29-08-2016

Veel uitval

Veel uitval van telefoon en vastlopen ontvanger tv

26-08-2016

Oneerlijke provider

Nadat ik 3 jaar een klant ben geweest van online.nl (alleen internet aansluiting), ben ik verhuisd. Voor de verhuizing hebben ze 50 euro gerekend. Ik heb dat betaald, omdat ik geen nieuwe contract wou en omdat mijn abonnement slechts 18 euro kostte, zo goedkope abonnementen zijn er niet meer, helaas. Nadat ik verhuisde is mijn abonnement prijs ineens naar 28 euro op/m gegaan, zonder waarschuwing (zoals tijdens bestellen van verhuisservice als later). Alle pogingen tot duidelijk te krijgen, wat er aan de hand is, leidde alleen tot verschillende wazige verhalen en smoesjes. Het feit dat ik met hen contract voor 18 euro p/m heb, vinden ze niet spannend: ze rekenen zoveel ze maar willen en niet zoals afgesproken is.

23-08-2016

Houd keihard vast aan contract.

Diverse malen getracht om onder het contract all-in uit te komen. Nee! Wazige verhalen,maar je komt er niet onderuit.

19-08-2016

Wat een Slechte provider voor dit gebied.

Wat voor problemen kun je hebben. Heel veel bij online. Regelmatig tv storing, internet gaat, na levering nieuw modem, wat je overigens zelf moet betalen, iets beter. Je went op een gegeven moment dat je niet altijd internet/ wifi hebt. Blij als mijn contract afgelopen is. Goedkoop is duurkoop. En klantenservice 0,50 eurocent. Tikt nog aardig aan.

17-08-2016

Tevreden klant internet

ben al heel veel jaren met internet en bellen bij online gaat tot nu toe nog steeds super 1 of 2 storingen in het jaar.

sinds half jaar ook interactieve tv genomen, dit gaat redelijk. grootste drama is dat je niet meerdere programma's om dezelfde tijd op kan nemen want dan gaat de boel haperen en dat is wel een gemis, omdat een aantal films op verschillende zenders elkaar overlappen en dus niet op te nemen zijn.

online zegt dat het moet kunnen maar als er opname's tegelijk lopen is het donderen en anders niet

15-08-2016

Slechte verbinding

in Leidschendam

Ik heb internet van online helaas hoe meer klanten hoe slechter de dienst Mijn contract 30 mb download en 1 mb upload. ( wat in ik thuis bereik is 7.75 mbps. download en 0.45 mbps. upload) De verbinding nooit stabiel geweest.

Sinds Juni 2016 is nog slechter geworden in het weekend kun je het internet vergeten vallende verbinding tot 6 keer per uur in de avond uren valt voor meer dan een uur lang als er wel verbinding is dan het is trage verbinding en valt moeilijk upload en download. Ik heb twee contact formulieren ingevuld geen reactie van online. Ik heb de modem gereset en de verbindingskabel tussen modem en isra 20 cm. Nieuwekabel verbinding tussen Isra en router. Geen oplossing

13-08-2016

16% prijsverhoging

Tot nu toe was ik best tevreden met Online tot ik deze week een brief ontving "Nieuw netwerk, nieuw begin". Dit blijkt vooral een nieuw begin met 16% prijsverhoging. En wat krijg ik ervoor? Ik ga van 10Mb download naar 20Mb download. That's it! En dat kost dus 6 euro per maand meer. Ik heb nog even om te overwegen maar neig erg naar overstappen. Bij een dergelijke prijsverhoging verwacht ik meer.

12-08-2016

Zeer slechte klantenservice en te duur bij online.

Ben al klant vanaf het eerste uur, eerst Wanadoo,toen Orange en nu dus Online.

De ergste ellende sinds kort en ooit in het begin. Zou dit dan nu het einde gaan betekenen voor mijn abbonee zijn bij Online met de service van de laatste tijd. Als ze zo doorgaan wel!

Probleem. Ik ben in juni 2016 met nummerbehoud overgestapt op de vaste lijn via Online. Daarvoor KPN. Vanaf half juni om precies te zijn 16-06-2016 uitval van mijn telefoon. Volledig dood. Via mijn mobiel de klantenservice gebeld a € 0,50 per gesprek. Oorzaak zou allemaal bij mij liggen, allerlei argumenten van het modem is niet goed en de kabels kunnen te oud zijn en ik moest de splitter die er notabene bij het Huawei modem van online zelf meegeleverd was tussenuit halen etcetera, niets werkte. Terwijl voorheen Alles gewoon werkte. De Overgang van KPN naar Online was louter administratief waarbij de lijnhuur doorbelast zal gaan worden naar Online van KPN.

