Parfumdeo.nl reviews

6.7
Mina
13-03-2024

Hoge kosten voor levering aan huis maar omdat het met DPD wordt geleverd, kan het gebeuren dat niet aan huis wordt geleverd, of in ieder geval niet wordt aangebeld, en alle pakketten naar één aflever punt worden gebracht buiten de stad. Als de klant mobiel genoeg is om naar een aflever punt te gaan, dan was dat uiteraard gedaan voor mindere betaling. De geboden oplossingen waren: geld terug, min kosten “levering aan huis” (…) of opnieuw betalen voor de (zogenaamde) “levering aan huis”. Dit is een probleem dat het bedrijf met DPD moet oplossen, niet met de klant.

Anne
22-09-2023

Bestelling geplaatst en via internet betaald Bestelling verwerkt en opgenomen in account incl ordernummer 4 Dagen later staat de bestelling nog steeds op in behandeling . Aangezien er over de status verder geen uitleg is , mail ik de website en vraag ze wat het betekent en of ze weten wanneer ik de bestelling ongeveer kan verwachten . Het antwoord is kort en duidelijk er is geen bestelling . Ik geef aan dat ik een ordernummer heb en dat het ook in mijn account is terug te zien . Ik krijg nu een zeer onvriendelijke mail terug . De bestelling is niet bij hun doorgekomen omdat de betaling niet is doorgekomen , en ik had dat kunnen weten als ik op mijn bankrekening had gekeken! Ik moest maar opnieuw bestellen . Ik heb inderdaad bankrekening niet bekeken dacht dat de betaling gewoon was gelukt zo leek het ( bleek tijdelijke internet storing te zijn achteraf maat dat was niet te zien bij de opdracht ) en aangezien er een bestelling incl ordernummer in mijn account stond betaling via iDeal

Marcelo
14-09-2023

Verschrikkelijke klantenservice

Geweldige prijzen

Ik heb mijn bestelling geplaatst EN BETAALD en na 1 maand heb ik het pakket nog steeds niet ontvangen. Zoals anderen hebben opgemerkt, geven ze DPD de schuld en zeggen ze dat ze moeten wachten op een onderzoek. Inmiddels hadden ze de bestelling opnieuw kunnen versturen om de klant tevreden te houden en een terugbetaling kunnen regelen als DPD daadwerkelijk de doos vindt, maar ze besloten om 20 euro te houden in plaats van een klant te behouden. Ik heb hen meerdere keren verteld dat ik de items al ergens anders heb gekocht omdat ik niet kan wachten, dus ik wilde mijn geld terug. Ze blijven de schuld aan DPD geven, maar zij zijn degene die mijn geld hebben ontvangen. Ik raad mensen niet aan om daar te kopen, tenzij je geld wilt geven en niets in ruil wilt krijgen.

25-08-2023

Nu 2 keer besteld. Fantastisch, snelle levering, goed verpakt, goede info.

De prijzen zijn zeer schappelijk.

Absoluut een aanrader.

Ik begrijp niets van die negatieve reacties die ik lees.

Ben zeer tevreden, aangenaam verrast.

Laatmenietnaaien
03-08-2023

OPLICHTERS

Ze sturen oude gebruikte zooi op en als je het dan retourneerd, ze zeggen ze dat ze het niet retour accepteren, omdat het gebruikt is.

Gaat het lekker stelletje onprofessionele!

Tineke
09-10-2022

Parfum is nep is binnen 2 uur is de geur vervlogen. Heb ik nog nooit meegemaakt bij n ander bedrijf. De parfum die ik heb blijft dagen in m’n kleding hangen. Niemand ruikt hem als ik t vraag. Deze totaal niet ,zo jammer. Staat nu op het toilet.Geen aanrader dus. Nu gewoon weer naar douglas.

Anne
04-07-2022

Slechte service. Geen probleemoplossende service! Echt erg

14-09-2021

Professionele service!

Ik heb al heel veel heerlijke flesjes besteld en steeds zeer tevreden over de professionele service.

Petronella
14-08-2021

Prima service

Jij besteld, zij pakken in, zij versturen het, binnen enkele dagen heb jij het binnen. De prijzen zijn erg redelijk te noemen. Ik ben fan.

Wouter
14-07-2021

Prima webshop met snelle levering!

Prima spullen tegen een aantrekkelijke prijs!

14-07-2021

Als onder

Ik meende toch dat ik bij jullie after shave besteld had nu heb ik gezocht op de side van jullie zie het niet staan (Pitralon) als het niet zo is dan exuus voor deze brief,

gr .JR

Claudia
20-05-2021

Ruikt anders dan de originele lady million.

Ik heb 2 flessen paco rabanne lady million besteld.de kleur van de parfum is veel donkerder en ruikt niet hetzelfde dan de originele die ikzelf al jaren bij de bekende parfumerie koop en ook de geur vervliegt heel snel. ik gebruik hem dus ook niet meer goedkoop is dus duurkoop.

geen aanrader helaas.

Ad
14-05-2021

Goede en snelle levering

Goed en optijd geleverd

Silvia
14-05-2021

Parfum

Goede service bij parfum deo

Lenie
15-03-2021

Prijs kwaliteit

Paardekracht. Super spul

Mooie prijs

Tamara
08-03-2021

Ik kan fluiten naar mijn builder gel

Na 11 dagen kan ik waarschijnlijk fluiten naar mijn builder gel. Aantrekkelijk geprijsd, maar dat is ook het enigste. Zelfs Alieexpress en Shein zijn nog sneller, terwijl dat helemaal uit Hongkong komt. Ik heb ‘t inmiddels maar bij bol.com besteld en heb mijn leergeld betaald; Eens maar niet meer weer. Ik besteed verder maar geen moeite meer aan dit gebakken lucht bedrijf en stop mijn geld liever in een betrouwbare webwinkel a la Bol.com. Mensen, be aware! ?

Angelien
15-02-2021

Ruime keuze en een mooie prijs

Er is ruime keuze en de prijs is goed betaalbaar.

Rv
12-02-2021

Gemakkelijk en snel

Snel besteld en snel bezorgd zonder problemen

Chelsea
26-01-2021

Blije klant

Geweldig bestel altijd hier voor mijn producten!

26-01-2021

Goed

Binnen twee werkdagen geleverd.

Meer Parfumdeo.nl reviews