30-09-2016

Klantonvriendelijke provider

Hufters.ik ben al sinds wanadoo klant, daarna orange, daarna online.nl. Ik heb via e-mail een klacht over verbindingsproblemen van de laatste tijd gestuurd.wordt compleet genegeerd.dit is al de 2e keer dat ze dat flikken. Nu kunnen ze opdonderen als provider. Ik stap over.

29-09-2016

Sinds KPN netwerk is Online meer Offline

De schone beloften van supersnel internet m.b.t. in gebruik name van KPN netwerk zijn niet nagkomen. Sterker nog, de gemiddelde download snelheid is nu nog maar 20 procent vergeleken met de situatie voordat KPN in gebruik werd genomen, en de upload snelheid is met een beetje FTP geluk minder dan 0.5 mbs. Nee het ligt niet aan mij, drs ing docent ICT met 35 jaar technische ervaring, en ook niet aan mijn thuis computer, een gewone Chromebook. Online hoeft mij geen adviezen te geven. Ik geef Online maar een advies: Verander uw naam in Offline. Dank u wel en ik ga nu naar Tele2 overstappen voor hetzelfde geld en 10 x de snelheid.

29-09-2016

Online doet niet wat het belooft

Ronkende brief dat ik per 14/9 op het snelle KPN netwerk zal worden aangesloten. Inmiddels ruim 2 weken en diverse keren klagen nog steeds NIETS. Ook geen enkel bericht betreffende de status. Bepaald geen aanrader deze provider .

28-09-2016

Nieuw netwerk, nieuw begin?

Voor 22-09 (overstap naar nieuw kpn netwerk) mijn internetsnelheid was plus minus 11.00 mb en na 22-09 heb ik amper 3 mb. Leuk hoor die nieuw kpn netwerk.

27-09-2016

Vaak teleurstellend

Prijs-kwaliteit verhouding is niet in orde. Met regelmaat een slechte internetverbinding.

Anika
26-09-2016

Contact doorbetalen na verkoop huis

Ik heb mijn huis verkocht en helaas nog geen andere woning gevonden. Vandaag gebeld met Online.nl en die geven aan dat dit niet hun fout is en ik gewoon tot einde contract de 29,90 euro per maand door moet betalen. alsof het niet vervelend genoeg is dat ik straks geen huisvesting meer heb. Anika

Verschrikkelijke tv via online

Tv via online: begin er nooit aan. Het is goedkoop maar daar is alles mee gezegd. Programmas terugkijken? Ho maar. Moet je per zender apart voor betalen. Afstandbedienjng van het geleverde kastje heeft een vertraging. Heel irritant. Wil je er vanaf? Dat lukt pas na twee jaar abonnement.

Service wordt niet geleverd

Klantenservice is slecht bereikbaar en als het internet niet naar behoren werkt wordt dat heel traag opgelost.

HEEL ERG SLECHT!

Na overstap van server sinds 21-9 geen internet meer, zou met spoed een monteur komen, maar tot op heden hoor ik niets meer van ze. Heel erg slecht geregeld!

Slechte internet en klantenservice

Zeer veel storingen sinds ze zijn overgestapt op een nieuw systeem. Klantenservice is echt belabberd. Zoveel maal contact gehad met online echter zonder resultaat.

Mijn advies sluit geen abonnement af bij online.nl

20-09-2016

Stelselmatige slechte bedrijfsvoering en klantenservice.

Nadat ik ben omgezet naar het 'nieuwe' netwerk blijkt aan de hand van speedtest.net dat het dezeflde internetsnelheden zijn. De maandelijkse kosten zijn wel met 9,75 omhoog gegaan.

20-09-2016

"Sneller" KPN netwerk

Ik ben nu al enkele jaren klant bij Online.nl en over het algemeen genomen was ik ondanks de lage snelheden toch enigszins tevreden. De afgelopen paar maanden werd de verbinding echter steeds slechter en slechter en dus kwam het bericht dat ze over gingen stappen naar het netwerk van KPN als een verademing.

