Online.nl reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Online.nl ervaringen

René
23-05-2022

Ik ben al een jaar klant bij online.nl.

En ik heb tot op heden geen problemen.

Hennie
12-05-2022

Sinds kort mij aangemeld voor internet en tv.

Daar er niet duidelijk op de site stond over tv kijken met een app of met tv ontvanger.

Blijkbaar heb ik aangevinkt de app.

Maar met canal digital app lukt het niet om QR code over te nemen.

Ook inloggen bij online lukt niet, zouden nieuw wachtwoord sturen via sms wat zo zeggen ze 3-5 dagen kan duren wat een slechte service. Na aandringen toch opdezelfde dag sms voor nieuw wachtwoord gehad maar ook dit werkt niet. Voor mij nooit meer deze provider.

Diana
07-04-2022

Sinds 2 maanden klant en mijn kastje doet het niet meer. Dan duurt het 3 tot 5 werkdagen tot je geholpen wordt. Helaas, toch maar zelf gebeld de 6e dag. Via de klantenservice worden we aangezet alles te testen. Ruim een uur mee bezig geweest. Dan moeten we de wifi 2 uur uitzetten. We hebben maar besloten dit vannacht te doen. Zien we morgen weer verder. Voorlopig kijken we maar digitale televisie! Wanneer kunnen we van dit abonnement af?

06-04-2022

Ik sluit me aan bij de andere 90% wat een aanfluiting, anno 2022 een modem wat al 7 jaar in gebruik is en af en toe hapert en geen 5G wifi heeft niet willen vervangen omdat het nog wel gaat. nou om de haverklap dat ding resetten is niet 'het gaat'

Benno
05-04-2022

Sinds kort de overstap gemaakt naar online.nl de overstapservice is goed geregeld en op de juiste dag had ik prima internet.

Echter sinds een kleine twee weken zijn er continue storingen die vooral vroeg in de ochtend plaatsvinden. Totaal geen internetverbinding terwijl alle lampjes groen zijn op de router. Herstarten verhelpt het probleem niet. Dit is nu al 5x voorgekomen. ook de kwaliteit is niet stabiel. een upload van 25 tegenover de normale 180 is dramatisch voor thuiswerken.

Als internetprovider moet dit soort basis dienstverlening wel op orde zijn is mijn mening. Een keer storing geen probleem, maar niet 5 maal in hele korte periode.

Wim
30-03-2022

Kom nog even terug op mijn review van 6 dagen geleden. Ruim op tijd binnen de 14 dagen bedenktijd het contract aangetekend opgezegd. Vandaag een mail ontvangen dat ze voor me aan het werk gaan met mijn order. Vervolgens een mail van KPN i.v.m. de installatie. Niet te geloven wat een waardeloos zooitje is het bij Online. Kunnen werkelijk niets fatsoenlijk afhandelen. Nog een mail van Online.nl en er gaat een klacht naar de ACM. Mensen ga niet met die gasten in zee.

Karin
25-03-2022

Prima handleidingen, overstap service ook goed. Alleen poosje 3x per dag bevestiging mails gekregen van overstap service. Nu week over, internet prima, WiFi uitstekend, beter dan voorheen bij kpn. Ik had het extra WiFi punt misschien niet nodig gehad, nu buiten ook WiFi :-). Canal digitaal app is even wennen, maar werkt tnt prima. Ik begrijp de negativiteit niet, maar ook ik heb de nieuwe witte zyxel modem, misschien komt het daardoor.

Lois
11-03-2022

Zeker niet doen! Internet snelheid is niet zoals ze zeggen,ze zijn veel bezig en verlengen zonder dat er een akkoord is waardoor ik nu nog een jaar aan hun vast zit terwijl mijn volgende adres geen online.nl kan hebben. Klantenservice zegt ja niet ons probleem, lekker makkelijk als ze je er mee laten zitten en ik maar moet doorbetalen.

