10-12-2017

TV prima, internet is waardeloos

Wij hebben zowel televisie als internet van telfort. Over de tv hebben we niets te klagen die werkt prima. Het internet daarentegen is werkelijkwaar erbarmelijk. Ik heb nog nooit een provider gehad die zulk slecht draadloos internet aanbiedt. Je kunt dit naast de router zitten en nog geen signaal hebben. Het is ongelooflijk dat je in deze tijd nog zulke slechte kwaliteit durft aan te bieden. Wij stappen per 1 januari over naar een andere provider en ik kan iedereen aanbevelen dat ook te doen, WiFi van telfort levert je alleen maar heel veel ergenissen en tijdverlies op.

05-12-2017

Slechte internet

Lanzaam storing repareren, 1 week moet ik zonder tv en internet zitten. Problemen nerlalen.

05-12-2017

Telfort interactie televisie

Elke dag hapert het beeld van mijn televisie en ik ben het meer dan zat. Telfort lost het gewoon niet op. Ze komen wel met adviezen, maar deze helpen niet. Ik maak al meer dan 10 jaar gebruik van Telfort / Tiscali producten, maar ik heb zo'n spijt van mijn overstap op interactieve televisie. Ik kan eigenlijk al 2 jaar lang niet meer ongestoord een programma kijken. Of ik moet de tv ontvanger opnieuw starten of de modem opnieuw starten of heen en weer van kanaal schakelen. Het opmerkelijke is dat dit alleen in de avond gebeurd en heeft dus blijkbaar te maken met capaciteit. Het gaat om postcode 3603 GD nummer 15.

01-12-2017

Totaal niet klantgericht.

Sinds gisteravond geen internet meer. Vanochtend direct gebeld met telfort in eerste instantie netjes te woord gestaan. Mevrouw constateerde een fout in de wijkkast waardoor ik geen internet meer ontvang. Niet mijn probleem zou je zeggen maar snel oplossen kunnen ze niet. Je wordt doorverwezen naar Gideon direct contact met hun gehad vanochtend om 09.15 uur er zou vandaag contact worden gelegd met een monteur ofdat deze langs kon komen en ze vroeg welke tijd mij uitkwam vandaag, ik gaf aan tussen half 4 en 5 uur. Ik zou hierover nog gebeld worden. Om half 3 bij thuiskomst was ik nog niet gebeld door Gideon dus ik hun maar gebeld ook direct mijn internet gecheckt ofdat deze het alweer deed. Je weet maar nooit. Gideon vertelde mij er komt geen monteur vandaag maar woensdag 6 dec. Ik uit mijn pan natuurlijk dit zouden ze oplossen binnen 48 uur. Uiteindelijk werd het maandag om half 9 hier moest ik mee akkooord gaan omdat het binnen de 48 uur was. Uitgezonderd het weekend. Nu komt het: ik werd half 5 weer gebeld door Gideon maandag half 9 gaat niet door het wordt weer woensdag 6 december want maandag is er geen technisch monteur. Lekker boeiend hallo ik ben klant. Vanavond weer contact gehad met Telfort morgen neemt hij contact op met Gideon om te kijken ofdat het echt maandag niet gaat lukken. Even afwachten maar ik ben helemaal klaar met Telfort.

30-11-2017

Klantenservice is onvriendelijk en zeer onbekwaam, zeer slechte service

Neem alsjeblieft nooit een abonnement bij telfort, als je dan een probleem hebt, ben je heel ver van huis. Gehele klacht volgt nog. Klantenservice is onvriendelijk, komt afspraken niet na, heb meer dan 15 uur in totaal aan de telefoon met hen gezeten en nog is niet al,we opgelost, verder zitten er zeer onbeschofte medewerkers tussen die zomaar ophangen en/ of foutieve informatie geven. Waardoor je uiteindelijk nog verder van huis bent. En ze komen bijna niet met oplossingen, als ze dit wel een keer doen, voeren ze de oplossing niet uit of blijkt de oplossing niet te werken. Dus 1 tip voor anderen ga nooit in zee met Telfort!

27-11-2017

Waardeloze glasvezel

Sinds een paar jaar is onze glasvezel van Telfort enorm achteruit gegaan, tot het punt waarbij we nog amper iets op kunnen zoeken op het internet. We hebben de nieuwste router van Telfort. We betalen voor 40mb, maar de snelheid (terwijl ik naast het modem zit!) komt nog niet eens aan 1 mb. Wanneer ik mijn laptop aan het modem aansluit met een kabel haalt het net 1mb, wat natuurlijk niks is vergeleken met de beloofde 40mb. In de woonkamer (ongeveer 5 meter van de router vandaan) is de wifi met een beetje geluk 800kb (0,8mb). Een verdieping hoger, bij de slaapkamers, is de wifi meestal 300 à 400kb, en op de zolder is er helemaal geen internetverbinding. Na een beetje online gezocht te hebben kwamen we tot de conclusie dat dit misschien aan het wifi-kanaal lag, dus hebben we een scan gedaan en zijn we naar het rustigste wifi-kanaal overgestapt. De internetverbinding is nog steeds niet beter geworden.

