Klaverblad Verzekeringen58 ervaringen

Anita
22-10-2018

Als je schade hebt gehad dan ga je daarna heel wat meer betalen!

Schade gehad met auto, daarna werd me ' vriendelijk' verteld dat ik haast het dubbele moest gaan betalen voor mijn verzekering.echt geen goede verzekering maatschappij

Tomas
Tomas
01-10-2018

Sarcastische medewerkers

Geven geen serieus antwoord, maar nemen je liever in de zeik. Als je geen plezier haalt uit je werk, zorg dan dat je wat anders gaat doen.

Noud van der Heijden
19-09-2018

Autoschade

Snelle afhandeling van de uitkering autoschade, na het verzenden van het SAF, niet meer hoeven te bellen, het schadebedrag kwam keurig op mijn rekening. Heb al 40jaar ervaring met klaverblad

Wim
14-09-2018

Brommobiel

Ik heb totaal geen klachten over Klaverblad , snap niet waar al dat negatieve vandaan komt. Ik zelf rij in een Brommobiel en die is er als enige verzekeraar die ons nog neemt. Dus top voor mij en de anderen Brommobliers

Marijke
13-09-2018

Te gemakkelijk

Alhoewel mijn dossier nog niet is gesloten, heb ik nu de ervaring dat Klaverblad niet juridisch adviseert met kennis van zaken. Bovendien maakt men zich er te gemakkelijk van af, door te zeggen dat er geen kans van slagen is, zonder bewijs te leveren. Daarmee wil de jurist deze casus sluiten. Terwijl ik keiharde juridische feiten in handen heb, dat ik in het gelijk sta. Zoals gezegd, mijn dossier is nog niet gesloten en ik heb vanavond een mail gestuurd. Dus wie weet, behandelt men mijn zaak alsnog op een deskundige en serieuze wijze. Dan zal ik dat hier ook schrijven.

John
17-08-2018

Rechtsbijstand verzekering

Ze zijn drukker bezig om een redenen te verzinnen om je geen rechtsbijstand te geven,dan dat ze je daad werkelijk bij staan,ze zouden wel even gaan onderhandelen zeiden ze.ben je 500 euro duurder uit.

en ben niet kritisch want je krijgt brieven rond je oren met een berg wartaal er in.absoluut geen aanrader

Ac
06-08-2018

Volkomen genegeerd

Schande dat na een verder probleemloze scheiding Klaverblad het prima vindt om mijn ex en zijn verzekeringsagent op de hoogte te houden maar ik compleet buiten spel gezet word tot ik zelf om informatie ga vragen. DIKKE FAIL!

Ferry
24-07-2018

Uw schade is afgewezen,

Na het afwijzen van de schadeclaim, zoek ik in mijn mail naar de polisvoorwaarden. Zie ik dat ze 10 maanden terug een premieverhoging gedaan hebben met als toelichting dat er veel schades zijn door extreem weer. Laat de claim die ik heb nou net hierop betrekking hebben. Maar nee, claims met betrekking tot extreem weer vergoeden wij niet., huh?

Dikke afrader!

Rob
18-06-2018

Verzekerd sinds 2003.

Ik heb nooit een schade gehad.

Soraya
16-06-2018

Onpersoonlijk, slecht, bang om uit te betalen

Ik ging kocht een huis, onder andere omdat het huurhuis waarin ik woonde vaak lekkage vertoonde. Hiervoor heb ik 2 keer een claim gedaan bij een andere verzekeraar. Nu wilde ik overstappen naar Klaverblad. Zij willen me niet verzekeren omdat ze "Het niet aan durven na 2 claims". Terwijl er van de oorzaak van die schade door het nieuwe huis niet eens meer sprake was! Onpersoonlijke maatschappij die bang is om te moeten uitbetalen.

Barry
11-06-2018

Werkelijk onbeschofte medewerkers

Zeer onbeschofte medewerkers en doen er werkelijk alles aan om onder claims vandaan te komen

Teun
01-06-2018

Av afgewezen

Ik heb pas een bromfiets verzekering opgezegd bij klaverblad kreeg ik nog een waarde papier voor schade vrije jaren! Vraag ik een av aan wordt ik afgewezen omdat ik ooit uit een verzekering ben gezet vanwege financiële problemen. Wat een rare maatschappij is dat zeg!