Deze opluchting was echter van korte duur, aangezien wij nu dus snelheden halen van rond de 2 á 2.5 Mbps, daar waar wij voorheen ruim over de 10 Mbps haalden.

In eerste instantie dacht ik dat het misschien wat slechter was in de beginfase van de overstap, het wordt echter alleen maar erger en zelfs de simpelste zaken als het nieuws lezen wordt soms een uitdaging aangezien sommige websites zo traag laden dat ze maar een time-out error geven.

Vervolgens contact gehad met de Online.nl helpdesk, maar deze proberen eigenlijk alleen maar de suggestie te wekken dat de fout bij de klant ligt en niet bij hun. Vervolgens contact opgenomen met KPN zelf, die na enige tijd gericht vragen stellen naar voren kwam met het verhaal dat de lijn waar Online.nl gebruik van maakt hevig beïnvloedbaar is voor het aantal verbindingen dat er tegelijk gebruik van maakt.

Ik ben nu dus eigenlijk wel klaar met Online.nl, aangezien ik voor een 30Mbps verbinding betaal, er volgens hun eigen postcode checker een verbinding tot 100 Mbps haalbaar is en ik vervolgens blij mag zijn als ik 3 Mbps haal.

16-09-2016

Trager internet sinds Online KPN netwerk gebruikt

Ik heb al jaren een abo bij online.nl. Kreeg onlangs een gelikte brief over hun gebruik van KPN netwerk en dat alles 100mbs kan ( k a n ) worden etc bla bla, nou sinds 13 september 2016 is dat dan ingegaan en onafhankelijke derde partij metingen gaven halvering van de al trage snelheid aan. Natuurlijk gaat online iedereen vertellen dat het omzetten van netwerk niet 1 2 3 gaat etc bla config bla tech bla router bla switch bla fiber bla koper bla adsl bla wifi bla systeem bla browser bla etc etc etc. Dat KPN verhaal is pure misleiding. Nu ga ik lekker overstappen.

14-09-2016

Waardeloos bedrijf

Mijn internet is erg traag en je betaald 25 euro per maand.

Als ik in Januari klaar ben met dit abbonnement dan NOOIT meer online of kpn!

10-09-2016

Opzeggen contract ivm verhuizen

Telefonisch contact opgenomen met online.nl. Ik gaf aan dat ik mijn contract wil beindigen omdat ik ga verhuizen. Medewerker gaf aan dat hij mij een leuke aanbieding kon geven als ik een nieuw contract zou afsluiten bij online omdat ik al langer klant was. Het nieuwe contract zou eind van het maand van start gaan in het nieuwe huis(binnen 14 mogelijk om het nog te annuleren ). Week later lees ik het bevestigingsmail waarin stond dat mijn internet zou worden meegenomen naar het nieuwe adres maar dat ik ipv de 30 mb waarvoor ik zou betalen maar 10 tot 14 mb zou ontvangen ivm slechte netwerk bereikbaarheid. Uiteraard gelijk contract opgenomen met online om ook dit contract op te zeggen. Ik ga niet betalen voor enkel 10/14 mb ipv de 30mb ! Medewerker gaf aan dat hij per vandaag mijn contract zou beindigen en dat deze nog een maand doorloopt. gaf aan dat ik vorige keer al had aangegeven dat ik mijn abonnement wil stopzetten en dat mij een nieuwe werd aangeboden met opzegging binnen 14 dagen ! Dit was volgens hem niet juist . woest dat ik was maar ja ik kan niks doen. gaf aan dat ik dan mijn internet wil meenemen naar het nieuwe adres om daar nog enkele dagen gebruik van te maken. Dit zou geregeld worden. totdat ik weer een mail krijg dat er 50 EURO aan verhuistarief is opgelegd wat mij telefonisch ook niet is meegedeeld.dus voor de 10 dagen internet dat ik geniet in mijn nieuwe huis moet ik 50 betalen doordat online.nl in 1ste instantie niet mijn abonnement heeft stopgezet . ik ben woest.telfonisch ook slecht bereikbaar met 0900 nummers tikt lekker aan als de medewerkers niet naar je luisteren .

