Klaverblad Verzekeringen78 ervaringen

Sabine
11-10-2019

Niet aan beginnen

Ik was hier jarenlang klant maar wanneer je dan een schade indient wordt er alles op gezet om niet te hoeven uitkeren. Bovendien duurt het maanden voordat er een antwoord gegeven word. Wees wijs en kies een andere verzekeraar.

GSss
11-09-2019

Zeer slecht en uiterst bedroevend

Conflict met werkgever. Contact met Klaverblad. Klaverblad Jurist wil dat ik per se akkoord ga. Heeft steeds over ontslag terwijl dit nergens in de stukken staat. Luistert slecht en geeft steeds het gevoel dat hij voor mijn werkgever werkt, terwijl ik de premie maandelijks afdraag. Totaal geen kaas gegeten van arbeidsrecht. In mail van jurist staan ook nog taalkundige fouten. Ik ga mijn verzekeringen bij Klaverblad opzeggen. Is totaal een 0 waard. Ze maken reclame dat ze zo anders dan de andere verzekeraars. Ik kan beter een advocaat inhuren en betere resultaten behalen, dan een verzekering bij Klaverblad nemen, omdat zij toch niets doen.

Karl
08-09-2019

Garage deur en voorgevel

2 zaken toevallig kort achterelkaar, eentje wordt uit eindelijk door hun afgekocht bij mij voor 250 euro, dan hoeven ze niet verder te procederen en aan 1 zaak beginnen ze niet eens aan.
Alle twee naar uitspraken van een bouwkundig expert, waarbij hij bij de garage poort is komen kijken en het andere afdoet met een glazen bol.

Het mag allemaal niets kosten, wel al 10 tallen jaren de premie innen.

Ben helemaal klaar met deze boeven bende

Kadir
26-07-2019

Rechtsbijstand van klaverblad

Ik schrijf nooit een review en ik geef nooit een cijfer voor een bedrijf maar dit moet ik echt. Want andere mensen moeten niet dupe worden door dit bedrijf. Als je niet nodig hebt, en zolang dat je je maand bedrag betaald, je denkt dat je goed bedekt bent. Maar dat merk je pas als je nodig hebt. Ze doen alles om jouw te overtuigen geen rechtzaak te starten en heel asociale manier. Ik kan hier heel lang mijn ervaringen schrijven maar dat zou heel lange verhaal worden. Enige wat ik kan adviseren, blijft af van dit bedrijf. Hun adviseuren laten ze je niet beschermen zelfs aanvallen. Al jaren betaal je en wat je terug krijgt is alleen maar frustratie en zooi

Rexie
Rexie
26-07-2019

MEEST SLECHTSTE VERZEKERING OOIT

De meest waardeloze en slechtste verzekeringsmaatschappij de we in Nederland hebben!
Dat ze zo lang bestaan en nog steeds is onbegrijpelijk. Wel premie incasseren maar een keer iets vergoeden als je iets hebt ho maar, nul komma nul. En de medewerkers aan de telefoon blinken ook niet echt uit in deskundigheid en klantvriendelijkheid. Verzekering heb ik stopgezet en doe nooit meer zaken met deze bende.

Edwin
Edwin
02-07-2019

Autoverzekering

Klaverblad Verzekeringen nooit aan beginnen. Je wordt door je overbuurman aangereden en noemt/levert 3 getuigen die hem allemaal tegenspreken Ze zwichten voor de grote maatschappijen en zo ga je van 20 schadevrije jaren naar 0! “Als je maar lang genoeg gewoon blijft word je vanzelf bijzonder”

Barry
14-06-2019

Klantenservice

Na vanaf dag 1 van mijn rijbewijs met meer dan 10 auto’s per jaar gemiddeld verzekerd te zijn over een decennia krijg ik na 10 jaar een mailtje met dat er een incasso is mislukt van nog geen €40 en dat ze de verzekering hebben stopgezet zonder pardon, en dat voor iemand die letterlijk sinds dag 1 van zijn rijbewijs bij dit bedrijf zat verzekerd, good job dudes 🤙

Marina
Marina
01-06-2019

Keren niet uit

Nadat ik jaren verzekerd was bij klaverblad was ik een keer mijn sleutels vergeten. Nadat ik een slotenmaker nodig had was ik erg opgelucht dat op de website stond dat dat gewoon vergoed wordt. ook als het je eigen schuld is. alleen uiteindelijk werd dit toch afgewezen en weigeren ze uit te keren.

