Roken.nl5 ervaringen

NFM
08-02-2021

Misleidende info op websute

Deze website meldt op zijn homepage dat alle bestellingen boven de 20 euro gratis zijn . NIET dus! had voor 67 euro besteld en bij het afrekeningen zag ik opeens 7.95 euro aan verzendkosten verschijnen. ook de vermelde betaalmogelijkheden kloppen niet: je kan bv niet betalen met PayPal of creditcard terwijl ze dat zowel op de homepage als op hun service pagina vermelden. heb dus maar niet besteld. Gaf me geen goed gevoel! Als je al moet liegen en bedriegen voor de klant heeft besteld, dat belooft weinig goeds!

Ria
03-02-2021

Snelle levering maar dan

Ik heb mijn bestelling netjes binnen gekregen en zou betalen via afterpay.,nooit problemen mee gehad.na bijna 2 weken nog geen betalingsverzoek gehad toen betaald aan roken.nl, toen kwam afterpay alsnog met een verzoek om te betalen dit moest ik meteen doen anders zou een boete volgen dit heb ik dus ook betaald.ik heb telefonisch geprobeerd ze nemen niet op ,heb mails gestuurd heb de kopieën naar hun gestuurd zodat ze konden zien dat ik dubbel betaald heb .na heel veel mails hebben ze toegezegd dat ze het bedrag via afterpay zouden crediteren en ze zouden het dossier sluiten.we zijn nu 14 dagen verder maar geen geld terug.conclusie koop niet bij roken.nl puur bedrog

Tamara
19-01-2021

1 is al teveel

Ben helaas opgelicht. Spullen zijn niet compleet geleverd. Er is geen contact met ze te krijgen. Bestel hier niet, want al er iets fout gaat hoor je niks meer van ze

Dave
16-07-2020

Reviews verwijderen voor klachtoplossing

Stuurde een clearomizer terug omdat deze lekte, volgens roken.nl was dat niet zo en word het zonder overleg teruggestuurd.
Met een hele domme beredenering erbij, de clearomizer zou lekker omdat ik er geen coil in had gedraaid.
Zonder enige discussie of overleg vind ik het hele slechte service.
Als ik hierop reageer, krijg ik 3 dagen later een standaard antwoord terug.
Ben al overgestapt naar een ander webshop, totaal niet behulpzaam.

Update:
Roken.nl heeft me een restitutie aangeboden op de voorwaarde dat ik alle reviews verwijder, wat ik al raar vind.
Ik heb ze aangegeven dat ik dit zou doen nadat alles afgehandeld was.
Zelfs aangegeven dat ik de review zou aanpassen naar positief.
Helaas zijn ze het hier niet mee eens.
Het is sowieso een rare eis te stellen om reviews te verwijderen tbv een klacht oplossing.
Ik zou deze shop vermijden

"Klacht? Geen zorgen!

GEEN ZORGEN! Wij gaan uw klacht of ontevredenheid hoe dan ook oplossen. Dat is de service van Roken.nl"
Dit is niet waar dus

Mike
10-05-2018

Top bedrijf! Bestel er al jaren

Roken.nl heeft een zeer ruim assortiment en zijn goedkoop! Ik bestel sinds 2015 vrijwel maandelijks producten en heb nog nooit problemen gehad. Mooie is ook dat verzending gratis is ookal bestel je iets voor een paar euro.

Ga zo door! Groet Mike

Welk cijfer geef jij Roken.nl?