Offerteplanet.nl reviews

Lid

Recente Offerteplanet.nl ervaringen

Dennis
05-10-2021

Ik heb hier eerder een slechte review geplaatst

deze is verwijderd! waarom?

ik heb ook 5 % moeten aanbetalen

775.00 euro.

nooit meer wat van ze gehoord.

ik moest zelf op een slinkse wijze een nieuwe offerte gaan aanvragen

om met hun in contact te komen.

ik heb aangegeven dat ik mijn aanbetaling terug wil omdat ik geen vertrouwen heb in hun bedrijf.

rekening nummer doorgegeven.

en je raad het al geen contact meer, geen mail beantwoorden helemaal niks.

ik heb aangifte gedaan.

en andere mensen die ook opgelicht zijn moeten dat ook doen.

ik wil denk eraan om Radar in te lichten

Nico
03-10-2021

Na herhaaldelijk contact te hebben gehad en de belofte dat de onvolledig gemonteerde afdak ( deel rubber boven ontbreekt waardoor water in ligger komt en water bij de deur naar beneden lekt) wacht ik nog steeds sinds april op actie.

Chris
30-09-2021

Zeer slecht bedrijf ga er niet mee in zee

Colette
29-09-2021

Offerte aangevraagd . Telefonisch contact gehad . Daarna afspraak gemaakt en 5% aanbetaald .

Zijn niet op komen dagen en krijg nergens geen reactie op ……

Voel me bedonderd! N

18-09-2021

Ik ben echt goed geholpen alles was top. Levering was ook netjes. Na montage hebben de monteurs alles netjes opgeruimd

Johan
17-09-2021

Snel geleverd en snelle service. Monteurs gingen goed te werk.

John
13-09-2021

Veranda

Ze zijn bij mij al 3 maanden bezig om de veranda

af te maken, ze zijn al 3 keer geweest

deuren scheef hoeklijnen los te groot gat gemaakt

voor de afvoer moeten nog schroeven geplaatst

worden,heel slecht gemonteerd

je kan bellen of mailen,maar je krijgt geen reactie

Bestel niet bij hun,stelletje oplichters.

Renate
Renate
29-08-2021

Al aangifte gedaan bij de politie

Ze komen niets na.

Je betaald 5% aan, maar zij leveren niets en reageren op geen enkele communicatiemiddel.

Gitty
Gitty
25-08-2021

Prima

Na veel negatieve recensies was ik erg sceptisch! Komen ze wel?! Leveren ze kwaliteit? Laten ze me met de zooi achter?!

Maar ze kwamen! Maakte alles netjes af, hebben een fijne dag gehad met 2 harde werkers en Elvis die zicht hield op alles en ook mee heeft geholpen op het einde.

Wij zijn dik tevreden over onze veranda met glazen dak en schuifdeuren.

Het werd wel erg laat, maar hij staat en is af! Erg blij mee!

Wilma
24-08-2021

Niet leveren, smoesjes, nummerblokkering enz.

Dit bedrijf is onbetrouwbaar! Valse informatie op website. Leveren niet en blokkeren elk contact. Als je een koopovereenkomst hebt moet je 5 % aanbetalen. Ze komen aangegane verplichtingen niet na en vetalen aanbetaling niet terug. Website geeft valse informatie. Dit bedrijf aangemeld als onbetrouwbaar bij ACM ConsuWijzer.

Wilma van der Linden.

Jurgen
17-08-2021

De Monteurs

Ik heb vernomen van een klant van offerteplannet dat de jongens van 21 de hoofdmonteur en zeer goede overkappingbouwer die nu eigenlijk alles wat probeerde bij te werken 7op7 1 veranda per dag monteerde tot snachts met zijn 45 jarige collega die voor hem alles op maat en voorbereide de monteurs zijn helaas vertrokken wegens dat ze niet het loon kregen voor wat ze werkte en ik kan eit heel goed snappen van die jongens die jongens zijn gek zei de meneer die werkte 7op7 tot snachts voor de officele 5 werk dagen kregen ze blijkbaar maar 500 euro voor 16 tot 18 u perdag op de baan te zijn en te werken Elvis een tip behandel je monteurs en betaal ze ook voor wat ze je monteren dan hou je alles goed je klanten goede recviews en nu heb je je beste monteurs weg gewerkt die klanten waar hun zijn geweest gaven ze 5 sterren waarom

Corrie
Corrie
12-08-2021

Zeer slechter ervaring.

Leugenaars. Haal het bedrijf van Facebook af.

Anders vallende nog meer slachtoffers.

Judith
Judith
02-08-2021

Monteurs zijn fantastisch en dat is alles

Donderdag 29 juli zouden ze komen om de veranda te plaatsen. Maandag 26 juli krijgen we afbericht en door alle negatieve ervaringen hier heb ik mijn rechtsbijstandsverzekering gevraagd wat te doen. Zij adviseerde een ingebrekestellingsbrief aangetekend te versturen. Zaterdag 31 juli werden we gebeld dat maandag 2 augustus zouden ze komen plaatsen.

Uiteindelijk om 13.30 na meerdere telefoontjes kwamen ze eindelijk bij ons aan. Elvis was zelf mee.

En nu om 23.00 uur zijn ze eindelijk weg.

De 2 monteurs die mee waren zijn absoluut niet blij met deze werkwijze en hebben enorm veel werk verricht. Ook hebben we vernomen dat zij op dit moment de enige monteurs zijn. En ik vraag mij af voor hoelang nog. Ze zijn het meer dan zat.

Mooie beloftes en weinig nakomen naar hen toe.

Maar de monteurs zijn echt top. Hebben enorm hard gewerkt. Alle lof voor hen.

