20-03-2017

Zeer slechte ALLES

Zit iets langer dan 2 jaar bij telfort. Sins dag 1 problemen met tv internet en telefonie, zo slecht behandelt in de eerste maand zo veel telefoontjes gepleegd niemand die je kan helpen geen monteur die ze je willen sturen Ik heb gewoon 2 jaar betaald voor iets wat ik niet kreeg qua internet ook niet het is glasvezel vanaf 50 mb moet blij zijn als ik op momenten op 20 mb zat download snelheden zeer slecht zeer slecht.

En nu wat ik het ergst vind van allen na zo lang stress met hun gaan we over stappen en nu,nu krijg je opeens een telefoontje met, We kunnen je problemen oplossen opeens wisten ze wat er aan de hand was en word je verteld ja in kan inderdaad zien hoe vaak je gebeld hebt maar nu kunnen we je problemen oplossen.

Ik noem dat criminaliteit Ik ben in al mijn problemen nooit door hun opgebeld met geen enkele oplossing het interesseerde ze ook niet en nu dat ze een vaste klant verliezen opeens kunnen ze me dingen beloven waar ik niks meer aan heb alleen om me weer te overtuigen om te blijven bij zoon slechte provider. Ik zou niet eens weten of ze het waar kunnen maken ze hebben meer dan 2 jaar de tijd gehad om een vaste klant tevreden te houden maar hebben daar ongeacht door al mijn pogingen nooit geen moeite voor gedaan.

07-03-2017

Tevreden bij Telfort na overstappen

Door de prijs op prijsverhoging bij de concurrentie de knoop doorgehakt en met Telfort in zee gegaan . Wel het bevalt goed om te beginnen met de televisie gewoon on demand met o.a programma gemist, opnemen, kids pakket wat me hierbij positief opvalt is de snelheid waarmee je door het menu heen kan bijna geen laadtijd kortom heerlijk vlot. Het internet dan ik heb 50 mb downloadsnelheid en wat me hierbij opvalt is dat het draadloos internet zeer betrouwbaar is en niet af en toe wegvalt iets waar ik voorheen nogal last van had. Toevallig mazzel dat ik een mobiel abonnement had want dat levert ook nog 5 euros korting per maand op.

05-03-2017

Al 1.5 jaar klant en tot nu toe tevreden

Ben sinds 1.5 jaar klant bij telfort alles in een en mobiel. Tot nu toe gaat alles naar wens. Mensen doen hun uiterste best voor klanten. Ik ben er prima over te spreken,heb wel eens wat gehad maar is tot volle tevredenheid opgelost. Daarom krijgt Telfort van mij een dike 8

22-02-2017

Abonnement opzeggen groot drama

Vanaf juni 2016 probeer ik al mijn tv en internet op te zeggen ivm verhuizing naar een adres waar geen mogelijkheden zijn voor internet van een andere provaider. Telfort wil een inschrijving van mijn woonadres hebben, dat gaat niet ivm ingewikkelde dingen. Ik begrijp dat Telfort dit lastig vind dus afgesproken dat ze het abonnement stop zouden zetten als de datum om op te zeggen bereikt was (01-10-2016). De datum was bereikt maar er werd niets afgesloten er werd gewoon nog geld van de rekening afgeschreven. Hierover gebeld en een aardig persoon kon mij vertellen dat hij nu het contract stop ging zetten. Geld terug krijgen, daar ging hij niet over, dus moest ik mailen. Ik heb nu idioot veel e-mails gestuurd en onderhand al drie keer mijn contract op moeten zeggen, maar men begrijpt er nog steeds niks van.

Mijn idee, zodra je bij Telfort binnen bent kom je er nooit meer van af. Ze blijven geld van je rekening afschrijven. Ik ben overgegaan op het maandelijks storneren van de bedragen die ze afschrijven.

Telfort zou een passende oplossing moeten zoeken, en niet zomaar het geld van een rekening af moeten gaan schrijven als iemand al drie keer het contract heeft opgezegd.

Echt waardeloos!