Voor mij nooit geen klaverblad meer!

Wim
28-05-2018

Klaverblad discrimmineerd op leeftijd

Voor jarenlang mijn auto verzekerd bij klaver blad, helaas is de auto overleden laat hem afvoeren en regel alles administratief zoals het hoort zoals dat ik hem afmeld bij de verzekering ik hoor zeggen 'ja hoor meneer, kunt gerust een nieuwe verzekering afsluiten geen probleem' maar kennelijk volgen ze mijn leeftijd en is een nieuwe verzekering afsluiten niet mogelijk omdat ze vinden dat ik een ouwe lul ben van bijna 55 dus verzinnen die gasten een kutsmoes van dat ik een notering heb bij het cis en dan kunnen die lui mij geen verzekering aanbieden en hard verworven schade vrije jaren die je opgebouwd heb laten ze verdampen, je reinste misleiding, oplichting en fraude verzekeringsmaatschappij.

Aln
07-05-2018

Klaverblad verzekerd vooral zichzelf

In mijn ervaring is Klaverblad vooral bezig met Klaverblad. Klanten zijn leuk zolang ze betalen maar zodra de klant een risico voor Klaverblad is wordt deze direct aan de kant gezet. Ik kocht onlangs een nieuwe auto, op zaterdag, en belde het nieuwe kenteken door naar Klaverblad waar mijn oude auto al verzekerd was. Klaverblad ziet dit echter als een nieuwe verzekerings- aanvraag en verstrekt een tijdelijke dekking totdat de aanvraag beoordeeld is. Tot mijn verbazing kreeg ik een paar dagen later een telefoontje van Klaverblad dat ze mijn nieuwe auto niet willen verzekeren en de voorlopige dekking per direct is stop gezet. Daar sta je dan, met de auto, op je werk.

Het een en ander werd per email bevestigd waarop ik reageerde met de vraag waarom Klaverblad mijn nieuwe auto niet wilde verzekeren. De reactie van Klaverblad was dat het antwoord op mijn vraag al in hun eerste mailtje stond. Met andere woorden, lastige klanten stuur je gewoon van het spreekwoordelijke kastje naar de muur.

Dus wees gewaarschuwd. Zelfs als Klaverblad beduidend goedkoper is dan nog raad ik ze ten zeerste af

Angelo
25-03-2018

Ga NIET vragen of je ergens voor bent verzekerd!

Ik was al een tijdje verzekerd bij Klaverblad, dus ik heb ook wel eens een paar keer gebeld naar hun of een iets of wat verzekerd was, wel netjes antwoord terug gehad! Maar nu blijkt dat hun alles zien (bellen,mailen enz) als een claim die je gedaan hebt. Daar kwam ik achter omdat ik naar een andere verzekering wou omdat die €10 per maand goedkoper was. Ik kreeg een afwijzing van de nieuwe verzekeraar! omdat ik te veel schade claims had gehad, nu kan ik geen gewone inboedel verzekering meer afsluiten Ik heb 1 keer een claim vergoed gehad voor mijn telefoon a €280 Dus gewoon een goede verzekering? groot geworden door gewoon te blijven? laat me niet lachen.

Dus een dikke afrader van mijn kant gezien

Jordy
13-03-2018

Alles afschuiven op andere en steeds een andere behandeelaar

Eind 2017 is er ingebroken in mijn woning op kerstavond. Direct Klaverblad geïnformeerd. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat vanwege de kerstperiode er niets voor mij kon worden gedaan en dat ik het zelf maar moest uitzoeken. Op eerste kerstdag is echter niets open en herstel bedrijven te pakken krijgen is ook al onmogelijk.

