alsjeblieft nooit hier, want je wordt echt bedonderd.

Linda
25-05-2024

Dozen worden voor de deur gezet in de regen , doos is niet meer op tillen zonder dat de bodem stuk gaat , alle etenswaren vallen op de grond . Een andere x toen het niet regende is er tegenaan gepist door katten , voor mij geen hellofresh meer!

15-04-2024

Echt waardeloos en niet te vertrouwen

Met bon sociaal deal boxbesteld

Ging helemaal mis

2 keer moeten betalen

Bon sociaal deal was niet geldig

2 keer telefonisch benaderd en moeizaam gesprek werd 2 keer weg gedrukt door medewerker hello fresh

Oplichterij

Emily
04-04-2024

Als nieuwe of potentiële nieuwe klant word je om de oren geslagen met gratis boxen en kortingen maar een heel ander verhaal is het voor vaste klanten.

Door een probleem met de levering -wat op zich wel eens kan gebeuren, mijn ervaring met de koeriers van Hello Fresh is dat het heel vriendelijke mensen zijn maar dat ze onder steeds meer druk komen te staan om alles tijdig rond te krijgen- heeft mijn box een hele nacht in de regen voor mijn voordeur gestaan.

De inhoud van de box was voor de vuilnisbak maar Hello Fresh weigerde mij te vergoeden voor mijn verlies. En dat terwijl ik als vaste klant al meer dan 70 boxen liet leveren op mijn adres. Betreurenswaardig.

Katarzyna
22-03-2024

I stopped all previous deliveries and I didn't see on the home page that any delivery was planned for March 20. I found out about it on March 19…I don't even get this box, cause I don’t live there anymore but they tell me that I must pay for it! Scamming people. I advise you not to use this application

Nathalie
21-03-2024

Ik ben echt niet tevreden van de manier hoe de verkopers je aanspreken als ze aan de deur komen om producten van Hellofresh te verkopen.

Ten eerste kreeg ik de kans niet om te zeggen dat ik geen interesse heb in dit product.

Ten tweede als ik dan eindelijk kan zeggen dat ik niets wil kopen omdat ik gewoon ben om groenten vers te kopen, dan lachten ze mij gewoon uit en zeiden ' dus het hoeft niet goedkoper voor u' of ik krijg er iets van als mensen zo antw.

Ik was echt geschrokken van de arrogante manier hoe ze mij hun antw opdrongen!

Als dat de manier is van verkopen aan de deur dan hoeven ze bij mij niet meer aan te bellen hoor!

Fleur
13-03-2024

Het eten is smerig, 3 recepten gekozen die me lekker leken. Vond het al niet veel keus. Nou de smaak 🤮🤢

Rare combi en kruiden. Gadverdamme nooit meer. Gelijk geanuleerd. Alle 3 de keren toch maar eten besteld, want we kregen het gewoon niet weg

Gert
11-03-2024

Verkoper kwam aan de deur. Toch maar eens geprobeerd. We vonden het onoverzichtelijk om de menu's te kiezen. Op app uitloggen om op laptop in te loggen (om beter overzicht te krijgen) leek ons onmogelijk. Nadien halen ze ongevraagd geld van je rekening. Telefonisch contact gehad, en dan beweren ze dat dat vooraf was medegedeeld. Indien hun app overzichtelijk en duidelijk zou zijn geweest, zou ik het kunnen beamen, nu niet. Nooit bestel ik nog bij HelloFresh!

Louise kohlberg
29-02-2024

1 van mijn buren van de flat waar ik woon had een hellofresh besteld maar was niet thuis. Is verder niet erg, maar die bezorger op 29 februari 2024 is rond 11.15 gekomen bij mij aan de andere kant van de vleugel zegmaar om het bij de buren te bezorgen, ik zie dat anders. Dat zou dan bij een nummer of 3 verschil moeten zijn en niet nummer van ruim 20 huizen verderop zegmaar en ik heb toen ook aangegeven dat ik het pakket niet wilde aannemen waarop de bezorger naar binnen is gekomen en toch bij mij het pakket heeft afgeleverd en is hiermee over mijn grens gegaan terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik dit niet wil. Ik laat het nu hierbij maar vindt dit niet kunnen eigenlijk en al helemaal niet als je hierover niet van tevoren wordt geinformeerd. Dit vindt ik persoonlijk erg slecht. Zelf heb ik nog nooit iets besteld bij hello fresh dus weet verder ook niet of het duur is of niet en of het makkelijker is als normaal.

Mireille
21-02-2024

Valt niet mee te praten

Stoppen leveringen zonder bericht te sturen

Meer HelloFresh reviews