27-05-2017

Door een fout van kpn en telfort al 8 dagen geen internet tv enz.ik raad het iedereen Af om bij telfort te gaan.of moederbedrijf kpn. Tig keer gebeld. Voor weet niet hoeveel geld (mobiel) Het interseert. Hun geen reet. Bah bah. Heb verschrikkelijk veel spijt dat ik naar hun toe ben overgestapt.

24-05-2017

Zeer langzame wifi die steeds onderbroken wordt ookal staat de modem er vlak naast. Nog 1 maand en ik kan gelukkig weer overstappen want wat heb ik spijt en veel frustraties gehad.

22-05-2017

Klantenservice van niks!

Mijn telefoon was ineens stuk, dus ik had een nieuwe telefoon besteld bij Telfort. Ik had bij Telfort besteld omdat op de site stond vermeld dat hij de volgende dag gelijk bezorgd zou worden. Betaald via ideal en ik kreeg een mailtje dat hij inderdaad de volgende avond bezorgd zou worden. Alleen hij kwam niet aan. Ik bellen met de klantenservice en situatie uitgelegd, zeggen ze dat de telefoon helemaal niet op voorraad is en afgesproken dat ze mij de volgende dag een andere sturen, want ik had dringend een telefoon nodig. De volgende dag weer geen postbode gezien. Vervolgens bel ik weer met de klantenservice, zeggen ze dat hij verzonden is naar het postkantoor dus dat ik die moet bellen. Ik bel daarop het postkantoor, en die hebben nooit iets ontvangen. Ik bel weer met Telfort, kan ik wéér opnieuw het hele verhaal uitleggen omdat ze daar niks noteren, wordt er doodleuk gezegd dat ze het dan naar het hoofdkantoor sturen en ik dan maar af moet wachten omdat de klantenservice daar verder niet over gaat. Vervolgens heb ik ook nooit wat gehoord van dat hoofdkantoor. Ik heb toen nog 2 weken gewacht en een paar keer gebeld met de klantenservice, die niks voor mij deed. Na een tijdje wou ik gewoon dat mijn geld terug gestort zou worden want dit duurde me te lang. Ik had ondertussen allang ergens anders een telefoon gekocht. Ik heb wel 20 keer gebeld naar dat 0900 nummer omdat ik mijn geld maar niet kreeg. Heb ook geprobeerd om via het Telfort forum mijn geld terug te krijgen maar dat was net zo bagger als de telefoon klantenservice. Uiteindelijk pas toen ik openbaar heel slecht over telfort heb gepraat werd ik gebeld, uiteindelijk heb ik pas 2 MAANDEN na de aankoopdatum het bedrag terug gestort gekregen op mijn rekening.

Natuurlijk begrijp ik dat er iets mis kan gaan met een bestelling, maar ze zijn er helemaal niet achteraan gegaan om het probleem op te lossen. Ik heb wel 50 keer gebeld denk ik. Steeds kon ik het verhaal helemaal opnieuw vertellen omdat ze ook niks noteren. Ik vind het echt niet normaal hoe Telfort met klanten omgaat.

19-05-2017

Slechte klantenservice en matige instructie betreft abonnement wijzigen.

