Jeroen
21-09-2017

Telfort, NIET DOEN!

Wat een #service #bah wil je van ellende door de slechte service weg bij Telfort, komen ze met een omkoop-aanbieding, overstappen van adsl naar glas voor een zeer scherpe prijs. Maak je afspraak om op 25-09 te porteren. zetten ze alles al op 21-09 over waardoor je geen internet, tv en telefoon meer hebt.je mag immers de glasvezel niet zelf aansluiten :-( :-( . En als je dan de klanten(niet)service belt is de mededeling: "nee sorry kunnen we niets aan doen, in de opdracht staat echt 25-09 dan komt de monteur" mijn antwoord: "dus ik zit zonder internet, tv en telefoon tot maandag?" reactie: "JA sorry, kunnen we niets aan doen". GRRRRRR. #weesgewaarschuwd, neem #geentelfort

20-09-2017

Simkaart aanvraag blijft hangen

Voor mijn vriendin heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Levertijd 5 werkdagen Na 6 dagen heb ik gebeld en kreeg de melding nog even geduld te moeten hebben. Na twee weken geduld weer gebeld en kreeg toen te horen dat de aanvraag is blijven hangen, dus m.a.w. of ik weer naar de site wilde gaan om deze aanvraag opnieuw in te dienen.

Nou beste Telfort, een klein klantje zijn jullie nu kwijt.

13-09-2017

Slechte service na jarenlang klant te zijn

Na contact over het verkeerd verschijnen van mijn nieuwe abonnement (verbruik) wordt gezegd dat het wel klopt en waarschijnlijk binnenkort veranderd (na maand niet) krijg ik de melding 80% verbruikt. Een week later heb ik geen MB’s meer zonder dat ik dit heb kunnen zien aankomen. Ik bel opnieuw de klantenservice en geef aan dat dit erg vervelend is, mede omdat er een vriend op sterven ligt en ik zo telkens problemen heb om mensen te bereiken, te parkeren etc. Hierop krijg ik de reactie dat daar niets aan gedaan kan worden en dat de het klopt dat de bundel op is. Wanneer ik daarop reageer met dat ik dit te gek voor woorden vind, zeker als jarenlange klant, met het net verlengen van een abonnement en een fout bij Telfort, krijg ik de reactie “graag gedaan”.

Ik voel mij zeer niet gewaardeerd door Telfort en vind de service beneden alle peil.

12-09-2017

Klantenservice niet erg klantvriendelijk

Naast dat we laatste tijd nogal problemen hebben met zowel internet, tv en telefonie. heb ik daarnaast nogal wat moeite met de klantenservice.Je vertelt netjes wat het probleem is en wat je geprobeerd hebt om het op te lossen, dus vertel je dat je het hele riedeltje wat ze op de site hebben staan al uitgeprobeerd hebt.

Hierna weer vragen , hebt u dit, hebt u dat? ja mevrouw ik heb alles geprobeerd. dit geheel wordt me tot drie keer toe gevraagd. Derde keer werd ik wat minder blij en zei: mevrouw ik heb u dit nu al 2 keer gemeld, dus nu voor de derde keer, ik heb echt de hele lijst afgewerkt.

volgens mevrouw ligt het er dan aan dat we op het oude netwerk zitten wat voor problemen zorgt, er moet dus een nieuw modem komen en beste is dat ze me oversluit op het nieuwe netwerk.als ik vraag wat dit voor mij betekent, blijkt dat Telfort zorgt voor de apparatuur en aansluiten, maar dat ik de kosten voor het instellen zelf moet betalen. Ik vertel haar dat het me logisch lijkt dat die kosten dan voor telfort zijn, is tenslotte niet mijn schuld dat het oude netwerk niet meer voldoet.

Om een lang verhaal kort te houden kan alleen apparatuur aangebracht krijgen en instellen is dan mijn probleem of nieuw modem krijgen op oude netwerk en blijf ik regelmatig problemen houden

En weg is mevrouw

Uhm, waar is de service van zowel de klantenservice als van telfort?

