Stephankramer.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden20232022
Marielle
12-07-2024

Zeer slechte ervaring.

Huis gekocht, stephan was hiervan de makelaar.

Mooie website en mooie praatjes. Ik geloof oprecht dat hij goed is voor de verkoop van een huis, hij verkocht ons een huis waarvan binnen een half jaar het dak aan alle kanten lekte en het riool kapot ging. Enorme kostenpost gemaakt terwijl dit mooi weg gewerkt was (voor ons als koper leek het alsof iets opnieuw gemaakt was).

Dit waren overigens maar een klein topje van de ijsberg van alles wat er binnen 1/1.5 jaar kapot ging.

Hij doet zich voor alsof bouwkundig alles perfect in orde is, hier heeft hij ook perfect advies gekregen hoe je dit zo lang mogelijk kan weg werken.

Mijn advies, ga nooit samenwerken met deze makelaar.

Yvonne
19-05-2024

Geïnteresseerd, betrokken en heel deskundig in advies. Prettig benaderbaar.

Goede kijk op bouwkundige staat van het huis.

Blij dat we Stephan inschakelden. met een goed gevoel het ouderlijk huis verkocht!

11-06-2022

Correct en realistisch, betrouwbaar en eerlijk.

Beslist geen snelle jongen die alleen maar Euros ziet.

Goed verzorgde website, mooie map en uitstekende support.

Interieur designster, professionele fotograaf, oog voor details zorgde voor een uitstekende presentatie en verkoop van ons huis.

Victoire
30-01-2021

Deskundig en betrokken

Zowel bij de verkoop van ons huis als de aankoop van het nieuwe appartement hebben wij Stephan leren kennen als een zeer deskundige en betrokken makelaar. Voor zijn ondersteuning zijn wij hem zeer erkentelijk. Wij kunnen hem dan ook van harte aanbevelen.