Online.nl reviews

2.0
Positief7%
Neutraal2%
Negatief91%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Maarten
05-05-2024

Online! Is gewoon een waardeloze organisatie! Ik zal ook nooit deze verschikkende tent iemand aanraden….😡😡😡😡

Ed
09-04-2024

Ze brengen meer dan afgesproken in rekening. Hun zogenaamde klantenservice (via de chat) is oneerlijk, onvriendelijk en totaal niet voor rede vatbaar. Ze zeggen niet eens gedag in de chat, maken tegenstrijdige opmerkingen, de ene medewerker komt en ineens verdwijnt zonder de klant te begroeten en te helpen. In een chat krijg je ineens te maken met 3 verschillende medewerkers achter elkaar maar word je na meer dan 1 uur te wachten alsnog NIET geholpen. Op de e-mails wordt er niet eens gereageerd. Hun online formulier werkt ook NIET en na het invullen van het formulier kun je dit niet versturen en krijg je de melding dat het versturen niet gelukt is. Dit hebben we al meerdere keren meegemaakt. Kortom, totaal onbetrouwbaar en onbehulpzaam! We hebben er erg spijt van dat we klant zijn geworden bij 'online.nl' en zodra we kunnen, zeggen we op bij deze onprofessionele en discutabele partij. Wees gewaarschuwd en ga niet in zee met hen!

Vonne
03-04-2024

Blijven incasseren bij opzeggen

Bert
29-03-2024

Overstap service via online. Resultaat al een maand geen tv en zit nu ook zonder internet. Ondanks herhaaldelijk bellen dat de overstap niet goed ging en de belofte dat oude internet niet afgezegd werd voordat nieuwe werkte, zit ik nu ook zonder internet. Aangegeven dat mijn hele huis alles op demotica werkt, kreeg ik als antwoordt wie doet dat nou. Geen idee wanneer ik nu weer internet en tv krijg via de klantenservice kom je niet verder en escalatie is niet mogelijk. Wat een spijt heb ik.

Isabella
18-12-2023

Mijn budgetconsulent was 3 maanden vergeten om het bedrag over te maken en de enige manier waarop ze met dat lieten weten is door het sturen naar een inactief e-mail adres, maar toen ze incassokosten+aansluitenkosten wouden hebben, wisten ze me ineens wel via post te bereiken, dus doe 90 euro. De eerste 6 maanden waren goedkoop, maar met die incassokosten erbij had ik net zo goed bij m'n oude provider kunnen blijven. Verbinding was wel prima, geen klachten daarover.

Ingrid
06-12-2023

Het internet wordt regelmatig geknepen waardoor de snelheid een stuk minder is. Wanneer je belt, zetten ze weer het weer open. Klantenservice alleen overdag bereikbaar. Monteur pas na meerdere dagen waardoor we dagen geen internet hebben. Slechte ondersteuning daarbij en niet erg behulpzaam. Klantenservice volgt de regeltjes die waarschijnlijk van bovenaf opgesteld zijn en zijn daarin niet flexibel.

Vasco
25-10-2023

Een bestelling gedaan, op de dag van levering (14 dagen na bestelling), niks gehoord waarna ik zelf online.nl ben gaan bellen. Er blijkt iets fout te zijn gegaan in de back office wat betekent dat ik een antwoord krijg over maximaal 5 werkdagen wat ze eraan gaan doen. Overigens is de klantservice ook slecht. Besteed iets meer geld aan je internet! Dat scheelt veel gedoe, neem hier geeen internet!

Inderdaad eigenlijk geen ster, leerzame les. eerst reviews lezen voordat je iets besteld

Mar
25-09-2023

Eigenlijk geen ster. Online weet niet wat communiceren is. Beloven aan de telefoon van alles (terugbetaling die toegezegd is, na het niet houden aan het contract.) Elke maand gebeld, getwitterd. Maar ellende daar. Ben overgestapt naar KPN. Never nooit meer Online.

