29-08-2016

Reparatieverzoek/garantie

Al jaren klant van, nu voor het eerst met een garantie-aanvraag - 5weken wachten,zelf nog achteraan moeten, krijg je een NEE. het display van men HuaweiP8 deed het niet meer na een regen'tje van 6-8min. wij 5tal kerels(getuigen!) aan het fietsen, allemaal met mobieltje, ik in men borsttas/regenjas, alle phone's behalve men P8 deden het nog. het komt nog beter: zelfs mijn 7jaar jonge TomTom, die normaal voor in een auto is, ik wel op men fiets stuur had, zelfs die doet het nog steeds ! ! ! KPN/Telfort reparatiedienst liet een foto van het 'printplaatje'/P8 zien, waarop precies tussen twee ronde koperen contacten blijkbaar condensvocht een bruine plek achter liet - KPN noemt dat 'waterschade' en weigert garantie! w a a r d e l o o s afhandelen van klanten noem ik dat!

26-08-2016

Glasvezel iedereen blij denk je. Verhaal telfort ziggo en vodafoon

Jaren klant van telfort, en ik werd gebeld door telfort je kan glasvezel krijgen voor zelfde geld, maar dan sneller. Ik denk yes, Helaas ik krijg een nieuw modem ik dacht al wat ziet dat er fragiel uit. Ik test nooit mijn snelheid en vond het niet echt een vooruitgang eerder achteruitgang. Dus maar eens een meting gedaan via speedtest/kpn etc en kwam niet hoger dan 6mb op glas terwijl ik 50mb op de router bekabeld. Let op de 6mb gemeten op 1 meter afstand van de router. Dus maar eens gaan bellen dus krijg netjes een nieuwe router (na veel meten, kanalen wijzigen etc) ik dacht top! Helaas, weer lagen snelheid 6,12,18 mb maar soms wel 45 mb op de wifi. Dus weer gebeld. En weer een nieuwe router en dacht 3x scheepsrecht. Helaas weer niet! Weer gebeld en weer uitleg gegeven. En ik krijg netjes een mega versterker nu heeft de hele straat wifi :-) Je zou zeggen NU is het goed! helaas. De inkomende kast laten vervangen van het glasvezel maar ook dat mocht niet baten. En toen dacht ik slim te zijn wij verhogen de internet snelheid naar 100mb dan zou je netto toch meer overhouden dan 6mb. Ook niet de oplossing! Persoonlijk denk ik dat het aan de type router ligt.

Maar nu de andere providers vodafoon en ziggo. Bij vodafoon hebben ze een mooie aanbieding op het internet en ik was uit contract bij telfort dus ik dacht dan maar vodafoon. Ik bellen want ik vind bellen prettiger, want dan kan je direct vragen stellen. Dus aangegeven wat ik wilden en ik kwam in een keer hoger uit kwa prijs. Dus ik zeg volgens mij gaat hier iets niet goed. Dus aangegeven er zit korting op dus hij aangepast, zou je denken. Weer hoger dus ik zeg gaat nog niet goed. Dus ik weer aangegeven je bent de korting vast bellen vergeten. Dus ik dacht laat maar zitten opgelicht worden hou ik niet van.

Ik naar ziggo gebeld dan maar wat duurder. Ik keurig keus menu gevolgd kom ik bij verkeerde afdeling okee kan met mijn dikke vingers verkeerd hebben gedaan. Ik word door de medewerker behandeld als stront! maar door verbonden door medewerker kom ik weer bij de verkeerde afdeling. En ook die medewerker was niet echt vrolijk (het was niet eens maandag) Weer doorverbonden eindelijk goed maar ook deze medewerker bakt er niets van! Kortom vodafoon en ziggo is bagger.

Nu maar terug naar mijn oude telfort ADSL 40 MB nu nog hopen dat het werkt zo als vroeger. Ik moet zeggen goedgeholpen door de telfort medewerkers, op een enkele na!

25-08-2016

Geen internet

23/8 2016 heledag geen internet op mobiel geen whats app en dergelijke. gebeld is er zo weer 24/8 shit weer niet laat in de middag he he hij doet het weer 25/8 ga smorgens om 4 uur naar werk weer geen internet het nu 14.30 wat ergelijk en als je belt zeggen ze U wilt toch ook dat onze masten het blijven doen en hebben onderhoud nodig PFFFFFFFF

21-08-2016

Telfort slechtste provider die kunt kiezen : AFRADER.

