Het zijn oplichters, die valse reviews op trustpiloot zetten,
Bestel hier nooit iets!
Ook word er beweerd op hun site dat je retour kunt versturen binnen 2 weken nou dat is dus helemaal niet ,mogelijk.
Je word genegeerd, telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.
De laatse dag voor ik retour kon verzende mailde ze je kunt niks retouneren bij hun ( onzin dat recht heb je, en het staat op hun site)
Het zijn oplichters
Ik heb besloten naar de politie te gaan en ik raad anderen dat ook te doen alleen zo kunnen we deze praktijken stoppen,
Heb in april n grote bestelling gedaan voor de liquids. Bedrag was bij elkaar €87.
Ik heb het betaald, maar er is nooit iets binnen gekomen.
Gebeld, geen gehoor
Gemaild, geen reactie ( email geblokt)
Brief gepost, niks
Aangetekende brief, niks
Ik wacht nog steeds.
Ik zou graag mijn geld terug willen of alsnog de liquids.
Zeer slechte service, vooral sinds bekend werd, dat de smaakjes voor de e sigaret niet meer verkocht mochten worden. Daarvoor was de wacht tijd al lang. Maar 5 maanden vindt ik toch wel erg lang. Ook had ik nog 4 doosjes coils besteld, ook niet gekregen.
Dus alles bij elkaar opgeteld ben ik voor n dikke €100 de sjit ingegaan.
Werkelijk ontzettend schandalig.
Niks meer kopen hier. Je mag betalen, maar krijgen doe je niks.16-6 grote bestelling gedaan helaas van veel geld. Wist dat het langer ging duren wachtte rustig af. 25-7 een mail gehad bestelling is verzonden, zou de volgende dag komen. Niks gehad. Post.nl ingeschakeld, die hebben onderzoek gedaan, maar het pakket is nooit fysiek aangeboden. Gaan bellen , mailen, geen contact mogelijk. Brief geschreven, keurig netjes of ze aub een reactie wilden geven waar mijn pakket is, en of ze even wilden reageren via mail of telefoon. Niks gehoord! Ik heb nu aangifte gedaan via mijn bank, dan kun je ook het rekeningnummer doorgeven van hun, ik raad iedereen aan dit te doen, hoe meer hoe beter dan gaan ze het onderzoeken. Ook werd me aangeraden een melding te doen bij Consuwijzer, dit heb ik ook gedaan. Het is niet normaal dat deze winkel en webshop nog open zijn, alleen om geld te innen en niets te leveren. Dus iedereen aangifte doen! Al gaat het maar om weinig geld dit is gewoon oplichting.
Nooit bestellen hier.waardeloos hoe ik nu behandeld ben. Bestelling geplaatst op 26 mei 2023.2 maanden moeten wachten. Vele mails gestuurd om eventueel iets anders ervoor te nemen. Geen reactie alleen telkens een automatisch gegenereerde mail.
Nu eindelijk de bestelling gekregen, alleen allemaal verschillende producten, niet besteld dus. Wederom geen gehoor.wil mijn geld terug.heb ik recht op.verkeerde producten geleverd.
Erg slecht nu. Paar weken geleden flinke bestelling gedaan en betaald maar nog niets gekregen. Geen contact mogelijk met hun wat ik ook doe. Kreeg standaard antwoord op mij e-mail terug. Stond in dat het binnen enkele maanden geleverd wordt. Is toch van de gekke!
Schrijven wel bedrag van je bestelling af van je rekening, maar leveren niet.
Nooit iets kopen hier - misleidende informatie op de website. Levering met 1 dag en wanneer je iets hebt besteld hoor je niets meer. Na 2 weken mail gestuurd en dan krijg je een mail terug dat het lang gaat duren. Na 6 weken eindelijk binnen, echter niet hetgeen ik besteld had en wat op de bon staat. Stuur je een mail, krijg je een auto reply met een waardeloos antwoord. Ze kunnen beter it gaan doen ipv spullen verkopen. Waardeloze prutzaak dus. Nooit wat kopen hier
Kan nog wel bestellen, maar ze leveren niet. Op mails krijg je een standaard nuets zeggend antwoord.
Als je niet kunt leveren haal dan die site uit de lucht en betaal klanten jun geld terug.
Besteld en niets ontvangen.
Komt door nieuwe wetgeving is het bericht.
Als ze niet kunnen leveren, moet men ook geen bestelling aannemen!
Je kunt niet bellen, en op email krijg je standaard email terug
Een maand geleden voor een flink bedrag besteld en ik heb nog steeds niks ontvangen, Ik kan niet bellen en als je mailt krijg je een automatisch antwoord dat het enkele weken kan duren.