Marlie
23-05-2019

Schade woonverzekering

Sorry,
maar deze verzekering houd je geld maanden vast wanneer er uitgekeerd moet worden
Het onvriendelijke antwoord wat je krijgt als je achter je geld aan gaat via de telefoon is we hebben het druk.
Ook de expert die extern ingeschakeld wordt is super traag. Wil elke cent omgedraaid hebben, voor zijn opdrachtgever. Ook als het allemaal een feit is, toch nog zoeken om wat in mindering te kunnen brengen. Nee ik kijk meteen wat de opzegtermijn is.

Johnny
15-05-2019

Taxatie rapport kosten

Kosten van taxatie schade van auto maanden op moeten wachten. Meerdere malen moeten melden via tussen persoon. Erg slecht

Carini
27-03-2019

Opgelicht door Klaverblad met Autoverzekering

Zeer slechte service bij afhandeling schade. Mooie praatjes met "we zijn zo gewoon gebleven", maar ze zijn net zo corrupt als veel andere verzekeraars. Zorgen er vooral voor dat ze er zelf zo goed mogelijk vanaf komen en stellen jou dan nog overal voor aansprakelijk ook.

18-03-2019

Scootmobiel verzekering

Via een tussenpersoon vraag ik een verzekering aan voor mijn scootmobiel. Kostprijs per maand 39,17. Vervolgens wordt deze verzekering afgewezen door Klaverblad met de mededeling, wij zien dit voertuig niet als een scootmobiel/invalide voertuig. Vervolgens wend ik mij tot de tussenpersoon die de leverancier van de scootmobiel mij aanraadde. Deze heeft de afspraak met Klaverblad dat hij hem wel kan verzekeren, maar wel voor 200 euro per jaar meer. Na een gesprek met een medewerker van Klaverblad, die bij hoog en vol houdt dat dit niet kan,nooit zal gebeuren, krijg ik een week later de polis van Klaverblad thuis gestuurd en wordt het maandelijkse bedrag van mijn rekening afgeschreven. Nogmaals Klaverblad gebeld, die met allemaalsmoezen aan komt, die ik vervolgens allemaal ontzenuw. Daarop raadt hij mij aan mijn scootmobiel wa i.p.v. all risk te verzekeren, dan spaar ik zelfs meer dan de 200 euro uit. Slecht advies, veel onzin, m.a.w. nooit bij Klaverblad verzekeren!

Ria
05-03-2019

Al jaren een tevreden klant.

Toen ik een schade aan mijn auto had, kreeg ik meteen een adres toegewezen waar mijn auto gemaakt zou worden. Ook kreeg ik een leenauto mee.
De auto werd perfect gemaakt en het bedrag van de kosten werd meteen overgemaakt. Ik ben zeer tevreden over Klaverblad.