Ik ben zelf dol op gamen, maar zelfs lichte games (League of Legends, Minecraft) zijn onspeelbaar. Ik wordt (als ik in mijn slaapkamer zit) na nog geen 5 minuten uit de server gegooid, vanwege de internetverbinding.

De service is ook vreselijk. Er werd ons verteld dat ze op een nieuw tv-systeem over zouden gaan, en dat onze tv 'ge-upgrade' kon worden (houdt in dat je een tv-gids krijgt, dat je kunt pauzeren en terugspoelen en dat je naar de radio kan luisteren via de tv). Dit zou geen extra kosten in rekening brengen en een monteur van Telfort zou het installeren. Uiteindelijk kwam na een paar weken de monteur, en heeft een kastje geinstalleerd. Ze hadden echter niet vermeldt dat dit een extra stopcontact op zou nemen (er werd ons verteld dat het gewoon aan de televisie werd aangesloten), dus dat was een nare ontdekking aangezien de stekkerdoos al vol zat. We hadden een nieuwe stekkerdoos gehaald waaraan dit tv-kastje gekoppeld kon worden (dus dat kostte ons al 10 euro), en daarna werd er ook nog eens de kosten voor de monteur in rekening gebracht terwijl ze ons wijs hadden gemaakt dat het kastje en de installatie gratis zouden zijn!

Kortom: Telfort is belachelijk slecht, in zowel service als communicatie. Het is zeker NIET aan te raden.

24-11-2017

Zeer trage WIFI en altijd slechte tv verbinding

WIFI zeer traag en valt voortdurend weg, en ook de TV moet je heel vaak resetten. In een woord waardeloos.

20-11-2017

Telfort. werkt altijd

Nooit problemen met glasvezel internet en ook onze 3 mobiele gsm abbo's werkt ook altijd perfect.

Top bedrijf.

20-11-2017

Aansluiting draadloze tv

Geweldig geholpen door de service lijn en dit maal voor de tweede keer. alles was in mum van tijd opgelost en hoe . bedankt mensen ga zo door .

telfort ok.

17-11-2017

Veel uitval

Helaas heb ik niet eerst deze reviews gelezen, want mij gebeurt hetzelfde wat de meesten hier beschrijven. Veel haperend beeld (ligt aan de kabel.) en WiFi is heeeeeeel slecht. Nee, ik ben zeer ontevreden met Telfort/KPN en raad het iedereen af.

14-11-2017

Eerst spijt maar nu toch blij met Telfort

Het duurt erg lang voordat je weet dat alles in orde is met veel zoeken op de Telfort-site.Na een paar telefoontjes (gratis met vast-bellen )kwam toch alles vrij snel in orde.Personeel stond mij zeer vriendelijk te woord. 'kBen nu erg tevreden! internet,tv en bellen,ook mobiel,het werkt heel goed.Dus wat mij betreft een "AANRADER". Eh

Ron
14-11-2017

Onstabiel en flut hulp

Al enige jaren telfort alles in 1. Paar weken geleden begon de ellende. Steeds haperend tv beeld. Steeds modem resetten. Lag aan de kabel Egt telfort. Kabel ligt er al jaren en er komt niemand aan. Dan gaat het weer 2 weken goed en dan begint de ellende weer. Als het dan daadwerkelijk aan de kabel lag zou het die 2 weken ook niet werken. Vrienden van me zelfde. Maar dan et de telefoon. Ligt ook aan de kabel. Is geloof ik het eerste wat ze leren als ze het nie t meer weten.de kabel. Als zoethoudertje schroeven ze je de internetsnelheid van 20 naar 50 mb. Heeft geen enkele nut als je maar max 16 haalt. We kijken het nog even aan en anders.dag telfort.

13-11-2017

Modempech

Vanaf woensdag 8 november ben ik onbereikbaar. Omdat er een foutje zit in het netwerk en mijn modem het nu niet doet. Telfort doet net of dit de normaalste zaak van de wereld is. Wil niet informeren aan de betreffende afdeling hoe de zaak ervoor staat. Biedt Geen Excuses op alternatieve aan ben zeer ontevreden

Tinus
12-11-2017

Afrader

Ik raad het iedereen af om naar telfort tegaan 1 brok ellende pakket wam wel netjes waar ik om ge vraagt had alles 1 een glasvezel aan gesloten internet en tv ging goed alleen de telefoon was een ramp wand die bleek alleen maar in gesprek te zijn als je de hoorn er van af haalde 2 dagen lang dus ik heb alles van telfort weer terug gestuurd omdat de telefoon dus niet werkte en ook is het schandalig dat de klantenservice op zondag niet bereikbaar zijn en ook dat de mensen eerst 0900 moeten bellen dus mensen neem geen telfort wand dan kom je er bedrogen van af

27-10-2017

Erg slecht internet en interactieve tv

Internet valt zo een tien keer per dag uit,dus ook interactieve tv. Nu werd mij verteld dat ik het binnen een maand kan opzeggen,maar nu ik dat wil doen wordt er verteld dat het binnen twee weken moet. De bevestigingsmail is nooit binnen gekomen. Wat een rommeltje.

