Voordeligetandenborstels.nl reviews

6.9

Menke
11-11-2016

Gebruik gemaakt van leuke aanbieding

Ik heb net weer besteld en ze ontvangen binnen een dag met de 2+1 gratis actie voor trouwe klanten was ik nog iets goedkoper uit dan eerder. Borstels zijn spot goedkoop, poetsen fijn, niks mis mee doet wat het doen moet.

Joost_de_bakker32
03-08-2016

Ze zijn binnen blij verrast

Ik ben verrast, op eerste blik goed werkende borstels, ik had gebruik gemaakt van de kortingsactie bij 16 of meer opzetborstels met kortingscode XT2549 kreeg je 25% Korting, dit bevalt me goed misschien bestel ik nog wel 16 bij loopt volgens mij nog tot half augustus.

Wendy
03-08-2016

Snel geleverd en poetsen lekker

Binnen 24 uur gelever en zeer fijn in gebruik, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, ook al hoef je er niet voor thuis te blijven toch fijn!

En 3 a 4x zo goedkoop.

Dikke 10+

20-07-2016

Na 4 weken niks ontvangen

Via de website van voordelige tandenborstels sonicare opzetborstels besteld. Met Marcha van klantenservice e-mail contact gehad. Tweemaal zouden er borstels zijn opgestuurd maar niks ontvangen. Toen met een track en tracé maar de code werkt niet en kan ik niet volgen. Dus ook weer niks ontvangen. Volgens mij gewoon oplichterij. Mvg, Bart

Vered
10-05-2016

Do not buy from this site!

I paid three weeks ago, the product did not arrive. I sent email - no reply. There is no telephone number for contact. DO NOT USE this website to buy tooth brushes.

Nico.
08-04-2016

Nog steeds niets ontvangen.

14-03-2016 08.14 betaald de tanden borstels nog steeds niet ontvangen 08-04-2016.

Rosa
09-02-2016

Super aanbieding

Gisteren besteld om 5 uur en om vanmorgen al in de brievenbus. Zeer goed, geen verzendkosten. Prima prijs borstels poetsen goed.

Isabellechevos1973
17-12-2015

Netjes en snel geleverd

Geen op of aanmerkingen

Marielou
14-12-2015

Aanvulling

Ik heb overigens nu wel een pakje gekregen van Voordeligetandenborstels.nl met opzetborstels na dreigementen van mijn kant om stappen te ondernemen, maar ik weet niet of ik ze zelfs maar durf te gebruiken: ze blijken van Mascot Online B.V. te zijn en op internet zie je ervaringen van mensen bij wie die borstels in de mond kapot zijn gegaan! Allemaal erg schimmig; ook de prijs is zeer variabel.

Ik ga er voorzichtig eentje proberen, misschien.

Gert
10-12-2015

Goede ervaring

Ik had ook mijn bedenkingen.

Op 27.11.2015 4 Opzetborstels voor Philips Sonicare ® elektrische tandenborstels voor €5,95 besteld.

Op 2.12.2015 8 opzetborstels ontvangen. Gelijk getest en werken prima.

Dus ik heb een hele positieve ervaring.

Niels
10-12-2015

Verkeerde levering en geen reactie

Hallo

Een week of 2 geleden kwam ik via Google in aanraking met deze aanbieder van voordelige opzetborstels. Natuurlijk (achteraf ) te mooi om waar te zijn. Mijn bestelling gedaan en deze werd geleverd. Nou dat kon niet beter, dacht ik. Het pakket open gemaakt en daar zitten de verkeerde borstels in, namelijk die van Philips en geen oral b. De factuur erbij gepakt en ja echt oral b borstels besteld. Inmiddels jullie ervaringen gelezen heb ik via de site afgelopen zaterdag een bericht gestuurd naar de leverancier. Er zou binnen 48 uur geantwoord worden, zoals verwacht geen reactie. Gisteren nog een mail gestuurd, zoals verwacht weer niks. Ook dit is oplichting en zal tot volgende week afwachten en daarna stappen gaan ondernemen.

Hopelijk wordt alles op een goede manier opgelost maar ik ben er bang voor....

Niels

JZL
02-12-2015

Oplichters !

geen enkele reaktie op mijn mails, geen borstels ontvangen

Rasha
01-12-2015

Snel/goede borstels

Gisteren besteld om 6 uur, vandaag om 11 uur in de bus, erg goed! Gratis verzending op een bedrag van 5 Euro is echt ongelooflijk, dat zie je nergens! Ook niet bij bol.com

Erwin
29-11-2015

Wel betaald niets ontvangen, website reageert niet op vragen

bestelling geplaatst op de 8e, na een week niets gehoord te hebben eindelijk een email gekregen dat de bestellingen verzonden zou zijn. Na twee weken nog niets in huis en contact gezocht via email maar krijg nooit een reactie. Deze website incaseert gewoon het geld en levert niet uit. Neppers!

Tanja
26-11-2015

Ontvangen, prima borstels

Vandaag ontvangen, dacht even genept te zijn ivm lage prijs, maar ze lijken me prima. Goed verpakt.

Martine Huizinga
25-11-2015

Ik heb ze ontvangen vandaag

Ik had van de week gevraagd waar mijn bestelling bleef, maar blijkt dat een grote partij post kwijt is (honderden), ze proberen alles deze week nog op te lossen, ik heb ze nu ontvangen hoop de rest van jullie ook, lijkt me klein bedrijfje en loopt ze een beetje over de schoenen heen volgens mij alle mailtjes waar hun zending blijft.

Borstels lijken me prima tot zover!

Julia
23-11-2015

Niet ontvangen

7 november besteld en betaald. Nog steeds niets ontvangen. Zoals vele hebben geschreven. Oplichters. Niet bestellen dus. En inderdaad geen reactie op mails.

Corrina
22-11-2015

Opgelicht?

Ook bij mij is er niets geleverd, wel mails ontvangen, maar ja, daar kan je niet mee tandenpoetsen.

Heb nog wel een mail gestuurd, nog een sprankje hoop over.

Klaas
21-11-2015

Oplichting,

Betaald, bevestigingsmailtjes gekregen maar er is niets geleverd. Via de site verschillende keren opheldering gevraagd, er zou een reactie komen binnen 48 uur. Het enige wat volgde was radiostilte.

K. van Alphen
19-11-2015

Zeer slecht! Nemen niet eens de moeite om te reageren op meerdere mails!

Van de 8 borsteltjes werkte er 4 niet!

Mechanisme kapot waardoor hij niet beweegt/draaid

Jammer dat ze niet reageren op mail zodat er een oplossing gezocht kon worden!

Waarschijnlijk hebben ze geen vertrouwen in hun eigen product.

Waren niet duur maar zijn ook SLECHT van kwaliteit.