Voordeligetandenborstels.nl reviews

6.9

Anneke
23-08-2015

Slecht, onbetrouwbaar

Met je geld aannemen zijn ze super snel, maar daarna blijft het erg stil, geen reactie op de mail's, geen reactie bij de brievenbus , dat ze geleverd zijn. Ook na gebeld te hebben , wazige antwoorden ect .

Jammer , maar koop er niet mensen , ja ook wij hebben het gedaan, en goedkoop is niet altijd voordeliger .

Dit bedrijf zou geen bestandsrecht meer mogen hebben....

A. Hendrix
16-08-2015

Slecht!

Na bestelling direct betaald. Helaas geen levering en ook geen reactie op verschillende mails. Ongelofelijk dat dit bedrijf nog mag adverteren.

Marieke
13-08-2015

Geen reactie

De bestelling wil ik retourneren maar ik krijg geen enkele reactie op het formulier via de website en het mailadres. Onderstaand nummer gebeld maar er wordt niet opgenomen!

Mieke
03-08-2015

Prima borstels na 3 dagen ontvangen

Na 3 dagen ontvangen, 8 pack opzetborstels ontvangen geen klachten tot dusver. Heb ze nu 10 dagen.

Wijnanda van der Gragt
03-08-2015

Tandenborstels worden niet geleverd

Tot op heden heb ik de bestelde tandenborstels nog steeds niet gekregen. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen dat de borstels verstuurd zouden zijn. Ondertussen is dat een week of drie geleden. Ik heb een mail hierover gestuurd (het enige, maar helaas eenzijdige contact), maar krijg geen reactie. Ik zou niemand aanraden hier tandenborstels aan te schaffen.

Marco Matheron
02-08-2015

ON Voordeligetandenborstels.nl

Als vervolg op mijn voorgaande reactie wil ik melden dat ik eindelijk mijn bestelling geleverd heb gekregen.

Hiervoor heb ik wel enige doorzettingsvermogen moeten hebben.

Ik heb op het bij de Kamer van Koophandel bekende telefoonnummer 06-46433458 een aantal maal de voicemail ingesproken. Op terugbel verzoeken is niet gereageerd. Ik heb E-Mails verstuurd naar Info@voordeligetandenborstels.nl waarop NIET is gereageerd. Ik heb gebeld naar het telefoonnummer op het bedrijfsadres Wilderhofsterweg 4 I.C. 0596-533522. Na drie keer bellen eindelijk een wat oudere dame aan de lijn gekregen die van niets weet maar een terugbel bericht zou doorgeven. Aanvankelijk is daar niet op gereageerd. 's avonds half 10 maar weer gebeld, en te horen gekregen dat ik een e-mail zou hebben ontvangen (Niet dus!) dat de tandenborstels zouden zijn verstuurd. Met het voordeel van de twijfel het daar maar bij gelaten en wel aangegeven dat als het e-mailtje niet in mijn mailbox krijg ik haar maar weer ga bellen. Een uur later het bericht toch ontvangen. Zaterdag 01-08-2015 een enveloppe in de bus met de bestelling, HOERA! Ik zal in een later review aangeven hoe de kwaliteit van de ontvangen borstels is.

01-08-2015

Niet geleverd en geen reactie

In mijn account blijft staan niet betaald. Terwijl wij weldegelijk betaald hebben. Er wordt niet gereageerd op e-mails.

Sylvia
24-07-2015

Slechte tandenborstels

Goedkoop is inderdaad duurkoop. Haren staan na een paar maal poetsen al helemaal plat. Mijn klacht geventileerd, maar nog geen reactie. Mijn advies: niet kopen bij deze club.

AV
23-07-2015

Zeer slechte kwaliteit

Allereerst liet de levering langer op zich wachten dan gemeld.

Na 2 dagen de tanden te hebben gepoetst met deze borstel stonden de haren al helemaal plat.... terwijl wij met een originele oral B tandenborstel enkele maanden doen. Goedkoop betekent in dit geval dus duurkoop...

Ik hen een mail verzonden naar voordeligetandenborstels.nl met de vraag dat ik mijn geld terug wil..... zal me benieuwen...

Ray van der Heij
19-07-2015

Uiteindelijk toch geleverd, na slechte review.

Of het toeval is... maar nadat ik hier en elders on-line een slechte review achter liet kwamen de borstels alsnog (veeeels te laat) binnen.

Eind goed al goed, maar toch een bittere nasmaak van deze tandenborstels.

Ray van der Heij
10-07-2015

Oplichting, wordt gewoon niet geleverd.

Zelfde als de andere review hier. Besteld, zogenaamd verstuurd, gerapporteerd en nooit meer iets van gehoord.

F.Hooijer
09-07-2015

Besteld, betaald, maar nooit geleverd, geen reactie leverancier

Zou nooit meer iets bestellen bij voordeligetandenborstels.nl

Bestelling geplaatst voor setje van 8 opzetborsteltjes, betaald, bericht ontvangen dat zending geleverd gaat worden, echter nooit ontvangen.

2x bericht gestuurd.

Op mijn 2 berichten krijg ik alleen direct automatisch bericht terug dat de binnen 48 uur een antwoord krijgt.

Nou die moet ik nog steeds krijgen, net als mijn betaalde set opzet tandenborstels........

Bellen naar dit bedrijf is niet mogelijk, geen telefoonnummer te vinden.

Je bent dus gewoon je geld kwijt.