12-10-2017

Internet is niets

Traag heel maal niets telfort

12-10-2017

Bij het aanmelden ging hetb al mis

TV Internet Bellen Overstap service moest zelf maar even bellen met kpn dacht het niet zij zouden het in order maken, hebben het hele pakket geannuleerd weer bellen met telfort na 21 minuten nog geen gehoor heb maar opgehangen, andere dag weer gebeld eerst iemand aan de telefoon die zou me doorverbinden met iemand die mij verder kon helpen, weer 15 minuten gewacht ,daar kreeg ik iemand aan de lijn 15 min verder ik werd op de een of andere manier geweigerd ik kreeg hier binnen 5 werkdagen bericht over, ik zei dat ik dat binnen een uur wou weten waarom, maar dat kon niet ik bleef aanhouden binnen uur wil ik terug gebeld worden, werd er plots opgehangen een uur gemaild uiteindelijk het zelfde antwoord . ik zeg dan wik per direct bij u annuleren ook dit kon niet bij haar , dus weer bellen en geannuleerd. conclusie ze willen waarschijnlijk geen nieuwe klanten !

08-10-2017

Erg trage wifi, dat regelmatig wegvalt.

Ik hoor 50mbps internet snelheid te krijgen, maar heb gemiddeld 2mbps. De wifi is heel instabiel; het ene moment draait het prima en het andere moment valt het compleet weg. Zelfs het laden van deze site duurde erg lang. De verbinding wordt als maar slechter en zelfs surfen op het internet kan het al amper hendelen. Als gamer is dit erg vervelend. Ik speel redelijk lichte games (League of Legends, Minecraft, Crossout) vergeleken met games zoals CS:GO en Rocket League, maar zelfs deze zijn onmogelijk om in multiplayer te spelen. Ik dacht aanvankelijk dat het door mijn slechte computer kwam, en haalde om die reden een veel duurdere computer. Helaas heb ik mijn geld eraan verspild, omdat ik er niets aan heb zonder wifi.

Conclusie: Nutteloze wifi

Jelle
06-10-2017

Het beste van KPN met de stapelende korting per 2 jaar

Ja, ik zei het "Beste van KPN" want Telfort is een virtuele telco die infra inhuurt bij KPN. Dat doen ze goed en goedkoop. Voor 17 euro per maand heb ik 4GB 300Minuten en Onbeperkt SMS die ik ook nog 3 maanden mag stapelen. Voor nog eens 17 euro heb ik een telefoon erbij. Zonder schade verzekering want ik ben zuinig op mijn gear. Was onlangs toch kapot gegaan: is er binnen 8 dagen een nieuw oplaadpunt ingemonteerd zonder extra kosten! Anders dan het reizen naar de dichtstbijzijnde Shop. Helaas kwamen die 2 dagtripjes voor mij dan wel op 28 euro uit, maar dat is nog steeds goedkoper dan wanneer ik de lokale (Niet Officiële) reparateur het had laten doen. Nu meteen nieuwe image op de telefoon en hij doet het weer als een tierelier. De man bij Telfort Apeldoorn heeft een beetje aparte vorm van humor, het moet je liggen denk ik. Maar de service was perfect.

02-10-2017

Zeker niet bij een nieuwbouw huis!

Tot 3 keer toe proberen ze bij telfort het installatiepakket op te sturen, maar op een of andere mysterieuze wijze staat er in hun systemen dat de bezorging mislukt is, terwijl ik de hele dag thuis ben. Snappen zelf niet hoe het kan en sturen vervolgens veel te laat een nieuwe op, die ook nu nog steeds weer niet aangekomen is. Terwijl is aangegeven dat ik deze zeker wel voor morgenochtend binnen had zodat ik de monteur niet weer voor de vijfde keer (door hun schuld!) moest verzetten. Eindstand: ik mag weer een extra vrije dag opnemen en maar hopen dat dit pakket nog een keer binnen komt. Kies alsjeblieft voor een andere provider als je gaat verhuizen, telfort is een drama!

