Parfumdeo.nl58 ervaringen

Tamara
Tamara
08-03-2021
Deze klacht is opgelost

Ik kan fluiten naar mijn builder gel

Na 11 dagen kan ik waarschijnlijk fluiten naar mijn builder gel. Aantrekkelijk geprijsd, maar dat is ook het enigste. Zelfs Alieexpress en Shein zijn nog sneller, terwijl dat helemaal uit Hongkong komt. Ik heb ‘t inmiddels maar bij bol.com besteld en heb mijn leergeld betaald; Eens maar niet meer weer. Ik besteed verder maar geen moeite meer aan dit gebakken lucht bedrijf en stop mijn geld liever in een betrouwbare webwinkel a la Bol.com. Mensen, be aware! 🙈

Angelien
15-02-2021

Ruime keuze en een mooie prijs

Er is ruime keuze en de prijs is goed betaalbaar.

Rv
12-02-2021

Gemakkelijk en snel

Snel besteld en snel bezorgd zonder problemen

Chelsea

Blije klant

Geweldig bestel altijd hier voor mijn producten!

Anoniem

Goed

Binnen twee werkdagen geleverd.

Karin

Tevreden klant

Goede prijs & snel geleverd.

Kaat
09-01-2021

Met klacht doen ze niets.oude muffe zooi

Dure parfum reukloos.muf.lijkt oude zooi of aangelengd.na half uur vervlogen.terwijl je deze geur normaal gehele dag ruikt.
Enkele keren klacht hiervan gemaakt.steeds zelf moeten herhalen.zelf komen ze niet.
Uiteindelijk na lang een reactie.pimpelen je gewoon af.doen niets.parfum is aldus hun goed.einde oefening.komen je nergens mee tegemoet.waardeloos.mensen wees wijs voor mij nooit meer.ben niet de enige lees is over muf.oud of aangelengd.

CC
08-01-2021

Waag jij de gok?

Ik heb goede en slechte ervaringen! De eerste 2-3 parfums waren goed maar de laatste 2 aankopen duidelijk nep/ verdunde versies dus ik durf het zelf niet meer aan.

Merel
17-11-2020

Prima levering maar slechte kwaliteit

Mijn bestelling werd binnen een week al geleverd, maar het lijkt alsof de parfum die ik heb besteld is verdunt. Ik heb de 'echte' namelijk al meerdere keren bij officiële parfumeries gekocht en die ruiken veel sterker. Je kan beter ergens anders iets meer geld betalen voor goede kwaliteit, dan iets minder op parfumdeo.nl en dan slechte kwaliteit krijgen.
Voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.

Roos
12-11-2020

Alles netjes in orde

Misschien zijn wij inmiddels verwend door de grotere bedrijven die binnen 24 uur leveren, maar bij ParfumDeo wordt het ook gewoon netjes binnen de gegeven tijd geleverd.
Dus gewoon iets eerder bestellen😉

Emma

Zeer tevreden

Bestelling kwam op tijd en goede communicatie! Zeer tevreden

Anoniem

Goedkoop en snel geleverd

Vrijdag besteld en dinsdag al in huis. Top!

Ger
Deze klacht is opgelost
18-08-2020

Helaas 'n grote teleurstelling .

Na al die positieve reviews gelezen te hebben (die waarschijnlijk door Parfumdeo zelf zijn geplaatst) , 'n bestelling geplaatst . na 6 weken nog steeds niets ontvangen en geen reactie na sturen van berichten . tijd voor Tros Opgelicht!

Dalimij
20-06-2020

EDT Paloma Picasso ruikt nauwelijks

Gekocht 28 april 2020 : 100 ml eau de toilette Paloma Picasso. Half mei bezorgd.
Heb deze EDT al ruim 30 jaar dus ben ervaringsdeskundige.
Na 15 minuten is de geur totaal vervlogen.
Dus enorme spijt van mijn aankoop.
Goedkoop is in dit geval duurkoop!
Is het overjarig? aangelengd? In ieder geval waardeloze kwaliteit.
Ga weer terug naar mijn oude leverancier.

Sanne
Sanne
29-04-2020

Traag en geen service

Ondanks rekening houdend met de crisis erg lang moeten wachten op het pakket waardoor ik inmiddels de producten al ergens anders kon kopen. Bestelling annuleren kon niet. Contact opgenomen hierover en mbt de verzend- en retourkosten. Bedrijf reageert nergens op. Erg slecht.

Wim
17-03-2020

Spotgoedkoop

Bestellen ging makkelijk, spotgoedkoop en kon tot 7 dagen duren voor geleverd werd. Dit klopt echter niet : Heb je voor verzending gekozen, dan ontvang je een bevestiging zodra de bestelling door de bezorgdienst in ontvangst is genomen. Die bevestiging heb ik niet gekregen maar 15 maart besteld en 17 maart is huis is wel heeeeel snel. Bezorging gaat dus sneller dan emailen.

Marion
07-12-2019

Goed en volgens afspraak geleverd

Zondag besteld en zaterdag netjes volgens afspraak geleverd heerlijke geuren en minder dan de helft betaald.
Super! Marion damen

Jennie
29-10-2019

Topservice

Afgelopen week mijn bestelling ontvangen. Het duurt dan misschien een klein weekje, maar met 30 euro besparing ten opzichte van de rest is het zeker de moeite waard.

Hh
27-10-2019

Geen pakket. Wel moeten betalen

Geen pakket gekregen maar, ze willen op geen enkele manier meewerken. Geen onderzoek starten bij vervoerder dpd, geen aangifte willen doen. Dat moet de ontvanger maar doen. Helaas kan dit niet want de webshop is verantwoordelijk! Zowel dpd, als politie en rechtsbijstand geven het aan. Op ingebrekestelling als ontbinden vam de verkoop geen schriftelijk reactie

Meer Parfumdeo.nl reviews
Welk cijfer geef jij Parfumdeo.nl?