Voordeligetandenborstels.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Lid
Johan
14-10-2021

Het brievenbuspakket met opzetborstels was door PostNL niet bezorgd terwijl ze het wel ontvangen hadden. PostNL kon niets voor mij doen. Na mijn bericht hierover aan voordeligetandenborstels.nl hebben zij, ondanks dat de schuld niet bij hen lag, direct een nieuw pakket gratis naar mij gestuurd!

100% uitstekende service!

Aaltje
13-09-2021

Super

Ik poets al jaren met deze borstels.Super kwaliteit en zeer goedkoop.

Meijke
03-06-2021

4 opzetborstels geschikt voor Philips sonicare

Topproduct voor een prima prijs, echt een aanrader! Mn tanden voelen echt schoon aan na een poetsbeurt, ondanks dat de borstelhaartjes wat zacht lijken. Als je toe bent aan een nieuwe opzetborstel, is de 2e rij van boven niet meer blauw, maar wit.

Marjo
14-04-2021

Goede kwaliteit

Zeer tevreden met de opzetborstels, poets er nu 4 maand mee en ik heb de 2e erop gedaan zoals geadviseerd, maar eigenlijk was die nog niet af.

Rosanne
06-10-2020

Fijne borstels

Ik had ze binnen een dag in huis gebruik ze nu 3 maand denk dat ze eigenlijk langer mee gaan dan het origineel. Geen klachten verder, wist niet wat ik ervan moest verwachten maar zijn goede kwaliteit. Scherp prijs.

Linda
23-07-2020

Voordelig én op tijd geleverd

De recensies verschillen nogal. Toch heb ik de gok gewaagd en een bestelling geplaatst. Binnen 3 werkdagen ontvangen (na 17 uur besteld). De kwaliteit is niet dezelfde als Oral-B, maar prima in relatie tot de prijs die je betaalt.

Nes
05-07-2020

Klacht opgelost

Nadat ik mijn klacht hier heb neergelegd, hebben de medewerkers van voordelige tandenborstels het goed opgepakt en mijn klacht opgelost!

Charlie
30-06-2020

Snelle levering

Maandag de borstels besteld via de site en dinsdag per brievenbus post bij mij binnen gekomen.

voor mij een positieve ervaring ondanks dat er mensen zijn die nog niets ontvangen hebben.

HvdV
17-03-2020

Goede opzetborstels en snelle levering.

Goede opzetborstels en snelle levering.

Helma
20-02-2020

Blij mee

Gisterenmiddag besteld, beetje bang door slechte revieuws, maar zojuist al geleverd, en ben er erg tevreden over. Voor herhaling vatbaar

Martina
10-02-2020
Deze klacht is opgelost

Niets ontvangen, reageert niet op mail, geen contact mogelijk

Bestelling niet ontvangen, 2 keer een mail gestuurd maar geen reactie van Voordeeltandenborstels.nl mogen ontvangen.Achteraf had ik moeten zien dat er geen adres en geen telefoonnr. op de site vermeld staan. Niet betrouwbaar!

Ra
09-02-2020

Geen spullen; geen communicatie

Geen reactie op email, geen producten ontvangen.

Laurens
08-02-2020

Niks ontvangen

4 opzetborstels van sonicare besteld. Na lang wachten nog niks ontvangen. Das pech, geld weg.

Els
29-01-2020

Heel tevreden

Netjes verpakt, op tijd in de bus gekregen. Tandenborstels poetsen erg fijn.

Lorraine
29-01-2020

Gewoon goed

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik gewoon heel tevreden ben over de opzetborstels en levering ervan.

Anita
25-01-2020

Zwaar af te raden webwinkel

Opzetborstels betaald, niet ontvangen. Mail gestuurd werd niet gereageerd. Vervolgens reactie geplaatst. Ik kreeg reactie, mijn klacht werd behandeld. Vervolgens niets meer vernomen. Niet te vertrouwen een webwinkel.

Annemiek
13-01-2020

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen, mail gestuurd en reactie via de site, maar geen reactie.

Aukelien
05-01-2020

Niks ontvangen.Wel betaald!

28 December 4 mini opzetborsteks van sonicare besteld. Nu anderhalf week later nog niks ontvangen. Had er met het bestellen al mijn twijfels bij.! Gewoon geld weggegooid!

Wendy
04-01-2020

Niets ontvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen en er wordt niet gereageerd op mijn mails.

Ik maak een melding bij mijn creditcard maatschappij. Ik vertrouw dit niet.

René
14-11-2019

Prima service, zelfs 4 borsteltjes extra, aanrader deze site.

Bestelde niet geleverd

Bestelling 20194272 is betaald maar wordt niet geleverd. Op e-mail wordt niet op gereageerd

Meer Voordeligetandenborstels.nl reviews