06-09-2017

Installateur afzeggen zonder medeweten klant

Een statushouder uit Eritrea schaft in april glasveze internet van Telfort aan. Doordat hij slecht Nederlands spreekt begrijpt hij niet dat de installatie moet gebeuren door de huis installateur Guidion. Guidion meld dat hij heeft gezegd dat hij zelf de installatie zou doen wat volgens Telfort helemaal niet ma. Vervolgens zit hij 4 maanden zonder internet. Nadat is vastgesteld door een hulpverlener dat de zaak niet is aangesloten wordt via telfort een afspraak gemaakt met de installateur van Guidion. Deze komt echter niet opdagen zonder dat de klant wordt geinformeerd. Bij nabellen blijkt dat Telfort deze afspraak eigenhandig heeft geannuleerd (zonder de klant te informeren) omdat hij nog een betalings achterstand zou hebben ( voor een dienst die hij nooit heeft ontvangen). Een zeer onprettig gesprek met de klantendienst volgt. Het was allemaal volgens de procedure. (de klant wordt even vergeten). Ga zo door Telfort. Ik weet in ieder geval welke internet provider ik kan aanraden en welke niet

02-09-2017

Prima

Nog nooit storing gehad. Wifi werkt perfect zowel beneden als boven. Juiste kanaal instelling was wel belangrijk. Vragen heb ik makkelijk op kunnen lossen met het forum van telfort waar ook altijd medewerkers paraat staan. Ben blij dat ik overgestapt ben.

02-09-2017

Totaal geen service.

Wat heb ik een spijt dat ik bij telfort ben gegaan.ze beloven van alles.maar komen niks na.ze zouden een nieuwe router opsturen.gekregen .de monteur kwam woensdag langs .maar zag dat ze de verkeerde op gestuurd hadden.mag je weer bellen en na tig minuten in de wachtstand krijg je iemand die het eerst niet snapt waar het over gaat.dan heeft ze het door we sturen een nieuwe.gister gehad en nu nog geen tv want je moet alles instaleren.ja daarvoor had ik de monteur besteld kan ik niet zelf.gisteravond gebeld want ze zeiden dat ze tot negen uur aanwezig waren .na weer een tijd aan de telefoon gehangen te hebben.geen gehoor.ze zeiden dat ze zaterdag ook aanwezig zijn.toch maar gebeld wacht tijd een minuut na tien minuten nog niks.intotaal heb ik van de week 35 minuten met mijn mobiel gebeld en nog geen antwoord.wat een bagger zooi daar.en nu maar wachten van hoe en wat.ik ben zo pissig brrrr nog een jaar zit ik nu weer vast.

29-08-2017

Internet/bellen/tv

We zijn van de kpn naar telfort overgestapt omdat we te veel de modem en ontvanger moesten resetten. maar na 8 dagen helemaal niets meer en in het weekend is telfort niet te bereiken na het weekend is er een nieuwe modem gestuurd aangezien ik vanwege ziekte telefoon nodig heb en ook daarom te bereiken ben , dus hebben we spijt dat we zijn overgestapt. dit is van de regen in de drup.

25-08-2017

Klachten over vaste telefonie

In 2015 4 maanden zonder vaste lijn gezeten. Uiteindelijk na veel mobiele telefoontjes opgelost. Nu weer problemen met vaste lijn in 1 1/2 week tijd 5 keer zelf moeten bellen omdat de klantenservice niet terugbelt terwijl dit wel toegezegd werd. Een medewerker heeft zelf de verbinding verbroken omdat hij er geen zin meer in had.? Reactie vandaag van telfort: de tweede lijn heeft het te druk en daarom bellen ze niet terug. wij als klant maar weer afwachten.

09-08-2017

Zeer tevreden

In een week was alles geregeld en netjes een monteur langs gekomen die het installatie pakket heeft geinstaleerd. Verder al 2 jaar tevreden over Telfort terwijl ik zelf maar 16mbs snelheid op mijn adres kan ontvangen. Klantenservice is ook erg netjes en ik ervaar mijn gespreken positief.

04-08-2017

Wifi is een drama

Sinds kort hebben we Telfort internet en Televisie. Over de klantenservice en de kwaliteit van tv heb ik niets te klagen. Het draadloos internet daarentegen is verschrikkelijk. Zodra je niet binnen 2 meter van de modem zit kun je internet wel vergeten. Als je Telfort er mee confronteert is de reactie: "Wij bieden goed internet maar bieden geen garanties voor de WiFi". Met andere woorden, Telfort internet? Dikke afrader!

04-08-2017

Contact

Ik heb weinig klachten over het gebruik van telfort mobiel echter wel over het in contact komen met het bedrijf. Als ik iets wil regelen gaat dit voornamelijk per telefoon. Duurt lang en kost daardoor wat. Geen mailcontact mogelijk. Wat telfort echter wel goed lukt is mij reclame mails zenden. Ik wil me hiervoor uitschrijven en klik op de betreffende link. Helaas telkens een foutmelding, dus uitschrijven lukt niet. Dan toch maar een klachtenformulier invullen. Drempel wordt opgeworpen en ik moet inloggen. Helaas versturen van klachtenformulier lukt ook niet want de bekende foutmelding komt weer in beeld.