26-09-2017

Coulanse. nee, maar we helpen u graag naar andere aanbieder

Mijn dochter (14) heeft door probleem met WIFI op school haar SMS bundel gebruikt om de afgelopen maand toch in contact te blijven met haar klasgenoten. Nu gebruikte ze daarvoor zelden SMS en kwam er toen plots achter dat haar abonnement beperkt is in SMS bundel. Resultaat is dat factuur ipv € 7,85 p/m € 50,- hoger uitviel. Direct abonnement eens tegen het licht gehouden en omgezet/verlengd naar 2-jarig abonnement van € 8,- p/mnd met dubbele belminuten en ONBEPERKT SMS. Als trouwe klant gebeld met Telfort en situatie toegelicht en gevraagd naar een coulanse. Wat blijkt, zeer starre houding. 'in de voorwaarden staat.' geen enkele ruimte. Aangegeven dat dit toch weinig meedenkend klantvriendelijk is en ik overweeg dan helemaal te vertrekken incl. vast bellen/glasvezel internet. Krijg je als antwoord dat ze graag helpen bij een vlekkeloze en goede overstap. ?! Wat een tent is dit zeg!

Onmacht

Vier a vijf jaar bij Telfort klant. Combivoordeel onterecht per maart 2016 gestopt, toen men mij daar gelijk in gaf was er geen compensatie mogelijk (€5/maand voor 13 maanden). Oktober 2016 interactieve tv afgeschakeld, NIET gebeurd waar ik achter kom toen ik dit jaar wilde schakelen naar glasvezel. aangegeven daarmee te willen stoppen. telefonisch bevestigd maar wéér niet gebeurd. meermalen door klantenservice heel erg niet serieus genomen. zojuist een paar maanden later gevraagd om interactieve tv aan tv aan te zetten omdat we dit nu voor onze dochter wilden, blijkt dat het technisch was afgesloten maar dat we er nog steeds voor betalen! Vervolgens krijg ik binnen vijf dagen reactie van klachtenservice en zou ik alles per email bevestigd krijgen. geen email. ik heb nog nooit zon k*tbedrijf (excuses voor mijn taalgebruik maar Telfort is echt gewoon een k*tbedrijf) meegemaakt waarbij je totaal machteloos bent. 1 dec gaan we verhuizen en dan gaan we voor een andere provider., pd ons internet van Telfort zou 50 Mb/S moeten zijn en is ik denk 1/3 van de tijd rond de 10 mb/S.

25-09-2017

Nr afgesloten. Nieuw nr werkt niet. Klantenservive onbereikbaar.

1. Mijn mobiele nr werd zonder warschuwing afgesloten. Dat, terwijl ze mijn e-mail adres wek hebben, want in dezelfde tijd ontving ik regelmatig reclame van ze. De 20+ EURO die er nog op stonden ben ik kwijt. Dat is diefstal! 2. Een nieuw numer aangeschaft. Werkt niet, hoewel er geld op staat. Kan er niet eens op gebeld WORDEN en geen SMS op ontvangen, wat nog veel erger is. 3. Klantenservice is onbereikbaar. Voor particulieren is er geen e-mail adres waarop je kunt schrijven. De chatting website die je geacht wordt i.p. daarvan te raadplegen, kun je alleen gebruiken met gebruikersnaam (tel. nr) en wachtwoord. Een wachtwoord aanvragen is echter onmogelijk op die pagina. Als gevolg kun je ze dus ook niet beriken op die manier. Blijft over het tel. nr. Dat kun je niet bereiken via Skype, dus wordt het zeer duur om ze te bellen. Bovendien laten ze je ook nog een slang wachten, waardoor de rekening verder op loopt. Als je geen ander tel nr hebt kun je ze dus so-wie-so al niet bereiken. En ze zijn alleen bereikbaar Ma-Vr 8-17. Nou, dan werk ik dus altijd! Ze zijn dus onbereikbaar. Telfort = WAARDELOOS!

Aanmelding zoek, pech

Order voor internet en bellen vastgelopen. Klantenservice heeft het doorgegeven aan een andere afdeling, maar kan geen verdere informatie geven of en wanneer de aansluiting wordt opgeleverd. Doorverbinden met de betreffende afdeling kan niet. Op de vraag of ik de directeur kan spreken, gaf mevrouw aan dat ik het antwoord zelf wel wist. Ik dien gewoon af te wachten. Bijzonder slecht!

