Online.nl reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente Online.nl ervaringen

Remco
22-11-2021

Wat een bak ellende met deze gasten. Ben al maanden bezig te anuleren maar wordt door die lui niet goed verwerkt. Eerst de aansluiting voor glasvezel. Ver na het anuleren kreeg ik het installatiepakket toch nog opgestuurd. Deze weer retour gedaan naar het door hun aangegeven adres met antwoordnummer. Vervolgens is de internetverbinding opgezegd. Nu wordt toch mijn vaste nummer weer overgenomen hoor ik van kpn. Ik wil niets meer met online te maken hebben maar kom niet van die . Af.

Wat een stelletje onprofessioneel ingerichte afdelingen zitten daar.

Nooit aan beginnen.

Ps: ze sturen ook na ieder contact of je deze ervaring wil delen. Dat heb ik meerdere keren gedaan maar wordt ook niets mee gedaan. Amateurs. Bah.

Monique
19-11-2021

Al 3 dagen geen internet. De helpdesk is onbereikbaar. Kan ik de onkosten voor mijn bedrijf declareren bij online.com?

18-11-2021

Vanavond 18-11-2021 weer geen televisie en internet meer. Speedtest geeft 00.00. zelfs als je signaal hebt, zit je met Canal digitaal en een ergelijke tv ervaring kan je niet hebben. Terugkijken is naar 3 balletjes kijken omdat je zit te wachten of het ooit eens op gaat starten. Als het lukt dan stopt het voor het einde van het programma omdat het tijd gebonden is en niet aan wat je zit te kijken gekoppeld is. Een zielige bedoening dat meer kost dan mijn oude KPN abonnement. Glasvezel, begin er niet aan, een drama. Bij de eerste prijsverhoging of na een jaar, direct opzeggen en terug naar de koperen KPN aansluiting.

Patrick
16-11-2021

Eveneens slechte ervaringen met de internetverbinding en diensten. En weinig aan de negativiteit toe te voegen.

Mijn bewindvoerder heeft destijds dit abonnement voor mij afgesloten, omdat dit in mijn financiële positie meest rendabel was. en hij mag me er ook weer zonder akkefietjes vanaf helpen.

Nu na het zien van de overige reviews, is mijn cijfer een schrale 1 (waar ik nog een 2 of 3 had willen geven. Omdat wanneer alles functioneert, de verbinding wel redelijk- tot goed is) en zou ik toch eens gedupeerden (want hier spreken we toch overduidelijk over) willen aanraden om hun ervaringen, bewijzen van diefstal (geld afschrijven voor opgezegde en niet (meer) geleverde of niet correct geleverde diensten) corresponenties met online.nl etc etc, te bundelen (bv dmv een fb groep en hier zo nu en dan een link naar de pagina te plaatsen) en deze dmv radar, de geschillencommissie, Consumentenbond of de nationale ombudsman oid aan te kaarten.

Wim
15-11-2021

Na de vele negatieve reviews gelezen te hebben heb ik nu een heel positieve. Sinds 5 weken een abonnement bij online.nl te hebben afgesloten heb ik heel goede interactieve tv en nog betere internet. Voorheen bij kpn (was ook goed) maar het internet is veel sterker dan bij kpn. Wel een verrassing en bij online veel goedkoper. Online biedt een nieuw modem aan nl. Zyxel wit, de zwarte is niet meer. De klachten van degene die dit modem nu gebruiken zijn vrijwel nihil bij online.nl. Zo nu eens een positieve review dat mag ook wel eens, altijd en alleen maar dat negatieve plaatsen is nederlanders eigen. Online voor mij toppy!

Rick
15-11-2021

Na 4 weken en 6 teloontjes verder kreeg ik elke keer een nieuwe verhuisdatum

De laatste zou 10 nov zijn maar als je de 15e beld word het weer de 17e. maar helaas 5 a 6 beloftes verder nog steeds niet verhuisd en 3 euro per dag kwijt aan mobiele roaming want zonder tv en internet met een studerende dochter.

Echt vriendelijke mensen maar je heb daar geen klote aan dus opgezegd.

Ik vind het echt een aanfluiting,lid worden geen probleem maar dat is ook het enige waar je op hoef te rekenen.

Huub
05-11-2021

Het is nagenoeg wekelijks als je de tv aanzet dat je dan een half uur bezig bent om hem aan de praat te krijgen.

Het programma wat je dan wilde zien is dan voorbij.

Ben 7 mei 2021 gestart met online.nl en heb er spijt van dat ik dat ooit aangegaan ben.

Nog zes maanden dan is mijn jaarontract voorbij en ga ik direct weg en zien zij mij nooit meer terug.

Het is zeker een afrader voor iedereen die er over denkt om over te gaan naar online.nl.

Denk twee keer naar voordat je naar online.nl toegaat want je krijgt er echt spijt van.