Al zolang ik mij kan herinneren ben ik klant bij Telfort geweest. Ik heb een abonnement met 1500 MB, wat bel- en SMS minuten waarvoor ik ongeveer €17,- betaal. Ik merkte dat ik zo nu en dan wat MB te kort had, hier wilde ik deze maand iets aan veranderen. Op 5 mei besloot ik via ‘Mijn Telfort’ mijn abonnement te wijzigen. Van 1500 MB internet naar 3000 MB internet was mijn plan, het nieuwe bedrag zou dan €24,41 worden. Dit wijzigde ik op 5 mei zonder enkele probleem met een paar drukken op de knop: erg klantvriendelijk! Nu, ongeveer twee weken later, verschijnt er een factuur van mijn laatste periode met mijn oude abonnement: €32,39. Dit roept toch echt vragen op, aangezien ik had verwacht eerst nog €17,- te betalen en de volgende maand €24,41. Dus belde ik naar de klantenservice van Telfort. Na een moeilijk gesprek wist de telefoniste mij, op een omslachtige wijze, te vertellen dat het er uiteindelijk op neerkwam dat ik voor de periode van 3 dagen (5 mei – 8mei) een soort tussenbundel heb gehad waardoor mijn factuur van ongeveer €17,- naar €32,39 is gevlogen. Dit omdat er een overgang is naar mijn nieuwe abonnement ad €24,41. Natuurlijk word ik hier als klant niet bepaald vrolijk van en vroeg naar de reden waarom ik hier niet op geattendeerd ben door Telfort (ook al gaat het via ‘Mijn Telfort’). Haar antwoord luidde als volgt: ‘Zo gaat het altijd al bij Telfort’, met een flink vleugje irritatie in de ondertoon van de stem van de telefoniste. Verder vond het nogal nutteloos en vervelend dat ik een extra vraag stelde waarop zij geen antwoord kon geven. De discussie die hieruit voortvloeide leidde ertoe dat ik de beste mevrouw adviseerde nog een extra training te volgen in het te woord staan van klanten van Telfort. Hierop antwoordde de vrouw met, en ik citeer: ‘U kunt beter een training volgen in aardig zijn tegen medewerkers’ en hing vervolgens direct op. Telfort, of ik nu fout zit of niet, de klant is in mijn ogen altijd koning. Dat dit bij jullie wellicht niet altijd even naar voren komt, is bij mij vrij duidelijk. Na dit gesprek heb ik ook per direct besloten over te gaan stappen. Dat de klantenservice bagger is, wordt nogmaals bevestigd op https://www.bellen.com/mobiele-providers/telfort/klantervaringen.

15-05-2017

Tv online drama

Over internet heb ik niets te klagen, maar tv online blijft een drama. Via I.E. is het al helemaal niet te ontvangen. Als ik weiger om voor de zoveelste keer te resetten (hiermee is het probleem niet opgelost) krijg ik de boodschap dat het mijn schuld is dat het probleem niet op te lossen is, omdat ik weiger mee te werken. De telefonische klantenservice is bijzonder onklantvriendelijk.

15-05-2017

Bagger internet

Klanteservicemedewerker legt het probleem van slecht netwerk bij mij neer als consument. Wat blijkt? Er wordt gebruik gemaakt van een zeer verouderde modem (ZyXEL) die niet goed overweg kan met moderne apparaten (lees: Android en Apple.).

--> Medewerker gaf voorts aan dat het vervelend is dat ik blijf bellen. Hoe bizarrrrrrrr! Op naar Ziggo dus.

05-05-2017

Slecht internet en betalen voor niet bestelde diensten !

Heel slecht internet duure rekeningen voor diensten waar ik geen gebruik van maak en ook nooit besteld heb,als je dan dit duidelijk heb gemaakt dan geen geld terug mogelijk,ik vind dit pure oplichterij en dat is dit ook ,ook hun mijn telfort heeft nooit goed gewerkt bij mij router kasjes gaan vaak kapot en de zaak wordt dan niet snel opgelost ondanks dat het bellen over de problemen heel veel geld heeft gekost en zo gaat telfort dan om met langdurige abonees, nee ik heb opgezegt en verwacht niet dat ze fatsoenlijk met mijn klachten omgaan elk vertrouwen is beschaamd.

Hier nooit iets bestellen

Onbeleefd personeel onbereikbaar geen communicatie ik raad het ten zeerste af hier iets te bestellen

Waardeloos!

Al 5 maanden geen goed werkend internet. Het internet doet het gewoon NIET. Na 4 maanden een monteur gehad die alsnog niks kon doen en moest weer wachten op een andere monteur. Binnen 24u zou er gebeld worden, niet gebeurd. Ik moest maar zelf bellen. maar kreeg geen afspraak voor elkaar. Na 12 dagen (achter elkaar gebeld te hebben) zonder resultaat was ik het zat.

Ik betaal al maanden voor niks! De medewerkers beloven van alles, maar niks word nagekomen.

Wat een waardeloos bedrijf.

04-05-2017

Alles werkt naar tevredenheid.

Nooit problemen ondervonden. Snelle verbinding. Weinig of geen storingen.

