Klaverblad Verzekeringen98 ervaringen

Bibi
20-11-2020

Zeer slechte ervaringen

Verhaal is te lang om hier te benoemen maar werkelijk, ik gun niemand deze ervaringen. Klaverblad verzekeringen adviseer ik niemand.

Nique
10-11-2020

Verzeker hier niet.

Wij hebben alle verzekeringen bij Klaverblad lopen á 150 euro per mnd. Nooit wat geclaimd. Voor het eerst een grote lekkage. Schade was 2800. 2100 euro vergoed gekregen. Zelf dus 700 euro moeten betalen. Vraag me af waarom ik verzekerd ben als ik zelf nog zo'n immens bedrag moet betalen. Eigen risico, oke. Dit gaat echter nergens over. Schade konden wij niets aan doen maar alleen de vervolgschade werd vergoed. Scheur in reservoir toilet ontstaan. Maar nieuw reservoir + plaatsen + klein materiaal werd niet vergoed. 700 eigen spaargeld. Belachelijk. Wij gaan al onze verzekeringen elders onder brengen.

Rogier
Rogier
28-10-2020

Misleidende rechtsbijstand klaverblad

Het leek mooier dan gedacht.

Problemen in de persoonlijke sfeer wat maakte dat ik de rechtsbijstand verzekering wou inzetten, kwam ik bedrogen uit.
Telefonisch contact gehad met klaverblad maar werd zeer ontfatsoenlijk geholpen.
Mevrouw wilde snel van mij af en vertelde dat het allemaal niet mogelijk was, terwijl ik mijn zin niet eens had afgemaakt.
Jarenlang ben ik al klant en heb er meerdere verzekeringen. Maar ga nu zoeken naar een andere verzekering. Je denkt bij klaverblad geen gedoe maar goed geregeld . Maar net als velen ordinair graaien.

Laura
26-10-2020

Overlijdensverzekering vermoorde moeder op naam dochter

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen.

15 mei j.l. was voor mij en mijn familie de zwartste dag uit ons leven. Gelukkig maakt bijna niemand dit mee, maar ons is het wel gebeurd. Mijn zus is die dag vermoord door haar man die daarna zelfmoord heeft gepleegd.

Nu is het verwerken van zo’n groot verlies al een ondoenlijke taak, maar het wordt nog veel erger.

Op alle mogelijke manieren loop ik er tegen aan dat het leven van mijn nichtje, de dochter van mijn zus, die nu wees is, geen nieuw leven op kan bouwen.

Haar moeder had voor haar en zichzelf een overlijdensverzekering afgesloten bij Klaverblad.
Nu wil Klaverblad dat als mijn nichtje haar polis die haar moeder voor haar heeft afgesloten, door wil zetten dat ze toestemming vraagt aan de andere erfgenamen van mijn zus.

Nu wil echter dat mijn zus een half jaar is geweest met de man die haar vermoord heeft. Hij had ook twee zonen. Ze had de verzekering al jaren voordat ze deze man leerde kennen.

Klaverblad stuurt nog steeds elke maand netjes de factuur naar mijn nicht, maar het is niet mogelijk om deze verzekering op haar naam te krijgen. Daarvoor moet ze eerst toestemming gaan vragen aan de andere erfgenamen, die overigens helemaal niet op de polis staan vermeld. Deze andere erfgenamen zijn in dit geval de zoons van de man die mijn zus heeft vermoord.

Uiteraard kunnen zij er niks aan doen dat dit is gebeurd, maar ik vind het onvoorstelbaar dat Klaverblad die zichzelf bekend wil maken met zijn menselijke aanpak, op z’n uitzonderlijke situatie geen uitzondering maakt.

Ik vind het onvoorstelbaar dat u nadat wij meerdere malen contact hebben gezocht met u voet bij stuk blijft houden, dat wij toestemming nodig hebben van de familie van de moordenaar van mijn zus.

