Parfumdeo.nl30 ervaringen

Wim
05-12-2018

Alles volgens afspraak en duidelijke communicatie

Duidelijke site en lage prijs. Parfumdeo geeft aan dat de levering ongeveer een week kan duren.
Dat klopt.
Netjes een ordebevestiging ontvangen en via Track & Trace is het pakket te volgen.

Tere
Tere
04-12-2018

Te laat geleverd

Ruim 10 dagen later is de bestelling nog niet binnen.

Kelly
16-11-2018

Aan te raden !

Er staat netjes op de site vermeld wat de levertijd is 7 dagen.
Je moet er inderdaad even op wachten, maar de bestelling kwam op tijd en alles klopte.
Voor zo'n lage prijs kan je geen snelle service verwachten.

ik ben tevreden, zal zeker in de toekomst nog wel is wat bestellen.

26-10-2018

Davidoff

Ik heb hier nou twee maal besteld. De eerste keer Davidoff Wood Blend. Keurig op tijd geleverd maar ondertussen wel 25 euro goedkoper dan op andere sites. Daarna dus nog maar een keer bij parfumdeo en dit keer Lou Lou van Cacharel en van Davidoff de Adventure, Silver Shadow, en de Horizon extreme. En ook deze keurig binnen een week binnen en naar volle tevredenheid. Dus alleen maar lof voor dit bedrijf. Ik raad hun bij iedereen aan.

Regine
14-10-2018

Soms wat lange levertijd, het wachten waard

Ik heb hier al zeker 4x besteld. De verzendkosten zijn wat jammer maar ik spaar mijn bestellingen ook op zodat je het voordeel er uit haalt. Soms is de levertijd wat langer maar voor sommige van de prijzen vind ik dat 100% de moeite waard.

JO
12-10-2018

10 dagen na bestellen en betalen nog steeds niets ontvangen.

10 dagen na bestellen en betalen nog niets ontvangen. Via email én Whattsapp contact gezocht, geen reactie tot nu toe.Ben erg benieuwd hoe dit afloopt.

RM
09-10-2018

Misleidende foto en beschrijving artikelen

Onze bestelling bleek niet de producten te bevatten zoals op de website getoond. De 'verklaring': is fout van de fabrikant, die de streepjescode niet aanpast. Netjes ingedekt ook, want onderaan de website dat 'productfoto's verouderd kunnen zijn'. Oftewel: je weet nooit zeker wat je krijgt. Makkelijk verdienen! Retour sturen moet je zelf bekostigen. Oftewel: niet aan beginnen!

Chris
29-08-2018

Topper

1 maand geleden voor eerste maal aangekocht . Alles verliep zoals het word aangeboden na 1 week maar dan de helft goedkoper dan in parfumerie.

Michelle
Michelle
10-08-2018

Wat nou gemiep. gewoon perfect!

Ik weet niet waarom veel mensen miepen over de levertijd? Ze waren bij mij echt super snel binnen 1 werkweek (4 dagen om precies te zijn) netjes overal een mail van gekregen (de bestelling, factuurtje, track & trace en dat die is afgeleverd) hoe meet netjes wil je het hebben voor dit geld? De producten zijn ook gewoon helemaal top in staat alsof je het gewoon bij een parfurmerie koopt. Ik ben blij iig en ga zeker vaker bestellen hier.

Elisa
27-06-2018

Netjes en voor mij betrouwbaar

Keurig netjes binnen 7 werkdagen. Tussen door nog mail gestuurd en de volgende dag is deze keurig netjes beantwoord.

gaby

Mimoun
13-06-2018

Langere levertijden en annuleren kost geld

Parfumdeo zegt te leveren binnen 7 dagen! dat is niet waar. Ik heb besteld op 4 juni en geleverd gekregen op 13 juni. Halverwege heb ik een mail gestuurd om de order te annuleren. Annuleren kon wel maar kost €4.

