Telfort reviews

3.0
Positief17%
Neutraal3%
Negatief80%
Periode20202019
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Ronald
15-12-2020

Fantastische bedrijf

Oke

Hebben alleen glasvezel van Telfort intussen KPN.

Pas een jaartje of 4. En in al die 4 jaar volgens mij 2 keer een kleine storing.

Dus dik tevreden.

Nico
10-12-2020

Telfort is KPN geworden, SLECHT BESLUIT!

Telfort is KPN geworden, brrrrrr.

Sinds dit gebeuren regelmatig loopt tv vast, internet wordt berekend voor 50 MB is voor ons gebied is niet haalbaar was 32 MB momenteel 10 December 2020 is het 5 MB! Al 2x monteur geweest helpt niet. Kon vanavond zelfs geen opname bekijken. Gaan maar weer klacht doorgeven maar overwegen sterk om na 7 jaar te veranderen van provider.

John
26-11-2020

Geen hulp dus stoppen met Telfort

Heb internet op de camping maar stopt steeds met de mededeling laden dit gebeurd zowel

Bij Netflix als bij YouTube gebeld met Telfort maar als je belt krijg je eerst de mededeling dit gesprek kost €0,90 per minuut buiten de gebruikelijke bel kosten maar na een tijdje wachten is het eindelijk zover

gevraagd om een buiten gebied modem of versterker maar bij Telfort kom je daar niet voor in aanmerking mits je een duurder abonnement neemt bij KPN gelul van de bovenste plank .want er zou toch niets veranderen zover ik weet bedankt KPN.

Mohamed
Mohamed
22-11-2020

Nooit naar Telfort overstappen voor internet!

Ik zou nooit naar Telfort overstappen, omdat dit echt de slechtste internet heeft thuis. Altijd trage internet, websites laden sloom, video's bufferen niet etc.

Vanaf 1 dec ga ik naar T-Mobile, hopelijk hebben zij internet wat je internet mag noemen anno 2020.

Flo
26-10-2020

Overgang Telfort KPN

Zoveel frustraties. Ik heb nooit mijn Telfort email gebruik nu om naar KPN over te gaan moet ik naar mijn Telfort email gaan om een code te ontvangen. Wachtwoord niet bekend in Mijn Telfort ik ga in een loop on een nieuwe wachtwoord aan te maken.

Super super slecht website!

Thijs
21-10-2020

Hele slechte klantenservice kpn/telfort

Gefeliciteerd met officieel de allerslechte telefonische klantenservice ooit.

Geef als klant niet aan dat je gaat opzeggen bij Telfort want dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.

Het eerste nummer dat op de site staat verbind door naar KPN maar er wordt gezegd we zijn samen dus ik ga het regelen. Dit alles natuurlijk pas na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben. Vervolgens krijg ik een nummer om Telfort zelf te bellen want de medewerker kan mijn abonnement niet vinden.

Via het nummer krijg ik iemand eraan die opneemt als medewerker van KPN (na 16 min). Hij geeft aan het uit te zoeken en mij verder te helpen. Dan komt hij met ik ga je doorverbinden want je zit nog op de verkeerde plek maar dan zit je zeker bij de juiste.

Ik kom na 45 minuten bij een medewerker die zegt dat hij alleen verhuizingen doet maar het wel even nakijkt voor mij. Dan moet ik weer 20 minuten wachten tot ik een medewerker eraan krijg.

Die zegt 2x goedemorgen met kpn, goedemorgen met kpn (terwijl het 15:00 was) en legt dan de telefoon op.

Ik ben hier dus inmiddels meer dan een uur en 3 kwartier mee bezig en ik heb nog niks.

Mijn abonnement is dus nog steeds niet opgezegd en ik kan nu weer opnieuw een half uur in de wacht gaan staan en ik weet dat ik weer bij de verkeerde persoon uitkom.

Is het normaal dat bij een opzegging de klant (die betaald voor het 0900 nummer) ongeveer een uur of 3 aan de telefoon moet hangen?

Ik zou dit bij niemand meer aanraden omdat je bang bent dat je nooit meer van je abonnement afkomt.

