19-11-2017

De slechtste van de slechtste!

Nu vier maanden lid van deze toko. Constant geen doorgifte van het signaal, vaak na (kort) gebruik internet. Daardoor geen tv kijken, opnames mislukken, frustrerend! Modem 2x vervangen, systeem tig keer gereset, problemen blijven komen. Ik ga mijn beklag doen bij Consubond en Tros Radar, ik hoop dat anderen dit ook doen.

14-11-2017

Geen internet

Sinds 2 November geen internet schijnt te zijn problem van adsl naar vdsl. Monteur langsgeweest en ook niet kunnen oplossen.

Nu bij KPN Wie heft hier ervaring mee En hoelang duurde dit

Ik krijg er een benauwd gevoel van nu

14-11-2017

Begin niet aan Online.nl

Vreselijke arrogante instelling met één doel: er geld uit slepen en zoveel en zo lang mogelijk. Zelfs één ster is nog te veel voor Online.nl

05-11-2017

Service was al niet wat - en na opzeggen al helemaal niet meer

Zijn er puur op ut om de laatste euro eruit te slepen/persen. zelf na flinke tijd klant geweest te zijn.

05-11-2017

Het Online service team , een slechte joke.

Heb in 2016 01-05 mijn intern. abonnement omgezet naar internet en digitale TV. vanwege een exorbitante prijsverhoging. sindsdien werk internet nog sporadies en de digitale tv helemaal niet, geleverde DVBt ontvanger defect. Nu vele mails en tel. contact verder voor een nieuw kastje nog steeds niets ontvangen, het service team reageerd maar sporadies op mails, via de tel. is de betreffende persoon ziek/heft toevallig vrij vandaag/weet niets meer/of er staat niets in de file. ze nemen in de abonnements file op wat aleen voor Online bruikbaar is, niet hoe onbehoorlijk ze met de klant omgaan. IK RAAD EENIEDER DRINGEND AF OM MET ONLINE VERDER TE GAAN - ZEG OP ZEG OP ALLE ABONNEMENTEN MET ONLINE.

04-11-2017

Geen 30mbps internet

Gelukkig zit mijn tweejarige contract er over een paar maanden op, want ik kan er echt niet meer tegen.

Tussentijds is de prijs voor mijn internet onverwachts met 4,50 euro per maand omhoog gegaan. Dit is alleen naar het e-mail adres van de provider door gecommuniceerd en is mij destijds compleet ontgaan. In de e-mail werd gezegd dat de prijsverhoging was doorgevoerd omdat het netwerk was verbeterd.

Nou van verbetering is geen sprake geweest, want ondanks dat ik betaal voor 30mbps heb ik nooit een snelheid boven de 10mbps geleverd gekregen. Dit is best wel prijzig als je kijkt dat ik €28,50 per maand betaal. Onlangs heb ik een vraag hierover naar de klantenservice van Online gestuurd, op de website geven ze aan dat ze er alles aan doen om deze vragen binnen twee werkdagen te behandelen, maar bijna een week later nog geen reactie.

Ik raad deze provider dan ook ten sterkste af bij iedereen die waar voor zijn/haar geld wil.

03-11-2017

Afspraken niet nakomen, prijzen fors verhogen.

Sinds 2012 klant. Zonder storingen eerlijk is eerlijk. Vorige maand gebeld voor contractverlenging. Mij werd een aanbod maandbedrag gedaan en werd gevraagd 4 wkn later terug te bellen. Tijdens dit gesprek kreeg ik een forse kostenverhoging te horen. Ik refereerde aan het eerdere aanbod. Men wist het niet en gaf aan tussentijds eenzijdig ook de kosten te kunnen verhogen. Ik gaf aan nooit akkoord te gaan en werd gelijk doorgeschakeld met afdeling opzeggingen. Dat was gelukkig gratis!

Dit bedrijf denkt geen klanten nodig te hebben. Bijzonder onklantvriendelijk en oneerlijk zaken doen.

02-11-2017

Onvoorstelbaar.

Mocht je om wat voor reden dan ook overwegen om een abonnement af te sluiten bij Online.nl. DOE HET NIET!

Heb dit jaar meerdere weken zonder internet en TV gezeten en ik kan niet beginnen met uitleggen hoe incompetent de klantenservice is laat staan dat er ook maar 1 afspraak is nagekomen. Wat mij betreft op het randje van OPLICHTING!

Gelukkig nu overgestapt maar onvoorstelbaar dat dit bedrijf zijn praktijken kan doorzetten.

31-10-2017

Slechte klantenservice en internet bedrijf ooit!

