28-09-2016

Veel beloven, niets waarmaken lees en huiver!

Ik: Dag Telfort meneer, mijn abonnement bij de vorige provider is afgelopen en ik wil graag overstappen naar Telfort! Telfort meneer: Dag mevrouw, dat is mooi, kijk eens wat een aanbiedingen ik voor u heb! Ik: Dit is een mooie telefoon voor een mooie prijs, ik neem hem en dit abonnement. Telfort meneer: Dan gaat uw abonnement over een maand in, u kunt wel de telefoon alvast gebruiken met uw eigen SIM-kaart. Als u wil kan ik die voor u omzetten. Oh, dat past dus niet, die nieuwe SIM-kaarten zijn een stuk kleiner.Nou ja, dan moet u maar een maandje wachten. Maar als u dan terug komt help ik u met het overzetten van alle gegevens en maak ik de instellingen voor u in orde. Alles wat u wil maak ik voor u in orde! En…ik heb nog een mooie verrassing voor u, hier kunt u bij Samsung een gratis extra geheugenkaartje voor uw nieuwe toestel aanvragen. Na één maand en drie dagen: Ik: Dag Telfort mevrouw, ik heb deze telefoon van jullie gekocht en pas in gebruik genomen, maar het opladen wil niet lukken. Ik kom niet verder dan 54% Telfort mevrouw: Oh ja, maar die telefoon is al een maand oud! U had niet zo lang moeten wachten met reclameren, binnen een termijn van twee weken na aankoop had ik het toestel om kunnen wisselen, maar dat is nu veel te laat. Ik zal het toestel voor reparatie op moeten sturen en dan krijgt u het over 3 weken weer terug. Ik: DRIE weken! Ik heb m net in gebruik. Ik moest sowieso een maand wachten omdat m’n oude SIM-kaart niet paste. Krijg ik dan een leen-toestel? Telfort mevrouw: Nee, aan leentoestellen, daar doen wij niet aan. En daarbij: u had gewoon even een kleiner formaat SIM-kaart bij uw vorige provider hier aan de overkant kunnen halen, dan was dit niet gebeurd. Als u uw telefoon niet wilt opsturen dan kunt u naar het Centrum gaan, daar is een Telfort winkel waar ze ook kleine reparaties uitvoeren. Wij zijn alleen voor de verkoop. In de Telfort winkel Centrum: Ik: Dag Telfort meneer, uw collega stuurde me naar us toe, ik heb een probleem met het opladen van mijn nieuwe telefoon. U schijnt daar iets aan te kunnen doen. Telfort meneer: Dag mevrouw, nee hoor, daar kan ik niets aan doen. Wat zegt u: kleine reparaties, nee hoor dat doen wij niet. Ik kan wel de telefoon voor u opsturen, dan bent u hem ongeveer 3 weken kwijt. Een leentoestel? Nee hoor, daar moet u zelf maar voor zorgen. En als kers op de taart een Email van Samsung: U komt niet in aanmerking voor een gratis geheugenkaartje, de reden hiervoor is dat de aangeboden EAN code niet van een deelnemend toestel is. Nog een kers: Het versturen van een klacht naar Telfort lukt niet, zelfs niet na opvragen username en wachtwoord.

26-09-2016

Zeer goede service

Bij een storing zeer goed geholpen en keurig netjes een compensatie gekregen!

21-09-2016

Fijne service, goede aanbieding

Ik ben erg tevreden over Telfort en laat daarom graag een recensie achter. Ere wie ere toekomt! Kort geleden werd mijn internetmaandbedrag automatisch verhoogd, waarna ik wilde op zeggen. Ik werd door een supervriendelijke jongen gebeld die me een aanbod deed om te blijven. Omdat ik geen reden had om bij Telfort weg te gaan ben ik gebleven. Binnenkort loopt mijn mobiele abonnement bij een andere provider af en Telfort heeft een geweldige aanbieding onder de term 'Combivoordeel', die belachelijk goedkoop is. Dat sprak mij wel aan ;-), dus vanaf binnenkort bel ik supergoedkoop en heb ik al mijn diensten ook nog eens bij één provider. Erg handig. Tot slot heb ik bij mijn aanvraag hulp nodig gehad (via chat en telefoon) en ben ik telkens zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan: blijkbaar hoeft service niet te lijden onder een lage prijs. Telfort bedankt en ga zo door!