03-08-2017

Telfort helpt altijd

Ik snap niet dat veel mensen zich niet happy voelen bij Telfort. Ik zit al jaren bij ze en heb eigenlijk eerlijk gezegd nooit problemen gehad. De klantenservice daar werken ook gewone mensen, als een klant een rotbui heeft, moeten zij zich ook inhouden.

31-07-2017

Schandalige ''service''

Ik ben zelf al jaren lang klant bij Telfort met mijn mobiel. Nooit geen problemen ervaren, simpelweg omdat ik ze nooit nodig heb gehad. Daarom besloot ik zo ook om in oktober 2016 een tv en internet pakket bij Telfort af te sluiten. Combivoordeel zoals zij dat noemen. Achteraf mega spijt van.

Naast het slechte bereik van internet en constante storingen waardoor je geen tv kan kijken, beschikt Telfort blijkbaar ook over de meest ondeskundige en schandalige servicedeskmedewerkers. Wanneer je iets wil afsluiten zijn het je beste vrienden. Maar zodra er iets niet na behoren werkt zijn het de meest onbeschofte gasten die ik ooit heb gesproken.

Zo heb ik meerdere keren gebeld over de zelfde klachten, brieven geschreven en het forum online ingevuld. Elke keer kreeg ik te horen dat ik het gewoon even moest afwachten, dat er vanzelf iemand contact met mij opneemt. Echter deden zij dit niet.

De inhoud van de telefoongesprekken, de klachten en eventuele afspraken worden niet genoteerd. Waardoor je telkens op nieuw je verhaal moet doen en telkens een zuchtende en puffende medewerker spreekt die eigenlijk nog net niet zegt: loop niet zo te zeiken. Ik heb zelfs 4x mijn nieuwe adres doorgegeven en zelfs deze stond op 10 juli 2017 nog steeds niet juist genoteerd.

Daarbovenop werd ik in maart 2017 ernstig ziek, waardoor ik genoodzaakt werd om mijn appartement te verlaten en bij familie te gaan wonen. Hierom moest ik ook mijn tv en internet pakket bij Telfort opzeggen. Het tv en internetpakket waar ik weinig gebruik van heb kunnen maken, aangezien het zelden werkte. Enfin, ik nam weer contact op met Telfort. Hier kreeg ik het volgende te horen:

Ik heb getekend voor een jaarcontract. Had ik de kleine lettertjes maar beter moeten lezen. Zij kunnen er niks aan doen dat ik ziek ben. Helaas pindakaas, hier moest ik het maar gewoon mee doen.

Er werden mij 3 opties aangeboden, 1) Ik nam het pakket mee naar mijn nieuwe adres, 2) De nieuwe bewoners namen mijn pakket over of 3) Ik betaalde het resterende bedrag. Ik heb gezegd dat ik zal overleggen met de nieuwe bewoners. Echter kreeg ik hier uiteindelijk niet eens de kans voor omdat ik van Telfort al bericht had ontvangen dat mijn abonnement is opgezegd en of ik het resterende bedrag even wil aftikken.

Naar dit fiasco heb ik 6x gebeld, telkens opnieuw het verhaal gedaan omdat niemand daar ook maar iets noteert. Ik heb 3 klachtbrieven geschreven. Geen antwoord op gehad. 2x via het online forum mijn beklag gedaan en verzoek tot contact. Ook hier heb ik niks op gehoord. En nu? Nu heb ik bovenop alle ellende die al speelt in mijn leven een incasso bureau achter mij aan. Schandalig Telfort!

Ik heb het juridische loket gebeld. Zij geven aan dagelijks klachten te krijgen over Telfort en de manier waarop zij met klanten omgaan. Zij geven aan juridisch niets voor mij te kunnen betekenen, maar gaven mij de tip om zoveel mogelijk mijn klacht en ervaringen te delen op websites en forums als deze.

Telfort, jullie moeten je schamen. Ik begrijp als geen ander dat er ''regels'' zijn. Maar jullie kunnen niet voor jullie klanten beslissen. Daarnaast wens ik het niet om aangesproken en behandeld te worden alsof ik een of andere halve ben en zeker niet door mensen die nog geen eens fatsoenlijk Nederlands spreken, laat staat beschikken over enige vorm van telefoon etiquette. Geef ze een cursus telefoon opnemen, een cursus Nederlands, een cursus empathie, loonsverhoging of een doos merci desnoods, maar doe iets aan je NPS. Deze promotor zijn jullie kwijt!