Beste mensen,

Ik ben al een tijdje klant bij Telfort. En ik woon in het buitengebied waar de internet al niet heel goed is. Omdat we ver van de wijkcentrale af wonen. Ik had eerst 10 MB internet MB/PS met de speedtest van Telfort/kpn. Maar de laatste tijd doet de internet het niet of extreem slecht. Eigenlijk is de internet dus gewoon onbruikbaar geworden. Ik bel naar Telfort, ik krijg een medewerker aan de lijn. Die wat dingen aanraad ( Powerline Adapter). Ik heb dat ding tekocht voor 105,-. Blijkt dit ding ook gewoon niet te werken: doei 100 euro. Ik bel weer op dit werkt niet en zijn er nog andere dingen die ik kan doen (weekje later). Nu zeiden ze dat de Powerline Adapter het probleem was, terwijl een andere medewerker heeft aangeraden om dat ding te kopen, toen hebben ze nog wat kleine tips gegeven die ook niet werkte. Ik nog een keer bellen en toen was de mevrouw die ik aan de lijn had gewoon helemaal stil. Ze wist helemaal niks meer om te doen en stopte het gesprek. MIJN INTERNET IS NOG STEEDS SLECHT!

Bedankt Telfort! (Overstappen kan in onze omgeving niet omdat KPN de enige provider is met andere woorden ik moet wel bij ze blijven want anders heb ik helemaal niks.)

17-08-2016

Einde Telfort sim only

Aantal jaren sim only van Telfort gehad, heb 3 jaar lang 1 GB data gehad met een iPhone 4, nooit geen problemen. Ik kocht een iPhone 6, vanaf dat moment elke maand over mijn bundel hun, ondanks dat mijn internet gedraag weinig tot niets verandert is. Dan er maar voor kiezen om div apps alleen te laten werken op WiFi netwerken, kan ik nog redelijk mee leven. Maar toch af een toe 500 mb extra aanschaffen buiten mijn abo, met als gevolg als de maand voorbij was en had mb's over, was is ik kwijt. Heb daar altijd een wrang gevoel bij gehad. Ik koop het immers buiten mijn abo om. In de begin periode van mijn iPhone 6 had ik nog een oude type sim kaart, laat ik eens een nieuwe aanvragen, ook met het oog op 4G. Aanvraag was bevestigd, brievenbus bleef leeg. Nogmaals een nieuwe sim aangevraagd, werd mijn sim een aantal dagen later geblokkeerd. Das raar, contact gezocht met Telfort. Uw sim staat geregistreerd als gestolen, dus is hij geblokkeerd. Bedankt dan, maar had een nieuwe sim aangevraagd ivm 4G en de toekomst. Mijn abo loopt nu af, ik zoek contact met Telfort want ik wil een ander abonnement. Ik werd gebeld, mijn wens was 2GB data wat belminuten maar wilde niet meer dan €15,- in de maand betalen. Wat gesproken te hebben met een externe medewerker die zich Telfort noemt, kwamen we er niet uit. Hij kon niets aan de prijzen van de abonnementen doen. Oké, ik verbindt je door met een collega die kan dat misschien wel. Ff in de wacht, en ja hoor. Hallo met Telfort afdeling opzegging ? Dat is raar, ik deze afdeling niet aan de telefoon verwacht. Toen werd mij de nieuwe werkwijze van Telfort geheel duidelijk. Ik gaf aan dat ik 2GB data en wat belminuten wilde hebben voor €15,- in de maand. Ik kreeg direct de weder vraag waar en bij welke provider heb je dat gezien, daar gaat het niet om zei ik want dit is wat ik graag zou willen. Wij hebben alleen 3,5GB dan heb je 500 gratis voor €18,- . Ik wil niet meer dan €15,- betalen. In het verleden kreeg je altijd een mooi tegen voorstel, en kwam je daar dan wel uit. Ik noemde de punten en de dingen die ik hier boven hebt genoemd op, daar was het antwoord, WIJ KIJKEN NAAR DE TOEKOMST, NIET NAAR WAT ER IN HET VERLEDEN IS GEBEURD. Toen was ik er klaar mee en gaf dat ook aan. Ik zal het abonnement stop zetten zei de mevrouw, euhhh dat bepaal ik zelf wel ik wil immers mijn nummer houden en bepaal zelf hoe,ik verder ga. Ik heb er een nachtje over geslapen, het is mij duidelijk geworden dat telfort inmiddels zo groot is geworden door klanten zoals jij en ik, en dat de service en het geen wat ze voor jou kunnen/willen betekenen niet meer belangrijk voor ze is.