Met trieste groet,
Barbara Godwaldt

John
13-09-2020

Bedrijsauto verzekering

Bedrijfsauto verzekering online afgesloten er word gevraagd hoeveel schadevrije jaren die geef ik netjes op de berekening word dan 27 euro per maand dan krijg ik twee maanden later het bericht dat ik geen schade vrije jaren heb of ik even 327 euro wil betalen terwijl ik wel echt wel de opgegeven schade vrije jaren heb ik word hier dus opgelicht door klaverblad verzekeringen

Elliott
Elliott
03-09-2020

Rechtsbijstand kijkt vooral of ze je niet hoeven te helpen

Ik denk dat dit voor meer rechtsbijstandverzekeringen op gaat helaas:

- voordat ze je ook maar enige vorm van hulp bieden zijn ze vooral druk bezig om te kijken of ze je zaak kunnen afwijzen volgens hun voorwaarden. Veel zaken komen in een grijs gebied van hun voorwaarden, en die worden altijd in hun voordeel geintepreteerd. Vervolgens ellenlange discussies om uberhaupt wat (basis) juridische hulp te krijgen.

- vervolgens sturen ze vooral op schikken of afzien van een rechtzaak om zo op de kosten te sparen.

Mijn advies: zet gewoon geld apart zodat je een echte jurist of advocaat kunt inhuren als je die nodig hebt. Hoewel hun uurtarieven hoger zijn heb je hier meer aan. Daarnaast zijn er genoeg pro-deo advocaten, of regelingen te treffen.

Jordi
22-08-2020

Ga hier nooit een verzekering afsluiten

Ik zit al drie maanden op me geld te wachten ik heb een ongeluk gehad niet mijn schuld die heeft de tegenpartij das verder een duidelijk verhaal als je dan mailt met klaverblad dan heb je na een week nog geen antwoord das me nu al 4 x gebeurd je belt dan weer en dan word het afgeschoven nu pas weer een antwoord gekregen dat de tegenpartij heeft gezegd dat ze de schademelding niet hebben ontvangen dus ik zeg tegen in dit geval kadir ik hoop dat je niet akkoord bent gegaan met dat antwoord want ik neem aan dat jij een mail gestuurd heb met de schade melding dus dat jij iig bewijs heb dat jij het drie maanden geleden verstuurd heb nu ben ik bijna twee weken verder niks meer gehoord en als ik bel dan beginnen ze te stotteren dus volgende week maar weer bellen en mailen

Men aub ga niet met ze in zee zo gauw ik me centen heb ben ik hier weg en breng ik al me verzekeringen bij een ander onder

Een gewaarschuwd mems telt voor twee

Cem
22-07-2020

Woonhuisverzekering

3 jaar klaverblad als woonhuisverzekering gehad. Bank beschadigd/stuk gegaan. En wat denk je, ze doen er alles om niet geld uit te keren. Sterker nog, ze willen me niet eens helpen. Per direct verzekering opgezegd. Wat een waardeloos bedrijf.

Carla
Carla
08-07-2020

Pinautomaat

Voor klaverblad verzekeringen ben je niets meer dan een pinautomaat waar ze maandelijks hun premie kunnen incasseren.Als je aanspraak maak op rechtshulp zullen ze er alles aan doen om je niet te hoeven helpen.
Ook al kauw je ze alles voor persoonlijk contact is er niet af en toe krijg je een mail en als je na de stand van zaken vraagt krijg je een dag later per mail te horen dat ze je zaak afwijzen.Nog nooit zo'n bagger verzekering meegemaakt.

Paulus
29-05-2020

Rechtsbijstand

Geen dekking volgens polisvoorwaarden

Bertus
Bertus
03-04-2020

Scootmobielverzekering 100 % duurder.

Als je heel bijzonder ben geworden en je wil eigenlijk van een arbeidsintensieve post af dan verhoog je gewoon de premie met meer dan 1oo%.
Zoals juf Ank het zegt dat is niet gek, dat is alleen maar heeeeel bijzonder.
Bedankt klaverblad.