17-02-2017

Werkt prima

Ik heb een jaar lang televisie en internet abbo gehad bij telfort , nooit problemen mee gehad altijd goede verbinding alleen kunnen ze nu geen televisie op mn nieuwe adres aansluiten maar dat is niet hun schuld low budget en heb altijd goede verbinding gehad eigenlijk .

17-02-2017

We gaan al week 5 in zonder internet, tv, vaste telefoon lijn!

Door een fout van Telfort werden wij perongeluk afgesloten. Niets aan de hand binnen 3 werkdagen zou het opgelost zijn. Vervelend, maar te overbruggen. Nu gaan we de 5e week in zonder internet, tv, telefoon. De communicatie bij Telfort is WAARDELOOS! En dit voor een TELECOMMUNICATIEbedrijf. 1e lijn maakt valse beloftes, 2e lijn moet alles terug draaien. Komt een monteur, ook niet gekomen! Een vast aanspreekpunt/ persoon gekregen. Maar die snapt er zelf al helemaal niets van. Nu ruim weken, niets en vooruitzicht wanneer weer wel durven ze zelf niet eens meer te zeggen. Is namelijk al 4x uitgesteld. WAARDELOZE PROVIDER.

16-02-2017

Pure wanprestatie

Vorig jaar oktober een all-in contract afgesloten met o.a. een internetsnelheid van 40 mb. Op dit moment kom ik nog steeds niet verder dan 20-21 mb. Blijkt dat de centrale waarop ik ben aangesloten maximaal 24 mb kan leveren! Dit was al bekend bij het afsluiten van het contract. Telfort wenst hier niets aan te doen in welke vorm dan ook.

Sinds 2 1/2 week kan ik niet meer in mijn mailbox. Direct gemeld en nu, na 8 telefoontjes die zeer frusterend waren ben ik nog niets verder. Moet maar afwachten en zicht op een oplossing is er nog niets. Ligt bij een "externe partij" waar ze geen invloed op hebben. Ook de gemaakte afspraken over terugbellen zijn op één keer na niet nagekomen.

Je geld is goed maar dan houdt het bij telfort op!

12-02-2017

Mb's verdwijnen als sneeuw voor de zon?!

Ben vaste klant van Telfort. Heb ook een alles in 1 pakket. Maak nu ook gebruik van het combivoordeelpakket. Maak dus ook gebruik met mijn mobiel van de extra mb,s. Echter zie ik dagelijks dat op onverklaarbare wijze honderden mb 's worden afgeschreven !ondanks dat ik thuis ben geweest en alleen gebruik heb gemaakt van mijn eigen WiFi netwerk. Gisteren stond er nog 1800 Mb's en vanmorgen vroeg waren dat er nog maar 1232 Mb's . Er worden gewoon op onterechte wijze Mb's afgeschreven. Ik vraag mij af of dit ook bij andere klanten gebeurd ! Ik overweeg nu mijn abonnement op te zeggen!

06-02-2017

Ongewenste opzegging! Schrijnende situatie

Na een jaar probleemloos Telfort Alles-in-1 gebruikt te hebben ontving ik een mail dat mijn abonnement word stop gezet. Bij navraag blijkt dat iemand wrs. per abuis een ander abonnement op mijn adres heeft aangevraagd. Inmiddels heb ik er ruim 10 uur bellen en schrijven op zitten. Uiteindelijk is Telfort bereid om een 2de lijn te regelen en een deel van de kosten te vergoeden. Maar de bevestiging laat nu op zich wachten. Als mantelzorger ben ik sterk afhankelijk van een telefoon verbinding ik ben daarom ook bang dat ik straks zonder telefoon zit en niet instaat zal zijn om (medische)hulp aan te vragen met alle gevolgen van dien .

06-02-2017

Internet werkt ook niet meer na afsluiten internet

We hebben al langer televisie en internet bij Telfort, maar omdat we het niet langer gebruikten, wilden we televisie opzeggen. Dit was geen probleem, alleen was het dan wel nodig om de glasvezelaansluiting opnieuw te regelen. Daarvoor moesten twee verschillende bedrijven afzonderlijk langskomen - eerst Reggefiber, vervolgens Guidion.