Het wordt nog veel mooier:

Na 20 minuten wachten krijg ik weer iemand eraan die zegt dat ik nog bij het groepje telfort klanten hoor dus dat hij me niet kan uitschrijven. Hij geeft me wel een rechtstreeks nummer naar de afdeling voor op te zeggen 0887650087.

Ik leg op en bel naar het nummer, helaas is door de overname dit nummer niet meer in gebruik.

En de hele poppenkast begint weer opnieuw, bellen naar kpn, alle gegevens doorgeven, ze kunnen me niet helpen en proberen me door te verbinden. Blijkbaar kan niemand mijn abonnement inzien of mijn abonnement opzeggen.

Inmiddels 2 uur en 15 minuten bezig zonder enig resultaat.

Update 2:

Na weer 30 minuten in de wacht te staan krijg ik de technische service van telfort eraan nadat ik door KPN ben doorverbonden en het eerste dat gezegd wordt is dat hun afdeling geen opzeggingen doet.

Uiteindelijk kan ik hier wel mijn gegevens achterlaten en beloofd de medewerker dat dit op de juiste plek terecht komt en dat ik binnen 48 uur op de mail een bevestiging van opzegging krijg.

Nu dus afwachten of dit daadwerkelijk gebeurd of dat ik vrijdag weer terug kan bellen.

Dit lijkt iets dat de 1e medewerker ook had kunnen doen maar kpn/telfort koos voor steeds het probleem verplaatsen en doorzetten naar een andere collega.

Daardoor heb ik dus als klant 2 uur en 3 kwartier aan de telefoon moeten hangen om van mijn abonnement af te komen.

Yahia
15-10-2020

OPZEGGEN KUNNEN ZE NIET

Wil weg van telfort maar ze doen ander contract

Lyd
Lyd
07-10-2020

Is dit een klantenservice?

Online hebben ze tools om je te helpen. Omdat je hier niet uitkomt sturen ze je naar de klantenservice. Daar krijg je geautomatiseerde berichten die je eigenlijk weer terugverwijzen naar "doe-het-zelf" mogelijkheden. Als het me zelf was gelukt dan zou ik geen contact opnemen met de klantenservice. Als je vervolgens iemand spreekt van de klantenservice dan kunnen ze geen bevestiging van de afgesproken acties toesturen. Een paar maanden geleden heb ik hierdoor 3x opnieuw moeten bellen (doordat er steeds dingen zijn beloofd maar niet nagekomen). Wanneer ik een bevestiging ontvang van wat er is afgesproken is dan vind ik het prima om er eventueel langer op te wachten maar dan weet ik dat het geregeld is. Nu weet ik dit niet en heb ik er weinig vertrouwen in dat het goed gaat komen. Want moet ik er straks weer opnieuw achteraan? Ik begrijp dat de mensen die mij te woord staan niks aan dit proces kunnen veranderen maar ik weet wel dat wanneer mijn abonnement is afgelopen ik op zoek ga naar een provider die veel klantvriendelijker en behulpzamer is dan deze organisatie.

Annemarie
Annemarie
29-09-2020

Domme, ondeskundige klantenservice

Nadat talloze opnames door een fout van Telfort zijn verdwenen, biedt de medewerker van Telfort EUR 5,00 ter compensatie aan.

Niet alleen zijn opnames verdwenen, maar is de klachtafhandeling ook zeer, zeer bedroevend (niet nakomen van afspraken, eigen termijn niet halen, voortdurend je verhaal moeten doen).

Heintje
29-09-2020

Afgeknepen snelheid?

De laatste maanden lijkt de verbinding/snelheid steeds vaker afgeknepen. Voorheen prima verbinding. Sinds KPN in het verhaal wordt genoemd, steeds minder snelle verbinding. Hij blijft vaak 'hangen'.

Ik vraag mij af of meer van jullie daar last van hebben.

Truus
Truus
21-09-2020

Onbekwame, onvriendelijke service

Onbekwame, onvriendelijke, zelfs agressieve klantenservice. Een heel verhaal, te lang om te delen. Maar voor iedereen een tip: als een provider geen tv of internet kan leveren op jouw adres mag je het contract ontbinden! Ook al zeggen ze van niet!

Madelief
21-09-2020

Onvoorstelbaar

Mobiele nummers (3 stuks , zakelijk) naar KPN overgezet door Telfort . Prima!

