Kaartje2go.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden20202019
Jacqueline
12-08-2021

Maar één woord: fantastisch

Al vele jaren stuur ik vanuit buiten- en binnenland kaarten naar familie en vrienden. Zelf je kaart maken, je eigen onderwerp, je eigen ontwerp, niet hoeven zoeken naar postzegels en helemaal uniek!

Ik ben, na 5 jaar, nog steeds zo ontzettend blij met deze mogelijkheid!

Karin
30-06-2021

Geweldige service

Had verhuis kaartjes besteld en zelf fout gemaakt maar kaartje2go maakt nieuwe kaart en ik kreeg deze gratis. Dat is nog eens zeer klantvriendelijk. TOP!

Cornelia
25-06-2021

Perfecte Service

Nadat er 1 woord vergeten was,

is de volgende dag hersteld!

Compliment en goed gedaan!

Dirk
22-06-2021

Slechte kantenservice

Vragen 10 x hetzelfde en dan nog heb je geen antwoord

Shainy
19-06-2021

Super de puper goed!

Ik heb hier mijn moederdag en vaderdag kaartje hier vandaan niks te klagen alles ging goed:D 💖 Eeen aanrader is het zekerr:)

Anneke
Anneke
09-04-2021

Wát een service!

Bij het maken van een verhuiskaart vergat ik de verhuisdatum te vermelden.

Ik had net 50 kaarten besteld en al betaald, toen ik mijn fout zag! Snel een bericht ingesproken. Op de site stond dat ik het niet meer kon veranderen.

Maar direct daarna kwam er een telefoontje van een vriendelijke vrouw, die het drukproces nét op tijd gestopt had! Nu kreeg ik de tijd om mijn verandering aan te brengen en de betaling stond nu op nul.

Ik groot compliment voor de mensen van Kaartje2Go!

Jobke
30-03-2021

Perfect

Ontzettend snelle en nette service. Je kunt gemakkelijk een kaartje ontwerpen via de site, veel leuke tools om de kaart heel mooi te krijgen. Daarna is de kaart bizar snel binnen en van hele goede/mooie kwaliteit! Top service.

Albertha
19-02-2021

Te laat

Ruim week van te voren kaartje met cadeau besteld en dan wordt t nog een dag te laat bezorgd.

er wordt ook niet gereageerd op mijn klacht die ik herhaaldelijk gemaild heb.

Rianne
16-11-2020

Uren bezig met geboortekaartje ontwerpen, ontwerp foetsie!

Ben je net uren lang bezig geweest met het ontwerpen van het perfecte geboortekaartje, staat er notabene boven in het scherm dat het ontwerp is opgeslagen, is het ontwerp helemaal niet opgeslagen en krijg je de meest bizarre foutmeldingen in beeld te zien: van 'het ontwerp is al naar de drukkerij verzonden' tot 'ben je onlangs uitgelogd', maar niets van dat alles is waar en het ontwerp is weg, dus ik kan weer helemaal opnieuw beginnen! Ik weet wel waar ik opnieuw ga beginnen, bij een van de concurrenten van Kaartje2go, want jullie zijn mij als klant kwijt met zo'n bagger website!

Lexi
11-06-2020

Zeer jammer

Mijn vriend is morgen (12-06-2020) jarig en ik kan nu niet bij hem zijn vanwege mijn gezondheid dus ik wilde een kaartje sturen via kaartje2go. het zo gisteren bezorgd worden (met Corona snap ik wel dat er vertraging is) maar ik vind dit toch wel erg jammer. hij is maandag verstuurd en zou normaal gesproken binnen een dag bezorgd zijn. niks aan te doen helaas.

Anton
08-06-2020

GOED GEDAAN KAARTJE2GO!

Gemakkelijke foto invoer vanaf blanke kaart. Idem de teksten voor bedankkaartje. Snelle levering. Pas op bij glanskaarten geen spierwitte enveloppen bestellen, maar natuur creme. Voldoet geheel aan verwachtingen. Goed gedaan kaartje2go!

Anton siedsma

Bianca
23-02-2020

Service met een hoofdletter S!

Kaarten besteld maar helaas de verkeerde enveloppen aangevinkt.

Geen probleem! Na een supersnelle en superaardige email-reactie had ik de nieuwe enveloppen de volgende dag in huis!

De verkeerde enveloppen kon ik inleveren op het kantoor in Zwolle en daar niet anders, iedereen even aardig!

Service met een hoofdletter S, we vergeten wel eens dat het ook zo kan!

Dikke 10 Dames - meer dan verdiend!

Des
14-07-2019

Perfecte service

Perfecte service, zelfs nadat ik zelf een schrijffout had gemaakt. Vriendelijk, snel, oplossingsgericht. Perfect!

Anne
10-01-2019

Geweldig kaartjesbedrijf!

Kaartje2go is voor mij het leukste kaartenbedrijf met de allerleukste kaarten. De klantenservice is top! En de mogelijkheden om een leuke kaart naar mijn wensen te vinden en te maken is geweldig! Ik kan helaas geen 11 geven. Maar een dikke 10 voor Kaartje2go is dik en dik verdiend!

Yoram
Yoram
19-11-2015

Bijzonder lieve service voor bijzonder lieve Baby!

Op za 14 nov 2015 heb ik geboortekaatjes besteld bij Kaartje2Go. Zij waren het goedkoopst (ik moet helaas op 'de kleintjes' letten..) en toch was de online ontwerpmodule erg prettig en veelzijdig. Ook had je in e-mailcontact het gevoel persoonlijk te worden geholpen. Helaas ging er iets mis in de bestelling. Toen ik vr 19 nov belde, bleek de postcode verkeerd te zijn ingevoerd. Waarschijnlijk is dit de vermoeidheid geweest :-(.

Kaartje2Go heeft letterlijk alles uit de kast gehaald voor mij en in hun enthousiaste hulpvaardigheid zelfs een koerier geregeld vanuit Nieuwegein naar Rotterdam en ook nog eens de kaartjes kosteloos opnieuw laten drukken, zodat we toch nog op tijd onze vrienden en kennissen kunnen informeren en uitnodigen.

Echter had ik mij niet voorbereid op de kosten van de koerier. Kaartje2Go betreurde mijn reactie, maar was zelfs bereid deze kosten op zich te nemen.

Als ik het geld had gehad, had ik alles willen betalen, maar helaas is dit niet het geval. Daarom hoop ik via deze weg iets terug te doen voor de fantastische mensen van dit bedrijf.

Een dikke, vette, lange, hele warme douche!