Rene
26-10-2021

Enorm slecht bedrijf

Enorm slecht bedrijf. Ik heb veel meegemaakt, maar dit bedrijf slaat alles. Zo blijven storingen gewoon bestaan, en word je nooit echt geholpen. Ook schromen ze er niet voor om automatisch je abonnement te verlengen als je bijvoorbeeld een extra tv ontvanger aanvraagt. Ik denk zelf (na onderzoek), dat het bedrijf zelf niet eens storingen mag of kan verhelpen omdat ze een soort reseller zijn van KPN.

Knettergek wordt je ervan
15-10-2021

Al 6 maanden slecht bereik. Met speedtest was het tussen de 5 en 12, terwijl we een abonnement hebben en betalen van 50mb

Monteur kwam gisteren langs en er is niks opgelost, erger nog, nu helemaal geen wifi meer mogelijk. Computers werken niet, kan dus helemaal niets meer!

Ze zeiden dan we glasvezel moesten nemen, dus afgesproken dat we binnen twee weken glasvezel krijgen, maar die kabel ligt nog helemaal niet voor ons huis!

Dus kan twee weken helemaal niks en dan maar afwachten of ze inderdaad die glasvezel naar binnen kunnen aanleggen.

Henk-J
11-10-2021

Ik ben helemaal klaar met dat online.nl, internetverbinding viel net weg en ook al is het tien minuten ik tolereer dit niet meer, ik raad iedereen aan het ACM aan te schrijven en wat betreft dat er ook mensen zijn die ze een voldoende geven dat zijn neprevieuws en/of medewerkers van dit nepbedrijf.

Richard
27-09-2021

Al een half jaar geen internet, wel 6 monteurs gehad inmiddels.

Vasthouden aan het contract en ben er nu zo klaar mee dat ik opgezegd heb.

Dan maar wat extra geld kwijt

Ik raad NIEMAND dit bedrijf aan!

Trap er niet in.

Bert
26-09-2021

Im heb mog nooit een review geschreven, maar dit bedrijf maakt het echt te bont. Je komt niet van het abonnement af. Er is niet eens een emailadres waarnaar je documenten kumt opsturen die ze van je eisen om bij ze weg te komen.!

None of your business
20-09-2021

Ze vermelden bewust lopende proef-abonnementen niet, op de overzichts-paginas van diensten die afgenomen worden. (en stilzwijgend worden verlengd / dan betaald worden)

Mocht je ooit de fout maken een proef-abonnement van deze oplichters aan te nemen. Zeg deze dan *in hetzelfde gesprek* weer op.

Als je ze belt met, 'gisteren stond er op mijn overzichtspagina dat ik deze dienst *niet* afnam, vandaag staat ie er wel en is de opzegtermijn verstreken' krijg je een 'dan had je maar eerder moeten bellen, pech'

Musti
Musti
08-09-2021

Rot Provider

NL

Al zes maanden heb ik geen goede internet! De data die ik zou moeten krijgen volgens mijn abonnement komt niet overeen met de werkelijkheid. Telkens valt het uit. Ik heb hun meerdere keren gebeld, maar word nooit fatsoenlijk geholpen. Verder wordt er telkens om de zaak heen gedraaid. Als voorbeeld: in ons telefoongesprek gaven ze aan dat ze afmetingen zouden doen en na een uur zouden terugbellen. Maar heb nog geen belletje gehad! Ik heb ze op een dag 4x gebeld en iedere keer moest ik het probleem opnieuw uitleggen. Bij ieder belletje kreeg ik een andere reactie, zeer misleidend. Al met al is mijn ervaring met deze provider zeer teleurstellend: ik kan geen college kijken, whatsapp-gesprekken gaan niet soepel, telkens verbreekt de verbinding weer. Ik raad deze provider niemand aan!

Een keer zeiden ze dat ze afmetingen doen en dan over uurtje terugbellen. Nog geen enkele bel gehad! Ik heb hun op een dag 4 keer gebeld , vier keer moest ik opnieuw uitleggen wat er aan de hand was en elke keer een andere reactive gehad, allemaal misleidend.Ik kan niet eens een college kunnen kijken , zelfs geen soepele whatsapp gesprek gehad , elke keer wordt het verbroken. Deze provider zou nooit een aanrader zijn.

EN

For about a six months I didn’t get the data they promised for. I have tried to call them several times and it has always been a catastrophe. They don’t help you even that you have been paying every bill on time and don’t complain about internet. They even try to steal more money when you have a problem with your internet. I called them several times in a day and every time it was not possible to speak to same person ( they try to annoy you) and every time I got something different as a solution. None was a real solution. They just try to scare you and force to pay the rest of your contract and get away with it. I couldn’t even watch a lecture or talk with my father via Whatsapp, it distrupts every time. Worse than T-mobile!