Helaas : nu ben ik als klant die internet heeft bij hen “Onvindbaar “.

Belt u KPN maar , daar zit u nu .

Nee mevrouw . er wordt nog maandelijks bedrag voor internet afgeschreven. Dit is mijn klantnummer.

Oh . maar dan heeft u de verkeerde afdeling .

En voor ik het weet ben ik doorgeschakeld en sta ik tot eeuwig in de wachtrij .

Terwijl ik toch echt het nummer heb gebeld dat onderaan de mail staat die ik van hen kreeg .

Nummer op hun website is ook niet meer in gebruik .

Kom op , concurrerende aanbieders . wie neemt mijn contract over?

Monique
16-09-2020

Continue problemen, maar klantenservice onbereikbaar!

Ik heb nu al maanden problemen met ITV, opnemen, vast bellen, internet en webmail. Eigenlijk is alles al verslechterd toen ik op glasvezel over moest, op koper had ik deze ellende niet! Na een mail over geplande onderhoudswerkzaamheden een paar weken terug is het dramatisch geworden, en je hangt 1,5 uur in de wacht eer je iemand te pakken krijgt bij Telfort tenzij ( frequent) de verbinding eerder zomaar wordt verbroken. Voor de 2e keer dit jaar een andere Experiabox V10 (afdankertjes van kpnklanten) verleden week geïnstalleerd en afgelopen nacht wéér grote problemen, NIETS werkte en kon alles weer restten naar fabrieksinstellingen, Experiabox bleef daarna nog een half uur op oranje service lampje en rood internetlampje branden. Als je ze belt, wat pas om 9 uur kan en je komt er na 1,5 uur doorheen, weten ze niets of snauwen je zelfs af, ik mag zelfs niet op het modem het standaard wifi wachtwoord wijzigen; kreeg een onbeschoft mens de laatste keer hoe ik het in mijn hoofd haalde om de web pagina van het modem te gaan; ik had daar niets te zoeken en moest overal van af blijven?! Dus je mag tegenwoordig niet eens het standaard wifi wachtwoord wijzigen, volgens mij zijn alle oorspronkelijke Telfort medewerkers opgestapt of vervangen door kpn en zitten en nu kpn medewerkers zonder verstand of klantvriendelijkheid! Webmail werkt voor geen meter meer, ik denk dat al deze verslechteringen door KPN komen!

Jan
15-09-2020

Traag tv-menu geen oplossing geboden

Sinds de laatste update is het tv-menu dusdanig traag geworden dat het verschil tussen ´commando niet geregistreerd´ en ´gewoon´ een trage reactie niet meer te maken is. Een oplossing is er niet.

Henk
13-09-2020

Alles werkt uitstekend en zonder problemen.

Ik zie veel negatieve reacties m.b.t. Telfort.

Mijn ervaring s tot op heden uitstekend.

Alles werkt naar tevredenheid.

Internet snelheid is ruim voldoende.

(Glas 50/50)

Wel wat vreemd, dat je bij moet betalen voor de "upload-snelheid 50).

Bij KPN is dit niet zo.

Opnemen (tv) ook bijbetalen.

KPN voor opnemen niets bijbetalen (bij 2 decoders)

Verder "techniesch" alles zonder problemen.!

Sunil
11-09-2020

Slechte klantenservice en valse beloftes

Ik heb op 5 sept 2020 telefonisch geklaagd bij Telfort vanwege mijn slechte internet. Ik heb normaliter 40 Mbit adsl internet abo maar krijg va mijn postcodecheck hooguit 20 Mbit, in de praktijk hooguit 10 Mbit. Laatste paar dagen gezakt naar 4 Mbit zowel bedraad als met wifi getest. Upload is bijna 0,0 Mbit. Medewerker had mij medegedeeld dat mijn Experia V8 modem vervangen zou worden voor een nieuwer model. In meest gunstige geval zou ik dit morgenavond , zaterdag ontvangen. Gewacht tot maandag, nog steeds niet binnen, nu vrijdag een week later nog steeds niets binnen. Ziek om ervan te worden! De klantenservice is moeilijk te bereiken, wacht tijden meestal langer dan 15 minuten. Ik ben nu in het proces over te stappen naar Ziggo met internet snelheid 250 Mbit voor ongeveer dezelfde prijs per 4 oktober 2020.

