Klaverblad Verzekeringen reviews

2.7
Tarik
14-12-2023

Gewoon niet doen! 6 weken geleden een schadeclaim ivm glasschade en je wordt van de kast naar de muur gestuurd. Elke maand ca. 50 euro innen aan premie maar als je schade hebt dan geven ze niet thuis. Slechtste verzekeraar

Victoria
10-11-2023

Zeer slechte klantenservice. Ik heb mijn schade gemeld en had moeten 6 maanden wachten op de reactie dat mijn schade niet onder dekking valt. Een paar keer gebeld en gemaild in de afgelopen 6 maanden. Klaverblad gaf dat zij te druk hebben. Dit heeft ons gezien veel problemen veroorzaakt. Slechtste verzekeraar ooit!

02-11-2023

Naar aanleiding van mijn eerdere klacht hier op ervaringen.nl kreeg ik bericht dat Klaverblad in gesprek wil met me. Gegevens doorgegeven maar nooit meer iets gehoord van Klaverblad. Ondertussen wel mijn verzekeringen bij hun opgezegd maar wat een slechte ervaring en service.

Helaas is mijn vertrouwen in Klaverblad volledig weg. Stop alsjeblieft met jullie reclames dat het om mensen draait en groot geworden door klein te blijven enz want daar klopt echt helemaal niets van. Wat ontzettend jammer van deze organisatie!

17-09-2023

Zeer slechte ervaringen met klaverblad rechtsbijstand.ze doen er alles aan om je zaak maar niet in behandeling te hoeven nemen.

40 jaar premie betaald, nu eindelijk heb je ze nodig over een garantie conflict geven ze niet thuis terwijl ik aan alle kanten in het gelijk gesteld wordt door mensen die er verstand van hebben.

Zelfs mijn verzekerings adviseur zegt dat het er sterk op lijkt dat ze in dienst zijn van de tegenpartij.

En als je dan die tekst van hun reclame van ze mag geloven denk ik , wat een stelletje oplichters.

Nu na het lezen van de vele negatieve reviews gelijk maar opgezegd.

Alleen de reviews van hun eigen site zijn positief.rara hoe kan dat.

Wil je genaaid worden ga dan met klaverblad in zee.

Wilbert
27-01-2023

Heb tijdens mijn werkzaamheden, het plaatsen van een paslezer op een binnendeurkozijn, de tevens in dit kozijn zittende ruit, gebroken.

Volgens de maatschappij is dit niet verzekerd, daar de ruit en het kozijn als één gezien worden. Hierbij komt dan de regel naar voor dat

als je het kozijn onder je hebt ter bewerking, dit geen gedekt evenement is.

Volgens mij en meerdere met mij zijn een kozijn en een ruit twee op zich staande voorwerpen. De ruit wordt separaat vervangen van het kozijn. Dit kozijn blijft nl. gewoon staan.

Nu komt men, na 18 jaar verzekerd te zijn, met een aanpassing/uitbreiding van mijn polis zodat dit in de toekomst wel gedekt is. Handig en goed meegedacht.

Dus installateurs, informeer wat er in je polis staat hierover, je bent niet verzekerd!

Edo
30-12-2022

Heb een schoorsteenbrand aan de hand gehad, belde met klaver, werd vrijwel direct opgenomen. Gelijk de vraag hoe het met ons gaat, of ze nog ergens mee kunnen helpen, verdere schade, echt heel fijn. Binnen 1 werkdag na het indienen van de offerte goedkeuring en na een krappe 2 dagen stond het bedrag al op onze rekening. Werkelijk fantastisch!

Wilco
12-10-2022

Ik had mijn zwembad verzekerd bij klaverblad verzekeringen voor bliksem inslag naar 3 jaar gebeurde dat ook maar toen bleek het interne blikseminslag te zijn en dat is niet verzekerd heel jammer dit dus ik ga op zoek naar een andere partij mvg

Rudi
20-07-2022

Waardeloze verzekeraar! Sinds een paar jaar auto daar verzekerd en een keer schade gehad. Niet mijn schuld, compleet met dashcambeelden, maar nog een heel gedoe voor ik de schade vergoed had. Nu andere auto gekocht, zegt klaverblad opeens geen verzekeringen te wijzigen zonder tussenpersoon, of zonder dat ook nog een andere verzekering afsluit! De nieuwe auto verzekeren ze gewoon NIET, tenzij ik ook nog een andere verzekering bij hun afsluit. Absoluut schandalige manier om te proberen mij een extra verzekering door de strot te duwen. Ze vragen al de hoofdprijs voor de autoverzekering, maar blijkbaar is dat nog steeds niet genoeg.

Geldgeilheid zonder grenzen. Ik vertrek en zoek me een serieuze verzekeraar, en adviseer iedereen om er niet eens aan te beginnen bij klaverblad.

