Moda amsterdam reviews

1.6
PeriodeLaatste 12 maanden20222021
Nancy
02-02-2023

Ik bestelde 3 weken geleden een jas bij bella moda,tot op heden niks gekregen ze sturen een mail maar je kan hen niet terug mailen ook hün telefoonnr bestaat niet oplichters mijn 40 euro kwijt en geen jas

Tamara
06-12-2022

Hoodie besteld, blijkt gewoon uit china te worden geleverd, lees aliexpress.

Pakket verzonden en zo weer retour zonder aan de deur te zijn geweest.

Contact krijgen lukt niet.

Mobiel nr / whatss app staat uit.

Email alleen een standaard reactie, dat ze binnen bepaald termijn zullen reageren.

Dus niet. na het lezen van recensies weet ik zeker dat je gewoon genaaid word!

Never bestellen hiero!

Tis dat ik een ster moest toewijzen. maar eingenlijk 0 sterren.

Nens
15-11-2022

Hoodie besteld, betaald en daarna niets meer gehoord of ontvangen. Gebeld met de bank. Als er meer dan 3 aangiftes bij de politie worden gedaan komt de rekening op de zwarte lijst! Dus mensen s.v.p. aangifte doen. Hoe meer mensen aangifte doen des te eerder wordt deze handel gestopt.

07-11-2022

Jas besteld en betaald.

Niet geleverd

geen reactie op mijn mails

Theo
27-10-2022

Jassen besteld ter waarde van €99, en kreeg een ordernummer maar daar bleef het bij.

Op mails reageert men niet en kreeg net een raar mailtje dat ik €2 verzendkosten moet betalen maar verzending is gratis. (kan ook phishing zijn want ik zie geen relatie tot mijn bestelling).

iemand een telefoonnummer of adres van dit bedrijf?

Vasco
18-04-2022

Het is nu meer dan 6 maanden, is het gelukt om jouw geld terug te ontvangen? Ik wacht nog steeds

17-01-2022

7 november besteld, nog niet binnen op 17 januari.

Gemaild en een track and trace gekregen, wat een scam was. Nu telefoon legen en een hoop gezeik. Nooit meer!

Zie ze binnenkort wel in Amsterdam en neem ik het zo uit de zaak mee.

Kwalitatie Uitermate Teleurstellend!

Roland
05-01-2022

Ook ik heb zeer slechte ervaringen, heb een klein deel van mijn geld terug. Ik ga aangifte doen, hoop dat er meerdere zullen volgen

Wesley
28-12-2021

Zelfde als iedereen hier, niks ontvangen.

Wat kunnen we doen? We zijn met velen opgelicht dus kom op laten we samen die christian laten boeten!

Paul
27-12-2021

Tweedelig pak en blouse besteld op 30/10 voor 80€

U raadt het al😡

Opsluiten die bende

Djeffret
21-12-2021

Ik heb mijn aankoop bedrag terug gekregen na veel mail verkeer. dank daarvoor en jammer dat het zo moet, doe gewoon goed je werk dan is er niks aan de hand, wil je vertouwen van de mensheid terug hebben dan moet je transparant werken punt uit.

Maurice
11-12-2021

Nooit bestellen, het is nu 11 december en ik heb op 4 november iets besteld voor €100. Na 2 weken maar gemaild, geen reactie gehad. Kreeg ik nu ineens een standaard mail dat het tot februari gaat duren. Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Oplichters

Ferdinand
03-12-2021

Heb een jas besteld 65 euro wacht nu al een maand en paar dagen uiterste bezorgdatum is tot vandaag heb moda-amsterdam net een mailtje gedaan mocht ik de jas vandaag niet ondvangen dan wil ik graag mijn geld terug we wachten vandaag nog af en anders ga ik verdere stappen ondernemen

Alexander
02-12-2021

Een pak besteld maar nooit ontvangen. Morgen aangifte doen en een deurwaarder inschakelen

Stefan
01-12-2021

2 delig pak besteld nooit een track and tracé code gehad of bevestiging’s mail

Contact kun je leggen via mail maar geen reactie terug

Ayub Patsagov
30-11-2021

Ik heb op 12 oktober iets besteld bij Moda amsterdam

Vandaag 30 november nog steeds niets ontvangen en nergens info over mijn bestelling of wanneer het geleverd wordt.

Ikke
26-11-2021

Bestelling geplaatst, wanneer ik mail verschuiven ze steeds de uiterste leveringsdatum.

Ik heb gemaild dat ik de koop ontbind en men beloofd me mijn geld terug als ik 13 jan mijn bestelling nog niet heb.

Mohamed
24-11-2021

Ik heb een jas 65 euro maar nooit ontvangen ik probeer de bedrijf te bellen geen nr via email ook geen gehoor moda Amsterdam

Ashley
19-11-2021

Top service, goede klantenservice pakketje was iets te laat, maar kwam door de bezorg service. 👍🏽

Eddy
11-11-2021

Jas besteld vraag er naar en krijg geen antwoord al 1 maand eurokes weg denk ik dit zou niet mogen.

Meer Moda amsterdam reviews