Na de kerst opnieuw gebeld met de vraag hoe nu verder en er werd mij mede gedeeld dat mijn schade een mindere prioriteit had. Begin Januari kwam de storm en wederom werd ik in de wacht geplaatst. De expert van CED kwam pas 18 januari kijken! Tot die tijd zelf maar maatregelen genomen om in ieder geval het kozijn dat compleet gebroken was te fixeren. Alle bonnen direct aangeleverd bij politie, Klaverblad en CED en toch op 18 januari aangeven dat er bonnetjes niet goed waren door gekomen. Wederom informatie aangeleverd.

Klaverblad heeft geen partners die herstelwerkzaamheden uitvoeren dus werd ik geacht zelf een hersteller in te schakelen. Dit tot tweemaal toe gedaan en beide werden afgewezen op de prijs. Eind januari kwam een aannemer langs op verzoek van CED die de schade heeft opgenomen en die kwam heel verrassend met een compleet andere conclusie dan de vorige twee aannemers.

Voor alle acties heb ik zelf moeten bellen en na een hoop geregel is pas op 22 februari mijn raam vervangen echter tot op de dag van vandaag wacht ik nog steeds op de rest van de herstel werkzaamheden. Ik bel 1 a 2 keer per week maar ik krijg elke keer een andere behandelaar toegewezen. Na heel veel aandringen heb ik uiteindelijk mijn gestolen inboedel gedeeltelijk vergoed gekregen inclusief vervangingsmaterialen zoals sloten.

Volgende week komt er een hersteller langs maar die heeft al aan gegeven niks te weten over het vervangen van een gevelsteen dus voorlopig laat Klaverblad mij lekker in de kou staan!

Ontevreden
27-02-2018

Rechtsbijstand bedroevend slecht!

Nadat je wekenlang wacht op een antwoord van de jurist, krijg je een warrig ondeugdelijk antwoord. Als je een klacht wilt indienen proberen ze zichzelf op alle mogelijke manieren in te dekken. Omdat je schade wil voorkomen en na 4 weken niet anders kunt schakel je nadat je duizenden euro’s aan premie hebt betaald toch maar zelf een advocaat in voor honderden euro’s per uur, want de juristen van Klaverblad zijn onbereikbaar, onbekwaam en onbeschoft. Gelukkig reageert daarna Klaverblad snel: meteen wordt het dossier gesloten en mag je vertrekken, want je hebt een advocaat ingeschakeld! Als je daarover je beklag doet, krijg je nog een grote mond van de leidinggevende ook nog.

De advocaat die ik heb ingeschakeld heeft uiteindelijk meer dan het dubbele aan ontslagvergoeding geregeld dan volgens Klaverblad verantwoord was en dat binnen 3! dagen. Bij klaverblad was na 4 weken nog niets geregeld.

Mensen besteed je zuurverdiende geld elders en blijf ver weg van de rechtsbijstandverzekering van Klaverblad. Het is een schijnveiligheid, want als er iets gebeurd, dienen ze je belang niet! Het enige dat mijns inziens voor Klaverblad telt is zoveel mogelijk premie binnenhalen en er zo min mogelijk voor doen.

Mevr van rooijen
20-12-2017

Ongevallenverzekering

Goed afgehandeld door klaverblad dank u wel

Karin
14-11-2017

Scooterverzekering

Ben geweldig geholpen met de schadeafhandeling van de scooter van mijn dochter.

YJ
06-11-2017

Zo gewoon gebleven? Gewoon niet betalen!

Ik ben 25 jaar verzekerd bij Klaverblad verzekeringen en zoals ik mij kan herinneren nog nooit een schade bij de aansprakelijkheidsverzekering van Klaverblad geclaimd. Heb 6 september 2017 de schade gemeld die mijn hondje veroorzaakt heeft bij derden. Tegenpartij tot heden nog geen bericht gehad van Klaverblad en dus ook geen vergoeding. Vandaag nog maar eens geïnformeerd en het blijkt dat men er nog mee bezig moet gaan! Kreeg de dooddoener dat Intern zou er iets mis gegaan is. Klaverblad .we zijn zo gewoon gebleven? Dus. GEWOON NIETS UITBETALEN?

Meer Klaverblad reviews
Welk cijfer geef jij Klaverblad Verzekeringen?