Gertrude
24-04-2017

Ik word een beetje moe van Telfort

Vandaag word ik er steeds uitgegooid en heb 9 reset gedaan.gebeld en wordt er leuk gevraagd of ik de installatie set bij de hand heb.ik vraag naar mn contactpersoon nav vele problemen bij telfort, mar omdat hij die net kent moet ik het met hem doen.ik vraag hem eerst eens te kijken bij hun wat er aan de hand kan zijn, door een meting te verrichten, nee dat ging niet gebeuren. ik heb aangegeven het gesprek met hem te bereidingen, want was al gefrustreerd (werkte deze dag thuis) en ging hij het nog even erger maken.geen juiste persoon Jurien om aan de telefoon te zetten. ik ga overstappen, ben er klaar mee Incl. tv abo)

21-04-2017

19 april aangesloten en 20 april weer afgesloten. Waardeloos

Oplopend naar de opleverdatum ging alles goed. Aansluitpakket op tijd ontvangen. Zelf afspraken in kunnen plannen met guidion om aan te sluiten en met ons Brabantste om die ochtend ook af te sluiten. 19 april is een monteur geweest om af te sluiten. Hij heeft ook meteen het nieuwe glasvezel kastje gemonteerd. Vervolgens later in de middag komt de guidion monteur. Verwisseld mijn aansluitadres met een andere en komt vervolgens 2 uur te laat. Kan gebeuren.

Deze aardige meneer vertrekt na een 45 min aansluiten met een tevreden klant achterlatend. Alles doet het! Jippie. En nog wat sneller dan voorheen ook. Blij.

Een dag later: internet weg! Tv signaal weg! Bellen met Telfort. Antwoord: ja dat klopt. U wordt pas 5-5 aangesloten. en nee daar kunnen we niks aan veranderen. Goedenavond.

Schandalig!

17-04-2017

Dure beltarieven en ronden minuten af

Dure beltarieven en ronden minuten af terwijl je niks verbruikt hebt, voor telfort is dit kassa, voor mij een dag armer. Bij vragen draaien ze erom heen.

06-04-2017

Niet aan beginnen!

Internet mobiel is zeer slecht, betaal extra voor 4g, nog steeds een h+ en geen 4g (waar ik wel voor betaal) klantenservic erg brutaal en bellen naar klantenservic kost geld. Ook thuis heb ik alles van telfort en is het een drama! Niet aan beginnen dus. Beter overstappen naar kpn dan zit je altijd goed. Wanneer je zowel mobiel als thuis overstapt heb je recht op korting bij kpn.

05-04-2017

Geweldig

Heb al meer dan 5 jaar telfort internet en tv . Het is gewoon geweldig . Ik was toen overgestapt van UPC (die was ook goed ) naar Telfort omdat dat goedkoper en sneller was . En het downloaden is nog sneller geworden .snel downloaden en volgens mijn zoon gaat het online gamen perfect loopt allemaal vloeiend . Telfort tv vind ik ik helemaal geweldig .dat je de tv gids dagen terug kan klikken en alles van de afgelopen 7 dagen ook alle films kan bekijken .ik hoef niks meer op te nemen .ik vind het geweldig . Al dat gejank hierzo vind ik niet eerlijk.ik ben niet zo,n reviewer maar dat zielige gezeik hier is echt bizar .jankmuilen.nee ik werk niet bij Telfort .ik werk in de ploegendienst in de offshore .en daarom vind ik het helemaal geweldig dat je alle films en programmas van de afgelopen 7 dagen gewoon kan bekijken . SUPER ! Bedankt Telfort !

04-04-2017

Wegvallende internet

Sinds oktober 2016 klant bij telfort . Inmiddels 28 gesprekken gehad . En geen oplossingen maar veel leugens en niet erug bellen door 2e lijn wat ze zogenaamd hebben gecreeed. Wil je intenet problemen neem vooral telfort.

