Parfumdeo.nl โ€ข 47 ervaringen

Emma

Zeer tevreden

Bestelling kwam op tijd en goede communicatie! Zeer tevreden

Anoniem

Goedkoop en snel geleverd

Vrijdag besteld en dinsdag al in huis. Top!

Ger
Deze klacht is opgelost
18-08-2020

Helaas 'n grote teleurstelling .

Na al die positieve reviews gelezen te hebben (die waarschijnlijk door Parfumdeo zelf zijn geplaatst) , 'n bestelling geplaatst . na 6 weken nog steeds niets ontvangen en geen reactie na sturen van berichten . tijd voor Tros Opgelicht!

Dalimij
20-06-2020

EDT Paloma Picasso ruikt nauwelijks

Gekocht 28 april 2020 : 100 ml eau de toilette Paloma Picasso. Half mei bezorgd.
Heb deze EDT al ruim 30 jaar dus ben ervaringsdeskundige.
Na 15 minuten is de geur totaal vervlogen.
Dus enorme spijt van mijn aankoop.
Goedkoop is in dit geval duurkoop!
Is het overjarig? aangelengd? In ieder geval waardeloze kwaliteit.
Ga weer terug naar mijn oude leverancier.

Sanne
Sanne
29-04-2020

Traag en geen service

Ondanks rekening houdend met de crisis erg lang moeten wachten op het pakket waardoor ik inmiddels de producten al ergens anders kon kopen. Bestelling annuleren kon niet. Contact opgenomen hierover en mbt de verzend- en retourkosten. Bedrijf reageert nergens op. Erg slecht.

Wim
17-03-2020

Spotgoedkoop

Bestellen ging makkelijk, spotgoedkoop en kon tot 7 dagen duren voor geleverd werd. Dit klopt echter niet : Heb je voor verzending gekozen, dan ontvang je een bevestiging zodra de bestelling door de bezorgdienst in ontvangst is genomen. Die bevestiging heb ik niet gekregen maar 15 maart besteld en 17 maart is huis is wel heeeeel snel. Bezorging gaat dus sneller dan emailen.

Marion
07-12-2019

Goed en volgens afspraak geleverd

Zondag besteld en zaterdag netjes volgens afspraak geleverd heerlijke geuren en minder dan de helft betaald.
Super! Marion damen

Jennie
29-10-2019

Topservice

Afgelopen week mijn bestelling ontvangen. Het duurt dan misschien een klein weekje, maar met 30 euro besparing ten opzichte van de rest is het zeker de moeite waard.

Hh
27-10-2019

Geen pakket. Wel moeten betalen

Geen pakket gekregen maar, ze willen op geen enkele manier meewerken. Geen onderzoek starten bij vervoerder dpd, geen aangifte willen doen. Dat moet de ontvanger maar doen. Helaas kan dit niet want de webshop is verantwoordelijk! Zowel dpd, als politie en rechtsbijstand geven het aan. Op ingebrekestelling als ontbinden vam de verkoop geen schriftelijk reactie

Gerty
24-08-2019

Onjuiste informatie over Amouage Journey

Ik heb Amouage Journey edp besteld , normaal komt die uit Oman . En ruikt sterk.
Op de site staat niet vermeld dat de geur uit een ander land komt.
Toen ik de Amouage Journey thuis kreeg , merkte ik dat de geur minder sterk rook. Wat bleek ik heb Amouage uit UK gekregen. Ik belde en ze zeiden dat ik dat het product niet retour kon sturen.
Moest de volgende keer maar vragen waar het vandaan kwam. Geen geld terug gekregen. Slechte informatie en service . Wel 145 euro lichter

Ton
27-06-2019

Goedkoop en betrouwbaar

Een aantal artikelen besteld, daarbij lettend op concurrerende prijzen. Op de site staat vermeld dat de levering wel even kan duren,tot maximaal zeven dagen. Ik was daarop dus voorbereid. En na luttele dagen werd er bezorgd. Alles heel zorgvuldig ingepakt. En niets vergeten. Compliment voor Parfumdeo, van mij krijgen ze een 10.

14-06-2019

Dwaas duur

Ik wilde iemand verrassen met een Cartier miniatuur geschenkset 1 stuks dus deze wilde ik hier bestellen.
4x4ml voor 53,09.
zijn jullie niet helemaal lekker voor 4 sampeltjes

Sander
10-05-2019

Levertijd is een grap

Dan betaal je bijna 6 euro voor verzendkosten en kan je alsnog je bestelling niet tijdig ontvangen. Ik wacht nog een paar dagen en anders annuleer ik mijn bestelling. Dit is dan ook de laatse keer dat ik bij parfumdeo.nl bestel. Dan betaal ik maar een paar euro extra en bestel ik mijn producten ergens waar ze hun klanten wel serieus nemen.

Gwenny
Gwenny
14-02-2019

Top site 100% origineel en goedkoop.!

Top site 100% origineel
Wat langere levertijd dan ik gewend ben en ben helaas niet zo geduldig. Maar zeer vriendelijk geholpen via de telefoon WhatsApp en mail.
Had dolce Gabbana velvet tender oud besteld voor 170eu inclusief verzenden die in de winkel 485eu kosten. Dus alle credits naar parfumdeo zal zeker nog een bestellen
๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

05-02-2019

ERG TRAAG!

Bedrijf is goedkoop met producten maar erg traag qua klantgerichtheid. Mijn scheermeshouder was kapot gegaan, product was op voorraad maar na 1 week was deze nog steeds niet geleverd. Een mail gestuurd want ik wil mijn bestelling annuleren. Kan niet 1 week wachten op product. Ook hier reageert men erg traag op.
Dus heb je snel iets nodig bestel of koop het ergens anders. Kun je wachten dan is dit bedrijf denk ik oke.

Maria
17-01-2019

Snelle levering, lage prijs !

Heb hier al een paar keer het een en ander besteld, ben er zeer tevreden over!

Kylie
14-01-2019

Topservice

Topservice: vriendelijke medewerkers klantendienst, snelle verzending en producten zoals verwacht.

Trudy
Trudy
04-01-2019

Prima service

Ik bestel met zekere regelmaat bij parfumdeo.nl,heb nooit problemen gehad,steeds binnen een week geleverd.niks op aan te merken dus.

Wim
05-12-2018

Alles volgens afspraak en duidelijke communicatie

Duidelijke site en lage prijs. Parfumdeo geeft aan dat de levering ongeveer een week kan duren.
Dat klopt.
Netjes een ordebevestiging ontvangen en via Track & Trace is het pakket te volgen.

Tere
Tere
04-12-2018

Te laat geleverd

Ruim 10 dagen later is de bestelling nog niet binnen.

Meer Parfumdeo.nl reviews
Welk cijfer geef jij Parfumdeo.nl?