Toine
20-02-2022

Mijn ervaring gaat over de rechtsbijstandsverzekering van Klaverblad. Op het gebied van dienstverlening, bejegening en klantvriendelijkheid is dit een absolute afrader. Op basis van de polisvoorwaarden denk je goed verzekerd te zijn. Maar zodra je een beroep doet op juridische bijstand begint het spel van de juristen en kom je snel tot de conclusie dat Klaverblad gebakken lucht verkoopt. De juristen zijn getraind om ieder beroep op juridische bijstand zo uit te leggen dat er volgens de polisvoorwaarden geen dekking is. Ook al zou iedereen die begrijpend kan lezen heeft tot een andere conclusie zou komen. Als je vervolgens een een klacht of bezwaar maakt tegen dit besluit begint de betreffende jurist zich vijandig tegen je op te stellen en worden er allerlei trucjes ingezet en worden er ongefundeerde aannames gedaan om je monddood te maken. Bij Klaverblad draait het om geld en zeker niet om mensen. Mijn advies is om geen klant te worden bij deze verzekeraar.

Nico
17-02-2022

Ik heb al jaren een arbeid ongeschiktheid verzekering bij Klaverblad

alles gaat goed tot je wat ga mankeren dan wordt het op eens heel moeilijk, ik heb nek/rug en schouderklachten op mri en röntgen foto`s is duidelijk te zien dat er vorm is van slijtage ,toch moet ik 2x per jaar bij een arts melden op zich geen probleem als het zin zou hebben laatst bij een verzekering arts geweest , de man heeft met me gepraat en van uit dat gesprek een dossier opgebouwd waaruit blijkt dat ik mijn werk als zelfstandig automonteur makkelijk kan uitvoeren

alles is er op gericht om niet uit te betalen mocht u de zelfde ervaringen hebben meld dit het is niet normaal hoe je behandelt word ,ik zeg neem nooit een Klaverblad verzekering

Linda
14-02-2022

Ze doen aannames die totaal nergens op gebaseerd die ook nog eens zeer beledigend zijn en na jaren trouwe klant te zijn geweest weigeren ze je auto te verzekeren terwijl er nog nooit 1 dubbeltje te hebben geclaimd aan schade voor ons NOOIT geen klaverblad meer!

Steven
05-02-2022

Waardeloze verzekering.

Super slecht bereikbaar en als je ze te pakken krijgt doen ze hun best om je niet te hoeven helpen. Sluit a.u.b geen rechtsbijstandsverzekering bij hun af.

Ata
18-12-2021

Betalen voor rechtsbijstandsverzekering en niks krijgen …

Al heel lang betaal ik hier voor mijn rechtsbijstandsverzekering. Tot 5 verschillende zaken gemeld en keer op keer is het geweigerd door klaverblad. Ze zoeken elke keer een reden om mij niet te helpen. Ze innen alleen maar premies en geven je geen service voor terug. De juristen zijn ook niet eens afgestudeerd en sommigen spreken gebrekkig nederlands. Als je in nood zit en hulp wilt dan kan je deze rechtsbijstandsverzekering beter links laten liggen. Je hebt er geen f aan!. Een keer zeggen ze je zaak is te goedkoop dus we kunnen geen zaak van maken. Andere keer zeggen ze je zaak is te duur zie algemene voorwaarden. Weer een andere keer zeggen dit valt niet in je verzekering. Zo kan ik maar doorgaan met hun drogredenen. Eigenlijk staat in hun algemene voorwaarde: betaal premie en je krijg niks voor terug omdat wij lekker gratis geld willen verdienen

11-09-2021

Enorm slechte ervaring met klaverblad

Mijn rechtsbijstandverzekering heeft totaal niks opgeleverd omdat klaverblad zelf constant in de weg zat. Om hun eigen kosten zo laag mogelijk te houden heeft Klaverblad het voor mij onmogelijk om mijn rechtszaak te kunnen doorzetten. Terwijl Klaverblad zelf toegaf dat de kans op winst redelijk groot was. De jurist die mij zou moeten helpen kwam afspraken niet na en ging achter mijn rug om met de andere partij in gesprek.

Toe
09-08-2021

Onprofessioneel en klantonvriendelijk

Weer zo'n rechtsbijstandsverzekering die uitsluitend makkelijk te winnen zaken in behandeling neemt en bij de beoordeling/acceptatie alvast op de stoel van de rechter gaat zitten en daarbij allerlei argumenten zoekt om te kunnen afwijzen. Als je dit soort zakkenvullers nodig hebt zit je in de problemen en dan heb je echt geen behoefte aan Klaverblad Rechtsbijstandsverzekeringen. En als ze je wel helpen is je schadebedrag of zaak waarschijnlijk zo klein dat je het zelf ook kan regelen.