12-10-2017

Internet is niets

Traag heel maal niets telfort

12-10-2017

Bij het aanmelden ging hetb al mis

TV Internet Bellen Overstap service moest zelf maar even bellen met kpn dacht het niet zij zouden het in order maken, hebben het hele pakket geannuleerd weer bellen met telfort na 21 minuten nog geen gehoor heb maar opgehangen, andere dag weer gebeld eerst iemand aan de telefoon die zou me doorverbinden met iemand die mij verder kon helpen, weer 15 minuten gewacht ,daar kreeg ik iemand aan de lijn 15 min verder ik werd op de een of andere manier geweigerd ik kreeg hier binnen 5 werkdagen bericht over, ik zei dat ik dat binnen een uur wou weten waarom, maar dat kon niet ik bleef aanhouden binnen uur wil ik terug gebeld worden, werd er plots opgehangen een uur gemaild uiteindelijk het zelfde antwoord . ik zeg dan wik per direct bij u annuleren ook dit kon niet bij haar , dus weer bellen en geannuleerd. conclusie ze willen waarschijnlijk geen nieuwe klanten !

Jelle
06-10-2017

Het beste van KPN met de stapelende korting per 2 jaar

Ja, ik zei het "Beste van KPN" want Telfort is een virtuele telco die infra inhuurt bij KPN. Dat doen ze goed en goedkoop. Voor 17 euro per maand heb ik 4GB 300Minuten en Onbeperkt SMS die ik ook nog 3 maanden mag stapelen. Voor nog eens 17 euro heb ik een telefoon erbij. Zonder schade verzekering want ik ben zuinig op mijn gear. Was onlangs toch kapot gegaan: is er binnen 8 dagen een nieuw oplaadpunt ingemonteerd zonder extra kosten! Anders dan het reizen naar de dichtstbijzijnde Shop. Helaas kwamen die 2 dagtripjes voor mij dan wel op 28 euro uit, maar dat is nog steeds goedkoper dan wanneer ik de lokale (Niet Officiële) reparateur het had laten doen. Nu meteen nieuwe image op de telefoon en hij doet het weer als een tierelier. De man bij Telfort Apeldoorn heeft een beetje aparte vorm van humor, het moet je liggen denk ik. Maar de service was perfect.

02-10-2017

Zeker niet bij een nieuwbouw huis!

Tot 3 keer toe proberen ze bij telfort het installatiepakket op te sturen, maar op een of andere mysterieuze wijze staat er in hun systemen dat de bezorging mislukt is, terwijl ik de hele dag thuis ben. Snappen zelf niet hoe het kan en sturen vervolgens veel te laat een nieuwe op, die ook nu nog steeds weer niet aangekomen is. Terwijl is aangegeven dat ik deze zeker wel voor morgenochtend binnen had zodat ik de monteur niet weer voor de vijfde keer (door hun schuld!) moest verzetten. Eindstand: ik mag weer een extra vrije dag opnemen en maar hopen dat dit pakket nog een keer binnen komt. Kies alsjeblieft voor een andere provider als je gaat verhuizen, telfort is een drama!

26-09-2017

Coulanse. nee, maar we helpen u graag naar andere aanbieder

Mijn dochter (14) heeft door probleem met WIFI op school haar SMS bundel gebruikt om de afgelopen maand toch in contact te blijven met haar klasgenoten. Nu gebruikte ze daarvoor zelden SMS en kwam er toen plots achter dat haar abonnement beperkt is in SMS bundel. Resultaat is dat factuur ipv € 7,85 p/m € 50,- hoger uitviel. Direct abonnement eens tegen het licht gehouden en omgezet/verlengd naar 2-jarig abonnement van € 8,- p/mnd met dubbele belminuten en ONBEPERKT SMS. Als trouwe klant gebeld met Telfort en situatie toegelicht en gevraagd naar een coulanse. Wat blijkt, zeer starre houding. 'in de voorwaarden staat.' geen enkele ruimte. Aangegeven dat dit toch weinig meedenkend klantvriendelijk is en ik overweeg dan helemaal te vertrekken incl. vast bellen/glasvezel internet. Krijg je als antwoord dat ze graag helpen bij een vlekkeloze en goede overstap. ?! Wat een tent is dit zeg!

Meer Telfort reviews
Welk cijfer geef jij Telfort?
12345
67
8910

AfradenAanraden