03-05-2017

Interactive tv

Waardeloos, 1,5 jaar gedownloaden programma kan niet terug kijken. Foutcode 3025. Vandaag ook gebeld en gevraagd mijn geld terug laten storten (alleen voor interactieve tv). Krijg ik pas als alles weer gaat werken. De dame van klantenservice was agressief en onsympathiek. Zou ga je niet met de klanten om. Gelukkig nog een paar maanden. Daarna ben weg van deze "provider".

Gertrude
24-04-2017

Ik word een beetje moe van Telfort

Vandaag word ik er steeds uitgegooid en heb 9 reset gedaan.gebeld en wordt er leuk gevraagd of ik de installatie set bij de hand heb.ik vraag naar mn contactpersoon nav vele problemen bij telfort, mar omdat hij die net kent moet ik het met hem doen.ik vraag hem eerst eens te kijken bij hun wat er aan de hand kan zijn, door een meting te verrichten, nee dat ging niet gebeuren. ik heb aangegeven het gesprek met hem te bereidingen, want was al gefrustreerd (werkte deze dag thuis) en ging hij het nog even erger maken.geen juiste persoon Jurien om aan de telefoon te zetten. ik ga overstappen, ben er klaar mee Incl. tv abo)

21-04-2017

19 april aangesloten en 20 april weer afgesloten. Waardeloos

Oplopend naar de opleverdatum ging alles goed. Aansluitpakket op tijd ontvangen. Zelf afspraken in kunnen plannen met guidion om aan te sluiten en met ons Brabantste om die ochtend ook af te sluiten. 19 april is een monteur geweest om af te sluiten. Hij heeft ook meteen het nieuwe glasvezel kastje gemonteerd. Vervolgens later in de middag komt de guidion monteur. Verwisseld mijn aansluitadres met een andere en komt vervolgens 2 uur te laat. Kan gebeuren.

Deze aardige meneer vertrekt na een 45 min aansluiten met een tevreden klant achterlatend. Alles doet het! Jippie. En nog wat sneller dan voorheen ook. Blij.

Een dag later: internet weg! Tv signaal weg! Bellen met Telfort. Antwoord: ja dat klopt. U wordt pas 5-5 aangesloten. en nee daar kunnen we niks aan veranderen. Goedenavond.

Schandalig!

17-04-2017

Dure beltarieven en ronden minuten af

Dure beltarieven en ronden minuten af terwijl je niks verbruikt hebt, voor telfort is dit kassa, voor mij een dag armer. Bij vragen draaien ze erom heen.

06-04-2017

Niet aan beginnen!

Internet mobiel is zeer slecht, betaal extra voor 4g, nog steeds een h+ en geen 4g (waar ik wel voor betaal) klantenservic erg brutaal en bellen naar klantenservic kost geld. Ook thuis heb ik alles van telfort en is het een drama! Niet aan beginnen dus. Beter overstappen naar kpn dan zit je altijd goed. Wanneer je zowel mobiel als thuis overstapt heb je recht op korting bij kpn.

05-04-2017

Geweldig

Heb al meer dan 5 jaar telfort internet en tv . Het is gewoon geweldig . Ik was toen overgestapt van UPC (die was ook goed ) naar Telfort omdat dat goedkoper en sneller was . En het downloaden is nog sneller geworden .snel downloaden en volgens mijn zoon gaat het online gamen perfect loopt allemaal vloeiend . Telfort tv vind ik ik helemaal geweldig .dat je de tv gids dagen terug kan klikken en alles van de afgelopen 7 dagen ook alle films kan bekijken .ik hoef niks meer op te nemen .ik vind het geweldig . Al dat gejank hierzo vind ik niet eerlijk.ik ben niet zo,n reviewer maar dat zielige gezeik hier is echt bizar .jankmuilen.nee ik werk niet bij Telfort .ik werk in de ploegendienst in de offshore .en daarom vind ik het helemaal geweldig dat je alle films en programmas van de afgelopen 7 dagen gewoon kan bekijken . SUPER ! Bedankt Telfort !

04-04-2017

Wegvallende internet

Sinds oktober 2016 klant bij telfort . Inmiddels 28 gesprekken gehad . En geen oplossingen maar veel leugens en niet erug bellen door 2e lijn wat ze zogenaamd hebben gecreeed. Wil je intenet problemen neem vooral telfort.

