10van de 10

Kaartje2go.nl1 ervaring

Yoram
Yoram
19-11-2015

Bijzonder lieve service voor bijzonder lieve Baby!

Op za 14 nov 2015 heb ik geboortekaatjes besteld bij Kaartje2Go. Zij waren het goedkoopst (ik moet helaas op 'de kleintjes' letten..) en toch was de online ontwerpmodule erg prettig en veelzijdig. Ook had je in e-mailcontact het gevoel persoonlijk te worden geholpen. Helaas ging er iets mis in de bestelling. Toen ik vr 19 nov belde, bleek de postcode verkeerd te zijn ingevoerd. Waarschijnlijk is dit de vermoeidheid geweest :-(.
Kaartje2Go heeft letterlijk alles uit de kast gehaald voor mij en in hun enthousiaste hulpvaardigheid zelfs een koerier geregeld vanuit Nieuwegein naar Rotterdam en ook nog eens de kaartjes kosteloos opnieuw laten drukken, zodat we toch nog op tijd onze vrienden en kennissen kunnen informeren en uitnodigen.
Echter had ik mij niet voorbereid op de kosten van de koerier. Kaartje2Go betreurde mijn reactie, maar was zelfs bereid deze kosten op zich te nemen.
Als ik het geld had gehad, had ik alles willen betalen, maar helaas is dit niet het geval. Daarom hoop ik via deze weg iets terug te doen voor de fantastische mensen van dit bedrijf.
Een dikke, vette, lange, hele warme douche!

Welk cijfer geef jij Kaartje2go.nl?