20-09-2016

Telfort belt uren kost veel geld en steelt echt!

Sorry, ik heb taalproblemen door hersenbeschadiging na sportongeluk. Telfort kan niets en doet niets, maar je moet meer betalen dan wat ze eerder via reclame aanbood. Ik ben een ZZP-er, dus wilde zakelijk internet+TV bij Telfort samen met mijn mobiele telefoon abonnement. Helaas was de aansluiting van radio en tv niet goed, waardoor ik ongeveer een half jaar moet gaan knokken dat ik weg wil. Zij vertelde eerst dat alles perfect samen werkte, maar dat was niet zo. Maw zij liegen totaal! Na ruim half jaar mocht ik eindelijk weg bij Telfort van Internet+TV. Helaas niet voor mobiele telefoon. Ik ben overgestapt naar Ziggo, die bij Telfort heeft vermeld. Toch kreeg ik weer een rekening voor de volgende maand van Telfort. Zij zeggen dat ze dit niet van Ziggo hebben ontvangen, terwijl ze mij een zenddoos hebben gestuurd voor de apparaten samen met de code van Telfort. Ik ben dus nu echt weg. Toch liegt Telfort weer om meer centjes in hun eigen zak te kunnen steken. Ik ben nu echt waar meer dan twee weken, dus 80 uur met klachten van Telfort, maar IK moet betalen. Ga dus NIET naar Telfort. De politie doet niets, maar eigenlijk is dit stelen en moeten ze de bak in!

17-09-2016

Slechte service

Nieuwe iphone 5s incl abonn na 3maanden, 3x pdag laden, na reparatiecentrum telfort, uitslag prima telefoon. Telfort reageert niet meer op klacht, noch via hun eigen klantenservice, noch via klacht. nl. Nog 18maanden contract uit te dienen met haperend toestel en geen enkele respons meer bij telfort, waardeloos! Applestore klantvriendelijk , binnen 4 dagen andere telefoon! Super

16-09-2016

'Prutorganisatie' in de breedste zin van het woord

Brief aan Telfort, Nederlandse telefoonprovider.

HE-HE, eindelijk mijn abonnement verlengd gekregen, eerste poging was in mei.

Aansluiten met Belgisch ID was geen probleem in de winkel, maar verlengen ging 2 jaar later dan plots weer niet. Ter plekke met eigen mobiel naar klantenservice gebeld (0900-nummer, 50 cent per gesprek, telefoonnummer opgezocht op Google) en die hebben het abonnement WEL voor ons verlengd. De nieuwe bundel was ideaal maar helaas viel het toestel enorm tegen en bij het terugsturen is het hele pakket stopgezet. Moest een week wachten vooraleer ik een nieuw abonnement kon aanvragen. Prima. Wij op vakantie. Bij terugkomst nieuwe poging, winkel weigerde nog steeds iets te doen voor ons. Weer naar klantenservice gebeld.

"U kan momenteel niet verlengen omdat er nog een rekening openstaat van 21 euro.'' Ik reageer verbaasd want ik heb mijn abonnementskosten van die maand nog maar net overgemaakt. Ik kijk thuis naar mijn factuur en nu blijkt dat de grootste kosten zijn gemaakt door naar de 0900-nummer van de klantenservice te bellen. Ik bel ze weer op om verhaal te halen want ik word als klant van het kastje naar de muur en terug gestuurd en dan kost het mij nog geld ook. ''Mevrouw, u kunt de kosten niet op ons verhalen want geen enkele nummer in de lijst op uw factuur is van ons.'' Ik zeg dat dat niet kan, want ik heb oneindig vaak naar hun moeten bellen om iets gedaan te krijgen. Ik sluit het gesprek af, twijfelend aan mezelf.