Ik neem afscheid van Telfort.

15-08-2016

Zeer slecht

Zeer slechte service, echt afgeraden. Grootste fout in mijn leven om telfort internet te kiezen.

Wilco
14-08-2016

Abbo

Al ruim 5 jaar bij Telfort. Internet snelheid laten verlagen. Niet wetend dat M'n abbo. Er mee verlengd werd. Mail naar de mail die ik van Telfort gestuurd waar dat in stond. Maar ik gebruik die mail niet eens en zij zijden niet om welke mailadres het ging. En als ik nogmaals om een bevestiging vraag moet ik zelf die mail maar gaan zoeken. WAARDELOOS!'

13-08-2016

Continu vastlopende tv, medewerkers verstoppen het probleem! Dom!

Tv loopt de hele tijd vast, een betere tv-ontvanger kan misschien het oplossen, medewerkers verstoppen het probleem onder de tafel!

12-08-2016

Ondermaats

Ik heb twee jaar geleden glazvezel gekregen met Telfort als provider voor TV, Internet en Bellen. Vanaf het begin is het slecht gesteld met de diensten. Internet valt regelmatig uit, telefoonlijn soms helemaal dood en TV diensten zoals uitgesteld kijken en kijken vanaf begin geven een haperende weergave waarbij eventjes wordt afgespeeld, een pauze volgt van 10 tot 30 seconden en dat gedurende de hele uitzending. Veel contact gehad met de overigens vriendelijke medewerkers van Telfort die het probleem kennen maar geen oplossing tot dusver. Balen dus.

11-08-2016

Onbetrouwbaar

Er komt afgelopen zaterdag iemand de Glasvezel aansluiten. bevestigd dat alles werkt en dat doet het ook. 2 dagen alle signaal weg. Telfort klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur en verbind je door met hun leveranciers die overigens al dicht zijn. (goedkope truc) Meerder keren dus gebelt en gemailt. Nu schuiven ze de opleverdatum met 20 dagen op. (lekker makkelijk) Het was echter al opgeleverd. Was ik maar bij Onsbrabantnet gebleven....

09-08-2016

TELFORT KLACHT

Vreselijk bedrijf is TELFORT! Zeer dramatische kantenservices al weken aan het bellen over het annuleren van mijn alles in 1 pakket. Er werd mij steeds beloofd dat ik een mail zou krijgen met daarin de bevestiging. Nou nog steeds niet gehad! Dus weer bellen en weer bellen! Elke keer wordt er maar gezegd dat het administratief verwerkt moet worden. Ik heb na vele malen bellen en dreigen dat ik pakket bij het grof vuil zou zetten, uiteindelijk van hun een postadres gekregen om het alles in 1 pakket terug te sturen. Maar wat blijkt vandaag. Ik krijg een mail met daarin de factuur van 73 euro. Ik had het pakket toch geannuleerd binnen de 14 wettelijke dagen? dit bedrag wordt gewoon van mijn rekening afgehaald want ja het is administratief nog niet verwerkt. Ik moet dus maar WEEER even wachten! PARDON! ik vind dit heel vreemd. Ik heb niet eens de aansluiting thuis en ook niet het pakket. WE WACHTEN MAAR WEER AF!

Wouter
04-08-2016

Alleen maar ellende

sinds mei dit jaar klant, daty was al een wonder op zich want 'door een computerfout' zou mijn aanvraag voor eind april eerst pas eind juni worden opgeleverd... daar kwam ik ook pas een dag voor aansluiting achter omdat ikzelf belde waarom ik nog geen pakket binnen had. maar uit COULANCE(u hoort het, niet eens uit correctie) kon ik wel wat eerder worden aangesloten.

sindsdien 2 weken goed gewerkt. daarna werd mijn internet snelheid die ik heb afgesloten voor 40mBit spontaan instabiel wardoor ik soms 3mBit haal, en dat is natuurlijk onwerkbaar. zelfs een website die uit 1 regel tekst bestaat geeft dan een timeout. Mijn TV kastje geeft op die momenten ook spontaan een melding dat hij geen contact heeft, maar ja, das ook logisch als inbellen haast sneller is dan waar je voor betaald...

na bijna 3 maanden klantenservice, 1 nieuws modem, 6 verschillende kabeltjes, 5 (niet nagekomen) terugbel afspraken en 2 klachtenbrieven toch een conclusie: 'ze konden het niet oplossen' dus ikvraag logischerwijs om ontbinding van het contract, maar dat kon alleen met een slotpremie. na veel gedoe een afspraak met een monteur, maar of die iets gaat vinden... ik ga het wel meemaken morgen.

