Voordeligetandenborstels.nl reviews

6.9

15-01-2018

Prima

Prijs/kwaliteit voor oralb is gewoon goed ik zie helemaal geen verschil met oralb echten

Frederik
15-01-2018

Fijne opzetborstels Oral-B

Ik ben meer dan tevreden met mijn aankoop, fijn in de mond liggende borstels, geen irritatie en erg fijn voor het tandvlees

Jacque
10-01-2018

Prima borstels, mooi goedkoop

Uitstekende borstels, scheelt me mooi wat centjes

Inge
10-01-2018

LOL :)

Serieus goed, kneiterbeste borstels

Wim Pol
08-01-2018

Snelle levering

Snel geleverd poets nu een paar dagen ermee , kan nog weinig zeggen over kwaliteit maar lijken goed

Steijn
05-01-2018

Zeer content

Content met borstels, propere kwaliteit

Megan
29-12-2017

:) :)

Hele fijne borstels :):)

Megan
27-12-2017

Wauw, geweldig!

Hele goede opzetborstels voor de Oral-B. Niet die rotsooi van andere aanbieders, eigen merk van hun. Ik kan niet anders zeggen dan chapeau en wat een besparing.

Margot

Zeer goede prijs/kwaliteit

Gebruik ze nu een paar jaar en ik kan niet anders zeggen dan dat ze uitstekend bevallen, prijs kwaliteit verhouding is erg goed, ik kan niet benoemen wat er nu verkeerd aan is. Ga zo door! Komen na wat ze beloven, en ik heb een keer eerder bij ze besteld had toen een vraagje en reactie op mail was binnen 15 minuten. Erg goed. Deze zijn net zo goed als Oral-B origineel.

Cintya

Beste opzetborstels

Erg voordelig en erg goed mn man gebruikt oralb en ik Philips erg goed en snel verstuurd goed verpakt heel goed

Beste opzetborstels

Beste opzetborstels die ik tot nu toe heb kunnen vinden, me vrouw gebruikt phili0s ik oralb maar echt perfect geen Chinese meuk heel goed in gebruik en zeer voordelig

25-12-2017

Gewoon goed!

Gewoon goed! Niks mis mee, had ze binnen dag nette envelop eromheen. Hoef er niet voor thuis te blijven, erg handig zo!

Joost
19-12-2017

Uitstekend!

Geen op of aanmerkingen! Netjes en goed verpakt :) Snel in de bus en poetsen net zoals de originele Oral-B. Mijn man heeft Philips die ga ik nog bestellen laat ik nog weten of ze bevallen.

Wichert
30-11-2017

Betreft levering opzetborstels oral-b

In eerste instantie geen levering na 3 dagen hierover een mail verstuurd. reden: bij post.nl gaat vaker zaken niet juist. Opnieuw pakket aan mij verstuurd deze is wel ontvangen. goede service van voordeligetandenborstels.nl Wel jammer dat dit zo moest gaan.

Suleyman
22-11-2017

Opzetborstels

15-11-2017 opzetborstels besteld en 16-11-2017 een mail gehad dat het verzonden was. Naar vele negatieve reviews gelezen te hebben over het bedrijf, en het inmiddels 1 week geleden is dacht ik eerste instantie ben ik ook opgelicht? Maar nee vandaag lag het in de brievenbus.

Duurke
29-10-2017

Fijne opzetborstels voor Philips

Veranderd van Oral-B naar Philips Sonicare op aanraden van tandarts. Oralb bestelde ik ook altijd hier dus ook weer Philips besteld en zeer tevreden snel geleverd.

Aafke
20-10-2017

Prima

Via mail wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, betaling levering. Prima kwaliteit, snelle levering.

Lieuwe
04-10-2017

Goed en goedkoop

Uitstekende borstels voor veel minder geld dan de originele

Josefien
28-06-2017

Goede opzetborstels

Erg goede opzetstukjes, snel geleverd.

03-06-2017

Top! Snel geleverd! Erg goede borstels, niet die Chinese troep!