Voordeligetandenborstels.nl reviews

6.9
Erwin
20-03-2024

Nadat een zending via post.NL nooit is aangekomen, heeft de webshob een paar dagen later onze bestelling gratis opnieuw gestuurd. Deze is wel aangekomen. "n mooi gebaar van coulance.

erwin

19-03-2024

Afwikkeling ok, compensatie vanwege ongemak ok, maar nog steeds adverteren met levering volgende dag terwijl ik 4-5 weken heb moeten wachten.

Tandenborstels besteld en geleverd, alleen van het verkeerde merk. Op reacties via mail en retourticket wordt niet gereageerd na dik twee weken. Niet bij bestellen!

Maria
25-02-2024

Netjes opgelost

Betaald, niks ontvangen. Scam! Mooie reviews zijn vast van mensen van de website zelf, dit klopt niet

Ingrid
20-07-2023

Ook bij mij nu afgeleverd + extra setje.

Toch nog goed gekomen.

Cj
19-07-2023

Een tien als het gelijk goed ging maar 8 is zeker goed Probleem opgelost en netjes de borstels binnen plus een pakje extra voor de vertraging

Na een week nog mijn borstels niet ontvangen

Drie maal gemaild en niemand mailt terug

Dus .een nep site of gaan ze nog iets doen

Bianca
18-07-2023

Heb nog steeds na meer dan een week mijn bestelling niet ontvangen, wordt totaal niet op mails gereageerd.

Koop hier niet!

Rosanne
16-07-2023

Ik heb het inmiddels ontvangen, prima opgelost met een set van 4 extra, er bleek een grote partij breuk te zijn waardoor een x aantal orders niet uitgestuurd zijn, is inmiddels nu opgelost. De mail zat in mijn spam.

Herman
14-07-2023

Twee weken geleden een bestelling gedaan, direct betaald. Kreeg dezelfde dag een email dat mijn bestelling was verstuurd. Tot op de dag van vandaag geen levering. Een paar keer emails gestuurd, maar geen enkele reactie. Hier niet bestellen, is waarschijnlijk een scam.

Annemarie
14-07-2023

Bestelling niet gekregen en op mails word er niet gereageerd.

Je bent gewoon je geld kwijt

Sabrina
14-07-2023

Heb besteld, na 10 dagen nog steeds niets ontvangen, krijg geen reactie op de mail. Dus kan denk ik fluiten naar mijn borstels

Chantal
22-02-2022

Snel geleverd binnen 1 werkdag.

VanLoo
17-02-2022

Fijn afgehandeld, vermissing van poststuk, gemaild met oplossing en nazending gezonden, gisteren ontvangen erg tevreden.

Loek
16-02-2022

Ik ben er niet gerust dat mijn tandenborstels nog komen. Na een mail dat waarschijnlijk post.nl de borstels na het buitenland had gestuurd de nieuwe zending uiterlijk woensdag bezorgd had moeten worden.

Tot nu toe nog niets gezien

Mik
15-02-2022

Toen ik in de voorwaarde zag, dat ze al een excuus maakten, over een eventuele vertraagde levering heb ik het er toch maar op gewaagd. Nu een week verder en nog steeds niets mogen ontvangen, er wordt gezegd dat het pakketje waarschijnlijk naar een ander land is gestuurd. Heel speciaal, ik wacht het af.

14-10-2021

Het brievenbuspakket met opzetborstels was door PostNL niet bezorgd terwijl ze het wel ontvangen hadden. PostNL kon niets voor mij doen. Na mijn bericht hierover aan voordeligetandenborstels.nl hebben zij, ondanks dat de schuld niet bij hen lag, direct een nieuw pakket gratis naar mij gestuurd!

100% uitstekende service!

Aaltje
13-09-2021

Super

Ik poets al jaren met deze borstels.Super kwaliteit en zeer goedkoop.

Meijke
03-06-2021

4 opzetborstels geschikt voor Philips sonicare

Topproduct voor een prima prijs, echt een aanrader! Mn tanden voelen echt schoon aan na een poetsbeurt, ondanks dat de borstelhaartjes wat zacht lijken. Als je toe bent aan een nieuwe opzetborstel, is de 2e rij van boven niet meer blauw, maar wit.

Marjo
14-04-2021

Goede kwaliteit

Zeer tevreden met de opzetborstels, poets er nu 4 maand mee en ik heb de 2e erop gedaan zoals geadviseerd, maar eigenlijk was die nog niet af.

Linda
23-07-2020

Voordelig én op tijd geleverd

De recensies verschillen nogal. Toch heb ik de gok gewaagd en een bestelling geplaatst. Binnen 3 werkdagen ontvangen (na 17 uur besteld). De kwaliteit is niet dezelfde als Oral-B, maar prima in relatie tot de prijs die je betaalt.

Nes
05-07-2020

Klacht opgelost

Nadat ik mijn klacht hier heb neergelegd, hebben de medewerkers van voordelige tandenborstels het goed opgepakt en mijn klacht opgelost!

Meer Voordeligetandenborstels.nl reviews