Xlcasa.nl6 ervaringen

AB
26-10-2018

Slechte ervaring

Ik zou deze makelaar niet aanbevelen. Veel fouten gemaakt met plaatsing huiz op Funda.nl, daarna vriendelijk gevraagd om te wijzigen maar deden erg moeilijk en waren niet vriendelijk in communicatie. Zelf met oplossingen moeten komen om huis te verkopen want zitten er zelf niet achteraan eenmaal de opdracht getekend is.

Michel
04-10-2018

Wie weet er meer over jou woning dan jezelf?!

Vragen over buren, buurt etc Vela zaken die jij beter weet dan de makelaar. De juridische zaken laat je over aan de makelaar Een hele mooie combi, en fantastische supportt!

M. vd Bunt
10-04-2015

Xlcasa is erg voordelig en ze geven snel antwoord op vragen.

Na verschillende makelaars over de vloer te hebben gehad en hier en daar offertes te hebben opgevraagd, uiteindelijk voor XLcasa gekozen. Valt helemaal niet tegen, gewoon snel antwoord gehad op mijn vragen zelfs avonds laat. De presentatie op Funda ziet er goed uit, kan niet anders zeggen. Nog geen bezichtigingen gehad maar het staat ook pas een week op Funda.

Jaap
08-04-2015

Probleem gehad met het uploaden van de fotos maar het is wel opgelost.

wij hebben ons huis goed kunnen verkopen met xlcasa,

Ronald
08-04-2015

Verrassend eenvoudig en uitstekende service

Ons huis verkopen via Internet waarom niet eigenlijk? proberen dus.

Na een uitgebreid telefoongesprek kregen we er een goed gevoel over. Wij hebben de afgelopen 3 weken 3 serieuze "kijkers" over de vloer gehad. We hebben er goede hoop op dat ons huis voor de zomer verkocht is.

Minnie van Soelen

Snel verkocht

Wij hebben ons huis goed kunnen verkopen met xlcasa, hoewel het eerste contact een beetje kort was, werden we daarna goed geholpen.

Welk cijfer geef jij Xlcasa.nl?