Na het afsluiten van mijn 30 mb internet ontving ik daadwerkelijk 24 binnen in huis en hielt ik 20 mb over vanwege 4mb dat eraf ging eraf ging van de modem. Na een ongeveer 3 mnd al storingen en problemen 3 monteurs laten kommen en kijken 3 maal! Vergoedingen gehad vanwege slechte internet en te lang wachten op herstel. Inmiddels zijn we 1 jaar verder, nu alweer mnd (3.5) last van trage verbinding blokjes tv trage Wi-Fi en vastlopende internet. Nogmaals gebeld van de week van of het opgelost gaat worden na 3mnd! Wat word er verteld u krijgt 17 mb binnen op de lijn en komt binnen bij u 16.3 min 4 mb van de modem is 12.3 mee eens ? Dus er is niks mis met u intrernet en wij konden geen verbrekingen zien in het netwerk. Ik antwoordde daarop waar is de rest van me mb gebleven .? Kan niemand me vertellen, wat ze me wel konden vertellen was dat ze niet na 3.5 mnd niks geregeld te hebben SCHANDALIG ! HET contract niet kosteloos op te zeggen! Ik moest het met andere woorden maar mee doen. vertelde hen van de monteurs die waren geweest maar nee hoor nergens terug te vinden in hun admin! Schandalig echt waar ! Waardoor ik verder ben gaan spitten en heb uitgevonden dat het er wel staat maar niet in het goede systeem nu zeggen ze ja maar dit is verjaard te lang tussen gezeten en sorry we gaan niks ontbinden. Met andere worden betaal nog maar 1 jaar lekker je moet het er maar mee doen! DIT IS HET SLECHSTE BEDRIJF EN KLANTENSERVICE OOIT! en dan zeg ik het netjes. En dan ben ik ook nog niet eens ingegaam in de details wat er precies is gezegd en dat ik die monteurs uit me duim zuig! Onbegrijpelijk dit soort lui! IK RAAD NIEMAND ONLINE AAN! EEN DIKKE 0.

31-10-2017

Zeg maar beter offline

Zit nu al dagen met haperend internet. Ik ben het zat en stap over naar de concurrent.

Pluspunt bij het overstappen: het maakt niet uit wie ik nu neem als provider.Net zo slecht of (de hemel verhoede) nog slechtere service als die van Online is toch niet mogelijk.

29-10-2017

Internet prima, maar iTVv is nog niet productie rijp

Recent maak ik nu een jaar gebruik van de diensten van online.nl. Het internet 30/3 VDSL (meer heb ik niet nodig) in combinatie met de Zyxel modem en wifi op 2.4 ghz en dit weer met bellen basis werkt verder naar tevredenheid. Waar ik niet tevreden over ben, is de functionaliteit van het iTV product en de tv ontvanger Kaonmedia mz 101.

1. Als je langer dan een uur pauzeert (HD tv) +/- 1 uur en 20 minuten, gaat de opname spontaan weer verder. Dit schijnt zo te zijn, omdat het kastje maar 8 gigabyte aan interne opslag heeft, waardoor ie uit zijn geheugen loopt en dus verder speelt. Je krijgt hier ook geen melding van. Jammer dat dit niet in de cloud opgeslagen wordt en je dus geen waarschuwing krijgt.

2. Spoelen is ontzettend traag, je hebt geen versnellings mogelijkheden. Bij KPN iTV was spoelen al traag, maar daar had je tenminste een versnellings mogelijkheid. Spoelen lokaal op een harddisk, zoals destijds of voor wie t nog gebruikt bij Ziggo met bijvoorbeeld een Humax ontvanger werkt nog het beste, helaas is dat bij Online geen optie meer.

3. Zo nu en dan reboot het kastje spontaan uit het niets als je tv kijkt. Heel irritant. Verschillende software updates hebben dit helaas niet opgelost.

4. Je kan geen herhaalde programma tijden opgeven, bijvoorbeeld. Doorlopend een opname op een tv kanaal van 20:15 tot 21:30 met wat extra speling ertussen dus. Je kan alleen maar opnemen met de epg, wetende dat je het risico loop dat je dus voor en na de opname een paar minuten mist. Ook is de epg maar beperkt gevuld, waardoor je dus geregeld de lijst moet aanvullen.

5. Als je via programma gemist kijkt en je bent live, dan krijg je een irritante melding dat je live bent. Als je vervolgen, verder met live tv kijken klikt, mis je een 10 tal seconden in je film of serie. De popup is beeld laten is ook niet fijn, want dan zie je weer een gedeelte van wat je aan t kijken bent niet goed.