Petra
11-03-2022

Slecht

We hebeen in december al opgezegd via een aangetekende brief.

Ze blijven maar geld afschrijven van de rekening. Moeilijk te bereiken en geen reactie op mail. Geen aanrader dus niet aan beginnen.

Bram
04-03-2022

Ik ben niet zo van het achterlaten van reviews, maar hier maakt ik even tijd voor. 1,5 jaar geleden glasvezel afgesloten via online omdat dit nieuw werd aangelegd in de buurt.

Nu hebben ze mijn oude internet en tv provider opgezegd. (Loopt binnen een week af) En kunnen ze ineens niet leveren.

Super veel gedoe. Mooie dealtjes van andere partijen die in dezelfde periode werden aangeboden gemist.

Amateurs zijn het. Onverschillige klantenservice ''zoekt u maar verder''

Nooit meer iets van online.nl. Kost je tijd en heel veel gedoe.

Naam
02-03-2022

Ik laat normaal nooit reviews achter maar online.nl tv en internet verdient er eentje.

De tv afdeling:

Geen discovery channel, geen tlc en nu ook geen cnn meer. Zomaar de prijs per maand verhogen omdat espn 3 is toegevoegd. Onbeleefde klantenservice als je vraagt waarom de maandelijkse kosten zomaar omhoog gaan met 5 euro per maand voor tv. Kreeg te horen dat ik niet moet zeuren zoals de rest van de mensen die hebben gebeld. Je had de kleine lettertjes maar beter moet lezen meneer. U moet gewoon de extra kosten betalen. (Stond op het punt om haar voor een tering takke wijf uit te schelden, niet gedaan gelukkig )

Dan internet. Traag, storingen tijden geen verbinding. Ik krijg de schuld. Monteur kon het niet oplossen. Blijkt dat online met de Monteur van kpn een schakelaar ik de straat moest omzetten. Kpn Monteur ook pissed off op online.nl de fix hadden ze in 5 seconden kunnen oplossen. Inplaats 10 dagen geen internet

Jeroen
01-03-2022

Slechte verbinding en slechte afhandeling van klachten

20-02-2022

Sinds december 2021 overgestapt van Online.nl DSL, naar glasvezel van Online.nl, omdat dit beschikbaar kwam.

Installatie was eenvoudig door de goede handleiding.

We konden de oude router blijven gebruiken.

TV kijken we op twee toestellen, 1 bedraad en de andere via de app. We zijn zeer tevreden over het aanbod en de kwaliteit.

Internet gaat heel goed en we kregen na twee maanden gratis een nieuwe router, omdat deze sneller zou zijn en beter beveiligd.

Kortom, we zijn zeer tevreden.

Maytrie
16-02-2022

Vreselijk bedrijf. Klantenservice belabberd slecht. Ze promoten met een cashback actie, vervolgens verzinnen zij verschillende smoesjes om de cashback niet te voldoen en nu geven zij aan dat het een aantal weken gaat duren (wij zijn 6 maanden verder). Internet kwaliteit is net zo slecht als de Klantenservice. Ik geef duidelijk aan dat ik een klacht wil indienen, gezien er tegenstrijdigheden beweringen vanuit verschillende Klantenservicemedewerkers zijn omtrent de uitbetaling van de cashback. Klantenservice geeft aan dat ik geen klacht kan indienen. Hoe is het mogelijk?

Internet valt geregeld uit, wekenlang storing gehad en geen Internet gehad (Klantenservice gaat dit ontkennen, terwijl ik wekenlang zonder Internet en tv zit). Online.nl hanteer misleidende reclame (cashback), terwijl dit geen cashback is.

Tip sluit geeen contract met online.nl zijn stelletje oplichters met slechte service.