TR

6 ay kullandim gram sikayet etmemeye calistim belki bir gun gelir internet baglantisi duzelir diye. Aradim her aradigimda kimse yardim etmeye calismiyor cozumleri sadece lafi donup dolastirip oldugu yeri geri dondurme. Kimse hicbir sekilde yardim etmiyor. Internet icin 100 mb soz verdiler ona zaten hic ulasamiyorsun , ustune ustluk internet I dogru duzgun kullanamiyorsun. Kac kere ders izlemeye calistim hep hattan dusuyor, babamla bile whatsapta konusurken zorluk cekiyorum baglanti kesilip duruyor. Mardinin koyundeki internetten daha kotu internet. Kesinlikle tavsiye etmem!

Carin
05-09-2021

Slecht internet

Als je teruggeworpen wilt worden in de jaren 80 is dit je provider! Internet die dagelijks een paar keer uitvalt en als het het doet is het heeeeel eeeerg traaaag. Bij online blijven ze volhouden dat de snelheid prima is. Het enige wat de monteur doet is een snelle reset en weg waren ze. Om te huilen.

Kader
01-09-2021

Na overstap van Online.nl nog steeds geld incasseren.

30 juni ben ik overgestapt van Online. Nl naar Budget. Alles loep al vanaf april contract opzeggen en telefonisch contacten. Alles zou goed zijn en per 30-06 zou ik overstappen en stoppen bij online.nl.

Nu zijn we maanden verder en blijkt dat ze elke maand 3 maanden verder nog geld afschrijven met nieuwe bedrag. Diverse keren contact en krijg steeds hun klantenservice aan de lijn die geen stap willen nemen om naar de juiste afdeling door verbinden en of naar administratie. Er is een ticket aangemaakt contact tussen 3.5 dagen zeggen ze. Ik heb 12 maanden afgesloten en nu 15 maanden verder 15 afschrijvingen. Contract was ook 6 maanden 19 euro en daarna 6 maanden 34 euro per maand. Wat hebben zij gedaan 6 maanden 21 en 6 maanden 36 euro afgeschreven dus 24 euro te veel in een jaar. Dat kon 1 maand gratis zijn. Nu 3 maanden 37.50 doen. Zijn wij gek , ik laat mij niet oplichten. Als je niet geetticketeerd wild worden als oplichters nu actie ondernemen en kappen met eigen regels. Contract is afgelopen 12 maanden geen 15 . Waar haal je het recht op mijn geld nu maandelijks te stelen. Deze week geen contact van jullie schakel ik mijn rechtsbijstand in wegens gebrekstelling en diefstal terwijl alles zwart op wit is met contract datum en beïndiging. Mensen controleer ook jullie contract en rekeningen om niet de dupe te zijn. Mensen op de afdeling zijn onervaren studenten en luisteren toch niet naar je. Betaal paar euro meer maar geen online.nl kiezen. Internet tot 100mb was ook al niet waar ik had zeer slecht verbinding in de wijk.

Frans
22-08-2021

Overstapservice

Vanwege problemen met televisie bij Ziggo en internet bij Online zijn wij volledig overgestapt naar Ziggo. Dit zou via de overstap-service zonder problemen verlopen. Totdat we de spullen van Ziggo geleverd kregen en de internet-koppeling van Online vrijwel direct werd afgesloten, terwijl hier 14 dagen voor was toegezegd. Even een paar dagen geen internet, in 2021?

Olivera
18-08-2021

Ok.

Ok. Goed. Acceptabel.

Marie
17-08-2021

Erg slechte service

Na overlijden van mijn moeder ben ik meer dan 2 uur bezig om het abonnement op te zeggen.

Slechte service en medewerkers aan de telefoon kunnen niks doen.

Jesse
Jesse
09-08-2021

Nooit meer online.nl

Org dat je nooit met dit bedrijf in zee gaat. Ik ben een startende op de woningmarkt en online.nl is mijn eerste internet provider. Na het afsluiten van het pakket heb ik een domme fout gemaakt om alleen voor de Canal digital app te kiezen. Na het zien van deze fout heb ik direct contact met ze opgenomen. Ik stelde voor om extra te betalen zodat ik een tv kastje kon krijgen. Dit was beslist niet mogelijk en ze konden niks voor me doen. Ik gaf ze aan dat ik een potentiële vaste klant van ze kon worden omdat ik hun tarieven wel erg aantrekkelijk vond. Ook hier gaven ze niks om en moest ik een jaar lang als ontevreden klant de blaren uitzitten.

Een jaar later neem ik contact met ze op om mijn pakket op te zeggen. De vrouw van de klantenservice had hier naar mijn idee niet echt zin in. Er werd 2x opgehangen voordat ik een fatsoenlijk gesprek kon starten. In dit gesprek hoorde ik mevrouw een aantal keer diep zuchten. Er werden nog wat aanbiedingen naar me hoofd toe geworpen nadat ik aangaf dat ik mijn pakket wou opzeggen

( nu was het opeens wel mogelijk) Na enige moeite ''denk'' ik dat mijn pakket is opgezegd. En ik zeg hierbij ''denk'' omdat ik nooit enige bevestiging hierover heb ontvangen.

Meer Online.nl reviews