Parfumdeo.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Lid
14-09-2021

Professionele service!

Ik heb al heel veel heerlijke flesjes besteld en steeds zeer tevreden over de professionele service.

Petronella
14-08-2021

Prima service

Jij besteld, zij pakken in, zij versturen het, binnen enkele dagen heb jij het binnen. De prijzen zijn erg redelijk te noemen. Ik ben fan.

Wouter
14-07-2021

Prima webshop met snelle levering!

Prima spullen tegen een aantrekkelijke prijs!

14-07-2021

Als onder

Ik meende toch dat ik bij jullie after shave besteld had nu heb ik gezocht op de side van jullie zie het niet staan (Pitralon) als het niet zo is dan exuus voor deze brief,

gr .JR

Claudia
20-05-2021

Ruikt anders dan de originele lady million.

Ik heb 2 flessen paco rabanne lady million besteld.de kleur van de parfum is veel donkerder en ruikt niet hetzelfde dan de originele die ikzelf al jaren bij de bekende parfumerie koop en ook de geur vervliegt heel snel. ik gebruik hem dus ook niet meer goedkoop is dus duurkoop.

geen aanrader helaas.

Ad
14-05-2021

Goede en snelle levering

Goed en optijd geleverd

Silvia
14-05-2021

Parfum

Goede service bij parfum deo

Lenie

Tamara
Tamara
08-03-2021
Deze klacht is opgelost

Ik kan fluiten naar mijn builder gel

Na 11 dagen kan ik waarschijnlijk fluiten naar mijn builder gel. Aantrekkelijk geprijsd, maar dat is ook het enigste. Zelfs Alieexpress en Shein zijn nog sneller, terwijl dat helemaal uit Hongkong komt. Ik heb ‘t inmiddels maar bij bol.com besteld en heb mijn leergeld betaald; Eens maar niet meer weer. Ik besteed verder maar geen moeite meer aan dit gebakken lucht bedrijf en stop mijn geld liever in een betrouwbare webwinkel a la Bol.com. Mensen, be aware! ?

Angelien
15-02-2021

Ruime keuze en een mooie prijs

Er is ruime keuze en de prijs is goed betaalbaar.

Rv
12-02-2021

Gemakkelijk en snel

Snel besteld en snel bezorgd zonder problemen

Chelsea

Blije klant

Geweldig bestel altijd hier voor mijn producten!

Goed

Binnen twee werkdagen geleverd.

Karin

Tevreden klant

Goede prijs & snel geleverd.

Kaat
09-01-2021

Met klacht doen ze niets.oude muffe zooi

Dure parfum reukloos.muf.lijkt oude zooi of aangelengd.na half uur vervlogen.terwijl je deze geur normaal gehele dag ruikt.

Enkele keren klacht hiervan gemaakt.steeds zelf moeten herhalen.zelf komen ze niet.

Uiteindelijk na lang een reactie.pimpelen je gewoon af.doen niets.parfum is aldus hun goed.einde oefening.komen je nergens mee tegemoet.waardeloos.mensen wees wijs voor mij nooit meer.ben niet de enige lees is over muf.oud of aangelengd.

CC
08-01-2021

Waag jij de gok?

Ik heb goede en slechte ervaringen! De eerste 2-3 parfums waren goed maar de laatste 2 aankopen duidelijk nep/ verdunde versies dus ik durf het zelf niet meer aan.

Merel
17-11-2020

Prima levering maar slechte kwaliteit

Mijn bestelling werd binnen een week al geleverd, maar het lijkt alsof de parfum die ik heb besteld is verdunt. Ik heb de 'echte' namelijk al meerdere keren bij officiële parfumeries gekocht en die ruiken veel sterker. Je kan beter ergens anders iets meer geld betalen voor goede kwaliteit, dan iets minder op parfumdeo.nl en dan slechte kwaliteit krijgen.

Voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.

Roos
12-11-2020

Alles netjes in orde

Misschien zijn wij inmiddels verwend door de grotere bedrijven die binnen 24 uur leveren, maar bij ParfumDeo wordt het ook gewoon netjes binnen de gegeven tijd geleverd.

Dus gewoon iets eerder bestellen?

Emma
18-08-2020

Zeer tevreden

Bestelling kwam op tijd en goede communicatie! Zeer tevreden

18-08-2020

Goedkoop en snel geleverd

Vrijdag besteld en dinsdag al in huis. Top!

Meer Parfumdeo.nl reviews