Offerteplanet.nl reviews

6.5
Periode20222021

Sam Driebergen
17-05-2022

Wat een top bedrijf! Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en top service. Reageren super snel via WhatsApp en mail. We hadden zelf een foute keuze gemaakt qua uitvoering. Trendygreen heeft ons maximaal geholpen om toch voor ons de perfecte schuifpuien te creëren, waarbij ze alleen maar in oplossingen denken. 100% tevreden!

Edwin
29-03-2022

Mensen kijk uit. Alle negatieve berichtn kloppen allemaal. Net een rechtzaak gewonnen die een jaar duurde. En inderdaad Elvis kan het mooi verkopen maar waar maken kan hij het niet. Dus mensen ga hier niet mee in zee.

24-03-2022

Overkapping besteld, 5% aanbetaald, tot twee keer toe een afspraak gemaakt dat ze de overkapping zouden komen plaatsen en even zoveel keren geannuleerd. Telefonisch gesproken met Elvis Muckens. Deze heeft een fantastische babbel maar is een grote oplichter. Artikel nooit gekregen, moet nog steeds de aanbetaling retour krijgen.

Léon
02-01-2022

Niks op aan te merken. Nu bijna naar geleden overkapping laten plaatsen. Eerst door de goedkope prijs ook een onderbuik gevoel maar kwamen netjes op de dag van afspraak op zaterdag monteren. Naar alle tevredenheid uitgevoerd.

AFK
25-10-2021

Iedereen die is opgelicht door Elvis. hij heeft een nieuw bedrijf opgericht in Almere genaamd Trendy Green, die heel toevallig ook overkappingen verkoopt.

Zelf is hij hier niet mee te linken maar van iemand binnen zijn eigen bedrijf die hier werkzaam is heb ik dit te horen gekregen. Ik heb de politie hierover al in gelicht, zie graag dat meerdere mensen dit doen en zit er inderdaad net als Dennis ook over na te denken om Radar in te lichten.

05-10-2021

Ik heb hier eerder een slechte review geplaatst

deze is verwijderd! waarom?

ik heb ook 5 % moeten aanbetalen

775.00 euro.

nooit meer wat van ze gehoord.

ik moest zelf op een slinkse wijze een nieuwe offerte gaan aanvragen

om met hun in contact te komen.

ik heb aangegeven dat ik mijn aanbetaling terug wil omdat ik geen vertrouwen heb in hun bedrijf.

rekening nummer doorgegeven.

en je raad het al geen contact meer, geen mail beantwoorden helemaal niks.

ik heb aangifte gedaan.

en andere mensen die ook opgelicht zijn moeten dat ook doen.

ik wil denk eraan om Radar in te lichten

Nico
03-10-2021

Na herhaaldelijk contact te hebben gehad en de belofte dat de onvolledig gemonteerde afdak ( deel rubber boven ontbreekt waardoor water in ligger komt en water bij de deur naar beneden lekt) wacht ik nog steeds sinds april op actie.

30-09-2021

Zeer slecht bedrijf ga er niet mee in zee

Colette
29-09-2021

Offerte aangevraagd . Telefonisch contact gehad . Daarna afspraak gemaakt en 5% aanbetaald .

Zijn niet op komen dagen en krijg nergens geen reactie op ……

Voel me bedonderd! N

18-09-2021

Ik ben echt goed geholpen alles was top. Levering was ook netjes. Na montage hebben de monteurs alles netjes opgeruimd

17-09-2021

Snel geleverd en snelle service. Monteurs gingen goed te werk.

13-09-2021

Veranda

Ze zijn bij mij al 3 maanden bezig om de veranda

af te maken, ze zijn al 3 keer geweest

deuren scheef hoeklijnen los te groot gat gemaakt

voor de afvoer moeten nog schroeven geplaatst

worden,heel slecht gemonteerd

je kan bellen of mailen,maar je krijgt geen reactie

Bestel niet bij hun,stelletje oplichters.

Renate
29-08-2021

Al aangifte gedaan bij de politie

Ze komen niets na.