03-04-2017

Slechste keus ooit

Eigenlijk vanaf het begin problemen met het internet,Mijn verbinding valt continu weg 3min verbinding en dan weer niet.Ik moet constant de verbinding verbreken om weer een signaal te ontvangen en dan weer opnieuw weer verbinding te maken. Ik heb al een keer een nieuwe router ontvangen maar dit mocht niet baten Ik ben het zo zat dat ik telkens zonder internet zit en mijn dochter die zelf 6000 gigabite op haar telefoon het er amper mee red omdat als ze thuis is de verbinding continu wegvalt en dus daardoor meer van haar eigen bundel gebruikt.Nu hebben ze aangegeven dat we wel een andere router kunnen krijgen welke beter is,maar dan moeten we weer voor een jaar lid worden en dan moeten we er kastjes bij bestellen voor de tv's boven omdat we met deze router geen analoge tv meer kunnen kijken, dus al met al weer duurder uit. Ik vind het hun probleem en niet die van ons want wij betalen immers voor internet.Als telfort het netjes doet dan zorgen ze gewoon voor een betere router welke deze problemen opheft. Zoniet dan denk ik dat ik aan einde van mijn abbonnement overstap naar een andere provider.Want ik ben het goed beu!

27-03-2017

Ik had nooit over moeten stappen van XS4all naar Telfort

Je denkt ik kan 15,- euro per maand besparen, laat ik over stappen. SPIJT! We nemen een all-in pakket met gratis monteur waar je zelf bij Gideon een afspraak voor kan maken. Dan krijg je een Doe-het-zelf pakket thuisgestuurd en vervolgens SMS berichten op je vaste telefoon met U kunt aan de slag. Dan begin je te twijfelen: Ik had toch een gratis monteur erbij? Enkele dagen later krijg je dan de brief die je een week eerder had moeten ontvangen met de pincodes etc. En op vrijdag ineens geen internet meer. We voelen de bui al hangen, maar hoe nu achter een telefoonnummer komen. In alle correspondentie staat ga naar www.telfort.nl. Dat gaat dus niet als je geen internet hebt. Als je dan eindelijk via XS4all een telefoonnr hebt van Telfort kom je in een voice computer, je zegt 'aansluiten' en moet je 5 minuten naar een lulverhaal luisteren over 'als u uw rekening niet heeft betaald.' Dan krijg je uiteindelijk een meisje van de klantenservice die nergens iets van snapt want op de kosten voor de klantenservice worden flink bezuinigd en inwerken is er niet bij. We zijn uiteindelijk maar zelf aan de slag gegaan want aangezien wij thuis werken kunnen wij echt niet zonder internet maar ik kan het iedereen die een solide internet aansluiting wil wel afraden om naar Telfort over te stappen.

20-03-2017

Zeer slechte ALLES

Zit iets langer dan 2 jaar bij telfort. Sins dag 1 problemen met tv internet en telefonie, zo slecht behandelt in de eerste maand zo veel telefoontjes gepleegd niemand die je kan helpen geen monteur die ze je willen sturen Ik heb gewoon 2 jaar betaald voor iets wat ik niet kreeg qua internet ook niet het is glasvezel vanaf 50 mb moet blij zijn als ik op momenten op 20 mb zat download snelheden zeer slecht zeer slecht.

En nu wat ik het ergst vind van allen na zo lang stress met hun gaan we over stappen en nu,nu krijg je opeens een telefoontje met, We kunnen je problemen oplossen opeens wisten ze wat er aan de hand was en word je verteld ja in kan inderdaad zien hoe vaak je gebeld hebt maar nu kunnen we je problemen oplossen.

Ik noem dat criminaliteit Ik ben in al mijn problemen nooit door hun opgebeld met geen enkele oplossing het interesseerde ze ook niet en nu dat ze een vaste klant verliezen opeens kunnen ze me dingen beloven waar ik niks meer aan heb alleen om me weer te overtuigen om te blijven bij zoon slechte provider. Ik zou niet eens weten of ze het waar kunnen maken ze hebben meer dan 2 jaar de tijd gehad om een vaste klant tevreden te houden maar hebben daar ongeacht door al mijn pogingen nooit geen moeite voor gedaan.