Mensen, sluit vooral geen producten af bij Telfort.

30-07-2017

Weinig storing

Vergeleken met Solcon is er bij Telfort weinig storing, misschien wel 50%.

27-07-2017

Niet alles is goed maar heb al veel slechtere meegemaakt

Ik heb een alles in 1 pakket waarbij ik uiteraard ook problemen tegenkom. Dit heeft ook te maken met problemen die eigenlijk veroorzaakt worden door onveilige en slechte programma's van jawel microsoft en adobe. Bijvoorbeeld als je op je pc tv wil kijken ben je afhankelijk van het microsoft prut product silverlight. wat door bijvoorbeeld firefox niet word ondersteund. En tjsa wie wil er nu met het meest onveilige product online gaan genaamd internet explorer dit product wat letterlijk zo lek is als een vergiet zou eigenlijk verboden moeten worden. ik waardeer telfort veel hoger in dan vodafone, xs4all en jawel kpn zelf omdat ze inmiddels een beter product op de markt zetten dan het moederbedrijf. xs4all was voor het werd opgekocht door kpn best een redelijk bedrijf maar kort daarna ben ik weg gevlucht omdat het een complete ramp was. Het enige wat stabiel werkte was het internet, de rest was een en al storing. KPN zelf viel mij ook zwaar tegen, zeker omdat ze door hun eigen arrogantie vinden dat ze de beste zijn. Ik beloof je je bent beter af bij telfort voor een wat lagere prijs. Het internet is vrij stabiel, als je storingen hebt blijf gewoon doorzeuren en hameren dat het niet goed is. Want tsja er zijn nu eenmaal zaken die ze zelf blijkbaar niet eens kunnen vinden op korte termijn. Ik heb maanden lang geen tv kunnen kijken op mijn pc/laptops omdat er iets niet goed was ingesteld bij de provider, ja uiteraard word je niet echt op de hoogte gebracht van hun blunders. Maar goed ik kreeg toch een excuses email van support dat ze toch zelf een fout hadden in het systeem. De ip telefoon werkt verder storing vrij. En ik ben eigenlijk best tevreden met de 10 MB/s download- en 3.5 MB/s upload snelheid. Het mag van mij altijd sneller natuurlijk, maar eerlijkheid gebied dat ik het niet echt vaak nodig heb. Tenzij ik weer eens een film bekijk via netflix en pathe online. Want die hebben nog amper echte 1080HD or betere content in de aanbieding. Ik heb zelfs geen enkele 4K film kunnen vinden. Bijna alles op deze aanbieders is maximaal SD wat je met een simpele internet verbinding ook kunt bekijken. Het aanbod bij telfort tv is eigenlijk wat krap maar wijkt niet echt af van de andere aanbieders toch mis ik echt leuke zenders waar ik naar wil kijken wetenschappelijk, kunst, cultuur en natuur. Het aanbod is eigenlijk overal hetzelfde maar goed we hebben helaas geen duizenden zenders zoals de amerikanen. Wat ik wel had met mijn sateliet tv. Als het aan mij lag deed ik de tv de deur uit want anders dan het nieuws is er amper enig leuks te zien op tv. Ik kijk voornamelijk netflix en op de pc naar online films want het aanbod van de nederlandse zenders is bedroevend. Niets als kook programma's en onzinnige flauwekul zoals reality onzin. De vrouw kijkt dan wel eens naar wat sport maar ook dat boeit mij totaal niet. Dan komt het puntje wifi te sprake en daar komen we weer op een punt, wat bij velen tot ergernis leid. De reden is simpel toen ik pas een alles in 1 pakket had was zowat de hele straat voorzien van die vreselijke ziggo ellende. Dus jawel ik had het rijk alleen, mijn wifi werkte als de spreekwoordelijke tierelier. Op een gegeven moment kwamen er langzaam steeds meer andere wifi punten bij en tsja het gevolg was duidelijk de wifi begon steeds meer kuren te vertonen. Inmiddels zit ik letterlijk tussen 83 wifi punten en dat in een laagbouw wijk aan de rand van de stad. Mensen hebben inmiddels allemaal wifi versterkers aangeschaft en uiteraard ook een modem. Dus het is letterlijk een kakofonie van signalen in de lucht welke elkaar allemaal in de weg zitten. Helaas voor meerdere buren in mijn directe omgeving heb ik blijkbaar de beste wifi (fritzbox 7490) deze hangt achter het slechte modem van telfort want ja die experia ramp spoed is helaas verplicht bij telfort. dat is eigenlijk het allergrootste min punt van telfort. Die oude bagger experia 8 modems zouden allemaal moeten afbranden ;). Zodat kpn gedwongen zou zijn eens een echt modem te gaan gebruiken. Maar goed dromen zijn bedrog dus die ellendige experia box gaat de komende 100 jaar niet verdwijnen :(. Dus mijn tip hang er een echt modem achter dan zul je heel wat minder problemen ondervinden, je moet dan wel iemand hebben die er verstand van heeft om de boel goed aan de praat te krijgen. helaas kan je de vaste ip lijn niet omleiden via een beter modem want dat wil telfort niet. Probeer je dit wel dan krijg je problemen. Er staan wel oude voorbeelden op internet, maar sinds 2016 is er een aanpassing gedaan waardoor dit niet langer werkt. Blijft er wel een punt van kritiek over en dat is mijn mobiel abonnement maar ook hier is de oorzaak niet zo makkelijk op te lossen er zijn maar 2 masten in deze omgeving en laat ik nu net op een dood punt zitten, dus tsja veel gekraak en storing op mijn mobiel. Om een voorbeeld te noemen als ik naar het einde van de straat loop heb ik 4 strepen ontvangst ga ik naar mijn woning dan zakt deze terug naar 1 a 2 streepjes en soms zelfs helemaal niets. Dit heeft tot gevolg dat af en toe de verbinding totaal wegvalt. Als je die leuke dekkingsgraad plaatjes bekijkt zou ik 100% dekking moeten hebben met mijn LG G4 maar vergeet die plaatjes maar die deugen echt nergens voor. Je moet maar net geluk hebben dat je niet net achter een grote torenflat zit die alle signalen blokt, want dat is volgens mij de oorzaak van het wegvallen volgens mij hemelsbreed staan beide torens net voor de masten die geplaatst zijn in mijn dorp

