Kaartje2go.nl reviews

7.1

Anton
08-06-2020

GOED GEDAAN KAARTJE2GO!

Gemakkelijke foto invoer vanaf blanke kaart. Idem de teksten voor bedankkaartje. Snelle levering. Pas op bij glanskaarten geen spierwitte enveloppen bestellen, maar natuur creme. Voldoet geheel aan verwachtingen. Goed gedaan kaartje2go!

Anton siedsma

Bianca
23-02-2020

Service met een hoofdletter S!

Kaarten besteld maar helaas de verkeerde enveloppen aangevinkt.

Geen probleem! Na een supersnelle en superaardige email-reactie had ik de nieuwe enveloppen de volgende dag in huis!

De verkeerde enveloppen kon ik inleveren op het kantoor in Zwolle en daar niet anders, iedereen even aardig!

Service met een hoofdletter S, we vergeten wel eens dat het ook zo kan!

Dikke 10 Dames - meer dan verdiend!

Des
14-07-2019

Perfecte service

Perfecte service, zelfs nadat ik zelf een schrijffout had gemaakt. Vriendelijk, snel, oplossingsgericht. Perfect!

Yoram
19-11-2015

Bijzonder lieve service voor bijzonder lieve Baby!

Op za 14 nov 2015 heb ik geboortekaatjes besteld bij Kaartje2Go. Zij waren het goedkoopst (ik moet helaas op 'de kleintjes' letten..) en toch was de online ontwerpmodule erg prettig en veelzijdig. Ook had je in e-mailcontact het gevoel persoonlijk te worden geholpen. Helaas ging er iets mis in de bestelling. Toen ik vr 19 nov belde, bleek de postcode verkeerd te zijn ingevoerd. Waarschijnlijk is dit de vermoeidheid geweest :-(.

Kaartje2Go heeft letterlijk alles uit de kast gehaald voor mij en in hun enthousiaste hulpvaardigheid zelfs een koerier geregeld vanuit Nieuwegein naar Rotterdam en ook nog eens de kaartjes kosteloos opnieuw laten drukken, zodat we toch nog op tijd onze vrienden en kennissen kunnen informeren en uitnodigen.

Echter had ik mij niet voorbereid op de kosten van de koerier. Kaartje2Go betreurde mijn reactie, maar was zelfs bereid deze kosten op zich te nemen.

Als ik het geld had gehad, had ik alles willen betalen, maar helaas is dit niet het geval. Daarom hoop ik via deze weg iets terug te doen voor de fantastische mensen van dit bedrijf.

Een dikke, vette, lange, hele warme douche!