07-03-2017

Tevreden bij Telfort na overstappen

Door de prijs op prijsverhoging bij de concurrentie de knoop doorgehakt en met Telfort in zee gegaan . Wel het bevalt goed om te beginnen met de televisie gewoon on demand met o.a programma gemist, opnemen, kids pakket wat me hierbij positief opvalt is de snelheid waarmee je door het menu heen kan bijna geen laadtijd kortom heerlijk vlot. Het internet dan ik heb 50 mb downloadsnelheid en wat me hierbij opvalt is dat het draadloos internet zeer betrouwbaar is en niet af en toe wegvalt iets waar ik voorheen nogal last van had. Toevallig mazzel dat ik een mobiel abonnement had want dat levert ook nog 5 euros korting per maand op.

05-03-2017

Al 1.5 jaar klant en tot nu toe tevreden

Ben sinds 1.5 jaar klant bij telfort alles in een en mobiel. Tot nu toe gaat alles naar wens. Mensen doen hun uiterste best voor klanten. Ik ben er prima over te spreken,heb wel eens wat gehad maar is tot volle tevredenheid opgelost. Daarom krijgt Telfort van mij een dike 8

22-02-2017

Abonnement opzeggen groot drama

Vanaf juni 2016 probeer ik al mijn tv en internet op te zeggen ivm verhuizing naar een adres waar geen mogelijkheden zijn voor internet van een andere provaider. Telfort wil een inschrijving van mijn woonadres hebben, dat gaat niet ivm ingewikkelde dingen. Ik begrijp dat Telfort dit lastig vind dus afgesproken dat ze het abonnement stop zouden zetten als de datum om op te zeggen bereikt was (01-10-2016). De datum was bereikt maar er werd niets afgesloten er werd gewoon nog geld van de rekening afgeschreven. Hierover gebeld en een aardig persoon kon mij vertellen dat hij nu het contract stop ging zetten. Geld terug krijgen, daar ging hij niet over, dus moest ik mailen. Ik heb nu idioot veel e-mails gestuurd en onderhand al drie keer mijn contract op moeten zeggen, maar men begrijpt er nog steeds niks van.

Mijn idee, zodra je bij Telfort binnen bent kom je er nooit meer van af. Ze blijven geld van je rekening afschrijven. Ik ben overgegaan op het maandelijks storneren van de bedragen die ze afschrijven.

Telfort zou een passende oplossing moeten zoeken, en niet zomaar het geld van een rekening af moeten gaan schrijven als iemand al drie keer het contract heeft opgezegd.

Echt waardeloos!

17-02-2017

Werkt prima

Ik heb een jaar lang televisie en internet abbo gehad bij telfort , nooit problemen mee gehad altijd goede verbinding alleen kunnen ze nu geen televisie op mn nieuwe adres aansluiten maar dat is niet hun schuld low budget en heb altijd goede verbinding gehad eigenlijk .

17-02-2017

We gaan al week 5 in zonder internet, tv, vaste telefoon lijn!

Door een fout van Telfort werden wij perongeluk afgesloten. Niets aan de hand binnen 3 werkdagen zou het opgelost zijn. Vervelend, maar te overbruggen. Nu gaan we de 5e week in zonder internet, tv, telefoon. De communicatie bij Telfort is WAARDELOOS! En dit voor een TELECOMMUNICATIEbedrijf. 1e lijn maakt valse beloftes, 2e lijn moet alles terug draaien. Komt een monteur, ook niet gekomen! Een vast aanspreekpunt/ persoon gekregen. Maar die snapt er zelf al helemaal niets van. Nu ruim weken, niets en vooruitzicht wanneer weer wel durven ze zelf niet eens meer te zeggen. Is namelijk al 4x uitgesteld. WAARDELOZE PROVIDER.