6. Het kastje voelt goedkoop aan en er is geen klokje aan de voorkant beschikbaar, dit in tegenstelling tot de kastje van KPN of leveranciers die namens KPN hetzelfde iTV pakket verkopen, denk aan XS4ALL en Telfort.

Uiteraard deze feedback allemaal doorgegeven, maar natuurlijk nooit meer wat over gehoord. Ook niet naar aanleiding van de klant enquêtes die men doet, zo nu en dan na een gesprek.

Wat betreft de klanten-service. Het is basic, je moet geen high end support of ondersteuning verwachten. Ik heb niet hele slechte ervaringen meegemaakt, maar om nou te zeggen dat ik me super serieus genomen voel als klant, nee.

Voor zover dus even oktober 2017.

26-10-2017

Grootste fout ooit

Het is dat ik een 1 moet geven geef liever een nul maar de grootste fout ooit in mijn leven wat een baggerservice en als je belt zeggen de mensen wat ze hebben geleerd om te antwoorden maar je heb er echt totaal niets aan en heb ik het nog niet eens over de zeer slechte en trage verbinding. Eens en nooit meer!

25-10-2017

Afspraken niet nakomen ,slechte verkoper klantenservice

Zojuist contact gehad met een medewerker van Online.nl. Deze meneer bood mij een leuke Korting aan indien ik mijn internet abonnement zou verlengen. Ik betaal nu 24 euro per maand, ik kreeg van hem het aanbod om 28,50 per maand te gaan betalen (?) Ik zei hem dat dit natuurlijk GEEN korting is, ik moet zelfs vier euro MEER gaan betalen(?) Meneer gaf aan: de prijs die u betaald is mij niet bekend ,ik werk hier nog maar net dus ik weet daar niets van (?) Ik zeg : Meneer u heeft mijn contract voor u op uw beeldscherm,u kunt zien dat ik 24 euro per maand betaal? Dat beaamde hij inderdaad. Dus ik zeg,welke korting kunt u mij dan bieden? Waarop hij antwoord: ik verleng u contract voor 28,50 per maand. Eh? In mijn ogen is KORTING dat je minder gaat betalen, ik moet 4,50 MEER gaan betalen? Ben ik nou zo dom ? Ik heb het gesprek beëindigt en ben (uiteraard )NIET akkoord gegaan met deze GEWELDIGE korting. Advies: een product verkopen is gemakkelijk, een TEVREDEN klant behouden gaat jullie met dit zeer onervaren personeel absoluut niet lukken !

25-10-2017

Dat zo'n bedrijf nog bestaat anno 2017

Ten eerste, internet en televisie via Online.nl was een ramp. Bieden vielen vaak uit en slechts na veel kunst-en vliegwerk en een hele serie improvisaties (kastje uittrekken, weer aanzetten, kabels erin en eruit trekken, enzovoort enzovoort) deed alles het vervolgens weer. Totdat het er weer uit lag. Dit heeft maanden en maanden geduurd, boze emails van mijn kant uit liepen op niks uit, totdat we ineens 3x achter elkaar een mailtje kregen waarin men zich verontschuldigde voor de matige tot slechte kwaliteit van de dienstverlening.

Uiteindelijk liep gelukkig het contract af en konden we verhuizen naar Ziggo. Uit protest heb ik de laatste rekening niet betaald (oktober 2016). Heerlijk om dan vervolgens te zien hoe incompetent dit bedrijf is: In januari 2017 werd men een keer wakker en gaf men de vordering uit handen. Ik heb direct hier een protestbrief tegen geschreven en de deurwaarder verteld waarom ik deze vordering niet wenste te betalen (geen goed product leveren = voor mij geen recht hebben op betaling).

Maandenlang niks meer van gehoord dus ik dacht dat ze zich hadden gerealiseerd hadden dat ze fout zaten en van de vordering hadden afgezien.

Efficient als ze zijn, kreeg ik een herinnering in oktober 2017 ! dat ik toch wel degelijk mijn laatste rekening diende te betalen. Ik denk dat ik er niks meer aan kan doen en zal dus de rekening maar betalen, maar ik had nog liever dat geld rechtstreeks het raam uit gegooid, wat een ***** bedrijf.

Ter verdere illustratie: in oktober heb ik het contract opgezegd, einddatum contract was 30 november. Daarna nooit meer contact gehad met klantenservice of wat dan ook, wel kreeg ik ineens op 10 januari de volgende email:

Beste klant,

Volgens onze gegevens had u op 09-01-2017 contact met onze klantenservice. Graag nodigen wij u uit deel te nemen aan een onderzoek naar de kwaliteit van onze dienstverlening.