08-09-2016

Online & KPN ZEER Slecht.

Het allerslechtste internet, tv en telefonie provider ooit. Wij hebben jaar lang onstabiele wifi gehad. Tv wat zwarte beeld gaf. Telefonie die het zelden deed.

3x een monteur geweest waarbij wij zelfs 1x moesten betalen omdat het onze schuld was maar dat was helemaal niet zo dus achteraf toch terug gekregen. 1x kpn monteur langs geweest en ook niks vooruit gegaan.

Ga nooit bij online, grootste fout wat je kan maken als je al arm bent. Je zit vast aan een 2 jarig contract en komt daar niet vanaf! Ook nog eens zeer slechte internet alsof we in 2001 zijn. Tv meestal zwart beeld en telefonie hebben wij amper kunnen gebruiken!

Kortom ga nooit bij online of kpn!

ONLINE IS EEN ONDERDEEL VAN KPN DUS ZE ZIJN 1 POT NAT.

06-09-2016

Klantenservice belooft veel, maar doet weinig

Ik probeer al een tijdje mijn tv-abonnement op te zeggen. Jaar geleden geprobeerd, en een tijdje geleden kwam ik er achter dat ik nog steeds voor tv betaalde, dus nog maar eens proberen. Gebeld, en op een gegeven moment een medewerker aan de lijn gekregen die zegt het allemaal in orde te maken. Ik vraag een bevestiging per mail, maar die komt niet. Ik mail de klantenservice met de vraag of ik nog een bevestiging krijg, maar ik heb na een week nog geen antwoord. Vandaag nog maar eens gebeld. Het gesprek van anderhalve week geleden is nergens in het systeem terug te vinden, en in er staat dus ook nog steeds een tv-abonnement op mijn naam. Drie medewerkers verder tref ik iemand die het in orde kan maken, maar het kan alleen als ik een nieuw internetabonnement afsluit, waar ik dan weer een jaar aan vast zit ('maar dan mag u wel kiezen of u een of twee jaar wilt'). Daar zit ik niet op te wachten, dus ik ga niet akkoord. Nadat ik aangeef dan maar alles op te willen zeggen, is het opeens wel mogelijk. Maar eens afwachten of de bevestiging dit keer wel komt.

06-09-2016

Internet laatste half jaar een drama

Tot een half jaar geleden geen problemen met internet en WiFi gehad. Aantal devices is gelijk gebleven. Binnenkomend signaal wisselend, 20MB halen we zelden. Al ander modem ontvangen, zelfs monteur langs geweest. Deze heeft modem (Zyxel) naar meterkans verplaatst, signaal wat router doorgeeft nu eerder slechter dan beter.

Voor eind 2016 zal inkomend signaal beter cq. sneller worden, máár dat kan net zo goed laatste week december zijn ?!? Klantfocusteam moet nu oplossing gaan aandragen. Ben reuze benieuwd.

Ricardo
01-09-2016

Gwn slecht

Betalen voor 50 mb , en maarliefst 9 of 19 dan weer 32 dan weer niks dan weer 45 . En zo gaat het bekabeld door ( meerdere kabels en modems geprobeerd ) . Modem valt uit tv blokkeert of vertraagt .

2 monteurs geweest ligt niet aan hun ( kijken tot voor het modem ) wat er na komt zal wel .

Kpn krijgt de schuld ( net beheer) prima dan bel ik kpn . In eens wil online weer een monteur steure ( hoor niks meer ) .

Internet wordt nog slechter . 6 mnde klang 6 mnde bellen . Dit is contract breuk van hun kant , maar kosteloos laten gaan ho maar .

Mensen neem geen online tenzij u graag betaald maar niets krijgt .

01-09-2016

Nooit problemen.

Ik begrijp deze negativiteit niet, niet problemen met ze gehad.

Meer Online.nl reviews
Welk cijfer geef jij Online.nl?