Jan
06-08-2023

Ik lees dat ik niet de enige ben die ontevreden is over de mensen die je te spreken krijgt als je online.nl belt. Als klant die al zo een 25 jaar bij dit bedrijf maandelijks het verschuldigde geldbedrag betaald voor de geleverde diensten, verwacht je toch echt wel wat meer empathie. Ik was al klant toen de naam nog worldXS was met de email extensie WXS. Helaas werd ik gewoon afgevoerd en met zoek het maar uit mentaliteit. Voorheen ook al met technische problemen, dan was het uw probleem ligt niet bij ons dus kunnen wij u niet verder helpen. Dat doet toch wel een beetje pijn en ben je natuurlijk enorm teleurgesteld. Dit keer ging het om het abonnement bedrag. Vorig jaar juli betaalde ik maandelijks 32 euro voor alleen internet. Deze maand betaalde ik 42,50 euro. Nu weet ik dat ik een extra korting van 4 euro kreeg omdat ik ook klant was bij Canal digitaal en deze omgezet heb in alleen nog een prepaid pakket voor de vakantie als ik met de caravan weg ben. Die is er dus afgegaan maar t

Maart
30-07-2023

Online.nl, is wel zo’n ongelofelijke kkkk tent kan er niets anders van maken.

Is gewoon ronduit en Tyfus tent met internet en alles erom heen gewoon zwaar kut ook te personeel

Ben blij dat ik eind van het jaar weg ben daar

Niemand aan te raden

Colin
08-07-2023

Op hun website staat 'zit ik een tijdje zonder internet? nee. Met onze overstapservice zorgen wij ervoor dat dit niet gebeurt. We geven je huidige aanbieder pas een seintje om het abonnement te stoppen als via ons alles werkt.'. Maar gisteren overgestapt, ze hebben kpn al 's ochtends laten stoppen terwijl hun modem vervolgens géén internetverbinding krijgt. Klantenservice zegt dat het later op de dag kan zijn (dus daar breken ze al hun belofte). Wij afwachten. Volgende ochtend nóg geen internet+tv. Klantenservice zegt dat het aan de wijkcentrale ligt, dat de collega dit gisterenochtend al had kunnen zien en er een monteur naar moet kijken. Maar die kan pas worden ingepland over vier dagen. Dus ze verwachten dat ik nog vier extra dagen zonder internet+tv blijf zitten. Ze bieden geen enkele andere oplossing, zelfs nadat ik al hun afdelingen heb gesproken. Bizar slechte club, absoluut vermijden!

Joran
07-07-2023

Op hun website staat 'zit ik een tijdje zonder internet? nee. Met onze overstapservice zorgen wij ervoor dat dit niet gebeurt. We geven je huidige aanbieder pas een seintje om het abonnement te stoppen als via ons alles werkt.'. Maar gisteren overgestapt, ze hebben kpn al 's ochtends laten stoppen terwijl hun modem vervolgens géén internetverbinding krijgt. Klantenservice zegt dat het later op de dag kan zijn (dus daar breken ze al hun belofte). Wij afwachten. Volgende ochtend nóg geen internet+tv. Klantenservice zegt dat het aan de wijkcentrale ligt, dat de collega dit gisterenochtend al had kunnen zien en er een monteur naar moet kijken. Maar die kan pas worden ingepland over vier dagen. Dus ze verwachten dat ik nog vier extra dagen zonder internet+tv blijf zitten. Ze bieden geen enkele andere oplossing, zelfs nadat ik al hun afdelingen heb gesproken. Bizar slechte club, absoluut vermijden!

Frank
09-06-2023

Vandaag opgeleverd, in netwerk kast stond iets niet aan. Monteur zelfde dag geweest en thuis geweest en gelijk opgelost. Netjes hoor. Nog nooit meegemaakt in die 20 jaar dat ik online ben.

Boaz
06-06-2023

Als er 0 sterren waren had ik ze gegeven. In al mijn jaren, en alle providers die ik elke jaar hrb gehad, is online.nl de stront in de riolering. Meest onstabiele internet ooit. Val honderden keren per dag uit. Meest rotzooi wat er bestaat. Nadat ik geklaagd heb en zij mij weer een nieuwe modem hebben gestuurd, aldof t daar aan ligt. Vroegen ze mij hoe ze mij tegemoetkoming kunnen komen, ik zei ook al krijg ik de rest van mijn leven gratis internet van jullie, ik zou t niet 1 sec overwegen. Thank god nog 3 weken en dan ben ik af van deze riool stront genaamd online.nl. De vlaggen kunnen bijna hangen

RW
03-06-2023

Er ging iets fout bij de automatische incasso. Aan de kant van Online.nl.

Ik kreeg hiervan niet altijd melding, maar wel de schuld van het niet betalen. Ik heb dus boetes en aanmaningen gehad, omdat er in hun systeem een fout zat. Dit is besproken en opgelost (na een half jaar), maar wat ik teveel heb betaald heb ik nooit teruggekregen. Na meermaals mailen en klachten indienen heb ik nog steeds geen reactie. Ik heb 200 euro aan ONTERECHTE boete betaald.f

Ik wil heel graag van mijn abonnement af en ik wil mijn 200 euro teveel betaalde geld terug!

