Yoran
16-07-2017

Waardeloos

Slechtste provider van nederland . Tv heeft iedere week storingen en de wifi is echt waardeloos en onbruikbaar Je betaalt voor iets wat je niet krijgt dus zijn het gewoon oplichters

10-07-2017

Geen dienst verkregen

Beste Telfort,

Zoals u in uw systeem kunt aflezen ben ik gedurende 2/3 maanden bezig om mijn combivoordeel te laten activeren. Tot op heden is dit nog niet gelukt! Op de website van Telfort kan je geen klacht indienen, dit kan trouwens niemand, er komt een ERROR pop-up!

Graag ontvang ik per direct mijn combivoordeel, ik ben hier TE LANG mee bezig, als dit nog langer zal duren zal ik overal vervelende recensies over jullie schrijven.

Ik vertrouw erop dat dit PER DIRECT opgelost wordt.

Alvast dank.

02-07-2017

Telfort aansluiting Internet, TV en Telefoon

Onlangs wilde ik overstappen van Ziggo naar Telfort. Ik maakten hierbij gebruik van de overstap service van Telfort. Ook omdat dit gratis zou zijn, aansluiten door een monteur. Pakket ontvangen afspraak met de monteur stond vast. De datum van aansluiting stond ook de monteur op de stoep, om kabels te trekken was het nodig om gaten in de muur te boren, deze man deed dat niet. Het alternatief was een wifi aansluiting met versterker, voor mij behoorlijk duur en of ik even contant wilde afrekenen omdat hij ZZP er was, terwijl op de site van Guidion duidelijk stond betalen via factuur. Het is me bespaard gebleven er stond geen signaal op de lijn van KPN alternatief was zelf gaten boren, vanuit een rolstoel vrij moeilijk. Heb contact gehad met Telfort dan leer je meteen Telfort kennen, voor hen was dit blijkbaar heel gewoon, ben er vanuit gegaan dat het gratis werd aangesloten maar het kwam op een kleine 200€ Telfort wist hoe het werkt met de monteurs van Guidion ze werken onder een paraplu. Het is pure oplichting en het is misleidend hoe Telfort te werk gaat. Pakket is door mij retour gegaan

Roel
16-06-2017

Moederdag / Vaderdag actie telfort oplichting

Mensen controleer goed uw verbruik bij Telfort: Krijg zojuist weer een SMS dat je gratis kan bellen op vaderdag. Mensen trap er niet in of controleer goed, bij mij hebben ze de 91 belminuten met moederdag gewoon afgeboekt. Na veel gehouwehoer via de chat ben ik niks verder gekomen. Men zou hier eind mei op terug komen, tot op heden niets vernomen. #telfortoplichters, #telfortdieven. Raad aan het goed te controleren.

13-06-2017

Super goed

Wij zijn zeer tevreden over telfort

13-06-2017

Geen stabiel internet

Slechte internet en doen ze niets voor je hoort elke keer dat je gebelt wort door hoog techniek service maar bel niemand je wort niet serieus geholpen voor je probleem ik ben al een mand bezig nog geen oplossing

13-06-2017

Nieuw wachtwoord aanvragen duurt eeuwen

Zeggen na 5 min een link te sturen maar na twee uur nog niets. En dan is het een dochter bedrijf van KPN, dan is er iets misgegaan met het doorgeven van kwaliteit. Ze willen dat ik nu ga bellen en kosten ga maken dat vertik ik. Bij Vodafone helpen ze je veel sneller. En je hoeft niet zo lang te wachten op een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

08-06-2017

Ondeskundigheid servicedesk

Als alles goed werkt niks aan de hand, maar wanneer er problemen zijn kan ik persoonlijk Telfort niet aanraden. Heb tot nog toe geen enkele keer gehad dat de servicedesk een oplossing wist voor een probleem, alles werd en wordt steeds doorverwezen naar de tweede lijn, welke je helaas zelf op dat moment niet te spreken krijgt, dus wel steeds betalen voor gesprek waar je niks aan hebt, jammer. Tevens dan ook nog eens 72 uur moeten wachten voor er contact met je opgenomen wordt vind ik persoonlijk een slechte zaak. Dus helaas is wat mij betreft Telfort geen aanrader, overweeg dan ook na afloop van dit abonnement over te stappen naar een andere provider

Dick
07-06-2017

Hier ben ik weer

Inmiddels 3 weken verder na tig keer gebeld te hebben. Nog geen tv internet en telefoon. Wel hebben ze geld voor een heel jaar abbo.afgehaald 75.75 euro voor drie dagen wel alles goed. Maar snel van hun terug krijgen homaar. Nu ondanks beloftes die hun niet nakomen. Nog geen geld terug enz. Krijgen wij een nieuw pakket toegestuurd en een monteur.terwijl wij alles hebben in huis. Ze kunnen gewoon op de knop drukken en klaar. maar nee hoor. Het hele circus weer opnieuw. Bla bla bla. Ik heb zo'n verschrikkelijke spijt dat ik met hun een abbo. Ben aangegaan. en nu worden ze nog duurder ook.nou mensen bedenk je eerst maat 10x voordat je naar telfort overstapt.