Rens
01-02-2022

Sinds afgelopen zaterdag hebben wij geen internet, heel vervelend maar kan gebeuren. Maandag er achteraan gebeld, het ligt aan onze fritz box. Zij zouden met spoed een nieuwe sturen. Vandaag maar eens achteraan gebeld waarom wij geen e-mail ter bevestiging en als de fritz box al is opgestuurd. Krijg ik een vriendelijke man aan de telefoon die mij verteld dat zij het vergeten zijn om de nieuwe op te sturen. Op het moment dat wij weer over kunnen stappen naar een ander zullen wij dat gelijk overwegen.

Huub
16-01-2022

Huub

29 November ben ik bij TV online gegaan eerste twee weken probleem gehad.

Toen kwam een monteur heeft alles op een rijtje gezet nu super goed.

Mijn hartelijke dank daar voor.

Na de vele negatieve reviews gelezen te hebben heb ik nu een heel positieve.

Een abonnement bij online.nl te hebben afgesloten heb ik heel veel zenders.

Goede interactieve tv en nog betere internet. Voorheen bij kpn (was ook goed)

Bij online veel goedkoper. Online biedt een nieuw modem aan nl. Zyxel wit, de zwarte is niet meer. De klachten van degene die dit modem nu gebruiken zijn vrijwel nihil bij online.nl. Zo nu eens een positieve review dat mag ook wel eens, altijd en alleen maar dat negatieve plaatsen is nederlanders eigen.

Online supper veel keus voor die prijs.

Gerard
12-01-2022

Na bijna een jaar, ben ik zo blij dat het contract bijna is afgelopen.

De ellende begon al met de overstapservice wat door hen niet goed was doorgegeven aan KPN, Schade bijna EUR 500,. Dit is/wordt dan gecorrigeerd in de toekomstige betalingen aan Online.nl.

Internet laat te wensen over. Canal+ als TV ontvanger daar wordt je ook niet vrolijk van.

Extra Pakket zou binnen 1 dag geleverd worden. Inmiddels na ruim een week nog niets ook weer geen communicatie. Amateurs!

Met deze club valt niet of nauwelijks te communiceren.

Advies aan Online ga Offline!

Marjolein
11-01-2022

Slechte wifi, belabberde ontvangst voor TV, zeer matig aanbod aan films en series en ingewikkeld zoek en zapsysteem. Maar het ergst van alles was de klantenservice. Volgens de voorwaarden konden we binnen 2 weken het contract ontbinden maar dat werd gewoon geweigerd. Heb dus het contractjaar uit moeten zitten. Nu heel blij dat we van hen af zijn. Zelfs 1 week geen wifi gehad na een storing. Nooit meer Online.nl!

Hanne
02-01-2022

Helaas ben ik ook een ontevreden klant. Vreselijk instabiel internet en ook de tv bevriest regelmatig.

Super frustrerend omdat we bij de vorige aanbieder voor €5 meer per maand wel heerlijk snel internet en stabiele televisie hadden. Ik kan niet wachten tot ik over kan stappen. Helaas nog zo'n 5 maanden te gaan van het jaarcontract.

Ron
01-01-2022

Sinds november 2021 abonnee bij Online.nl en één en al ellende!

Het begint al bij de tv-ontvanger dat met Canal Digitaal in multicast/OTT uitzendt. De ontvanger kan niet via een router en een switch werken, maar alleen met een rechtstreeks aansluiting op het modem. Mijn woning is echter volledig bekabeld en vanuit de diverse kamers lopen via een switch de LAN-kabels naar de diverse IoT apparaten. Onmogelijk om dus een kabel -rechtstreeks- van modem naar tv-ontvanger te brengen. Bij andere providers nooit last van gehad, maar wél bij Online.nl

Vervolgens kreeg ik het eerste half jaar korting en hoefde ik geen aansluitkosten te betalen. Uiteraard zijn beloften bij Online.nl niet hetzelfde als de (financiële) administratie op orde te hebben, want ik betaal elke maand gewoon het volle pond. Al twee keer hebben ze beloofd dit recht te zetten, maar inmiddels heb ik weer de volgende factuur betaald: het volle pond!

Online.nl: AFRADER!

Meer Online.nl reviews