16-02-2017

Pure wanprestatie

Vorig jaar oktober een all-in contract afgesloten met o.a. een internetsnelheid van 40 mb. Op dit moment kom ik nog steeds niet verder dan 20-21 mb. Blijkt dat de centrale waarop ik ben aangesloten maximaal 24 mb kan leveren! Dit was al bekend bij het afsluiten van het contract. Telfort wenst hier niets aan te doen in welke vorm dan ook.

Sinds 2 1/2 week kan ik niet meer in mijn mailbox. Direct gemeld en nu, na 8 telefoontjes die zeer frusterend waren ben ik nog niets verder. Moet maar afwachten en zicht op een oplossing is er nog niets. Ligt bij een "externe partij" waar ze geen invloed op hebben. Ook de gemaakte afspraken over terugbellen zijn op één keer na niet nagekomen.

Je geld is goed maar dan houdt het bij telfort op!

12-02-2017

Mb's verdwijnen als sneeuw voor de zon?!

Ben vaste klant van Telfort. Heb ook een alles in 1 pakket. Maak nu ook gebruik van het combivoordeelpakket. Maak dus ook gebruik met mijn mobiel van de extra mb,s. Echter zie ik dagelijks dat op onverklaarbare wijze honderden mb 's worden afgeschreven !ondanks dat ik thuis ben geweest en alleen gebruik heb gemaakt van mijn eigen WiFi netwerk. Gisteren stond er nog 1800 Mb's en vanmorgen vroeg waren dat er nog maar 1232 Mb's . Er worden gewoon op onterechte wijze Mb's afgeschreven. Ik vraag mij af of dit ook bij andere klanten gebeurd ! Ik overweeg nu mijn abonnement op te zeggen!

06-02-2017

Ongewenste opzegging! Schrijnende situatie

Na een jaar probleemloos Telfort Alles-in-1 gebruikt te hebben ontving ik een mail dat mijn abonnement word stop gezet. Bij navraag blijkt dat iemand wrs. per abuis een ander abonnement op mijn adres heeft aangevraagd. Inmiddels heb ik er ruim 10 uur bellen en schrijven op zitten. Uiteindelijk is Telfort bereid om een 2de lijn te regelen en een deel van de kosten te vergoeden. Maar de bevestiging laat nu op zich wachten. Als mantelzorger ben ik sterk afhankelijk van een telefoon verbinding ik ben daarom ook bang dat ik straks zonder telefoon zit en niet instaat zal zijn om (medische)hulp aan te vragen met alle gevolgen van dien .

06-02-2017

Internet werkt ook niet meer na afsluiten internet

We hebben al langer televisie en internet bij Telfort, maar omdat we het niet langer gebruikten, wilden we televisie opzeggen. Dit was geen probleem, alleen was het dan wel nodig om de glasvezelaansluiting opnieuw te regelen. Daarvoor moesten twee verschillende bedrijven afzonderlijk langskomen - eerst Reggefiber, vervolgens Guidion.

De monteur van Guidion is niet komen opdagen en heeft daarover uit eigen bewegen niets laten horen. Na meermaals bellen en twee afspraken die met de monteur zelf gemaakt moesten worden en ook niet werden nagekomen, kwam uiteindelijk de monteur van Guidion vier dagen later dan gepland. Hij merkte op dat Reggefiber het werk niet goed had gedaan of in ieder geval de aansluiting niet compleet had gemaakt, er was namelijk geen signaal in huis.

Hij heeft hierover Telfort gebeld die dit (op zijn aandringen, eigenlijk moest hijzelf of ik weer naar Reggefiber bellen aldus Telfort) hebben doorgezet naar Reggefiber. Toen ik later op de dag belde om na te vragen of er al meer bekend was, bleek dat het dan maximaal vijf werkdagen kan duren tot er daadwerkelijk iemand van Reggefiber opnieuw komt; de oorzaak ligt "buiten Telfort".

