Voordeligetandenborstels.nl reviews

6.9

K. van Alphen
19-11-2015

Zeer slecht ! Hebben ook niet eens het fatsoen om op meerdere mailtjes te reager

Van de 8 borsteltjes werkte er 4 niet!

Mechanisme werkt niet waardoor borsteltje niet beweegt.

(kan natuurlijke een slechte productie tussen zitten)

Maar reageren ook niet op gestuurde mails om tot een oplossing te komen.

Hebben waarschijnlijk zelf ook geen vertrouwen in hun eigen product!

Waren niet duur maar is ook NIKS!

Rebecca de Zeeuw
19-11-2015

Poetsen fijn

Geen opmerkingen, poetsen fijn!

Manuel Andriesen
17-11-2015

Goedkope borstels

Goedkope borstels poetsen fijn, niet te zacht. Ik had eerder vrij zachte borstels van kruidvat huismerk deze waren snel versleten en stonden alle kanten op deze zijn prima!

Ted
17-11-2015

Oplichters !

Bestelling gedaan, nooit geleverd !

Joost
16-11-2015

Goed

Nu voor derde keer besteld, bevallen goed, merk geen verschil met de originelen die ik in de winkel koop, wel in mijn portemonnee.

Vorige zending was kwijt bij post, ze zorgden snel dat het nageleverd werd, deden niet moeilijk, grote pluim!

Marielle van Thuyne
16-11-2015

OK!

SNEL GELEVERD, LIJKEN GOEDE BORSTELS

Ron van Lieshout
12-11-2015

Koop er niets!

Typische internet froude, lekkere (te lage) prijs en nooit iets ontvangen...

Ben het meteen afgeleerd om op dergelijke site's te bestellen.

Minka Everding
07-11-2015

Netjes verpakt, geen klachten

Poetsen goed

Carola
05-11-2015

Vandaag ontvangen goedkoop

Net ontvangen ze doen wat ze moeten doen. Goedkoop

Loes.Bakker
29-10-2015

Snel geleverd en goede kwaliteit en dat voor een spotprijs.

Snel geleverd en goede kwaliteit en dat voor een spotprijs.

Mariette
27-10-2015

Goedkoop, poetsen prima

Ik had ze binnen 3 dagen, zoals aangeven tussen 4-5 werkdagen, geen klachten verder, ik kreeg wel veel bevestigingsmails en mails van de betaling en verzending. Misschien een verbeterpunt....

Marian
24-10-2015

Prima binnen 48 uur ontvangen

Onder t mom tevreden klanten hoor je niet maar even een prima ervaring van mijn zijde. Ik had ze 3 dagen eerder dan beloofd netjes verpakt alles oké! Mijn 3e bestelling nu en goedkoop

Joke de abar
20-10-2015

Gewoon een grote oplichters zooi bestel hier nooit iets je bent je geld kwijt

Elwee
19-10-2015

Te mooi om waar te zijn.

Op 4.10 bedrag overgemaakt: helaas tot op heden nog steeds geen borstels ontvangen en ale reacties lezend zal dit ook wel niet meer gaan gebeuren.

Geen reactie op diverse mails . Op het inspreken van 06.46433458 ook geen reactie. Ik denk dat ik (en met mij vele anderen) genaaid zijn geworden.

dus: voordeligetandenborstels.nl als de pest mijden!

R W
19-10-2015

Niks ontvangen.

Een hele tijd geleden een betaling gedaan voor een set tandenborstels. Inmiddels zijn er een aantal weken overheen gegaan en helaas is nog niks binnengekomen. Mails en telefoonoproepen worden niet beantwoord. Niet bestellen dus.

W.mouton
17-10-2015

Onbetrouwbaar

Op 9 oktober bericht ontvangen, dat de bestelling binnen 4 dagen afgeleverd zal worden. Vandaag 17 oktober nog niets ontvangen. Opgelicht? Het gaat er op lojken. Zeker na het lezen van de negatieve ervaringen. Ik heb een mail gestuurd en wacht no maar even af. In het vervolg koop ik toch maar de originele borstels. Dit is een vervelend gezeur.

Said
11-10-2015

Erg slecht gekopiëerd van So-Low!

Je kan deze troep (dit is geen kwaliteit) ook bij So-Low(budgetwinkel) kopen voor €2,79.

Dus ze halen ze helemaal niet uit China of dat gezwam van rechtstreeks bla bla wat dan ook. Gewoon om de hoek voor €2,79 of minder en dan doorverkopen voor €4,95!

Borstels zijn binnen no-time versleten. De echt Oral-B kan maanden meegaan!

Maarten
05-09-2015

Troep, niet kopen, oplichters

Sommige borstels zijn al kapot voor gebruik (mechaniek is kapot).

Overige borstels gaan een paar poetsbeurten mee en de haartjes zijn dan volledig krom.

Retourzending aangevraagd maar er wordt niet op gereageerd.

Stelletje oplichters, nooit kopen hier!

Hans Bouwman
31-08-2015

Slechte borstels

Dit zijn echt slechte borstels. Al na een paar keer poetsen is het interne mechanisme volledig lam en de borstel trilt alleen nog maar. Daarnaast verliest de borstel constant haren en dat is niet prettig in je mond. Advies: Niet kopen dus en gewoon echte Oral-B borstels aanschaffen.

Mien
29-08-2015

Waardeloos en gaan nog roesten ook

De borstels zijn binnen een week geleverd. Die ging goed.

Wij doen met meerdere mensen in huis met de motor. Borstel eraf halen, trek je de borstel in tweeën. Zet je het borsteltje ergens rechtop neer en de binnenkant (onder) is nog een beetje vochtig, dan heb je binnen een dag roestplekken waar het borsteltje gestaan heeft. NIET KOPEN. Waardeloze rommel.