Kaartje2go.nl reviews

7.1
David
05-01-2024

2 kaarten besteld om te overhandigen met een kado voor een zeer bijzonder moment . Vrijdag en zaterdagbestelde kaarten zijn echter niet op de uiterste dag (woensdag ) bezorgd en ik dus had ik niets om het moment te larderen met een kaart en een mooie tekst. Reactie Kaartje2Go standaard riedel “wat vervelend maar kijk het nog even aan de komende dagen”. Als je in deze business zit en je begrijpt niet dat je klanten veelal een kaart maken voor een speciale datum kun je wat mij betreft beter iets anders gaan doen.

Juun
23-12-2023

14-12-2023

Kaart van 5,91e besteld voor iemand die het in deze dagen zwaar heeft en een hart onder de riem énorm kan waarderen

15-12 -2023 zou deze bezorgd zijn

Net 23-12-2023

Krijg ik tot enorme ontstentenis te horen

Geen kaart!

Dan breekt mijn hart

Maar het feit dat ik al jaren hier bestel en men braaf aangeeft dit te hebben bezorgd.

Vraag ik mijzelf terdege af of hiermee nog meer stuk is gemaakt

Door simpelweg toe te zeggen maar ook daadwerkelijk te bezorgen?

Mij is t duidelijk

13-02-2023

Mijn zoontje wilde een anoniem kaartje sturen naar een meisje wat hij leuk vindt. Van een vriend het adres gekregen, maar helaas met een fout huisnummer. Het kaartje was al gedrukt door Kaartje2go, dus dit was niet meer te veranderen. Kaartje2go heeft daarna geheel kosteloos naar het goeie huisnummer hetzelfde kaartje nogmaals gestuurd. Wat een TOP service en vriendelijke medewerkers. Zeer uitgebreid assortiment aan kaartjes die je ook nog eens goed kunt bewerken. Ik raad zeer zeker Kaartje2go aan. Houden zo!

Ties
04-12-2022

Bestel al jaren bij kaartje2go. Altijd correct nog nooit problemen gehad. Super

Diana
21-11-2022

In amper 2 weken tijd drie kaarten verstuurd. Twee kwamen te laat (de eerste en de tweede verzending van een verhuiskaart). De derde was een verjaardagsfelicitatiekaart. Die moet ik nog krijgen. Kaart2go stort uiteindelijk het geld terug, maar doen niks extra's. Twee situaties waarbij het kaartje ondersteunend voor een mooi moment moest zorgen, maken zij hier zeker niet mee goed.

Michiel
06-10-2022

Bedankkaarten besteld, kwaliteit en levertijd super! Alleen de 'gratis' enveloppen denk ik nu wel te begrijpen. Ze zijn 5 gram zwaarder dan standaard enveloppen. "Dus?" zou je kunnen denken. Hiermee komen de kaartjes + envelop (in mijn geval) precies boven 20 gram uit waarmee de portokosten verdubbelen. Ik weet natuurlijk niet of dit toeval is of dat hier een ‘slimme deal’ met PostNL achter zit maar het zou mijn voorkeur hebben dat Kaartje2go rekening zou houden met gewicht ten gunste van haar klanten. Op 100 kaarten scheelt dit €100,-!

AnjA peijer
26-09-2022

Woensdag 21 september een kaartje gemaakt voor mijn zoon zijn verjaardag op 23 september nog steeds niet binnen schandalig

Saskia
02-03-2022

Super service

snel en vriendelijk

wij hadden een foutje in de kaart hebben ze super opgelost

Louise
22-12-2021

Bestel al jarenlang kaartjes bij kaartje2go, altijd alles keurig geregeld en goed gecommuniceerd over de bestelling.

Helaas is er bij de post wat mis gegaan waardoor ons kaartje niet aan is gekomen, na een belletje met kaartje2go is er direct een nieuwe verzonden, top dat er zo snel een oplossing is gegeven.