Ik ben absoluut niet te spreken over de constructie met de twee bedrijven die voor Telfort werken en die schijnbaar niet van elkaar op de hoogte zijn welke werkzaamheden precies uitgevoerd moeten worden. Guidion is bovendien niet in staat de eigen monteurs aan te sturen. Daarnaast is het bedroevend hoeveel we zelf aan de telefoon hebben gehangen met alle afzonderlijke bedrijven (allemaal betaalde nummers uiteraard, variërend van 50 cent per gesprek tot 80 cent per minuut) zonder een stap verder te zijn. Twee dagen voor niets thuisgebleven en, als het even tegenzit, negen dagen geen internet, heel vervelend als je hiervan afhankelijk bent voor zowel werk als studie. Ik begrijp niet dat het dan inderdaad tot vijf werkdagen kan duren (als het inmiddels al vier dagen heeft geduurd) en vooral dat de informatievoorziening zo slecht is.

Ik zie er tegenop om nu over te stappen na een andere provider aangezien dit al een enorm gedoe is geweest, maar heb het er wel voor over gezien de waardeloze service van Telfort (en Guidion en Reggefiber, maar goed, met hen heb ik geen contract).

05-02-2017

Werkt Prima

Telfort die werkt prima. Ik heb al 7 jaar diverse abonnementen bij Telfort afgesloten en op paar modems die stuk gingen, geen enkel probleem gehad. Guidion super helpdesk, goed voor de klanten, nette en behulpzame mensen. Begrijp weinig van jullie klachten. Ik heb abonnement gehad bij de Tele2, altijd storingen (na opzeggen nog drie maanden onnodig moeten doorbetalen). Ziggo, slechtste ooit. Stuurt dronken reparateurs op pad en nooit werkend internet, tig keer naar de winkel geweest, geen verbetering en ze weten het niet hoe dat kan. Bij de KPN werkte digitenne meteen niet, na het bellen met servicedesk, wist ik niet hoe snel ik moest ophangen en die onding moest retourneren; zo een grote mond heb ik van niemand ooit gehad. Ik zou digitenne buten de deur van mijn woning moeten ophangen, midden in de winter, terwijl er geen enkel signaal doorkwam. Zulke mensen moeten ze geen werk geven bij een servicedesk, wat kon ze schreeuwen, zeg. Ik blijf bij Telfort, erg blij mee.

04-02-2017

Service & prijs ok

Heb al jaren Telfort. Ik was aan het rondkijken voor een nieuwe provider en kwam NLE tegen, dat hier maar een 1,8 scoort. Nu vraag ik me af welke waarde ik aan die score moet hechten, want de score die Telfort hier krijgt is echt overdreven laag.

Mijn ervaringen met Telfort:

Voordelen:

- ADSL-Internet van 100 mb/s is snel, downloads gaan tot 5 MB per seconde bij mij.

- Tv pauzeren en terugspoelen standaard in het pakket.

- Aardige klantenservice, doen niet moeilijk als bv een modem vervangen moet worden.

- Redelijke prijzen, Fox Sports NL voor maar 7,50 per maand.

- Loyale klanten krijgen een extra'tje aangeboden, zoals gratis zenderpakketten voor een heel jaar of korting. Vaak zijn er ook optioneel gratis zenders voor 1 of 2 maanden (die je erna niet moet vergeten uit te zetten anders ga je betalen)

- TV kijken op mobiel of laptop werkt bij mij goed (wel alleen op thuisadres).

Nadelen:

- de website is recentelijk aangepast en vind het er niet duidelijker op geworden, vooral het aanpassen van het TV-pakket is niet meer zo makkelijk als voorheen.

- De TV-kwaliteit is niet bij alle zenders in HD.

- De laatste tijd valt internet af en toe uit (voorheen nooit last van gehad). Vaak op te lossen door het modem te herstarten. Ik weet niet of dit door Telfort komt of door een fout bij mij thuis.

- Niet meer de goedkoopste aanbieder. Dat lijkt NLE, maar als ik de reviews hiervan lees weet ik niet of het verstandig is om over te stappen.

Meer Telfort reviews
Welk cijfer geef jij Telfort?
12345
67
8910

AfradenAanraden