Moda amsterdam reviews

Roland
05-01-2022

Ook ik heb zeer slechte ervaringen, heb een klein deel van mijn geld terug. Ik ga aangifte doen, hoop dat er meerdere zullen volgen

Wesley
28-12-2021

Zelfde als iedereen hier, niks ontvangen.

Wat kunnen we doen? We zijn met velen opgelicht dus kom op laten we samen die christian laten boeten!

27-12-2021

Tweedelig pak en blouse besteld op 30/10 voor 80€

U raadt het al😡

Opsluiten die bende

Djeffret
21-12-2021

Ik heb mijn aankoop bedrag terug gekregen na veel mail verkeer. dank daarvoor en jammer dat het zo moet, doe gewoon goed je werk dan is er niks aan de hand, wil je vertouwen van de mensheid terug hebben dan moet je transparant werken punt uit.

Maurice
11-12-2021

Nooit bestellen, het is nu 11 december en ik heb op 4 november iets besteld voor €100. Na 2 weken maar gemaild, geen reactie gehad. Kreeg ik nu ineens een standaard mail dat het tot februari gaat duren. Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Oplichters

Ferdinand
03-12-2021

Heb een jas besteld 65 euro wacht nu al een maand en paar dagen uiterste bezorgdatum is tot vandaag heb moda-amsterdam net een mailtje gedaan mocht ik de jas vandaag niet ondvangen dan wil ik graag mijn geld terug we wachten vandaag nog af en anders ga ik verdere stappen ondernemen

Alexander
02-12-2021

Een pak besteld maar nooit ontvangen. Morgen aangifte doen en een deurwaarder inschakelen

Stefan
01-12-2021

2 delig pak besteld nooit een track and tracé code gehad of bevestiging’s mail

Contact kun je leggen via mail maar geen reactie terug

Ayub Patsagov
30-11-2021

Ik heb op 12 oktober iets besteld bij Moda amsterdam

Vandaag 30 november nog steeds niets ontvangen en nergens info over mijn bestelling of wanneer het geleverd wordt.

Ikke
26-11-2021

Bestelling geplaatst, wanneer ik mail verschuiven ze steeds de uiterste leveringsdatum.

Ik heb gemaild dat ik de koop ontbind en men beloofd me mijn geld terug als ik 13 jan mijn bestelling nog niet heb.

Mohamed
24-11-2021

Ik heb een jas 65 euro maar nooit ontvangen ik probeer de bedrijf te bellen geen nr via email ook geen gehoor moda Amsterdam

Ashley
19-11-2021

Top service, goede klantenservice pakketje was iets te laat, maar kwam door de bezorg service. 👍🏽

Eddy
11-11-2021

Jas besteld vraag er naar en krijg geen antwoord al 1 maand eurokes weg denk ik dit zou niet mogen.

03-11-2021

Ik heb een jas gekocht van 50 euro en niks geleverd gekregen ik wacht al langer dan 4 weken en hun kopen alles in China en ze verkopen het voor meer geld in Nederland dan denk je dat je bij een normaal Nederlands bedrijf besteld ze reageren niet op mijn mailtjes ik vraag netjes mijn geld terug maar krijg geen antwoord van hun je kan ze ook niet bellen wat al verdacht is vindt ik ik wil graag mijn geld terug maar ik denk dat ik mijn geld niet terug krijgt ik ga aangifte doen wie help mij mee over dit bedrijf moda amsterdam aangifte te doen hoe meer mensen dat doen hoe sneller dit bedrijf kan sluiten