8.7

Kwik-fit.nl
reviews

Klantenservice

8.6
  • Vriendelijk personeel
  • Fantastisch geholpen
  • Goed geholpen
  • Goede service
  • Kundig personeel
  • Super service
  • Uitlijnen niet nodig
  • Tegenstrijdige informatie
  • Snelle afspraak
  • Vriendelijk
  • Snelle keuring
  • Klantgericht
  • Snelle service
  • Netjes gewerkt
  • Doen wat ze beloven
  • Kwik Fit was gesloten ondanks afspraak
  • Goed controleren
  • Perfect geholpen
  • Afspraken nakomen
  • Aardig personeel
  • Monteur heeft prima advies gegeven over vervanging banden
43682

De klantenservice van Kwik-fit.nl wordt overwegend positief beoordeeld, waarbij klanten het vriendelijke personeel (23%) en de vlotte en vriendelijke service (10%) waarderen. Klanten zijn tevreden over de duidelijke communicatie (6%) en de goede uitleg over de werkzaamheden (8%), wat bijdraagt aan een positieve ervaring. De aanbevelenswaardigheid (3%) van Kwik-fit.nl wordt ook benadrukt, hoewel er enkele kritische geluiden zijn (3%). Afspraken worden volgens de meeste klanten nagekomen (5%), en de afhandeling van zaken is vlot (6%) en behulpzaam (4%). De netheid van de werkplaats (3%) en het probleemoplossend vermogen (2%) krijgen ook lof, evenals de deskundigheid (3%) en vakkundigheid (2%) van het personeel. Er zijn echter ook enkele klanten die minder tevreden zijn over aspecten zoals klanttevredenheid (2%), communicatie (2%), het nakomen van afspraken (2%), en de netheid van de werkplaats (2%). Desondanks blijft de algemene indruk van de klantenservice professioneel en klantgericht (1%), met een focus op correcte behandeling (2%) en oplossingsgericht denken (1%).

Prijzen

8.1
  • Prijs viel mee
  • Voordelig
  • Scherpe prijs
  • Goede prijzen
  • Prijs/kwaliteit prima
  • Goede prijs
  • Eerlijkheid
  • Hogere prijs voor reparatie
  • Prima kosten
  • Transparant over de prijzen
  • Prima prijs
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Onnodige extra kosten voor lampjes
  • Niet duur
  • Geen extra kosten
  • Kosten besproken
  • Erg op prijs gesteld
  • Prijsgunstig voor onderhoud
  • Goedkoper dan dealer
  • Te hoge arbeidskosten
  • Eerlijke service
8122

De prijsstelling van Kwik-fit.nl wordt door sommige klanten als eerlijk ervaren (8%), en er zijn complimenten over de goede prijs/kwaliteit verhouding (4%) en de transparantie over kosten (2%). Toch zijn er ook klanten die de prijzen niet als eerlijk beschouwen (3%), wat suggereert dat er ruimte is voor verbetering op dit gebied.

Product

5.6
  • Auto rijdt weer goed
  • Nieuwe schokbrekers
  • Luchtfilter niet vervangen
  • Veilig op de weg
  • Goed vertrouwen
  • Moet betalen voor ABS-check zonder vervanging van onderdelen
  • Auto rijdt als nieuw
  • Gescheurde ruitenwissers
  • Recentste productiejaar
  • Mogelijk vloeistof lekt
  • Geen stikstof
  • APK niet betaald
  • Gebrek aan vertrouwen
  • Kwaliteit garage
  • Airco gevuld
  • Lekker koud
  • Geen reserve band
  • 2 nieuwe banden voor de caravan
  • Goede kwaliteit
  • Montage niet mogelijk voor kleine campers
  • Vertrouwd gevoel
3534

De meningen over de producten van Kwik-fit.nl zijn gemengd, met een lichte nadruk op veiligheid (4%). Sommige klanten uiten hun zorgen over de veiligheid van hun auto na service (4%), terwijl anderen juist de veiligheid prijzen (4%). Betrouwbaarheid van de producten en diensten is ook een punt van discussie, met zowel negatieve (3%) als positieve (2%) ervaringen. De kwaliteit van de service (2%) wordt echter wel als positief ervaren.

Bezorging

9.2
  • Snelheid van de service
  • Snelle APK keuring
  • Bericht binnen 1,5 uur
  • Snel vervangen
  • Snel geholpen
  • Lang wachten
  • Vervanging van band binnen korte tijd
  • Snel zoals afgesproken
  • Snelle reparatie
  • Bandenwissel heel snel gedaan
  • Geen tijd voor spoedje
  • Lange wachttijd aan de balie
  • Snelle reactie
  • Auto snel weer terug
  • Snelle reactie op kosten
  • Snel verlopen
  • Vervangen binnen een halve werkdag
  • Super snel
  • Geen wachttijd
  • Snelheid
  • Snel gerepareerd
535

De snelheid van de service (10%) wordt gewaardeerd door klanten, wat suggereert dat Kwik-fit.nl efficiƫnt werkt en zich inzet om klanten snel van dienst te zijn.

Communicatie

9.0
  • Makkelijk inplannen
  • Meedenkend
  • Flexibel opgelost
  • Makkelijk een afspraak te plannen
  • Meegedacht
  • Volgende dag op vakantie kunnen gaan
  • Denken mee over welke reparaties noodzakelijk zijn
  • Soepele afspraak maken
  • Meedenken
  • Vrije keuze van datum
  • Makkelijk om de auto naar jullie te brengen
  • Niet ter plaatse kunnen wachten
  • Tijdslot bijna voorbij
  • Online een afspraak kunnen maken
  • 4 keer langs
  • Flexibiliteit
  • Kosteloos bijgesteld
  • Makkelijk en snel in te plannen
  • Meedenkend/adviserend
  • Denken met je mee
  • Flexibel met tijden
243

Op het gebied van communicatie wordt de flexibiliteit in afspraken (3%) en het meedenken met de klant (3%) als positief ervaren. Dit duidt op een klantgerichte benadering waarbij Kwik-fit.nl probeert in te spelen op de individuele behoeften van de klant.

Website

10
  • Makkelijk online afspraak maken
  • Online afspraak maken
  • Makkelijk om via internet een afspraak te maken
  • Handig afspraak te maken via de mail
  • Online bestellen was heel makkelijk.
  • Reservering via internet
  • Eenvoudig om een afspraak te boeken online
  • Van A-Z
  • Eenvoudig en duidelijk reserveren via de site
  • Antwoorden op alle vragen
15

Het maken van een online afspraak (3%) via de website van Kwik-fit.nl wordt als een positief punt gezien, wat wijst op een gebruiksvriendelijke en efficiƫnte online service.

Veel bekeken auto-onderhoud webshops

9.0
123autolakken.nl
141 reviews