Tandartswereld.nl reviews

7.0
PeriodeLaatste 12 maanden2023
Bodyshop
04-04-2024

Uitstekende winkel, tandartswereld blijkt te goedkoopste te zijn. Had dezelfde dag mijn bestelling nog ontvangen. De volgende keer zou ik zo weer bij Tandartswereld kopen.

Xander
13-11-2023

Het bestellen van het product gaat prima, maar als er iets mis mee is, heb je een probleem: tandartswereld.nl biedt geen service maar volstaat met een verwijzing naar de website van de fabrikant. Reparatie duurt lang en lost het probleem niet op: als het vervangend product nog steeds of wederom defect is, krijg je keer op keer de mededeling "stuur maar naar de fabrikant voor reparatie", ook al is inmiddels gebleken dat daarmee het probleem niet verholpen wordt. Doe jezelf een plezier en koop hier niet.

Volkan
18-02-2020

Voordelige Oral-B opzetborstels gekocht en snel geleverd!

Na wat zoeken op het internet kwam ik tandartswereld.nl tegen. Zag gelijk een scherpe prijs van € 29,95 voor 12 opzetborstels van Oral-B. Heb de Oral-B Cross Action opzetborstels gekocht.

Bestelling geplaatst rond 16.30u en tandartswereld.nl heeft het dezelfde dag nog verstuurd! Bij ontvangst was alles in orde en het was precies wat ik verwachte van het product. Geleverd in originele verpakking precies zoals het op de website was vermeld. Sneller geleverd dan ik had verwacht, dat is nog eens service.