Hennie
27-06-2021

Slogan bij mij de waarheid

Een scootmobiel verzekering die net voor een jaar is verlengd, is door het overlijden van mijn vrouw direkt beëindigd. Uitstekende service.

Vera
18-06-2021

Nieuwe polis voor een man die al 4 jaar dood is

Mijn vader is overleden in 2017. Verzekering beëindigd maar toch een nieuwe polis blijven versturen met betaling uiteraard. Geven geen gehoor op mailtjes. Behalve de standaard mail dat ze spoedig zullen reageren. We zijn inmiddels 4 jaar verder! Daarbij is het heel vervelend om post te blijven ontvangen van een dierbare zo veel later

Jack
26-05-2021

Amnesia

Andere auto bel naar het Klaverblad verzekeringen oom deze te verzekeren worden het eens over de autoverzekering plus inboedel verzekering 48euro per maand daar kon ik mee leven eerst werd er zomaar 147 euro van mijn bank saldo afgeschreven tussen persoon gebeld deze heeft de maatschappij gebeld hadden per ongeluk een casco verzekering gebruikt.

Op advies van de tussen persoon bedrag terug geboekt de nieuwe polis voorwaarden auto 55 euro

inboedel 12euro en ik heb 14 schade vrije jaren deze worden niet in de polis vermeld en of ik de 147 euro

nog even wil betalen

Montey
25-05-2021

De verzekering die niet wil betalen.

Sluit nooit een verzekering af met deze malafide partij. Ze willen niet betalen en komen met prachtige artikelen. Twee maal schade ingediend en twee maal met duistere redenen afgewezen.

Harry
21-05-2021

Oververzekering en onprofessionele afhandeling

Op 1-6-2013 heb ik te goeder trouw een polis bij Klaverblad afgesloten. Omdat ik de adviseur persooonlijk al 25 jaar goed ken, ging ik ervan uit dat hij mij het juiste produkt had verkocht en heb ik mij ook vanwege het relatief lage premiebedrag nooit in de kleine lettertjes van de polis verdiept.

Tot vorige week de nieuwe polis op de mat viel. De premie is in de loop van de jaren gestegen tot boven de 12 euro en ik heb vanwege mijn financiële situatie de polisvoorwaarden uitgebreid bestudeerd.

Ik blijk o.a. een Royaal inboedelverzekering te hebben die t.o.v. de Budgetpolis, o.a. volgende schades extra verzekert:

- dijkdoorbraken en kade/sluisoverstromingen (in Veenendaal?)

- uitgebreid slecht weer (mijn appartement is 2 jaar geleden gerenoveerd en weerbestendig)

- saneringskosten van grond en asbest (ik huur)

- dergelijke kosten te voorkomen door zelfs delen van mijn huis te verwijderen. (nogmaals: ik huur)

- meest uitgebreide verzekering voor waterbed en aquarium (heb ik niet)

er brandt eten aan? (ik woon alleen: er brandt bij mij nooit iets aan)

Deze (absurde) verschillen zijn mij bij het afsluiten nooit verteld.

Ik woon nl. in een goedkoop huurappartement met bijstand en bovenstaande extra dekking heb ik echt niet nodig en dat had mijn adviseur moeten weten.

Bovendien weigert hij al een week, zelfs na herhaalde telefoontjes en emails mijn opzegging te bevestigen en mij serieus te woord te staan.

Het verschil in premie is niet zo heel groot, maar x 12 mnd. x 8 jaar loopt het bedrag aardig op.

Omdat ik begrijp, dat het mijn eigen verantwoordelijkheid blijft, om de polisvoorwaarden goed door te nemen, voordat ik bij het kruisje teken, vindt ik dat de verantwoordelijk hier ook gedeeltelijk bij uw organisatie ligt.

Want is het bovenstaande standaard Klaverbladbeleid of de persoonlijke werkwijze van de adviseur?

Klaverblad stelt zich formeel op en regelt de opzegging per direct en houdt de adviseur de hand boven het hoofd. Waarom smeerde de adviseur mij een duidelijk te dure polis aan, onder het mom van: "dan ben je goed verzekerd". Waarom kon de adviseur de afgelopen week geen fatsoenlijke actie ondernemen op mijn opzegging?

Hier zijn wat emailquotes van hem:

"Neem een biertje om tot rust te komen: je bent goed verzekerd!"

"Ik zeg niks op voordat jij een nieuwe dekking hebt"

(dekking is niet verplicht)

"Maar je knappe zus mag me ook bellen. Dan beëindig ik de polis!

ik belde daarom het hoofdkantoor die gelijk heeft ingegrepen en mijn polis per direct heeft opgezegd.

In hun brief houden ze de adviseur nog wel de hand boven het hoofd terwijl hij mij 8 jaar lang heeft kunnen vertellen, dat ik oververzekerd was.

Meer Klaverblad Verzekeringen reviews