Bianca
09-06-2018

Mooie prijzen en een groot assortiment

Een goed correct bedrijf met veel keus en ook nog eens goedkoper dan de rest. Ohh en voor de mensen die de levertijd te lang vinden.bestel gewoon op tijd dan heb je dat probleem ook niet.

Roger
02-06-2018

Slechte ervaring koop aub elders

Min voor bedrijf plus geen servicegerichtheid. Duurde lang en rekenen 5 euro verz kosten en sturen het voor €1,66 op. Niet zo netjes.

Loekie
01-06-2018

Prettig en betrouwbaar

Door wat ik las aan reacties was ik een beetje huiverig en heb via de mail contact opgenomen. Parfumdeo was duidelijk in wat zij wel konden leveren op korte termijn en wat niet. Het klopte exact. De volgende keer zal ik Parfumdeo zeker weer benaderen.

Marcel
20-03-2018

Onbetrouw klantonvriendelijk webshopje

Leveren andere spullen dan aangeboden wordt. Vervolgens onder mom van allerlei smoezen niet bereid om zaken fatsoenlijk op te lossen. Stay away.

Lammert
15-12-2017

Goed en goedkoop

Levertijd is vaak langer dan de 7 aangegeven dagen Ga uit van minimaal 10 dagen zit je aardig goed.

Vanessa
27-11-2017

Altijd goed!

Al heel vaak hier besteld. Altijd goed. Levertijd loopt soms wat uit, maar ik bestel op tijd. Lage prijzen zijn heel fijn. Top!

Ruud
25-10-2017

Hier kom je bedrogen uit

Zeer slechte ervaring, waardeloos bedrijf, geen enkele tegemoetkoming.

Ik bestel ruim op tijd op een maandag 8dagen voor vertrek al mijn spullen die ik nodig had voor mijn vakantie naar zuid Amerika .

Op zondag had ik nog steeds geen spullen, op zondag 1 PB gestuurd via facebook, op maandagochtend nog een PB gestuurd via FB aangegeven dat ik dinsdag met vakantie ging en mijn spullen nodig had.

Daarna maar eens gebeld, krijg ik een of andere lauwe reactie dat de spullen nog niet allemaal binnen waren en ze geen Facebook berichten gelezen hadden.?!?!? Toen ik aangaf hoe dringend het wat gaf mijnheer aan niets te kunnen doen. Ik zei dan moet ik alle spullen ergens anders gaan kopen, dat is dan zo zei hij, dan heeft u alles dubbel!

Order annuleren en geld terug was geen optie.

Nu zit ik met de dubbele spullen.

Kijk liever even verder en koop niets bij deze amateuristisch boevenbende, ze houden zich niet aan de beloofde levertijd (die is al prehistorisch lang) en zijn klantonvriendelijk en egoïstisch

Z.
06-01-2017

Misleidende product

Bij parfumdeo.nl maja zeep besteld. Het ging over ronde zeepjes in wikkel (duurdere versie) Binnengekregen rechthoekige zeepjes in doosjes (goedkope versie) Ik mocht ze terugsturen, maar op mijn kosten. Voor hun misleidende reclame moet ik betalen, zeer slecht

Elaine
16-11-2016

Betrouwbaar en origineel

Ik heb bij parfumdeo.nl 2 geuren besteld waaronder Alien - thierry mugler en paco rabanne - ultra violet beide 100% origineel. Zeer klantvriendelijk zijn ze ook, ik had een tester van de paco rabanne besteld maar nadat bekend werd dat deze uitverkocht was kreeg ik korting en kon ik een andere flacon van paco rabanne bestellen of mijn geld trug, ik heb een ander flacon gekozen en netjes en snel mijn geuren ontvangen. Zeer tevreden over deze webshop :)

Groetjes

Meer Parfumdeo.nl reviews
Welk cijfer geef jij Parfumdeo.nl?