Mensen, doe jezelf een lol, ga NIET naar helfort of aanverwante, kies liever eenprovider die een tientje duurder is, dan ben je wel duurder uit, maar weet je ten minste dat deze rommel niet krijgt.

03-08-2016

ZEEEEEEEER SLECHTE SERVICE

Ben al vanaf december 2015 ! bezig om mijn internet problemen op te lossen. Als je op je laptop bezig bent en je zet je tablet aan dan staat alles stil. Dit is al teveel. Het internet valt continu uit. Daarvoor heeft het altijd goed gefunctioneerd. Eerst een nieuw modem gekregen maar dat hielp niet. Maar telkens als ik belde werd er gezegd dat het signaal goed is. Daarom op advies van Telfort een wifi versterker geplaatst dit hielp niet. Daarna internet via het lichtnet geprobeerd. Hielp niet maar volgens telfort is het signaal goed. Daarna op advies mijn abbo verhoogd zou wel 3 weken duren voordat het inging want er moest eerst iets aangepast worden in de schakelkast? in mijn straat . Na 4 weken nog geen verbetering. Weer gebeld signaal was goed maar toch een monteur langs geweest (juli 2016). Wat bleek het signaal kwam niet goed mijn huis binnen volgens de monteur en ik kon dus geen goed internet hebben! Hierop wil ik van mijn abbo wijziging af maar dat mag niet!? Want dat moet binnen 2 weken na verandering. Op contract staat geen begin datum en ze leveren wanprestatie in mijn ogen toch mag ik niet opzeggen?! Het is nu 3 augustus en heb nog steeds geen goed functionerend internet en het lukt me al bijna een maand niet om op te zeggen. En dan geven ze mij de schuld daarvan omdat ik niet meer redelijk ben aan de telefoon na een 10 tal telefoontjes .waarvan eentje 2 en half uur duurde en ik 5 verschillende mensen aan de lijn heb gehad die allemaal niets voor je kunnen betekenen. Ook word er niet terug gebeld ondanks toezeggingen. wacht nu al een Week

03-08-2016

SERVICE lijn moet gewoon gratis

Ik heb zelf wel GOEDE ervaring met telfort Tot nu toe nog geen problemen...

01-08-2016

Scherpe prijzen, goede afhandeling klachten

Scherpe prijzen en goede afhandeling van klachten.

31-07-2016

WAARDELOOS....

Ik woon in Gouda zo'n beetje aan de rand vd de stad. 2 jaar geleden had ik een redelijk internet verbinding (voor de plek waar ik woon) 2.1MB (geen Mb) download. Uit het niets, zonder dat ik werd geïnformeerd heeft Telfort mijn snelheid teruggeschroefd naar 1.3MB...Toen ik opbelden kreeg ik als antwoord dat de schakelkast van KPN die voor mijn wijk geld niet voldoet aan de snelheids- eisen die hun mogen garanderen in de omgeving waar ik woon en was verouderd. Met als gevolg dat eerst ook zonder dat ik iets heb gevraagd of ben geïnformeerd ook mijn HD zenders waren verdwenen. Nu hebben de HD zenders al een bandbreedte nodig van 800Mb, en krijgt voorrang op de router. Dat wil dus zeggen dat ik krap 0.5MB overhoud aan internet als ik mijn tv aan heb staan.

Mijn Broer woont nog geen 300 meter verder en daar werkt het allemaal perfect, ruim 3MB internet. Beetje vreemd als je bedenkt dat hij in dezelfde wijk woont als ik.....toch.

Telfort had (zogenaamd in de computer gekeken) gezegd dat binnen een halfjaar KPN de schakelkasten ging vervangen....

ZIT NOG TE WACHTEN....

Alles is zo traag als dikke stront....

Decoder van de tv moet ik 1 a 2 per dag resetten...