Bree
30-03-2020

Ondanks schade met fietser toch alles uitgekeerd

Met snorscooter aanrijding gehad met een tegemoet komende fietser die bij Klaverblad was verzekerd. Ik had geen getuigen die konden bevestigen dat de fietser een stuk op mijn weghelft reed. Klaverblad heeft desondanks de volledige schade aan mijn scooter en kleding vergoed.

Gijs
29-03-2020

Scootmobiel verzekering

Prijs met maar 125% omhoog!
als je maar normaal blijf word je vanzelf duurder

Lies
20-03-2020

Administratieve puinhoop en klantonvriendelijk

Helaas maken ze hun reclamespotjes niet waar. Administratief is het een zooitje; polissen kloppen niet, namen kloppen niet, opzegging wordt half verwerkt wat na maanden ineens een factuur voor een beëindigde verzekering oplevert. De klantenservice is chaotisch, onvriendelijk en vooral goed in de schuld afschuiven naar een klant. En als je een schade hebt en enkel informatie vraagt of het wellicht wordt gedekt, wordt direct heel duidelijk gemaakt dat het niet onder de verzekering valt dus dat je geen moeite hoeft te doen om iets in te dienen.
Kortom, het is echt af te raden om hier een verzekering af te sluiten. Het is heel slecht.

Marcie
08-03-2020

Waardeloos😡

Klaverblad wilde de schade niet betalen. Omdat ik volgens hun heb gelogen. En moet ik de schade zelf betalen.

Ik heb inmiddels een regeling getroffen waar de auto is gerepareerd.

Nu hebben ze mij aangemeld bij soda want volgens hun ben ik een fraudeur.

Nu willen ze het schadebedrag wat ik zelf moet betalen ook hebben via soda die ze hebben ingeschakeld.

Wie zijn nu de fraudeurs hier?

Ze zijn nog niet klaar met mij.

Mensen ga niet in zee met deze verzekering maatschappij!

07-03-2020

Opzeggen na overlijden.

Ik moet betalen om op te zeggen. Belachelijk.
"Je wordt speciaal door lang genoeg gewoon te blijven" Als dit "gewoon" betekend wat is dan "abnormaal".

24-01-2020

Echt een ramp bedrijf

Ik had rechtbijstand verzekering bij klaverblad. ik ben al lang blij weg van hun. Adviseur zijn zooooo amateur en willen niet je verdedigen. proberen je overtuigen dat je niet verdere stappen doen.

Bart
16-01-2020

Overlijdingsrisicoverzekering tbv hypotheek

Gezondheidsverklaring ingevuld naar waarheid met dat een incident eenmalig is voorgekomen krijg je steeds nieuwe aanvullende vragen omtrent dit incident. Deze ingevuld weer aanvullende vragen hierop. De maatschappij hierover gebeld met de vraag wat niet duidelijk is, wordt je afgescheept dat dit is vanwege procedures. Heb toen medegedeeld nogmaals dat dit incident is en hiervan geen last meer hebt en niet gediend ben om aan het lijntje te worden gehouden en niet gehoord wordt als mens maar gezien wordt als nummer. Hierop geen reactie meer gehad, dus gelijk de aanvraag maar stopgezet.

Letty
14-01-2020

Huurwoning

Wat een rampenmaatschappij. Wij sluiten een aansprakelijkheidsverzekering af. We hebben duidelijk aangegeven dat we een huurwoning hebben en dat sschade gedekt moet zijn. wat denk je? NIET DUS! Ik ga alles opzeggen.

Iris
03-01-2020

Misleidend bedrijf.

Diverse verzekeringen lopen bij Klaverblad.
Blijkbaar handelen ze vanuit een andere maatschappij zonder dit te melden aan hun klanten. Wijzigingen worden niet doorgegeven door hun. Nu moeten wij zelf naar hun 'baas' bellen om de verzekering te regelen, aangezien zij nog te dom zijn om 3 adres regels door te geven.

Ik kan je vertellen, nooit meer Klaverblad.

Meer Klaverblad reviews
Welk cijfer geef jij Klaverblad Verzekeringen?