Klaverblad Verzekeringen94 ervaringen

John
13-09-2020

Bedrijsauto verzekering

Bedrijfsauto verzekering online afgesloten er word gevraagd hoeveel schadevrije jaren die geef ik netjes op de berekening word dan 27 euro per maand dan krijg ik twee maanden later het bericht dat ik geen schade vrije jaren heb of ik even 327 euro wil betalen terwijl ik wel echt wel de opgegeven schade vrije jaren heb ik word hier dus opgelicht door klaverblad verzekeringen

Elliott
Elliott
03-09-2020

Rechtsbijstand kijkt vooral of ze je niet hoeven te helpen

Ik denk dat dit voor meer rechtsbijstandverzekeringen op gaat helaas:

- voordat ze je ook maar enige vorm van hulp bieden zijn ze vooral druk bezig om te kijken of ze je zaak kunnen afwijzen volgens hun voorwaarden. Veel zaken komen in een grijs gebied van hun voorwaarden, en die worden altijd in hun voordeel geintepreteerd. Vervolgens ellenlange discussies om uberhaupt wat (basis) juridische hulp te krijgen.

- vervolgens sturen ze vooral op schikken of afzien van een rechtzaak om zo op de kosten te sparen.

Mijn advies: zet gewoon geld apart zodat je een echte jurist of advocaat kunt inhuren als je die nodig hebt. Hoewel hun uurtarieven hoger zijn heb je hier meer aan. Daarnaast zijn er genoeg pro-deo advocaten, of regelingen te treffen.

Jordi
22-08-2020

Ga hier nooit een verzekering afsluiten

Ik zit al drie maanden op me geld te wachten ik heb een ongeluk gehad niet mijn schuld die heeft de tegenpartij das verder een duidelijk verhaal als je dan mailt met klaverblad dan heb je na een week nog geen antwoord das me nu al 4 x gebeurd je belt dan weer en dan word het afgeschoven nu pas weer een antwoord gekregen dat de tegenpartij heeft gezegd dat ze de schademelding niet hebben ontvangen dus ik zeg tegen in dit geval kadir ik hoop dat je niet akkoord bent gegaan met dat antwoord want ik neem aan dat jij een mail gestuurd heb met de schade melding dus dat jij iig bewijs heb dat jij het drie maanden geleden verstuurd heb nu ben ik bijna twee weken verder niks meer gehoord en als ik bel dan beginnen ze te stotteren dus volgende week maar weer bellen en mailen

Men aub ga niet met ze in zee zo gauw ik me centen heb ben ik hier weg en breng ik al me verzekeringen bij een ander onder

Een gewaarschuwd mems telt voor twee

Cem
22-07-2020

Woonhuisverzekering

3 jaar klaverblad als woonhuisverzekering gehad. Bank beschadigd/stuk gegaan. En wat denk je, ze doen er alles om niet geld uit te keren. Sterker nog, ze willen me niet eens helpen. Per direct verzekering opgezegd. Wat een waardeloos bedrijf.

Carla
Carla
08-07-2020

Pinautomaat

Voor klaverblad verzekeringen ben je niets meer dan een pinautomaat waar ze maandelijks hun premie kunnen incasseren.Als je aanspraak maak op rechtshulp zullen ze er alles aan doen om je niet te hoeven helpen.
Ook al kauw je ze alles voor persoonlijk contact is er niet af en toe krijg je een mail en als je na de stand van zaken vraagt krijg je een dag later per mail te horen dat ze je zaak afwijzen.Nog nooit zo'n bagger verzekering meegemaakt.

Paulus
29-05-2020

Rechtsbijstand

Geen dekking volgens polisvoorwaarden

Bertus
Bertus
03-04-2020

Scootmobielverzekering 100 % duurder.

Als je heel bijzonder ben geworden en je wil eigenlijk van een arbeidsintensieve post af dan verhoog je gewoon de premie met meer dan 1oo%.
Zoals juf Ank het zegt dat is niet gek, dat is alleen maar heeeeel bijzonder.
Bedankt klaverblad.

Bree
30-03-2020

Ondanks schade met fietser toch alles uitgekeerd

Met snorscooter aanrijding gehad met een tegemoet komende fietser die bij Klaverblad was verzekerd. Ik had geen getuigen die konden bevestigen dat de fietser een stuk op mijn weghelft reed. Klaverblad heeft desondanks de volledige schade aan mijn scooter en kleding vergoed.

Gijs
29-03-2020

Scootmobiel verzekering

Prijs met maar 125% omhoog!
als je maar normaal blijf word je vanzelf duurder

Lies
20-03-2020

Administratieve puinhoop en klantonvriendelijk

Helaas maken ze hun reclamespotjes niet waar. Administratief is het een zooitje; polissen kloppen niet, namen kloppen niet, opzegging wordt half verwerkt wat na maanden ineens een factuur voor een beëindigde verzekering oplevert. De klantenservice is chaotisch, onvriendelijk en vooral goed in de schuld afschuiven naar een klant. En als je een schade hebt en enkel informatie vraagt of het wellicht wordt gedekt, wordt direct heel duidelijk gemaakt dat het niet onder de verzekering valt dus dat je geen moeite hoeft te doen om iets in te dienen.
Kortom, het is echt af te raden om hier een verzekering af te sluiten. Het is heel slecht.

