Voordeligetandenborstels.nl reviews

6.9

Charlie
30-06-2020

Snelle levering

Maandag de borstels besteld via de site en dinsdag per brievenbus post bij mij binnen gekomen.

voor mij een positieve ervaring ondanks dat er mensen zijn die nog niets ontvangen hebben.

HvdV
17-03-2020

Goede opzetborstels en snelle levering.

Goede opzetborstels en snelle levering.

Martina
10-02-2020

Niets ontvangen, reageert niet op mail, geen contact mogelijk

Bestelling niet ontvangen, 2 keer een mail gestuurd maar geen reactie van Voordeeltandenborstels.nl mogen ontvangen.Achteraf had ik moeten zien dat er geen adres en geen telefoonnr. op de site vermeld staan. Niet betrouwbaar!

Ra
09-02-2020

Geen spullen; geen communicatie

Geen reactie op email, geen producten ontvangen.

Laurens
08-02-2020

Niks ontvangen

4 opzetborstels van sonicare besteld. Na lang wachten nog niks ontvangen. Das pech, geld weg.

Els
29-01-2020

Heel tevreden

Netjes verpakt, op tijd in de bus gekregen. Tandenborstels poetsen erg fijn.

Lorraine
29-01-2020

Gewoon goed

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik gewoon heel tevreden ben over de opzetborstels en levering ervan.

Anita
25-01-2020

Zwaar af te raden webwinkel

Opzetborstels betaald, niet ontvangen. Mail gestuurd werd niet gereageerd. Vervolgens reactie geplaatst. Ik kreeg reactie, mijn klacht werd behandeld. Vervolgens niets meer vernomen. Niet te vertrouwen een webwinkel.

Annemiek
13-01-2020

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen, mail gestuurd en reactie via de site, maar geen reactie.

Aukelien
05-01-2020

Niks ontvangen.Wel betaald!

28 December 4 mini opzetborsteks van sonicare besteld. Nu anderhalf week later nog niks ontvangen. Had er met het bestellen al mijn twijfels bij.! Gewoon geld weggegooid!

Wendy
04-01-2020

Niets ontvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen en er wordt niet gereageerd op mijn mails.

Ik maak een melding bij mijn creditcard maatschappij. Ik vertrouw dit niet.

René
14-11-2019

Prima service, zelfs 4 borsteltjes extra, aanrader deze site.

Bestelde niet geleverd

Bestelling 20194272 is betaald maar wordt niet geleverd. Op e-mail wordt niet op gereageerd

20-09-2019

Netjes

Product was bij de buren die op vakantie waren afgeleverd, door fout postbode in die brievenbus gedaan. Ze hebben me direct nieuwe zending gestuurd. En later nadat buren terug waren van vakantie het andere pakket laten afhalen.

Fout van postbode trof hun dus geen blaam maar wel zeer netjes opgelost

Jaap
10-07-2019

Prima snel geleverd

Geen verdere op of aanmerkingen

Ken
24-06-2019

Afraden zaken doen met dit bedrijf

Opzetborstels besteld en nog steedsniet ontvangen.Krijg ook het gevoel dat ik voor de gek gehouden wordt.

21-03-2019

Super service

Wat een enorme goede en snelle service!

Er wordt snel En adequaat gereageerd op de mail.

En ook nog een een stuk goedkoper dan waar ook.

Echt een aanrader

Gr.Rob

Stephanie
08-11-2018

Geen contact

2 weken geleden tandenborstels besteld. Bleken niet te passen. Sindsdien geprobeerd contact te maken voor retourzending. Is tot op heden niet gelukt. Meerdere keren gemaild maar geen reactie. Goedkoop duurkoop?

Tim
29-08-2018

Prima borstels, netzo goed als origineel

Ik was zat van al die bla bla rond die dure borstels. Deze borstels zijn netzo goed maar meer dan 20 euro goedkoper.

Alida
01-07-2018

Aanrader!

Prima webshop. Scheelt me toch mooi een paar tientjes op jaarbasis.

Jennie
29-05-2018

Duimpie omhoog

Hele gezin poetst al meer dan een jaar voordelig en naar volle tevredenheid