05-06-2017

Goed tot je ze echt nodig hebt.

Al 4 jaar terug klant geworden, Nooit problemen en netjes geholpen bij kleine issues.

Tot dat ik een bootloop probleem kreeg met mijn telefoon. Een bekend euvel wat de fabrikant erkent.

Opgestuurd ter reparatie, maar mijn bon is bij niet meewerkende ex gebleven. Met als gevolg een reperatie rekening van 250,-+, geld waarmee ik zo een nieuwe van exact het zelfde model toestel koop .incl nieuwe garantie.

Ik fabrikant bellen, "oh maar mevrouw, met een bootloop accepteren we ook een notitie met aankoop datum op uw abonnemen, dus dat is geen probleem!" Dus ik terug naar telfort reparatie die hier wel akkoord mee gaan.

6 maanden verder? Heb ik al 5 abonnement notities ontvangen met de datum dat mijn abbo in ging en niet wanneer de telefoon erbij kwam. Omdat ze kennelijk net doen of ze dom zijn, ondertussen is garantie verlopen.

Word denk ik toch maar de rechtsbijstand bellen.

Abbo loopt over 2 maanden af en aangezien ze al snel 150-200 euro in totaal duurder zijn dan elke concurrent op basis van 2 jaar, kies ik liever voor een bedrijf wat iets normaler omgaat met zijn klanten.

31-05-2017

Traag internet van Telfort

Volgens meerdere Ookla speedtest is mijn internet snelheid op goede momenten maximaal 5mbs download snelheid maar meestal lager, rond de 1mbs. Je kunt geen fatsoenlijk spelletje spelen of Youtube filmpje kijken. Gisteren heb ik het Ziggo abonnement afgesloten.

30-05-2017

Telefonie

Heb mijn abonnement met Telfort verlengt en toen ging het mis. Zit nu al 4 weken zonder vaste telefoon (zakelijk ook nog) en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Het is toch schandalig dat men binnen 4 weken geen probleem kan oplossen van een jarenlange trouwe klant

24-05-2017

Waardeloos

Zeer langzame wifi die steeds onderbroken wordt ookal staat de modem er vlak naast. Nog 1 maand en ik kan gelukkig weer overstappen want wat heb ik spijt en veel frustraties gehad.

22-05-2017

Klantenservice van niks!

Mijn telefoon was ineens stuk, dus ik had een nieuwe telefoon besteld bij Telfort. Ik had bij Telfort besteld omdat op de site stond vermeld dat hij de volgende dag gelijk bezorgd zou worden. Betaald via ideal en ik kreeg een mailtje dat hij inderdaad de volgende avond bezorgd zou worden. Alleen hij kwam niet aan. Ik bellen met de klantenservice en situatie uitgelegd, zeggen ze dat de telefoon helemaal niet op voorraad is en afgesproken dat ze mij de volgende dag een andere sturen, want ik had dringend een telefoon nodig. De volgende dag weer geen postbode gezien. Vervolgens bel ik weer met de klantenservice, zeggen ze dat hij verzonden is naar het postkantoor dus dat ik die moet bellen. Ik bel daarop het postkantoor, en die hebben nooit iets ontvangen. Ik bel weer met Telfort, kan ik wéér opnieuw het hele verhaal uitleggen omdat ze daar niks noteren, wordt er doodleuk gezegd dat ze het dan naar het hoofdkantoor sturen en ik dan maar af moet wachten omdat de klantenservice daar verder niet over gaat. Vervolgens heb ik ook nooit wat gehoord van dat hoofdkantoor. Ik heb toen nog 2 weken gewacht en een paar keer gebeld met de klantenservice, die niks voor mij deed. Na een tijdje wou ik gewoon dat mijn geld terug gestort zou worden want dit duurde me te lang. Ik had ondertussen allang ergens anders een telefoon gekocht. Ik heb wel 20 keer gebeld naar dat 0900 nummer omdat ik mijn geld maar niet kreeg. Heb ook geprobeerd om via het Telfort forum mijn geld terug te krijgen maar dat was net zo bagger als de telefoon klantenservice. Uiteindelijk pas toen ik openbaar heel slecht over telfort heb gepraat werd ik gebeld, uiteindelijk heb ik pas 2 MAANDEN na de aankoopdatum het bedrag terug gestort gekregen op mijn rekening.

Natuurlijk begrijp ik dat er iets mis kan gaan met een bestelling, maar ze zijn er helemaal niet achteraan gegaan om het probleem op te lossen. Ik heb wel 50 keer gebeld denk ik. Steeds kon ik het verhaal helemaal opnieuw vertellen omdat ze ook niks noteren. Ik vind het echt niet normaal hoe Telfort met klanten omgaat.

19-05-2017

Slechte klantenservice en matige instructie betreft abonnement wijzigen.