De monteur van Guidion is niet komen opdagen en heeft daarover uit eigen bewegen niets laten horen. Na meermaals bellen en twee afspraken die met de monteur zelf gemaakt moesten worden en ook niet werden nagekomen, kwam uiteindelijk de monteur van Guidion vier dagen later dan gepland. Hij merkte op dat Reggefiber het werk niet goed had gedaan of in ieder geval de aansluiting niet compleet had gemaakt, er was namelijk geen signaal in huis.

Hij heeft hierover Telfort gebeld die dit (op zijn aandringen, eigenlijk moest hijzelf of ik weer naar Reggefiber bellen aldus Telfort) hebben doorgezet naar Reggefiber. Toen ik later op de dag belde om na te vragen of er al meer bekend was, bleek dat het dan maximaal vijf werkdagen kan duren tot er daadwerkelijk iemand van Reggefiber opnieuw komt; de oorzaak ligt "buiten Telfort".

Ik ben absoluut niet te spreken over de constructie met de twee bedrijven die voor Telfort werken en die schijnbaar niet van elkaar op de hoogte zijn welke werkzaamheden precies uitgevoerd moeten worden. Guidion is bovendien niet in staat de eigen monteurs aan te sturen. Daarnaast is het bedroevend hoeveel we zelf aan de telefoon hebben gehangen met alle afzonderlijke bedrijven (allemaal betaalde nummers uiteraard, variërend van 50 cent per gesprek tot 80 cent per minuut) zonder een stap verder te zijn. Twee dagen voor niets thuisgebleven en, als het even tegenzit, negen dagen geen internet, heel vervelend als je hiervan afhankelijk bent voor zowel werk als studie. Ik begrijp niet dat het dan inderdaad tot vijf werkdagen kan duren (als het inmiddels al vier dagen heeft geduurd) en vooral dat de informatievoorziening zo slecht is.

Ik zie er tegenop om nu over te stappen na een andere provider aangezien dit al een enorm gedoe is geweest, maar heb het er wel voor over gezien de waardeloze service van Telfort (en Guidion en Reggefiber, maar goed, met hen heb ik geen contract).

05-02-2017

Werkt Prima

Telfort die werkt prima. Ik heb al 7 jaar diverse abonnementen bij Telfort afgesloten en op paar modems die stuk gingen, geen enkel probleem gehad. Guidion super helpdesk, goed voor de klanten, nette en behulpzame mensen. Begrijp weinig van jullie klachten. Ik heb abonnement gehad bij de Tele2, altijd storingen (na opzeggen nog drie maanden onnodig moeten doorbetalen). Ziggo, slechtste ooit. Stuurt dronken reparateurs op pad en nooit werkend internet, tig keer naar de winkel geweest, geen verbetering en ze weten het niet hoe dat kan. Bij de KPN werkte digitenne meteen niet, na het bellen met servicedesk, wist ik niet hoe snel ik moest ophangen en die onding moest retourneren; zo een grote mond heb ik van niemand ooit gehad. Ik zou digitenne buten de deur van mijn woning moeten ophangen, midden in de winter, terwijl er geen enkel signaal doorkwam. Zulke mensen moeten ze geen werk geven bij een servicedesk, wat kon ze schreeuwen, zeg. Ik blijf bij Telfort, erg blij mee.

04-02-2017

Service & prijs ok

Heb al jaren Telfort. Ik was aan het rondkijken voor een nieuwe provider en kwam NLE tegen, dat hier maar een 1,8 scoort. Nu vraag ik me af welke waarde ik aan die score moet hechten, want de score die Telfort hier krijgt is echt overdreven laag.

Mijn ervaringen met Telfort:

Voordelen:

- ADSL-Internet van 100 mb/s is snel, downloads gaan tot 5 MB per seconde bij mij.

- Tv pauzeren en terugspoelen standaard in het pakket.

- Aardige klantenservice, doen niet moeilijk als bv een modem vervangen moet worden.

- Redelijke prijzen, Fox Sports NL voor maar 7,50 per maand.