Wij hebben nu onze veranda staan en in het donker lijkt het er goed uit te zien. Morgen bij daglicht kunnen we het pas goed beoordelen.

Bastien
31-07-2021

Goeie overkapping geplaatst

Mooie overkapping laten plaatsen door Offerteplanet. Kwamen afspraken na en kwaliteit van Overkapping als ook de installatie waren top.

Wilma
28-07-2021

Terrasoverkapping

Neem iemand in de arme die meer weet van de wet dat heb ik wel gedaan ik heb ze aangegeven. Dat zijn oplichters

Sophy
28-07-2021

Offertaplanet

Ik wil jullie allemaal waarschuwen voor dit bedrijf! Ten eerste kwamen ze pas 3 dagen na de afgesproken dag opdagen, waardoor ik als gevolg meerdere vrije dagen heb moeten opnemen. Gedurende ons eerste gesprek werd mij gegarandeerd dat de veranda in 1 dag gebouwd zou worden. en ze kwamen vervolgens 4 keer om het af te maken. Ook werd mij gedurende het eerste gesprek met de eigenaar een complete veranda beloofd, maar tijdens de installatie kwam ik erachter dat ze vergeten waren om sommige onderdelen mee te nemen en ze wilden hier geen oplossing voor bieden. Hallo?! Om het nog erger te maken weigerde de eigenaar om de afvoerpijp die ik al gegraven had in de grond aan te sluiten. het kostte me 60 seconden om deze aansluiting voor elkaar te krijgen en dit zou niet mogelijk zijn geweest nadat de veranda helemaal klaar was, dus ik moest er de hele tijd bij blijven. Dit bedrijf is een grap, ik heb een ander bedrijf moeten inhuren om de gaten aan alle zijden dicht te maken aangezien ze dit ook niet deden. Naast alles wat ik hierboven heb genoemd is er sprake van hele slechte communicatie, het is extreem moeilijk om hun kantoor te bereiken en als het wel lukt is de eigenaar zo druk dat het onmogelijk is om hem te spreken te krijgen en zijn werknemers mogen geen beslissingen nemen. Ik heb alleen dit bedrijf benaderd omdat een vriend ooit een veranda bij hun heeft gekocht en hij er blij mee was, maar ze leveren nu niet meer dezelfde kwaliteit en service als toen. Blijf weg bij dit bedrijf! Maak niet dezelfde fout, andere bedrijven bieden betere kwaliteit en service voor dezelfde prijs. PS: de installateurs waren erg professioneel maar ze hebben nu besloten te stoppen met verdere samenwerking met offertaplanet.

Pieter
27-07-2021

Onbetrouwbaar volk!

Nu pas lees ik negatieve reviews op ervaringen.nl. Daarvoor alleen positieve ervaringen op de eigen site van Offerteplanet gelezen. 19 juli jl. zou onze terrasoverkapping worden geplaatst. Alle voorbereidingen hadden wij gedaan. Men kwam niet opdagen! Daarna hoor ik een excuus waarna alle betrokkene van Offerteplaet onbereikbaar zijn. Onze ervaring is nagenoeg gelijk aan die van velen die voor mij op deze site reageerden.

Eigenlijk moeten we aangifte doen tegen dit bedrijf. Misschien wel de hulp van Kassa inroepen of Alberto Stegeman bellen?

WB
26-07-2021

Na klacht niet meer te bereiken.

In april een veranda laten zetten die 100% waterdicht zou zijn.

Na de eerste regenbui, 3 weken later, overal flinke lekkages.

Het water stroomde langs de muren de veranda in.

Na het klachtenformulier en filmpje van de lekkage opgestuurd te hebben kunnen we geen contact meer krijgen met ELVIS!

Niet per telefoon, mailtje of appje.

Nu, eind juli, nog steeds geen reactie gehad van het bedrijf.

Ga niet in zee met dit bedrijf want ze maken er echt een potje van en levert alleen maar stress op.

Claske
25-07-2021

Nog steeds niet opgelost!

Drie weken geleden werd ons beloofd dat we eindelijk zouden worden teruggebeld met een datum waarop de gebreken aan onze overkapping zouden worden hersteld. Niks meer gehoord.

Maanden geleden is de verkeerde afmeting overkapping geplaatst, zonder de bestelde moderne voorzijde, met op verschillende plaatsen een slechte afwerking. Ondertussen is het geheel, wat niet op de bestelde betonpoeren staat, deels verzakt.

De veelheid negatieve reviews in de afgelopen tijd geeft mij het idee dat dit bedrijf te snel heeft willen groeien maar die capaciteit helemaal niet aan kon. Het minste wat dan te doen is, is een datum afspreken wanneer het wél lukt om te herstellen of een deel geld teruggeven zodat de klanten het via een andere partij dan op z'n minst nog kunnen herstellen. En nog een suggestie, neem tijdelijk geen orders aan en los eerst op wat er nog in bergen werk ligt.

Anita
Anita
20-07-2021

Niet kopen!

Onze tuinkamer zou 19 april geplaatst worden dus vrij genomen en alles in orde gebracht voor de plaatsing, na een dag wachten zelf contact gezocht, het was een fout van de planning.

Op aandringen van ons is hij op koningsdag geplaatst.

We kregen te horen dat de tochtstrippen voor de schuifdeuren nog geleverd zouden worden, ook kregen we lekkage van het dak, om een heel lang verhaal kort te maken , tot op de dag van vandaag 19 juli dus nu 4 maanden en veel telefoontjes en mails verder is er nog niets gebeurd, wij voelen ons belazerd en zijn diep teleurgesteld in die mooie praatjes maker van een Elvis dus mensen wees gewaarschuwd.

Meer Offerteplanet.nl reviews