Marcie
08-03-2020

Waardeloos😡

Klaverblad wilde de schade niet betalen. Omdat ik volgens hun heb gelogen. En moet ik de schade zelf betalen.

Ik heb inmiddels een regeling getroffen waar de auto is gerepareerd.

Nu hebben ze mij aangemeld bij soda want volgens hun ben ik een fraudeur.

Nu willen ze het schadebedrag wat ik zelf moet betalen ook hebben via soda die ze hebben ingeschakeld.

Wie zijn nu de fraudeurs hier?

Ze zijn nog niet klaar met mij.

Mensen ga niet in zee met deze verzekering maatschappij!

07-03-2020

Opzeggen na overlijden.

Ik moet betalen om op te zeggen. Belachelijk.
"Je wordt speciaal door lang genoeg gewoon te blijven" Als dit "gewoon" betekend wat is dan "abnormaal".

24-01-2020

Echt een ramp bedrijf

Ik had rechtbijstand verzekering bij klaverblad. ik ben al lang blij weg van hun. Adviseur zijn zooooo amateur en willen niet je verdedigen. proberen je overtuigen dat je niet verdere stappen doen.

Bart
16-01-2020

Overlijdingsrisicoverzekering tbv hypotheek

Gezondheidsverklaring ingevuld naar waarheid met dat een incident eenmalig is voorgekomen krijg je steeds nieuwe aanvullende vragen omtrent dit incident. Deze ingevuld weer aanvullende vragen hierop. De maatschappij hierover gebeld met de vraag wat niet duidelijk is, wordt je afgescheept dat dit is vanwege procedures. Heb toen medegedeeld nogmaals dat dit incident is en hiervan geen last meer hebt en niet gediend ben om aan het lijntje te worden gehouden en niet gehoord wordt als mens maar gezien wordt als nummer. Hierop geen reactie meer gehad, dus gelijk de aanvraag maar stopgezet.

Letty
14-01-2020

Huurwoning

Wat een rampenmaatschappij. Wij sluiten een aansprakelijkheidsverzekering af. We hebben duidelijk aangegeven dat we een huurwoning hebben en dat sschade gedekt moet zijn. wat denk je? NIET DUS! Ik ga alles opzeggen.

Iris
03-01-2020

Misleidend bedrijf.

Diverse verzekeringen lopen bij Klaverblad.
Blijkbaar handelen ze vanuit een andere maatschappij zonder dit te melden aan hun klanten. Wijzigingen worden niet doorgegeven door hun. Nu moeten wij zelf naar hun 'baas' bellen om de verzekering te regelen, aangezien zij nog te dom zijn om 3 adres regels door te geven.

Ik kan je vertellen, nooit meer Klaverblad.

Sabine
11-10-2019

Niet aan beginnen

Ik was hier jarenlang klant maar wanneer je dan een schade indient wordt er alles op gezet om niet te hoeven uitkeren. Bovendien duurt het maanden voordat er een antwoord gegeven word. Wees wijs en kies een andere verzekeraar.

GSss
11-09-2019

Zeer slecht en uiterst bedroevend

Conflict met werkgever. Contact met Klaverblad. Klaverblad Jurist wil dat ik per se akkoord ga. Heeft steeds over ontslag terwijl dit nergens in de stukken staat. Luistert slecht en geeft steeds het gevoel dat hij voor mijn werkgever werkt, terwijl ik de premie maandelijks afdraag. Totaal geen kaas gegeten van arbeidsrecht. In mail van jurist staan ook nog taalkundige fouten. Ik ga mijn verzekeringen bij Klaverblad opzeggen. Is totaal een 0 waard. Ze maken reclame dat ze zo anders dan de andere verzekeraars. Ik kan beter een advocaat inhuren en betere resultaten behalen, dan een verzekering bij Klaverblad nemen, omdat zij toch niets doen.

Karl
08-09-2019

Garage deur en voorgevel

2 zaken toevallig kort achterelkaar, eentje wordt uit eindelijk door hun afgekocht bij mij voor 250 euro, dan hoeven ze niet verder te procederen en aan 1 zaak beginnen ze niet eens aan.
Alle twee naar uitspraken van een bouwkundig expert, waarbij hij bij de garage poort is komen kijken en het andere afdoet met een glazen bol.

Het mag allemaal niets kosten, wel al 10 tallen jaren de premie innen.

Ben helemaal klaar met deze boeven bende

Kadir
26-07-2019

Rechtsbijstand van klaverblad

Ik schrijf nooit een review en ik geef nooit een cijfer voor een bedrijf maar dit moet ik echt. Want andere mensen moeten niet dupe worden door dit bedrijf. Als je niet nodig hebt, en zolang dat je je maand bedrag betaald, je denkt dat je goed bedekt bent. Maar dat merk je pas als je nodig hebt. Ze doen alles om jouw te overtuigen geen rechtzaak te starten en heel asociale manier. Ik kan hier heel lang mijn ervaringen schrijven maar dat zou heel lange verhaal worden. Enige wat ik kan adviseren, blijft af van dit bedrijf. Hun adviseuren laten ze je niet beschermen zelfs aanvallen. Al jaren betaal je en wat je terug krijgt is alleen maar frustratie en zooi

Meer Klaverblad reviews
Welk cijfer geef jij Klaverblad Verzekeringen?