Yoran
16-07-2017

Slechtste provider van nederland . Tv heeft iedere week storingen en de wifi is echt waardeloos en onbruikbaar Je betaalt voor iets wat je niet krijgt dus zijn het gewoon oplichters

10-07-2017

Geen dienst verkregen

Beste Telfort,

Zoals u in uw systeem kunt aflezen ben ik gedurende 2/3 maanden bezig om mijn combivoordeel te laten activeren. Tot op heden is dit nog niet gelukt! Op de website van Telfort kan je geen klacht indienen, dit kan trouwens niemand, er komt een ERROR pop-up!

Graag ontvang ik per direct mijn combivoordeel, ik ben hier TE LANG mee bezig, als dit nog langer zal duren zal ik overal vervelende recensies over jullie schrijven.

Ik vertrouw erop dat dit PER DIRECT opgelost wordt.

Alvast dank.

02-07-2017

Telfort aansluiting Internet, TV en Telefoon

Onlangs wilde ik overstappen van Ziggo naar Telfort. Ik maakten hierbij gebruik van de overstap service van Telfort. Ook omdat dit gratis zou zijn, aansluiten door een monteur. Pakket ontvangen afspraak met de monteur stond vast. De datum van aansluiting stond ook de monteur op de stoep, om kabels te trekken was het nodig om gaten in de muur te boren, deze man deed dat niet. Het alternatief was een wifi aansluiting met versterker, voor mij behoorlijk duur en of ik even contant wilde afrekenen omdat hij ZZP er was, terwijl op de site van Guidion duidelijk stond betalen via factuur. Het is me bespaard gebleven er stond geen signaal op de lijn van KPN alternatief was zelf gaten boren, vanuit een rolstoel vrij moeilijk. Heb contact gehad met Telfort dan leer je meteen Telfort kennen, voor hen was dit blijkbaar heel gewoon, ben er vanuit gegaan dat het gratis werd aangesloten maar het kwam op een kleine 200€ Telfort wist hoe het werkt met de monteurs van Guidion ze werken onder een paraplu. Het is pure oplichting en het is misleidend hoe Telfort te werk gaat. Pakket is door mij retour gegaan

Roel
16-06-2017

Moederdag / Vaderdag actie telfort oplichting

Mensen controleer goed uw verbruik bij Telfort: Krijg zojuist weer een SMS dat je gratis kan bellen op vaderdag. Mensen trap er niet in of controleer goed, bij mij hebben ze de 91 belminuten met moederdag gewoon afgeboekt. Na veel gehouwehoer via de chat ben ik niks verder gekomen. Men zou hier eind mei op terug komen, tot op heden niets vernomen. #telfortoplichters, #telfortdieven. Raad aan het goed te controleren.

Meer Telfort reviews
Welk cijfer geef jij Telfort?