Wat zal ik blij zijn met deze snelheid in vergelijking met de oude snelheid. Betalen voor 40 Mbit en maar 4 Mbit binnen krijgen.

Mijn mening is dat je recht hebt op de service waarvoor je betaalt tot de laatste dag dat je aangesloten bent. Kennelijk hebben ze bij Telfort gedacht, dit mannetje gaat toch overstappen waarom de moeite er voor doen?

Kut bedrijf, ik kan naar de vervanging van de internet modem fluiten.

Ik heb al via hun site mijn klacht via een online formulier opgestuurd en je raad het wel, het duurt 10 werkdagen voordat je een reactie krijgt. Ik heb ook financiële compensatie gevraagd voor de tijd dat mijn internet het niet naar behoren werkte. Ook dit zal hoogst waarschijnlijk valse hoop zijn.

Neha
Neha
08-09-2020

Slechtste service ooit

Ik heb echt een ontzettend vervelende ervaring overgehouden aan telfort. Al maandenlang bel ik bijna 1x per maand, omdat het internet ofwel instabiel is, ofwel er compleet uitligt. Eerst was gezegd dat ik een gratis wifi versterker kon krijgen, maar deze belofte werd nooit nagekomen. Daarna moest ik zelf een DSL kabel kopen, dat terwijl ik al zoveel geld betaal voor zo een slechte service. Nu zit ik al 5 dagen zonder internet. Gisteren gebeld met een medewerker, zei besloot midden in het gesprek de telefoon op te hangen, zonder mij te helpen. Terwijl ik mijn frustraties over de internetservice uitte, maar niks tegenover haar persoonlijk. Daarna heb ik weer gebeld (nogmaals 30 minuten in de wachtrij gestaan). Er is een nieuwe modem gestuurd zonder dat meteen een afspraak met de monteur werd ingepland. Later kwam ik erachter dat dit wel had moeten worden gedaan. Gisteren is een afspraak met de monteur ingepland, maar ondanks de sms-bevestiging is hij nooit langsgeweest. Na 50 minuten in de wachtrij te hebben gestaan aan de telefoon zei de medewerker dat er waarschijnlijk een storing was, en dat er nu geen nieuwe afspraak kan worden ingepland. We zullen binnen 48 uur zgn teruggebeld worden voor een nieuwe afspraak.

En zelfs het opzeggen gaat moeizaam. 4x twee verschillende telefoonnummers ingetoetst om te worden teruggebeld, maar de medewerker scheen geen geluid te horen aan beide telefoons (?).

Als ik nu telfort hoor, word ik gewoon moe. Zo slecht zijn ze.

Wil
20-08-2020

Steeds problemen met tv

Afgelopen maanden steeds problemen met TV. Van helpdesk krijg je alleen de standaard antwoorden of zelfs foutieve voorlichting. Tv geeft haperingen, blokjes of zender niet beschikbaar. Tv ontvanger resetten helpt soms even, modem van de stroom helpt paar dagen en dan weer hetzelfde euvel

Nico
03-08-2020

6 dagen zonder internet, tv en bellen.

Woendag 28 storing gemeld. Vandaag kwam een monteur die aangaf dat heel veel aansluitingen problemen hebben en dat ze allemaal een noodpakket gekregen hebben omdat de kabelbreuk nog niet gerepareerd is. Ik bellen met Telfort maar krijg niets. De andere mensen ziiten bij KPN een heel ander bedrijf.

Wat shit zooi. KPN is toch Telfort?

Lotte
Lotte
28-07-2020

PUUR KAK

Van af het begin al slecht trage internet slechte service van uit india ofzo idk ze spreken geen nederlands zo wat je krijgt 3 gebruikersnamen voor je account alle 3 werken niet dus ja wilde net even wat info controleren kom dr gewoon niet in heb mn wachtwoord maar recovert nog steeds niks en de telefoon gaat 20min over lekker makkelijk geld harken echt hoor ik hoop dat dit bedrijf hellemaal falliet gaat geef nederland een goede internet provider Please

Meer Telfort reviews