Ik ga alle telefoonnummers Googlen en nu blijkt dat het nummer die ik het meest heb gebeld (0,90 cent per minuut) wel degelijk van Telfort te zijn. Ik bel weer naar de klantenservice. ''Dit nummer heeft u via internet gevonden en is niet van ons. Daarom kan u de kosten niet op ons herhalen.'' Dan is het stil aan de lijn, want ik weet niet wat ik hoor en nog minder wat te zeggen. Uiteindelijk zeg ik: ''Mevrouw, ik ben een gewone, simpele klant en Google, internet is het meest laagdrempelige medium voor mij om jullie te vinden. Hoe jullie op internet staan en dus naar jullie klanten reiken is jullie verantwoordelijkheid, dus wilt u mij aansprakelijk stellen voor kosten die ik gemaakt heb door jullie schuld?'' Mevrouw van de klantenservice herhaalt nog een keer of 10 dat het mijn eigen fout is geweest en geïrriteerd vraag ik of ik een leidinggevende kan spreken of op z'n minst een klachtmelding kan maken. Ik word 5 minuten in de wacht gezet en daarna blijkt dat ik enkel een klacht kan neerleggen via de post, met een brief uiteraard. (Kunnen jullie dit zelf geloven?)

Natuurlijk vind ik dit allemaal enorm veel gedoe en met veel gezucht van mijn vriend besluit ik de rekening van twee tientjes gewoon te betalen. Het duurt een werkweek om deze betaling te verwerken, daarna kan ik pas weer een poging doen om mijn abonnement te verlengen. Ik bel weer naar de klantenservice.

''U kan ook via internet bestellen, mevrouw.'' wordt mij toegebeten. Prima, doen we dat toch? Afleveradres moest gewijzigd worden van mijn thuisadres naar het werkadres van mijn vriend. Vervolgens konden we alleen de postcode en het huisnummer veranderen, waardoor het gewijzigde adres veranderde in een mix van het oude en het nieuwe adres. Dan maar het oude adres ingetypt. Wat registreert Telfort: twee keer straatnaam i.p.v. straatnaam en nummer. Vervelend, maar even weer naar de klantenservice bellen. ''Het is goed doorgekomen hoor mevrouw, er staat een straat en nummer. Het toestel wordt morgen geleverd.'' Fijn! Dan eindelijk toch. Zucht.

Een dag later is het toestel er nog niet. Hallo klantenservice? ''We zijn nog steeds uw bestelling aan het behandelen omdat er twee keer een straatnaam is doorgegeven maar helaas geen huisnummer mevrouw.''

Twee weken later lees ik op de website van Telfort dat klachten ingediend kunnen worden via e-mailformulier en het wordt zelfs aangeraden om te bellen naar de klantenservice.

Beste Telfort, als jullie niet die ene aanbieding voor bestaande klanten hadden gehad en het dus het allervoordeligst was voor mij om bij jullie te blijven dan was ik allang weggeweest. Jullie zijn met voorsprong de slechtste rotprovider die er bestaat. Jullie service is beneden alle peil want jullie laten een geduldige, trouwe klant die nooit één keer boos is geworden tot wel 4 maanden in de steek. En iedereen mag het weten van mij, waar ik ook nog wel voor zorg. Als dit tweejarig abonnement is afgesloten hoop ik dat een andere provider een mooie prijsbundel heeft, want dan ben ik van deze ellende, die jullie zijn, af. Bedankt. Voor niks.

10-09-2016

Bij ons wel alles perfekt

Ik gebruik Telfort glasvezel nu al weer bijna 2 jaar,1 x storing gehad,voor de rest nooit storing. Telefoonlijn goed,tv zonder blokjes en haarscherp HD. Internet snelheid doet wat hij moet doen,heel soms wat minder,maar noem mij een provider op die het altijd 100 % doet. Kortom,in tegenstelling tot velen hier op dit forum,echt niets te klagen en hopelijk blijft dat zo. Misschien dat het ook te maken heeft met de locatie waar je woont.

08-09-2016

Van het kastje naar de muur

Telfort abonnement met Samsung S5. Nog geen 3 maanden, toestel oververhit en defect. Via klantenservice nieuw toestel toegezegd, af te handelen door Telfort winkel Grote Staat Maastricht. Medewerkers daar zeer onvriendelijk, gaven aan geen enkele boodschap te hebben aan de mening van (hun eigen!) klantenservice. Niks nieuw toestel, gewoon repareren (een toestel van nog geen 3 maanden oud, met productiefout). Maar.niet via ons, want wij hebben geen reparatiecontract met Samsung.verbazingwekkend toch? Uiteindelijk gerepareerd via Vodafone (!). Toestel alweer haperend binnen 2 dagen. Telfort reageert niet meer op klacht, noch via hun eigen klantenservice, noch via klacht. nl. Nog 21 maanden contract uit te dienen met haperend toestel en geen enkele respons meer bij telfort.