03-04-2017

Slechste keus ooit

Eigenlijk vanaf het begin problemen met het internet,Mijn verbinding valt continu weg 3min verbinding en dan weer niet.Ik moet constant de verbinding verbreken om weer een signaal te ontvangen en dan weer opnieuw weer verbinding te maken. Ik heb al een keer een nieuwe router ontvangen maar dit mocht niet baten Ik ben het zo zat dat ik telkens zonder internet zit en mijn dochter die zelf 6000 gigabite op haar telefoon het er amper mee red omdat als ze thuis is de verbinding continu wegvalt en dus daardoor meer van haar eigen bundel gebruikt.Nu hebben ze aangegeven dat we wel een andere router kunnen krijgen welke beter is,maar dan moeten we weer voor een jaar lid worden en dan moeten we er kastjes bij bestellen voor de tv's boven omdat we met deze router geen analoge tv meer kunnen kijken, dus al met al weer duurder uit. Ik vind het hun probleem en niet die van ons want wij betalen immers voor internet.Als telfort het netjes doet dan zorgen ze gewoon voor een betere router welke deze problemen opheft. Zoniet dan denk ik dat ik aan einde van mijn abbonnement overstap naar een andere provider.Want ik ben het goed beu!

27-03-2017

Ik had nooit over moeten stappen van XS4all naar Telfort

Je denkt ik kan 15,- euro per maand besparen, laat ik over stappen. SPIJT! We nemen een all-in pakket met gratis monteur waar je zelf bij Gideon een afspraak voor kan maken. Dan krijg je een Doe-het-zelf pakket thuisgestuurd en vervolgens SMS berichten op je vaste telefoon met U kunt aan de slag. Dan begin je te twijfelen: Ik had toch een gratis monteur erbij? Enkele dagen later krijg je dan de brief die je een week eerder had moeten ontvangen met de pincodes etc. En op vrijdag ineens geen internet meer. We voelen de bui al hangen, maar hoe nu achter een telefoonnummer komen. In alle correspondentie staat ga naar www.telfort.nl. Dat gaat dus niet als je geen internet hebt. Als je dan eindelijk via XS4all een telefoonnr hebt van Telfort kom je in een voice computer, je zegt 'aansluiten' en moet je 5 minuten naar een lulverhaal luisteren over 'als u uw rekening niet heeft betaald.' Dan krijg je uiteindelijk een meisje van de klantenservice die nergens iets van snapt want op de kosten voor de klantenservice worden flink bezuinigd en inwerken is er niet bij. We zijn uiteindelijk maar zelf aan de slag gegaan want aangezien wij thuis werken kunnen wij echt niet zonder internet maar ik kan het iedereen die een solide internet aansluiting wil wel afraden om naar Telfort over te stappen.

20-03-2017

Zeer slechte ALLES

Zit iets langer dan 2 jaar bij telfort. Sins dag 1 problemen met tv internet en telefonie, zo slecht behandelt in de eerste maand zo veel telefoontjes gepleegd niemand die je kan helpen geen monteur die ze je willen sturen Ik heb gewoon 2 jaar betaald voor iets wat ik niet kreeg qua internet ook niet het is glasvezel vanaf 50 mb moet blij zijn als ik op momenten op 20 mb zat download snelheden zeer slecht zeer slecht.

En nu wat ik het ergst vind van allen na zo lang stress met hun gaan we over stappen en nu,nu krijg je opeens een telefoontje met, We kunnen je problemen oplossen opeens wisten ze wat er aan de hand was en word je verteld ja in kan inderdaad zien hoe vaak je gebeld hebt maar nu kunnen we je problemen oplossen.

Ik noem dat criminaliteit Ik ben in al mijn problemen nooit door hun opgebeld met geen enkele oplossing het interesseerde ze ook niet en nu dat ze een vaste klant verliezen opeens kunnen ze me dingen beloven waar ik niks meer aan heb alleen om me weer te overtuigen om te blijven bij zoon slechte provider. Ik zou niet eens weten of ze het waar kunnen maken ze hebben meer dan 2 jaar de tijd gehad om een vaste klant tevreden te houden maar hebben daar ongeacht door al mijn pogingen nooit geen moeite voor gedaan.

Meer Telfort reviews
Welk cijfer geef jij Telfort?