Parfumoutlet.nl reviews

1.6
Periode2021

19-08-2021

Artikel stuk.

We ontvingen een artikel waar de scherfjes er van in de doos zaten. De klantenservice gaf niet thuis om om te ruilen. Na lang wachten kwam een mail dat we maar retour moesten sturen. De prijs was inmiddels bijna verdubbeld bij de artikelen die we wilden. Het is vreemd dat grote leveranciers deze producten niet meer kunnen leveren maar zij wel. Een ander product van hen had een kras. Zijn het oude partijen of zo? Wij vertrouwen het niet meer.

Sjef
08-03-2019

Niet te bereiken

Ik heb gemaild daarop geen reactie gekregen. Geprobeerd te bellen, krijg ik een bandje te horen dat de klantenservice is 'gedigitaliseerd' en je moet mailen. Geen partij om een kadootje te kopen dat je op tijd aan iemand wil geven.

18-09-2018

Verkeerde parfum geleverd en ook nog veel te laat.Ik heb deze toen terug gestuurd,. Contact met klanten service is moeilijk te krijgen je kan niet bellen en moet dagen wachten op een reactie via email. Tot slot retour kwamen voor eigen rekening terwijl was toegezegd dat ze deze ook zouden terug storten. Nooit iets bestellen bij deze shop. Je krijgt er spijt van.

Marion
06-09-2017

Onbetrouwbaar

Ik had een duur luchtje besteld en betaald, het duurde 2 weken, kreeg niets binnen, mailtje gestuurd, niet op voorraad, geld zal worden teruggestuurd.totaal meer dan 6 weken later had ik eindelijk mijn geld terug. Een klantenservice die absoluut niet trots kan zijn op zn werkwijze. Wij als klant zijn gewoon het haasje. Mijn advies : NIET kopen bij ParfumOutlet !

Mari
26-05-2016

Extreem onprofessioneel bedrijf

Ik heb op 22 mei een parfum gekocht, direkt betalingsbewijs ontvangen en daarna niets meer gehoord en nog niet ontvangen.Vanochtend en vanmiddag dus meerdere malen gebeld om te vragen of mijn bestelling zou vandaag verzonden of morgen, gewoon horen wat duidelijkheid over de status van mijn bestelling.

Nou, niemand niemand neemt op, het nummer van het bedrijf blijkt zelf op een mobiele nummer doorgeschakeld en ik moest tientallen keren horen dat het mobiel nummer was niet bereikbaar. Terwijl ik belde op het telefoonnummer van de klantendienst van het bedrijf.

En op het moment dat ik weet dat op het zelfde telefoonnummer (en trouwens zelfde adres) er staan nog 2 bedrijven, namelijk parfumgigant.nl en Tico Trading, ik vind echt raar maar vooral uiterste onprofessioneel en klantonvriendelijk dat er is nooit iemand die tel. neemt op (en NB zij zouden telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10 en 16 uur) Het is al niet fijn dat iemand betaalt en 4 dagen later heeft nog niets ontvangen, zelf geen mail met bijv. mededeling van vertraging, maar dat niemand neemt nooit echt nooit op op het telefoonnummer van (3) bedrijven, dat is echt slecht en onprofessioneel.