5 dure telefoontjes later a € 2,50 totaal= € 0,50 per gesprek. Eindelijk dat de telefoon weer werkt, terwijl ikzelf niets heb hoeven wijzigen. Wel hebben ze dus eerst naar de klant gewezen gehad in plaats van al bij de eerste melding de zaak bij zichzelf goed uit te zoeken. Had dus 4 dure telefoontjes kunnen schelen of wanneer ze het in 1 keer goed hadden gedaan zelfs 5 telefoontjes.

Nu weer een probleem vanaf juli 2016 met Online. Op de site van Online bij mijn online staat de mogelijkheid je rekeningnummer te wijzigen. Dat heb ik gedaan eveneens per half juni 2016. Nauw dat heb ik geweten! Vanaf dat moment kan mijn betaling vanaf het andere rekeningnummer niet automatisch geincasseerd worden. Niet vanwege een saldo te kort of zo, maar uit navraag bij de bank blijkt dat ze de wijze waarop ze willen incasseren niet juist aan de bank aanbieden. Vervolgens heb ik dus contact opgenomen met deze geweldige klantenservice van Online en uitgelegd wat er aan de hand is en dat ik de betaling nu handmatig zal overmaken en hoe of dat Online dus wel de automatische incasso aan ING zou moeten aanbieden. Krijg vervolgens een heel onbeschofte medewerker aan de lijn, die niet luistert en je in de reden valt van je moet zelf een nieuwe machtiging sturen etc. Terwijl dit bij geen enkel bedrijf zo is waar al een automatische machtiging loopt en je vervolgens de betalingen via een andere op eigen naam staande rekening af wil laten schrijven. Inmiddels ook voor de maand juli wederom incasso mislukt en maar weer eeens handmatig betaald. Je dringt gewoon niet bij ze door daar, ze hebben allen een enorm ego van wij doen het goed en doen een partijtje navelstaren zonder enige zelfreflectie.

Zal maar weer eens contact opnemen met diezelfde klantenservice, Zucht! Als het nu niet lukt dan ga ik inderdaad maar eens over op een all-in one pakket van ZIggo!

04-08-2016

Klantenservice is een 0900 nr

Online voert wel vreemd beleid. Sinds enkele dagen heb ik problemen met Internet, wilde daarom bellen met de klantenservice. Blijkt een 0900 nr, dus 50 cent p/m. Dat tikt lekker door

Maar voor nieuwe klanten (om deze binnen te harken) heeft Online een 0800 nr.

Ik vind dit niet getuigen van goede dienstverlening

04-08-2016

Wel tarief voor 2e interactieve TV maar geen ontvanger.

Ik heb een maand geleden telefonisch All-in-On- besteld met 2 (twee) ontvangers voor interactieve TV. Bestelling is bevestigd en in het aangegeven nieuwe maandtarief is de tweede ontvanger opgenomen. Ik heb echter maar 1 (een) TV ontvanger gekregen. Emails met de vraag wanneer de 2-e ontvanger komt worden niet beantwoord of het antwoord ontweken. Oplevering zou morgen zijn, dus heb ik maar eens telefonisch kontakt met de klantenservice opgenomen. Daarbij kreeg ik te horen dat een tweede interactieve TV ontvanger helemaal niet mogelijk is! Dus annuleer ik prompt de bestelling, maar de dame van de klantenservice kon niet beloven dat dit nog kon op zo korte termijn. Daar heb ik natuurlijk geen boodschap aan, Het is niet mijn fout! Ik heb zelfs middels Emails op de situatie geattendeerd! Dan maar geen sneller internet, maar ook geen meerkosten of extra eenmalige kosten.

31-07-2016

Verbinding slecht

Nieuwe router gekocht, nieuwe modem gehad... Lag het gewoon aan online.. En toch beweren dat het aan mn eigen netwerk moet liggen.

31-07-2016

Opzegging wordt hardnekkig niet uitgevoerd

Ben per 1-7-2016 overgestapt naar Ziggo. Had ik veel eerder moeten doen, maar dat terzijde. Ziggo heeft voor me opgezegd bij Online. Online heeft dat per E-mail bevestigd. Vervolgens blijven ze toch mijn abonnement incasseren, en staat op hun website dat mijn contract pas perv 22-8-2016 zou eindigen.