24-09-2017

Telfort: Niets mis mee

Heb al jaren een alles in een-abonnement bij Telfort. Bij problemen, zoals bv slechte WIFI, maar ook andere zaken werd ik altijd uitstekend geholpen door de klantenservice. Heb bv op hun aanraden ter verbetering van de WIFI in ons huis (3 verdiepingen) een paar jaar geleden een TP-Link router van € 45,= aangeschaft om aan te sluiten op het Telfort-modem. Overal in huis bijna 50 Mbps (de maximale snelheid). Ook op storingen veroorzaakt door werkzaamheden van KPN werd adequaat gereageerd en een enkele keer door en fout van KPN een week lang geen internet etc. gelijk financieel gecompenseerd door Telfort. Kortom. Ondank het feit dat er soms storingen optreden (de laatste 2 jaar zelden) ben ik zeer tevreden over Telfort.

Jeroen
21-09-2017

Telfort, NIET DOEN!

Wat een #service #bah wil je van ellende door de slechte service weg bij Telfort, komen ze met een omkoop-aanbieding, overstappen van adsl naar glas voor een zeer scherpe prijs. Maak je afspraak om op 25-09 te porteren. zetten ze alles al op 21-09 over waardoor je geen internet, tv en telefoon meer hebt.je mag immers de glasvezel niet zelf aansluiten :-( :-( . En als je dan de klanten(niet)service belt is de mededeling: "nee sorry kunnen we niets aan doen, in de opdracht staat echt 25-09 dan komt de monteur" mijn antwoord: "dus ik zit zonder internet, tv en telefoon tot maandag?" reactie: "JA sorry, kunnen we niets aan doen". GRRRRRR. #weesgewaarschuwd, neem #geentelfort

20-09-2017

Simkaart aanvraag blijft hangen

Voor mijn vriendin heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Levertijd 5 werkdagen Na 6 dagen heb ik gebeld en kreeg de melding nog even geduld te moeten hebben. Na twee weken geduld weer gebeld en kreeg toen te horen dat de aanvraag is blijven hangen, dus m.a.w. of ik weer naar de site wilde gaan om deze aanvraag opnieuw in te dienen.

Nou beste Telfort, een klein klantje zijn jullie nu kwijt.

13-09-2017

Slechte service na jarenlang klant te zijn

Na contact over het verkeerd verschijnen van mijn nieuwe abonnement (verbruik) wordt gezegd dat het wel klopt en waarschijnlijk binnenkort veranderd (na maand niet) krijg ik de melding 80% verbruikt. Een week later heb ik geen MB’s meer zonder dat ik dit heb kunnen zien aankomen. Ik bel opnieuw de klantenservice en geef aan dat dit erg vervelend is, mede omdat er een vriend op sterven ligt en ik zo telkens problemen heb om mensen te bereiken, te parkeren etc. Hierop krijg ik de reactie dat daar niets aan gedaan kan worden en dat de het klopt dat de bundel op is. Wanneer ik daarop reageer met dat ik dit te gek voor woorden vind, zeker als jarenlange klant, met het net verlengen van een abonnement en een fout bij Telfort, krijg ik de reactie “graag gedaan”.

Ik voel mij zeer niet gewaardeerd door Telfort en vind de service beneden alle peil.

12-09-2017

Klantenservice niet erg klantvriendelijk

Naast dat we laatste tijd nogal problemen hebben met zowel internet, tv en telefonie. heb ik daarnaast nogal wat moeite met de klantenservice.Je vertelt netjes wat het probleem is en wat je geprobeerd hebt om het op te lossen, dus vertel je dat je het hele riedeltje wat ze op de site hebben staan al uitgeprobeerd hebt.

Hierna weer vragen , hebt u dit, hebt u dat? ja mevrouw ik heb alles geprobeerd. dit geheel wordt me tot drie keer toe gevraagd. Derde keer werd ik wat minder blij en zei: mevrouw ik heb u dit nu al 2 keer gemeld, dus nu voor de derde keer, ik heb echt de hele lijst afgewerkt.

volgens mevrouw ligt het er dan aan dat we op het oude netwerk zitten wat voor problemen zorgt, er moet dus een nieuw modem komen en beste is dat ze me oversluit op het nieuwe netwerk.als ik vraag wat dit voor mij betekent, blijkt dat Telfort zorgt voor de apparatuur en aansluiten, maar dat ik de kosten voor het instellen zelf moet betalen. Ik vertel haar dat het me logisch lijkt dat die kosten dan voor telfort zijn, is tenslotte niet mijn schuld dat het oude netwerk niet meer voldoet.