Voor mij de volgende keer weer kaartje2go.

Marleen
15-12-2021

Al jaren zeer tevreden over deze website.Altijd enorm veel keuze in kaarten met leuke korting op z'n tijd .

Altijd tijdig bezorgd,kortom,ze verdienen gewoon een dikke pluim . Hart groet uit Emmen

Jacqueline
12-08-2021

Maar één woord: fantastisch

Al vele jaren stuur ik vanuit buiten- en binnenland kaarten naar familie en vrienden. Zelf je kaart maken, je eigen onderwerp, je eigen ontwerp, niet hoeven zoeken naar postzegels en helemaal uniek!

Ik ben, na 5 jaar, nog steeds zo ontzettend blij met deze mogelijkheid!

30-06-2021

Geweldige service

Had verhuis kaartjes besteld en zelf fout gemaakt maar kaartje2go maakt nieuwe kaart en ik kreeg deze gratis. Dat is nog eens zeer klantvriendelijk. TOP!

Cornelia
25-06-2021

Perfecte Service

Nadat er 1 woord vergeten was,

is de volgende dag hersteld!

Compliment en goed gedaan!

Dirk
22-06-2021

Slechte kantenservice

Vragen 10 x hetzelfde en dan nog heb je geen antwoord

Shainy
19-06-2021

Super de puper goed!

Ik heb hier mijn moederdag en vaderdag kaartje hier vandaan niks te klagen alles ging goed:D 💖 Eeen aanrader is het zekerr:)

Anneke
09-04-2021

Wát een service!

Bij het maken van een verhuiskaart vergat ik de verhuisdatum te vermelden.

Ik had net 50 kaarten besteld en al betaald, toen ik mijn fout zag! Snel een bericht ingesproken. Op de site stond dat ik het niet meer kon veranderen.

Maar direct daarna kwam er een telefoontje van een vriendelijke vrouw, die het drukproces nét op tijd gestopt had! Nu kreeg ik de tijd om mijn verandering aan te brengen en de betaling stond nu op nul.

Ik groot compliment voor de mensen van Kaartje2Go!

Jobke
30-03-2021

Perfect

Ontzettend snelle en nette service. Je kunt gemakkelijk een kaartje ontwerpen via de site, veel leuke tools om de kaart heel mooi te krijgen. Daarna is de kaart bizar snel binnen en van hele goede/mooie kwaliteit! Top service.

Albertha
19-02-2021

Te laat

Ruim week van te voren kaartje met cadeau besteld en dan wordt t nog een dag te laat bezorgd.

er wordt ook niet gereageerd op mijn klacht die ik herhaaldelijk gemaild heb.

Rianne
16-11-2020

Uren bezig met geboortekaartje ontwerpen, ontwerp foetsie!

Ben je net uren lang bezig geweest met het ontwerpen van het perfecte geboortekaartje, staat er notabene boven in het scherm dat het ontwerp is opgeslagen, is het ontwerp helemaal niet opgeslagen en krijg je de meest bizarre foutmeldingen in beeld te zien: van 'het ontwerp is al naar de drukkerij verzonden' tot 'ben je onlangs uitgelogd', maar niets van dat alles is waar en het ontwerp is weg, dus ik kan weer helemaal opnieuw beginnen! Ik weet wel waar ik opnieuw ga beginnen, bij een van de concurrenten van Kaartje2go, want jullie zijn mij als klant kwijt met zo'n bagger website!

Lexi
11-06-2020

Zeer jammer

Mijn vriend is morgen (12-06-2020) jarig en ik kan nu niet bij hem zijn vanwege mijn gezondheid dus ik wilde een kaartje sturen via kaartje2go. het zo gisteren bezorgd worden (met Corona snap ik wel dat er vertraging is) maar ik vind dit toch wel erg jammer. hij is maandag verstuurd en zou normaal gesproken binnen een dag bezorgd zijn. niks aan te doen helaas.

Meer Kaartje2go.nl reviews