Voordeligetandenborstels.nl reviews

6.9

Pearl
22-05-2018

Dik tevreden

Altijd op tijd bezorgd en lekker goedkoop

Misha
08-05-2018

Goede webshop

Keurig geholpen door Vivien van de klantenservice over of de Oral-B borstels passen op mijn toestel. Blijken te passen. Binnen een dag in huis. Bedankt http://voordeligetandenborstels.nl

Janet
27-04-2018

Goede klantenservice. Op tijd bezorgd en fijne opzetborstrls

Goede klantenservice. Op tijd bezorgd en fijne opzetborstels

Gerrit
24-04-2018

Tevreden

Gisteren besteld. Vandaag in huis. Goed verpakt. Goed product

Pepijn
23-03-2018

Leuke webwinkel

X aantal keer gekocht de laatste jaren. Altijd op tijd bezorgd en fijne borstels.

Lulu
10-03-2018

Goede tandenborstels

Erg tevreden met de opzetborstels van https://www.voordeligetandenborstels.nl Ze gaan lang mee en liggen fijn in de mond. Netjes op tijd bezorgd.

Peter paul
05-03-2018

Blije klant

Trouwe klant. Prima bedrijf.

Philipine
04-03-2018

Zeer fijne opzetborstels

Ik gebruik deze borstels nu ruim een jaar en vind ze eigenlijk beter dan de originele. De haartjes zijn beter en ik heb minder last van tandplak.

Isa
22-02-2018

Goede webwinkel, aanbeveling.

Goede opzetborstels. Op mijn werk (tandartsenpraktijk) kopen we ze hier ook.

Janneke
20-02-2018

♡:) poetsen is een Feestje:)♡

Vandaag de tandenborsteltjes voor de kids ontvangen.nieuw in de webwinkel en helemaal blij mee! Klein feestje voor de kids zo vlak voor het slapen :p

Annet
19-02-2018

Fan van dit bedrijf

Ik wordt elke keer weer vrolijk als ik hier bestel. Goed product, vriendelijk prijsje en altijd snel in huis.

05-02-2018

Aanrader!

Vandaag ontvangen. Gisteren besteld. De opzetborstels zijn goed als altijd. Kan ze niet goedkoper vinden :)

Renske
04-02-2018

Heel tevreden

Heel tevreden met de bestelde opzetborstels. Netjes op tijd in de brievenbus. Tot de volgende keer.

Nathalie
02-02-2018

10 punten webwinkel

5 kinderen van goede tandenborstels voorzien was altijd een dure aangelegenheid. Scheelt me nu een smak geld. Blij deze webwinkel te hebben ontdekt.

Linda
29-01-2018

Snel en goed

Mijn bestelling was binnen een dag verzonden. Netjes verpakt en ik gebruik ze nu een week en het borsteltje werkt prima. Ik ben erg tevreden.

Bert heuvelman
28-01-2018

Zoals altijd tevreden

Al enige tijd klant. Altijd prima in orde. Goede opzetborstels tegen bodemprijzen.

Annegien
27-01-2018

Uitstekend

Netjes (gratis) binnen 24 uur geleverd. Tandenborstels zijn goed en goedkoop. Wat wil je nog meer. Goede tip van buuf.

Ferry
26-01-2018

Blij met de bestelde producten

Keurig op tijd geleverd. Goede borstels. Dikke 10

Wouter
25-01-2018

Top shop

Ik was niet zeker of de oral-b borstels zouden passen op mijn (oude) elektrische tandenborstel. Keurig geholpen door hun klantenservice en bleken gewoon te passen. Top borsteltjes, top shopje!

Joske
24-01-2018

Blij verrast. Blije poetser

Gewoon goede tandenborstels van www.voordeligetandenborstels.nl Ik was eerst wat huiverig voor de kwaliteit maar ik gebruik ze nu een paar weken en ze zijn gewoon netzo goed als de originele maar dan veeeel goedkoper.