Het onderzoek Wij vinden signalen van onze klanten erg belangrijk. Daarom hebben wij aan de onafhankelijke partij "Klantcontact Monitor" gevraagd te onderzoeken wat u van onze dienstverlening vindt. U kunt uw mening geven door een korte vragenlijst in te vullen. Het invullen van de vragenlijst duurt 2 à 3 minuten.

Uiteraard worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld.

Alvast hartelijk dank voor uw deelname!

Naar de online vragenlijst

Met vriendelijke groet, Online.nl

18-10-2017

Slechte klantenservice

Internet en producten waren goed, alleen toen ik een verhuizing doorgaf en mijn contract wou opzeggen ging alles mis. Het opzeggen van mijn contract EN de verhuizing naar het nieuwe adres waren niet goed verwerkt. Conclusie: automatisch het contract een jaar langer laten doorlopen en toen de opzeggen alsnog is doorgevoerd heb ik een boete gekregen voor niet op tijd opzeggen. Omdat de verhuizing niet goed is doorgevoerd hebben ze de boete en de brieven naar mijn oude adres verstuurd. Ik heb nog een paar keer telefonisch contact gehad, omdat er zomaar geld was afgeschreven van mijn rekening. Ook tijdens deze contactmomenten is mijn adres niet goed aangepast. Ik heb de afschrijving gestagneerd en in de afwachting van mijn bezwaar/klacht naar online.nl. Hier is nooit contact over opgenomen en de openstaande post is naar een incassobureau gegaan. Deze hebben OOK brieven naar mijn oude adres gestuurd, toen zij mij belden heb ik direct contact opgezocht met online.nl om aan te geven dat het fout zit. online.nl heeft hun fout erkent en geeft aan dat ik in discussie moet met het incassobureau om verdere problemen met het incassobureau te voorkomen. Dat vind ik een abnormale afhandeling, want de fout ligt bij online.nl maar alsnog wordt ik geacht om met het incassobureau contact op te nemen.

Al met al een slechte klantenservice en weinig meedenkend vermogen. Totaal af te raden!

16-10-2017

Incompetente klantenservice

Na het afsluiten van een internet abonnement heb ik de klantenservice de vraag gesteld of het pakket op een ander adres afgegeven kon worden. In eerste instantie kon dit niet; wat wel kon was het pakketje twee maal aan laten bieden in een huis waar niemand woont, waarna PostNL het terug zou sturen naar het servicepunt van Online.nl. Na een klacht ingediend te hebben kon het wonderbaarlijk genoeg wel op een ander adres afgeleverd worden.

Drie dagen later krijg ik per SMS een kort, cryptisch bericht dat het toch niet kan.

Doe jezelf een plezier en betaal die 3 euro per maand meer, zodat je niet met deze incompetente bende om hoeft te gaan.

16-10-2017

Offline

Online? zeg maar offline. hun eigen pagina is al dagen niet bereikbaar omdat ze de beveiliging niet op orde hebben.

Eric
13-10-2017

Online faalt vrijwel dagelijks.

Bijna dagelijks gaat er wel wat mis bij Online.nl . Internet tergend traag, TV valt uit, opnames vallen stil en als je dan de opname terug wilt zien, wordt bij het beging aangevangen. Zo kan het bekijken van een opgenomen film met een beetje pech i.p.v. 2 uur wel een uurtje of 5 duren. Misschien leuk om scenes 2, 3 of nog vaker terug te zien maar bijzonder irritant.

09-10-2017

Pakket t.v. zenders

Onlangs abonnement afgesloten bij online.nl. Ontdekte dat de zenders van de BBC niet in het aanbod zat. Ging er van uit dat deze wel in het aanbod zaten, maar helaas. De bedenktijd ging in bij de bevestiging en niet, zoals ik dacht bij de oplevering. Dit werd mij duidelijk nadat ik gratis juridisch advies hadden aangevraagd bij www.nurecht.nl. Er is blijkbaar een verschil tussen de levering van de diensten via de kabel of via de ADSL koperlijn van de KPN. Jammer weer een pijnlijke ervaring rijker. Bezint eer gij begint!

01-10-2017

Administratieve brok ellende!

Wij hebben veel bedrijven meegemaakt waar de administratie niet goed op orde was maar online spant toch wel de kroon! Als je eenmaal gevangen zit in het visnet van online dan is mijn advies om eens te kijken naar alternatieve geneeswijzen of een bepaalde vorm van religie om je stress te verlagen.

Meer Online.nl reviews
Welk cijfer geef jij Online.nl?