Voordeligetandenborstels.nl103 ervaringen

Jaap
13-11-2018

Uitstekende service

Fijn kunnen poesten met de borstels tot nu toe

John
12-11-2018

Goede borstels

Snel ontvangen geen opmerking

Aangelaah
Deze klacht is opgelost
09-11-2018

Opgelicht

Heel gemakkelijk een setje tandenborstels besteld maar niet geleverd gekregen. Inmiddels 3x gemaild maar zonder resultaat. Ik heb geen reactie ontvangen en ook geen tandenborstels. Niet daar bestellen dus want je bent je geld kwijt zonder er iets voor terug te krijgen.

Stephanie
08-11-2018

Geen contact

2 weken geleden tandenborstels besteld. Bleken niet te passen. Sindsdien geprobeerd contact te maken voor retourzending. Is tot op heden niet gelukt. Meerdere keren gemaild maar geen reactie. Goedkoop duurkoop?

Tim
29-08-2018

Prima borstels, netzo goed als origineel

Ik was zat van al die bla bla rond die dure borstels. Deze borstels zijn netzo goed maar meer dan 20 euro goedkoper.

Alida
01-07-2018

Aanrader!

Prima webshop. Scheelt me toch mooi een paar tientjes op jaarbasis.

Jennie
29-05-2018

Duimpie omhoog

Hele gezin poetst al meer dan een jaar voordelig en naar volle tevredenheid

Pearl
22-05-2018

Dik tevreden

Altijd op tijd bezorgd en lekker goedkoop

Misha
08-05-2018

Goede webshop

Keurig geholpen door Vivien van de klantenservice over of de Oral-B borstels passen op mijn toestel. Blijken te passen. Binnen een dag in huis. Bedankt http://voordeligetandenborstels.nl

Janet
27-04-2018

Goede klantenservice. Op tijd bezorgd en fijne opzetborstrls

Goede klantenservice. Op tijd bezorgd en fijne opzetborstels

Gerrit
24-04-2018

Tevreden

Gisteren besteld. Vandaag in huis. Goed verpakt. Goed product

Pepijn
23-03-2018

Leuke webwinkel

X aantal keer gekocht de laatste jaren. Altijd op tijd bezorgd en fijne borstels.

Lulu
10-03-2018

Goede tandenborstels

Erg tevreden met de opzetborstels van https://www.voordeligetandenborstels.nl Ze gaan lang mee en liggen fijn in de mond. Netjes op tijd bezorgd.

Peter paul
05-03-2018

Blije klant

Trouwe klant. Prima bedrijf.

Philipine
04-03-2018

Zeer fijne opzetborstels

Ik gebruik deze borstels nu ruim een jaar en vind ze eigenlijk beter dan de originele. De haartjes zijn beter en ik heb minder last van tandplak.

Isa
22-02-2018

Goede webwinkel, aanbeveling.

Goede opzetborstels. Op mijn werk (tandartsenpraktijk) kopen we ze hier ook.

Janneke
20-02-2018

♡:) poetsen is een Feestje:)♡

Vandaag de tandenborsteltjes voor de kids ontvangen.nieuw in de webwinkel en helemaal blij mee! Klein feestje voor de kids zo vlak voor het slapen :p

Annet
19-02-2018

Fan van dit bedrijf

Ik wordt elke keer weer vrolijk als ik hier bestel. Goed product, vriendelijk prijsje en altijd snel in huis.

Gerard
05-02-2018

Aanrader!

Vandaag ontvangen. Gisteren besteld. De opzetborstels zijn goed als altijd. Kan ze niet goedkoper vinden :)

Renske
04-02-2018

Heel tevreden

Heel tevreden met de bestelde opzetborstels. Netjes op tijd in de brievenbus. Tot de volgende keer.

Meer Voordeligetandenborstels.nl reviews
Welk cijfer geef jij Voordeligetandenborstels.nl?