05-09-2016

Goede provider, goede helpdesk

Ik heb zelf al jaren Telfort Mobiel. Pas mijn vriendin laten overstappen van provider. Dat ging helaas mis. Ik had een verkeerde simkaartnummer doorgegeven. Status was niet goed inzichtelijk voor mij dus moest ik bellen naar klantenservice á € 0,50. Die heeft mij echter goed geholpen en daarna was het meteen geregeld.

Facturen zijn goed inzichtelijk en je kan niet voor verrassingen komen te staan bij je Databundel (op is op). Na 10minuten gratis bellen en overgebleven data en belminuten meenemen naar volgende maand.

Pluspunten: Prijs, service, bereik, abbonnementsvorm

Minpunten: € 0,50 per servicegesprek

04-09-2016

Slecht product en klantenservice

Zo'n 15 jaar een abonnement. Woon hartje stad. Afgelopen half jaar wordt het signaal steeds slechter en kan nu niet eens vanuit het midden van mijn huis, alleen bij de voordeur. Ik heb hierover gebeld en er werd direct gezegd: neem een andere provider. Heb ik gedaan, maar ik moet een maand wachten met overstappen met nummerbehoud. Ik heb gebeld dat ik het niet erg vind die maand te betalen, maar ik wil nu over mogen stappen om weer een goed signaal te ontvangen. Mag pertinent niet. Ik kan niet eens een klachtenformulier via email sturen want, gek genoeg, wordt het formulier uitgegooid iedere keer dat het verzonden moet worden. Zelfs als ik ingelogd ben. Dus moet een nog een maand met slechte service en onverschillig klantenservice zitten.

29-08-2016

Reparatieverzoek/garantie

Al jaren klant van, nu voor het eerst met een garantie-aanvraag - 5weken wachten,zelf nog achteraan moeten, krijg je een NEE. het display van men HuaweiP8 deed het niet meer na een regen'tje van 6-8min. wij 5tal kerels(getuigen!) aan het fietsen, allemaal met mobieltje, ik in men borsttas/regenjas, alle phone's behalve men P8 deden het nog. het komt nog beter: zelfs mijn 7jaar jonge TomTom, die normaal voor in een auto is, ik wel op men fiets stuur had, zelfs die doet het nog steeds ! ! ! KPN/Telfort reparatiedienst liet een foto van het 'printplaatje'/P8 zien, waarop precies tussen twee ronde koperen contacten blijkbaar condensvocht een bruine plek achter liet - KPN noemt dat 'waterschade' en weigert garantie! w a a r d e l o o s afhandelen van klanten noem ik dat!

26-08-2016

Glasvezel iedereen blij denk je. Verhaal telfort ziggo en vodafoon

Jaren klant van telfort, en ik werd gebeld door telfort je kan glasvezel krijgen voor zelfde geld, maar dan sneller. Ik denk yes, Helaas ik krijg een nieuw modem ik dacht al wat ziet dat er fragiel uit. Ik test nooit mijn snelheid en vond het niet echt een vooruitgang eerder achteruitgang. Dus maar eens een meting gedaan via speedtest/kpn etc en kwam niet hoger dan 6mb op glas terwijl ik 50mb op de router bekabeld. Let op de 6mb gemeten op 1 meter afstand van de router. Dus maar eens gaan bellen dus krijg netjes een nieuwe router (na veel meten, kanalen wijzigen etc) ik dacht top! Helaas, weer lagen snelheid 6,12,18 mb maar soms wel 45 mb op de wifi. Dus weer gebeld. En weer een nieuwe router en dacht 3x scheepsrecht. Helaas weer niet! Weer gebeld en weer uitleg gegeven. En ik krijg netjes een mega versterker nu heeft de hele straat wifi :-) Je zou zeggen NU is het goed! helaas. De inkomende kast laten vervangen van het glasvezel maar ook dat mocht niet baten. En toen dacht ik slim te zijn wij verhogen de internet snelheid naar 100mb dan zou je netto toch meer overhouden dan 6mb. Ook niet de oplossing! Persoonlijk denk ik dat het aan de type router ligt.