Je betaald 5% aan, maar zij leveren niets en reageren op geen enkele communicatiemiddel.

Gitty
25-08-2021

Prima

Na veel negatieve recensies was ik erg sceptisch! Komen ze wel?! Leveren ze kwaliteit? Laten ze me met de zooi achter?!

Maar ze kwamen! Maakte alles netjes af, hebben een fijne dag gehad met 2 harde werkers en Elvis die zicht hield op alles en ook mee heeft geholpen op het einde.

Wij zijn dik tevreden over onze veranda met glazen dak en schuifdeuren.

Het werd wel erg laat, maar hij staat en is af! Erg blij mee!

Wilma
24-08-2021

Niet leveren, smoesjes, nummerblokkering enz.

Dit bedrijf is onbetrouwbaar! Valse informatie op website. Leveren niet en blokkeren elk contact. Als je een koopovereenkomst hebt moet je 5 % aanbetalen. Ze komen aangegane verplichtingen niet na en vetalen aanbetaling niet terug. Website geeft valse informatie. Dit bedrijf aangemeld als onbetrouwbaar bij ACM ConsuWijzer.

Wilma van der Linden.

Jurgen
17-08-2021

De Monteurs

Ik heb vernomen van een klant van offerteplannet dat de jongens van 21 de hoofdmonteur en zeer goede overkappingbouwer die nu eigenlijk alles wat probeerde bij te werken 7op7 1 veranda per dag monteerde tot snachts met zijn 45 jarige collega die voor hem alles op maat en voorbereide de monteurs zijn helaas vertrokken wegens dat ze niet het loon kregen voor wat ze werkte en ik kan eit heel goed snappen van die jongens die jongens zijn gek zei de meneer die werkte 7op7 tot snachts voor de officele 5 werk dagen kregen ze blijkbaar maar 500 euro voor 16 tot 18 u perdag op de baan te zijn en te werken Elvis een tip behandel je monteurs en betaal ze ook voor wat ze je monteren dan hou je alles goed je klanten goede recviews en nu heb je je beste monteurs weg gewerkt die klanten waar hun zijn geweest gaven ze 5 sterren waarom

Corrie
12-08-2021

Zeer slechter ervaring.

Leugenaars. Haal het bedrijf van Facebook af.

Anders vallende nog meer slachtoffers.

Judith
02-08-2021

Monteurs zijn fantastisch en dat is alles

Donderdag 29 juli zouden ze komen om de veranda te plaatsen. Maandag 26 juli krijgen we afbericht en door alle negatieve ervaringen hier heb ik mijn rechtsbijstandsverzekering gevraagd wat te doen. Zij adviseerde een ingebrekestellingsbrief aangetekend te versturen. Zaterdag 31 juli werden we gebeld dat maandag 2 augustus zouden ze komen plaatsen.

Uiteindelijk om 13.30 na meerdere telefoontjes kwamen ze eindelijk bij ons aan. Elvis was zelf mee.

En nu om 23.00 uur zijn ze eindelijk weg.

De 2 monteurs die mee waren zijn absoluut niet blij met deze werkwijze en hebben enorm veel werk verricht. Ook hebben we vernomen dat zij op dit moment de enige monteurs zijn. En ik vraag mij af voor hoelang nog. Ze zijn het meer dan zat.

Mooie beloftes en weinig nakomen naar hen toe.

Maar de monteurs zijn echt top. Hebben enorm hard gewerkt. Alle lof voor hen.

Wij hebben nu onze veranda staan en in het donker lijkt het er goed uit te zien. Morgen bij daglicht kunnen we het pas goed beoordelen.

Bastien
31-07-2021

Goeie overkapping geplaatst

Mooie overkapping laten plaatsen door Offerteplanet. Kwamen afspraken na en kwaliteit van Overkapping als ook de installatie waren top.

Wilma
28-07-2021

Terrasoverkapping

Neem iemand in de arme die meer weet van de wet dat heb ik wel gedaan ik heb ze aangegeven. Dat zijn oplichters

Meer Offerteplanet.nl reviews