Om een lang verhaal kort te houden kan alleen apparatuur aangebracht krijgen en instellen is dan mijn probleem of nieuw modem krijgen op oude netwerk en blijf ik regelmatig problemen houden

En weg is mevrouw

Uhm, waar is de service van zowel de klantenservice als van telfort?

06-09-2017

Installateur afzeggen zonder medeweten klant

Een statushouder uit Eritrea schaft in april glasveze internet van Telfort aan. Doordat hij slecht Nederlands spreekt begrijpt hij niet dat de installatie moet gebeuren door de huis installateur Guidion. Guidion meld dat hij heeft gezegd dat hij zelf de installatie zou doen wat volgens Telfort helemaal niet ma. Vervolgens zit hij 4 maanden zonder internet. Nadat is vastgesteld door een hulpverlener dat de zaak niet is aangesloten wordt via telfort een afspraak gemaakt met de installateur van Guidion. Deze komt echter niet opdagen zonder dat de klant wordt geinformeerd. Bij nabellen blijkt dat Telfort deze afspraak eigenhandig heeft geannuleerd (zonder de klant te informeren) omdat hij nog een betalings achterstand zou hebben ( voor een dienst die hij nooit heeft ontvangen). Een zeer onprettig gesprek met de klantendienst volgt. Het was allemaal volgens de procedure. (de klant wordt even vergeten). Ga zo door Telfort. Ik weet in ieder geval welke internet provider ik kan aanraden en welke niet

02-09-2017

Prima

Nog nooit storing gehad. Wifi werkt perfect zowel beneden als boven. Juiste kanaal instelling was wel belangrijk. Vragen heb ik makkelijk op kunnen lossen met het forum van telfort waar ook altijd medewerkers paraat staan. Ben blij dat ik overgestapt ben.

02-09-2017

Totaal geen service.

Wat heb ik een spijt dat ik bij telfort ben gegaan.ze beloven van alles.maar komen niks na.ze zouden een nieuwe router opsturen.gekregen .de monteur kwam woensdag langs .maar zag dat ze de verkeerde op gestuurd hadden.mag je weer bellen en na tig minuten in de wachtstand krijg je iemand die het eerst niet snapt waar het over gaat.dan heeft ze het door we sturen een nieuwe.gister gehad en nu nog geen tv want je moet alles instaleren.ja daarvoor had ik de monteur besteld kan ik niet zelf.gisteravond gebeld want ze zeiden dat ze tot negen uur aanwezig waren .na weer een tijd aan de telefoon gehangen te hebben.geen gehoor.ze zeiden dat ze zaterdag ook aanwezig zijn.toch maar gebeld wacht tijd een minuut na tien minuten nog niks.intotaal heb ik van de week 35 minuten met mijn mobiel gebeld en nog geen antwoord.wat een bagger zooi daar.en nu maar wachten van hoe en wat.ik ben zo pissig brrrr nog een jaar zit ik nu weer vast.

29-08-2017

Internet/bellen/tv

We zijn van de kpn naar telfort overgestapt omdat we te veel de modem en ontvanger moesten resetten. maar na 8 dagen helemaal niets meer en in het weekend is telfort niet te bereiken na het weekend is er een nieuwe modem gestuurd aangezien ik vanwege ziekte telefoon nodig heb en ook daarom te bereiken ben , dus hebben we spijt dat we zijn overgestapt. dit is van de regen in de drup.

25-08-2017

Klachten over vaste telefonie

In 2015 4 maanden zonder vaste lijn gezeten. Uiteindelijk na veel mobiele telefoontjes opgelost. Nu weer problemen met vaste lijn in 1 1/2 week tijd 5 keer zelf moeten bellen omdat de klantenservice niet terugbelt terwijl dit wel toegezegd werd. Een medewerker heeft zelf de verbinding verbroken omdat hij er geen zin meer in had.? Reactie vandaag van telfort: de tweede lijn heeft het te druk en daarom bellen ze niet terug. wij als klant maar weer afwachten.

09-08-2017

Zeer tevreden

In een week was alles geregeld en netjes een monteur langs gekomen die het installatie pakket heeft geinstaleerd. Verder al 2 jaar tevreden over Telfort terwijl ik zelf maar 16mbs snelheid op mijn adres kan ontvangen. Klantenservice is ook erg netjes en ik ervaar mijn gespreken positief.

Meer Telfort reviews
Welk cijfer geef jij Telfort?