- Loyale klanten krijgen een extra'tje aangeboden, zoals gratis zenderpakketten voor een heel jaar of korting. Vaak zijn er ook optioneel gratis zenders voor 1 of 2 maanden (die je erna niet moet vergeten uit te zetten anders ga je betalen)

- TV kijken op mobiel of laptop werkt bij mij goed (wel alleen op thuisadres).

Nadelen:

- de website is recentelijk aangepast en vind het er niet duidelijker op geworden, vooral het aanpassen van het TV-pakket is niet meer zo makkelijk als voorheen.

- De TV-kwaliteit is niet bij alle zenders in HD.

- De laatste tijd valt internet af en toe uit (voorheen nooit last van gehad). Vaak op te lossen door het modem te herstarten. Ik weet niet of dit door Telfort komt of door een fout bij mij thuis.

- Niet meer de goedkoopste aanbieder. Dat lijkt NLE, maar als ik de reviews hiervan lees weet ik niet of het verstandig is om over te stappen.

03-02-2017

Internet en bellen abo

Gestart in 2006 bij 12Move en in 2008 terecht gekomen bij Telfort, met ADSL Start 2Mb (2jr) €10,- per maand.

In het begin werden de afgesproken snelheden niet behaald. en steeds wanneer ik het abonnement verhoogde werd de afgesproken snelheid niet behaald. Dus bij de 2MB abo kreeg ik 1MB. Bij een 10MB abo kreeg ik 8MB, 30MB kreeg ik 18 MB. Bijzonder om te weten is dat nooit voor de maximaal haalbare snelheid koos.

Totdat ik dit op het Telfort forum besprak. Hierdoor raakte ik in gesprek met een Telfort medewerker die dit ging onderzoeken en heeft opgelost!

Mijn 30MB abo werd inderdaad 30MB en nu krijgt mijn 50MB abo inderdaad 50MB. De online check zegt dat op mijn lokatie max. 100MB haalbaar is. Dit ga ik nog niet doen.,Wel overweeg ik om Ziggo TV abo op te zeggen en over te stappen naar Telfort alles in 1.

Het internet is altijd stabiel. Omdat het in de straat steeds drukker wordt met Wifi, ben ik nu aan het testen met de KPN/Telfort Wifi versterker.

Kortom, zeer tevreden.

02-02-2017

"Per ongeluk" TV afgesloten

Verhuizing geannuleerd omdat we ook pakket wilden aanpassen. Helaas niet alleen verhuizing geannuleerd maar ook de TV. Kan gebeuren. Waar gehakt wordt. Maar dat het dan 5 dagen duurt om het weer aan te sluiten. Belachelijk.

16-01-2017

Alleen je geld telt bij Telfort

Na oeverloos gezeur via de ahum " klantenservice" was ik het helemaal zat. Op 1 februari stap ik over naar Nlex, goedkoper en meer snelheid. Tv kijken op al je apparaten.laat me niet lachen! Ze beloven van alles maar waarmaken, ho maar!

11-01-2017

Een week geen tv en internet

Ik kan een week geen tv kijken of internetten en dat is voor telfort geen probleem dat moet ik maar uitzoeken geen ander oplossing niks en de probleem ligt waarschijnlijk volgens hun doordat een monteur de verkeerde kaart/kabel heeft gebruikt om mijn internetsnelheid omhoog te gooien wat mijn verzoek was ongeloofelijk dat dit kan en ik het maar moet uitzoeken helemaal klaar mee dit is al de zoveelste gedoe

09-01-2017

Slechte service

Mijn router kapot .voedingskabel.war zegt Telfort sturen nieuwe toe .twee a drie werkdagen Dat haal je toch niet in je hoofd? Gewoon drie dagen geen tv en internet kennelijk normaal bij Telfort.

08-01-2017

Kom niet bij me gegevens

Ben nu al een dag bezig om in mijn telfort te komen op de website. Nog nog zo'n slechte website en klantenservice gezien

06-01-2017

TELFORT: SLECHTER DAN SLECHT!