Thea
Thea
11-02-2019

Afgewezen op "schokkende " Cholesterol waardes

Voor een hypotheek hadden wij een overlijdensrisico verzekering nodig. Mijn man heeft op het formulier netjes ingevuld dat hij verhoogde Cholesterol waardes voor had en dat hij daar medicatie voor krijgt. De verzekeraar is, met een machtiging van ons, verder gaan informeren bij de huisarts waarna mijn man werd afgewezen. Toen mijn man Klaverblad belde deed de adviseur het voorkomen dat mijn man schokkende waardes had en de adviseur begreep niet dat de huisarts mijn man hier niet op gewezen had. De huidige medicatie die mijn man kreeg was bij lange na niet voldoende, hij zou veel zwaardere medicatie moeten hebben en een doorverwezen moeten worden naar de cardioloog. Klaverblad zei dat ze het onverantwoord vonden om hem met zulke waardes te verzekeren. De premie zou onmenselijk hoog worden en dat vonden zij "niet fair" tov mijn man.
Min man is verhaal gaan halen bij de huisarts betreffende de cholesterol cijfertjes en waarom zij hem niet heeft aangesproken heeft op de hoge waardes. Zij zat met haar oren te klapperen dat mijn man op deze waardes was afgewezen bij Klaverblad. Ze vroeg letterlijk "wat zit daar voor een ouderwetse zak van een arts bij die verzekeraar?!" Die waardes van de triglyceriden, daar kijken wij als arts niet eens naar. Wij kijken naar de Hdl en de Ldl waardes, en die waardes zijn helemaal niet zo schokkend. Die man bij Klaverblad moet zich rot schamen zei ze nog. Belachelijk dat mijn man hierop niet geaccepteerd is vond zij.
Maargoed, het is hun beleid, we weten nu dat de reviews op internet over Klaverblad kloppen, ze zijn allergisch voor mensen die ook maar iets mankeren.

Marcel
06-02-2019

Niet klantvriendelijlk

De verzeringsvoorwaarden van de rechtsbijstand verzekering waren ruimer dan bij onze oude verzekering.

Echter bij oversluiten van polis hadden we een fout gemaakt waardoor we te maken met standaard wachttijd.

Ondanks dat het voor klaverblad duidelijk moet zijn geweest dat dit een misverstand betrof hielden ze voet bij stuk en werden we niet geholpen.

Gelukkig was de wettelijke bedenktijd nog niet verlopen en zijn we terug gegaan naar onze oude verzekering van centraal beheer.

Hier werden we weer fatsoenlijk en begripvol geholpen.

Klant is bij klaverblad geen koning.

Suzanne
Suzanne
23-01-2019

Arbeidsongeschiktheidsverzekering Klaverblad keert niet uit

Klaverblad gaat tot het uiterste om maar niet hoeven uitkeren met de Arbeidongeschiktheidsverzekering, iemand die lichamelijk al wrak is proberen ze mentaal zodanig mentaal te breken om er met een fooi vanaf te komen. Immoreel.

Marieke
23-01-2019

Communicatie niet op orde binnen dit bedrijf

Medewerkers zijn niet op de hoogte van het geldend beleid en vertellen verschillende verhalen. Het is al vervelend genoeg als je betrokken bent bij een ongeval en je auto total loss wordt verklaard. Je zit dan niet te wachten op dat je verzekeraar zijn communicatie en richtlijnen niet op orde heeft en je tot 3x toe een ander verhaal ophangt als het gaat om vervangend vervoer.

Op de dag van het ongeval hadden we reeds een rit ingeboekt van de bergingswagen. Gauw gewijzigd later; want Klaverblad gaf aan dat mijn auto naar een andere plaats moest om in aanmerking te komen voor vervangend vervoer. Eenmaal daar; bleek ik alsnog niet verzekerd hiervoor , zo vertelde dat betreffende schadebedrijf mij. Klaverblad opnieuw gebeld: ook al stond ik nu bij dit bedrijf; ik kreeg inderdaad geen vervangend vervoer want Klaverblad noemde dat de tegenpartij hierover hoort te gaan. Stond mijn auto dus voor niets in een andere plaats, zo bevestigde Klaverblad. Afgesproken met Klaverblad dat ik kosteloos een nieuwe rit mocht inplannen, omdat ik niet goed geïnformeerd ben. Volgens de medewerker was mijn verzoek van het zwart op wit van dit besluit niet nodig; hij zou het in het dossier vermelden. Een dag later gebeld met Klaverblad om dit verzoek in te willigen; de auto werd inmiddels verwacht in onze eigen woonplaats. Drie keer raden: er stond geen aantekening van hetgeen was afgesproken in het dossier. Tot overmaat van ramp wordt de verbinding verbroken midden in het gesprek, wat resulteerde in opnieuw 10 minuten wachten aan de telefoon en vervolgens het hele verhaal opnieuw aan een andere medewerker te moeten vertellen. Welke ook nog eens moet overleggen of het allemaal wel kan; wat ik de avond er voor had afgesproken. Deze derde medewerker vertelde mij dat ik wel degelijk vervangend vervoer had moeten krijgen, maar dan van het schadeherstelbedrijf waar de auto als eerste heen was gebracht. Opnieuw een ander verhaal! Al met al is het goed gekomen, na vele telefoontjes met Klaverblad. Men zit niet te wachten op deze communicatiefouten van je eigen verzekeraar. Met die reden heb ik onze auto dan ook gauw ondergebracht bij een andere verzekeraar.