Al zolang ik mij kan herinneren ben ik klant bij Telfort geweest. Ik heb een abonnement met 1500 MB, wat bel- en SMS minuten waarvoor ik ongeveer €17,- betaal. Ik merkte dat ik zo nu en dan wat MB te kort had, hier wilde ik deze maand iets aan veranderen. Op 5 mei besloot ik via ‘Mijn Telfort’ mijn abonnement te wijzigen. Van 1500 MB internet naar 3000 MB internet was mijn plan, het nieuwe bedrag zou dan €24,41 worden. Dit wijzigde ik op 5 mei zonder enkele probleem met een paar drukken op de knop: erg klantvriendelijk! Nu, ongeveer twee weken later, verschijnt er een factuur van mijn laatste periode met mijn oude abonnement: €32,39. Dit roept toch echt vragen op, aangezien ik had verwacht eerst nog €17,- te betalen en de volgende maand €24,41. Dus belde ik naar de klantenservice van Telfort. Na een moeilijk gesprek wist de telefoniste mij, op een omslachtige wijze, te vertellen dat het er uiteindelijk op neerkwam dat ik voor de periode van 3 dagen (5 mei – 8mei) een soort tussenbundel heb gehad waardoor mijn factuur van ongeveer €17,- naar €32,39 is gevlogen. Dit omdat er een overgang is naar mijn nieuwe abonnement ad €24,41. Natuurlijk word ik hier als klant niet bepaald vrolijk van en vroeg naar de reden waarom ik hier niet op geattendeerd ben door Telfort (ook al gaat het via ‘Mijn Telfort’). Haar antwoord luidde als volgt: ‘Zo gaat het altijd al bij Telfort’, met een flink vleugje irritatie in de ondertoon van de stem van de telefoniste. Verder vond het nogal nutteloos en vervelend dat ik een extra vraag stelde waarop zij geen antwoord kon geven. De discussie die hieruit voortvloeide leidde ertoe dat ik de beste mevrouw adviseerde nog een extra training te volgen in het te woord staan van klanten van Telfort. Hierop antwoordde de vrouw met, en ik citeer: ‘U kunt beter een training volgen in aardig zijn tegen medewerkers’ en hing vervolgens direct op. Telfort, of ik nu fout zit of niet, de klant is in mijn ogen altijd koning. Dat dit bij jullie wellicht niet altijd even naar voren komt, is bij mij vrij duidelijk. Na dit gesprek heb ik ook per direct besloten over te gaan stappen. Dat de klantenservice bagger is, wordt nogmaals bevestigd op https://www.bellen.com/mobiele-providers/telfort/klantervaringen.

15-05-2017

Tv online drama

Over internet heb ik niets te klagen, maar tv online blijft een drama. Via I.E. is het al helemaal niet te ontvangen. Als ik weiger om voor de zoveelste keer te resetten (hiermee is het probleem niet opgelost) krijg ik de boodschap dat het mijn schuld is dat het probleem niet op te lossen is, omdat ik weiger mee te werken. De telefonische klantenservice is bijzonder onklantvriendelijk.

15-05-2017

Bagger internet

Klanteservicemedewerker legt het probleem van slecht netwerk bij mij neer als consument. Wat blijkt? Er wordt gebruik gemaakt van een zeer verouderde modem (ZyXEL) die niet goed overweg kan met moderne apparaten (lees: Android en Apple.).

--> Medewerker gaf voorts aan dat het vervelend is dat ik blijf bellen. Hoe bizarrrrrrrr! Op naar Ziggo dus.

05-05-2017

Slecht internet en betalen voor niet bestelde diensten !

Heel slecht internet duure rekeningen voor diensten waar ik geen gebruik van maak en ook nooit besteld heb,als je dan dit duidelijk heb gemaakt dan geen geld terug mogelijk,ik vind dit pure oplichterij en dat is dit ook ,ook hun mijn telfort heeft nooit goed gewerkt bij mij router kasjes gaan vaak kapot en de zaak wordt dan niet snel opgelost ondanks dat het bellen over de problemen heel veel geld heeft gekost en zo gaat telfort dan om met langdurige abonees, nee ik heb opgezegt en verwacht niet dat ze fatsoenlijk met mijn klachten omgaan elk vertrouwen is beschaamd.

05-05-2017

Hier nooit iets bestellen

Onbeleefd personeel onbereikbaar geen communicatie ik raad het ten zeerste af hier iets te bestellen

05-05-2017

Waardeloos!

Al 5 maanden geen goed werkend internet. Het internet doet het gewoon NIET. Na 4 maanden een monteur gehad die alsnog niks kon doen en moest weer wachten op een andere monteur. Binnen 24u zou er gebeld worden, niet gebeurd. Ik moest maar zelf bellen. maar kreeg geen afspraak voor elkaar. Na 12 dagen (achter elkaar gebeld te hebben) zonder resultaat was ik het zat.

Ik betaal al maanden voor niks! De medewerkers beloven van alles, maar niks word nagekomen.

Wat een waardeloos bedrijf.

Meer Telfort reviews
Welk cijfer geef jij Telfort?
12345
67
8910

AfradenAanraden