Sinds kort heb ik het Telfortpakket 3 in 1, dus tv, internet en telefoon. De ervaringen met dit onprofessionele, onverschillige en klantonvriendelijke bedrijf zijn nauwelijks te beschrijven. Het is onvoorstelbaar dat Telfort nog bestaat, dit kan alleen maar komen door de vele reclame die Telfort maakt over hoe geweldig het wel niet is wanneer een Telfortproduct wordt afgenomen. NOT! Alles wat mis kon gaan is vanaf dag één misgegaan. Er kan natuurlijk altijd wel iets mis gaan, maar hier ging álles mis. En als Telfort dan zijn best zou doen om de problemen op te lossen.NOT. Het begint met het tot in den treure bellen naar de zgn klantenservice, waarbij ieder gesprek €o,50 kost. Dus je betaalt een boete voor de wanprestatie van Telfort zelf. De omgekeerde wereld. Bij de klantenservice wordt je vriendelijk aangehoord en vervolgens doorverbonden met een afdeling, waar je hetzij wordt afgescheept, hetzij beloftes krijgt die nooit worden nagekomen, hetzij verhalen hoort dat het allemaal aan KPN zou liggen en Telfort geen invloed zou hebben op KPN (n.b. : Telfort is onderdeel van KPN!). En iedere keer dat je belt of wordt doorverbonden moet je de hele historie vanaf het begin weer opnieuw vertellen. Om gek van te worden. Teruggebeld wordt je nooit, zodat je gewoon niet weet waar je aan toe bent rond de oplossing van de problemen.De ene medewerker weet niet wat de ander doet of heeft gedaan. Ik heb meerdere keren een halve dag vrij moeten nemen om een monteur te ontvangen die het probleem niet kon oplossen.Ook heb ik voor niets vrij moeten nemen voor een KPN monteur (gestuurd door Telfort) die een zgn probleem kwam oplossen dat niet bestond. Kortom, ik heb weken zonder internet/tv gezeten. De overstap naar Telfort heeft daarnaast zeer veel ergernis en tijd gekost. Op dit moment werkt het geheel wel, maar met angst en beven wacht ik op de eerste storing die dan hoogst waarschijnlijk opnieuw tot chaotische toestanden zal leiden voordat deze zal zijn opgelost. Kortom, weet waar je aan begint bij Telfort en wees verstandig: doe het niet. Hiervoor zat ik bij Ziggo, waar ik ook niet geheel tevreden was, maar vergeleken met Telfort is Ziggo een topbedrijf qua klantvriendelijkheid en het terwille zijn om een probleem op te lossen.

Ronald
05-01-2017

Waardeloos!

Sinds februari 2015 glasvezel alles-in-1 pakket (televisi, internet, telefoon). Met internet en telefoon heb ik nooit een probleem gehad, maar televisi hapert vanaf het begin. Elke keer krijg ik weer een andere medewerker aan de telefoon die me weer met een andere kletspraat voor de gek probeert te houden. Steeds weer moet ik een andere procedure doen (resetten, kabel anders aansluiten, kortere kabel aansluiten, nieuw tv kastje door Telfort laten opsturen, etc.). Ook KPN wordt voortdurend de schuld van het probleem verweten en Telfort zou hier niets aan kunnen doen. Na ruim 1½ jaar werkt alles plotseling prima zonder dat ik hierover bericht ontvang. Maar volkomen onverwacht wordt ik opgebeld in september 2016 en kan ik kiezen tussen een tablet of €75,00 retour. Echter nog geen drie maanden later in december 2016 werkt de televisie ontvangst weer niet en kan ik wederom vanaf het begin alle procedures gaan doen (resetten, nieuw tv kastje aanvragen, etc.). Ik krijg ook mensen aan de lijn die me zeggen dat ik door de Technische dienst zal worden teruggebeld. Echter. niemand belt terug, dus bel ik maar weer en vraag voor de Technische dienst. Vervolgens krijg ik een vrouw aan de telefoon die me doodleuk zegt dat de Technische dienst geen klanten kan terugbellen en dat mijn verhaal niet waar is. Ook zegt ze dat ik nog nooit mijn modem heb gereset terwijl ik reeds een tablet ter compensatie van meer dan 1½ jaar problemen heb ontvangen. Wat is dit voor een K. bedrijf waar de klant voortdurend voor de gek wordt gehouden?

Meer Telfort reviews
Welk cijfer geef jij Telfort?