Maar nu de andere providers vodafoon en ziggo. Bij vodafoon hebben ze een mooie aanbieding op het internet en ik was uit contract bij telfort dus ik dacht dan maar vodafoon. Ik bellen want ik vind bellen prettiger, want dan kan je direct vragen stellen. Dus aangegeven wat ik wilden en ik kwam in een keer hoger uit kwa prijs. Dus ik zeg volgens mij gaat hier iets niet goed. Dus aangegeven er zit korting op dus hij aangepast, zou je denken. Weer hoger dus ik zeg gaat nog niet goed. Dus ik weer aangegeven je bent de korting vast bellen vergeten. Dus ik dacht laat maar zitten opgelicht worden hou ik niet van.

Ik naar ziggo gebeld dan maar wat duurder. Ik keurig keus menu gevolgd kom ik bij verkeerde afdeling okee kan met mijn dikke vingers verkeerd hebben gedaan. Ik word door de medewerker behandeld als stront! maar door verbonden door medewerker kom ik weer bij de verkeerde afdeling. En ook die medewerker was niet echt vrolijk (het was niet eens maandag) Weer doorverbonden eindelijk goed maar ook deze medewerker bakt er niets van! Kortom vodafoon en ziggo is bagger.

Nu maar terug naar mijn oude telfort ADSL 40 MB nu nog hopen dat het werkt zo als vroeger. Ik moet zeggen goedgeholpen door de telfort medewerkers, op een enkele na!

25-08-2016

Geen internet

23/8 2016 heledag geen internet op mobiel geen whats app en dergelijke. gebeld is er zo weer 24/8 shit weer niet laat in de middag he he hij doet het weer 25/8 ga smorgens om 4 uur naar werk weer geen internet het nu 14.30 wat ergelijk en als je belt zeggen ze U wilt toch ook dat onze masten het blijven doen en hebben onderhoud nodig PFFFFFFFF

21-08-2016

Telfort slechtste provider die kunt kiezen : AFRADER.

Beste mensen,

Ik ben al een tijdje klant bij Telfort. En ik woon in het buitengebied waar de internet al niet heel goed is. Omdat we ver van de wijkcentrale af wonen. Ik had eerst 10 MB internet MB/PS met de speedtest van Telfort/kpn. Maar de laatste tijd doet de internet het niet of extreem slecht. Eigenlijk is de internet dus gewoon onbruikbaar geworden. Ik bel naar Telfort, ik krijg een medewerker aan de lijn. Die wat dingen aanraad ( Powerline Adapter). Ik heb dat ding tekocht voor 105,-. Blijkt dit ding ook gewoon niet te werken: doei 100 euro. Ik bel weer op dit werkt niet en zijn er nog andere dingen die ik kan doen (weekje later). Nu zeiden ze dat de Powerline Adapter het probleem was, terwijl een andere medewerker heeft aangeraden om dat ding te kopen, toen hebben ze nog wat kleine tips gegeven die ook niet werkte. Ik nog een keer bellen en toen was de mevrouw die ik aan de lijn had gewoon helemaal stil. Ze wist helemaal niks meer om te doen en stopte het gesprek. MIJN INTERNET IS NOG STEEDS SLECHT!

Bedankt Telfort! (Overstappen kan in onze omgeving niet omdat KPN de enige provider is met andere woorden ik moet wel bij ze blijven want anders heb ik helemaal niks.)