Bellen heeft weinig nut, want de zeer onbeschofte dame die ik aan de lijn had hield hardnekkig vol dat ik NIET had opgezegd - ook al heeft Online me dat dus inmiddels al 3! keer ( wat een administratief zooitje daar!) per E-mail heeft bevestigd.

Ik ga nu naar de Geschillencommissie Telecom, want praten of mailen met Online.nl heeft geen nut. Ik heb ook mijn machtiging voor incasso geblokkeerd.

25-07-2016

Man man man man

- als het werkt, werkt het prima. - maar als je een beroep moet doen op de klantenservice ben je de sjaak. - nieuwe abonnement anderhalve maand te vroeg aan gezet. wijzigen kon niet meer. ik woon nog niet eens op dat adres. - oude abonnement mocht ik opzeggen omdat ik naar een glasvezel verbinding ga. ik zeg de ene dag op en de dag erna is de verbinding al afgesloten, ofwel geen opzegtermijn van 30 dagen en dus geen TV, Internet voor een maand. aan zetten kon niet meer. tijdelijke verbinding ook niet. Ik moest maar naar Ziggo of KPN gaan voor een tijdelijk abonnement.

ik zou online.nl niet meer aanbevelen.

Sylvia
21-07-2016

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf

Bij het aangaan van een nieuw contract met interactieve tv begon het drama 3 monteurs verder... zelfs kpn monteur over de vloer gehad.. Niets aan het handje... maar wel storing 3 modems verder nog storing hoop gezeur 300 telefoontjes verder en bijna een jaar verder... mogen we hem dan vervroegd op zeggen... per 1 augustus.. vanmorgen helemaal niets meer dus bellen weer was niet eerder stoppen gezet lag aan de kabel moesten we vervangen vanavond bellen en wat blijkt hij is al opgezegd per vandaag.. dat kunnen ze voor 1 augustus niets meer aan doen... dus conclusie een slechter bedrijf als dit bestaat niet en die ene ster is voor een bedrijf als online.nl al te veel

20-07-2016

Zeer slecht

ze hebben destijds gezegd dat ze de overstapservice zouden regelen vergeet het maar hebben ze nooit gedaan

18-07-2016

Slecht, traag internet. TV ook slecht.

Internet is slecht, trage verbinding en veel korte uitval. Zelfs een weekend gehad met 170 uitvallen (cijfers van online zelf)! TV ook slecht, als je iets hebt opgenomen en terug kijkt is het beeld altijd in slow motion. Bij begin gemist heel veel last van beeld bevriezingen. Online geeft uiteraard niet thuis. Mijn verzoek, een upgrade naar glasvezel willen ze niet aan. Eerst contract uitzitten, mijn argument ik blijft bij jullie dan of na contract ben ik weg is niet belangrijk voor ze.

14-07-2016

Pas op begin er niet aan

Pas op begin er niet aan heb helaas nog een jaar voordat mijn contact afloopt ik kan niet wachten om er eindelijk vanaf te zijn , problemen met online.nl te veel om op te noemen enkele voorbeelden af en toe geen internet voor ween paar uur tv beeld dat blijft hangen kortom drama betaal liever ergens wat meer dan dit gezeik

14-07-2016

1,5 jaar internet bij Online, geen problemen

Mijn ervaring met Online internet is goed. Nooit uitval of problemen gehad. Ik weet niet of de regio uitmaakt? Ik woon in het midden vh land.

13-07-2016

Erg slecht

Begin 2016 regelmatig geen of slecht internet. Na klachtenformulier ingevuld te hebben niets vernomen, ik heb het opgezegd....nog een halve maand en ben er van verlost.

12-07-2016

Diep, in en in triest

Ruim 25 jaar goede internet verbinding gehad, Provider Myweb werd Wanadoo, werd Orange, werd enz enz nu Online.nl en kunnen sinds zoveelste overname beter spreken van Offline.nl. Afgelopen jaar en zeker laatste 2 maanden een aaneenschakeling van uitval en storingen. Bij contact met klantenservice krijg je een veelheid van (vrouwelijke) contactpersonen, die maar een ding voor je kunnen doen en dat is opnemen in dossier met excuses. Vervolgens ligt oorzaak niet bij online.nl maar moet je tien keer je eigen kant van het systeem nalopen omdat het daaraan zou liggen. Ook ineens bij vele andere online klanten is dit opeens het probleem. (volgens online) Echt heel triest, wij stoppen de discussie met online en gaan naar andere provider

Meer Online.nl reviews
Welk cijfer geef jij Online.nl?