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Willem
10-04-2023

Alles wat níét met internet en WiFi te maken heeft doet het nog.

Online.nl? Volgens mij is het Offline.nl

Niet te bereiken, maar ineens wel een bericht van hen nadat ik de betaling heb stopgezet.

Hoe is het mogelijk dat zij nog steeds mogen bestaan? Ik heb een jaarcontract (helaas!) maar ik ga mijn rekening blokkeren.

Mijn advies, maak foto's van jouw pogingen en de mislukkingen. Ik heb hen nog niet aan de lijn gehad, maar waarschijnlijk is het 'gesprek' op te nemen.

Niels
24-01-2023

Een jaar vastgezeten aan online met zeer slecht werkend internet. Hoewel de klantenservice vriendelijk is, liggen alle storingen aan jezelf. Moest alle randapparatuur eruit trekken om het probleem te testen. Weken later geen oplossing maar wel veel ongemak in huis. Naar nu blijkt is de router van online.nl de boosdoener, die kon niet overweg met switches die ik in mijn netwerk heb liggen. Ondanks dat ik dat ook besproken heb met de klantenservice stonden ze erop dat ik doorging met allerlei testen die me niets hielpen. 2 a 3x reboot van de router per dag was de enige manier om een beetje verbonden te blijven. Nu na mijn overstap naar kpn kan ik eindelijk weer zorgeloos gebruik maken van bekabeld en wifi netwerk

Math
22-12-2022

Voor dat Online.nl overging op glasvezel sporadisch storingen, maar sinds zij via glasvezel werken is het waardeloos, zowel internet als telefoon.Op de onmogelijkste momenten /tijden is de verbinding verbroken.Ben je met internetbankieren bezig halverwege verbinding verbroken, kun je weer opnieuw beginnen. Heb je een dringende betaling, moet je naar iemand anders gaan om hier op de computer je bankzaken te verrichten.Met klantenservice wordt je ook niet wijzer. Je bent bang om een storing te melden, want zij sturen dan een monteur, komt deze monteur voor niets moet je betalen.Ik had al een hele dag geen internet en melde de storing er er zou binnen korte tijd een monteur op de stoep staan, misschien 10 min nadat ik de storingsmelding had gedaan had ik in een keer weer internet, ik heb toen ternauwer nood de monteur kunnen annuleren. Het internet en telefoon van online.nl is alles behalve stabiel.Ook probeert Online.nl probeert af teschuiven op kpn die op hun beurt terug schuiven

Rien
14-12-2022

De allerslechtste provider ooit gehad: veel storing, tv 4x per week opstarten, men heeft slechte connectie met veel zenders waardoor je bij veel zenders niet mag terugkijken, doorspoelen of ook niet meer opnemen. Tijdens de activiteiten springt alles in storing dus je moet een uur wachten tot je weer op het moment bent waar je was. 14 maanden geleden ingeschreven op glasvezel via Online;4 maanden later glasvezel geïnstalleerd door CAI, getest en toen niets meer! Buren hadden direct connectie via hun provider maar wij werden door online alleen maar naar CAI verwezen maar die hadden hun werk gedaan en zeiden bij online uw glasvezel contract getekend dus zei moeten de knop omzetten, logisch. Na 6 x gebeld te hebben met onbeleefde mensen aldaar maar de moed opgegeven. Nu een jaar verder is het ineens werkzaam na een vrolijk bericht van Online maar mag het niet maandelijks opzeggen, maar verplicht jaarcontract! Over 5 maanden verhuizen naar het buitenland dus dan niet. NOOIT nemen! Drama!

Cat
18-10-2022

Walgelijk bedrijf. Na opzegging blijven ze incasseren! Klanten "service" doet niks. Ze innnen alleen maar je geld. Ze liegen tegen je en spelen een heel HEEL vies spelletje. Al 10 maanden probeer ik van ze af te komen. Ik mocht mijn abonnement al per maand opzeggen. Dit blijf ik doen maar zij blijven rekeningen sturen en ze blijven vooral liegen. Ze houden alles achter wat hun tegenwerkt kwa geld. Zelfs je telefoon gesprekken. Zij bepalen voor jou of je iets geweigerd heb of niet. bewijs leveren ze niet want ze sluiten onderzoeken die niet kloppen.

Meer Online.nl reviews