17-08-2016

Einde Telfort sim only

Aantal jaren sim only van Telfort gehad, heb 3 jaar lang 1 GB data gehad met een iPhone 4, nooit geen problemen. Ik kocht een iPhone 6, vanaf dat moment elke maand over mijn bundel hun, ondanks dat mijn internet gedraag weinig tot niets verandert is. Dan er maar voor kiezen om div apps alleen te laten werken op WiFi netwerken, kan ik nog redelijk mee leven. Maar toch af een toe 500 mb extra aanschaffen buiten mijn abo, met als gevolg als de maand voorbij was en had mb's over, was is ik kwijt. Heb daar altijd een wrang gevoel bij gehad. Ik koop het immers buiten mijn abo om. In de begin periode van mijn iPhone 6 had ik nog een oude type sim kaart, laat ik eens een nieuwe aanvragen, ook met het oog op 4G. Aanvraag was bevestigd, brievenbus bleef leeg. Nogmaals een nieuwe sim aangevraagd, werd mijn sim een aantal dagen later geblokkeerd. Das raar, contact gezocht met Telfort. Uw sim staat geregistreerd als gestolen, dus is hij geblokkeerd. Bedankt dan, maar had een nieuwe sim aangevraagd ivm 4G en de toekomst. Mijn abo loopt nu af, ik zoek contact met Telfort want ik wil een ander abonnement. Ik werd gebeld, mijn wens was 2GB data wat belminuten maar wilde niet meer dan €15,- in de maand betalen. Wat gesproken te hebben met een externe medewerker die zich Telfort noemt, kwamen we er niet uit. Hij kon niets aan de prijzen van de abonnementen doen. Oké, ik verbindt je door met een collega die kan dat misschien wel. Ff in de wacht, en ja hoor. Hallo met Telfort afdeling opzegging ? Dat is raar, ik deze afdeling niet aan de telefoon verwacht. Toen werd mij de nieuwe werkwijze van Telfort geheel duidelijk. Ik gaf aan dat ik 2GB data en wat belminuten wilde hebben voor €15,- in de maand. Ik kreeg direct de weder vraag waar en bij welke provider heb je dat gezien, daar gaat het niet om zei ik want dit is wat ik graag zou willen. Wij hebben alleen 3,5GB dan heb je 500 gratis voor €18,- . Ik wil niet meer dan €15,- betalen. In het verleden kreeg je altijd een mooi tegen voorstel, en kwam je daar dan wel uit. Ik noemde de punten en de dingen die ik hier boven hebt genoemd op, daar was het antwoord, WIJ KIJKEN NAAR DE TOEKOMST, NIET NAAR WAT ER IN HET VERLEDEN IS GEBEURD. Toen was ik er klaar mee en gaf dat ook aan. Ik zal het abonnement stop zetten zei de mevrouw, euhhh dat bepaal ik zelf wel ik wil immers mijn nummer houden en bepaal zelf hoe,ik verder ga. Ik heb er een nachtje over geslapen, het is mij duidelijk geworden dat telfort inmiddels zo groot is geworden door klanten zoals jij en ik, en dat de service en het geen wat ze voor jou kunnen/willen betekenen niet meer belangrijk voor ze is.

Ik neem afscheid van Telfort.

15-08-2016

Zeer slecht

Zeer slechte service, echt afgeraden. Grootste fout in mijn leven om telfort internet te kiezen.

Wilco
14-08-2016

Abbo

Al ruim 5 jaar bij Telfort. Internet snelheid laten verlagen. Niet wetend dat M'n abbo. Er mee verlengd werd. Mail naar de mail die ik van Telfort gestuurd waar dat in stond. Maar ik gebruik die mail niet eens en zij zijden niet om welke mailadres het ging. En als ik nogmaals om een bevestiging vraag moet ik zelf die mail maar gaan zoeken. WAARDELOOS!'

13-08-2016

Continu vastlopende tv, medewerkers verstoppen het probleem! Dom!

Tv loopt de hele tijd vast, een betere tv-ontvanger kan misschien het oplossen, medewerkers verstoppen het probleem onder de tafel!

12-08-2016

Ondermaats

Ik heb twee jaar geleden glazvezel gekregen met Telfort als provider voor TV, Internet en Bellen. Vanaf het begin is het slecht gesteld met de diensten. Internet valt regelmatig uit, telefoonlijn soms helemaal dood en TV diensten zoals uitgesteld kijken en kijken vanaf begin geven een haperende weergave waarbij eventjes wordt afgespeeld, een pauze volgt van 10 tot 30 seconden en dat gedurende de hele uitzending. Veel contact gehad met de overigens vriendelijke medewerkers van Telfort die het probleem kennen maar geen oplossing tot dusver. Balen dus.

11-08-2016

Onbetrouwbaar

Er komt afgelopen zaterdag iemand de Glasvezel aansluiten. bevestigd dat alles werkt en dat doet het ook. 2 dagen alle signaal weg. Telfort klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur en verbind je door met hun leveranciers die overigens al dicht zijn. (goedkope truc) Meerder keren dus gebelt en gemailt. Nu schuiven ze de opleverdatum met 20 dagen op. (lekker makkelijk) Het was echter al opgeleverd. Was ik maar bij Onsbrabantnet gebleven....

Meer Telfort reviews
Welk cijfer geef jij Telfort?
12345
67
8910

AfradenAanraden