Moda amsterdam reviews

Aart
06-11-2023

Zoals velen hier beschreven. Twee truien besteld en niets ontvangen. Reactie op diverse mails? Forget it! Wees alert op webshopwinkels. Zit een heleboel ellende tussen!

Renate
10-10-2023

Oplichters, pas op! Kwaliteit is vreselijk. Pas vorm klopt van geen kant. En retourneren lijkt onmogelijk al meerdere pogingen tot contact gedaan maar steeds (na lang wachten) hetzelfde standaard antwoord. Geen retour adres, geen geld terug. Echt waardeloos! Zag aan de reviews op de site ook dat ze steeds verder gaan over een andere naam, zegt genoeg toch? (Zag het alleen te laat helaas)

Sindy
10-08-2023

Heb in april al wat bestelt en nooit ontvangen heb er heen gebeld nemen de telefoon en bellen niet terug mail gestuurd en daar reageren ze ook niet op oplichters zijn het bestel nooit weer wat via internet

Thea
10-06-2023

Twee jasjes besteld, mr nooit ontvangen, vlgns DHL wél bij mij afgeleverd. DHL zegt dat ik kontakt met t bedrijf op moet nemen, maar hoe? Géén telnr, géén e-mailadres, kortom onbereikbaar!

Géén idee hoe ik dit op moet lossen 🙈

Ans
20-05-2023

5 weken geleden een jasje gekocht. Nog steeds niets ontvangen. Ze reageren op geen enkel bericht. Telefoonnummer niet te vinden. Betaald met Klarna. Zij zeggen alleen moda kan t probleem oplossen.

Na een week uitstel van betaling moet ik

alsnog betalen.Anders incasso.

Wat een fiasco, wat een shitbedrijf.

Mensen bestel niet bij moda Amsterdam.

Teresa
12-05-2023

Ik heb 27 februari een bestelling gedaan tot nu toe niet ontvangen en 25 april via contact formulier ook geen antwoord gekregen wel slecht!

Carola
07-05-2023

Eindelijk antwoord gekregen, maar niet waar ik op hoopte. Kan niets retourneren omdat het niet binnen de termijn van 14dgn is. Dit zal dus nooit gaan, aangezien dat ze nooit op tijd reageren. Zal dus maar zelf naar het adres op zoek moeten gaan.

Carina
03-05-2023

Oplichting. Ik heb hetzelfde meegemaakt als wat ik hier lees

Jolanda
25-04-2023

Dacht dat ik leuke schoenen had besteld, maar kreeg goedkope rotzooi toe gestuurd. Aantal keer mail gestuurd maar geen reactie tot nu toe.

Linda
01-04-2023

Oplichters eerste klas, please plaats hier nooit een bestelling, kwaliteit producten waardeloos en crimineel retourbeleid, schandalig!

Henna
31-03-2023

Deze winkel bestaat niet, aankoop gedaan. Geen telefoonnummer waar je naar toe kan bellen, ze hebben ook geen website. Nooit artikel ontvangen, steeds maar berichten van Klarna dat je moet betalen, voor iets dat je niet ontvangen hebt.

Ik vindt dat Klarna ook daarop moet letten.

Gerda
28-03-2023

Weken geleden al een set onderbroeken besteld, nooit ontvangen

Juliette
19-03-2023

Als je ze mailt op (e-mailadres verwijderd) krijg je geen reactie.

Kreeg gisteren na bijna een maand opeens de lamp toegestuurd, maar ik wil deze terug sturen. Zit geen handleiding bij en geen info niks.

Heb ze gemaild met de vraag of ik bet retour kan sturen dus nu maar afwachten, heb bij Klarna inmiddels wel al retourmelding aangemeld want wil het product niet hebben.

Heb achteraf betalen gekozen en betaling maar tijdelijk stop gezet om te zien of ze gaan reageren. Want als je ze op zoekt dan vindt je totaal geen contactgegevens, website bestaat niet waarop je naar wordt door gelinkt https://www.moda-amsterdam.nl/ via Klarna en heb geen FB om daar te kijken.

Beetje teleurstellend zoals ze met klanten omgaan.

Nancy
02-02-2023

Ik bestelde 3 weken geleden een jas bij bella moda,tot op heden niks gekregen ze sturen een mail maar je kan hen niet terug mailen ook hün telefoonnr bestaat niet oplichters mijn 40 euro kwijt en geen jas

Tamara
06-12-2022

Hoodie besteld, blijkt gewoon uit china te worden geleverd, lees aliexpress.

Pakket verzonden en zo weer retour zonder aan de deur te zijn geweest.

Contact krijgen lukt niet.

Mobiel nr / whatss app staat uit.

Email alleen een standaard reactie, dat ze binnen bepaald termijn zullen reageren.

Dus niet. na het lezen van recensies weet ik zeker dat je gewoon genaaid word!

Never bestellen hiero!

Tis dat ik een ster moest toewijzen. maar eingenlijk 0 sterren.

Nens
15-11-2022

Hoodie besteld, betaald en daarna niets meer gehoord of ontvangen. Gebeld met de bank. Als er meer dan 3 aangiftes bij de politie worden gedaan komt de rekening op de zwarte lijst! Dus mensen s.v.p. aangifte doen. Hoe meer mensen aangifte doen des te eerder wordt deze handel gestopt.

07-11-2022

Jas besteld en betaald.

Niet geleverd

geen reactie op mijn mails

27-10-2022

Jassen besteld ter waarde van €99, en kreeg een ordernummer maar daar bleef het bij.

Op mails reageert men niet en kreeg net een raar mailtje dat ik €2 verzendkosten moet betalen maar verzending is gratis. (kan ook phishing zijn want ik zie geen relatie tot mijn bestelling).

iemand een telefoonnummer of adres van dit bedrijf?

Vasco
18-04-2022

Het is nu meer dan 6 maanden, is het gelukt om jouw geld terug te ontvangen? Ik wacht nog steeds

17-01-2022

7 november besteld, nog niet binnen op 17 januari.

Gemaild en een track and trace gekregen, wat een scam was. Nu telefoon legen en een hoop gezeik. Nooit meer!

Zie ze binnenkort wel in Amsterdam en neem ik het zo uit de zaak mee.

Kwalitatie Uitermate Teleurstellend!

Meer Moda amsterdam reviews