Vlug en goed verzorgt. Ook postnl.
Nog steeds wat huiverig om online iets te bestellen, heb ik dat niet meer met Koopjedeal. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen mee, waar ik heel blij van word. Nu bestel ik zonder zorgen.
Alles is zoals de advertentie. Wil je iets vragen, krijg je altijd een antwoord. Ook als het product niet is voor jouw apparaat.
Als je vragen over artikelen heb ,schrijf email en je krijgt meestal volgende dag antwoord op je vraag.bij deze bedrijf merkje klant gaat voor .
Ik heb besteld en het was zeer snel in huis. Een echte aanrader.
Complimenten hoe snel de bestelling thuis bezorgt wordt en dat men Afterpay kunt betalen vind ik top.
Al een paar keer besteld via deze site en een super snellen levering en alles prima in orde
Goede servers snelle afhandeling zeer goed
Probleemloos contact, prettig vooral via chatten bij informatie en vriendelijke bediening en evt. Retourzending . Klantvriendelijk! Veel interessante aanbiedingen door de kortingen. De naam 'koopjedeal' waardig! .
Prima service, levering, terughaalservice etc.etc. Geen enkele negatieve opmerking.
Het artikel dat ik bestelde was om de een of andere reden niet direct leverbaar. Ik ben keurig op de hoogte gehouden hoe de situatie zich ontwikkelde en kreeg weliswaar later dan beloofd het bestelde artikel heurig geleverd. Perfect afgehandeld !
Het afgelopen jaar heb ik diverse artikelen bij Koopjes.nl gekocht. De website werkt perfect, betaling via Ideal is een fluitje van een cent en vis de transporteur ben je precies op de hoogte van het moment van bestellen. De aanbiedingen zijn aantrekkelijk. Laatst nog een professionele gereedschapskist met uitgebreide inhoud gekocht, Duits fabricaat. (vanadium / chroom).dan weet je het wel. Kortom: ik ben meer dan tevreden. Ik geef geen 10, want een dergelijk cijfer geef ik mijn studenten ook niet. 9+, wat vind je daarvan Ilse? Met vriendelijke groet, mr. dr. Peter J.A. Smit
Ik vind het heel gezellig om van Ilse mailtjes te ontvangen met pakkende aanbiedingen. Ik heb al veel handige artikelen mogen ontvangen. Altijd tegen een heel scherpe prijs.
Eerst geprobeerd door een goede ervaring daarna meerdere art: besteld tot volle tevredenheid en heb je een vraag ok geen probleem top
Alles Goed Beregeld
Snelle levering, goede deals,prima prijzen,genoeg variatie. Lekker thuis op de bank op het gemakje, super toch!
Kortgeleden heb ik nog wat aanbiedingen gekocht. Nogal breekbaar spul, dus ik hield mijn hart vast. Maar tóp zoals als alles verpakt was en de snelheid waarmee alles geleverd werd. Ik ben er nog steeds hartstikke blij mee en iedereen die het wil horen (zelfs als zij dit niet willen ) vertel ik over mijn ervaringen met koopjedeal!
Ik heb mijn bestellingen steeds zeer vlug en in goede staat ontvangen. Ben zeer tevreden over de servicé. Na een klacht werd er direct contact met mij opgenomen en is alles snel naar tevredenheid opgelost.
Snelle correcte levering.
Op wat oponthoud na, super verzorgd goede prijs.
Al de tweede keer wat besteld , en wederom heel tevreden .
Mijn ervaring met Koopjesdeal tot nu toe is positief. Met mijn vorige bestelling had ik pech omdat het apparaat niet in orde was, maar dat is goed opgepakt en ik heb een goed werkend exemplaar terug gekregen.
Wij zijn uitermate tevreden! Er is nog nooit iets mis gegaan De bezorging is altijd correct en op tijd. De producten die worden aangeboden zijn gevarieerd en goedkoop!
Leuke aanbiedingen met nog leukere prijzen! Al veel bestellingen gedaan en goede service en kwaliteit! Elke dag zie ik de mail met plezier tegemoet om misschien nog een leuk koopje te scoren!
Ik heb al enkele bestellingen geplaatst en de leveringen gingen fantastisch!
Altijd op tijd afgeleverd
Op tijd bezorgd, retourzending geen probleem, bij 'problemen' goede afhandeling. Zou bij de informatie over een produkt graag een uitgebreidere omschrijving zien. B.v. soort stof of technische gegevens, vooral als het om duurdere apparaten gaat.
Goed,en op tijd, goede contact,vriendelijke service
Breekbare spullen worden goed verpakt en correct verzonden.
Fantastisch heel goed
Goed om te vernemen dat de bestelling naar wens verlopen is.
Wanneer iets niet goed is gegaan, horen wij dit ook graag, maar het is natuurlijk altijd fijn om te horen dat het volledig naar wens is.
Wij hopen u snel terug te zien bij koopjedeal.nl!
Met vriendelijke groeten,
Team Klantenservice Koopjedeal