Ik ben bang dat ik naar mijn bestelling of geld kan fluiten.
1 mei besteld.
Same day delivery.
3 mei bericht of ik 'iets' wil vervangen.
Niet wat, niet wat wel kan.
4 mei nog niets.
Schrijf ik review. Daar komt wel reactie op: we annuleren.
Pardon?
Vlak voor het weekend klant in de problemen brengen. Wel op review heel snel kunnen reageren.
Dan komt er mail: u mailadres is geblokt. Bel of mail voor informatie.
Pardon?
Bellen gaat niet, en mail hebben jullie geblokt!
Staat vandaag mijn geld niet op mijn rekening, dan volgen stappen.
Voor iedereen: bestel hier niet!
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
2 april 2023 2 flesjes liquid besteld, pas op 18 april een mail gekregen dat het was verwerkt en opgestuurd. (16 dagen later) kom op zeg dat is toch niet normaal!
Nooit gekregen en komen niet met een oplsossing weg 25 euro
Zeer slechte service: ter voorkoming van beschadiging van de kwetsbare inhoud, betaal ik voor pakketpost en vraag het stootvrij in te pakken desondanks verstuurt roken.nl het in een bubbeltjesenvelop. Als ik de postbode niet tijdig had gezien was de envelop in mijn brievenbus gestopt en alles, vanaf circa 1,30 meter hoogte, op de stenen vloer kapot gevallen.
Werkelijk nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.
Alle reacties hier zeggen al genoeg.
31/10 besteld en betaald.
16/12 nog geen levering en naar je geld of een fatsoenlijke oplossing kan je fluiten.
Geen medewerking van de klantenservice. Standaard antwoord dat mochten hun ooit het pakket retour ontvangen dat je dan misschien je geld terug krijgt. Lastig als hun überhaupt niks versturen.
Bewijs van de post dat ze het pakket nooit aangeboden hebben maar bedrijf beweerd (zonder enig bewijs) het tegenovergestelde.
Bestel er gewoon niet. Als hun besluiten niks te versturen ben je enkel je geld kwijt.
Mijn pakket is nooit aangekomen. Communicatie met klantenservice is compleet waardeloos. 2 maal dezelfde reactie teruggehad met alleen de track en trace link. Inmiddels 3 mails eruit gestuurd en krijg gewoon helemaal geen reactie meer.
Vreselijk slechte klantenservice. Reageert niet of niet inhoudelijk op e-mails. Ik wacht na maanden nog op terug betaling van een retour zending. Nu kan het natuurlijk dat postNL het pakketje is kwijtgeraakt maar gezien de weken vertraging bij het verzenden door verbouwing denk ik wel te weten waar dit misgaat. Ergste vind ik dat dit roken.nl niet (inhoudelijk) reageert. Zelfs niet als je een klacht indient, terwijl zij zelf stellen dat klachten binnen 14 dagen worden afgehandeld.
Wat een waardeloze zaak.
-Telefonisch niet te bereiken.
-beantwoorden mail zeer traag
-lezen de mail niet goed waardoor er een oeverloze communicatie volgt.
-leveren producten niet compleet uit en betalen het teveel betaalde niet terug.
Gewoon nooit meer kopen.
Ze hebben het gewoon "te druk" om de telefoon op te nemen pfff
maar leveren wel:
Speciale BH's https://ahhbrabh.nl/contact/
tuinslangen https://tuinslangkopen.nl/contact/
panty's https://pantykopen.nl/contact/
Fakkels https://fakkelkopen.nl/contact/
En je kan er ook nog een autoruit laten repareren. https://autoruit-repareren.nl/contact/
En dat allemaal op 1 adres PFFFFF
Begin juli een bestelling retour gedaan van coils, deze waren door mij zelf verkeerd besteld.
Via post nl retour gestuurd met het formulier van hun website wat noodzakelijk is voor een correcte afhandeling.
Track en Trace van het versturen en de aflevering in Emmen zijn in mijn bezit.
Het is nu september en dit is nog steeds niet afgehandeld door roken.nl
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, op mails krijg je geen reacties.
Levertijden van bestellingen duren weken, de uitspraak niet op voorraad wordt veel gebruikt, dit terwijl de website hier geen vermelding over geeft.
Ik ben mijn geld kwijt en verwacht niet dat ik dit nog krijg.
Ik raad een ieder aan geen zaken te doen met dit bedrijf, het zijn oplichters die alleen maar liegen en bedriegen.
Tijmen van den Nagel
Bakkeveen