Opnames die ik heb geprogrammeerd verdwijnen uit mijn lijst... Opnames kan ik niet verwijderen.... Als ik opnames verwijderd krijg duurt dat min 15sec voor dat het zichtbaar is....

En dan te bedenken dar ik daarvoor een hele goede recentie heb geschreven 2 jaar geleden en tevreden was....

TELFORT UP YOURS....

KPN/Telfort.....Het zijn PRUTSERS 1e Klass....

29-07-2016

Je krijgt bijna medelijden met de mensen die er werken, niets gaat goed.

Zolang je trage verbinding werkt overigens niets aan de hand maar probeer ze nooit te bellen. Krijg je grijze haren van.

25-07-2016

Telfort verprutst het, KPN lost het op

Aangezien ik ging verhuizen, heb ik enkele maanden geleden geprobeerd mijn Telfort-abonnement stop te zetten. Daarop werd ik gebeld door Telfort met het idee om het abonnement mee te verhuizen. Dit vond ik een matig idee, omdat er in mijn nieuwe omgeving goedkopere providers waren, waarna de afspraak werd gemaakt dat ik meteen na de verhuizing gebeld zou worden door Telfort om de eerste 3 maanden gratis te krijgen. Dit kon pas na de verhuizing omdat het Telfort-systeem blijkbaar geen twee dingen tegelijk aankan, een verhuizing en een periode met korting.

Na de verhuizing bleek het internet niet te werken. De klantenservice verbond me door met Gidion en na enkele dagen kwam er inderdaad een monteur langs. Deze vriendelijke man bleek het probleem niet te kunnen verhelpen, daar was een speciale DHZ-expert voor nodig. Deze had hij aangevraagd en men zou mij daarover bellen. Dat gebeurde niet, dus ik ben zelf gaan bellen. De DHZ-experts bleken erg moeilijk te pakken te kunen krijgen door hun eigen Gidion-collega's waardoor ik een aantal dagen achter elkaar niks voor elkaar kreeg en met veel verschillende klantmedewerkers heb gesproken die geen afspraak konden regelen. Na vier dagen kwam een van de medewerkers met het nieuwe, totaal onverwachte plan om een KPN-monteur te regelen. Hierover zou Telfort mij bellen. Natuurlijk niet gebeurd, ik moest zelf bellen, waarna er een heel nieuw verhaal werd verteld over problemen tussen de centrale kast en het huis. KPN zou ermee bezig zijn. Diezelfde dag werd ik gebeld door KPN voor een afspraak en de volgende ochtend kwam de monteur. Hij kon geen problemen vinden en vroeg zich zelfs af of het abonnement wel was meeverhuisd (iets dat Telfort mij de hele week had beloofd). Ik belde weer met de Telfort-klantenservice, die mij dit opnieuw verzekerde, maar op datzelfde moment werkte het signaal op wonderlijke wijze opeens wel. Wat een tovenarij bij Telfort. Ondertussen wacht ik nog steeds op het telefoontje om de eerste 3 maanden korting te krijgen. Fan van de service van KPN, niet fan van Telfort en Gidion

22-07-2016

Goede ervaringen en probleemloze overstap

Ongeveer een maand geleden overgestapt. Nog nooit zo'n probleemloze overstap meegemaakt. Alles liep als vanzelf. Ik heb geen snel internet dat is niet mogelijk op mijn adres alleen met glasvezel met een onbekende aanbieder dat wil ik niet. Het internet bij mijn vriend is snel maar ik merk geen verschil thuis! Het zou hetzelfde zijn als KPN alleen de prijs is veel minder. Ik betaal slechts €32.50 per maand incl €5 korting omdat ik ook een Telfort abonnement heb. Het enige verschil is dat ik op een ander adres geen live tv kan kijken op mijn mobiel en laptop en de klantenservice bellen is niet gratis. Via mail wordt je echter snel geholpen met een duidelijk antwoord en genoeg andere mogelijkheden om tv te kijken op mobiel en laptop dus voor mij blijft het Telfort.

22-07-2016

Klantenservice

Belachelijk dat je voor je eigen provider zoveel geld moeten betalen, als je de klantenservice wil bereiken "50 cent per gesprek" en dan ook nog je eigen belminuten voor problemen waar de klant zelf niks aan kan doen maar de provider!

Meer Telfort reviews
Welk cijfer geef jij Telfort?