Marijke
30-12-2018

Klaverblad licht op: schandalig!

De behandelend jurist van Klaverblad heeft mij gezegd dat ik nu er helaas een gerechtelijke procedure bij de Kantonrechter moet komen, ik vrije advocaatkeuze heb. Wat blijkt, deze advocaat moet voor een krankzinnig laag fixed price werken, wat een goede advocaat natuurlijk niet doet. Het komt in mijn geval neer op ongeveer vijf à zes advocaat uren, en dan gaat het om het voeren van een procedure bij de Kantonrechter. Dit is onmogelijk en totaal niet realistisch. Zelfs niet voor een advocaat met een uiterst lage uurprijs, al is die er in Amsterdam niet eens. Kantoorkosten worden ook niet vergoed, maar die worden door de door mij uitgekozen advocaat niet eens berekend.
Klaverblad geeft aan dat er extern bij een advocatenkantoor tot maxilmaal 100.000 euro mag worden besteed. Dat bedrag is in mijn zaak verre van nodig, maar een fixed price van 1250 euro voor het voeren van een procedure bij de Kantonrechter, is in de praktijk de verzekerde weigeren om via een extern advocaat te procederen.
Wat een waardeloze maatschappij is Klaverblad. Ik noem dit oplichterij, waarvan ik me afvraag of Klaverblad hier zelf niet een strafbaar feit pleegt door zijn eigen voorwaarden niet na te komen.
De jurist van Klaverblad heeft alles gedaan om te voorkomen dat er een gerechtelijke procedure zou komen, zij is goed. Maar op het moment dat er geprocedeerd moet worden en de verzekerde wil dit via een lokaal Advocatenkantoor doen, dan legt Klaverblad zo veel restricties op dat er in feite niet geprocedeerd kan worden. En het extra wrange? De Klaverbladjurist die mijn zaak heeft behandeld vertrekt per half januari, uiterlijk februari 2019 om op de Hogeschool te gaan werken.
Ik heb er het woord Oplichterij voor. Als er een procedure gevoerd moet worden, mag daar geen fixed price aan worden gekoppeld. Dit blokkeert al per definitie de vrije advocaatkeuze. Ik voel me door Klaverblad echt belazerd. Schandalig.
Ik raad niemand aan om bij Klaverblad een Rechtsbijstandverzekering af te sluiten.

Renee
19-12-2018

Net zo slecht als de rest ondanks mooie praatjes

Tsja, na jaren een schadeclaim ingediend mbt een auto welke total-loss was. Schade viel onder de verzekering volgens de polis dus met goede moed het traject ingegaan. De goede moed verdween al snel na de wanorde van de beide schade experts die totaal langs elkaar heen communiceerden. Stonden nog wat mooie praatjes te houden maar aan het eind van de rit was er bij Klaverblad niemand thuis. Natuurlijk typisch verzekeraars gedrag want ze willen graag geld verdienen met niets doen en overal voor weg lopen zodra er wat aan de hand is. Klaverblad is dus net zo erg als de rest van de polisboeven. Alleen doet Klaverblad zich mooier voor in haar reclames. Voor mij voortaan geen Klaverblad meer, waardeloos bedrijf.

Tom
04-12-2018

Geen contact

Onmogelijk om contact mee op te nemen, je wordt ook niet terug gebeld of gemaild!

Meer Klaverblad reviews
Welk cijfer geef jij Klaverblad Verzekeringen?